Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Pttypang #224941 üzenetére
Nem lettem sokkal elorebb, klima nem ment, motorter irgalmatlan retkes, belter teljesen szetverve, az auto epp hogy eletre kelt kb, check engine vilagit, nem tudjak, milyen hibakod van benne, eladasi szandek nulla, info a felszamolorol nulla, hiszen ez az o ceguk volt, csak nem az o nevuk van egyik papiron se… ramondtam
negyszazat es megsertodtek. A kepeken nem tunt ennyire szetvertnek az auto , de amugy tetszett, csak egy nem ennyire leelt peldany kellene. Köszi a segitseget! -
-
válasz
Pttypang #224935 üzenetére
A visszterhesség okés de a kérdés hogy a felszámoló tud-e erről! Mert ha pl zár alatt van a kocsi akkor nem értékesíthető. (Tudom rosszindulatú vagyok de ha a kocsit nem fizette akkor lehet más tartozása is) Ha az eladást akkor foganasították amikor még csak folyamatban volt a lefoglalás vagy elidegeníthetetlenség bejegyzése akkor nem látszott a rendszerben így kvázi lehetett, de ez egy olyan joghézag amitől még a nav be fog köszönni h jónapot magának se pénze se kocsija. Ha a felámoló=végrehajtó akkor végrehajtói kamarát és a nav-ot ajánlom megkeresni hogy kiderüljön mi a helyzet. Én nem fizetnék ezért amíg nem tisztázott. Ha meg a végrehajtó engedélyével van a dolog adjon erről papírt. Amennyiben a felszámoló a cég saját tisztségviselője akkor megadjon a cégről teljes tartozásmentes igazolást mert később még lehetnek kérdések.
Persze az is lehet h én vagyok paranoid de volt már ismerőssel h vett mercit oszt azóta is az udvarában rohad mert utána jött be az elidegeníthetetlenség és foglalás. -
-
válasz
Pttypang #224872 üzenetére
A sztori fodrozodik, szoval cegtol vette emberunk, van papirja, amire elvileg kiadjak a forgalmit meg torzskonyvet, mert felszamolasbol van az auto, nem fizetett biztositast ra es a ceg atvette a masik cegtol. Kuldott par adatos papirt, amin rajta van minden, de ez nagyon viccesnek tunik.
-
-
-
hobizoli
nagyúr
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Pttypang #221318 üzenetére
Rozsda.
SDI motor hibátlan kell legyen. 3 hengeres TDI: kettőstömegű hiba, főtengely törés, PD fészek probléma, olajpumpa lánc. Benzin: általános kopások, trafó.
Lupo = Arosa
Polo = Ibiza, Fabia, Cordoba
Golf = Bora, Octavia, Leon, Toledo, A3 (bár abban nem volt SDI)
Golf PQ34 galvanizált, küszöb eleje és első sárvédő ami rohad, lepusztultabb példányokon a csomiajtó, azokat én otthagynám inkább... Ha opció az import, olasz vagy spanyol behozatalon gondolkodnék. -
IreN!CuS
őstag
válasz
Pttypang #221102 üzenetére
Én csak a becsületesnepperèt tudom, nem tudom mennyire titkos nem feltétlenül drága amúgy. Talán ami nagyobb limit nála, hogy asszem 5 autót néz meg neked
Dellfanboy: ez szerintem nem feltétlenül igaz, kimondottan meglepett pl az a6 mennyivel olcsóbb kint - pár résszel korábban mutatott párat a "kopasz" és lehetett az árakat is látni valami 34 K euró rémlik
-
tboldi
nagyúr
válasz
Pttypang #221024 üzenetére
Kisautó, a legtöbbet alapmotorral és alapfelszereltséggel vásárolták újonnan is.
Ez egy szerelemautó az egész családnak, imádjuk, hogy ritka és különleges, kitűnik a tucat VW-k meg Opelek közül. Az első csak “véletlenül” lett, avagy nem kifejezetten ilyet kerestünk, sokáig eszünkbe sem jutott a Lancia en bloc, meg nem is dízelt szerettünk volna, de nagyon megszerettük, és amikor több mint egy évvel a baleset után felbukkant a második, ami a színét leszámítva pontosan ugyanaz a konfig, muszáj volt azonnal lecsapnunk rá, bármilyen állapotban is van.
Műszakilag egyben van egyébként, csupán 82k km-t futott, inkább csak nem megfelelő használatból vagy oda nem figyelésből eredő hibákkal volt/van tele.Amúgy én nem tartom megbízhatatlannak vagy betegágynak, semmivel nincs vele több gond, mint egy másik random 17 éves autóval. Meg hát a kasztni alatt ez egy 2-es Punto, rettentő egyszerű technika.
Mi (illetve főként anyum, de én is el szoktam kunyerálni) városban nyúzzuk a dízelt, de egyrészt ebben még nincs részecskeszűrő, másrészt azért havonta beiktatunk egy-egy hosszabb utat is, ma ebéd után pl. Pozsonyba készülünk vele, így nem gáz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Pttypang #221022 üzenetére
Legalábbis azzal nincs különösebben.
A jelenlegi már a második Ypsilonunk ugyanezzel a motorral, a másik egy kicsit fürgébb volt emlékeim szerint, a mostani lustább szerintem. Egy nénié volt előttünk, még olajat se cseréltek benne 2-3 éve.De majd amikor jobb idő lesz, kipucolom az EGR-t, de az is lehet, hogy a turbó változó geometriája tapad, arra is rá kéne lesni.
De az is elöfordulhat, hogy csak én szoktam el tőle, a MiTóban 180 pacival gazdálkodok.Amivel gond volt rögtön a vásárlás után, az a km-óra, még az átírás előtt leolvashatatlanná vált, és mivel ebből nincs pót (se új, se bontott), meg kellett javíttatni a meglévőt, ami sokáig tartott ugyan, de szerencsére sikerült, azóta jó.
Ülésfűtés nem volt még a 843-as generációban, a tempomat viszont elérhető volt opcionálisan, de nagyon ritka, még a miénkben sincs, pedig a default felszereltségi csomagok közül a legmagasabb Platino.
-
válasz
Pttypang #204006 üzenetére
Tessék, egy frankó SDI, hogy molnarpeter is elégedett legyen.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Pttypang #203978 üzenetére
Képeket gyorsan átpörgetve nagyon nem tudnék belekötni, de feltűnt, hogy a vezetőülésről/első részről miért nem tett fel "illusztrációt". Eddigi tapasztalatok alapján esélyes, hogy ennek oka van.
Ennek ellenére megnézném, ha telefonos informálódás után is még szimpatikus.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Pttypang #203084 üzenetére
A nincs tarcsi csak élcelődés volt a többiek részéről mert nincs turbó a kocsiban, én meg felvettem a dolgot és viszem tovább. Nyilván szeretem különben már eladtam volna régen. Egy picit nagyobb hasmagasság jól jönne mert néha mennem kell földúton meg egy picit nagyobb csomagtartó.
-
válasz
Pttypang #202790 üzenetére
Mindkettő jó, de 1.4 (rövid vszíj csereperiódust leszámítva) még egy fokkal jobb, és már elég jól viszi az M1 testét, és rohadt jól fogyaszt. Az 1.6 többet eszik, olajpára előfordul, gyorsan fáradnak a szívósor tömítések (fojtószelepet sűrűn illik takarítani), trafók is kevesebbet bírnak, az olajra kényesebb egy kicsit a vvt miatt.)
És amiket próbáltam/kollégákkal racsingoltam (hb és szedán),érthetetlenülmeglepően jól megy (kicsiket ejt a váltó). -
válasz
Pttypang #202758 üzenetére
Tessék a cica szemest nézni (facelift) ugyan ebben az árban mozognak már azok is és ezzel a motorral . Ott már pár gyári dolgot már javítottak és picivel jobb belső anyagokat is használtak .
1.4-16V/98Le ~ 1.6-16V/108Le motorral keresd.Plusz az FL - mindegyikében már kell lennie alapból ABS-nek .
-
válasz
Pttypang #202787 üzenetére
Azokból is az fl ajánlott, és a 16V változatok (M1 1.4 főként, Xsarából az 1.6). Utóbbinál preventíve hátsó lengőkar csapágy csere ajánlott.
De ha elég egy kisautó, akkor kisautót kell venni (Saxo/106-tól meg jóval biztonságosabb a Clio, ebbe az árba max a Punto 2 fér be). Ami 206ost ennyiért adnak, annak meg lóg a bele. -
válasz
Pttypang #202758 üzenetére
Ha az igényesebb fl nem játszik, és az ülés nem gatya, mehet. Lámpára is nézz rá, minimum takarítás kelleni fog a foncsornak. Nem nagyon tudok sok mást ennyiért.
426os: Rohadtull felmentek a használt árak, így marad a Megane 3 (inkább szívó 1.6 hatos váltóval esetleg csipszel), Octavia 2 vége (hát, 1.4tsiből talán a végén volt szíjas, ez nem annyira jól bírja a rövidtávot mint a K4M), vagy Ceed 1.6GDI (nem gyenge, de nem érződik erősnek, de 130-150 sima ügy). Sajna a normálisabb G7/L3/O3/M4 fentebb van árban már.
Épp a héten néztem (lenne vevő az autómra), hogy 2019ben amiket néztem C4P/308/M4/Ceed az hasonló kondíciókkal nem 3,5-4, hanem 5-5,5.
Vagy nyújtott B szegmens, pille súlyhoz 1.2T-vel, Rapid vagy Cactus (S-Cross fl nem tudom befér e a keretbe). -
tboldi
nagyúr
válasz
Pttypang #200274 üzenetére
Sok típus van képben, leginkább az aktuális állapot és a várható megbízhatóság, illetve fenntartás fog dönteni. Kicsi az esély, hogy Modus legyen, de ha az lesz, ígérem, írok.
Most éppen gombóc Swifteket nézegettem 1 milkáig, mert az M13A motort jól ismerem a WagonR-ünk által, de lelombozódtam az állapotuk láttán. Hihetetlen, hogy mennyire nem képesek vigyázni a suzukisok az autóikra.
A miénk az üdítő kivétel. -
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Pttypang #197600 üzenetére
*Astra, és igen.
Kissé felmentek a használtautó árak, hiába romlott ugyanannak az autónak a minősége az utóbbi években, az áruk felfele megy, mert egyrészt az új autó árak elszálltak, másrészt mindent annyiért adnak el, amennyiért megveszik.
Viccen kívül, a jelenlegi helyzetben az autó vásárlás közel sem tartozik a legrosszabb befektetések közé. Ugyan luxuscikk, és folyamatosan nyeli a pénzt, de közben használod is. Aztán pedig egész korrekt áron el is lehet adni. -
dj79
senior tag
válasz
Pttypang #197584 üzenetére
Az 1.4hdi jobb bármelyik benzinesnél, amit a faceliftes 206-ba szereltek.
Az 1.1 kevés, az 1.4 8v hengerfejesedésre hajlamos, az 1.4 16V-nél olajfogyasztási gondok fordultak elő, az 1.6 16V meg a szokásos anti-pollution faulttal szórakoztatja a nagyérdeműt, mint a 307-ben, ráadásul itthon kevesen vették, szóval nagyrészt kinti az állomány.Volt 2.0 hdi 307 (RHY 90 lovas) nekünk is, 292 ezerrel adtuk el, a nagyobb futás jellemzően az erősebb változatok sajátossága, azok jobban bírják.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Pttypang #197584 üzenetére
Dízel autók karakterisztikáját jobban szeretem, illetve a vállalkozás üzemanyag elszámolhatósága miatt is nekem jobb.
Több 206-os ismerősöm ennél többet rakott bele, csak városban, futár módban. Egyik srác belevert 500 ezret csak városban. Télen zéró melegítés. Motornak nem volt baja, csak a híd meg a kaszni kezdett rozsdálni. Másik futár srác se panaszkodott kirívó hibára, övében is 500 körül van. Fb csoportban van néhány tag aki már 800 ezret is belerakott. Szerintem a francia dízel motorok elég jók.
Igaz nem 1,4hdi hanem 2,0hdi, de munkatársam 307-esbe 300-at rakott bele, főleg városban, a motornak semmi baja nem volt. Sose melegítette, hideg motor had szóljon. Lejött a pályáról állította lefelé, semmi turbó hűtés...valószínűleg még ennyit el fog menni.
Hentes barátom vett egy 307-est úgy szint 2,0 hdi, ex taxi, 700 ezerrel bontatlan motorral. Amikor kicserélték a vezérlést+olajat+termosztátot(forralta a vizet) meg a vízpumpát észrevették, hogy a vízpumpának már nincs propellere ami hajtaná a folyadékot...de csak ment az a "szarfranciakrémescsigazabálóantipollutionfail".
Biztos vannak ellenpéldák is, de, ha bosch minden benne ami elektromos kütyü, akkor nagy baja nem lehet. Siemens meg Sagem kerülendő. Ennyi. Mínusz 15 fokban is indult 2 tekerésre. Esetleg olvas el néhány "tc népitéletet". -
Stylewars_kp
őstag
válasz
Pttypang #197581 üzenetére
Használjuk városban rövid távokra, de használjuk hosszabb utakra is egyaránt. Egy időben havi egy tankot előttünk pályán is. Ezért írtam a vegyest. Most a pandémia alatt kevesebbet mentünk vele hosszabb távra. Volt, hogy egy tankkal előttem városban. Ilyenkor elvittem egy hosszabb körre, nem kell kitaposni a belét csak lementünk vele 150-200km-t egyhuzamban, minél jobban tartva a 2200-2400 közti fordulatot. Sokan azt hiszik, ha ilyenkor 10 kilométeren kitapossák a belét 4ezren pörgetve majd kikormolódik, ja még jobban lerakódik a gané... Nem kormol nem füstöl nem csörög. Elvan. 10 ezrenként motorolaj+szűrők cseréjét megejtem. Ha több a pálya max 15 ezrenként, de a gyári 20 ezer már gáz.
-
válasz
Pttypang #197329 üzenetére
A Fiesta mk5-öt nem nagyon szerettem(hugom 206osához képest ami a másik általam sokat vezetett kisautó volt akkoriban, kb mindenben alulmaradt). Bár jobb volt kategóriájában mint a focus2.
1,25 vérszegény, brutál alacsony (lökös meg egész alja, icipici rugóutakkal, a nem is rossznak tűnő utakon sokszor karistoltuk az alját). Izzócsere (H4 pfujj) lököslevétellel. Helykínálat ok, ülés nem rossz (nem is jó).
Fusiont vennék helyette, 1,4-est, az már szinte jó. Ford minőség sajna (focusnál jobb sztem), de korrekten használható. -
válasz
Pttypang #196232 üzenetére
Megneztem eloben, gurultam vele egy kort a kozeli orszaguton.
Fekek inkabb lassito jelleguek, kicsit szogben all a kormany egyenesen haladva, a kormany maga is remeg, eleg utott-kopott benyomas volt az auto maga.
Pilotafulke jellegunek ereztem a twingohoz kepest, talan a magas muszerfal miatt, szukebb.
A facelift utaniakban is olajos a szervo vagy azokban mar elektromos? -
stilo18
addikt
válasz
Pttypang #196232 üzenetére
8 évig hajtottam 2-es Cliot, FL -es volt.
2 hiba ami inkább bosszantó volt, az esővízelvezető eldugult, így egyik évben többször ázott be az anyósülés felől a kocsi, mire rájöttem, hogy pontosan ez mitől van, hol kell keresni..
Illetve a tetőkárpitot engedte el a ragasztó, szépen hátulról elkezdett belógni...
Ezt a két hibát leszámítva a kötelező dolgokon kívül semmi hibával nem találkoztam.
80k km-el vettük, 140k környékén adtam el.Kifejezetten szerettem, városba tökéletes volt, de ha hosszabb távra mentünk esetleg, akkor is elég volt.
A 98Le-s motor a 980kg-s kasztniba néha egész jó meglepetéseket tudott okozni a többi kocsinak. Szóval van azért ereje bőven... (Persze relatív ez is) -
BigBlackDog
veterán
válasz
Pttypang #196232 üzenetére
Én bevállalnám, ha rendben van. Komfort terén szerintem érezhető előrelépés lesz. Ha jól látom, akkor tükörfűtés nincs benne. Illetve mi az a bügyür a klímakonzol előtt? A hűtőfolyadék a színe alapján nem tűnik valami bizalomgerjesztőnek.
Viszont azért ez sem egy mai darab. Ha nem volt rendben tartva, akkor azért minden hónapra tartogathat valami apró meglepit. Legalábbis én így számolnék.
-
-
válasz
Pttypang #195619 üzenetére
"Volt mar szervizben, mondtak ,hogy ez normalis."
Minden hibára szinte ezt mondják, és nem csak a pohu.
Ezért is filózok erősen, mi az a felár, amit az hátralévő 3,5 év garanciáért áldozzak az autóra (mert oké, hogy a pollen+olaj 77K márkaszervizben, de a bő feléért megcsinálják normális szervizben; de otthon meg 25ből megcsinálom 45 perc alatt). Szerintem egy is olyan, mint az állami orvosi rendszer. Fizetek befelé folyamatosan, de ha valami bajom van, máshova kell még külön fizetnem, hogy meg is oldja valaki a problémát; azaz elviszem fizetősen olyan műhelybe ahol értenek is hozzá. -
ngaba
aktív tag
válasz
Pttypang #195318 üzenetére
Nem tudom, de a Micra is olyan autó, amiért tudnak/tudtak rajongani a tulajok anno.
Ám 2x45 km-re nem biztos, hogy ennyire városi autót vennék, Jazzt se.
Illetve nem ez volt a kérdés, de én azért nagyon óvatosan kipuhatolnám, hogy mik a megajándékozott személy preferenciái az autókkal kapcsolatban / mit szeret a Pegueot 206-ban. Mert ha például a komfortos rugózást, akkor nem biztos, hogy 2 x 45 km rossz útra olyan autóval kellene megajándékozni, ami szétrázza az embert ott. Stb.
Illetve még annyit, hogy szép dolog a megbízhatóság, de anyukámnak nem biztos, hogy mernék Ignist venni.
(És ez most független attól, hogy nincs jogsija.)
-
silver10
aktív tag
válasz
Pttypang #193949 üzenetére
Sajna nincs annyi pénzük, de attól még nem kellene gyakorlatnak lenni, hogy a hirdetésben szereplő jellemzők nagy része kamu legyen. Tisztában vagyok vele, hogy nálunk sok helyen így megy. Lehet, hogy a megoldás unokatesóm lesz, akivel kintről próbálkozunk, ha nem lesz már lockdown.
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Gamer Notebook! Csere-Beszámítás! Asus Tuf F15 FX506H / 11400H / RTX 3050 / 16GB DDR4 / 512 SSD
- LG 38WN95C - 38" Ívelt NANO IPS - 3840x1600 - 144hz 1ms - Nvidia G-Sync - AMD FreeSync - ThunderBolt
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 512GB 14" FHD 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest