Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
Khmm, kertépítős topikba tévedtem volna?
korábban egy offtopicos hsz után ment az ajvékolás az autós topikban hogy lesznek szívesek az offba fáradni
-
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #227302 üzenetére
Ezeknek egy részét az Outlander nem is tudja
ha fontosak akkor csakis GTE.
Meg úgy egyébként is. Jobb konstrukció mint a Mitsu. -
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #227113 üzenetére
Hyundai Ioniq/Kona
Kia e-Niro, van pár db 7M-ig
Nissan Leaf
VW ID3 alja is van ennyiért -
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #226815 üzenetére
Ioniq tutira van.
-
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #226813 üzenetére
5M határig megfontolnám az Ioniq -t illetve e-Golfot (fl utáni nagyobb akkus). Leafnél mindkettő jobb. De valószínűleg a 60ah i3-nál is.
i3 pl. nekünk gyerek miatt kiesett, egyikőjük még sokáig nem tudja majd bekötni magát úgy meg szopás a szűk hátsó nyíláson behajolgatni. -
Kickass
őstag
válasz
tboy93 #223721 üzenetére
Ez nem a cayenneben is megtalálható VR6?
Egyébként ne legyenek illúzióid, drága. Anno nekem is volt egy ilyen kattanásom, de sok alkatrészből csak gyári van heroin áron. Draskovics Andrisnak van egy használtteszt videója ott beszél a fenntartási költségekről egy srác egy porschekra szakosodott szervízből.
-
Kickass
őstag
Üdv!
Hamarosan eljön az az idő, amikor már nem tudjuk a család dolgait egy autóval menedzselni, így szükség lenne egy második autóra. Ez első sorban feleség autó lenne, de az utóbbi időben nagyon hozzászokott az automata váltóhoz ezért ezen a vonalon indulunk.
2M most a lélektani határ, ezért van P2 Prius esetleg valami CVT Jazz.
Oda vissza végignyálaztam már a hahut, de nem nagyon van más ötletem automatára. (bezzeg manuálra tök jó ötleteim lennének)
Van még más opció ami hagyományos váltós esetleg CVT és nem valami robotizált csoda?
Tipikusan iskola/ovijárat lesz, nem szükséges, hogy csatacirkáló legyen. -
Kickass
őstag
válasz
tototos #221050 üzenetére
2(?) év alatt ráköltött 1,5 millát, az autó meg ér valahol kettő körül.
Legfiatalabb P2 is 16 éves, akkupakk, rozsda, stb.
Azt te se gondolod komolyan, hogy te ugyanazt látod a hirdetési oldalakon amit a kereskedők + ha tényleg így lenne az azt jelentené, hogy itthon bukóval árulják az autókat.Szép dolog a fanboyság csak egy idő után többet árt mint használ.
Jó autó a prius, de a P2 öreg és fiatalabb már nem lesz. -
Kickass
őstag
válasz
tototos #221048 üzenetére
Én értem, hogy neked Prius van és innentől bú meg bá. De, ez a piac áraz duma jópofa kivéve, ha itthon néhány piaci szereplő kartell szerűen felveri valaminek az árát.
Jó autó a Prius, de a legöregebb 2es már húsz éves. Csodák nincsenek, meg kell nézni Sturcz Anti videóját mennyit költött rá. Más autónál csak legyintene, hogy GTK.Érdemes ezt a hypeot a helyén kezelni. Kb mint a Jazz, egyetlen előnye a magic seat, amit 10ből 9 user sose használt.
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #220586 üzenetére
Kormánybőr vajákolásból azóta nem hiszek mióta láttam haver kezében egy Ceed kormánya hogy porladt szét 100k km alatt. Valami alien savat izzad a tenyerén.
-
Kickass
őstag
válasz
tibbike01 #220430 üzenetére
BBD-nek van vele 100k km körüli tapasztalata, az a Golf 8 állítólag már nem olyan finom, de aztán ki tudja.
Az én releváns tapasztalatom, hogy a T-Roc nem akkora bughalmaz mint a G8. DSG-vel még csak 10k km-nél járok, de ezt ugye 4-5 évesen lecserélik, ha addig baja lesz az azért elég csúnya lenne.
-
Kickass
őstag
válasz
WasabiTrsr #220389 üzenetére
Vicc felszereltség. Nemrég volt az M5 Délpesti autóudvarnál egy szép Summum kb. ennyi méterrel csak valamivel öregebb, 1 misivel olcsóbban. Na az jó vétel volt, el is ment pár nap alatt.
-
Kickass
őstag
válasz
kirisz #220129 üzenetére
Ha nem dugózol Budapesten napi szinten és nem valami fizikai fogyatékosság miatt kell automata, akkor én elengedném és vennék ennyiért valami kismotoros megbízható fiatalabb technikát, pl Swift.
A 2-3 év pont az az időintervallum ahol be fog esni valami egy 10+ éves autónál és akármikor szállsz ki, rossz érzésed lesz mert költöttél rá.Ha mégis Prius akkor Sturcz Anti check engines vonatkozó videóját azért megnézném, több szempontból is tanulságos.
-
Kickass
őstag
válasz
Bikkrom #220117 üzenetére
A debreceni Belme a Leiningen utca elején nem foglalkozik plug-innal?
Akkor nem kellene Battára hordani. Én is hordtam anno a Mercit Nyíregyháza mellé Rozsrétre Diósdról, a tervezhető dolgokkal nem is volt gond.szőröscica: nem is a két gyerek hanem a közöttük ülő szülő, de ha nekik nem gond akkor véhatvanaznak, max eladják ha mégse jön be.
-
Kickass
őstag
válasz
Bikkrom #220111 üzenetére
Én azzal kezdeném, hogy letesztelném két gyerekülés közé befér-e egyáltalán az asszony a V60-ban vagy a Golfban, hiába kisebb termetű. Egyikről se vagyok meggyőződve. Golfban 8-ban ültek így hátul barátok, neccesen, de elfértek, viszont ott az egyik csak ülésmagasító volt, se Golf 7 se V60 nem szélesebb hátul.
V60 csomijának legalább az alapterülete értelmezhető, Golf GTE-ben még az se.
V60 kontra, az 5M környékiek már inkább 10 év körüliek lesznek… -
Kickass
őstag
válasz
360xbox360 #219486 üzenetére
Én is Octavia 3-t mondtam volna minden hazabeszélés nélkül
(köszi focvis-nek a reklámot).
Ugyanennyi centi vagyok és porckorong sérvem is van, a Bp-Db táv simán megy egy seggel.
A sávod teteje környékén bőven választék és tágasabb mint a golf. Az is jó egyébként, az ergocomfort annyira nem is ritka. Az ajánlott opel agr ülés viszont nagyon leszűkítheti a merítést.
-
Kickass
őstag
válasz
kisza25 #213342 üzenetére
Azért ez az ülés téma nagyon alkat függő. Persze vannak egyetemlegesen kényelmes ülések, de én a tipo ülését biztos nem nevezném kényelmesnek pl. a saját 3as oktávomból átülve. De én ugyanúgy nem mondanám kényelmesnek a W203, Ceed vagy a 7/8gen Accord ülését se. Sőt ismerősöm el van ájulva a saját W211ese ülésétől, szerintem az se kifejezetten jó.
-
Kickass
őstag
válasz
AsakuraDave #210328 üzenetére
Friss jogsival jó lesz a Lanos, meghúzod, behorpad, lepadkázod stb..a kétmillás ‘álomautónál’ eléggé fájna, a Lanost meg kb sajnálni se fogod, aztán egy kis rutin után jöhet majd valami komolyabb verda.
-
Kickass
őstag
válasz
SzlobiG #209788 üzenetére
de találtam az autón azért rányitásokat, pici horzsolás nyomokat ilyesmik
Meg is fogalmaztad magadnak, ez egy használtautó...
Az enyém is meg lett tolatva pedig radar van benne, jobbos ajtó végigkulcsozva, pont nem érdekelt, műszakilag patika, az első parkolóban úgyis rányitja majd valaki az ajtót vagy nekitolja a kosarat. -
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #206811 üzenetére
Két káreseménye is volt jszp szerint, érdemes utána menni mi is történt. Méter se kevés.
-
Kickass
őstag
válasz
Kis Tigris #206384 üzenetére
Szánd rá azt a 4ezret és kérd le pl TotálKárból a részletes adatokat vagy menjetek el nézzétek meg mérjétek körbe.
Bár Csontiék nem a legjobb hírű eladók, de attól, hogy van egy bejegyzés JSZP-ben még nem feltétlenül kell rögtön elvetni, ez így ebben a formában hülyeség. -
Kickass
őstag
válasz
rbalint88 #205761 üzenetére
Mondjuk az Octav nem tetszik náluk a női szakasznak akkor úgyis mindegy, de abból még 5 misi alatt is van bőven vállalható példány és az azért nem 7M. Sőt az enyém 4-ért elviheti, vezérlés cserélve, egyébként meg az egész kocsi Novoth Tibi approved.
Az meg, hogy tavaly mennyi volt....irreleváns.
De a TSI pont nem egy időzített bomba, az összes szíjas, CZDA-n se egr, se gpf, se kettőstömegű. Lehet a többin se, de az összes motorkódot nem ismerem. -
Kickass
őstag
válasz
Zotyipotyi #205747 üzenetére
+1 a Golf/Leon/Octavia trióra kombiban, bár az Oktávnak sedanban se kicsi a csomagtere
1.4TSI-vel, 5.5-ig azért van választék és bármelyik hipertér-ugrás lesz a Golf 5(?) után.Suzuki is megfontolandó, már ha tetszik.
Annyit még hozzátennék, hogy minden kérdezős kommentnél elsírja itt valaki magát, hogy most drága a használt autó, de egyik fórumtárs se fogja visszaadni a különbözetet ha fél év múlva még drágább lesz. Ha most kell akkor most kell, pláne ha a Golf kasztnija (is) hervad.
-
Kickass
őstag
válasz
tboy93 #205523 üzenetére
Csak te most szándékosan vagy nem szándékosan összemosod a pár éves vagy új turbómotorok tulajdonságait a régebbiekével, egy 2M vételár körüli autóban se kettőstömegű lendkerék nem lesz, se GPF. Kb egy turbó, pár vákuumcső, meg turbónyomás szabályzó szelep a különbség.
-
Kickass
őstag
válasz
tboy93 #205337 üzenetére
&rbalint
Akkor van még az említett Bravo, Ford 1.6 nem ti-vct, VW konszern bármi az 1.6 MPI-vel, belefér szívó Auris vagy akár 2es Prius vagy eggyel lentebb Swift, Jazz stb..Ha a kasztni nem hervadt egyik se betegágy, ennyiért már lehet autót találni, használtra meg költeni kell.
-
Kickass
őstag
válasz
cappa72 #205317 üzenetére
Azért a Megane/Hunyadi/Kia opciókkal jó vonalon vagy, csak ki kell várni egy jó példányt és lecsapni rá, most megint ezeket a szívóbenyókat keresi mindenki. Azért ott kicsi az esélye hogy repkdejenk a milliók.
fun fact haver az 1.6CRDI 2014-es Ceed-et 2.4-ért adta el, esztétikailag voltak hibái, de műszakilag patent volt az autó csak Norvégiában nem használhatja
-
Kickass
őstag
válasz
venom8888 #205220 üzenetére
Ezt így nem lehet megmondani, élőben meg kell nézni ki kell próbálni, ha nem tetted meg eddig.
Ahogy írták is, lehet az Astra jobban felszerelt lesz (LED fényszóró max. O4-ben lesz, ha sport/AGR üléses az Astra az is jobb mint az oktáv ülése) viszont belső méretben az Oktáv nyer.
Technikát illetően K Astránál volt vmi az 1.4T motorral, szerintem itt rákeresel megtalálod, Oktávnál nincsenek nagy drámák, egy diózásra lesz szükséged előbb-utóbb a koksz lerakódás miatt. -
Kickass
őstag
válasz
Vismajor01 #205125 üzenetére
W163
csak félig vicc
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #204925 üzenetére
Üléspróbáznod kell, nekem például a Style kényelmes combtámasz nélkül is 190 centivel és hosszú lábakkal. Ambition felszereltséghez nem volt alap a deréktámasz.
Ami gondom van az ülésekkel: a deréktámasz magasságban nem állítható, az ülőlap kemény hosszabb úton azért már érzem (ezt nem tudom hogy alapból ilyen vagy az enyém ki van ülve).
Nekem olyan ergo parám nincs mint vzsryl-nek (sztem a Superb-ben nem ugyanaz az ülés van még ha hasonlít is). -
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #204840 üzenetére
Vásárláskor kb 400k km-t futott ismeretlen előéletű S203-m volt, két dologgal nem volt gond, a motorral és az automata váltóval. Kicsit túl van ez misztifikálva, az eCVT egyébként se valami kényes, vásárláskor ki kell próbálni esetleg hibakódokat megnézni, ha jó akkor olajcsere onnantól akár picit megsűrítve és kész.
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #204838 üzenetére
Abban tippre eCVT van, én azt kétszer ennyi futással is meg merném venni ha cseréltek benne olajat.
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #204790 üzenetére
Powershift legalább akkora ‘sikersztori’ mint a szárazkuplungos DSG
ha jól tévedek a 2 lityis dízel nem rossz konstrukció, manuállal.
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #204708 üzenetére
Tegnap láttam egyet a parkolóban, a dizájn szubjektív, de az előzőnek az orra volt rusnya az újnak meg a hátulja vállalhatatlan
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #204675 üzenetére
Astráknál azért nézz utána melyikben lehet M32 váltó, ha már a DSG-ről lebeszéltek.
-
Kickass
őstag
válasz
szőröscica #203808 üzenetére
Mar mindegy 9 misibol nem lesz semmilyen Tesla (se).
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
Amiért nem csak egyfajta autó létezik mert kb elég lenne akkor mindenkinek az ezres stift is miért gyártanak mást?
joamilestoné is jópofa, utazni is utazol mégsem azt számolod azért meddig dolgoztál, van aki szerint az is hülyeség, de ha ezt az analógiát követed akkor végülis elég egy barlanglakás meg a legszükségesebbek nem?
-
Kickass
őstag
válasz
Cartman023 #203031 üzenetére
ne 1.6-t nézz VW konszernnél hanem 2.0 CRTDI-t, azoknál a DSG is más és simán vállalható, 5M-ig azért választék is lesz főleg ha nem csak VW-t hanem Skoda/Seat vonalat is beleveszed.
-
Kickass
őstag
Ha jól emlékszem az csak a probléma egy része, facelift-ig a nyugvócsapágyak minőségével is gond volt, én olyat vennék amin már volt motorcsere vagy csapágy cserén esett át. A20DTH motorkódra és főtengely csapágy problémákra lehet szép dolgokat találni, Insignia klub fórumának tanulmányozása kötelező.
-
Kickass
őstag
válasz
molnarpeter #202338 üzenetére
1.4TSI Oktávban nincs dmf, legalábbis CZDA-ban tuti nincs, de szerintem többiben se, Golfot nem tudom.
-
Kickass
őstag
válasz
szőröscica #201549 üzenetére
Szakmai ártalomnak nevezném nem realitásnak.
Átlagember ilyet soha nem tesz és ez igy van jól. -
Kickass
őstag
válasz
szőröscica #201547 üzenetére
De ha egyébként se fektetné be akkor mindegy.
Autóvásárlásnál hülyeség ilyenekkel számolni, neked is van autód, hozzászámolod a km költséghez az elbukott (sose létezett) hozamot? Hagyjuk már.... -
Kickass
őstag
válasz
Rhino666 #201010 üzenetére
BMW-t venném, annak ellenére hogy én eléggé 'vérMercis' vagyok.
Mercihez kevesen értenek és azok is aranyárban dolgoznak, BMW se olcsó de én azt vettem észre ott azért jobban van 'választék' szerelőből.
És ahhoz hogy megálljon nem feltétlenül kell nagy dologra gondolni, egy öninditó, generátor vagy testkábel hiba simán járóképtelenné teszi.Nekem csak egy W203-am volt, de családban van/volt W163, W210, W211, W124 Coupe.
Nagy vágyam volt egy CLS, de egy épkézláb példány 3,5M+ és azért itt minimum 10 éves vagy öregebb autókról beszélgetünk.
imho, szerelőhöz választanék autót ha eldöntötted hogy ez a kettő jöhet szóba
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #199912 üzenetére
Hasonló sziutban nálam az lenne a mérleg nyelve, hogy meddig akarom megtartani az autót: ha a válasz max 2-3 év akkor tuti a G7-t választanám vmi biztos(abb) helyről.
ha hosszú távra tervezel (min. 5 év) akkor viszont SuzukiDSG-t elengedném, ha nálad lesz baja megdobja az üzemletetési költségeket főleg rövid távon, plusz lehet kevésbé eladható (ha tippelnem kellene most még a laikus fejekben nincs annyira benne, hogy száraz DSG=szar)
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #199902 üzenetére
4millió alatti oktáv (ugyanaz a technika ami a G7 alatt is van)
eddig:
- olaj és fékfolyadék csere kb ~35k mindennel, itt az olaj+szűrő+fékfolyadék Bp környéki szervízben számlával, levegőszűrőt en cseréltem
- Rob cserélt pollenszűrőt + gyertyákat ez volt 28k
- vezérléscsere Debrecenben vízpumpával számlásan 143k
- két elős gátló cserés lesz, de ezt tudtam, itt még nincs ár
- jobb a békesség így váltóolaj csere lesz itt 2liter gyári olaj kb 36k, a szummát max 50k-ra tippelem
- kuplung munkahenger, de ezt gariban cserélte a CarNext (innen is nagy pacsi nekik) így ez 0 FtHa gátlókat nem számolom ez így durván 250-260k de 4 hónap alatt és igazából a vezérléscserével is lehetett volna még várni nyár végéig, nem tudom most hol vannak az árak, de amikor vettem az Oktávot volt G7 kombi hasonló árban (~3,7M, 150k km alatt volt)
Ezt csak mint info, ha jól választasz egyáltalán nem törvényszerű az a félmillió, azért ezek még 4-5 éves kocsik, a leghúzósabb tétel a vezérléscsere.
szerk.: látom 100k körüli futottakat nézegetsz ott pl a vezérlés csere nem instant feladat.
szerk.2: Qru, ezekben az 1.4 TSI-kben még mindig nincs EGR (by Novoth Tibi)
-
Kickass
őstag
válasz
Daneeka #199559 üzenetére
Nézesd át ha nem értesz hozzá, ha szerkezetileg nem sérült meg egyébként jó az autó vedd meg, nem kell a ‘csak sérülésmentest’ mantrára hallgatni.
A visszavásárlási garancia jól hangzik amíg nem íratod a nevedre illetve van ahol ennek regisztrációs díj kötelezettsége van, ennek mérlegelése a te döntésed hogy vásárlás előtt vagy után nézeted át. -
Kickass
őstag
Most rendbetették az adatait, motorkód 646.962 helyett 645.962, ugye a váltó se jól szerepelt.
Végülis eddig 3x vizsgázott meg 2x írták át úgy hogy senknek nem tűnt fel
Külföldről hozták és KPM vizsgán vezették fel az összes rossz adatot, azok is annyit érnek mint egy vödör rozsdás csavar. -
Kickass
őstag
válasz
w.miki #199265 üzenetére
Ami kimaradt, te is és az eladó is győződjön meg arról, hogy minden adat stimmel. Triviálisnak tűnik, de nem az.
Szerződésben ne legyen elírva véletlenül semmilyen adat és érdemes a forgalmit is átfutni.
(friss sztori hogy a vevőm nem kapott új forgalmit mert az automata váltós autóm valamiért nullás mechanikus kóddal volt felvezetve a forgalmiban és jszp-ben is, ez éveken keresztül senkinek nem tűnt fel, de most eredetvizsgán kibukott) -
Kickass
őstag
Eladtam ma a Mercit. Juppi
Kiváló ügynök voltEllenben sikerült elbaxni az adásvételit véletlenül elirtam az alvázszámot (egy szám duplán került bele). Irjunk ujat mielőtt a csávó beszopódik vele vagy úgyse érdekli a kutyát se?
Mintha az rémlene hogy az ügyintézők nem nagyon foglalkoznak az adásvételivel a hivatalos adatokat a hivatalos dokumentumokról másolják(sz.ig., törzskönyv ilyesmi)
-
Kickass
őstag
válasz
runner 125 #198875 üzenetére
Miszerint városba, kevés pályázás mellé kell egy autó ami megbízható, keveset eszik (adott esetben automata), nagyon jól pakolható, 'kompakt és mégis tágas'..
Jol korulirtad a Priust
-
Kickass
őstag
válasz
BigBlackDog #198149 üzenetére
Meg nem is tervezheto karbantartas, hat micsoda fosch auto az amin vezerlest is kell cserelni, bontoba vele.
De legalabb az intervallumot se jol irta, 1.4-nel a gyari ajanlas 240k km, de inkabb 200 korul szoktak cserelni normal hasznalat mellett. -
Kickass
őstag
Atyavilag milyen cikk ez?
Lassan tenyleg palyat kell modositani es elmenni autos ujsagironak/vloggernek/akarminek mert az autohoz egyaltalan nem erto nagyszuleim szebbet hanynanak barhova mint ez a 'cikk'.Kb. 120 000 km után a szelepekre kirakódó koksz már releváns baj. - ezt valami varazsgombbol vagy vajakolasbol sikerult kiolvasni?
150-200 ezer km felett bizonytalan élettartamú TSI-benzinesek - ez megis mit jelent, 150 de legkesobb 200nal a motor harakirit kovet el? akkor a 200k km feletti futasu TSI-k gyari hibasak mert mar tonkre kellett volna meniuk?A tobbit fel se sorolom.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Nexigo PJ40 okosprojektor / Számla + Garancia /
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C Dock G5 docking station (5TW10AA) - 3x4K felbontás, 120Hz képfrissítés
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest