Hirdetés
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- One mobilszolgáltatások
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Telekom mobilszolgáltatások
- OneSport OT07 - szevasztok, hollandok!
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
válasz
Stylewars_kp #214521 üzenetére
Főleg 500-ért nagyrészt a szemét maradt már most, még a 1,5M is épp belépő szint a jobbakhoz.
-
kisza25
félisten
válasz
Stylewars_kp #214521 üzenetére
És sokkal biztonságosabbak
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #204512 üzenetére
Már nem lehet havonta bedönteni tavaly óta, ha minden igaz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #204330 üzenetére
Meg nem tudni. De biztos, hogy nem 5k annak nincs elrettento ereje a mai arak mellett. 20k legalabb tippre. Plusz lehet kameras rendszer lesz mint a belgaknal. Errol csak egy elvi javaslat van, szoval semmi konkretum egyelore.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #204325 üzenetére
Neked kell egyedül a körúton kívülre tolnod kézzel büntiből
Belgiumban úgy működött a LEZ, hogy kint voltak a kamerák, és postán jött a büntetés. Bizonyos esetekben (euro 4 általánosságban, euro 3-4 használat célja függvényében) külön díjjal behajthatott. (Múlt idő - nem ott vagyok, lehet most is így van még).
Egyelőre csak javaslat, nem tudok semmi hivatalos információt. Innentől kezdve jelen formájában népet ijesztgetni alkalmas, de nem kezelném tényként
Amúgy euro 2 Jumperrel jártam egy darabig én is, bar újkora óta papíron euro 1 volt, csak egyszer NKH vizsgán évjárat alapján módosítottak maguktól - még katalizátor nélkül tudta, mecha adagolós előkamrás, ahhoz képest a TDI űrtechnika
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #204325 üzenetére
Nem hajthatsz be a telepulesre. Ha megis es megallit a rendor akkor buntet erte.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #203186 üzenetére
Futómű lehet költséges az alap dolgokon felül (turbó, lendkerék, adagoló tömítések, rozsda)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #203181 üzenetére
Adagoló elektronika javítást számold bele, összességében egyik legjobb motor szerintem a típusban
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #203182 üzenetére
A mai használtautó árak miatt 700k-ig nem lesz egyszerű dolgod. Stilo 1.9JTD-ből tudsz talán legkönnyebben kifogni valamit. A VW-t felejtsd el, azok előtte is jól tartották az árukat, de most 1M alatt nem hiszem, hogy van értelmes darab.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #203179 üzenetére
Kevés lóerőt tesz hozzá, kb úgy értelmezd
Szigorúan véve 1700 ccm 8V Opel motor, 1686 ccm 16V Isuzu. Hány lovas verziót nézted? -
parandroid
félisten
válasz
Stylewars_kp #200497 üzenetére
Úgy érted, 5 éves, 50k km-est, vidéki, nem dohányzó, garázsban tartott nyugdíjas orvostól?
Csodák nincsenek, dízelt itt is az vett, aki sokat ment, azok meg hajlamosak cégnévre venni, vagy lízingelni, a lízing lejártával meg flottaértékesítőnek megy, onnét meg egyben veszik a készletet a nagy kereskedők keletre. És ők nem fogják olcsón adni. Magánszemély már itt is alig vesz dízelt, mert normális éves futással már nem éri meg, különösen a kitiltások miatt. Ahogy meg egyre kevesebb lesz belőle, úgy lesz a kereslet is egyre nagyobb, amíg keleten semmiféle szankció nincs rájuk. Német belpiacon meg azért nem látsz már hirdetésben, mert itt már hirdetni sem éri meg őket. Ami meg még van, azt meg viszik az itt élő balkániak, törökök, meg egyéb káeruópai népek egymás között.Pttypang: Szinte már csak cégek veszik, magánszemélyek szinte egyáltalán nem. Eladások amúgy nemigen álltak földbe, ami csökkenés volt, azt most épp visszahozták volna, ha nem állna be éppen csúnyán az ellátási lánc.
p
-
válasz
Stylewars_kp #200497 üzenetére
Nagyon felment kint (is) az épkézláb kocsik ára.
Az 1.9-esek meg már kikoptak, mind keleten van már. -
anorche1
őstag
válasz
Stylewars_kp #200414 üzenetére
Köszönöm szépen neked is, és a többieknek is a választ!
Tovább adtam az infókat. -
válasz
Stylewars_kp #200414 üzenetére
A gyereket slaggal lecsapatod
-
szabonagyur
félisten
válasz
Stylewars_kp #200332 üzenetére
Tudok róla, de amikor megépült nem sok értelme volt. Főleg, hogy egy részét szét kell verni így is.
-
Des1gnR
őstag
válasz
Stylewars_kp #200332 üzenetére
Nem tudom, hogy hol van, de ha nehézkes az útszakaszon a visszafordulás és valamiért gyakori, akkor ez egy megoldás.
-
válasz
Stylewars_kp #199484 üzenetére
A kutyaszállító box? Azt nem tudom, nekem nincs.
(PM)
-
LK
addikt
válasz
Stylewars_kp #199467 üzenetére
Szuper.
Köszi cappa72 -
IMIIKE1998
őstag
válasz
Stylewars_kp #199351 üzenetére
Persze, csak úgy értem, hogy jó eséllyel ha akkor van valami súlyosabb baja, akkor az látszani fog.(Ha esetleg hengerfejes pl.)
-
Gyb001
senior tag
válasz
Stylewars_kp #199324 üzenetére
Igen, tudom hogy nem kellene nézni. De akkor is egy konkrét szám amibe bele lehet képzelni az autó állapotát.
Jelenleg úgy gondolom hogy ha kifognánk egy 2017-es, szívó benzines klímás sanderot az lenne az optimális választás.
Pl ilyen csak klímával. [link] -
fasyrt
őstag
válasz
Stylewars_kp #199000 üzenetére
Nekem meg a haz fogja elvinni a penzem, ezert nem marad.
Ugy vagyok vele, hogy amig berlakasban elek, szegeny vagyok en egy auto fenntartasahoz. Majd ha lesz lakas-haz-kacsalabon forgo palota, akkor lesz jargany is. Addig meg drotszamar es tömegközlekedes a nevem. -
válasz
Stylewars_kp #198993 üzenetére
Előre le kel zsírozni a magyar vevővel, akár ki is fizetheti a felét előlegben
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #198993 üzenetére
Az csak akkor buli ha €-ban fizet a nepper neki...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #198915 üzenetére
Azert a Note nem olyan praktikus mint egy Jazz hiaba a tologathato ules, a magic seat sztem hasznosabb.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198915 üzenetére
Csak a Note motorja sokkal szomjasabb, gyengébb (80ló) és automatát kb esélytelen találni belőle.
-
hemaka
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198870 üzenetére
Kopasz nepper ota ilyen felkapott, elotte a magyar eros tulzassal, de azt se tudta, hogy van ilyen auto a piacon. 😂 Egyebkent praktikus kis jargany, de nekem csajos es kicsit bena formavilaga van. Nem szeretem az ilyen pufirizsa kinezetu autokat. 🤷🏻♂️
-
runner 125
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198870 üzenetére
Szerinted mindez ok nélkül történik?
Azért ne túlozz, nyilvánvaló, h nem egy minden igényt kielégítő autó, de a postom is pontosan olyan témaindítóra született, amiben azon preferenciákat említették, amire tényleg az _egyik_ legjobb döntés a Jazz. Emellett baromi sokszor találkozik az ember az éterben legalapvetőbb autóvásárlós igénnyel. Miszerint városba, kevés pályázás mellé kell egy autó ami megbízható, keveset eszik (adott esetben automata), nagyon jól pakolható, 'kompakt és mégis tágas'..
Nem véletlenül jön tippként rögtön..
Egyébként nem én használom a Jazz-t, páromé (szerintem csajos autó egyébként is, ettől még formailag szépnek tartom), én egy másik gyűlölt kategóriával járok.De legalább benzin és 320 ló.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198870 üzenetére
Pedig en az utobbi hetekben nem is ajanlottam senkinek. 🤷♂️
-
dj79
senior tag
válasz
Stylewars_kp #198870 üzenetére
Igen, de nem véletlenül. Anyós is egy 2006-ost használ, kb 6 éve vették, használják mindenre is, értsd ezalatt unokák szállítása, meló, gyakran utánfutóval is, a kötelezőkön kívül egy akkut kellett cserélnem nemrég, meg 22xe km-nél kapott egy új kuplungszettet. Kicsi rügy volt rajta, vételkor rendbe lett téve, azóta meg megy. Rohadt megbízható, tágas jószág.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #198870 üzenetére
Ezt én is így gondoltam, de két éve van a lányomnak Jazze, azóta megvilágosultam. Meg merem kockáztatni, hogy majdnem olyan a helykínálata mint a saját Accordomnak, pedig az 5 évvel fiatalabb és két kategóriával felette van
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198657 üzenetére
Láttam de kívülről eléggé lelombozó.
Merci B osztályról senkinek infó? Másik fórumon a kétezes dízelt jónak mondják.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Stylewars_kp #198603 üzenetére
"Lehet még az autó vételárát kérni fogja..."
Az álmoskönyvek és egyes népi legendák szerint sokszor elég csak nagyon "akarni", hogy állapottól függetlenül átmenjen a műszakin.
Mondjuk én emiatt nem hagynám az eladóra a műszakit, viszont nem is feltétlen akarom felkészíteni a vizsgára, ha annyira le van gatyásodva.
-
yodamester10
őstag
válasz
Stylewars_kp #198502 üzenetére
Arra gondolsz,hogy papás
én 47 vagyok de én küldöm neki legutóbb
160 al előztem 3 nyerges egy szuszra,fő úton.Tudom nem ez a világ legerősebb autója de lehet vele csapatni -
Doki16
addikt
válasz
Stylewars_kp #198502 üzenetére
A GTE minden csak nem racionális. Egy Prius az lenne
GTI után egy másik hülyegyerek autó -
4tha
újonc
válasz
Stylewars_kp #198468 üzenetére
Nem szedlek én szét. Pusztán laikusként az alfának nincs jó híre. Ahogy olvasgattam a guiletta-t elég jól megcsinálták, de valahogy mégis ódzkodok tőle-pedig vagány kocsi- hogyha valamit javítani kell rajta, akkor brutál zsebbe nyúlós. Erre mit mondanál, illetve Ngaba véleménye (meg mindenki másé) is érdekel.
Valahol egy elfogadható kompromisszumot szeretnék a kinézet, fenntartási költség és teljesítmény vonatkozásában. Persze tudom, használtan 4-5 milláért valamiről le kell majd mondjak. -
ngaba
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #198466 üzenetére
+1.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #198399 üzenetére
A 301 literes csomagtartója nem éppen családbarát, bár mivel 5 ajtós azért elég jól pakolható.
Telekre járunk vele meg max ilyen rövidebb nyaralásokra. Egyelőre box nélkül is befértünk mindig de nem vagyunk olyanok akik viszik a fél háztartást ha elmennek pár napra vhova. Amúgy meg tetőbox és kész.
-
Cpt.Price
csendes tag
válasz
Stylewars_kp #198387 üzenetére
Jó kérdés.
Itt egy hasonló:
[link]Nekem nincs alcantara-s komfortülés, viszont nem egész 60k km van benne.
5-6M környékére saccolom.
De mint írtam, céges lízing juttatásként, nem magántulajdon, így nem foglalkoztat túlzottan.#198388 Paxker315
1.4 TSi-t hajtottam én is kb. egy évig, nagyon jól fogyasztott nálam is.
Nyugis tempóval, de nem feltartósan (megendett + 10 km/h) átlagban 6 l alatt tudtam tartani, kb. fele város-fele azon kívül. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198354 üzenetére
Hozzám ingyen került egy, de kezdem én is pozitívabban értékelni (2008, 90 LE). 180 ezernél még gyári lánc, de egy kis kémlelő nyíláson lehet ellenőrizni a kopást. Valószínű a drágább munkadíj miatt rossz a vezérlés híre
fajlagosan viszont eddig jól teljesít. Üzemanyag rendszer Bosch, jó szűrővel elég tartós tud lenni. EGR eltömődés gyakori (még csak nem is megy tönkre
), kis motorban kicsi járatok, tisztítás nem árt szívósornak sem, aztán szaladhat újabb 100k bele. Kuplung is csak 6-os váltóhoz kettőstömegű, M20 (M32) váltó egyelőre nyűgösebbnek tűnik, mint maga a blokk. Persze ez még dpf nélküli, a részecskeszűrős változat hamarabb kérhet porlasztó felújítást mondjuk. Csoportban láttam megszorult blokkot is folyamatos regeneráció miatt (nem tudták, hogy olajat kell cserélni).
Kezdetben talán a hosszú olajcsere periódus tett rosszat a hírnévnek, nameg a hydrolock probléma ahol rövid az autó orra, az tényleg gáz volt... Flottában volt több lánc csere egész hamar is (120k km körül), csörgött sok példány, valószínű segített volna rövidebb szerviz ciklus, regen közben bekerülő gázolaj sem segít rajta sokat. Egy példány volt, ami többet állt szervizben, csak sajnos már nem tudom, mi volt az oka -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #198352 üzenetére
Nem is értem, hogy pl a PSA miért nem látott fantáziát a Puliban.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Stylewars_kp #198347 üzenetére
Hasznos olvasni pozitív tapasztalatot is.
-
válasz
Stylewars_kp #198332 üzenetére
Ja várják, Polonezre gondoltam. Asszem ez a gyártó is a GM Daewoo Chevrolet sorsra jutott.
Érdekes ez, hogy a kis európai országoknak nem volt autómárkája, a közepeseknek (spanyol, lengyel, román) volt de beszántották a nagy országok márkái. -
válasz
Stylewars_kp #198329 üzenetére
Jaja, szoboszlón már a kilencvenes évek elején-közepén azzal csapatták a nagypolszkikon
-
válasz
Stylewars_kp #198327 üzenetére
Én azt utálom nagyon mikor 2-3 kocsival megyünk többen valahova és valaki mindig nagyon gyorsan akar menni meg mikor más kocsik közénk jönnek mert nem tudják hogy együtt vagyunk. Kéne valami kis kék vagy lila zászló, hogy látszódjon, hogy konvojban vonulunk.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #198306 üzenetére
Végül is ja, egyszer-egyszer azzal menne anyum dolgozni Győrbe, nem vonattal.
-
Veron
addikt
válasz
Stylewars_kp #198251 üzenetére
nem tudom, kérdeztem az autóápolás topicban, de még nem válaszoltak.
@diegho: nem sajnos és ma derült ki.
nem baj, van faxa Octavia és Scala 150 lóval 7 milláért. ott legalább nem lesz ilyen. -
iceQ!
addikt
válasz
Stylewars_kp #198060 üzenetére
Ilyen:
-
iceQ!
addikt
válasz
Stylewars_kp #198058 üzenetére
2007/07
Nem tudom, hogy FL előtt vagy utáni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #197980 üzenetére
Linket másold ki, írd elé, hogy cache: és akkor kiderül, mentette-e a Google.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Stylewars_kp #197980 üzenetére
Automatikusan cacheli a google (keresési találat mellett kis nyílra kattintva a "Tárolt változat" linken érhető el), vagy Wayback Machine is hasonlóan működik.
-
RexpecT
addikt
válasz
Stylewars_kp #197980 üzenetére
Facebook hírdetésüket találtam meg, abban az eredeti link közepét rövidíti az fb ... -al, de elég volt csak a végét beírni goog keresőbe: fiesta-1.3-fresh-ghia/s4n2e28/
Erre az eredeti linket dobja be, ami már nem él, de ha jobb lenyíló ikonra kattintva kiválasztod a tárolt változatot akkor a cacheltet mutatja.
Szóval a google crawler csinálja automatikusan, azt nem tudom meddig él. -
válasz
Stylewars_kp #197582 üzenetére
A hatso hidat emlegettek nekem, mikor autot nezegettem, mert ott is a bekotesi pontok rohadasa miatt necces.
Miert nem a benzinest vettetek ebbol? -
válasz
Stylewars_kp #197578 üzenetére
Twingo utan nekem mostanaban a 206 is tetszik, ahogy kusznak fel az arak.
Az 1.4 hdi megmarad városban, vagy hol használjátok?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #196768 üzenetére
Az igaz!
-
válasz
Stylewars_kp #196765 üzenetére
Ma Szegeden lébecolt a belső sávban a 4 sávoson 50-nel. Volt is torlódás meg őszinte mosoly.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #196765 üzenetére
Ez a masik ceg.
Amugy az usa-ban a Google maps is Imprezakat hasznalt erre (a kamera magasan van, ezert valasztottak alacsony sulypontu autot).
-
tboldi
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #196600 üzenetére
“Vasaló Swift szeretet nálam lefulladni.”
User error, a Suzukikban annyira nincs ellenállásuk a pedáloknak, hogy nem ritkán 3-4000-es fordulaton indul el az ember akaratlanul is, így viszont elég nehéz lefullasztani.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #196597 üzenetére
A kuplungon múlik minden. Ha jól van beállítva és nem döglődik még, akkor lehet vaj puha kuplunggal is könnyedén indulni 12%-os emelkedőn is. Nekem egy 2005-ös T25 Avensis 1.8 benzinnel van a legjobb tapasztalatom.
De ugye manapság már rengeteg verdában van ez a váltás segítő, kis fordulatemelő segéd elektronika, amivel már művészet lefulladni. Nekem is van a 2L-es dízelben, de rühellem ezt az extrát, mert ha netán kicsit sietősre kell fogni a fugurát, akkor csak hátráltat, és megzavar. -
Saskakas18
tag
válasz
Stylewars_kp #196420 üzenetére
mire kell nagyon figyelni ezeknél a típusoknál vásárláskor?
Clio 1.5 dci-ről esetleg vélemény?
-
Gombinyó
őstag
válasz
Stylewars_kp #196268 üzenetére
Tudom
-
yodamester10
őstag
válasz
Stylewars_kp #196265 üzenetére
Igazából nem tudom neked megmondani mert soha nem ültem hátul de lehet benne valami,inkább hosszúnak mondanám.Az enyém fész előtti 2004-es 2,2 dízel volt.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Stylewars_kp #196255 üzenetére
Nekem egy olyan autó kellene, ami méretben kb alsó közép-közép kategória, kombi vagy sedan, hangszigetelésre figyeljen a gyártó és legyen jól összerakva (ne zörögjön-csörögjön, nyekeregjen a beltér). Motorikusan lehet hibrid, dízel, benzin is. Van ilyen 3 évesen 5m-ért?
A Lexus IS300h-val szemezek, de az inkább 6m és 5-6 éves 100e+ km-el.
-
válasz
Stylewars_kp #196247 üzenetére
Most nem új autóra gondolok, hanem használtra. Tervezgetjük (már mióta!) lecserélni Kisöreget (F Astra, 21 éves) valami 8-9 évesre, de az említett drágulás miatt a használtak is eléggé tartják az értéküket, vagy épp mennek felfelé.
Olyan vagyok már, mint a McDonad's-os légy....
(két shake-be esek) -
Gombinyó
őstag
válasz
Stylewars_kp #196247 üzenetére
Konkrétan mire gondolsz? Milyen 3 éves autó van 5 körül, ami már elég jó? Mondjuk ami nem 150ezret futott flottás dízel vagy kintről behozott, visszapörgetett óraállással/halálból kikalapált autó?
-
yodamester10
őstag
válasz
Stylewars_kp #196247 üzenetére
Újból csak Tesla
-
nesa
veterán
válasz
Stylewars_kp #191453 üzenetére
Jelenleg EV1 em van, az ev 1 fórumon és az EV2 fórumon is azt mondják csalódás lenne ev1 után egy EV2 Be van állítva az összes EV1-tipusra a hirdetés figyelő de vagy rosszabbak vannak mint az enyém vagy 500km re, megnézni valamit és csalódni benne... ezért nem utazgatok napi 1000km-et.
(#191454) Somatom
Nyilván csak idő és pénz lehúzás, meg ez a 3,5t korlát is manapság egy baromság már 20-30 éve nem állja meg a helyét, fel kéne emelni 5-6 tonnára, jelenleg nincs időm ilyesmire. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #191418 üzenetére
Jók a terepszögei és a 4wd hajtást a Subarutól vették át (cserébe futott Subaruként is). Teljesen oké.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Stylewars_kp #191416 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #191344 üzenetére
Jól mondja a NagyFeketeKutyi.
A GD Jazzekben kétféle motor volt, 1.2 i-DSI és 1.4 i-DSI, ami igazából csak 1339 ccm.
Qrunak a kisebb van, nekem meg a nagyobb. -
BigBlackDog
veterán
válasz
Stylewars_kp #191344 üzenetére
Jazzben szerintem TCE, illetve egyliteres motor sem volt. Tippre a big block az
1.3-as1.4-es akar lenni. -
szabonagyur
félisten
válasz
Stylewars_kp #190792 üzenetére
Csak ugye ehhez kell készlet is, most sok minden nincs készleten a kereskedőknél ezért is mennek olyan veszett áron az 1-2-3 éves autók.
Minden reggel egy Suzuki kereskedés mellett megyek el ami eddig fullon volt mindig mivel valamiért itt tárolták a környék összes készletes autóját, plusz a használt szekció... most szinte üres volt és az is pár hete.
-
Zizi123
senior tag
válasz
Stylewars_kp #190676 üzenetére
Nincs kiszemelt, de ha valakinek esetleg van a 2 tipusbol tuti vetele, az irja mar meg privatba.
Mivel eletemben nem vettem meg autot, igy elkepzelesem nincs mire kell odafigyelni, ha fel is hivom nem tudom, hogy mit kell kerdezni.En nem tudom, hogy hogy van ez, de itt Szeged kornyeken nincsebbek elado autok?
Barmilyen autot nezek legkozelebb 160-200km, de jellemzoen tipikusan 3-400km???
Ha szegedi vagyok miert mindig Gyorben vannak a kiszemelt autok??? -
Biqci
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #190647 üzenetére
De ugye nem egyszerre? Mert ez két fordulóval is megsüvegelendő
Amúgy nem baj ha kicsi az Accord csomagtartója, nincs az a méret, amit a nejem ne tudna telepakolni, ha otthon vagyunk és jövünk vissza
De most nem vicc, amikor lecseréltük a Focus kombit az Accordra, a nejem majdnem tapsolt a boldogságtól, hogy mekkora nagy a csomi a Focushoz képest. Én csak hallgattam, nem akartam elvenni az örömét. Mert hosszabb és szélesebb mint a Fóka volt, de messze nem olyan mély. Hallelújatboy93: "fért volna több is..."
peterkeT: igaz, hogy keskenyek a kerekek és hogy literszámot nézve nagyobb az Accord, deakkor sem fértek bele azok a virsli kerekek. A Jazz-nek pedig be tudtam húzni a csomagtartó rollót...
-
prsq
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #190636 üzenetére
Ledöntött hátsó ülésekkel vitte a Jazzben.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #190636 üzenetére
A Jazz-be simán beraktam a saját abroncsait plusz egy tartalék gumit a csomagtartóba. Az Accord kombi 8.gen-ben ehhez már le kellett hajtani az ülést
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Stylewars_kp #190636 üzenetére
Ledöntött hátsó üléssekkel vihette. Van benne ez a Magic Seat, amivel vízszínesre csukódnak az ülések hátul.
Vagy közel vízszintesre:
Én ezért is nézegetem a Jazz-eket és a Civic-eket. Kicsi, rövid, keveset fogyaszt, és, ha kell tudok 4 utast vinni, vagy 2-en megyünk nagy bevásárlásra akkor közel kombi a csomagtartó, míg egyedül el tudok hozni pl. hosszú csöveket.
Mk1 Focus lépcsős hiába 490 literes, kicsi a szája a nyílásnál is, és az ülések mögött is, és ledöntve is marad vagy 30°-ban a háttámla. 4-es festőlétrát még el tudok vinni, de voltak már olyan tárgyak, amik nem fértek be. m3-re megvolt a hely, csak formára nem.
4 vagy 5 kereket is berakott a kopasz. Nekem a 490 literes Focusba nem fér be csak 3.
Az egyébként tuti, hogy rohadt drága. Drága a 20 éves, a 10 éves, az 5 éves, és idéntől most már az vatta új is. A Civic pedig még 0,5-1 millióval drágább (a 140 lovasokat nézegetem).
-
tboldi
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #190631 üzenetére
Persze, hogy az, viszont a resale value is jobb, mint a kategóriatársainál.
(#190633) gzbotii: Nem jó a link.
2002-es, a legöregebb, ami lehet, ennyiért fiatalabbat is ki lehet fogni. Csak a Hahu-n most éppen alig van választék. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #190588 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #190522 üzenetére
Nem sok. De melyiket nézed. A-s vagy B-s motorkódosat?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #190505 üzenetére
2.5 V6 TDI átlagnál nagyobb kockázatot jelent, viszont olcsóbbak is, mint a többi motor. Motorkód függvényében adagoló hiba, vezérműtengely kopás vagy törés, turbó gondok, légtömegmérő, kartergáz szűrő jut eszembe. Létezett régebben 2.5 sor5 TDI, az egy rém stabil cucc, kb ugyanaz, mint az 1.9, csak több a henger
az viszont '97-ig volt csak A6 C4-ben, utána jött a V6. Később előfordultak még 2.5 öthengeres TDI-k pl Touareg és Crafter vonalon, de az megint más tészta... De amúgy ezen a vonalon én inkább 1.9-et néznék, ahhoz pedig jobban passzol a Passat
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #190505 üzenetére
V6 TDI? Nekem volt 6 évig, én a mai napig visszasírom.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #190505 üzenetére
Igen, őszintén szólva nem is tudtam, hogy van belőle 1.6-os. Az 1.8 már élhető, de azt hiszem, a 2 literest megbízhatóbbnak mondják. Kicsit utána kell olvasni, az 1.8-as is valamelyik motorkódtól atombiztos (fejből nem tudom, de az előző széria vége felé már nem volt gond). Az Avensis utastere és a motorja is nagyon strapabíró, így vigyázni kell a tekert példányokkal.
A 2.5 TDI-s kérdésben nem tudok segíteni. :)
-
válasz
Stylewars_kp #190382 üzenetére
"Amúgy nem értem, hogy miért fél mindenki ennyire a kettős tömegű lendkeréktől?"
Az emberek fejében az van, hogy évente tönkremegy és csilliárdokért cserélik. Pedig nem. Haverom mostanában cserélt lendkereket a családi csapatszállító Touran-on. (1.9 pdtdi + kézi váltó) Felfelé kerekítve 150k volt a Sachs kuplung készlet lendkerékkel együtt, gyári szettben. Webshopból vette sima átlag userként extra kedvezmény nélkül. Nem para.
(#190395) Biqci Autót és nőt választani tudni kell.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Stylewars_kp #190382 üzenetére
Lehet, hogy a Passat-hoz annyi, de nézd meg egy Accord-hoz. Engem szerencsére nem érint, mert automata, de pont a múltkor olvastam, valaki panaszkodott egy 700k-s szervízre, talán a fb csoportban
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Stylewars_kp #190382 üzenetére
Nekem a kevés km miatt nem játszik a dízel, de úgy általánosságban én úgy tapasztaltam, hogy azért nem szeretik, mert 1x egy nagy költség. Ha több cikkből állna, és évente vagy két évente kellene 1/10 annyiért venni egy darabkát, akkor mindjárt sokaknál mást mutatna. Ami másik része pedig, hogy a gumi aztán a kopó-fogyó alkatrészek mintapéldája. A lendkerékre úgy gondolnak, hogy az egy fő darab és kibírhatná a teljes élettartamot.
Ismerős pl. vett valami Peugeot-t 1,5-ért (aszem 7 személyes), aztán nem sokkal később behalt a vezérlő elektronika és mondták, hogy a turbó is gatya és a kettős tömegűt is cserélni kell. Valami rokonnak átadta fillérekért, abból vett valami másik autót, a Peugeot hitele meg a nyakán maradt. 3 nagy tételű alkatrész cserére k.ra nem volt felkészülve. Sok apró baja is volt a gépnek, azokat még javítgatta abban a durván fél évben, amíg nála volt.
-
Danex
addikt
válasz
Stylewars_kp #190382 üzenetére
Gondolom mert pont akörül purcannak amikor a használt piacra kerülnek és ugy kellemetlen az extra költség. Hiába utana már az élete végéig jo lesz megint
-
pit stop
addikt
válasz
Stylewars_kp #190151 üzenetére
Pár éve a törvényben felemelték 9-ről 15-re amúgy.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Stylewars_kp #190156 üzenetére
Céges kocsi ami megéri maximum. Nálunk Pest és környékéről járnak le cégessel NYI-re, na azt mondom megérheti már ha valaki szeret minden nap ennyit autókázni.
-
válasz
Stylewars_kp #190151 üzenetére
Az a 20Ft/km is egy vicc, múltkor levezettem a 3 autóm költségeit, még a csóró Opel Corsa C-nek is 45Ft-ra jött ki 1km mindenestül. Illetve az említett távra nem évi 40e km, hanem inkább évi 50-60e km lesz a reális. Én ezt csak úgy vállalnám, ha céges autót kapok teljes üzemanyag térítéssel. (De leginkább akkor sem, túl sok időt visz el az ingázás)
-
akooos
veterán
válasz
Stylewars_kp #189420 üzenetére
Véreres szuperbé
-
Somatom
veterán
válasz
Stylewars_kp #189339 üzenetére
Szimpatikus. Hol van ez pakolhatóságban egy Mondeohoz, vagy Passathoz képest? Mit szólna a rendszeres Bp - Ulm -hoz agyig pakolva? Vállalható?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #189264 üzenetére
Abba is jutott? Azt hittem, az 1.6 HDI volt az első és egyetlen
-
alázógyík
addikt
válasz
Stylewars_kp #189264 üzenetére
-
Drughi
addikt
válasz
Stylewars_kp #189254 üzenetére
Csak benzinesben gondolkodunk a felhasználás miatt.
Az ülései tetszenek, mert hátra pont elég lenne két ülés a gyerkőcöknek, középre meg beférne minden is.
De ha a benzines motorjai felejtősek, akkor elengedtem. Csak emiatt jött képbe.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #189242 üzenetére
PSA topikban is volt egy fórumtárs, akinek a korábban cserélt lánc néhány tízezer km után újra elkezdett csörögni
-
parandroid
félisten
válasz
Stylewars_kp #189211 üzenetére
Ezzel az autóval te aztán rendesen beletapicskoltál a lecsóba! Az enyémnek 90k alatt semmi nem jött ki, abból én 30k-t tettem bele, de láttam az első 60k szerviztörténetét (végig bmw-nél szervizelt autó volt), folyadékok, szűrők cseréjén kívül semmi extra törődést nem kért.
p
-
mokus1
addikt
válasz
Stylewars_kp #189204 üzenetére
Na de miért? Ez érdekelne.
-
válasz
Stylewars_kp #188866 üzenetére
+1
-
parandroid
félisten
válasz
Stylewars_kp #188838 üzenetére
Pont erről beszélek. Nincs mindenkinek tréleres ismerőse, akinek beleteszed a zsebébe az útiköltséget, és ugrik neked. Az a 150k az majdnem a német 500 eur, szóval a szolgáltatói árak kb a fele az itteninek, én is ilyesmiről tudok, sőt, inkább 2/3 lesz az lassan, márkaszerviznél meg szinte nincs is különbség, ami van, azt elviszi a 27% áfa. Már ahol
fizeted, ugye.Nekem mindig viszonylag új autóim voltak, utoljára 20 éve, a már akkor is öreg, problémás skodákat hordtam ismerős szerelőhöz, de az már akkori mércével is tákolás volt csak, az volt a lényeg, hogy működjön. Utána új autók jöttek, gari lejárta után is mindig szakszervizbe ment az összes, már amikor Mo-n laktunk is, gumit meg mindig gumisnál cseréltettem. Izzót cserélek magam, bár pl a miniben a xenonhoz nem mertem nyúlni, azt a márkaszerviz csinálta, amúgy tényleg fel szokták tölteni az ablakmosó tartályt is,
meg kicserélik a lapátot is, ha nem új. A mostani autómban meg ledes a lámpa, szóval vége az otthoni csereberének. Fékhez, olajhoz, motorhoz, elektronikához, de bármi máshoz akár meg soha nem nyúlnék, mert nem értek hozzá. Műszaki vizsgát anno csináltam, kereket cserélni tudok, ha kell, de pótkerekem az utolsó pár autóban úgysem volt soha. Defektem igen, meg defektmentesítő készletek is, megoldottam, de ha hasadt volna a gumi, akkor tréler (adac klubtag vagyok, benne van az árban).
Amit mondani akarok, hogy az autóvásárlók között a nagy átlag nem rendelkezik a megfelelő kapcsolati körrel, szereléshez szükséges hellyel, felszereléssel, és az évek előrehaladtával egyáltalán egyre kevesebb dolog szerelhető saját kezűleg az autókon. Emellett egy autószerelésnek nekiállni sem ötperces meló, ha nincs rá egy napod legalább, nem fogod szétdönteni az autót, ha meg elkezdesz osztani-szorozni a saját órabéreddel, hamar kijön, hogy nem is éri meg annyira, és akkor még a (mű)helyről, felszerelésről, vagy a dolog környezetvédelmi oldaláról nem is beszéltünk. Meg arról, hogy a kifehérített szolgáltatói szektor hosszú távon egy hól működő jóléti társadalom egyik alapfeltétele.
Hajat is vághatsz otthon, a bútoraidat is megcsinálhatod magadnak, vagy veheted a gázolajat feketén, egy csomó mindent meg lehet oldani okosban, kérdés, hogy hosszú távon megéri-e, meg hogy tényleg azt kapod-e, amit szeretnél, meg olyan lesz-e, amilyet akartál. A dolog lényege, hogy ha nincs alkalmad fusizni, vagy ügyeskedni, vagy ha eljutsz arra a szintre, hogy az autó megbízhatósága a megélhetésed egyik forrása, akkor az az autó 500k-s vételár mellett nagyon nem 500+250k-ba fog kerülni neked.
p
-
parandroid
félisten
válasz
Stylewars_kp #188810 üzenetére
10k-ért taxi nem megy ki érted, nemhogy tréler. Német autópályán ledob a ló, 10 perc múlva villog mögötted valami kéken, kb fél órát kapsz, hogy odaérjen a trélered, különben ő hívja az adacot. 400-500 eur alsó hangon, ha nem vagy klubtag, és akkor még csak a kiszállási díjnál tartunk.
Amúgy a másik kedvencem, hogy vagy mindenki magának szerel, vagy fusiműhelyes, számla nélküli árak vannak. Persze a Jóskát mindenki ismeri a faluban, régen az audi szervízben dolgozott, ismer minden trükköt, jobban is, mint a méregdrága szakszervíz, azok csak ahhoz értenek, hogy egyben cserélni mindent.
250k egy komplett szervíz, fékcserékkel, új gumikkal, szűrőkkel, folyadékokkal, meg még apróságokkal? És ebben még a műszaki is benne van? Ez még anyagárban is neccesen jön ki, óradíj mennyi volt? Csak a guminak 20-30k darabja, és azt még centirozni kell, fel kell szerelni. Lehetőleg rendes műhelyben, nem a szomszéddal, kalákában, azért ez mégsem bicikli.p
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Hosszabb előzetest kapott a Silent Hill f
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Steam topic
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest