- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
válasz
Bdanyy #224694 üzenetére
Nem tudom, hogy a Giuliákkal mennyi lehet a gond és amikor van, akkor az mennyibe kerül, de mikor megjelent az autó, már akkor beleszerettem. Pont, amit a videóban is mondanak, minden elemében érezni, hogy igazi autónak szánták. Mindemellett pedig van stílusa. Az Arteon nekem főleg amiatt tetszett amúgy, mert nagyon szerettem a VW benzinesek karakterisztikáját és az újabb gen. TSI már kinőtte a gyermekbetegságeit is + az Arteon formája kívül-belül tesz egy szép lépést szintén a stílus felé, nem sima szappan-Passat.
-
Yany
addikt
válasz
Bdanyy #224678 üzenetére
A5-öt én is írhattam volna, de ebben az árban nem bíznék meg az állapotukban. Az Arteonnak talán még nincs akkora "brandfelára", mint egy bármilyen Audinak, miközben baromi jó autó. Ismereteim szerint a TSI bármelyike jó már pár éve, nagyon kiforrott mára. De Dieselt mondjuk én élből soha nem fogok ajánlani, kevesebb bűnt tudnék felsorolni az emberi faj ellen, mint azt a technológiát, bluenedv ide vagy oda. (Elnézést, ez kijött, nem kell egyetérteni, de fenntartom ezt a véleményem).
-
Yany
addikt
válasz
Veron #224448 üzenetére
Akkor a kereskedő kamuzik, vagy szinte minden reklám, mert 0 thm-nél sem teljes árat fizet az ember, jelentsen bármit is a teljes. Ha végigpörgeted a listát, látsz olyat, hogy 25% kedvezmény kp-ra, vagy 18% kedv. 0 thm-mel, meg ilyenek. Az lehet, hogy arra a konkrét autóra igaz, amiről beszéltünk, de általában véve nem úgy hirdetik a többit.
saen: szerintem igencsak hazárdírozik, aki casco nélkül újautózik, ez eleve nem egy egészséges szempont, amit felhoztál
-
Yany
addikt
válasz
Vismajor01 #224442 üzenetére
A Nissannál már tök régóta fut. Persze mikor vettük, az volt a duma, hogy mittomén meddig el kell dönteni, mert az akció csak addig fut. Aztán azóta is folyamatosan.
Azt a 8-9 millát benéztem, inkább 10-nél indul (legalábbis ha 0 THM-mel veszi az ember) és amúgyis minimum N-Connectát javaslok a leendő Qashqai tulajoknak. De mondjuk pont a 0 THM miatt én egy percig sem filóztam azon, hogy e-Power. Az a hajtáslánc egyszerűen tökéletes az én igényeimnek ezer szempontból is. Persze azon nem keveset filóztam, hogy kell-e az új autó, de a Qashqai amúgyis eltalálta a legtöbb igényemet, még engem is meglepett. Sajnos napjaink hírözönében egyszerűen elvész, hogy mennyire ISZONYAT jó az e-Power. El kell menni és kipróbálni... aztán meg alkudni. Mindenhol lehet. Kell is, nem veszik az autókat, most a vevő diktál.
Még valami: a Gablininek feljött ilyen 4.6M-s ajánlata és utána a készletben böngészve találtam még pár igen komolyan akciózott példányt... errefelé érdemes az akciós-készletes darabokat leszűrni: [link]
Szerintem kizárólag 0 THM-mel érdemes venni (akkor is, ha megvan rá a lóvé), N-Connecta fölött (szerintem Tekna megéri) és aki megteheti e-Power. Részletfizetésnél nem drasztikus a különbség 12 vagy 15 M között, viszont egyszerűen más dimenzió.
szerk.: van most egyetlen darab Tekna+ (ez a top felszereltség) e-Powerrel. Brutális 5M feletti kedvezménnyel, de nem tudom, hogy 0 THM melett is érvényes-e. Alkudni érdemes erre, ha ezen múlik, viszont ha sikerül, azonnal vivős!
-
Yany
addikt
válasz
lockdown90 #224427 üzenetére
0 THM-re szerintem ilyen HUF kilátásokkal simán. És van most több gyártónál is ilyen. 8~10 milláért 0 THM-mel már 0 km-es Qashqait is kapsz. De aki használtban is gondolkodik és városi használatra, most szerintem a Kona EV-k a legmegbízhatóbbak 6-7 milla körül. Az valahogy olyan lett a Hyundainak, mint a Prius a Toyotának. Minden, amit komolyan gondoltak, azt beletették.
-
Yany
addikt
válasz
wowaccount #224351 üzenetére
Ennyiért Kona EV 1-es szerintem messze a legjobb. Jó áron futnak néhány éves példányok.
-
Yany
addikt
válasz
Rukongai #224329 üzenetére
Szerintem az 508 nem egy kategória a többivel megbízhatóságban. A Passattal biztosan nem. De az 508-on kívül szerintem mindegyikből lehet jót kifogni. Lehet, hogy van 508-asból is olyan vétel, ami megbízható is, de a környezetemben csak arra láttam példát, hogy sikítva futottak utána egy Skodáért.
szerk.: az lehet, hogy nem 508 hanem 5008 volt, lehet, hogy rosszul emlékszem (ezt csak a korrektség kedvéért írtam ide)
-
Yany
addikt
válasz
olajbogyo #223806 üzenetére
A hibrid hajtáslánc megbízhatósága egyértelműen messze a Toyotánál a legjobb. Ezekre az e-Powerekre én nagyon kíváncsi vagyok, hogy sok év múlva mit mondanak róluk, bár Japánban már évek óta (2016) futnak, ott állítólag ez a legnépszerűbb cucc a motorháztető alatt... (annyi, hogy ott kisebb motort tesznek bele asszem).
-
Yany
addikt
válasz
tibbike01 #223769 üzenetére
Az infotainment szaggatásának semmi köze a kijelzőhöz. De amikor egy animáció szaggatása a kritika tárgya egy kocsinál, akkor azt hiszem érezni, hogy a súlyok kicsit eltolódtak, vagy valamit nagyon tud az az autó.
(szerk.: direkt rácsekkoltam a betekintési szögre is. Megmondom őszintén, fogalmam sincs miről beszélsz, ezen a képkockán pl. konkrétan még az ajtón kívülről néz be az ember a műszerfal irányába és kontrasztosan rikít a képernyő, komolyan nem értem a kritikádat, ráadásul még a letépnivaló karcolásvédő gyári fólia is rajta van
)
Van egyébként mit kritizálni a Qashqai-okban is, de messze nem ilyen bagatel és erőltetett huncutságok. Korábban egy szép kövér listát írtam róla (pro/kontra), ami alapján minden érdeklődő képes lehet eldönteni, hogy azok nagy gondok-e számára, vagy sem. Most így 10e beletett km. után sem választanék mást, pedig anno soha nem érdeklődtem a Nissanok iránt. Semennyire.
-
Yany
addikt
válasz
tibbike01 #223765 üzenetére
Ebben a kocsiban pont viszonylag kevés a zongoralakk. A klímapanel és a kijelző, azt csók. Még a prémiumban is telerakják a kormányt, a középkonzolt, meg mindent is. Szóval e tekintetben pont semmi szégyellnivalója nincs a belsejének. A kijelző gyér minősítésére viszont kíváncsi lennék, mert látószöge, fényereje és felbontása is kifejezetten méltó az árkategóriában, mire gondolsz pontosan, hogy "gyér"? Persze, 30 millás BMW-ben én is láttam jobbat, de a "gyér" alatt az ember jellemzően azt érti, amikor az árához képest valami gyenge. Ez miben gyenge szerinted egy videó alapján?
szerk.: gyérnek tudnám mondani mondjuk a kategóriatárs, de egyúttal drágább Corolla Cross kijelzőjét... na ott az ember tényleg visszautazik az időben. No meg az a gumiszerű "sebváltókar"...
-
Yany
addikt
Ilyen egy közepes felszereltségű faceliftes Qashqai mild hybrid változatban kommentár nélkül: [link]
A videón látható példány egy N-Connecta-nak tűnik, ha valaki összevetné mással. -
Yany
addikt
válasz
ArthurShelby #223706 üzenetére
Tudomásom szerint a T(F)SI motorok első két generációjával voltak csak kokszosodási és vezérmű gondok, illetve a kíméletlen használat a dugattyú-henger páros gyors kopását is eredményezte. A későbbiekben mind javították a tipus gondjait, közben megőrizték a fasza karakterisztikájukat (én imádtam vezetni a Passat CC-t, annak még a rosszabb hírű 1.8-as motorja volt, igaz, nekem 120e km-nél sem ette még az olajat, kizárólag a "kötelező" szervizekkor ment az olajcsere). Én egyáltalán nem félnék a 10 évnél nem öregebb TSI konstrukcióktól.
-
Yany
addikt
válasz
f4lcon #223685 üzenetére
Nem tudom, most nincs időm utánajárni, de lényegében egy soros hibrid, ahol a hajtásért kizárólag elektromos alkatrészek felelnek, a benzinmotor csak a generátort hajtja meg. Tehát felfogható úgy is, hogy nagy lítium pakk helyett benzint visz akksiként az autó. A Mazda vankeles hajtását hoznám inkább ide példának, de az véleményem szerint nem sikerült annyira jóra (Az MX-30 R-EV hajtásláncának hangja furább, hangosabb, rosszabb a hatásfoka, kisebb a hatótávja és a hajtás köré épített autó is kevésbé praktikus és drágább is, mint egy Qashqai, szóval nem opció, akkor már inkább a bevált Corolla Cross, ami viszont hatékonyabb picikét).
-
Yany
addikt
válasz
Chereiose #223658 üzenetére
10m alatt már Qashqait is kapsz. Újat. 0% THM-mel is. SUV.
De én elfogult vagyok, ha már 0 THM, tuti e-Powereset vennék, ami persze, 5M-val több, de már nem csak Suzuki vs. Qashqai közti minőségkülönbségről beszélünk, hanem belépsz a jövőbe. (nyálas marketingszag, tudom, de más liga mint bármilyen másik hibrid). Lassan fizut kérek a Nissantól. Meglep engem is amúgy, hogy a mai felhozatalban az új autók esetén mennyire versenyképes még mindig a Qashqai. A 3.5M-s kedvezmény sem piskóta, de az ingyenhitel szerintem felborítja a többi márka kínálatának asztalát is...
-
Yany
addikt
válasz
Spartacushu #223545 üzenetére
Hát, a szempontjaid figyelembevéve, valami emeltebb hasú Suzukit néznék. (Vitara?)
-
Yany
addikt
válasz
Tom1939 #223515 üzenetére
Ráadásul a Qashqaiok eléggé felszereltek már N-connectától kezdve (közép) és a belső viszonylag minőségi minden felszereltségen (pl. egy Corolla Crossal összevetve).
Most is van egy brutál akció, de az fentebbi szinten és nagyobb kocsikra: e-Poweres meghajtású(!) X-Trail 15 milláért eléggé durva.
-
Yany
addikt
Látom, sokan kerülgetik a Yaris Cross-t, de tényleg az a baj vele, hogy új vonalon egy-egy akciós Qashqai vagy X-trail már alig drágább nála, ha megnézzük, hogy korrektebb felszereltséggel mennyibe kerül, használt vonalon meg a Kona sokkal jobb vétel szerintem.
-
Yany
addikt
válasz
F-ECT$ #223425 üzenetére
Ha csak kicsit is esélyes, hogy jó vétel, megnézném személyesen is. A Visia amúgy a legeslegalsó felszereltség, valamelyest érthető az alacsonyabb ár, de a 10 milla egy kvázi új böszme SUV-ért szerintem több, mint jó ár, ha nincs baja, mert amúgy meg korszerű ketyere, mégha hiányzik is sokminden, amit pl. a Connecták és afölöttiek tudnak.
szerk.: Mondjuk most nézem az árlistát, hogy újra egész korrekt kedvezmény van 0% THM mellett is, szóval okkal annyi az, mert 0 thm-mel újat kapsz nem sokkal többért. Engem speciel a 0 thm kergetett egy Qashqai Tekna ölelő karjaiba, meg az e-Power meghajtás, ami nekem álom, imádom. (most nézem, hogy van még egy extra 5 millás kedvezmény is, de az nem tudom, hogy a 0 THM-es konstrukcióban is elérhető-e, a 7-es pontban nem írják).
-
Yany
addikt
válasz
F-ECT$ #223395 üzenetére
az X-Trail nem tetszik az asszonynak, pedig jó vételnek tűnik.
Ide picit visszatérve: szerintem borzasztó előnytelen szögekből fotózták az autót, sokkal szebb ennél, élőben is. Gyakorlatilag mindent kipipál a listátokon és árban is van. (őszintén szólva nekem picit gyanús is, hogy ennyire olcsón adja a hirdető, de egy próbavezetést mindenképp tennék vele).
-
Yany
addikt
válasz
BigBlackDog #223387 üzenetére
Igen, videók alapján így van, minimál plusz design ment bele (pl. körbe led csík) meg picit az ülések is mások, de ennyi nagyjából. De most minden bántás nélkül tök őszintén: ha egy autóval a kartámasz állíthatósága az egyetlen igazi gondja valakinek, akkor megtalálta a tökéletes autót. Ezt abszolút komolyan gondolom. Annyi minden van egy autóban, hogy egy-egy dolog alapján egy teljes autót kizárni nettó önkéntes önszivatás.
-
Yany
addikt
válasz
BigBlackDog #223384 üzenetére
Nem, a J12-esben szerintem egyforma mindegyikben, de az életemet nem tenném rá. A faceliftesről nem tudom, de az még nem tűnik elérhetőnek.
-
Yany
addikt
10M, SUV, szinte új, majd' 600l csomagtér, hibrid... a többit meg kell nézni: [X-Trail]
(amúgy egy korrekt felszereltségű 0% THM-es Qashqai-t + tetőcsomag kombót simán tudnék ajánlani azokra a ritka pillanatokra, amikor ténylegesen 600l-nyi cuccot pakoltok bele, mert amúgy iszonyat jó szerintem a J12-es Qashqai, de a Kodiak nekem is eszembe jutott)
-
Yany
addikt
válasz
molnarpeter #222707 üzenetére
Van bizony, garázs, 3 fázis, vidéki környezet, nem Bp. A zöld rendszám nem szempont. @Tom: Igen, elsősorban ilyenekre lennék én is kíváncsi, hogy mennyire szeretik az emberek a Konát, mik a gondjaik vele, stb. Sokszáz km egyáltalán nem, vagy nagyon, nagyon ritkán lesz. Viszont a Toyoták híresen megbízhatóak, bár a Yaris Cross tudomásom szerint totál új modell, nem tudom mennyire relevánsak a korábbi tapasztalatok és a fent linkelt hír sem túl bizalomgerjesztő.
-
Yany
addikt
válasz
tototos #222700 üzenetére
Abban a helyzetben, amire keresem ez nem döntő. Anyósnak kutatok, még csak pásztázom a piacot, de tudom, hogy a Yaris Cross tetszik neki, csak a mostani hírek sem igazán hangzanak jól ez irányban, a részletfizetési konstrukciók sem túl jók a Toyotánál, meg én a magam laikus részéről elektromosat ajánlanék neki inkább, főleg a belsőégésű technológia kihagyása miatt, de valójában nem tudom, hogy az alábbi szempontokat melyik szolgálja jobban (és ez lenne a lényeg): üzembentartási költségek, megbízhatóság, garanciák, vezetési biztonság és praktikum, vagyis könnyű ki/beszállás, stb. Egy olyan kocsit keres, ami napi 2x40~50km-es munkábajárást lehetővé tesz és hosszú távon nyugalommal és biztonsággal szolgálja a nyugdíjas éveit. (ilyen szempontból kritikusnak vélem a különböző biztonsági assistokat is, mint pl. a tolatáskori aszisztensek, 3D vagy felülnézeti kamerakép, oldalirány forgalomfigyelés kiálláskor, stb.) Yaris Crossnál ez vagy külön csomag (smart, vagy magas felszereltség, Konánál asszem alap, de nem vagyok teljesen képben még).
De nem is akartam addig végletesen beleásni magam, amíg ki nem derül, hogy egyik, vagy másik egy kalap sza..móca. Szóval érvek/ellenérvek és tapasztalatok jöhetnek ide is, oda is, bárkitől, aki képben van.
-
Yany
addikt
Hyundai Kona Electric (2017-es modell, nem a legújabb) és a Yaris Cross Hybrid közül melyiket választanátok és miért? Méretben majdnem pont ugyanakkora a két autó. A Kona picit drágább.
-
Yany
addikt
válasz
scott_free #222568 üzenetére
Nem bantasbol irom, de egy bizonyitottan problemamentes, bevalt es modern, zold hibrid Yarisszal gyak. egyik felsorolt sem emlitheto egy lapon sem, meg laikusnak is gyanus kell legyen.
ha mar... esetleg lightosabb Corolla vagy egy ujabb golf. A skodak sem rosszak az ujabb tsivel, de szerintem mar kicsit felularazzak. Ceed, i30 meg jok lehetnek, de szerintem abbol sem lesz nagyon tuti benzinessel es jo ertekben, de ra kell keresni.
Szerk: Kicsit fentebb talan még el lehet kapni egy Leafet, ha az aram oke a benzin mellett.
A Konának az az 1l-es motor meg igen sovanykanak hangzik.
-
Yany
addikt
válasz
scott_free #222557 üzenetére
Szerintem Yaris. Több idősebb hölgy ismerősömnek is az van és mindegyik Yarisra cserén gondolkodik (nagyjából 20 évesek azok is). A megadott keretbe már 1.5-ös Hybrid is belefér és működni fog a világvégéig is.
-
Yany
addikt
Lehet-e vontatni a kiszemelt járművel: [link]
-
Yany
addikt
J12-es Qashqai tulajként tudom, hogy micsoda jó vétel van most, ezért gondoltam bedobom: fb-n most hirdeti valaki a saját e-poweres Tekna felszereltségű hófehér verdáját 12 misiért. Aki új(szerű) autón filózik, szeretne elektromos járművet, de nem akar sz*pni a töltéssel, akkor ez most egy tuti vétel. Szalonból 15~16 misiért megy ez az e-Power meghajtású soros hibrid. (az eladóhoz semmi közöm, csak a témában érdklődőknek segítségül dobtam be)
-
Yany
addikt
válasz
bigdady #221851 üzenetére
Én mindenképp felkeresném Baja Pétert a Nissan Centrumnál. (fent van a száma is az oldalon). Elég informált (bár elfoglalt), ha lesz akció, szerintem tud már róla.
Amúgy a J12-es szériát (a kapható legújabb modell) én azóta is imádom, eszméletlen praktikus és élménydús kombináció ez az e-Power. Szerintem az új autót választók zömében nem is tudnak róla, hogy milyen jó dolog, mert ha hibrid, akkor mindenkinél a Toyota neve ugrik be (joggal). Itt mindenkit bátorítok, hogy próbálja ki. Nem azt mondom, hogy minden szempont szerint jobb, mint az alternatívák, de azt igen, hogy nagyon más és elég nehéz lemondani róla, miután vezette az ember. Röviden egy elektromos verda élményét kapja az ember benzines tankolási képességekkel annak minden előnyével és hátrányával. -
Yany
addikt
válasz
bigdady #221514 üzenetére
A fb csoportban szeretik, de mindenképp nézz meg yt videókat és valódi tulajokat kérdezz meg, nekem e-Power van. Van videóanyag bőven és a csoportba is szerintem simán bejuthatsz érdklődési szándékkal. Bátorítalak, mert élő a közösség... (mondom én, aki alig nyitja meg a fb-ot, de pont ezekben a csoportokban vagyok aktív).
-
Yany
addikt
válasz
szabonagyur #221144 üzenetére
Bakker, 2 kattintás a nissan.hu-n. Nem dolgozom nekik, csak van egy ilyen autóm, azért szerintem akit érdekel egy ilyen akció, csak megtalálja már...
[link]Ha most csak a Qashqaiokról beszélünk, egy 7.5 millás alsó árért érdemes összevetni a konkurenciával, hogy mit lehet ennyiért venni. Aztán a számokon túl érdemes abba is belenézni (szigorúan személyesen!), hogy kívül milyen/mekkora, belül milyen minőségű és korszerű és végül, hogy műszakilag mennyire korrekt. Ahogy említettem, korábban én már leírtam a saját véleményem, de ahányan vagyunk, mások az igényeink, ízlésünk.
Speciel az egyik legnagyobb (de ez röhej) örömöm ebben az autóban a brutál e-Power után az az, hogy nem ült fel a "minden legyen a touchscreenen" trendre. De sokminden más is tetszik sokminden hátrány mellett. Én tuti megnézném ugyanennyiért a Skodákat, Suzukikat, de a Toyota pl. ezzel az akcióval kikerült a képből, mert a Corolla Cross, ami valódi versenytársa, az már drágább ennél, de nekem ugyanannyiért sem az kellett volna, csak a bevált megbízhatósága, az azért elvitathatatlan Toyota-dolog.
szerk: aztamindenit, de csorog a nyálam arra a Tekna+-ra. Sajnos Tekna volt a legmagasabb elérhető modell anno, amikor vettem... persze nem mintha bánnám, de akkor is már a Tekna+ volt a célkeresztben.
-
Yany
addikt
válasz
Parci #221139 üzenetére
Szerintem nem bili, volt egy HVG cikk, mindjárt előkeresem...
Ehun... [link]Lassan fizetnek is, csak vigyed... pedig elég jó masina mindegyik akciózott kocsi. Én egy e-Power Qashqait tolok, ahogy ezt itt nemrég bőségesen megírtam, szívesen válaszolok, ha van kérdés és tudom rá a választ.
-
Yany
addikt
Ha valaki hitel nélkül töri a fejét új autóban, a Nissan elég durva akciót tol: [link] 6M Ft-os kedvezmény Leaf, Qashqai és X-trail verdákra is. A Speed Shop linkekre kell kattintani.
-
Yany
addikt
Azta, az utóbbi hsz-ekben szinte mást sem látok, csak hogy mennyire hulladékok a motorok. Mármint ez nem panasz, csak kábulok. A teljesség és a konstruktivitás kedvéért bedobnátok ide "örökéletű" benzines mocikat és hozzájuk tartozó jellemző típusokat? Csak hogy ne a kerülgetéssel menjen el 8 oldal, hanem legyenek jó irányba vezető utak is. Látom, hogy sok itt a tapasztalat, tudnánk tanulni belőle. Ezer köszi.
-
Yany
addikt
Autómárkák megbízhatósága az USÁban: [link]
-
Yany
addikt
Mondjuk az említett autók ugye a hajtásláncban integrált módon alkalmazzák ezt a motort, az e-power pedig csak generátort hajt vele, kvázi állandó terhelést jelentve + nem gázpedállal, hanem számítógéppel vezérelve, tehát ha atomra is azonos a motor, egészen más kontextusban működik. Ez persze jelenthet egyéb gondokat is akár, amik kiderülhetnek, de még nem derültek ki ilyenek szerencsére... nyilván friss dolog, remélem, öreg korára is így marad.
Mindenesetre köszi a linket.
Közben átfürkésztem amúgy a teljes netet Qashqai, meg KR15DDT visszahívás, probléma, gond stb. kulcsszavak (angolul is nyilván
) társaságában, de egyelőre úgy néz ki, hogy elég jól kimaradnak a Qashqaiok a szinte már minden gyártót ilyen vagy olyan módon utolért visszahívásokból és a fenti sem visszahívás ugye, csak vizsgálják, hogy mi a szitu.
szerk.: A sok cikk egyike szerint a "Rogue Sport" = "Qashqai", csak kisebb különbségek vannak (pl. pont a hajtásláncban) és gondolom azokat nem is UK-ben gyártják, de már nem bírom és nem is akarom követni.
szerk#2: hahahaha
pont beírtad te is
-
Yany
addikt
Érdekes, hogy a Qashqai-t nem nagyon emlegetik az ezzel kapcsolatos cikkekben, de amúgy szerintem abban is ennek a motornak egy bizonyos verziója duruzsol. Ezt a cikket még idehoznám a témában: [link]
Kíváncsi vagyok, hogy mire jutnak a vizsgálatok. Egyelőre úgy néz ki, hogy nincs ok visszahívásra és hogy a Nissan a debüt óta folyamatosan csiszol a technikán, mivel ismertek voltak számára a jelenségek. Majd figyelni fogom a híreket.
-
Yany
addikt
Ha már megemlítettem itt az egyik korábbi hozzászólásomban, hogy az e-Power meghajtású Qashqai-okban az Inifitiben debütált motor 3-hengeres változatát alkalmazzák, rákerestem, hogy milyen technikai vívmányai vannak a konstrukciónak, elég szemléletes anyag, ha valakit érdekel: Infiniti VC-Turbo
-
Yany
addikt
válasz
szőröscica #220437 üzenetére
Mondjuk ez már katalógusos kérdés, 2 kattintás a nissan.hu-n megtalálni: [link]
De mivel X-trail esetében (legalábbis a legújabb modelleknél) pontosan ugyanez a felállás, miszerint kizárólag a legsoványabb felszereltségű kivitel nem az, esélyesen olyanhoz volt szerencséd(?).Érdemes amúgy kipróbálni, simán online is tudsz időpontot foglalni a dunaautónál (én azért szeretem őket, mert itt lakok mellettük
) és nagyon készségesek voltak, kenhettem is neki, meg türelmesen el is magyaráztak nekem mindent, amit kérdeztem. ...és hát kérdeztem.
-
Yany
addikt
válasz
Tom1939 #220435 üzenetére
Ráadásul valami elavult listát láttam sokkal durvább árakkal, mégegyszer rákerestem, 19-től láttam NX350h-kat a lexus.eu-n. Qashqai e-powerrel 12.5-ről indul pld itt. Csak az "Üzemanyag" szűrőnél kell kiszedni a mild hibridet. Mindenesetre ha nem is 2x-es az ár, nem egy kategória a kettő, akárhogy csűrjük. Fent írtam pár korrektebb versenytársat.
-
Yany
addikt
válasz
Kickass #220428 üzenetére
7-8 literes átlag(!?)fogyasztással? Télen is csak autópályán eszik pontosan 7.5l-t. Persze, aki 150-nel keni neki, biztos rosszabb. Városban télen 5~6l, nyáron 3.5~5l. Milyen 7~8? Azt nagyon csipázom, mikor olyanok állítanak "érdekességeket", akik nem tapasztalatból beszélnek. Semmi igényem védeni a Qashqait, szerintem jól kivehető a leírásomban, hogy hideget/meleget őszintén írtam meg, de amikor valaki saját tapasztalat nélkül mond hülyeséget, ráadásul rögtön azután, hogy valaki megosztotta a tényleges gyakorlati tapasztalatait, azért elég fura.
Szerintem egy sokéven át tökéletesítgetett Toyota hibrid esélyesen megbízhatóbb konstrukció (legalábbis a Toyotára nézve ciki lenne, ha nem így lenne). Az e-Power inkább azoknak szól, akik nem akarnak lemondani az elektromos meghajtás karakterisztikájáról, miközben nem kívánnak hatótávpara és töltők utáni sorbanállással vezetni. Autópályázni meg marad vagy egy alacsony fogyasztású ICE, vagy full elektromos.
A többi érvet pedig maga a Qashqai teszi hozzá annak, akinek, mert mint autó, nagyon rendben van (a fenti "Nem tetszett" listámat leszámítva, amit mindenki eldönt maga, hogy mennyire prior neki vagy sem, illetve másnak más szempontjai is lehetnek, amit és meg sem említettem, mert nekem nem lényeges). Az e-Power meghajtás csak egy szempont a sok közül. Egy autó a legtöbbünknek ma már bőven nem csupán egy motor köré épített kasztni, hanem mindennapi eszköz, ami nagyonsokféleképpen helyt kell álljon.
Én mindenképpen azt javaslom, hogy akinek a Qashqai szóba jöhet, nézze meg a Corolla Cross-t is (az a kategóriatársa és árban is az van egy szinten, nem a RAV4), a Kia, Honda és Hyundai modelljeit is. Akinek meg van lehetősége full elektromosat venni, a Seal U most elég durva lehetőség.
-
Yany
addikt
válasz
ngaba #220424 üzenetére
Én a Nissant soha egyáltalán nem követtem, kizárólag a hiteles konstrukció miatt kezdtem utánajárni. Nekem a brand totál másodlagos, ha technikailag korrektnek tűnik valami és nincs krónikus gond a kocsijaival (ld. olasz/francia márkák rossz megbízhatósági hírneve).
Mostanra 2 dolgot tudok a Qashqairól és az e-powerről:
1. A Qashqai a briteknél a legnagyobb példányszámban értékesített új autó, tehát az autóval van tapasztalat, illetve
2. Az e-Power itt az EU-ban új még, de a britt gyártású Qashqai előtt már 2016 óta használják Japánban, ráadásul a legsikeresebb hajtáslánc, vagyis ott is van tapasztalat.Viszont EU gyakorlati tapasztalat nincs még vele, ami nyilván hordoz veszélyeket és a motor is jóval erősebb a japán társánál. A 330NM-es nyomaték eléggé odateszi magát a villanyautókénál jóval könnyebb szerkezet miatt.
Itt vannak még további technikai adatok: [link] és [link] és [link] és [link]
Amúgy a belsőégésű motor (ami ugye itt csak a generátort hajtja) az Infiniti 2.0l-es változó szelepvezérlésű motorjának 1 hengerrel megkurtított változata, tehát maga a motor is már egy bevált konstrukció, legalábbis növeli a bizalmam, hogy nem minden 0-ról kitalált, kevésbé érzem magam bétatesztelőnek.
De ha valaki nagyon autómágus, szívesen venném a tapasztalatait a 2l-es Infiniti motorokról, hátha hasonlóan rossz a híre szervizekben, mint a TSI-é. (apró sztori, hogy eredetileg a Duna Autónál akartuk feleségemmel megvenni a Qashqait, nagyon kedvesek is voltak, ott voltam tesztvezetni is, de a beszámításkor az 1.8-as TSI belsővel ellátott Passat CC-m nyomdafestéket nem tűrő minősítést kapott. Nemhogy nem adtak árat, de konkrétan az ottani "beszámítós kolléga" irgalmatlanul elmondta mindennek. Ezért mentünk egy másik kereskedésbe, ahol az uccsót vittük el az akkori készletből). Amúgy az értékesítő kolléga tekintetével kb. 1000x kért bocsánatot a beszámítós ember megnyilvánulásai miatt. (mindezt amúgy úgy tette meg, hogy a konkrét kocsiról semmit nem tudott, pedig elég tuti üzletet kötött volna, mert épp előtte 1 hónapja hagytam ott 1 millát épp náluk a Skodánál "szokásos" szervizelés címén + egy munkahenger cserével. A kocsit a végül a másik kereskedés így is tette ki: "Passat CC, karban tartott, nagyon szép állapot". Na mindegy...
-
Yany
addikt
válasz
bandus #220416 üzenetére
vagy itt, vagy a másik topikban írt sokat egy kollega az új nissan quasqai-ról (tököm tudja hogy írják
) epower motorral, lehet érdemes ránézni arra is.
Itt --> [Qashqai Tekna e-Power]
-
Yany
addikt
Látom, többeket is érdekel, szerencsére engem a kütyüzéses része is megérint, ezért nem csak felhasználói, de techie szemmel is értékelem a verdát, úgyhogy az alábbiakat vegyétek egy mini logout bejegyzésnek.
Mire kerestem autót
Habár kifejezetten érdekel a fejlett technológia és a vérem is zöldebb az átlagnál, de nem vagyok se sötétzöld, se gazdag, ezért a szemléletmódomat ésszel szerettem volna kielégíteni nehezen megkeresett fizetésből történő elköltéssel. Egy extrém módon babusgatott, gyakorlatilag új állapotú (sic) 2009-es Passat CC-től váltam meg, annak utódjaként szerettem volna egy olyan autót, ami
- praktikus (korrekt csomagtartó, vezetés, beszállás, stbstb)
- minél zöldebb, de panellakás-kompatibilis
- ki bírom fizetni (gyakorlatilag a 0 thm-es hirdetés jött szembe, addig nem is gondolkodtam még cserén)
- Sokáig jó lesz és megbízható.
Lényegében egy környezettudatos utódját kerestem a Passat CC-nek, ami egy a mindennapokban megbízhatóan szolgáló négykerekű.
A trigger a 0% THM volt a figyelmemre, de arra, hogy elmenjek ki is próbálni egyet, az az e-Power volt. Az e-Power praktikai aspektusban egy olyan hibrid, ami 1:1-ben úgy viselkedik, mint egy 100%-osan elektromos meghajtás, de 1:1-ben benzines jellegű igényt támaszt a tulajdonos felé.A gyakorlat... nem rizsálok többet, felsorolom, hogy mik azok, amik bejöttek az autóban, majd utána azt is kendőzetlenül összeszedem, hogy NEKEM mi nem annyira oké. Egy Tekna felszereltségű lett végül Bose hangrendszerrel, arról szólnak az alábbiak.
Mi tetszik
- Maga az e-Power eszméletlen durva jó. Mármint élményben. Technikailag is biztos marha oké, de az full másodlagos ahhoz képest, hogy az ember egy vagyont költ egy kocsira és milyen élményt/értéket/minsőgéet kap érte. Jelentem, aki kipróbál egy e-Powert, biztos, hogy kritikusabb lesz a Toyota féle hibridekkel szemben utána. Röviden: nincs váltó, nincs turbólyuk, nincs hörgés, nincs kenődött, gumiszerű gyorsulás, csak odalépsz és elindul. Mármint ELINDUL!
- A hang: mivel a CC iszonyat jó volt zaj tekintetében, magasak voltak az elvárásaim. De nem csak teljesített a kabin csendességét illetően, de simán felül is múlta a várakozásaim a Qashqai. Állítólag a hangrendszer aktívan zajcsillapít, ezt nem tudtam igazolni, de nem is érdekel onnantól kezdve, hogy csend van odabenn. A motor amúgy persze itt is fel tud pörögni terheléskor, de nem akkora nyekergés, mint a Toyota hibridjénél. (félreértés ne essék, a Toyota már évtizedes távlatban bizonyított a megbízható hibrid rendszereivel, szóval nem fikázom, de a motorzajok szempontjából a Nissan szimpatikusabb.
- Töltés: 95-ös benzint kér. Nincs konnektor. Én panelben lakom, konkrétan vagy öntöltő Toyota hibrid, vagy e-Powerem lehetett volna csak, ha zöld irányba megyek. (amúgy az e-Powerről soha nem hallottam még az ominózus hirdetésig, de nagyon alaposan utánajártam, iszonyat mennyiségű youtube és írott cikket néztem végig vásárlás előtt).
- Kényelem: nem mindent elsöprő, de hoz egy kötelezőt, nekem az elég, könnyű beszállni (ld. majd' 90°-ig kinyíló ajtók + SUV testalkat + hátul is bő fej- és lábtér).
- Kilátok. Aki nem érti, hogy miről beszélek, üljön be egy Tiguanba, vagy egy egyterű Kiába. Előbbinek az övvonala van olyan magasan, hogy a szélvédőn is alig látok ki, utóbbinak akkora A oszlopa van, hogy a nyakam is megfájdul a sok hajoldosástól. A Nissanból iszonyat jól kilátni.
- HUD: zöld ide, zöld oda, eldöntöttem már évekkel ezelőtt, hogy olyan autót nem lesz többet, amiben nincs HUD. Nem azért mert menő, vagy techie, de a balesetek túlnyomó részét a műszeregység és/vagy telefon felé való elkandikálások okozta figyelemhiány okozza. Nekem kedves a saját életem és másé is. Minden fontos dolog ott van előttem a szélvédőn, mint pl. akt. sebesség, megengedett sebesség (igen, van táblafelismerője), navigáció, de még a zeneváltásoknál is felvillan, ami szól. Persze beszélgettem már olyan emberrel, akinek a HUD nem tetsző dolog, én nem törvényekről beszélek, csak arról, ami nekem számít.
- Vezetés és biztonság: 1 hete volt meg a kocsi és már 3 hónapja vártam, hogy beválthassam a vezetéstechnikai tréningre a jegyem. Jelentem, messze a legstabilabb és legmegbízhatóbb volt a viselkedése a 10 kocsis brancsban, akikkel összekerültem. Feleségem szerint a pilóta is jól tette a dolgát, de a kocsi eszméletlen kiszámítható és robusztus volt. Nagyon meglepett, hogy egy ilyen pockos alkat (SUV) mekkora agilitásról tett tanúbizonyságot. Igaz, elektromos autók között könnyűnek számít, de az 1700 kg körüli saját tömeg nem annyira pille. Persze az segít, hogy a 2 kWh akksi az autó aljában elhelyezve süllyeszti le a tömegközéppontot. De az ABS, a menetstabilizátor, az azonnali reakcióidő is sokat segített ott a pályán. De csipog, ha veszélyesen közeledek valamihez, szól, ha holttérben vannak körülöttem, szól tolatáskor, ha keresztirányú forgalom zavar, stb. Tömve van mindennel, ami rám és a gyalogosokra vigyáz.
- A csomagtartó láblóbálásra is nyílik, bár kicsit szigorú vele, nagyon alá kell lépni, de lényeg, hogy van és jól jön. Az ajtókilincseken gombot benyomva nyílik, jobb, mint a CC, ahol be kellett nyúlni a kilincs mögé és az szatyorral a kézben kevésbé volt kényelmes.
- A kulcs mindvégig maradhat a zsebben, ráadásul a kulcsban van mozgásérzékelő, így ha leteszed, abbahagyja a jelküldést, ami 2 dolog miatt is nagyon jó: nem merül folyamatosan, mint pl. egy korábbi VW kulcs, másrészt egy pihenő kulcs jelét nem tudják az ismert rádiotranszmitteres módon lenyúlni.
- A belső: a felhasznált anyagok a kategóriatársaknál (ld. Corolla Cross, Kia, Honda, stb) sokkal korrektebbek és a műszeregység is egy modernebb összhatást kelt. De ez részben ízlés kérdése is. Viszont, ami már konkrétabb: tele van fizikai gombbal az egész. Hangerő, klíma, mindenféle kapcsoló, de közben ízléses maradt, letisztult, mindent megtalálok azonnal vezetés közben is.
- A kamerarendszer: messze a legjobb külső kameranézet autóban, amit valaha vezettem: felülről látod az autót és úgy tudsz parkolni. Látok persze ezen belül is fejlődési potenciált, de maga az alapelv már önmagában köröket ver minden tolatókamerára és minden másra, amit ismerek.
- USB: elöl és hátul is van USB-A és USB-C. Persze elöl még van egy szivargyújtó aljzat is, sőt még egy a csomagtartóban is. Ugye mondtam, hogy praktikus?
- Van kormányfűtés, szélvédő fűtés, sötétedő belső visszapillantó, meg egyéb praktikai finomságok, de akit ezek érdekelnek, az úgyis megtalálja felsorolva őket a katalógusban.
- Hatalmas panoráma üvegteteje van, ami motorosan kemény kárpittal besötétíthető. Az üveg nem nyitható ki.
- A ProPilot II adaptív tempomatja nagyon bevált. Teszi, amit kell, még állóra is szépen kényelmesen lefékez és ha 3 sec-en belül indul a sor, akkor magától el is indul.Mi nem tetszik
- A középső képernyőn minden autóba üléskor engem váró jogi blabla, amit le kell nyomni. Engem nagyon zavar.
- Habár mindegyik képernyője nagyon szép, de sötétben vezetéskor a legalsó fényerőnél én még mennék lejjebb (automatikusan vált amúgy).
- Apróság ugyan, de ha már van dekorvilágítás, egy picit azt viszont fényesebbre venném az ajtókon. Azoknak szép, szórt fénye van, nem lenne zavaró.
- A fogyasztást ugyan lehet nyomkövetni, de szerintem a legelfuseráltabb az összes kijelző-képernyő közül. Ez csak azért sajnálatos, mert az e-Powert vásárlók egy jó része esélyesen hozzám hasonlóan a környezettudatos gondolkodás miatt is döntött mellette, márpedig pont annak kijelzése méltatlanul gagyi.
- A csomagtartó nyitásának láblóbálással való nehézkessége is picit zavaró. Működik, de azért ki kell ismerni, hogy gördülékeny legyen.
- Az index hangja.
- A garancia mennyisége a konkurrenciához képest szerintem sovány. Egy Toyota, vagy Kia nem kicsivel jobban megbízik a saját termékében, ha a garanciális paraméterekből indulunk ki.
- A ProPilot II "önvezetése" totál nincs kész a magyar utakra. Autópályán még oké (és eleve csak ezt igéri), de ott is nagyon szeret jobbra tartani a saját sávban, az pedig nagyon messze van az én vezetési szokásaimtól, folyamatosan veszélyérzetet okoz nekem ezzel. Ami viszont nagyon jó pont ebben a rosszban, hogy egyetlen fizikai gombbal a kormánykerék vezérlését (vagyis az "önvezetést") ki lehet kapcsolni úgy, hogy a ProPilot II minden egyéb funkciója aktív marad.Ami nem jó, vagy rossz, de az összképhez tartozik
- Nem tudom, hogy mennyi van még készleten, de 4 milliós kedvezményeket még nemrég is láttam hirdetve és a 0 THM is létezett még pár hete. A kettő együtt egy ilyen megbízhatatlan pénznemmel, mint a forint, egyszerűen kihagyhatatlan, ha valakinek passzol az igényeihez az autó.
- Viszonylag feszes a rugózás és az oldalirányú fejbillegtetés sem ritka, de ez elsősorban a SUV-os magas testalkat ára. De valahol középen van a sportos feszesség és a hajóringás között.
- A kormányt nagyon könnyű tekerni.
- Hátul nem tekerhető le 100%-ig az ablak, 1-2 cm-nyit fent marad.
- Én kicsit sajnálom, hogy elvitték előlem az összes Tekna+ kivitelt, annak az ülése esélyesen kényelmesebb lenne, de ahogy fent írtam viszonylag rendben van a Teknáé is.
- Fogyasztás: városban 3.5 ~ 6.0l, leginkább 5 liter környékén. Nyáron gyakran voltam 3.5 és 4.5 között, hidegben inkább 5 és 6 között mozog. Autópályán 7.5, precízen betartott 130 km/h-val.
- Szélzaj korrekt, gördülésből már több betör, de ebben annak is szerepe van, hogy rögtön a vásárlás után eladtam a gyári gumikat és lecseréltem 4 évszakosakra. (Michelin CrossClimate II és Hankook Kinergy is ajánlottak).
- Van egy NissanConnect alkalmazás, ami szinte semmit nem tud, de arra jó, hogy nyomon tudod követni a kocsit, meg felhívni a garanciális gyorssegélyt, ha elakadsz valahol valamiért. Ez az aszisztens szolgáltatás 1 vagy 2 évig része a garanciának. Fel tudod villantani vele a lámpáit és/vagy dudát, de pl. nem tudod bekapcsolni a kormány vagy ablakfűtést, ami hasznos lehetne.
- A fordulóköre a Passat CC-hez képest kellemesen szűk, de nem tudom, hogy a kategóriatársaihoz képest mennyire jó.
- Van automatikus parkolás, de egyrészt tudod parkolni, másrészt szeretek vezetni, úgyhogy ennek értékelését ráhagyom azokra, akik támaszkodnak rá.
- Ami érthetetlen számomra, hogy egy szanaszét kamerázott, érzékelőzött kocsihoz miért kell vegyek fedélzeti kamerát, ha szeretném ezt a funkciót. Az sem érdekelne, ha nem férnék hozzá (hogy pl. németországban se legyen belőle jogi probléma, mert ott ugye tilos), csak ha ellopják, összetörik, jó lenne, ha a biztosítónak lenne hozzáférése. Emiatt használok egy saját Vantrue N4-est, ami nagyon szépen teszi a dolgát, de ez már off.
- A kocsihoz szép hosszú, de magyar nyelvű, de meggypzpdésem szerint magyarul nem beszélő által megírt/fordított leírás tartozik. Én perverz módon jó felét átolvastam vásárlás után, azért vannak benne hasznos dolgok.
- A zene alacsony hangerőnél korrekt, picit nagyobb hangerőn viszont elfogy, mint a közpénz. Hiába Bose, márkafetisiszták biztos jónak tartják, de gyerekek, ez nagyon gyér ahhoz képest, hogy feláras és szerepel a "Prémium" kifejezés a megnevezésében. Mélynomó ide, vagy oda.
- Android Auto + Apple Carplay: mindegyik van, utóbbi vezetékmentes. Viszont, AliExpressen vettem 20 dodóért egy USB-s kütyüt, ami szuperül vezetékmentessé tette a telefonomat. 100%-os megbízhatósággal teszi a dolgát, nagyszerűen megy a YT és a navi. Ami miatt nem a pozitívumokba tettem, hogy az árba illett volna beférjen a vezetékmentes Android Auto is.
- Szintén hasonló: nagyszerű, hogy van vezetékmentes töltés is, de sajnos picit kevéske az ereje abból a szempontból, hogy tokban az én telómat már nem tölti. Egy iPhone 15-öst viszont tokban is töltött. Viszont legalább látom, mert kijelzi, hogy tudja/nem tudja.Összességében
Először is hadd szögezzem le, leszarom, ha valaki megveszi az autót, vagy sem, szóval nem érdekem sem ajnározni, se szídni indokolatlanul, azért írom meg mindezt, hogy segítsen. Akár mellette, akár ellene szól valami.Azonban azt hadd áruljam el, hogy a magam részéről újra és újra azon kapom magam, hogy okot keresek beülni és elmenni vele valahova, mert jó benne lenni és mert biztonságban érzem magam benne. Habár ízlés kérdése, de szerintem nem harsány, mint mondjuk egy CHR és nem teljesen szappan, mint sok másik SUV, vagy akár a saját elődje, inkább olyan visszafogottan elegáns, és modern kívül, belül. Nagyon sokba kerül, vészesen közel van az ára egy BYD elektromos autóhoz és lehet, hogy akinek a napi töltés az opció, az jobban is jár egy BYD Seal U-val pl., de akinek nem opció a konnektor, csak a hibrid jöhet szóba. Én azt látom, hogy akár újra 1000km-es távokat kell vezessek majd egyszer, akár csak a városban lófrálok, ez a konstrukció nagyon jó összképpel teszi a dolgát és kezdeti e-Powerrel szembeni szkepticizmusom a gyakorlatban is elmúlt. Viszont 4e km után egyszerűen nem lehet felelősségteljesen azt mondani, hogy van olyan jó, vagy akár jobb is megbízhatóságát tekintve, mint a Toyoták, de adtam neki egy esélyt bizonyítani, majd mindenki eldönti, hogy hajlandó-e ugyanerre a saját pénzén megtenni. Az az igazság, hogy a CC-ből átülve sokszor még most is ráncolom a homlokom, hogy gyanúsan túl sokmindent eltalált a Qashqai a saját igényeimből, mármint elég kicsi az esélye bármely terméknél, hogy egyszerre ennyi mindenben pont passzoljon ahhoz, amit elvárnál, még egyszerűbb dolgoknál is, nemhogy egy ilyen komplex terméknél, mint egy hibrid autó.
Ha van konkrétum, amit kihagytam, vagy félreérthetően írtam le, kérdezzen, akit érdekel. De elsősorban tapasztalatokkal tudok segíteni, a többire ott vannak a hivatalos Nissan oldalak és a YT, ahol még ASMR POV vezetések is vannak e-Poweres Qashqai-jal.
-
Yany
addikt
válasz
Tom1939 #219259 üzenetére
Ha van kérdés e-Power meghajtású Qashqai-ról, állok rendelkezésre, ahogy elnézem, még mindig lehet 0 thm és 4 millás kedvezménnyel venni. Kb. 4e km-es távnál vagyok, de eléggé szeretek belemerülni a dolgokba, szóval nem csak "beülök, hogy eljussak A-ból B-be" módon használom, szeretek vezetni és szeretem a jó dolgokat, de észreveszem a rosszat is.
-
Yany
addikt
Véletlenül akadtam erre a topicra és látom, hogy a Passat CC is elő-előkerül, főleg nagy kérdőjelekkel, hogy vajon mennyire jó autó. Habár még mindig nem eladó, mégis azt gondolom, hogy hasznos lehet olyanoknak a még 2017-ben megírt tapasztalatom, akiknek nem adatik meg, hogy kipróbálják és tapasztalatot szerezzenek vele, mielőtt beleugranak egybe: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- 0 km! ÚJ! Ninebot MAX G2 elektromos roller 32 km/h
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Dell 5050 i5 7500 8Gb RAM 128Gb SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest