Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Coyot #190177 üzenetére
Sosem értettem azt, hogy aki ilyen szinten belemászik könyékig egy autóba az miért nem vesz egy jobbat újabbat erősebbet ami egy sima chiptuninggal ugyanazt tudja. Amit leírtál nem két forint még ha haver(ok) csinál(nak) neki mindent akkor sem. Füstre egyébként is nagyon harapnak a kékek egy két éve és a közlekedési rendőr sem hülye. Felpattintatja cimbiddel a géptetőt ne félj, rögtön tudja hová nyúljon mit nézzen. Onnantól meg... [kép]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Coyot #187667 üzenetére
Igen egy 120k-s turbó felújítás nem kéne hogy teher legyen, az 4 rendes gumi ára 16"-on. De hát amíg 2020-ban RS4-et árulnak 2007-es (gyári) gumikon addig ne csodálkozzunk ilyenen.
Tin: Meglépték bizony és a covid19 miatti forgalom leállás szépen meg is mutatta, hogy érdemben nem járul hozzá a tisztább levegőhöz.
-
Doki16
addikt
válasz
Coyot #180496 üzenetére
Én nem az Astrákrak meg Focusokra gondolok, amik 15 évesek. Hanem az olyan hülyékre mint aki én is vagyok. Nagyon jól tudom, hogy a Mitsu árából egy új Vitara is könnyen kijött volna és akkor nem 5 éves autóval járnék
De vagyok annyira bolond, hogy megszállottan érdekel a villanyautózás és jelenleg még mindig ez a legelérhetőbb számomra. És nem vagyok ezzel egyedül, mert elég sokan vagyunk már a PHEV csoportbaÉrdemes elolvasni Csíkos legutóbbi cikkét. Leírja, hogy most van először életében olyan autója amiben van klíma és légzsák. Ő meg veteránozott sok pénzért. Mindenkinek van valami kattanása. Az emberek nagyon nagy százalékának az autó csak egy közeledőedény vagy négy kerekű esernyő. De van egy kis réteg akinek a kocsi egy hobbi. Kinek a V8, kinek a 200kW DC. És ez ebben a szép
-
válasz
Coyot #179965 üzenetére
Nyilvanvalo hogy politikai okokbol nem lehet lepni az ugyben, tul sok embernek elfogadhato ez igy ahogy van. Ennyit tudok tenni hogy elmondom a velemenyem. Mar ez is valami, hatha lesz aki elgondolkozik rajta, hogyha lopni, rabolni nem szabad annak ellenere hogy szegeny vagyok, akkor a regi dizel auto es a vegyes kazannal masokat (es sajat csaladot) mergezni miert alapjog, foleg olyan helyen, ahol amugy elerheto a foldgaz vezetekesen. Nem is eri meg faval.tuzelni, csak szemettel. Hiaba pimaszkodnak meg kotekednek itt egyesek, hogy tegyek ellene, egyelore ennyit tudok tenni hogy itt panaszkodok. Szivesen feljelentenem amelyik szemettel tuzel, de amikor utcankent 15 hazbol jon a fust, nehez lenne megmondani. Legolcsobb haz is 30 milla itt lassan (csak a telek), de gazzal futeni nincs love, persze.
-
válasz
Coyot #179959 üzenetére
de az a legnagyobb baj, mert attól leszek beteg (remélem nem)
én igenis kivetnék első körben egy évi 200 ezres adót a passatodra és odaadnám 4 priusosnak azzal hogy eltölöm az éves adójukat, ezzel kompenzálva, hogy ők drágábban megvették a tiszta technikát. ha maguktól nem változnak (vagy lassan) a dolgok pozitív irányba, bele kell nyúlni adóztatássalez van ez a véleményem, de ezzel be is fejeztem, mert úgy látom itt a többség meg van gyozodve róla, hogy neki joga van olcsón közelekedni, kerül amibe kerül
aztán persze ugyanezek majd szidják a politika topikban az egézségügyet, hogy mennyit kell sorbaállni az orvosnál, az nem jut eszébe hogy ő is aktívan tehet erről, hogy ennyi beteg van
amennyire én tudom a légszennyezés az egyik legnagyobb felelőse a sok tüdőbetegnek -
válasz
Coyot #179956 üzenetére
Engem a globalis felmelegedesnel jobban zavar hogy lokalisan mergezove teszik egyes emberek a levegot a mocskos ocska dizel verdajukkal es a vegyes tuzelesu kazanjukban minden szarnak az elegetesevel. Ha ezt lehet a szegenynek, akkor lopni is lehessen, sot valoszinuleg azzal jobban jarnank. Debreceni vagyok, miota volt egy kis lehules megint budos a levego a fel varosban mert a sok barom bedurrantotta a vegyes tuzelesut. Melle meg ugyanugy jon megy a sok 20 eves passat. Igen, szetadoztatnam mindet, ez az allapot nem lehet normalis.
azt hogy neki olcsó legyen az autózás, mert kókány módon karbantartott ócska verdával jár, megfizeti a lakosság többi része, az árat pedig úgy hívják tüdőrák, tüdőtágulás, szívroham.
Kb oylan a hideg időszakban kimenni az utcára mintha folyamatosan dohányoznál. -
soldi3r
veterán
válasz
Coyot #179865 üzenetére
Szerintem kicsit tagabb hatarok kozott mozog, ugy 150-600 kozott tud menni, hasznalattol es gazolaj minosegtol fuggoen. En csak a markaszervizes listaarat tudom 207+AFA/db.
Ettol fuggetlenul a 2 literes PD-knel az elemek csak az egyik, sot talan a kisebb problema. Volt ott a megnyulo hajtokarcsavaroktol az elkopo szivocson keresztul a szakado vezerlescsavarokig eleg sok minden. -
nesa
veterán
válasz
Coyot #179855 üzenetére
Képről ki mondja meg?
Többet lekérdeztem rendszám alapján.
GyártmányDODGEKereskedelmi leírásJOURNEYTípusjelJCJármű kategóriaM1 - SzemélygépkocsiGyártás éve2008 MOTORRA VONATKOZÓ ADATOKMotorszám/kódBWDHengerűrtartalom1 968 cm³Teljesítmény103 kWÜzemanyagDIESELKörnyezetvédelmi osztály10 - Diesel-Euro IVSebességváltó0 - Mechanikus / NormálAlhambra 1.9 PD 116le az ugye a kerülendő siemens?
-
-
-
Dare2Live
félisten
válasz
Coyot #179610 üzenetére
"De ha már autót veszek topic, mire cserélnétek egy Passat b5.5 1,9 PDTDI kombit? Rosszabb ne legyen, kisebb se, többet se egyen, namegpersze ne legyen 10+ éves és legyen jó konstrukció pont mint a mostani."
Mivel ár nem feltétel én egy model st mondanék...
amúgy meg ez uaz mint a legendás szivóbenyák... használd amíg bírod.
Sok ok mellett emiatt is nyert 2 hete a "szívóbenzines" Venga 6os manual valtóval, részecskeszürő nélkül, bár a fő ok a 4.075méter és 440es csomagtér (tologatva 510) volt...
Tök más téma de ezt se értem. Kihalnak a kissebb MPVk. Pedig városban gyerekkel ez a legideálisabb kategória... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Coyot #179610 üzenetére
Tartsd meg. Nagy, jó minőségű, ismert előéletű, olcsón fenntartható... Én is cseréltem volna de amibe szívesen átülnék és előrelépés lenne az kb dupla áron van a mostanihoz képest. Nálunk is B5.5-öt váltott a B6 de nekem hiányzik a régebbi. Kényelmesebb volt és a ugyan ebben több az extra de azokat kb soha nem használom.
Dare2Live: Igen, pont a hobbis kitétel miatt vettem többért autót mint a 6 havi költségkeretem. De ökölszabálynak megtestzi, ahogy írod.
8th : Tipikus... Erre mondja, az öregem, hogy "a saját hülyeségétől nem lehet megmenteni senkit".
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Coyot #179593 üzenetére
Egyetértek veled , sőt 18 év használatnál hamarabb autótól még nem váltam meg soha (a Skoda 19 évig húzta nálam a Fiat 18-ig) és azok sem a roncstelepre mentek, hanem tovább lettek értékesítve.
Az a baj ezzel, hogy az átlagmagyar mentalitással nehéz öszeegyeztetni. Sokan 1 vagy inkább 2 nagyságrenddel drágábban fenntartható autóval járnak, mint amit megengedhetnének maguknak.
Van egy 6-os Passatunk, nem mai darab, méter is van benne rendesen és a sok városozástól lekokszolódott az EGR, megrekedt nyitott állásban és telenyomta a DPF-et: cserés mind a kettő (előtte még megfutottuk a dpf savas tisztítását de 1 hét után újra tele lett agyatyánka szűrő, ekkor derült ki, hogy az EGR a ludas). Ez egy laza 500k-s kör volt, amit nem csak, hogy sok magyar nem engedhet meg magának de ha telne is rá, akkor is inkább ledugózza az egr-t a 'csába és vígan kormolva tovarobog. Ez kb a jéghegy csúcsa, mert akkor még nem cseréltünk turbót (lassan érik), nem újítottuk fel a dsg (lassan érik), még DMF-t sem cseréltünk benne, arról nem is beszélve, hogy ha beszarik az üzemanyagellátási rendszer... Na akkor mi is.Szóval elméletben működik de a gyakorlat ellenben mást mutat itthon sajnos... Nem véletlen, hogy szmogriadókor már ki van tiltva az összes dízel Euro5-ös autó is Budapestről (tehát a B6-osunk is).
-
Doki16
addikt
válasz
Coyot #178969 üzenetére
Ha a fogyasztás lenne a lényeg akkor tényleg nem éri meg. De sokan SUV-ra vágynak a városba és oda is veszik többen sajnos. Országúton meg el kell viselni akkor ezek szerint amit tud. De a HSD mellett szól a megbízhatóság.
Keveset pályázok vele, ez nem erre van kitalálva. Országúton ezt tudja. [kép] Ez épp a hétvégi Mecsekben járós túrám.
Autópályán 130-al olyan 6 liter körül fogyaszt reálisan, de ott nincs rekuperáció és csak egy sima 1,8 szívó van. Csodát nem szabad tőle várni.(#178970) emvy: A 190 lóerő kevés?
Milyen autót akarsz ami a közép kategóriában 10 millióig ettől erőseb és benzines? Passat a190 lóval "erősebb" mint egy Tarracco ugyanolyan motorral.
-
Doki16
addikt
válasz
Coyot #178958 üzenetére
Én az új 2,5-re gondoltam. Tesztek alapján is parádés a fogyasztása. Városban meg ahol nagyon sokan használnak ilyen kocsit ott egyenesen verhetetlen.
Mondjuk egy nagy benzines autótól miért nem jó a 9-10? A Q5-el járkáltunk el 7-el, ami egy nagyon jónak számító CR dízel.
Az Auris hibridemmel közlekedek 4 literrel. Azért ezt mégsem lehet várni egy RAV4-től.
(#178959) emvy: Én értem, de még mindig nem írtad mennyi a keret meg, hogy igazán mik az igényeid a kocsi felé és mire kell
-
Dr.Burn
őstag
válasz
Coyot #178478 üzenetére
Kasztnit nem tudod emelni a Gen 3 Pajeronal. A kaszni nem kulon van. Nem olyan, mint ami letra alvazakra epul. Ha nem akarsz vagni a lokosbol, akkor annyira megkell emelned, hogy egyaltalan ne erje el azt. Az meg lehetetlen. Nem kell szetvagni az egesz autot, csak a lokost kell megfaragni, vagy ARB lokos ami nem art a csorlo miatt.
Gen 2 az meg letra alvazas, szoval annal igen tudtatok emelni kasznit.
Hidd el, ugyan ugy van a WJ Jeepeknel is. Ott is vagnod kell a lokosbol. En ugy tudom, hogy sem az XJ, sem a WJ kasznijat nem lehet emelgetni, mivel nem letra alvazas egyik sem.
Amit linkeltel videot, ahol a 4" inches lift kit -et raktak be a sracok. Ott is nagyon jol latszik kb. a 4. percnel, hogy megvan faragva a lokos. Nem nagyon, csak a veget kellett lekerekiteni egy kicsit. Azt hiszem valamit a leirasban is irt.
A jo hir az, hogy a WJ -re a 6-6.5" lift kit-el siman fel lehet rakni a 35" gumikat. Amik azert mar szepen mutatnak.
Szerintem az XJ-re is felmegy.
Mindenkeppen kifogom probalni. Na nem hardcore off-roados leszek, de kifogom probalni.
Koszi az eddigi tippeket, es tanacsokat. Majd jovok meg, ha meglesz a gep.(#178477) soldi3r: Na igen, meg a Land Cruiser is ott van. Mar 2,5M kornyeken lehet venni. Azokat is megnezegetem meg.
-
Dr.Burn
őstag
válasz
Coyot #178463 üzenetére
A gumi meretet, nem a Jeepre irtam, hanem a Pajerora mivel arra irtad, hogy nem fer be ala.
Amit linkeltem kepet az emeles nelkul van. Mivel a Pajeronak independent felfugesztese van elol, es hutal ezert nagyon tobbet nem lehet emelni 1-2" -nel. Lehet, hogy a sarvedobol kell vagni elol, es hatul,de biztos vagyok benne hogy alatta elfer, amugy nem hasznalnak igy terepre.
Ez ugyanaz amit linkeltem. Ennel tobbet nem tud.
WJ ala tuti hogy befer 6" long arm kittel. Azt hiszem csak az elso lokosbol kell vagni. A quadra drive nem biztos, hogy annyira dijazni fogja a nem gyari meretu gumikat, de ebben tapasztalatom nincs.
Tudom hogy mit szeretnek, csak keresem a megfelelo autot hozza. Szeretek endurozni nagyjabol tudom mirol van szo.
Amit linkeltel azok mar versenyre epitett gepek. En koztes megoldast keresek. [link]
-
rbalint88
addikt
-
-
-
Dr.Burn
őstag
válasz
Coyot #178424 üzenetére
33" a cel. Szerintem egy 2" emelessel mar elfer alatta.
Nem nagyon neztem meg, hogy milyen szettek vannak a Pajerohoz. Van valami ajanlott?Jeephez az a jo, hogy rengetek fele aftermarket cucc kozul lehet valogatni. Anno en egy XJ -t akartam. WJ V8 -at mar vezettem. Ha mindenkeppen Jeepet neznek akkor mar valami Wrangler Rubicon -t.
Most meg csak nezegetem, hogy mik a lehetosegek. Mindenkeppen lesz valami. Amint meglesz, majd rakok be kepeket termeszetesen.
Levegos zarak nincsenek tervben, nem ismerem a Pajero hajtasat. Nem LSD van ezekben hatul?
Elore mondjuk jo a levegos zar. Nem art, ha legalabb az elejet lehet zarni. Tudnal linkelni valami hosszulengokaros kittet Gen 3 Pajerohoz? Fogalmam sincs, hogy milyen lehetosegek vannak. Ugye Jeephez az USA -bol sok mindent lehet rendelni.(#178426) bitpork: Ha teljesen ki van lufival emelve, akkor is megmarad a teljes rugozasi tav? Vagy teljesen kemeny lesz, es pattogni fog? A keprol itelve talan be is ferne 33" ala.
(#178427) Qru: Nem rosszak a Foresterek. Jobban utana kell neznem.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Coyot #176667 üzenetére
105lovas motorral Superb meg kb arra jo, hogy odebbvigye magat a parkoloban, mert dognehez az auto onmagaban is, nehogy ha meg 4-n beleulnek
leggyikabb motor az egesz palettan egy alapbol kozel 1.5tonnas jarganyba, egy hosszu 5-s valtoval, hogy meg rugalmassaga is sz.r legyen
legalabb raktak volna melle egy 6-s valtot, hogy azzal javitsanak vmit ezenbiztos meg nem vennem
-----
nyilvan ott persze
nem ertem a 210k km-s 147-mel miert nem kell odajarnom megse
meg miert ne pont ezzel a hirtelenhalal motorossal ne kene ott allni addot esetben, amikor hirhedt a nyugje, es meg a futomuve is bonyolultabb felepitesu...
egyesek azt hiszik, hogy a 30 eves kettesgolf is meg a gyari made in W.Germany feliratos, gyari beepitesu lengescsillapitoval jar, es csont nelkul atmegy vele az NKH muszakin is....de azert jo probalkozas volt
-
válasz
Coyot #176247 üzenetére
Írtam, hogy kompakt, nem S Merga.
2016-os benzines VW Golf 7 2.0 TSI, a 214 g/km a valós, gyakorlati kibocsátás, ami a valóságban elfogyasztott benzinből számolódik. A km java autópályán megy bele; a szokásos városi ingázásom során kb. 280 g/100 km adódik.
@ bitpork: Gyári vegyes fogyasztás: 6,4; CO2: 148; gyári országúti 5,3. Utóbbinak 1x sikerült a közelébe menni, 1 tavaszi vasárnap délután andalogva az üres 7-es főút balatoni szakaszán.
-
válasz
Coyot #176244 üzenetére
1000%, hogy a dékán úr nálam jobban ért a témához; ami viszont szeget ütött a fejembe: "egy kompakt személyautó tipikus értékei 200.000 km futásteljesítmény esetén: helyben a benzinből kb. 104 g". Ehhez képest az én modern kompaktom a gyakorlatban 214 g/km kibocsátást produkál vegyesben; szóval kb. a dupláját.
Szerk: Nem láttam az előadás videóját, csak a TC cikket / levelet olvastam.
-
Primary92
senior tag
válasz
Coyot #174317 üzenetére
Tényleg nem csak azért kellene összkerékhajtás, mert jó poén. Na jó, azért is.
Erdei két keréknyomon, ami homokos, vagy saras, akkor jól jönne. A murvás szar úton elég lenne a nagyobb hasmagasság. Ilyen helyekre bementem a mostani 1-es Octaviával is, de nagyon óvatosnak kellett lenni. Legjobban a kereszteződésekben, bekötőutakon hiányzik az awd hajtás, amikor meredek, füves, csúszós.
Annyira nem durva, hogy terepjárót kelljen tartani, meg az idő nagy részében aszfalton szeretném használni.
Szeretem a kanyarokat is, ezért tetszene a változtatható hasmagasság is (pl.: A6 C5 Allroad), de ezt nem feltétlen szeretném szervizelni.Az A4 B6-B7 Audikkal az van, hogy manuális váltóval a 2.5 V6 TDI és a 3.0 V6 TDI van, illetve a 2.0 PD. A V6-osok szerintem nem a mi dimenziónk, a hosszmotoros 2.0 PD-kről meg jókat nem nagyon hallani.
-
8th
addikt
válasz
Coyot #174317 üzenetére
Nem írta mire kellene neki de feltételezem nem Somogybabodi dagonyázásra keres autót.
Egy dimbes-dombos földutas telket/nyaralót megközelíteni teljesen jó az az Octavia Scout amit kérdezett az illető pláne, hogy lassan egy kezemen meg tudom számolni a havas napok számát egy évben. Attól sem kell tartani, hogy a hátsó hajtás beadja a kulcsot a sok használattól. Nem fogja, jól ki van az találva. A fékeket sem "égeti" ha nem szerencsétlenkedik az ember és nem csak lehelgeti a gázpedált hanem szorult helyzetben van mersze teligázt nyomni akkor ugyanis egyáltalán nem fékezi az egyik kereket sem a vezérlő (ez gyárilag talán 85% gázpedálállásnál kapcsol le de programozható így simán lejjebb is hozható ahogy a tengelyek közti erőelosztással is lehet utólag játszani már a második generációs haldex esetében is. pl Golf 4 4motion). Egy torsen terepezni valóban jobb lenne de aki komolyabban terepezni akar telekre járósnak vegyen samurai-t, nivát vagy egy defendert második autónak és ne szopassa magát indokolatlanul az év 365 napján egy álladó összkerekessel. Simán megteszi ez az alkalmi 4x4 is. Fogyasztásban sem mindegy. -
-
q13579
senior tag
válasz
Coyot #151352 üzenetére
Írtam rengeteg bontónak, de nincs sajnos. A Bá... autós ismerősöm nem is hallott ilyenről. Nem tudom, hogy egyáltalán ehhez a szériához olyat építettetek-e be, amit utólag be lehet szerelni, vagy mint ezen széria POLO-iba, az alvázhoz heggesztették... Lehet azért nem lehet bontóban kapni. Azt meg egyszerűen nem tudom hova tenni, hogy egy öregebb polo-ba szériaként gyárilag beletették, egy újabb Passat-ba meg külön kellett volna kérni... Nevetséges ilyen téren sajnos a VW. És egy filléres, teljesen alap biztonsági elemről van szó, amelyet ráadásul ők fejlesztettek ki...)
Amúgy jól mondod, külföldről lehetne esetleg rendelni, de legalább 6-8 hét mire itt van és postával együtt 30.000 Ft... Ismerősömék a Ford Focus-hoz itthon 6.000 Ft-ért vettek újat... VW
-
#03969024
törölt tag
válasz
Coyot #145968 üzenetére
Nem arra reagáltam, hogy milyen "kirándulós" autót vegyen. 25 évig dolgoztam a MOL és elődei kutató cégénél, ahol fellelhető volt a teljes szovjet arzenál, majd jöttek a Defenderek, L200, L300, Pajero, Hilux, LandCruiser (nekünk volt először hathengeres pick-up), Ranger, Nissan NP, a 3,5 tonnánál nagyobbakról ne is beszéljünk. (Csak érdekességképpen: Valamikor még Volvo Laplander is volt a flottában.)
Szóval, nekem nem kell elmagyarázni, melyik hogyan teljesít terepen. Nem földúton, hanem tényleg árkon-bokron keresztül. Nem a kényelem volt a lényeg, hanem, hogy minden körülmények között eljusson A-ból B-be. S ezt a Niva diffizárak nélkül is remekül tudta.
A Definek a 90-es évekre már csak a hírneve maradt, minősége nem. Ebből több, mint 40 darab volt nálunk, mindhárom méretben, a 200-astól a Ford motorig bezárólag.
Persze, te biztosan jobban tudod... -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Coyot #143947 üzenetére
Új octavia-val furikázhatsz mondjuk évi 4800 euróból, úgy, hogy soha nem a tiéd az autó. Elég nagy luxus. A magyar gazdaság növekszik, de ettől még messze vannak az átlag fizetések.
Ettől nálunk van jobb ajánlat. 3 éves lízing felár nélkül. 3x 5000 euró, meg 1x 500. És a harmadik év végén tiéd a vas. Évente 1x kell törleszteni. 5000 euró önerőből otthon az új autó. A magán operatív helyett érdemes egy évig spórolni.
-
Jojo5
őstag
válasz
Coyot #139112 üzenetére
én inkább erre hajaznék ha már A3-ról beszélünk Xenonnal+DRL-el, mint vagány.
xeon.Szabi: köszönöm a felvilágosítást, az Automata ajánlott C30-ból, vagy a manuális ami golyóbiztos, de legalább nem drága javíttatni ?
Azt kérdezném még meg, hogy hogy látod mi az az extra ami mondjuk minden C30-ba legalább kell, vagy számodra mi volt az ?
Ülésben van valami extra ? mármint sport változat vagy valami, hogy a magas állatok mint én is elférjenek ?
Vagy alapból kényelmesek és jól testre szabható az üléspozíció ? -
Dr.Zoo
őstag
válasz
Coyot #134616 üzenetére
Sajnos csak volt, 2 éve eladtam..
Mama gyereket akart, és itthon egy fizuból nem lehet hobbizni. Legalábbis ahol én melózok, az Én szintemen ez már nem fér bele. De imádtam amíg volt. Könnyű volt, fordulékony, az 1.6 erőgép határeset volt, egyedül az volt a nyomorom, hogy nem portál hidas. A difizár a mai napig megvan, elkészült, de nem építettem be. A Samuhoz képest ment, mint a mérgezett egér.
-
rbalint88
addikt
válasz
Coyot #133386 üzenetére
S60 se tancterem, de nagyon nem. Kb ugyanannyi hely van bennuk hatul, el lehet ferni ha muszaj. Meg a 156-ban is, ami meg kisebb. Tok mas ingerek ernek egy ilyenben, mint egy volvoban. 2.4 kicsit koltsegesebb motor, de nem beteges. Valto automata, annak minden elonyevel es hatranyaval. El kell vinni atnezetni, ha tenyleg franko a km es nem volt gombocra torve, akkor jo vetel ennyiert. Navit ki kell dobni a 'csaba, ugyse jo semmire.
-
tresh
veterán
válasz
Coyot #118546 üzenetére
Sokat fogsz rajta bukni kereskedésbe, emlékeim szerint volt/van baja annak a gépnek rendesen. Nálunk cégbe 2001-es 1.5 dci-t adtunk el 200+fába , de az már ledolgozta kétszer az életét
450ezer volt benne magasnyomású haldoklott, porlasztok is max 50%-ak voltak ette az olajat turbó is a végét járta
-
footy
addikt
válasz
Coyot #111281 üzenetére
Ott is hivatalosan 1 év garancia van a kereskedőtől vett autóra.
Sajnos ez nem így van. Vannak esetek amikor kapsz garanciát használt autóra, de ez nagyon ritka, vagy nagyon fiatal autóról van szó. Az esetek 95%-ban jótállás van az autóra, ami azt jelenti, hogy hiba esetén a kereskedőnek azt az állapotot kell visszaállítania amilyenben vetted az autót. Vásárláskor pedig kapsz egy több pontos állapotlapot, ezen különböző szempontok alapján lehet bejelölni a jármű állapotát. Én még nem láttam olyan állapotlapot ahol közepestől jobb állapot szerepelt volna. Így védik magukat a kereskedők.
"Há az mán szar vót mikor elvitted" A másik történet mikor mondjuk lekókad a turbó és nagy nehezen kiharcolod, hogy állítsa vissza az állapotot, akkor jön a kendácsolás és a lehető legolcsóbb ebay-s cuccok. -
thomeef
őstag
válasz
Coyot #111236 üzenetére
Ez nem hangzik túl jól. Az a problémám ogy most nincs pénzem új autóra. Tegyük fel összedobok 400k-t, plusz megszabadulok ettől mondjuk 2-300-ért? Az hogy hangzik? Van egyáltalán olyan aki ezt így megveszi?
(#111239) mycso: Aha felsorolt pár dolgot, gyapágy, tömítések, akkor ugye a turbó, ilyesmik
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest