- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
IOX
tag
válasz
akooos #207420 üzenetére
Annyit tudtam meg, hogy nem új autóknál a korából adódóan elő jövő hibákat nem lehet felróni az eladónak, csak az olyanokat amik azért jönnek elő mert eladás előtt a vevő összerakta (van egy eltitkolt hiba)azzal, h talán nem veszik észre. Régen voltak olyasmik, h hátsókerék hajtású autó diffijébe olajos faforgácsot tettek, ilyenkor nem szólt/búgott. Azt gondolom, h amikor kipróbáltuk nem rázott az autó. Mi mentünk vele 400 km-t nem jött elő ez a gond, 2 hete volt friss műszakija. Olajfolyás sem volt amikor megvették. Szerintem megküldték rendesen hazafelé. Amikor kipróbálta akkor is én szóltam rá mert rugdosta a városban és nem tudnám bizonyítani azt, h ki vezette ha lefényképeznek . 3500-ig forgatta (automata váltott már fel)egyesben miután megtudta, h 170 Ló van a motortérben. No majd kiderül. Egyenlőre csend honol. Ja, az mindenképpen kell a szerződésbe, hogy milyen hibákat jeleztél a vevőnek.
-
Vismajor01
addikt
válasz
akooos #207132 üzenetére
Figy ha autópályára élményt akarsz és 2 misid van akkor az nem most lesz zsebbenyulos amikor veszed hanem amikor karban kell tartani. Ha nincs gyerek akkor vennék egy megkimelt e92 325d-t ha nem kell kombi és imádkoznek h egyben maradjon.
Ha meg a 2 misi ragogumis tehat nyulik akkor 3 körül vennek egy rx 400ht vagy camryt. Azok azért megindulnak 130 felett is.
Amúgy én is Priusrol váltottam 300Le-re hogy a pályán vitezkedjek de ha nem lenne gyerekem akkor maradt volna a prius és vettem volna melle egy mx5ot kanyarogni.
-
Vismajor01
addikt
válasz
akooos #207117 üzenetére
Ha már van egy kombi autód akkor minek egy másik utazosnak?:D
Focussal jarnam tolnát baranyat amennyivel tobbet eszik annyival kevesebbe kerül életben tartani mint a 159et pl.
Boltba jarosnak meg vennek a 2 misibol egy Kettes Priust az nem eszik nem romlik el automata is meg bevásárlás is belefer.
Persze ez a racionális választás, meg van amit te keresel. E91 325D.
-
LZs?!
aktív tag
válasz
akooos #206677 üzenetére
2.0 diesel - ez annak az FCA korszaknak a legfinomabbra reszelt motorja.
1.9 nem rossz, csak nem elég jó; a 2.4 pedig hengerfejesedésre hajlamos - nálam hozzértőbbek szerint nem a tény kérdéses, hanem csak annak a 'mikor'-ja.
Benzinesből 1.8 MPI; a 2.2 sem feltétlenül rossz, csak érdemben semmi értelme; 3.2 akkor jó, ha 'minden mindegy' alapon bravado-t szeretnél.
Emlékeim szerint a 3.2 fixen GM/Holden motor még az Opeles összeborulás időszakából, ahogy talán a 2.2 is - de ezt nálam kompetensebb műértők jobban tudják.
-
tboldi
nagyúr
válasz
akooos #194703 üzenetére
Hááát... Szerintem meg olyan dögunalmas és jellegtelen, én szeretem a színes autókat.
Az említett Octavia ebben a kékben jöhetne. -
sagesz93
addikt
válasz
akooos #193999 üzenetére
vegyél valami olcsó alfát(147 / 156), azokban van tűz ha még van egy kis lehelet a motorjában.. főleg a dízelek, azokat nehéz lerúgni. Erre szakosodott bontókban szarásig potom pénzekért az alkatrészek ezekhez is, de tény a VAG csoportnál is van még egy szorzó ezen, annyival több van belőlük. Esetleg valami gömbölyű A3 is kijöhet de azért ezek tényleg elég lerúgott kocsik lesznek
-
-
-
-
parandroid
félisten
válasz
akooos #190717 üzenetére
Amennyit ő szán rá, abból még a gen1 is necces lesz. Amúgy sem minden a ménes, a 126 lovas gen2-nek a prince-alapú motorral sokkal jobb tulajdonságai voltak, mint a 135 lovas 1,5-ös, turbós bmw-motornak. Jobban is ment, hangja is szebb volt, jobban kellett pörgetni, sokkal viccesebb volt vezetni. Persze a 2 literes turbós motoroknál biztos más a helyzet.
p
-
Biqci
aktív tag
válasz
akooos #190711 üzenetére
Ááá
Tsi, tfsi nem, Prince motor nem, BMW nem. Corsa Opc? Jó ötlet...
Qru: a WRX, hát nem is tudom, az egyik cimborának van és bitang jó, de ennyiért felejtős, mert nincs.
De nem nekem kell, nekem az Accord tökre megfelelő, a fiam akarja lecserélni...Tudom, szűk a keresztmetszet
-
Zizi123
senior tag
válasz
akooos #190601 üzenetére
Skoda Fabia Kombi 1.9PDTDI 105LE nem sok van, tipikusan a Fabia I-ek. Ami mar Fabia II az mar 1mFt folott van. Annyit meg nem akarok adni 1 Fabia-ert
Meg a Fabianal kicsit nagyobb kellene, ha nem is sokkal. Ebbe 1het Gorogorszag ciposkanallal volt eleg.
Fonokomnek Zafira -ja volt, 1.8 benzin, na en annal szarabb kocsit meg eletemben nem lattam. Ujonnan vette szalonbol, en kocsit ennyit szervizbe hordani meg embert nem lattam. En garancias ido alatt a 5. javitasnal a szakadekba hajitottam volna. 5-6 evesen adta le, de szerintem 1 uj kocsi arat koltotte javitasra a ceg. -
-v-
addikt
válasz
akooos #189480 üzenetére
993-mashoz egy jó youtube channel, hogy meghozza a kedved
[link]
Srác igen jól küldi[link] [link]
Ez egy 4S, elég trükkösnek néz ki ez is .. bár nem kimondottan finomkodik az arcegy csak hátul hajtós turbo azért igényelhet skilleket.
Asszem a léghűtésesekhez sopronban van valami jó szaki aztán annyi kifújt. -
bernel
tag
-
bernel
tag
válasz
akooos #189044 üzenetére
A kereskedő stílusa azért fontos, mert ha bunkó, akkor esélyesebb, hogy ha kiderül valami probléma később, akkor a szavatosságot sem lehet simán érvényesíteni vele.
Márpedig ha kereskedőnél vesz az ember, akkor ezt a plusz biztonságot nyilván ki akarja használni, ezért inkább olyannál vennék, aki kulturáltan, vevőbarát módon lép fel, mert várhatóan ő inkább ad a jó vevőélményre, különösen, ha jó értékelése is van, amit nem akar lerontani.
-
parandroid
félisten
válasz
akooos #188868 üzenetére
Amikor anno a hatéves autómat vettem a német (márka)kereskedő úgy vizsgáztatta le nekem kérés nélkül, hogy még volt rajta valami 4 hónap. Azt mondták, ha fél évnél kevesebb lenne, akkor eladás előtt automatikusan megy a tüv. Mondjuk itt alkudozni sem lehet, bár minis kulcstartót, meg egyméteres bmw esernyőt kaptunk ajándékba. Ja, természetesen névre írva, forgalmival, egyedi saját rendszámmal adták át. Valami murvás telepes albán neppernél persze biztos másképp mennek a dolgok errefelé is, de nincs az az olcsón hirdetett autó, amiért hahlandó lennék kipróbálni.
p -
gaborbol
őstag
válasz
akooos #187789 üzenetére
Nem zavarjak egymast, ket 3 eves es egy 5 eves hasznalja oket. A szokasos gondon kivul, hogy ki hova uljon es miert...nincs gond. A kepen lehet nem latszik, de a comb reszen az ules perme lenyithato igy kiszelesdik az ules, ha szukseges. Le kell merni a hatso ulest abbol lehet kalkulalni. Az anyos 2010-es Tucson-ja par centivel rovidebb es abba is tok jol elvannak. Igaz a leghosszab ut amit meg szoktunk tenni veluk az 2.5 ora.
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #186007 üzenetére
PD-t. Azt biztos nem vennék. Euro 3-4-es kocsik. Évek kérdése, hogy mikor lesznek kitiltva komolyabban. 2.0 pd élből nem ajánlott, az 1.9 meg nem mondanám jól menő kocsinak. Most nem találom de van az 1.9pd erőmérő mém, hogy papíron 90 ló érzésre 300
De amúgy a GTI-t nem is én írtam, ne nekem írd(#186008) tboldi: Láttam, az a kocsi egy állat. Rendesen halálfélelmem lenne benne. Nekem volt ilyen swiftem a jó kis 1.3-al. Városon kívül nem vezetném
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
akooos #181673 üzenetére
Első tulajos, magyar vásárlású autónál is ott van ez, ha megnyugtat valakit
Taxi esetén a következő lenne (viszont ez is csak akkor van bejegyezve, mikor annak használják, visszaminősítés után megint nullás lesz): "Másodlagos jármű jelleg: (49, 00, 00: Taxi;-;-)", illetve akkor a záradékok közt fel van tüntetve a taxi engedély száma.
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #181017 üzenetére
Még a városban ingyen töltők. Annyiban változik, hogy a Dectahlonoknál nem fogok többet tölteni. És ahogy előttem is írták az már kb 5 liternek felel meg. De csak a GTE-nél. Az Outlander áramban is többet eszik.
De nem gáz, mert apukám a Passatot mindig otthon tölti, ami még mindig kb 2 liternek felel meg, én meg a Mitsut a munkahelyemen tudom mindig tölteni. A kocsim méri az beletöltött áram mennyiségét és átszámolja pénzbe. Jelenleg 23 eurót töltöttem el a hónapban, 7600 Ft kb. De persze még sehol sem kell fizetnem érte
Otthon tölteni megéri még mindig, főleg a Passatot ami amúgy is elvan max 5 literből benzinnel. Ha nem lenne lehtőségem melóhelyen a Mitsut etetni akkor biztos nem veszek ilyen autót. Lakótelepen még azért macerás, 450 méterre van tőlem egy töltő, de már párszor lyukra futottam, mert mások is használják és tele volt. Viszont volt szerencsém találkozni azzal az emberrel aki csinálta a töltőket és direkt kérdeztem tőle, hogy ezek mikor vállnak fizetőssé. Azt mondta még nagyon soká, ne aggódjak miattaE-Mobi oszlopokról van szó. Mondjuk kicsit tartók tőle, hogy ez mennyire lesz igaz, mert a Mobiliti megvette az E-Mobit.
Nagyon remélem mihamarabb megy le a Corolla HSD-k ára. Most arra vágyok
(#181018) rbalint88: Nálam azért valamennyire fontos zöldség is. De az elsődleges szempont a sok rövid táv miatti motorkímélés.
-
rbalint88
addikt
-
Doki16
addikt
-
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #179456 üzenetére
Ez minden használt autóra igaz. Ez a GTE se más mint a többi TSi DSG. Nem az elektromos rendszer fog rajta meghalni, attól kell a legkevésbé tartani. Ott van az Outlander PHEV, egy sokkal egyszerűbb technika, de azért ott is mellé lehet nyúlni teljesen más dolgok miatt. Ott a CVT meg a sima szívó benzin a jó, de mellette fogyaszt annyit mint bármi más benzines tehén.
Ha biztosabbra akar menni az ember akkor a HSD vonalon kell nézegetni.
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #179454 üzenetére
Erre nem lehet egzakt választ adni. Ha városban hajszolták és mindig töltötték akkor szinte csak a villany ment. Ha pályán hajtották akkor meg szinte csak a benzinmotor. Viszont a DSG az folyamatosan vált, tehát az elektromos üzemmódban is használódik valamennyire. De ha időben cserélgették az olajat akkor elvileg ezekkel 250-ig gond nélkül el lehet mászkálgatni. Annyi viszont előnyére válik a GTE-nek, hogy dugóban nem nyírja a sok araszolgatással a kuplungot és a kettőstömegüt. (mondjuk ezt nem tudom, hogy az 1.4 tsi mellett van-e kéttömegű)
Amúgy meg csodák nincsenek, már 2-3 éves korukban is benne lesz ezekben 100-150k km. Tehát ha akarnál se tudnál alacsony futásút venni. Én már 200 felett nem vennék, mert ott már bármikor bejöhet valami. De ez sem biztos, mert ha folyamatosan 130-al rakták bele tökéletes olajcserék mellett akkor meg elmehet sokkal többet is hiba nélkül.
-
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #177006 üzenetére
Rövid távokat úgyis a villannyal mész. A dízel motort meg hosszabb távra indítod csak be és akkor mindegy, hogy tél van vagy nyár. Sőt lehet, hogy találsz webasto-s modellt és akkor már eleve meleg a motor télen is.
Viszont ha rövid távokra akarod használni akkor azzal simán ki lehet nyírni.
-
Doki16
addikt
válasz
akooos #176976 üzenetére
A Golf GTE más mint a Jetta hibrid. Az utóbbit nem lehet tölteni és gyakorlatilag alig 1-2 km a megtehető tisztán villanyos üzemmód.
Az Aurisból gondolom régebbit próbáltál mert az új FL utáni már jóval csöndesebb. Egyben nagyon jó a Toyota, hogy magasan a legmegbízhatóbb az összes hibrid közül. Az összes többi bonyolultabb nála és több elromló alkotórészből áll.
Amik beleférnek a keretedbe: Opel Ampera, Mitsubishi Outlander Phev, Volvo V60 D6 Phev
Szerintem ne engedd el a hibrid vonalat. Városban magasan az a legideálisabb. Ha mennél pályára is sokat akkor a Volvo a te autód a dízel motor miatt.
Amúgy tudok egy elképesztően jó eladó Aurist
-
válasz
akooos #176976 üzenetére
A sok város és előváros a hybrid terepe, keveset eszik, keveset fékezel üzemi fékkel, mégis kényelmesen haladós. A legjobb hybrid rendszere a Toyotának van toronymagasan, ők azért ezt a játékot már több, mint 20 éve űzik. Ha az nem jön be az eCVTvel, akkor kiesik a Ford is, mert ők a Toyotától vették (bár a mondeo is baromi jól fogyaszt, kényelmes, csendes, viszont az akupakk a sedanból sokat elvesz a csomagtérnél, a kombi pedig még nagyon új) vagy esetleg Cmax.
Ha kell az autósabb érzet, akkor maradnak kuplungos darabok, Dél-Korea a hatsebességes duplakuplungos Kia Niroval száll be (vagy Optima), vagy esetleg az Ioniq hybrid, de az nem nagyon lesz 6 milláért még.
Ott van az outlander, amit sokan vesznek, mert PHEV, annyit tudni kell róla, hogy az akkuja nagyon gyorsan degradálódik, szóval azzal idővel lesznek gondok, plusz ha tisztán benzinnel megy, akkor zabál szépen.
Amera is játszhat(na), én nem ajánlanám. Eleve egy kényszer szülötte volt, azért csinálták, hogy megmeneküljön a csődtől a GM. Baromi bonyolult, tasakos akkuja van, ha meghibásodik, akkor csere az egész, az ~2 milla. Elől 5 hűtője van 4 hűtőkörre, ha csak hozzáér valami az orrához, casco nélkül már sikerült egy 7 jegyű javítási számlát összehozni. Hátul baromi szűkös és az ablakai olyanok, mint valami lőrés. Viszont vezetni jó, sőt egész kellemes (már ha befér az ember). Illetve még márkaszervizből is kevés tudja fogadni, még kevesebb tudja rendesen szervizelni. Bár azt hiszem még vannak garanciális darabok, a garanciát nagyon könnyen megvonják a legkisebb indokkal is, zero tolerancia van ezzel kapcsolatban, szóval ha ez irányba mész el, akkor mindenképpen egyeztess a márkaképviselet kapcsolattartójával, hogy tuti él-e a garancia.
Ha még nagyobb izgalom kell, akkor ott vannak a TSI motorral szerelt fauvék, ott annyi, hogy a csomagtér ~250 vagy 270 liter körül van, ha jól emlékszem, tehát inkább sportbabakocsis, mint babakocsis a csomagtartó.
Ami még van, de én nem találkoztam még vele: MINI Cooper S E, illetve a Volvonak is van PHEVje, abból is rengeteget hoznak be, pl: hollandoktól.
-
freeknight
őstag
válasz
akooos #172193 üzenetére
Persze, vannak normálisak is köztük. De első a nyugalom.
Az meg más kérdés, hogy egy roncsot visszahozni az életbe mennyire jó dolog, gondolom ezt a tényt a következő vevővel elfelejtették közölni.
Meg lehet csinálni persze, de én nem ülnék bele az biztos, gondolom te se. -
-
szabop27
tag
válasz
akooos #160438 üzenetére
Szia, en jartam hasonlo cipöben, nem szükseges szemelyesen intezni. Elküldtem nekik a rendszamokat es a megfelelö papirokat, minimalis adminisztracios koltsegek utan visszakuldtek a kivonasi papirt. Irj nekik elotte egy e-mailt, hogy tudjanak rola, hogy csomag fog erkezni
-
hobizoli
nagyúr
válasz
akooos #158388 üzenetére
Eibach, KW, Weitech...
az ilyen FK meg TA nevu nyomoreksagokat kerülden a Marea-nal kicsereltettem az elso keresztstabilzatort is a BravoHGT-ére (16mm->22mm), hat az elegge kellett volna bele gyárilag is, a gyari lengescsillapito+rugokkal is teljesen mas lett fordulas kozben, nem dolt akkorat a kaszni, hogy leerjen az ajtokilincs, de a rugozasi komfort megse romlott
mondta a szerelo, hogy hatsot is kene, mert ezen az is egy hurkapalcika csak gyárilag (~12mm), de olyan pont nem volt
a Eibach pl csinal olyan elso-hatso kitet is karajabbat sok autóhoz ~350EUR-ert
amúgy a gyari se sokkal olcsobb ujan (a elso-hatso egyben a szilenetekkel), ha elkopik es cserere szorulha ültetve van, akkor rugozas is kemenyebb lesz
mondjuk nemelyik auto uvolt az ultetesert, pl a 147 is gyárilag elegge bokorugro kinezetu, a kerekek fole siman bemászik egy bernathegyitoronymerevito is segithet kanyarodaskor, de csak az a fajta a jo, ami minnel egyenesebb, amiben van vmi göcsört, meg ilyen-olyan kis kanyarok, az fika, mert ott mar tud torzulni az is
a legjobb az, ami 3 pontos es az a tuzfalra is kitamaszkodik, de ilyen fajta nem minden autóhoz letezik -
lenko
aktív tag
válasz
akooos #150028 üzenetére
Igaz török kereskedő, de nem tűnik rossznak. 200e km körül már nyomottabb az áruk, tudják hogy cserélni kell a vezérlést. Ott ez aranyárban megy...
Volkswagen Golf IV Lim. Highline Klima, 18´, V5 - 170 PS -
lenko
aktív tag
válasz
akooos #150028 üzenetére
A 150lovast alapból felejtsd el (az olcsót szintúgy), többet kajál mint a 170-es és nem megy jól, valamint csak euro 3-as.
Vezérlést kell cserélni legkésőbb 200e km-nél. Kb. 190-200e Ft (ki kell venni a motort)
Ha betartották a 30e-s olajcsere periódust akkor már 150nél. A lánctányér gyengébb anyagból van, az kopik, azért indokolt a csere. Ezt leszámítva rendben van a motor. ~2éve használok egy ilyet hiba nélkül.
Próbálj minnél kevesebbet futottat venni. Olcsó semmiképp sem lesz, legalább 4e Eur-ra számíts+behozni. -
válasz
akooos #149880 üzenetére
Megmondtuk előre, hogy rozsda boglya lesz az egész és hanyagold ezt a típust.
Ha a mondeo tetszik, akkor keress belőle 1.8 vagy 2.0 Benzint azzal nagy gondod nem lesz pláne ha facelifteset veszed.
(#149884) Kornel A faceliftes már nem, az elődnek viszont már vannak kényes pontjai, de a mazdától még az is messze van...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HP 440 G6 Intel i5-8265U laptop (Bekapcsoló gomb hibás)
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest