Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
oliwire #206035 üzenetére
AMi kifogásolható: így is feleslegesen sok autó van az utakon, városokat gyakorlatilag élhetetlenné-járhatatlanná teszik csúcsidőkben. Ezért (helyhiány...) szerintem nem érdemes a minimális szükségestől több autót tartani.
Persze ha otthoni elhelyezés megoldott & egyszerre csak 1 van "úton", akkor "ugyanmindegy", és csak a költségek miatt érdemes racionalizálni
-
Doki16
addikt
válasz
oliwire #206037 üzenetére
Teszem azt vennél egy Passat GTE-t, ami csomagtartóban egy szinten van, sőt nagyobb is talán a Focusnál. Na mármost egy 2017-es példányhoz min 3 millát rá kell dobnod, ha nem többet. Persze kapsz egy plugin kocsit, ami rövid távon járva olcsóbb, de lemerülve sima hibrid lesz és 600km autópályán 6-7 liter között meg fog enni. Országúton simán hozható az 5 liter, de nyilván nem fogsz ott menni ekkora távot. Tehát gyakorlatilag semmit nem spórolsz vele, csak a rövid távokon, de az meg 20 év alatt se hozza vissza a plusz költséget. Csodák nincsenek. Pályán egyik hibrid sem fog kevesebbet enni még egy sima TSI-hez képest sem, nemhogy egy dízelhez.
Hibridet vagy PHEV-et csak akkor érdemes venni ha többségben van a város, előváros, vagy országút. -
-
Doki16
addikt
válasz
oliwire #206026 üzenetére
Megbízható az is, csak ugyanaz van mint a VW-nél, hogy figyelni kell a DSG-re. Ha alacsony kilométerrel találsz amiben biztosan cserélték az olajat, akkor nem lesz vele gond sokáig. Mondjuk közel sincs akkora csomagtartója mint a Focus kombinak.
Amúgy van valami oka, hogy le akarod cserélni a Fordot? Mert csak az üzemanyag spórolás miatt nem éri meg venni egy sokkal drágább plugint
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
oliwire #206025 üzenetére
[link] nem egy veszett ügy, érzésre a villany instant nyomatéka is segít, és az Ampera elektromos módban sincs elvesztve (150 LE, és a benzines 86), csak ugye nehezebb. Szerintem próbálj ki egyet, csoportban szoktak lenni akik szívesen megmutatják, vagy esetleg a bérlés is jó opció lehet (és álló tudsz próbálgatni hatótávot is, stb).
-
Doki16
addikt
válasz
oliwire #206011 üzenetére
Teljesen elektromos nem játszik? Könnyedén hoznak napi 50km-t.
Kár, hogy ilyen sokat drágult a piac, 10 millióból még mindig nincs olyan plugin ami nagyobb akkus lenne. Egyedül a Passat GTE lenne nagyobb csomagtartóban mint a mostani focusod. És az tartalmazza a dinamikát is, mert 218 lóerő. Egyéb esetben még érdemes lenne ránézni a v60 d6-ra ha megtudsz barátkozni a csomagtartó mérettel. Cserében bazi erős és jó sok nyomatéka van és tud awd-t bizonyos körülmények között.
Most már csak felsorolás szintén: Hyundai ioniq plugin. Kia Niro plugin egyik sem a megbízhatóság császára mert ezek is duplakuplungos váltóval vannak szerelve.
A legújabb tecnika a Renault. 10 millióba pár használt már belefér: captur és mégane etech. Ezek viszont átlagos erővel vannak.
Most így hirtelen ennyi, ha kell több infó, akkor nyugodtan kérdezz :)
-
Doki16
addikt
válasz
oliwire #206006 üzenetére
Ha nincs keret, akkor rav4 plugin. Elmegy 70km-t óvatosan. Vagy van már pár nagy akkus 24kwh BMW például. De azoknak már tényleg elborult áruk van. Ha írsz egy árat könnyebben fogunk tudni javasolni. A Passat GTE dinamikában könnyen hozni fogja. Vagy az új Superb ív, már nagy akuval van és az akár 65km-t is tud. Egy 10kwh-as passattal is az általad megadott távon ha fel van töltve alig lesz 1-2 liter az atlagfogyi, éppen csak be fog indulni az 50km-en a benzinmotor. De majd ár után mondok neked konkrét típust.
-
Dare2Live
félisten
válasz
oliwire #197300 üzenetére
Melyik 1.0ást? Az 1szfe motorkodos ugyanaz mint az 1.3as 2szfe. Örökélet +1nap. Viszont 2005ösek az utolsók belölle.
Az új 1.0as az 1KR-FE váltotta. Könnyü megismerni mert 3hengeres. Szigorúan kerülendő akár csak az 1.33as. Sztem akárhogy pátyolgatják 300.000kmet nem bír ki egyik sem. Az 1szfe/2szfenél a 300.000kmnél meg "még bejáratós..." -
Dare2Live
félisten
válasz
oliwire #197287 üzenetére
A szokásosokon kívül:
-Eszedbe ne jusson 1.33as 99-101lessel megvenni. Hanem amit linkeltél a 1.3as 87LEssel. 2008 decembere után már 90%ban az 1.33assal van ami kerülendő.
-Kejékjárati ívnél ahol meg tud állni sár mennyi a rozsda. Hátsó kerekek elött alvázon rozsda. Vmennyire 13+évesen mind rozsdál kivéve ha lekezelték.Az 1.3as (2sz-fe motorkod) motorral, manaul váltóval amúgy zseniálisan tartós agyoncsaphatatlan darab. Feltéve, hogy 15kkmenként megkapta az olajcserét.
Megvétel után érdemes venni 2 palack dinitrol 1000et és "kiönteni" vele a küszöböt. Úgy nem 15-20 hanem 20-30évesen fog küszöb elrohadni. A hátsó kerékjárati ívet ki kell mosni alaposan, ha kell passziválni és vékonyan dinitrol 1000 majd 482.
Váltó is kapjon olajcserét. Nem nagy összeg és úgy váltó nem 300-400.000kmnél kotlik meg hanem soha.
Motor ha cserélték benne az olajat akkor 0W20 az ajánlott. De nem kényes rá ha épp 5W30 van kéznél. Olajszürőböl ha lehet gyárit.
btw jellemző erre a motorra, hogy ha 15kkmenként kapott olajcserét akkor 500.000km után se eszi a 0W20at se. -
Chereiose
addikt
válasz
oliwire #197287 üzenetére
Lehet érdemesebb lenne egy kicsit régebbit kevesebb km-rel vagy legalább más márkát olcsóbban, amit küldtél abban pl. a kormány is egy undormány, persze tudom nem erre irányult a kérdés
Fiat Pandákat elég jó áron találni pl, és azok is elég egyszerű technikák, vagy egy ford fiesta/fusion, vw polo vagy skoda fabia.
-
válasz
oliwire #196613 üzenetére
Akkor döntöttél igazán jól, ha minden leparkolásnál még vissza fogsz nézni a kocsira a parkolóban.
+1, a racionalítás (és az xls ) az tényleg a "találatok" szűkítésére jó.
De onnantól az él amit fentebb leírtál. Talán annyit kiegészítve, hogy .."és megállapítod, hogy igen, még mindig nagyon szép/tetszik/dögös". -
footy
addikt
válasz
oliwire #196602 üzenetére
Ha szereted a kihivasokat, akkor ajanlom a skoda fabia 1 1.4 101LE valtozatat. Erzesre kb 1 orat kesik a gazpedal. Meg 1 ev birtoklas utan is sikerult lefulladnom vele. A fulladast az auto sem szerette, mert utana mindig megtiportam
#legofsabbverdamvalahaszarulesszarfutomuszarmotor -
Qru
MODERÁTOR
-
hobizoli
nagyúr
válasz
oliwire #195617 üzenetére
kajakra, itthon ugy megy ez a V6-V8 maniazas, mintha USA-ban lennenk
kozben itt 2x annyi a benzin 1/2-1/3-d akkora jovedelmek mellett
15-20 eve egy 3 literes sor6-V6 szivobenzin tudott 220-240loerot altalaban vmi autopalya cirkaloban, azt ma egy bevasarlokocsi 1.6T lehozza
sot, igazabol annyi sem kell bele, a megfelelo tomeg/loero aranyhoz, mert alapbol sem egy 1.5+ tonnas vasbalna bodeban van a motor, es egy rovidebb 6-s valto szokott lenni melle
2 liter turbobol ugy kijon a 300-350 loero, mint a huzat, ehhez anno 4-5 liter V8 "kellett" -
Qru
MODERÁTOR
-
hobizoli
nagyúr
válasz
oliwire #195613 üzenetére
szerintem qrva lejart ez a motorhang dolog
az autot a teljesitmeny viszi, nem a hengerszam
regebben egy V6-V8 annyit tudott, mint ma egy sor4+turbo
de utobbiban tobb a nyomatek, lejjebbrol is tudja, es sokkal konnyebb a blokk az auto elejeben, ami a vezethetoseg szempontjabol sem mind1, meg az egesz auto eleve konnyebb, meg az elso tengely terhelese is az, meg a tomegkozeppontja sincs annyira elol, azaz kanyarodni is konnyebb vele
regen azert csinaltak nagy ccm-t sok hengerbol, mert nem volt meg az az anyag- es gyartastechnologia, ami tudta volna ezt
az orokelet+2napnak gondolt szivo V6-V8-k is meg tudnak rogyni par evesen, es javitani azt sokkal tobbe kerul akkor
egy turbo sokkal olcsobb ma mar
meg lehet csinalni azt is jora, max nemely gyartoknek ez nem sikerul...
de a masiknak meg igen, szoval alapvetoen nem lehetetlen az -
BeZol
őstag
válasz
oliwire #193977 üzenetére
Koszi mindenkinek.
igen, jogos eszrevetelek es en is pont ezeket mondtam neki h gyakorlo orakat kell vennie (mellettem nem akar mert hamar felrobbanok a sok benazastol, ergo majd szuleivel), ill h egyszerubb lenne taxiznia de covid miatt arra sem hajlando...
Es igen, sztem is on es kozveszelyes lesz, de itt jon az erem masik fele, h ha tenyleg szukseg lenne sos dologban kocsira mert vmi tortenik a gyerekkel akkor hogyan oldja meg egyedul? Nem lehetne mindig fogni a kezet es a taxi lk sem szoktak 10-15 percnel elobb megerkezni.
Egyszer meg kell tanulnia vezetni, o is csak a gyerek miatt szanna ra magat. Van par honapja h megtanulja, utana mar mehet a kisbabaval is.
Kb heti 50km ha menne a kocsiba mostani allapotok szerint.
Vennek en akar suvot is neki de meglatja h nagyobb a kocsi es mar leblokkol tole.
A focus es a prius is jo tippnek tunik, azok meg pont nem tul nagyok neki -
oliwire
őstag
válasz
oliwire #193975 üzenetére
De hogy konktrét javaslatot is tudjak mondani az előbbire, 800k-1,4M között széles választék van mk2, mk2.5 Focusból. 1.4 vagy 1.6-os benzines motorral. Abban a kocsiban van anyag, 1.4-gyel természetesen lomhább, de a várost elbírja az is. Van hozzá bontóban bőven cucc, kasznielemek nem bonyolultak, fényezés sem annyira vészes rajtuk.
A 2m összegből így még marad is tartalék. -
-
-
Beus0726
újonc
válasz
oliwire #191249 üzenetére
Köszönöm a válaszokat oliwire, ngaba és Gombinyó.
A Tigra nagyon nem tetszik, a Peugeot-ból is talán csak a 308. A VW EOS-t a túl sok negatív vélemény miatt kizártam.
Korábban a bmw 320 tetszett, de túl sok rosszat hallani a bmw-kről így elengedtem. Jelenleg a Volvo C70 tetszik amit a fórumon ajánlottak, de kevés a választék a benzines változatból, ami jó az már nagyon drága.
Ezeken kívül néztem még a H Astra-t, a Ford Focust és a Renault Megane-t. Ezek mind tetszenek is, de elég megosztóak a vélemények róluk. Viszont van bőven választék, van benzines, árban is jó és talán nagyobb eséllyel sikerülne ezek közül kifogni egy normálisat.
-
Beus0726
újonc
válasz
oliwire #191230 üzenetére
Köszönöm neked is és tboy93-nak is.
Ahogy nézegettem, sdi-t csak 15-20 éves autóknál látok, turbó-dízel meg egyértelműen nem nekem való, szóval akkor a dízelek kilőve.
A hibrid és a turbó-benzin megfelelő karbantartás mellett mennyire megbízható és ha javításra kerül a sor akkor mennyire vészesen drága?
-
nandow
aktív tag
válasz
oliwire #190040 üzenetére
Nappali menetfényhez mennyire ragaszkodsz? Nézz rá a 8gen Accordra 2.0 motorral, de ebben szerintem nincs DRL. Valamint nem tudom, zene tekintetében tudja-e azt, amit szeretnél.
Van belőle 2.4-es motorral is, ami még dinamikusabb, de problémásabb (olajfogyasztás) mint a 2.0. Ki lehet fogni jó 2.4-est is, de ott nagyon fontos, hogy milyen olajjal használták korábban (0W20 kell bele). A 2.0-nál általánosságban nincsenek ilyen gondok. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
oliwire #190040 üzenetére
A városozás miatt a dízeleket nem erőltetném. Most csak arról írok amivel van személyes tapasztalatom:
Skoda Superb: G2: a benzines motorok nem megbízhatóak (hengerfejesedés, vezérlés szakadása), a G3 már oké de engem bosszantanak a random nem működő extrák és a puruttya beltér.
Mazda6: Benzines motorok jók, a rozsdával lesznek gondok viszont. A dízel G2-ből nem annyira ász, gyakori az injektorhiba.
Passat: A B7 csak egy erős B6 facelift az nem erőltetném de ott már a benzines motorok sem nyűgösek, a B8 az meg abszolút vállalható. Passat CC nagyon szép de abból is csak dízelt mernék venni (CFGB motorkódosat) vagy ha a faceliftest nézed ott már szintén van vállalható benzines is.
DRL: nem dátumhoz köthető mikortól ledesek, azt abszolút gyártó/típus függő dolog.
-
Drughi
addikt
válasz
oliwire #190009 üzenetére
Vannak kifejezetten erre szabott ingyenes és használható app-ok, a teljesség igénye nélkül: Fuelio, Drivvo, Motomoshi
Nem nagy dolog vezetni őket, én pl tankoláskor csak elteszem a blokkot, megjegyezem a km állást (vagy lefotózom) és go.
Majd otthon kényelmesen "bekonyvelem" -
footy
addikt
válasz
oliwire #189723 üzenetére
Ugyan nem vagyok Tsebacsi, de en megneztem 2 db I40 kombit 1,7CRDI-vel.
Hat nem egy versenyauto, de a dizeles nyomatek segit, az 1.6 szivo ibenzin gy latatlanba halott lehet. A belter ergonomikus, de sokkal gyorsabban kopik mint elvarhato lenne. A futomu elmegy, a zajszigeteles pedig olyan, hogy folyamatosan ellenoriztem hogy fel vannak-e huzva az ablakok. A fenti osszegert en vennek egy jol felszerelt 1.4T J Astrat, mert azpremiumnakkomolyabbnak erzik az I40hez kepest. -
Gombinyó
őstag
válasz
oliwire #189491 üzenetére
Víz, olaj és poroltó mindig legyen nálad, akkor nagy gond nem lehet.
Viccet félretéve, kollégámnak van ilyen 4 hengeres 1.5 ecoboost a Focusában (csak asszem 180LE), 4 évesen, 150e km-el még nem volt semmi motorikus problémája, míg az autós topikban kevesebb méterrel már motort cseréltek egy fórumtársnál és azóta is csak az ideget eszi vele. Én nem merném bevállalni 200e km után. -
válasz
oliwire #189248 üzenetére
Hát persze; már egy éve.
(A mostani S-Max az benzines)Egy MK2 Ford Focusnál 1.6 gondolom érezhetően dinamikusabban tudok vele menni ?
Hát persze; gondolt el, hogy 2 literes. Bár az S-Maxban a 140LE-s motor volt, tudtommal 180LE-ig fel lehet piszkálni.
És hát a nyomaték... 340Nm volt a 140LE-höz. 5 személy+teli csomagtartó+klíma: szépen lendületesen lehetett vele menni (6.5-es fogyasztás mellett), persze nem rakéta módban.
Legtöbbet meg akkor fogyasztott, amikor szintén +teli csomagtartó+klíma, de 160-as tempóval; ekkor felugrott 7.4-re a fogyasztás. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
oliwire #189206 üzenetére
Rettentő jól bírja az a motor szerintem
turbó vezérlő szelep gyakori hiba x km után, tempomat kapcsoló gomboknál előfordul egy otthon javítható nyűg, hátsó LED lámpa problémát látok néha. De ha van időd, youtube-on Alan Howatt videót nézd meg, Mondeo taxi flotta szerelő, jelentős típusismerettel.
-
válasz
oliwire #189206 üzenetére
Fúúú, amikor eladtam az S-maxot, akkor volt olyan potenciális vevő, aki olyanokat kérdezett, hogy csak lestem.. pl:
- nem kartergázos-e..
.. állítólag meleg járó motornál lecsavarod a 710-es alkatrészt (), és ha jön a gáz, akkor kartergázas... ebből annyit mertem megtenni, hogy meleg járó morotnál kihúztam a nívópálcát, és figyeltem. De nem láttam füstölést, vagy ilyesmit. Fel is vettem neki videóra, megnézte, azt mondta jó, nem kartergázas. Amúgy nem tudom, szabad-e ilyet csinálni egyáltalán; na meg hogy mi is az a kartergáz.
- aztán a másik vevő kis bemelegedés után többször nyomott padlógázt álló helyzetben, hogy nem füstöl-e. Nem füstölt.Nem árt akár egy mobil ForScan és egy Bluetooth odb-s külyüvel lekérni a hibalistáját a kiszemelt autónak. Tényleg pikk-pakk megmondja, ha gond van.
Amúgy nekem tetszett a 2.0tdci karakterisztikája. Jobb volt, mint a VW 1.9pdTDI-je. Ez persze szubjektív.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
oliwire #189206 üzenetére
Az olaj szintre is nézz rá és az olaj betöltő kupakot is vedd le, nézd meg nem
-ehabos-e az olaj, illetve a hűtővizet is, hogy nincs-e benne olaj. Ezzel kiszűrhető a hengerfejesség (nem jellemző probléma ezeknél de egy csekkolást megér).
Érdemes a motorblokkot is szemrevételezned, van-e valahol olajszivárgásnak nyoma (illesztéseknél, szelepfedélnél, vedd le a hangszigetelő panelt a motor tetejéről és nézz alá). Ha túl tiszta a motor az is gyanús, mert lehet pont egy enyhe olajszivárgás nyomait tüntetik el így.Munez:
-
bernel
tag
válasz
oliwire #188973 üzenetére
Ha helyszínre kiszálló átvizsgáló van, nem szervizben történik, akkor lehet függetlenebb, mert a szervizben a szervizes a saját szempontjait is érvényesítheti, míg a helyszínre kiszálló vizsgáló ebből a szempontból nem annyira érdekelt, mert ő csak elmondja a véleményt, aztán az ügyfelen múlik, hogy milyen szervizbe viszi a kocsit.
-
bernel
tag
válasz
oliwire #188952 üzenetére
Az eladó miért kapna példányt? A vevő fizet ezért, hogy őt ne verjék át, ő kap. Az eladó nem fizet, tehát nem kap.
Persze ott ácsoroghat a kocsi mellett, és hallja, hogy mit beszél az átvizsgáló a vevővel, bár valahol olvastam, hogy az eladó jelenlétében az átvizsgáló nem mond kritikus dolgokat, csak privátban a vevővel, mert volt már olyan, hogy az eladó elkezdett vele vitatkozni, védeni a kocsit.
-
tutis
őstag
válasz
oliwire #188941 üzenetére
én most adtam el nemrég a H astrámat, első megtekintő el is vitte. 1.6 benzin, 96ezer km, téli nyári gumi, alufelni+acél, pioneer bluetooth mp3 hifi, multikormány, riasztó, full szerviz (vezérlés, fékek, futómű), rozsdamentes. Teljesen költségmentes volt az autó. eljött két srác, megnézték. tetszett nekik, de volt egy kis hiba, a bordásszíj gyári hibás volt, és emiatt kis darabok leváltak a szíjból pár ezer km alatt, és a járásnál ezért volt hangja. Persze így hazamentek először üzlet nélkül. Másnap elvittem szerelőmhöz, kicseréltettem a szíjat, a régit meg eltettem mutatóba, visszahívtam a srácot. Mondom ha már a szerelőnél az autó, beletetettem a féktárcsát is, mert meg volt véve csak szerelőre várt. Szóval tényleg patika autót kapott a vevő. Felhívtam hogy orvosolva a probléma, el is vitték. 1 misiért adtam el. Szerintem piaci ár alatt, 2 kilóval is kérhettem volna többet. De úgy voltam vele, hogy jó helyre kerül, és nem akartam sem dílerekkel foglalkozni, sem pedig hosszasan árulni. Eddig minden autómat napok alatt adtam el, lényegében első jelentkezők vitték el mindig. Ki lehet fogni az ilyen eladókat mint én, csak szerencse kell hozzá.
-
kisza25
félisten
válasz
oliwire #188621 üzenetére
Használat/bontás nélkül azt nem tudod meg, hogy eszi az olajat, vagy nem.
Mondjuk a kipuffogón kijövő füst tud árulkodni, de egy bizonyos euronormánál már igencsak megszűrve jön ki a füst.
Annyit tudsz tenni, hogy mérsz egy olaj szintet és nem ér bele a nívó, vagy minimumon van az mond valamit, de nepper feltölthette, szóval sokat nem ér. A motorteret megnézed és nincs olajnyom és szép poros a motortér, az megint elmond valamit, de nepperek kinyalják a motorteret. Belenézel a csomiba, hogy van-e benne olajos flakon, meg megnézed a kipuffogót mennyire kormos, de az csak elég durva esetekben lesz jól látható, de a nepperek is tisztában vannak azzal, hogy mit kell megpucolni.
Meg rákérdezel, hogy a motor rendben van, nem eszi az olajat stb. esetleg bele iratod az adásvételibe, de valószínű elhajtanak, ha nem az jó jel.
Lekérdezed a céget ahol venni szeretnél, elvileg kellene szavatosságot adniuk. A neten is lehet olvasni véleményeket már mindenről, pl. google térképen rákeresve is a helyre. Én ezeket szoktam megcsinálni. A helyszínen a személyesen is nekem hamar átjön mennyire korrekt a kereskedő, meg megszoktam nézni a többi autót is, ha nincsenek lerúgott vackok az jó jel szokott lenni, meg ha rendezett az egész telep.
A másik, hogy magyar autót veszel, ami szervizkönyves és felhívod az adott szervizet, hogy az autó tényleg járt-e ott, még jobb, ha márkakereskedésben találsz beszámított autót, amit addig is oda hordtak szervizbe, nekem a hyundai i20 ilyen volt. Persze ez csak fiatalabb autókra jellemző. -
kisza25
félisten
válasz
oliwire #188617 üzenetére
A kompresszió elmehet a szelepeknél is kokszosodás miatt, sőt szerintem inkább arra utal a kompresszió hiánya, ha csak nem hiányzik egy darab a dugattyúból.
Meg kell bontani a motort és látszik, hogy sérült a dugattyú, vagy a henger fal, meg a kopást is meg lehet mérni, hogy ki van-e hordósodva a henger... dugattyúkat kivéve meg látszik a gyűrűk állapota is
zoo8800? az a henger állapotától és a dugattyú állapotától is függ, persze biztos tutibb egyben cserélni a kettőt -
zoo8800
veterán
válasz
oliwire #188608 üzenetére
Kérdezz rá, hátha van rá valami info. Ha nagyon eszi, az rejtett hiba lehet, és megüthetik vele a bokájukat. A Weltauto - habár ők sem szentek - a jobb kereskedések egyike.
Ha már fehéres-kékes füstje van, az nagy baj, 5 dl olaj 1000 km-en pedig nyom nélkül eltűnik sajnos.A sok km jelen esetben szvsz jót jelent: vagy azt, hogy már megcsinálták, vagy azt, hogy ez nem egy hibás szériából van.
-
zoo8800
veterán
válasz
oliwire #188559 üzenetére
Volt egy széria, amibe gyárilag rossz dugattyúk kerültek, azok zabálták az olajat. A dolog nem motorkód-függő, azonos motorkóddal gyártottak selejtest és jót is. Érdemes rákérdezni az olajfogyasztásra.
+ visszatérő probléma a láncnyúlás, de 290k km-nél ezzel már biztos foglalkoztak.
Apropó, nemrég láttam egy láncos 2.0 TSI-t a fb, épp diószóráson volt 418k km-nél. Van, amelyik nem szarik be 100k-nál -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
oliwire #188559 üzenetére
1.8-2.0 egy kutya. Harmadik generáció vállalható, de az még drága.
Ilyen autót gyakorlatilag csak cég vett újonnan, vicces lenne kizárni... De biztosan rosszabb vétel szavatossággal egy központilag figyelt autó, ami nem csúszott ki a szervizekből, és igazolt szervizmúlttal rendelkezik, mint egy magánszemélyes, ahol perelheted évekig, ha letérdel valami a vétel másnapján
-
-
-v-
addikt
válasz
oliwire #187324 üzenetére
2.0 Ecoboost 203 LE (de erre lóerőre néha más van írva)
Aha volt 203 meg 240 lóerős verzióban is a 2 literes.
Az tök jó motor amúgy, viszont a 240 lóerős verzió csak a fos powershift váltóval volt asszem.
Az 1.6-os is jó motor, a kiegyenlítő tartályt kell kicserélni mert az tud elrepedni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest