Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghostface
senior tag
Oké, köszi a választ, én teljesen hülye vagyok hozzá, inkább kérdezek mint hogy hülyeséget csináljak...
Esetleg tapasztalata valakinek ilyen Peugeot-ókkkal, vagy csak ezzel a motortípussal? Mennyire kényes, vannak-e valami nagyobb hibái, vagy valami amire nagyon oda kell figyelni vásárlás előtt? -
-
-
Ádám16
addikt
-
-
igen, ez kb gázpedál reakció eltérés is lehet, a környezetvédelmi normák sok autógyártót arra szoktattak, hogy az autóik ne reagáljanak úgy mint régen, mert akkor kevesebbet fogyaszt.
az NX-ben a Sport meg az Eco között az a különbség, hogy Sport-ban már akkor menne amikor még csak gondolok rá, hogy menni kéne, Eco-ban meg amikor a gázpedálra lépek, akkor olyan, mintha egy gumiszalag lenne a pedálra kötve - csak nyomom és nyomom aztán egyszer majd történik valami... az is lassan -
gooool
őstag
Azért aközött, amit én írtam és a katalizátor kifűrészelés között van pár nagyságrend.
Arra már nem is tudok mit mondani, hogy az adócsalást, mint olyat felhozzuk vádpontként épp ebben az országban...nonszensz.Csak úgy megkérdezném, mint IT fórum:
Akik itt most háborognak, azok hányan használtak valaha saját maguk által OC-zett hardvert a PC-jükben?
Nem a gyári TDP értéken megy, ha feszt. emelsz, ergo szégyengyalázat, mert több áramot vesz fel, ami környezetkárosító, hiszen azt a többletet meg kell valahol termelni. Több hőt is termel, ami szintén a globális felmelegedést segíti elő, plusz a gyártót és az államot is megkárosítod, mert olcsóbbat veszel, aminek kisebb az ÁFA tartalma.Lehet ezt örökké csűrni-csavarni, csak mocskosul felesleges, mert megint a probléma felszíne van kaparászva, vita generálva, amíg ezeknél sokkal mélyebben gyökerezik a valós baj.
-
Vismajor01
addikt
Jól van, legyél okos, járj gyalog
"1 tonne of freight transported 1 km by a modern ship emits around 25 g of CO2. 1 tonne of freight transported 1 km by train emits 65 g of CO2.2020. In one year that 3.5 %of global CO2 produce. UK does 1.03%, Germany 2.18%. And 3.5% only for shipping on ocean not Air."
-
Vismajor01
addikt
Amíg az EU nem csinál semmit azügyben h kiszervezik a gyártást távolkeletre majd a kész cuccokat visszahajóztatják európába addig én is lefogom szarni, hogy mennyit pöfög az autóm. Tekintve, hogy hong kong európába tartó hajóforgalmának széndioxid kibocsátása kb 10xese európa autóközlekedésének. Mindig röhögök amikor jönnek az EURO 1231 motorral meg csak eletromos átállással mikor kina szénerőművei egyedül elviszik a mi széndioxid kibocsátásunkat
ÉS akkor latin-amerika, egyesült államok szóba se kerül.
Szal igaz, hogy kicsi sokra megy, csak mi esetünkben a sok nagyon kicsire megy, akkor meg szívjon más.
-
TrollBalint
addikt
A IV-s Superb jellemzően elég drága, ez a legnagyobb ellenérvem, és azért hallottam több forrásból kevésbé jókat róla. Bár azok tolerálhatóak talán (Pl. olajfogyasztás, SW problémák)
tboldi: Sajna kiolvasni nem tudom jelenleg, de miután leálltunk vele és újra elindultunk, nem dobta be a hibát. Aksi az 2 éve lett cserélve gyárira, azzal kétlem, hogy gond lenne, a generátor viszont már más kérdés. Arról nincsen infom és az eddig tapasztalatok alapján én azt mondom, hogy nem koszról lesz itt szó, hanem valami haldoklik
Tapsi: Toyotát is néztem, de azzal az a bajom, legalábbis a Corollával, hogy gyenge a motor, nem érzem azt, hogy azzal nyugodtan tudnék úgy autópályázni, ahogy szeretek / szoktam. Camry már egy fokkal jobb, és jobban is tetszik, de az egyrészt drágább, ami meg elfogadható áron van, az nem tudja az Android Auto-t, amit most szeretnék az autóba.
Bdanyy: Mondeo egy időben még szóbajött, de aztán elvetettük, mikor keresgéltem nem találtam olyat, ami tetszett volna és le is beszéltek úgy általában véve a Mondeoról. Az FH nem tudom melyik hibrid, azaz öntöltős, ugye? Mert a plugin nem jöhet szóba, nem tudjuk hol tölteni, az öntöltőssel meg nem érzem, hogy előrébb lennék, sőt, inkább hátrébb. Benzinből töltöm az aksit, hogy utána azt használjam, majd ha lemerül, megint töltöm. Rövid távokat nem igazán megyünk, hogy pusztán elektromos módban használjuk.
focvis: Pedig pont ezért hajlok a Mazda felé, mert az sima szívó, kevesebb minden romolhat el benne. És pont hosszabb útakra használnánk, tervek szerint néha külföldre is. Azt aláírom, hogy drágább az alkatrész hozzá, ez némileg ellenérv, de - lesarkítva - ha végtelen drága az alkatrész, de sose romlik el, az olcsóbb, mint ha fillérekért van, de állandóan kell valami és mindig azon "rettegek", mi fog következőre elromlani....
Mindezektől függetlenül meggyőzhető vagyok bármiről, akár még a dízelről is, bár arról azért nehezen. De ha elindulok ebbe az irányba, megint az lesz, hogy nem fogom tudni milyen autó legyen
Mindenesetre azt a Mondeot azért elmentettem
-
-
két opció van: van beleszólásod abba, hogy mi történjen a lízingszerződés lejárta után, vagy nincs
- ha van beleszólásod (mert te vagy az ügyvezető, vagy az aláíró) akkor 3 választásod van a lízing lejárta után, ami a következő négy: 1) vissza adod az autót, és kész. 2) a lízingbe vevő (cég) megveszi az autót a maradványérték + áfáért 3) a cég kijelöl egy harmadik személyt, aki megveszi az autót a maradványérték + áfáért illetve a 4) ha még nem érte el a minimumot a maradványérték lehetséges összege (talán 15% rémlik, de nem biztos) akkor elvileg hosszabbítható a szerződés további évvel vagy évekkel.
- ha nincs beleszólásod a történtekbe, akkor bíznod kell abban, hogy a cégvezető téged jelöl ki, hogy harmadik személyként megvedd az autót. ha a cég nem ennyire jófej, akkor a hazai szokás szerint (főleg nagy cégek, nagy flottákkal) csinálnak egy belső licitet, ahol licitálhatsz az autóra, ami jellemzően még mindig olcsóbbra jön ki, mint a piaci ár, de a cég azért a maradványérték és a licit összege közötti pénzt azt elteszi ("nyereségként") ha kicsi a cég, akkor ez a licit kimaradhat értelem szerűen, és a főnök felajánlja, hogy X összegért vihető a verda. -
Pfiucska
aktív tag
Ha nyilt vegu lizingel a ceg egy autot, amit vegul megvesz, az nemi adokockazatot vonz maga utan, mivel atminosithetik zrt veguve (es nyilvan azert volt nyilt h az afa egy resze levonhato legyen stb.)
Ha a lizingbe ado nem a cegnek hanem egy harmadik, fuggetlen felnek adja el (akit esetleg a lizingbe vevo jelol ki), akkor meg m nem vagyok benne biztos, hogy maradvanyerteken fogja eladni, mivel a maradvanyertek tobbnyire nem egyenlo a piaci ertekkel.
-
vzsryl
nagyúr
Kiváló ügynök volt, szóval egyszer még lehet visszatérek, de akkor már benzin és/vagy elektromos hajtással. A Lagunát fényévekkel jobb vezetni, főleg a benzin motor miatt.
Csak legyen még közép-kategóriás autó akkor is. Tudom, hogy “luxus” probléma, de nagyon tartok attól a jövőtől, hogy csak dömperek lesznek már, rendes személyautók nem. -
hellomi
tag
WOW! Gyonyoru!
Ez mar a faceliftes modell, ugye? Ez a belso tetszene nekem is, minusz panoramateto, azert en nem vagyok oda, valamiert nem erzem biztonsagosnak, ha barmi is tortenne az autoval, bar ketsegtelen, hogy gyonyoruen nez ki.
Milyen motorvariacio van benne? A 190 lovas dizel?
Illetve ha jol latom, perforalt ulesei vannak, ezek szelloztethetoek, ugye? Az mennyire mukodik jol ezekben? Anno egy C Vectraban volt hozza szerencsem, nem mondanam abban az autoban egy jol mukodo konstrukcionak. -
hellomi
tag
Igen, ebben igazad van, viszont az A6 pl amit tud plusszban, az a minosege a belternek, az ereje, ami nagyon csabito.
A Touareg teljesen biztos, hogy mindenben a tobbi alatt van, kiveve azt, hogy SUV, ami egyre csabitobb, hogy lehet, kombi helyett inkabb SUV vonalon kene keresgelni.Akar ezt is hozhatom peldanak, szinten nagyon tetszik:
BMW X5 30d 2016: [link]
A mostani elott egy 2017-es G30 20d-m volt, meg kint UK-ben, £10k-ert adtam el, 100k merfolddel az orajaban, 1 eve. Miota hazakoltoztem, azota egy olcsobb autoval kozlekedtem, de nagyon meguntam, hogy allandoan valami baja van, kicsi is, oreg is, meg volt mas fontosabb kiadas is, ugyhogy most erkezett el az ideje, hogy az autot is upgradeljem kicsit.
-
megnézek majd 1-2 tesztet, de elég jó áron van a német suv-okhoz képest, és amire nekünk kell most az a bevásárlás, ausztrián belül túrázgatás, horvátországi látogatások arra szerintem ez is jó lehet, még ha nem is kifejezetten az autópályára teremtették. gyerek is elférhet benne, ha éppen lepottyan egy, és az automatája is tetszik
-
macilaci78
nagyúr
Persze, vannak dolgok, amik megkönnyítik az ember életét, de azért nem a motorháztető teleszkópja legyen a sarokkő. Amúgy nekem 21 évesen kellett cserélni a gyárit, a csomagtérajtóét valamivel hamarabb. Filléres tétel volt.
Állófűtés helyett garázsban van az autó, igaz, nem 20 fokos télen, hanem csak 10, de még így is sokkal barátságosabb, mint a csillaggarázs.
A memóriás ülés valóban nagyon hasznos lenne.
Panorámatető csecse, de nem tudom, vesz-e el a fejtérből a lemeztetőhöz képest. A tetőablak biztosan.
Csomagtérbe gumi csomagtértálcát szeretek használni, sok gyári rendező nem kompatibilis vele.
Nem szeretem a bőr ülést, nem érzem olyan jól magam bőrben ülve, mint kárpitban.
Finnyás vagyok, tudom, de az egyszerű dolgokat szeretem.
tibbike01: Tudom, hogy nem vigasz, de én az anyosülésről is fentről néznék le rád. -
BigBlackDog
veterán
Egy apróság; nem lehet, hogy a tükrök fényérzékelője le van takarva? Nálam az első hazaúton elég furcsán viselkedett a fényre sötétedő belső tükör, nem értettem, hogy miért. Aztán itthon vettem észre, hogy a belső tükör burkolatán rajtamaradt egy gyári védőmatrica/védőfólia, ami a fényérzékelőre lett ragasztva. Azt leszedve már rendben működött a funkció.
-
hobizoli
nagyúr
volt ilyen ismi
184cm-s magassaganal tokig hatra tolva az ulese, + kb 30 fokban hatra is dontve
el nem tudom kepzelni ugy hogyan lehet vezetni, hogy felig fexik
moge beulve fejed elott volt az elso ules fejtamlaja
ha a jobb1-ben ult, akkor meg torokulesben probalt ulni, hogy o maskepp nem fer el, es szuk elol az auto
5-t akartam valtani beleutottem a terdebe a valtokart, de odebb nem huzta volna magatol
amugy egy 6gen Civic-je volt, 1.4i 75lo
es azert az sem egy tul tagas technika -
-
-
vzsryl
nagyúr
Én azt tudom. Azért mondtam, hogy én a "hideg" ülést bírom, mert télen alapból az, és nem kapcsolom be az ülésfűtést, viszont nyáron csak forró ülés létezik, főleg ha bőr. Abba beleizzadni borzasztó érzés, tehát a szellőztetés a világon az egyik legjobb dolog a bőrülésnél. Nekem szövet van, így szerencsére nem jelent ez akkora problémát.
De ezzel az ülésfűtés vagy szellőztetés felfogással egyedül vagyok, mert minden ember ülésfűtést akar, amit én egyenesen ki nem állhatok.
Most olvastam pár napja valahol (talán TC), hogy volt egy közvélemény-kutatás, és az ülésfűtés volt a legfontosabb extra a többségnek. Én ezen teljesen elképedtem. Mi a jó abban ha sterilre melegíti a tojcikat az ülés?
Nőknél még megértem...
-
Dare2Live
félisten
"bar az jo, hogy a gyerekbringakat be lehet dobni"
@Veron yaris. Egy gyerekkel mert anyósülés ld képet telirakható, gyerek lába 2-3évig nem ér le oda is pakolható elég lehet a 380liter. Csak babakocsi mellé ne akarjatok még egy futóbiciklit is berakni ha elmennétek 1hétre. De ha első után 2évvel ha lesz 2. onnan már tuti kevés.
De ez csak az én véleményem. -
szabonagyur
félisten
Emberfuggo, ugyis annyit pakol, amennyi befer
Pénztárca és szokás függő. Mi is mentünk már úgy felpakolva ketten, hogy busz kevés lett volna míg rá nem jöttünk, hogy tengerpartra ruha felesleges szinte, kaját úgyis ott veszünk, innivaló meg nem drágább feltétlenül.
Fater Nyíregyháza mellett lakik ~40km-re. Ők ha eljönnek ide már akkor kaját pakol magának, egy Balaton melletti helyszínre fél nap + fél disznó (rántott hús szendvics
)
-
BigBlackDog
veterán
Ezt számoltam én is pont. Szerintem kva sok.
Eddigi, oké, 10 éves szrjaim havonta max. 65e Hufra jöttek ki minden költséggel együtt. (És mondjuk a régi S60-amba, ha automata lenne, szívesen visszaülnék még így a Golfból is).
A 100k-n felül jön még évente a kötelező (legyen 50e), a casco (legyen 120e Huf), a gépjárműadó (legyen 35e Huf), évente két kerékcsere vagy másik gumigarnitúra (legalább 20e Huf/év) és kötelező szerviz (legalább 50e Huf). Ez így havonta legalább még ~22e Huf, ami annyira nem is tragikus. De lényeg, hogy egy új, középkategóriás autó havonta legalább 120e Hufot fel fog emészteni, ahogy látom.
-
Igen.
Onnét indultunk el, hogy az új autóra alacsonyabb a kamat, ezért jobban megéri.
Zsebszámológépen(telefon) az jött ki nekem, hogy egy 5 milliós használt autóra 3 évre a hasraütésszerűen megállapított 3% kamatfelár havi 6250 Ft. (Nyilván nem hajszál pontos a kalkuláció.)
Ezt a 6250 Ft buktát kell mérlegre állítani az új jármű magasabb értékvesztésével és hitelösszegével, illetve alacsonyabb szervizigényével, stb. amit Veron fórumtárs már elkezdett összegyűjteni.
-
Már aki ért hozzá, és van elegendő ideje.
Én laikusként szintén megcsináltam ugyanezt, bár más sorokkal, de igen, valóban kell valami támpont.
Persze szerepelt a tömeg/lóerő, tömeg/nyomaték arány is.
De az egyedi tényezőt nem lehet xlsből kiolvasni. Rideg belső, barátságos enteriőr...Használtnál meg a szerelhetőség is lehet fontos szempont, főleg vidéken.
Aztán a szív, a szubjektivitás és/vagy az asszony dönt.
-
-
gooool
őstag
A templomba már egy éve Bentayga-val jár, így nem szeretne felvágni napi szinten is, épp elég ennyi luxus.
Egyébként 1 millió környéke a keret.
molnarpeter, Boldi, Qru:
Úgy latom az Ignis vezet erősen.
A menése egyébként tényleg meglepő volt, a futóművel tisztában vagyok, hogy hátul szekér technológia, egy bajom van vele, nagyon nehéz értelmes állapotú lelni a piacon...eddig 2-ből 2 olyan volt, hogy inkább otthagytam már én magam is.
-
-
TayRol
nagyúr
Jaja, néztem, de drága. És ha jól tudom Kia-éknál nem nagyon van alku. De az tetszik, 180 lovas verzióban, a külső ellenére is. Pro Ceed-be nem férek el.
Focvis: legrosszabb a belső ajtó behúzó, az nagyon kopogós kemény. meg az ajtók teteje sem a legjobb. 10.5 az "alap", extrák nélküli kombi RS alku utáni ára, Porshe Budánál 16M Ft-os van kirakva, rommá extrázva. Első körben a hajtáslánc miatt eddig ez a nyerő.
-
Az előző V60 hibridről tudok nyilatkozni, nem hinném, hogy érdemben változott a hangolása, aurája.
Majd' minden kritériumnak megfelel, nagyon jó, szerethető autó. Az útfekvése sem rossz, de nem kívánja a csapatást.Mercedes C/E kombi jöhet még szóba.
Bringatartóból egyértelműen vonóhorgosban gondolkozzon.
-
footy
addikt
+ (#186382) OPiiPO
Biztos fugg az autopalya minosegetol is. Becs kornyeken kifejezetten kellemetlen volt. Sport allasban (asszem a faceliftben2012 csak sport ki/be volt) semmivel nem volt jobb mint egy normal futomuves auto(a szintezest leszamitva ha telepakolt csomagtartoval jar az ember).
Ami meg zavaro volt, hogy ha rossz ut kovetkezett akkor felutott egyszer es utana puhitotta be a futomuvet, valoszinuleg ezzel is osszefugghet a hullamzos erzes.
Ezt egy legrugos autonal nem tapasztaltam, de meg egy magnarideos is kiegyensulyozottbnak hat nekem. -
-
-
"A lenyeg: ne hallgass kb. senkire, az uj autok kb. mind jok; 10 millaert legyen olyan, hogy minden reggel orulj, amikor ranezel. Attol, hogy a forumozok Camryt meg ilyeneket ajanlanak -- szard le.
"
Minden szavaddal egyetértek. 10 misiért olyat vegyen az ember, ami örömet okoz neki minden nap, még, ha csak rá néz is. Én 5-ért vettem tesztautót, de imádom. Mindig viszafordulok és megnézem megállás után. Boldog vagyok vele, pedig nem hibátlan. Ennyi. -
pècsimunkás
addikt
Nem azt mondtam, hogy vegyen Camryt. Előttem ajánlották neki, és én erre írtam amit.
Felőlem azt vesz amit akar, csak egy ötlet volt. Ha valakinek "csak" 1,5 millió áll rendelkezésre az is vegyen olyan autót, aminek örül, amire jó vissza nézni. Ez természetes.
Eddig is volt olyan ebben a topikban, hogy kerestek,kérdeztek egy autóról, és más lett neki ajánlva. Ennyi. -
pècsimunkás
addikt
-
-
_adaml21_
őstag
A ceednél vedd számításba, ha most akarsz egy újat venni, akkor felkerülsz egy listára, aminek kábé 6-8 hónap múlva érsz a végére, akkor tudod átvenni az autót.
kisza25: készlet sincs sehol, legalábbis a Pappas csoportnál, amik használtautón fenn vannak, azok azok a kocsik, amik 3-4 hónap múlva érkeznek meg, és esetleg még nincs gazdájuk. Annyit azért elárulok, hogy 1.4t-ből nincs ilyen, ott tutira veheted a minimum fél év várólistát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Energiaital topic
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Eladó KTM női bicaj!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- HP EliteBook 840 G8 i5-1135G7 32GB 1000GB 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest