- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Ez egy nagyon érdekes autó, csodálkoztam is az új hajtáson amikor először hallottam (miért nem a már használt 1.6 alapú hybrid, bár nyilván nehezebb kasztniba jobb a turbó).
Céges vagy magán? Bátor vagy de becsülöm Mondjuk az 1.33 turbó és az 1.6 hybrid esetén nem hallok rosszakat, talán ez is követi a trendet. Mennyi a fogyasztásod milyen felhasználással? Mennyire nyomta fel a tél?Most is érdekes autó olyan tekintetben hogy olcsóbb mint egy jazz pl és maga a kasztni tetszik... Bár feleség autó nézegetése megy, és annak lehet hogy nagy (rav4 helyett meg nem lesz az biztos).
-
őstag
egy hasonló kasztniban (Lexus NX350h) nekem tankolástól tankolásig (excelben) számolva is jó egy literrel kevesebbet eszik a Toyota hibrid rendszer, így én meg tudok barátkozni a felbőgő benzinmotor hangjával cserébe ezért. főleg, hogy a negyedik-ötödik generációra (ami az enyém) már elég jól minimalizálták a felbőgést, ez már nem kettes Prius szint. meg a zajszigetelés sem az
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
vzsryl
nagyúr
Tegnap néhány szívó MPI-t felsoroltunk. Azok jó motorok, de értelemszerűen elavultak, így új autóban véletlenül sem kell keresni őket.
Az újabb VAG TSI-k (~2014-től), 1.4@150Le, 1.5@150Le, 1.8-2.0, Opel 1.4T@120-150Le, Fiat 1.4T-jet, Suzuki 1.4Boosterjet, Renault-Merci-Nissan 1.33 turbó (mindegyik gyártónál más béven, 3 féle teljesítmény szinttel), 1.6-1.8-2.0Tce, Toyota 1.2T, Honda 1.5T.
Hasraütésszerűen ennyi, de ezek már nagyrészt modernebb motorok, és bőven több hibájuk van, mint a szívó MPI-knek. Alapvetően megbízhatók, néha jól is fogyasztanak és jól is mennek.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
HÁZIGAZDA
-
őstag
Ja, az 1,33 hybriden vakargatom a fejem lehet hogy megmutattom feleségemnek, 9 alatt már 360-as kamerával meg mindennel adják... Az 1,33-ról azt hallom rendben van, igaz ez a hybridesített változatra is (lásd suzukinál több panaszt hallok az alibi hybrid 1.2-re mint az eredeti sima szívóra)?
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen