Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
olajbogyo #202922 üzenetére
Páran már megénekelték... Az nem nagyon tudom mi szól mellette? Szinte mindent, amit az Insignia tud (pl jó világítás), az Astra is tudja, Az is
picitsárnehéz, de egy fokkal jobb vétel használtan sztem, és ahhoz is drága a gumi, de nem ennyire. Ültem ilyenben (automatával még nem bakkecskéztem úgy mint azzal), nekem annyira nem adta (Astrát vagy a korábbi Vectrákat, Omegát jobban szerettem). -
válasz
KisApám #202911 üzenetére
Már ajánlottunk pár típust, azokra nem reagáltál melyik irány szimpatikus.
Ha egyik gyerek magasítós, Octavia, Leon, Megane, 308, Ceed/i30 is szóbajöhet.Nagy kuffer 5 ülés Picasso (én a rövidet jobban szeretem, de kinek mi kell). Meg a korábban írtak.
5 ülés meg hangár: Berlingo (XTR), de a nagy sík hátfal miatt benyásban ez már többet eszik. Még a Scenic amit simán beikszelnék benzines egyterűek között (Megane3 alapjain régebbi mint a 2013 utáni Picasso). -
válasz
bitpork #202909 üzenetére
Halkan jegyezném meg, hogy sem Hans, sem a Lodgy nem ugazi 3 személyes a 2. sorban.
Azaz igazi 5 személyes, ahol hátul 3 külön (egyforma) ülés van ÉS ezek tologathatóak, hogy a vállunk ne ugyanoda essen, ÉS a padlón a középső utas lábának is legyen hely. Pl a Xsara Picassoim ilyenek voltak, de a legtöbb "7 személyes" még 5 felnőttnek sem jó.Alhambra és többi nagy egyterűnél a két hátsó hely nagyjából oké, de fenntartási ktg 3*-osa a kompakt egyterűének, és már a második sor is kényelmetlen, mert túl magasan van a padló, a combom nem éri az ülőlapot. Ráadásul pl Sharanban állabdóan bekúrtam a fejem a tetőbe a 2. sorban a szélén a 175 centimmel, C8 és tesóinál ugyan nem, de előre úgy szállok be, higy fel kell emelni a seggem.
Az itthon újonnan kaphatóból a legtöbb egyterűt használtam; és ha tényleg 7 személyes kell (és nem drágán birtokolható), akkor a dobozosok nyernek, max 1-2 kompakt egyterű tudja ezt még vállahatóbban mint a saját nagytesójuk.
Sokan szemre, meg egyszeri próba után gondolják, hogy mi a jó nagycsaládos autó, de felnőtt/gyerekülés/bejutás legót nem ismerik/próbálták, vagy a néha nagyon siralmas ülésrögzítéseket, testépítéssel felérő üléskivételeket sem. -
válasz
KisApám #202894 üzenetére
Hány főnek/személynek?
5 fő meg néha egy gyerek: C4 Picasso, 5008, Touran, Scenic. Esetleg Lodgy, Zafira meg C-Max is játszhat, de benzines felhozataluk nem túl jó.
7 fő: Berlingo/Parner, Caddy Life (ebből nem sok benyás lesz) Doblo. Ami nagyobb, ott a benzines opció kiesik.
Ha 4 fő meg nagy csomagtér kell igazából, akkor pár kombi is akad még. Sok 7 személyes izé egy átlag kombi csomagterét se éri el 4/5 fővel.Ha lízing, inkább egy Jogger vagy Berlingo/Rifter/Xombo Priace city.
-
válasz
olajbogyo #202886 üzenetére
A 2019 utáni 3.gen nem ismerem, a második generációt vezettem többet (meg egyszer az elsőt, az nem zavart), de a kettes 2.0 dízel összkerekes, 17es alufelnivel és relatív alap felszereltséggel az elég kellemetlen volt számomra.
Nem tudom neked milyen van. Az egyes nekem hasonló élmény volt mint a Vitara/S-Cross, a kettes határozottan kellemetlenebb nekem (súlyosabb, magasabban van a súlypont, nagy a rugózatlan tömeg, kanyar+úthibák esetén imádkozok hogy fogjon újra talajt).
Ha nem kanyarodok vele, akkor elmegy, kivasal sok mindent (vannak ügyesebbek meg ügyetlenebbek is). Lehet hogy a 20 évnyi megszokás azokon az utakon mindenféle (kisautó,kompaktok, középkategóriások, kis és nagyobb furgonok, pickupot, suvot és crossovert is beleértve) autóval túl optimista voltam hogy mit fog bírni. Az RX400 (brutál nagy kerékkel nagy tempóval) és az Agila lepett még meg ennyire a várakozásokhoz képest negatív irányba.
tegyük hozzá a ford sokszor más rugót/csillapítást (lengőkart, szilentet?) használ magasabb felszereltségnél, nem tudom itt is van-e ilyen különbség (a kettes Focusoknál zongorázni lehetett a különbséget az alap és a Ghia/Titanium között).
De normálisan közlekedve sokan nem értik miről beszélek, azt mondják ez egy suv, mit is várok, ezek ilyenek. (15 millán innen, mielőtt valaki belekötne). De messze nem mind ilyen.Kinézet/formatervezés passz, ezeket nem vágom.
Külsőre meg van ami tetszik, van ami nek (M4 inkább igen, Captur igen, Clio so-so, Kadjar és Arkana meg nem tetszik; Pug-ok közül kb mind tetszik, de 3008 nem kéne, a hasonlóan 'jól' sikerült futómű miatt). Citroenek formatervét, picit jobban kényelemre/praktikumra hangoltságát jobban szeretem; de megint jóval drágább volt a C3, mint a 208 mikor vettük; másik kompromisszum
-
válasz
bandus #202883 üzenetére
Egyébként abszolút nem vagyok Renault fan; sőt (renault topikban néha szinte közellenség vagyok mikor kifejtem egy-egy nem túl jó megoldásról a véleményem).
A mostani Megane kényszerből lett (túl drágák voltak a jó C4P és 308SW-k).
Szerelni meg rühellem, hasonló idióták tervezték mint a VW-eket (sőt, néha azokat is alulmúlja). De ez már offos is, meg magánvélemény is.
Ez olyasmi mint a H-RV, croccovernek eladott jó kis autó, fasza futóművel. Nem mentem bele jobban hogy milyen vezetni, mert úgyis csak belekötnek olyanok, akik képről se láttak ilyet; hogy ez képtelenség. Mellesleg Leonos (mk1) kolléga is ugyanolyan véleménnyel van a Kugáról (szüleié), hogy szabályosan fél benne, messze nem tudja azt, amit a vacak csatolt lengőkaros saját 20 éves autója. Mert amilyen valószínűtlenül * lett a Kuga, olyan meglepően jó lett a Captur futóműve/súlyelosztása.Fusd át Macsuga és Papp tibi írását. Macsuga úgy szereti a Renaultokat, mint mókus az erdőtüzet. Papp
japánbérencTibi meg... Papp Tibi. -
Captur Zen 2021 1.0 TCe:
Sikerült a héten kipróbálni ismi új autóját.
Röviden: JóNem szeretem a suvokat/crossovereket, mert általában kevésbé praktikusabbak mint a kombik vagy (kis)egyterűk, és szarabb a futóművük. De, vannak olyan autók, amik nem is igazi suvok/crossoverek, ahnem álcázott (kis)egyterűk illetve kombik, amik praktikusak is (H-RV, C5 AC, 5008, még még az S-Cross is elmegy mint hb, stb).
Elől tágas, hátul több mint egy arasznyi hely van a térdem előtt magam mögött (175cm) amikor hátra van tolva az ülés, úgyhogy nyugodtan előrébb lehet húzni a padot. Ülések faszák, vezetési pozíció is jó. Kormány nem túlszerzvózott, nem döglött, mai viszonylatban tök jó. Világítás egész jó, benti gombok/kezelőszervek jópofák és normális minőségűek. Csomi egész nagy, bár nagy lépcső lesz bővítéskor, jár a dupla padló legalább (meg a pótkerék is). A futómű nem a Kuga receptje alapján készült, hanem kifejezetten jó!
Csillapítás és rugózás rendben, picit feszes de kényelmes; a szar úton legalább olyan kényelmes mint a M3-am 15ös kerékkel! Ha hirtelenebb váltok irányt, nagyon gyorsan betámaszt, meglepően kellemes terelgetni; arra megy amerre küldöm, nem pattog le az ívről, szép munka!
A motor... aki nem próbálta, jön a szokásossal, 3 hengeres kávédaráló. Szerettem a 0.9 TC-et, mert kellemes a karaktere, nem is 90 lovasnak tűnt, és jól vette a lapot. Mindenen javítottak. Élénken vesi a gézt, gyk nincs turbolag. Erős, de nem csak amikor összeszedi magát, alapjárat közelében emelkedőn és bukkanókon tolatva is mintha egy sokkal nagyobb motor lenne benne. Ehhez már hatos váltó jár, jót tett neki!
Nem hallani a hangját, mikor kitolom a szemét akkor jön egy kis brummogás, de nem kellemetlen, sőt. Normál tartományban nem hallani a 3 hengert. Egyes-kettes környékén picikét óvatosabban kell kuplungolni első pár alkalommal, de pár km után már ezen sem lehetett észrevenni. Szépen épül fel az erő, a seggemben lévő szenzorok 120-130 ló közé tippelnék, nem 100-ra (vagy 90? 100 rémlik). Így, hogy próbálgatják ismerősök, 1,5-2km-es utakra használja munkába járásra a tulaj, és 1-2 hosszabb út volt még csak benne, parádés 5,7-et mutat még bejáratósan. Rekeszek, küszöböt takaró műanyagozás (tiszta lábbal száll ki az ember!), körbeműanyagozás, övmagasság állítás, hátra dönthető anyósülés, dinamikus segédvonalak tolatáskor és szokásos apróságokban is jól teljesít, nem csak a kötelezőt hozták. A kezem/könyököm jó anyagokhoz ér, nem sorjás, nem recseg semmi, meglepően halk az autó. Fedélzeti egész élhető (elhelyezése, sebessége, grafikája, logikája), normálisan szól a zene, jó a rádió vétel is.Negatívumként a tolatókamera képe átlagos, belső világítás izzós (de van hátul is), és anyósülés magasan van, mert a magassága nem állítható (legalábbis az olcsóbb felszereltségeknél).
Bő kompaktos futóművel és helykínálattal 6 misiért azt kell mondjam rohadtul versenyképes!
-
válasz
426os #202818 üzenetére
Már a K4M is sokkal jobban megy/erősebb mint a 8V TU3, főleg a normál kerék/hatosváltó kombóval M3 esetén (pl Fluence esetén egyel nagyobb a kerék és ötös, hosszabb a váltó, az nem túl tüzes).
De ki kell próbálni. Pl ma vezettem 1.0TCe-t először, pffff... Holnap majd kifejtem bővebben (de aki nem próbál több hasonlót, vagy nem hiszi, vagy nem érti sokszor a különbségeket, csak a saját hülyeségét hajtogatja; ahogy 1-2 hónapja ennek az autónak is a tulaja tette még, amíg nem próbálta ki*).
-
válasz
ngaba #202812 üzenetére
115, a 100 lovas egy ****. Nem megy, rohadt sokat eszik, ellenben nem is a megbízhatóság mintapéldánya (cégnél 3db 100 meg egy 115 lovas volt; a 3ből 1 kigyulladt menetközben motortérből, kettő pedig 240 és 260 közöt érte el a motorgenerálozás szintjét, de egyiket sem vállalták, mondván ez kuka).
A ford 1.8asa az eléggé problémás akkoriból. -
válasz
426os #202805 üzenetére
Elég megbízhatónak mondják az 1.4 TCE-t, de nekem nem eszik elég keveset. Meg a mostani is használhatóan megindul.
Viszont kb 2012-ig volt, akkortájt váltotta az 1.2 TCe, ami már nem annyira golyóálló technika.b4zsi-: 2012 utáni Xsara Picassod nem nagyon lesz. Abból egyébként pl k.rva jó a benzines is.
-
Köszi a korrekciót.
FHP jeladó nem szintén a kettestől volt jellemző (plusz injektorok, vezmódosítő kerék, az egyesre vonatkozó dolgokon felül)? Nem ismerem annyira a régieket, főleg az M3nál koncentráltam a K4M-re, M1-ből meg a K4J a favorizált nálam (hasonszörű autókba meg inkább a TU5JP4).
-
válasz
Pttypang #202790 üzenetére
Mindkettő jó, de 1.4 (rövid vszíj csereperiódust leszámítva) még egy fokkal jobb, és már elég jól viszi az M1 testét, és rohadt jól fogyaszt. Az 1.6 többet eszik, olajpára előfordul, gyorsan fáradnak a szívósor tömítések (fojtószelepet sűrűn illik takarítani), trafók is kevesebbet bírnak, az olajra kényesebb egy kicsit a vvt miatt.)
És amiket próbáltam/kollégákkal racsingoltam (hb és szedán),érthetetlenülmeglepően jól megy (kicsiket ejt a váltó). -
válasz
Pttypang #202787 üzenetére
Azokból is az fl ajánlott, és a 16V változatok (M1 1.4 főként, Xsarából az 1.6). Utóbbinál preventíve hátsó lengőkar csapágy csere ajánlott.
De ha elég egy kisautó, akkor kisautót kell venni (Saxo/106-tól meg jóval biztonságosabb a Clio, ebbe az árba max a Punto 2 fér be). Ami 206ost ennyiért adnak, annak meg lóg a bele. -
válasz
Pttypang #202758 üzenetére
Ha az igényesebb fl nem játszik, és az ülés nem gatya, mehet. Lámpára is nézz rá, minimum takarítás kelleni fog a foncsornak. Nem nagyon tudok sok mást ennyiért.
426os: Rohadtull felmentek a használt árak, így marad a Megane 3 (inkább szívó 1.6 hatos váltóval esetleg csipszel), Octavia 2 vége (hát, 1.4tsiből talán a végén volt szíjas, ez nem annyira jól bírja a rövidtávot mint a K4M), vagy Ceed 1.6GDI (nem gyenge, de nem érződik erősnek, de 130-150 sima ügy). Sajna a normálisabb G7/L3/O3/M4 fentebb van árban már.
Épp a héten néztem (lenne vevő az autómra), hogy 2019ben amiket néztem C4P/308/M4/Ceed az hasonló kondíciókkal nem 3,5-4, hanem 5-5,5.
Vagy nyújtott B szegmens, pille súlyhoz 1.2T-vel, Rapid vagy Cactus (S-Cross fl nem tudom befér e a keretbe). -
válasz
MC Pite #202706 üzenetére
Ja, most nézem előny lehet a magasabb üléshelyzet sajnos relatív magas is (főleg anyós oldalalon, ahol a miénkben még nem állítható a magasság).
Hogy ON is legyek, az új Swift sokkal jobb mint a korábbi, ki kell próbálni megéri/belefér-e.
Vagy Balenora céloztok, és emberi méretűbb. De mindkettőből csak ledes, nem holmirogobólámpásH4-es főfénnyel venném.Vagy 208, Clio4 kisautósabb formával, picit bővebb méretben Jazz, Cactus, Rapid, Toledo. -
válasz
grizlisandor #202699 üzenetére
Nejemé is fényevő, hátul is kényelmes, első ülés is jobb mint a swiftben, terlegetni is legalább olyan jó, félpanoráma szélvédője van, jobb az hangcucca is, csomija is bőven nagyobb, és nem is drágább. Meg igényesebbbmegoldások vannak benne. Szerencsére feljött az autóipar, tudnak ha akarnak. Ok, a koraiaknál vmszíjat kell időben cserélni, oszt ennyi.
-
válasz
nandow #202671 üzenetére
A dízel az konkrétan problémás, a benyás az nem vészes, de néha ott is van fejvakargatás (ahogy a kia 1.4/1.6 osoknál is meg szoktuk említeni, de attól még azok sem betegágyak).
Bdanyy: évi 25-30K mellett fontos a fogyasztás is, és egy élhető dinamika, a fenntartási költségek/megbízhatóság, meg a számomra szimpatikus karakter. Kedvenceim az 1.2 Pt (130 a kompakt testekben; pároméban a szívó változat van), és az 1.4(/1.5) (140/150)csí. Azért az erősebbek, hogy középen ne hagyja abba amit elkezdett, lóerőben a 110/125/130 is elég lenne. Főleg a 2016-2017 utáni mezőnyből (újabb revíziók).
A Fiat, Kia/Hyundai meg a Renault (meg Suzuki) háza táján is van korrekt 1.2-1.4 turbós benyás motor, de a körítésben a C4P vagy 308/Leon állnak hozzám a legközelebb. -
válasz
nandow #202665 üzenetére
Korai változatoknál alacsony olajnyomás a szivattyú miatt, kokszosodásra visszavezethető egyenetlen járás (ennél a motornál ez nem annyira jó, nagyon ki van élezve a kopogáshatár), gyengülés illetve kopogás (több alkalommal cserélnek drága kopogásszenzorokat, feleslegesen) pl fals levegő vagy az olajlecsapató hibája miatt. Sw frissítés kell 2015 április és 2017 november közötti motorokra, mert hiányzik/hiányozhat a tiltás (egy félreváltás esetén a motor megszívta); később 2018 november - 2019 május) a változó szelepvezérlés miatt.
Eredendően megbízható a motor/autó. Volt pár visszahívás, meg idegesítő (főleg peres gumival) a tpms szűk toleranciája pl autópályázásnál. Főleg a hatosnak olvastam utána, de elég hasonló a technika a kettőben.
szabonagyur: Szerencse hogy a Swift nem túlátazott...
Mindkettőnek megvannak a konstrukciós sajátosságai, megbízhatóak, de nem hibátlanok. De sokkal minőségibb, praktikusabb autónak tartom a Jazzt (kettő között van a Splash). Akinek akkora autó elég, annak a tpca törpéket is szoktam javasolni. De mind kényes az olajra (a jazz ill az 1KR-FE jobban), fékolajra (Swift jobban), H4-es light világításuk és félautomata ablakaik vannak.
De ennyiért akadnak rendesen világító, európai emberekre is kényelmesen/jól beállítható kisautók is, amik szintén jók. -
válasz
dangerzone #202635 üzenetére
Tekintve milyen szupik lettek a Skyactive D-d, és hogy azért akad pár apróság a G-vel is (semmi extra, nem egy GT86 motor, de nem is kiemelkedő)... Fáznék az első generációtól.
Ezekből és az
feleslegesagyonbonyolításból nem fogadnék arra, hogy nagyon megbízható lesz.
És sajna még nem vezettem, de sejtem a karakterét (ez a kompresszoros mild hibrid ugye?), és megint túl japános lett, ahogy olvasom. Le se írom melyik vag/stellantis motort ikszelném be inkább magamnak helyette, mert megköveznektomics:
Baleszmode: Colt vagy Jazz. Swift még fiatalnak is kicsi ha mennének kettőnél többennvalahova(és sajna nem kevés gyenge pontja van a csomin kívül).
-
válasz
dangerzone #202615 üzenetére
Cupra Formentor nem játszik (nem suv, max crossover)? Az FR Leont is kipróbálnám a hármas mellé! Sztem elég jó a Leon, és bár finom a mazda, engem zavar benne pár dolog (nem a mi útjainkra való az a kemény futómű, hátsó és oldalsó hátsó kilátás hiánya, a valahol 186 lovas motor karaktere, várható megvízhatósága).
RS Line vagy i30 FB N line nem játszik? -
válasz
focvis #202569 üzenetére
Kicsit olyan ez a téma mint a bólogatós robotváltók.
Sokakat idegeseít, van akik tök jól elvannak vele. Én úgy szoktam a bizonytalanoknak mondani, aki botlábú, attól jobban vált, aki ügyes, azt zavarni fogja.
Ha valaki városban araszol naponta (és erre nincs jobb közlekedési alternatíva), arrahibridautomata kell.Akinek nincs pénze a javításra, többletfogyasztásra, vagy idegesíti hogy rohadt alacsony fordulaton cseszteti manapság sok automata a hajtásláncot (mondjuk azvemberek nagyja is
) vagy azvelőre-hátra irányváltásnál idegesíti ha több másodperc, és nem zavarja a kéz és lábmunka, hajrá a kéziváltósra.
De! Nemhogy nemzeteknél, meg márkáknál nincs tuti; hanem még típuson belül sem egyértelmű. Vannak átkozottul szar kiosztású manuálisok, és fosul programozott automaták is, és még típuson belül is sokszor van jó és rossz automata és kéziváltó is (lásd pl Golf).
De itt is vannak típusok, amiből ajánlom, hogy ne az ötös, hanem már a fl utáni/erősebb változatot hatos váltóval vegyék, mert nem lett sztem túl jó az ötös kiosztás.Asszem ismersz annyira hogy melyik váltót preferálom
, bár egy jó automatával is ellennék (amibe belenyúlhatok ha játszani van kedvem). De pl az EAT hdi mellé jó, puretech mellé gyári sw-vel nem.
Én nem a fiataloknál (max aki automatára vizsgázik, az sztem hülye) hanem a középkorú hölgyeknél akadok ki, mikor nem tud figyelni a váltásra
semár. Ott én tízből kilencszer szétvágnám a jogsit, mert ön és közveszélyes amit művelnek. De sajnos nem kell 5 évente újból vizsgázni, így vannolyan közlekedési kultúránk, amilyen. -
válasz
acsati #202416 üzenetére
Kérdezed meg tőlük, ezek szerint értenek hozzá. Én autószerelők között nőttem fel, és érdekelnek az autók, mert volt pár francia autónk is. Én nem tudom mi az amitől félni kell (2000es évek elején még mélyebbre mentek pár dologgal mint a többi európai 1-2 tekintetben, de az mindenkinek sötét korszak volt). Mármint így hogy soha semmilyen franciát vagy olaszt ne, vagy hogy bármilyen német vagy japán jöhet; az szerintem butaság. De ez mondjuk úgy, ízlés kérdése, akinek játszik játszik, akinek nem, nem.
Feltételeztem, hogy tudod használni az hasznaltauto.hu-t, és ha érdekel akadnak másfélért is (benzinesek is). Olyat szoktam linkelni ahol jobbak a képek (első benyomás).
-
válasz
acsati #202407 üzenetére
Proceedből is játszhat az 1.6 is (azért az 1.4sem vállahatatlan, max hozzá kell nyúlni, de az opelhez is vszínű).
HOgy borzoljam kicsit szabonagyur idegeit is: Esetleg az M3C-kat is felveheted alternatívának (szintén okoskerék csere várható ha magyar autó volt, de jóval olcsóbb ennél, nekem 30 ezer volt 2 éve). [link]
Futómű, fogyasztás terén nem egy liga az Astrával, 6os váltó miatt a rugalmasságban is jobb. -
válasz
gipszklipsz #202399 üzenetére
Miért lenne bilibe lógós? [link]
Igaz, főként az újabb, modernebb platformokkal jön össze (kivéve a 3 törpe amit írtam). De Már Punto2/Clio2 is el tud ennyivel járni (1.2 16V); de a 208/C3/DS3 ezzel az 1.2 motorral lazán megvan ötből, miközben jól veszi a lapot és jó hangja van ha nyomod neki. Meg nem is olyan kicsi (175cm-es saját maga mögött).Vagy Prius2 is tudja ezeket ennyiből...
-
Itt az ADAC AUtotestnél találod a valódi, nem himi humi csomiméreteket. Sztem nem annyira kicsi a CH-R (ha kisebb is hátul mint asszony 2o8-a), az is jó lehet, de abból én hibridet vennék csak. A simák nem érnek annyit (pl egy 2008/C3 Aircross/Cactus/Kona/Capture ellenében).
Mennyire fogja helyben használni amúgy? Ha eléggé, akkor a ChrKonaStonic2008C3aircrossCaptureHrv amik mpi motort is adnak.
-
válasz
gipszklipsz #202361 üzenetére
H Astra nem fog 5 liter körül enni. Swift/Splash, Clio, Aygo/C1/107 ha elég akkora, 208/C3/DS3 az 1.2 motorral amik tudják ezt (DS3 valszínű még az 1.4essel fér bele ennyibe, pedig patent a kis puretech), vagy akár 1.2 TSi Fabia is, de az még a foglalkozós tsi (vezérlés és feszítő csere, nem kizárt hogy tisztítani is kell a mocit).
Nem minden 10 évnél idősebbet emészt a rozsda, de vannak gyártók, amikre ez jobban jellemző, van amikre kevésbé. Swiftet én fapadosnak tartom, összeszerelési minőség/NVH/csomagtér miatt nekem mindig kiesik, ellenben a Splashel mondjuk (alap csomi ott még kisebb mondjuk, de az már kb mindegy). Aláírásomból kibogozható mit választottunk hasonlóra (250km meg a városon belüli közlekedésre) és mennyit eszik. Az hogy jobban megy mint a korábbi 1.4es kisautónk, azt meg ebből a mondatból tudni meg
Doki16
Qru: Au új HRV egy rohadt jó autó, az XV ahhoz képest egy őstulok, be se ültesd utána
Ismerős hölgy most mérte fel a kis suc/crossover piacot ennyiért, én Kona/2008/Capture/HRV-t ajánlottam, végül a puncisra fizetett be, újonnan, hatért. Az elején Vitarát akart, de aztán kipróbálta -
válasz
dome29 #202349 üzenetére
Valószínű érzed, hogy kb milyen kategória ez a 2 autó megbízhatóság, fenntartási költségek tekintetében. Gumi méreten/tulajdonságain túl érdemes figyelembe venni, hogy jellemző-e a fűrészfogás kopás, mert úgy rémlik igen. Tudtommal a V6 FSi sem lett túl megbízható motor...
CC statisztika: [link] -
válasz
BigBlackDog #202323 üzenetére
Klasszik szitu... Németeknél meg osztrákoknál a keményebb futóművel és nagyobb kerékkel gyorsabb egy autó, nálunk meg a puhább/ballonosabb kombó a nyerő, van esélye még felfeküdni/visszaérni a talajra. (Saját autón is 3 méretet teszteltem.)
#imádoknyugatonvezetni -
válasz
vzsryl #202321 üzenetére
Itt a pont.
Ha jól rémlik O3/G7/L3-ról beszélünk... Ott nem mindegyikben volt még multilink 150 le felett?
Amúgy meg... Értem hogy elvileg jobb, de van egy csomó példa arra is, hogy a hangolás/tudás többet számít.Golf meg oktáv kényelmes/kellemes, Leon feszesebb, de legalább valamilyen. Rapid ügyesebb golf/oktávtól (kis) úthibákon, és átlag kanyargásnál se nagyon van különbség (olcsóbbik futóműnél, nem túl szar úton). Leon legalább sportkombisabbnak is néz ki, ha már egyik se tudja a sík padlót, legalább szebb/kevésbé lesz dzsuvás a hátulja. Sőt, az 5 ajtósnál is jobb a légellenállása.
Ülés, futómű, esetleg még világítás alapján döntenék.Szerk: O3 is beázik, vagy csak a G7/L3?
-
válasz
MC Pite #202312 üzenetére
Most nézem hogy már majdnem befér a Baleno is Rapid/Cactus és a kisautók közé, 1.2 DPI-vel az is egy elég jó alternatíva (csak ne nyomorúságos H4-es fényszóróval, hanem magasabb felszereltséggel, jobb lámpával). 1.0T is jó lehet, bár én előbbi motort jobban szeretem (Vitarában legalábbis nem nőtt a szívemhez a Boosterjet).
-
válasz
vendingo #202302 üzenetére
Hm... Ez határon van a nagy kisautók és a kicsike kompaktok között. Így elsőre én az első kategóriát céloznám. Egy jó(!) mocival hasonlóan rugalmas mint a mostanid.
Tágasabb kisautók: Pl 208 1.2 (szívó is már elég lehet, bőven jobban megy mint a korábbi 1.4es C3unk, gyorsan bemelegszik, nem annyira kicsi). Clio3, Punto, Rio, vagy PriusIII. Bár a keretbe inkább a kettesekből férnek be szebb darabok, de ki kell próbálni, nekem a 3-as üti meg az autó szintet. Nem akarok senkit megbántani, de ilyen felhasználásra inkább ha nem fér bele a 3as, inkább kéziváltós kisautót választanék; döntően városi araszolásra szódával elmenne a P2 is.Kisautó alapú 'családi': Én szeretem a Rapidot is, de a 110 lovas újabb 1.2 tsi-vel venném, az már nem biztos hogy belefér. Másik nyújtott B szegmenses könnyű versenyző a Cactus, gyanítom az meg nem tetszik (pedig elég jól fogyaszt és kb G4 méretű, helyenként spóros megoldásokkal). Sandero/Logan 0.9tce-t kipróbálhatod, bár elsőre sztem fapadosnak fog tűnni (Stift is valószínű, de ott még a csomi is kicsi).
Én nem szívesen vennék ilyen távra dízelt (meg minek ha a fentiek fel eljár 4.x-5.x literrel).
-
válasz
Winne #202291 üzenetére
110 meg 130 lovas a turbós (hardveresen egyezik). Eleinte ötös váltós volt a gyengébb, később hat gangot kapott, az szerintem többet ér mint a +20ló. ha alig mentek városban, akkor mindegy, ha sokat, akkor mindenképp hatos váltóval vedd.
Ha érdekel, keress használt és új (összehasonlító) tesztekre. Annyira nagyon szar nem lehet ha év autója díjjal. Ezt szabad már venni szerintem.Luck Dragon: Erős a mezőny, ne hidd hogy nincs lassabb
. Az update (magadnak egy pendriveal megcsinálhatod) javított azért sok esetben, egy próbát megér.
-
válasz
Poultier #202286 üzenetére
Nem fogtok elszédülni a sok lehetőségtől, van az erősebb, meg a gyengébb verzió (-kettős tömegű, kisebb nyomás, egyszerűbb turbó, intercooler, csak ötös váltó; de a pontos verziókat meg kell nézni).
Inkább a hátsó ülésekre figyeljetek, hogy pad vagy 3 külön álló verzió kell nektek, vagy kell e benti tetőcsomi, felső zárható tároló, panoráma ablak/befúvás, stb.molnarpeter: Akarod mondani Jogger? Egy sokkal frissebb cucc lesz.
-
válasz
tboldi #202268 üzenetére
Én megértem, ha rá tudok szánni x forintot, akkor miért üljek x/2 összegért egy ...kevésbé kívánatos járműbe, amire könnyen lehet 2-4 év alatt rá is fogom borítani szevizelésekkel a különbözetet?
De hát ahányan vagyunk, annyiféle elképzelés.
Nejemnek először 500ért akartunk motoros esernyőt venni, de már a hahu lelombozott általában, 1-2 autót megnézve élőben meg feladtam, hogy ezekbe bele se köpnék (eleget szoptam, mikor ismerősnek meg anyámnak ebben az ársávban keresgéltem hetekig). Nyilván, szerencsével találni normálisat idővel(de még kell hogy tetsszen oldalbordának is!), de bizony még milláért is voltak bontószökevények!
Aztán 500-1,5mFt között körbenéztünk, hol lehet az 'optimum', 2018ban így 1m-ért vettük meg akkor az autót, amibe szívesen, nyugodtan beleültünk. 300 és 1mFt között iszonyat szórás van, de nyilván általában a jobbak az ársáv felső felében tanyáznak. -
válasz
LZs?! #202245 üzenetére
Alapból rendben van, de Golf szintű rugózást nem tud sztem. Előzővel mentem, nekem nem kéne (hajó vontatáshoz próbáltuk, arra ok).
Ha hely kell, 5008 (emelt egyterű), vagy ha elég a mezei autó, akkor Octavia kombi.MQB A1 a Golf és a T-Roc (emelt golf), A2 a Tiguan (nyújtott, túlfújt golf).
-
válasz
Winne #202234 üzenetére
2m-ig 10év plusz. 2-2,5 körül Megane3-at vennék, 1.6 110lovast, szükség esetén ezt is még lehet egy kicsit hergelni hogy jobban szeressen húzni, és ne legyen fojtva a gázpedáljel.
3,5m-ig kb 6-7éves a reális, felszereltség és méter függvényében.
Oktávia is jó, a 125 lovas szíjas motorral venném, de a Leon is érdemes kipróbálni. De mint írtam, az év autója 308SW-t 130lóval megint bevenném a pakliba. Ceedből 1.6 (keleti iskola szerint nem érződik erősnek a 136 ló, de élhető).
Vagy Auris ST, de csak 2015tőlnem okádék a belsejeés én csak hibridben venném.Akad 3,5ért még 1-2 autó fiatalabb de azok kisebb alapokon vannak, és nem 130 lovasak (bár nem mennek rosszul), 2008 (1.2T), Clio Grandtour (0.9T) Fabia vagy Rapid(a 110 lovas 1.2T, az újabb), Logan (0.9T). A psa és renault turbója picike, szinte nincs lag, és relatív magasan van a teljesítmény csúcs, mint egy nagyköbcentis szívómotor, ahhoz hasonlítanak jobban. Én ezt sokkal jobban szeretem mint a suzuki/vw féle középen (szinte)elfogyós (1.0/1.2/1.4), nagyobb késlekedéssel dolgozós turbóit, amik lent tolnak egy nagyot ha megérkezik a nyomás, de kinek mi a szimpatikus.
Rövidtávra Auris TS Hybrid vagy 308/2008 1.2 Pt, vagy Ceed 1.4 (az mpi, az 1.6os az könnyebben kokszosodó gdi). Clio GrT/Logan 0.9TCe-e is mpi, azok is egész jól bírják.
-
válasz
Winne #202225 üzenetére
Összeg?
Értem hogy 100 sokszor kevés volt bizonyos autókban, de ettől dőreség kizárni egy egy jó 1.2-1.4T motort, ami teljesen más liga. Pl ha azt írták összehasonlítón is ezekre pl a skyactive 2.0hoz képest hogy inkább ezt a hajtásláncot választanák, akkor énnegy próbakört adnék nekik.
Sajnos/nem sajnos egy szám rohadtul nem tudja megfelelően jellemezni hogy megy, milyen rugalmas egy autó. Corolla HSD pl jó, turbósból 308SW 1.2T (van nagyobb is) vagy Leon ST 1.4T, szívóból Ceed/i30 1.6.
Kollégám akinek 1.8 Civicje van, turbósnak gondolta a M3 GrT-om, pedig szívó 1,6, csak értelmesebbre hangolt szelepvezérléssel, meg szintén hatos váltóval, így jobban megy mint pár konkurens 1.6-os. -
válasz
tboldi #202222 üzenetére
Amiket próbáltam asszonynak (S-es logóval), egész egybe voltak, jól ment, jó volt a futómű, igényesebb a belseje mint a stiftnek. Ha szempont, ESP-re figyeljetek (nálunk must have volt, sok eladó nem tudta van-e benne vagy sem).
Ja, az előnye az ülésmagasság, a váltó helye/üléshelyzet, bővíthetőség, korrekt biztonság a kategóriájában.
Esetleg Note, de Splash és Jazz (ill Fusion[ebből egy 1.4es még befér a keretbe], Modus, C3) ellenében hamar kiesett nálunk. Ha Ford szimpi, sokkal inkább a Fusion mint a Fiesta. Mocsok alacsony utóbbi alja, és a Jazz izzó cseréje egy félperces kéjmámor a Fiestához képest!Kénytelen leszel a Jazz helyett nézni inkább valamit
-
válasz
tboldi #202211 üzenetére
107/TPCA pár apróságtól eltekintve jó, ha nem 10W40et kapott az 1KRFE akkor gombokért fenntartható jó cucc.
Mondjuk a Splash ideálisabb lenne ha belefér (motor dettó szitu). Ennek kicsivel több baja van, de amúgy meglepően jó a bigblokkos nagykerekes, jó vezetni (10x jobb mint a vasaló Swift).Qru: Értem is, meg relatív túlzás is. De annak ellenére hogy egy 130-155 lovas DS3ra azt mondom bőven elég erős, nekem szintén gyenge a GT86(/MX5 NB-k/Civic 1.8/Mazda 6 2.x, stb). Nem pont a lovakkal van baj, a nyomatékkal inkább (túl fent van a csúcs, sehol nem tol rendesen).
-
válasz
Gergőke88 #202178 üzenetére
Megane RS, i30(/Fastback) N, GT86. M4 talán a legvirgoncabb(versenypályás tempó/körülményeknél)
legjobb hangú (pedig az Nhek is piszok jók), meg a normál változatok összkerék kormányzása, hudralikus koppanásgátlós csillapítása is fincsi.
GT86 a leginkább játszós/(váltóval)gépészkedős (nézz utána a bajainak és próbáld ki tetszik-e, egy rendes szett gumival). Az utód/fl lesz ebből elvileg fincsi.
Alfa Giulia és Kia Stinger a nagyok, Clio és Fiesta a kicsik között.
De baromi tág amiket néztél, mintha nem tudnád mire vágysz, vagy csak nem írtad le mi a fontosabb
Pályanap, szerpentinezés éjjelente, csak combosakat gyorsulni, villantani, gyorsan letudni többszáz km-eket, nagyit autózni délután hogy kellemsen leizzadj de ne halj meg közben és ne legyen sokszázerer évente a fenntartása, stb. -
válasz
IMIIKE1998 #202150 üzenetére
Punto2, Clio 2. A Twingonak (és Aygo/C1/107-nek) van pár pontja ami foglalkozós lehet (bár olcsó hozzájuk a cucc) - bár ezeken túl a legolcsóbban üzemeltethetők , beleértve fogyasztás, kopó cuccok ára.
Megane 1 is gombokért üzemeltethető, ahogy írták a fl-es Xsara is (ott hátsó lengőkarcsapágy csere (hídcsere előtt/helyett) és indexkar (com2000 egység) ami drágább tétel lehet.
Néha Corolla is akad tűrhető ennyiért, esetleg Leon (1.4 16V, eddigre remélhetőleg a típusra jellemző bibiket már orvosolták, legalább a nagyját) vagy G Astra (1.4 16V), esetleg Colt, Fabia (1.4 16V) és 206, C2/C3 amik még nem drágán megvehető/fenntartható autók, de ezekből se könnyű nem korának megfelelő állapotútazaz k*rvára elhanyagoltattalálni.
Méret, forintos ár, felhasználni igény, illetve egyéb preferencia még segíthet szűkíteni.vzsryl: Jó lesz az, kézifék meg a rüki bowdenjét járasd sokat eleinte
-
Megéri boltbajáróst venni mellé, 1.4 tfsi-s változat nem elég jó allinone? Amibe második autó kerül, abból a kis többletfogyi, de még koksztalanítás is belefér.
Célnak megfelel a 206, hátsólengőkapcsapágy meg a világításkapcsoló szokott lenni a gyenge pont, utóbbi általában javítható/cserélhető külön. De ennyiért elég budi lesz az/bármelyik autó...
VAGból 2,5ig normálisan felszerelt 1.4 csí Oktávot vennék; nekem A4 kombi nem ad többet, sőt. Esetleg Superb/Passat ha német autópályán járnék sokat. -
válasz
mamboo #202126 üzenetére
B7 az akkora mint a kompaktok; belül. Sőt, a kompakt kombim ennyiből utastérben hozza azt a helykínálatot, széltében tágasabb is, csomagtartóban meg lekörözi; és ezt még tudja pár korabeli modell.
Mekkora autó kell? Milyen kategória/fenntartási költség sáv? Mire (milyen rávokra)?
Van valami szempont ami fontos/előnyös?
Oktáv/Megane túl prosztó, vagy ezek is játszanak? Mondjuk egyik barátomnál az A3 Sportback kannibalizálta épp. -
Én szoktam lenni a félszemű aki megy ismikkel, és akna/műszeres vizsgálat nélkül is mindig találtam plusz pár dolgot mint amit a felmérés. Beleértve olyan jentéktelen dolgokat, mint pl a Leonon tócsa volt már az olajszervó szivárgástól, de a felmérőn nem szerepelt. Vagy hibátlan futóművű A6, ami már a patkolóban is kopogott több helyről.
Nyilván, semmitől jobb, meg drágább autóhoz érdemes embert hívni, de 10-20 éves autónál sajna sokszor komolytalan a mezei felmérés. -
válasz
Rhino666 #202107 üzenetére
Én idáig csak szart se érő átvizsgálással találkoztam. Amivel szopás lesz (bowdenek, folyadékok, szilentek, porhanyós felületű pofák/betétek) azt meg szerintem nem nagyon fogják jelezni.
Egy ötösöm van rá, hogy a 10+ éves fékfolyadékot ha 'megmérik' azt mondják rá hogy jó... -
válasz
vzsryl #202085 üzenetére
Idáig a legjobb alternatíva, sztem hozzad. Nem sokba fogsz beleszeretni ennyiért. Akad néha ennyiért tűrhető, de ritka, 300-900-ig full random az állapot.
Lustaság az koksz 98% lesz, azon lehet javítani (spré meg tankba cucc, meg kikormolni). Nekünk pl a C3nak kb egy litert apadt a fogyasztása pár hónap alatt (idős hölgyé volt korábban).
Féknek nem az a baja hogy dobfék, folyadékcsere és ránézés (gumifékcsőre is) kell neki hamar. A G-n a fék nem fogott rosszul, ellenben a betét/pofa vszínű cserés, ha nem sikerül kicsit megvasalni használhatóra (óvatosan, ne égjen meg, az elég gyorsan összejön). Rugókra is nézz rá.
Lámpa milyen? Polír+fólia/lakk megérheti.
4S²/Quatrac neki szervizelés után oszt jóvilág.
Ha gyorsan jönnek CC2 tesztek, lehet lesz is fiatal '8565-ös H750 -
Ha gáz a Jazz, milyen a
átlagosannszar úton is csörgő zörgővasaló Swift? Sztem elmegy a Jazz, nem vészes hangban és erőben/nyomatékban. A big blokk (nagyobbik 1.3-as) kb úgy/olyan nyomatékos mint egy európainormálismotor.
Fasztra halkabb? Sztem nem. De 1000x inkább Jazzel utazok mint F Astrában, főleg hosszabb útra.
Várjunk, ha Jazz ülése ritka gyenge, milyen az Astráé?BBD: Sztem fölösleges energiát ölnünk abba hogy konkrétumokat gyűjtsünk vélmenyény ellenében.
Különbözőek vagyunk, na. -
válasz
Rhino666 #202032 üzenetére
Már kisutó ár a 8-12 milla
Bassz...
Ha egy kompakt suv ha olyan lett, hamarabb leesik az útról mint a kisautó/fosik benne az ember miközben a másikba még akad simán tarcsi, akkor az nem lett túl jó sztem, egzaktabb definíciót nem tudok.
De melyikek is a 10évnél újabbak (és mi vektorál a polgári modellek közül)?
Vezesd, aztán utána bármeddig beszélhetünk róla.Köszönjük a konstruktív hozzászólásokat
-
válasz
Rhino666 #202028 üzenetére
Ha figyeltél, akkor a testvérmodelleket hoztam fel példának. Nem a semmihez, hanem a kompakt, azonos alapokat használó
normálisan használhatótesóikhoz lett hasonlítva.De kérlek, írj hasznosat is, mondj jó példákat. C5 Aircrosson és a CRV-n túl mondj olyan polgári árfekvésű (mittomén, 8-12 milla) SUV-okat, amiknek normális futóművűk van, azaz közel annyival bemehetsz egy hepehupás kanyarba (amint a vektorálás nem segít) mint kb bármelyik kompakttal? Vagy a lámpához amikor lassan odagurulsz a gyűrött aszfalton, nem ráz (és nem is nagyon dől).
Az én 'szenzoraim' nem szeretik a legtöbb suvot... Praktikumban elmaradnak, előnyük (aszfalton) nem igazán van, ellenben hátrányuk sok.
Az egyterűekkel nem volt bajom (alig romlottak a kompakt egyterűek komfort/menetbiztonsági jellemzői, vagy akár volt olyan mint a kombiké). De én szinte félek a legtöbb [átlagos] suvval és pickuppal, nem nagyon szeretem őket nem sima úton vezetni.
Az meg hogy az előző Kuga olyan, amilyen, az meg egy másik dolog, de a mostani Dustert többre becsülöm, és megkockáztatom annak talán még a motorházteteje sem remeg/lobog (csak az első generációban ültem eddig) legalább. -
válasz
Rhino666 #202008 üzenetére
Ha te mondod... Ahol a Meganeommal meg a Focussal (megy kisautókkal is) megyek X-el kényelmesen szerpentinen, ott a Kuga elpattog/dülöngél már 0,8x-nél. De ha sokan leírjátok hogy már legyűrték a fizikát a gyártók, egyszer hátha teljesülni fog...
(Egy emelt kombi Stelvinál esetleg, de ott van know how; tucatgyártóknál 1-2 kivételtől eltekintve keemény rugókkal küzdenek a dőlés ellen, amivel szar úton ijesztő produkcióra képesek).BBD-vel értek egyek, egy Tiguan/Golf(vagy inkább Leon), vagy Kuga/Focus 3008/308 rohadtul nem egy liga. Akik andalognak tükörsima utakon üres autóval, nekik mindegy lehet. És a magyarok nagyja andalog (szar utakon).
-
Hyundai i30CW 1.5 DPi, vagy Berlingo/Rifter/Proace/Combo. 100% egyezés igényeiddel nincs, de sztem nem is indokolt (pl kiindulva abból milyenek a HDi motorok)..
Esetleg C5 Aircross, tetszeni fog a futóműve. Talán a CX5, de benzinesben (de az inkább kemény). Összereket nem tudnak, elektromos difi kieofozza homokból álló helyzetből, ennyivel tudnak többet az elsőkerekesektől.Értem mit keresel, bár emiatt nem tennék ilyen kikötéseket az aszfaltra/privát használatra való géppel, mert azok az autók más világ. Munkára azok kulcsát akasztanám le, de otthonra ingyen sem kellene, mert mások az igények, és pont a nagyon kis súly, rightsizeing-os motoroktól lesznek ügyesek a mai autók
egy része. -
válasz
hobizoli #201987 üzenetére
Azzal a 390re kirakott Alfával több baj is lesz; már leírásban is alkuképes. Legalább a közel százas átírás könnyebben belefér.
Igen, annyi a gumi mint másra amin 17es gumi van, de a 400as nezőnyben ez nem előny, gondolom. Főleg hogy a gondos (precíz, lásd hirdetés) gazdija télivel használta, biztos nem sajnált semmi mást sem az autótól... Nyilván (ebben) a kettős kereszlengőkaros első, meg a Camuffo hátsó futómű is a 400as kategóriába való, elnézést kérekHölgyismerős kettes valamit ami olcsón üzemeltethető 500ért, rá is írok gyorsan, hagyja a Cliokat meg a Puntokat, itt a tuti!
Ha azt hiszed a 156 ellen szólok, csatonát tévesztettél; csípem/elismerem.
De ha szted 350-390-ért azt kell megvenni, akinek nincs több pénze, akkor te fáradtabb vagy ma mint én... -
válasz
mamboo #201977 üzenetére
Kell az, majd megízleled magad
Quatro többet eszik, bajosabb chippelni, remegést megtalálni/kardánt balanszíroztatni, difivel foglalkozni, meg a kardánfelfogatást igazi élvezet levadászni (ne nagyker programok alapján keressetek cuccot hozzá).
Aki azt hiszi ettől milyen szipiszupin lehet szágoldozni vele esetleg, hát... Ahol normális emberek elveszik mert tolja le az orrát, patent aszfalton rárúgva tényleg sokazor kihúzza. De ott már nem nagyon marad tarcsi, pici úthiba és ez a lendület+súly megindul. A fék meg ha olyan, mint a dízeleken, akkor nem túl acélos, hogy finoman fogalmazzak.
hobizoli: Néccsázért árult dízel 156ban? Semmi, minden olcsó, gumi, futómű, dízelmotor...mind fillérekért javítható, elnézést.
Időnként elfelejtem miért hanyagolom pár hónapig a topikot...
-
válasz
forras2 #201938 üzenetére
Scenic. 156ot zsebbenyúlós életbentartani, Primera már most GTK-s.
Megane 1/Clio2 az 1.4 16V-vel még szóba jöhet, én még az 1.6 16V Xsara/306ot is felvenném B tervnek (és ha tetszik és jó egyébként az autó, időben hátsó lengőkarcsapágyat kell cseréltetni, hogy ne komplett hidat kelljen). -
válasz
Vismajor01 #201905 üzenetére
Fl előtti volt (2015től jött a fl). Élhetőbb lett utána, ráfért (VWnél ez már új modell lett volna amit itt elsütöttek egy fl alatt
). De megértem ha nem hiányzik.
A külön dízel kombik közé jó a 308, de egyébként elég jól fogyaszt a benyás (és elég gyorsan bemelegszik) - ha darabra nem kell a kettő autó, próbálj ki egy benzinest, hogy tetszik-e. ADAC teszt, 12es oldal (giga kerékkel mérték ráadásul).
Hatos váltóst lehetőleg (később a gyengébb turbós is kapott hatos váltót, nem tudom pontosan mikortól, de asszem 2017től jár a 110lóhoz is 6 gang). -
válasz
Vismajor01 #201896 üzenetére
Ültél fl-es Aurisban? A leírtak alapján úgy gondolnám, hogy nem. Egész tűrhetően megy, és hangban más liga mint a P2. Ha még nem ültél esetleg, próbáld azért ki, de P3nál is kellemesebb, ami sokkal kevésbé fáj, mint a P2 (nálam a P2 nogo, a P3 már jöhet, főleg sportosabb kipufogóval). Power gomb nélkül is normálisan szedi a pacskert, bár a P3 tulajoknak nem nagyon ment maguktól a pedál normális sebességgel és normális mélységbe való nyomása, csak sokadszori könyörgésre.
Akkor nézz utána a 3o8-nak is. Nekünk a szívó változata (2o8 1.2) most 10°ban is kb 2km alatt ér fel a víz kb 90°ra, de télen is megvan 3km alatt (annyira lakik anyám, és télen nem bringával megyünk a picurral hozzá). Mint autó egyébként nálam szinte pariban van a (hasonló árú) V60al, összességében elég kellemes sztem. Kombiként meg simán veri (nálam ez is fontos) a V60akat.
N.Szil: Alapból megbízhatóak, de az egyik dízel, a másikat meg nem merném megvenni ha magyar autó volt (max ha igazolva látom hogy milyen olajjal használták). De a szedán is olyan hosszú mint egy kombi, ellenben sokkal rosszabbul használható
-
válasz
Vismajor01 #201859 üzenetére
Amúgy... Kell 2 autó, vagy csak a rövidtávok miatt, kímélés céljából vennétek a benyást? Ha kell, jó az 500/6os kombó is. MÁr ha van számodra jó/megbízható motor benne... V60D5 is, de az mondjuk úgy, lifestyle kombi (szted egy Rapid Spacebackbe több cuccot elviszek). És egy Passat/508 vszínű kevesebet fog kérni a kasszából váratlan vagy betervezett dolgokra.
Mennyit mentek egy évben, milyen fogyasztást számolsz egy dízel kombinál a hosszabb utakra?
A második autó árából párszor rendbe rakod az akármilyen hajtásláncos autót ha nem szereti a rövidtávot.Vagy; miért nem jó a 3o8SW/AurisTS amik 2in1 is jók?
pvtfoley: Sárnehéz a J Astra, nem is lesz virgoncabb a korábbi Astrától 100lóval se nagyon
Próbálja ki, és egy Megane3-ast is, az alapmocival (110LE 6os váltó). FÉszkelődjön az ülésben, pakoljon hátul, menjen hepeuhupás úton is.
Ceed/i30 is jó lehet, oda elég az 1.4 100LE is.
Ha a klasszikus kompaktoktól hajlandó eltekinteni, a Rapidot is felvenném a tesztelendők listájára, ügyes autó. -
válasz
vzsryl #201849 üzenetére
Clio2, Punto2, C2/C3 (bár 3 ajtós), akár Fabia ha jól körbenézted rozsda téren. Ha gyerek is mehet néha bele, nem mernék ez alá a biztonsági szint alá menni.
footy: Huzamos ideig használtad, vagy bérautóként? Koszos búra sokat ront, vagy egyes modeleknél tuti több a szórt fény mint ami megengedett lenne (pl Passat, Civic).
xEon1337 Spash/Agila, C3, Jazz?
-
válasz
footy #201847 üzenetére
A M4-ben már az 1.2 TCE is jó, M3-ban még voltak vele gondok. De ha belefér, az 1.33 is ígéretes.
Tévhit, hogy a fehér fény esőben hátrány, sőt! Azonos lámpában is sokszor próbáltam (minőségi, pontos képet vetítő)ledet és izzót felváltva is.
Sőt, a szemünk érzékenyebb nem meglepő módon a fehér fényes színtartományra, azaz 6000K-es 1500 lument erősebbnek látunk mintha 3000K-es lenne ugyanennyi lumen. [link]Ez a gagyixenonos időkből jött, amikor a sok szórt fény zavarta az embert esőben/hóban (helyes, ha már a forgalom többi résztvevőjét zavarta
). Fejlámpávalvkönnyen reprodukálható a jelenség.
A ködlámpák is ledesek mostanában, és tényleg tök jók! (Illetve egyre sűrűbben elmarad, mert a főfény elég éles kitakarást tud, így nem sokat rak hozzá a ködlámpa, max széltében.) -
válasz
kisza25 #201843 üzenetére
Hátra?
1, Dizájn, szép. Akár egész 3D-s is lehet, jobban is látszódhat (oldalról).
2, Magyar rögvalóságban legalább az világít, mert az utakon lévők többségének valamilye nem világít#napi2óravezezésközbenvajonmivelszórakoztatommagam
Nálam az okoslányos első lámpa az projektoros (fontos kitétel a jó világítás, sokat megyünk sötétben) hogy lehessen normális fényt rakni bele (basztatás nélkül), de ne legyen drága a
z autólámpa. Persze ha lenne kess fasza mátrix lámpás autóra, vagy kkx-ra, azt húznám be. -
válasz
ZolAK #201836 üzenetére
Komfort: 308, Megane és Leon kb hasonló (előbbinél pici előny alufelni szerű 5 küllős lemezfelnivel), de mind korrekt. Üléseket próbáld ki, Leon alapülését nem vágom (panasz nem olvastam), a másik kettőét sokan dícsérik.
Költségek: Megbízhatónak számítanak, szervizelésben sincs semmi extra (kéziváltóval főleg).
A turbó motorok eggyel finnyásabbak az olajra. A nissan féle 1.6osról nincs sok infóm, nem gondolnám rossznak, de elvileg a Renault K4M alul kicsit nyomatékosabb volt alul/jobban vette a lapot (legalább rövid váltót raktak mellé, hogy élhető legyen). A tsi/eb2 itt már javított revíziós, koksz vezérműlánc/oldódó vezérműszíj már nem (olyan) problémás (megfelelő olajjal).
5-10km-es etapokat a puretech bírja legjobban (nagyon gyorsan bemelegszik).Bővíthetőség: Megane anyósülés síkba dől, 308 (SW) ülés előre és lefelé mozdulva síkba dől (ezzel a másik kettőt veri, ill alacsonyabb a csomi padló; részletek adac autotest-eknél vagy ridc.org.uk-n).
Vezethetőség: Mindegyiket jó terelgetni. A pozíció talán M4-ben a legjobb, és ez kanyarodik a legsemlegesebben az alap futóművel. A Leon FR-ként igazán jó (kormány kicsit érzékelten simán), 308nál a kormány mindegyiknél kicsi és közvetlen, a hangja ennek a legizgalmasabb.
Puretechből hatos váltósat vennék. A 100/110/130 lovas változatok (tényleg) csak sw-esen különböznek, de városban nagyon jól jön a hatos váltó. M4-ből is inkább az 1.2 tce-re céloznék egyébként.Világítás: M4-é ezek közül a leggyengébb ledes, de az is jobb a halogénnél. Vetítőlencsésen (308, M4) az oké hogy jól irányított a fény, de csökkenti a fényerőt. Ezen egy jó minőségű ledes főfény mondjuk könnyen segít.
Javaslom, hogy az AA/Carplayt is esetleg vedd fel a szempontok közé (későbbi eladhatóság miatt is).
Vismajor01: Attól függ. D5S és 2000 lumenig az egyszerűbb ledek kb pariban vannak, felette ha D2S/D3S kanyarkövetős, az az előbbinél jobb, de egy mátrix led meg ettől is jobb (az sztem csak az újabb Volvókban van).
-
válasz
vzsryl #201823 üzenetére
Ha Niro/Capture/C-HR hibridek is normál méretű crossover/suv-ok, akkor ezekkel kényelmesen megy, sőt (a kompakt hibrid tesóik is tudják)!
De i30/Corolla 1.5 motorral is meglepően egész eszik városban is akár, kis tsi/puretech/tce szintén normál közlekedéssel nyújtottB/B szegmenses kasznival 7 körül megvan átlagos városi közlekedéssel (meg pályán, lakotton kívül meg az öt környéke.)
Vszínű a 813-at én értelmeztem félre, hogy (10 körül ha jól sejtem) suvszerű városban viszonylag takarékos autókra a fentieket írtam1.6T suv helyett, mea culpa.kisza25: Gyorsan hozzászoksz a jóhoz! Bringán komolyabbbvilágításom van mint sok új autó halogénes lámpája (főleg a H4-esek). 90-nél kell kellene egy 120-130 méter amíg ellátsz, plusz a fehér fény (röviden) jobb. Én szeretem, nem vennék jobbik világítás nélkül új autót (Tipohoz is olcsó volt a xenon, 200 környéke rémlik).
Az a Passatos is fincsinek tűnik.
-
válasz
dreamscape #201817 üzenetére
1.6T
kamulágyhibrid nem kis suv testben városi ingázásnál (városon belül?) keveset egyen?
Ha (városban) 6-7 literből eljár vmi, az oké. 6 alatt takarékos. 7-8 liter szerintem sok.
Azt feltételezem, hogy az 1.6/1.5T sem fog kevesebbet enni mint a 2.0 CRDI, vagy a tesó 1.6TGDI HEV-vel [link]
Igaz, Tucson hev 6-9 között eszik, nem rossz, de takarékosnak én nem ezt mondanám.Nem 10+ éves alternatívákat írtam, azok kb azt tudják amit leírtál.
-
válasz
dreamscape #201813 üzenetére
'SUV-szerű felépítésű és... dinamikus közlekedésre alkalmas, de viszonylag takarékos is a városi ingázás esetében'
Ez paradoxon kissé, az én olvasatomban.
Niroval/C-HR-el/Capture E-Tech-el még nagyjából helytálló. Vagy mást értünk viszonylag takarékos alatt.
A Sportage nem kicsi... De jól néz ki. -
válasz
MC Pite #201807 üzenetére
Jut eszembe, és ezt küldte még reggel (ha már Vitara ár). Bár valószínű ez így nem fog sokat mondani azoknak, akik nem próbálták ezeket/hasonlóakat. szerk: Konkrét link helyett inkább akit érdeke nyissa meg a Capture-t is.
SPeti1984: Inkább CX30. Előző Kugával van több tapasztalat, de azt nem nagyon szeretem/szeretjük.
XCeed? +1 a Nirora is. Ha mindneképp emeletes modellek játszanak. Akár a Capture is, (akár hibridben felférhet a listára), de a CH-R-t is megnézném ha mindenképp magasan akar ülni.
Ha nem elég prémium a Niro, akkor a Kuga az hogy maradt a listán?Ha jól tippelem vezetni nem sikerült ezeket (ez fontos lehet, és rossz úton is, illetve rossz úton kanyarban is ajánlott).
-
válasz
Vismajor01 #201805 üzenetére
Minden tisztelettel: A Vitara a legnagyobb lehúzás. A legrosszabb ár/teljesítmény.
Épp tegnap írt vissza ismi, aki kipróbált egy Sanderot, előtte meg Vitarát, kérdeztem mik a benyomások. Mondta hogy ugyan+1,5milla a Vitara, de rohadtul nem egy kategória a kettő, és nem meglepő módon nem a Suzuki a finomabb cucc. S-Cross egyel jobb; igényesebb és kicsit nagyobb, jobban megéri már csak a felszereltség miatt is, de az is karcos a mai árán.
Szerintem ennek a reális ára a Fiat/Hyundai/Daciák alatt kellene hogy legyen (bőven).
De azt elhiszem hogy valakinek tetszik.
De lehet, hogy (itt) csak én vagyok ilyen nézőponton. Forrás: [link] -
válasz
Vismajor01 #201719 üzenetére
Megint áttekertem ezen...
Igazad lehet... Ha valamiben van egy komplett belsőégésű hajtáslánc, meg egy komplett ev hajtáslánc, és ezek együtt dolgoznak, és még az adott gyártónál ez kb első fecske... Az tuti kiforottabb, kevesebb hibalehetőséges mint egy sima benzines...
-
válasz
tboldi #201784 üzenetére
Nem nagyon bújtad az A2 fórumot azóta?
Vagy az alukorrozió meg a rohadó futómű nem tántorított el egy Polonál 70kg-val könnyebb, marha drágán kasznizható (elemárak, hely ahol elvállalják, munkadíj) tesója?
Én az 1.4PD-t nem szeretem, emellett a 3 hengeres kereplő mellett az 1.4 HDi egy selymes V6-os. -
Próbáljátok ki, ha élőben ok, akkor jó lehet.
Csak anyud tudjon oda frankón be/kiállni. (Meg a wagonr lehetne mellette, az rövidebb. -
Mondjuk nem árt tisztázni mi az a "dinamikus", meg mi a használat módja...
Van akinek az 1.2T is az egy egy tonnás autóban, van akinek még 2.5T sem az eléggé. -
válasz
Doki16 #201720 üzenetére
Abban a turbó gyárban dolgozok ahol ezekhez is a turbót gyártjuk; meg érdekel a technika, hidd el hogy rengeteg dologban tér az a sima és a hibrid 1.4TSI (egyiknél gyors warmup van, a másiknál azzal számolnak hogy hidegen is kaphat nagy terhelést). És a DSG és DSG között is van (nyilvánvaló) különbség; aminek nagy része megegyezik, de ami nem, az biztos nem filléres.
Egy szett normális gumi az ugyannyiba kerül a Passatra mint egy Suzukira, és addig is bírja? Futómű elemek? Kipufogó, csillapítók, ablaktörlők, fékek? Egy villanyos hátsó fékhez ollózzunk össze egy Passatos meg egy tetszőleges Suzukis (Swace nem ér!) szettet, plusz a csere díját is. Vezérléscsere? Koksztalanítás?
Meg a PHEV modelleknél sosincs gond a töltőlektronikával, inverterrel, szinte semmi egyébbel...Nekem mindegy, lehet a hat is nyolc; felőlem egy Passat GTE lehet gombokért fenntartható, olcsón szervizelhető, olcsó alkatrészes autó.
-
Az sokat nem jelent. Vezettem orrtolós hátsókerekest is, és olyan elsőkerekesem van, aminél mindig előbb megy a hátulja mint hogy az orrát tolná ki az ívről.
Meg egy két fwd hothatchat ami nagyon középre meg kicsit seggdobósra volt hangolva.beni18: Ceed.
Vismajor01: Olcsón fenntartható/alkatrészes kell neki, miért beszéled rá Passat GTEre? Passat nem olyan olcsó alkatrész terén, a gte moztorja és váltója alig egyezik meg a nem hibriddel...
Meg hétért kb újonnan venném (Ceed/i30/Megane, vagy bevárnám a 308at).
Szerviztörténetet nem méltatnám, hogy (itthon) mit ér... -
válasz
Vismajor01 #201629 üzenetére
"Ennyiért van Prius+ is, ugyanaz a hajtáslánc csak több hely"
Igazából a TS-ben van sokkal több hely. Prius+ katasztrófális hely szempontjából, egyterűnek egy rossz vicc.
P+"Ist die dritte Sitzreihe versenkt, fasst das Ladeabteil nur durchschnittliche 320 l."
TS (HybriD): "Üblicherweise fasst das Ladeabteil, gemessen bis zur
Kofferraumabdeckung, gute 415 Liter."
ADAC, saját kockákkal mérnek ,így összehasonlítható.
Jobban fogyaszt a TS, ha ez (valaki másnak) szempont (kb fél liter).
Bájdövély a 136 ló nem tűnik soknak, de a villanyos nyomaték alul hamar ott van, jobban meg a pedált rendesen nyomva, mint ezekből a számokból várnánk, egy próbakört megérhet.Outlander és V60ról már leírták amit én is gondolok. 508 jó lehet, de minek olyan nehéz autó főleg városba.
Ha normálisabban vezethető és jól pakolható autó kell ami nem drágán fenntartható, akkor S-Max (nem épp olcsó fenntartani) mellé C-Max és 5008-at venném fel. Az újabb Zafira sokkal jobb mint a korábbiak, de nálam régi egyterűsnél nem rúg labdába.Ha nem kell a 3 ülés hátul, akkor meg Leon ST (FR), 308 SW (GT Line). Az 1.2 Puretech legalább gyorsan bemelegszik, meg jó vele vezetni, bár főleg lakotton kívül/városban hatos váltós vagy automata változat kell.
Csak hogy bonyolítsam: Niro? 2 gyerekig még épp elmegy, nem élmény autó, de tök kerek csomag és kellemes. Ha épp kanyarognál vele, akkor 'kéziben' is lehet pakolgatni neki a fülekkel.
-
válasz
Gombinyó #201597 üzenetére
Swift ellen annyi szól, hogy vásárolni vagy babakocsival nem nagyon tudjátok használni, ezért valami olyat néznék, amibe legalább a lapracsukható babakocsi befér (amivel párod jó darabig fog kóricálni a gyerekkel. Van 1-2 ismerős vasaló swifttel, vért izzadnak a gyerek cuccai/babakocsi mellett hogy valami bepajszeroljanak valahová.
Jazz, Prius jó lehet, de a Corolla, Corolla Verso. Ha a Swift bólogatósa megfelelne, akkor a C3 Sensodriveokat is érdemes lehet megnézni (egyik sem annyira gáz, de tény hogy vannak finomabb cuccok).
-
Arról olvastam hogy jobb lett a F3 fl, de addig míg ezt személyesen 1-2 példánnyal nem csekkoltam, nem írok semmit; csak írott anyagban nem bízok .
Ecoboostból megmondom őszintén nem jártam utána mikor jöttek ki a javított verziók (erről minél pontosabb infókat megköszönünk), mert addigra már kizártam a fókát, és inkább a técée meg a pjúrtek javított verzióinak olvastam utána.passatgt: valamivel többet nyújtanak, de messze nem annyival, mint a drágulás indokolná. Elsősorban ez részecskeszűrőket meg egy ideje a kettőstömegűt (meg néha alibi villanymotort és akkumlátorocskát) jelent a 'kötelező' plusz cucc, a TPMS óta nem rémlik hogy kötelezővé is vált egyéb az új autókban az eu-ban.
-
válasz
vzsryl #201545 üzenetére
+1
Meg a Micra helyett inkább Cliora is +1.
Új autó felett én nem török pálcát; mi inkább (francia viszonylatban) alsóközepesen felszerelt 2o8at vettünk 1,5 évesen 6k km-el 3,3-ért(OFF) (5év garis bt,ü.fűtés, radar+kamera,ac, vetítőlencsés fényszóró, tapis dab-os fejegység, 83Le S/S, csak első e ablak csak a vezető automata felfelé is,teljes pótkerék, krómcsíkok, B oszlotól sötétített, metálfény, ledes h lámpák, tempomat, multikormány, behajló és asszem fűthető tükör, ködlámpa, meg alapáron iCockipt és hiányzó hátsó beltéri világítás)(/OFF). Az új (igaz, az a már a 2020-as modell, bár a technika kb ugyanaz) akkor +1,5m lett volna azonos felszereltséggel. Jó tudom, ehhez nézni kellett a hahut erősen, és vasárnap reggel tépni Kmétre foglalózni (kereskedő), de a 0km/erős facelift felára nekünk sok volt.
Megértem aki újat vesz, nincs ideje/idege vadászni, csak a gyomrom nehezen veszi be az árakat (magunknak Sandero, vagy esetleg C3, B tervnek Clio/208/i20/Rio lenne ha újat/fiatalt vennénk most, és ha kövi hibrid kell, akkor Clio/Yaris, hogy kevesebbet egyenek majd/meglegyen az automata kényelme).
Mi az eUP támogatásos verzióját, ezt és az előző autó további megtartása és a bukott hozamot is számoltuk, de előbbi ára túl magas lett (a kb 450Ft-os km költség és az első négy év értékvesztését ha az állam kifizeti úgyis, mert már 9-essel kezdődött), utóbbi nekem tetsző állapotban tartását senki nem fizette volna meg később (egy év alatt az étékének a felét ráköltöttem.volna)... Így gazdaságilag az 1-2 évesek (benzines) jöttek ki 8-9 éves távon vizsgálva nekünk a legjobban (CitigoIV meg eUP 6-7 között voltak az 1 évesek, az papíron megérhette volna, de a magas casco és magas egyszeri bekerülés, esetleg húzósabb értékvesztés miatt inkább kihagytuk.
-
Nem azon múlik hogy turbó vagy szívó...
Amúgy ennyi törődés az relatív ridegtartás, de tudom, itthon akkor cserélnek valamit az autón, mikor kb mozgásképtelen lesz... Fékolaj (abs tömbből is), szűrők (beleértve klíma, üzemanyag), váltó olaj, futómű állítások/alkatrészcserék, fényszóró beállítások, és egyéb típusfüggő preventív kezelések/karbantartások(egr, fojtószelep, fékmechanika, hátsó lámpa tömítések, stb takarítások) alap kellene hogy legyen szerintem. -
válasz
KRISSTUS #201524 üzenetére
Akkor Rapid/Toledo. Bónuszként nem olyan unpraktikus mint az igazi szedánok.
Egy Astra 1.6 többletfogyasztásából egy motorgenerál kijön, plusz lomhább is.
Esetleg C Elysee/301 vagy Fluence, abba van még jóféle szívó, meg szedánok. Alsópolcosak, de szedán, szívó és nem esznek sokat. Esetleg Tipo, de kevésbé virgonc. -
válasz
Integrale #201512 üzenetére
A C-Maxok valamiért normálisabbak voltak (amikben ültem egyes és fl-es), jobban szerettük őket.
Ó, a C Maxban így is jobb az élet (hátul is) mint a fokákban, ahol a fullosok kaptak csak világítást, meg középen, khm, nem érdemes ülni, és hordozót/gyerekülést se nagyon lehet bekötni. És 130nál kiabálni kell hogy halljuk egymást elől/hátul.
Bár a régebbi Turneo Connectnél már az első sorban így úgy néz ki nem emberekre számoltak, főleg a feláras lecsukható anyósülésselKRISSTUS: Ezekben nem a korai TSI-k vannak már
-
válasz
Integrale #201507 üzenetére
Hát én F2/fl és F3 akban amikben ültem/vezettem, elég ratyik voltak. Zajszigetelés, ajtókat izomból kell bebaxni (főleg kombi csomiajtót), illesztési hézagok tömkelege (kisujjam vagy nagyobb is sok műanyag találkozásáhiz befér, főleg F2nél), sorja (F2, főleg hangerő szabályzó). Kurvaszar ülések, amikkel 20km múlva is fájt a hátam (Rapidokkal és Toledokkal nem volt gond az 1000+km). Hiányzó akasztók, rekeszek/hátsóvilágítás beltéren, ratyi klímaszabályzás (egy és kétzónás automata klímánál is, a vagok manuálisok voltam), fejegységek és BC-k között is 10 év különbség érződik(belértve a magyar nyelv meglét/hiányát), izzó csere dettó (F2, F3nál nempróbáltam). Én ugye háklis vagyok a világításra, abban elmegy a ford, de leginkább feláras fényeket kell választani hogy jó legyen, és akkor végre lesz drl is, mert a k..a ford spórolt egy *** 21Wattos izzón(cserébe gyorsan kiégnek a tompítottak) -F3on természetesen, nem a kettestől kérem számon. Ködlámpa vag-nál hasznos volt fókáknál dísz, középkonzol vágta a térdet, beltéri anyagok (sztem) gagyibbak. Hátsó utasoknak még térképzseb sincs! Persze egyéb helyre se fogod rakni az innivalókat...
A belső amúgy sztem vizuális környezetszennyezés, nem egységes. Nem tartom magam túl konzervatívnak, F1 belseje is tetszett kminősége isbjobb volt) sok próbálkozást díjazok ami nem lett közönségkedvenc, de ez nekem nem áll össze. Főleg amilyen szinten karcolódik (lentebb) és kopog, nyöszörög. Rapidokban semmi meglepi, normális, kész (tudjuk rólam hogy egyébként nem a német belsőépítészet és ergonómiana kedvencem, de nem zavar).Értem hogy a Rapid(/Toledo) egy nyújtott B szegmenses olcsóbb autó, de tisztességesebb a kivitelezés, holott a fókának jobbnak kellene lennie mindenben egy árnyalattal legalább.
Ok, kormányzás jobb, futómű jobb (de meglepően ügyes a Rapid, főleg kis úthibákkal), lehet rendelni bele komolyabb extrákat, de valahol a kettes Auris meg a korábbi Daciak szintjén van.
Motorok terén bármelyiket javasolnám Rapidba, míg a Fordoknál hullottak nálunk az 1.6 szívók (a gyengébbb
régebbi), ecoboostok meg... na. Ha rendbetetted és nem gyulladt ki (nekünk az egyik szívó egyhatos is leégett mondjuk(F2)) akkor sem kellemes: [link] A Ti-VCT 125 lovas kb amivel nyugodt lennék, vagy a (ebben rohadt hangos) HDi-k. Dobfékkel. Kisautónál nem zavar, sőt; de bizonyos felszereltség/motorizáltság felett nem tetszik egy ez kompakt kombin.
Szal kövezzetek meg, de nekem jobban egyben van a Rapid/Toledo. Keveset ígér, és azt (jobban) hozza.
Vezess: "A belső téri minőségérzet főleg a modellfrissítés előtt, Ambiente, Trend és egyéb gyéren felszerelt modellekben szomorú." De fentebb sem olyan amit várnék.
-
válasz
Integrale #201475 üzenetére
A nagyja igen. [link]
Topikból idézet
"Most vettem egy Audi A2 TDI-t közvetlen Németországból. Amilyen rozsdásak alul a vasból készült részek, az minden képzeletet felülmúl. Életemben ilyet még nem láttam. Még szerencse, hogy a karosszéria alumíniumból készült.""A2 fórum: [link] Ajtó, csomagtérajtó zsanér, a teleszkóp rögzítésnél és az ajtó alján, tetőablak, első szélvédő alatt az A oszlop, első lámpák közötti híd, hátsó híd (átrozsdál lukasra), első lengőkarok (szintén levelesre/lukasra, néha törnek mint a mazdákon), stb. Van ami alu korrózió, van ami acél és sima rozsda. Csidák nincsenek.
tboldi: Ne Saxot, inkább C3-at. Nem sorolom, csak hidd el
. Faceliftes, TU motorost, lehetőleg jobbik ülésest ha belefér (de ennyibe még ESP meg 4 lufi is belefér)
Szerk: Ja, sima Saxokra gondoltam hbgondoltál elsőre, az EV poén volt részemről
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Synology NAS
- További aktív témák...
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2985
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest