Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
Ádám16 #227394 üzenetére
Nekem egyes-egyedül a Jazz első lökhárítójának alján lévő gumikoptatót sikerült súrolnom, mikor innen hajtottam kifele. A streetview-n nem igazán látszik, de a térköves és a betonos rész egy V alakot zár be, és mikor a kerék a legmélyebb ponton volt, a koptató éle hozzáért a betonhoz.
-
herrká
senior tag
válasz
Ádám16 #225412 üzenetére
Köszönöm szépen, és tboy93 Neked is! Már nezegetem is. A forma valóban tetszik és az a bizonyos piros, vörös szín is nagyon szép! Csak eddig atneztem rajtuk, hogy ezek rozsdaboglyak.
szebe, bocsánat de melyik a VAG konszern?
grizlisandor, hát annyi pénz nincs... Nekem 2+ milliót irtak, azért is engedem el ezeket a prémium autókat.
-
herrká
senior tag
válasz
Ádám16 #225409 üzenetére
Köszönöm szépen, és BigBlackDog-nak is! Jöhetnek ezek a típusok. Megnézem! A két német csak és kizárólag külső forma és esetleg beltér miatt merült fel. Nem a luxust keresem. Legyen azért elfogadható forma, ízléses és főleg kényelmes beltér. Ketten a "mamával" elferjunk benne, és ha 78-al tonymorognek előttem, ne kelljen kifutópálya az elozeshez. Köszönöm
Ja! Mazda! Ezek már korrozio védelem területén jobbak mint a korábbi tipusok? Soha nem volt Mazdam, de mindenkitől azt hallottam korábban, hogy 4-5 éves korukra porrá rohadnak.
-
gyulank
addikt
válasz
Ádám16 #225262 üzenetére
A Wartburg tetőcsomagtartója számomra az etalon.
És nem hülyeségből kérdeztem, a mai kocsik csomagtartóinál nem vesznek figyelembe ilyeneket, nem szokott beférni. Ezért az én alapfeltételezésem mindegyiknél az, hogy nem fér be, és ha valaki tudja, hogy de, annak örülök, de a szerintem beférben nem hiszek. És ugye fontos a nyílás is, mert még ha bent el is férne, valahogy be is kéne juttatni. Nem mindig szokott ugyanakkora nyílás lenni, mint amekkora hely van bent, meg ha nem fér be teljesen, akkor rögzíteni is kéne valahogy.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Ádám16 #225262 üzenetére
A BYDről senki nem tud semmit Európában. Fogalmunk sincs mennyire megbízható autók, hol tudod szervizelni, mi történik garanciális probléma esetén, mi van akkor ha összetörik és meg kéne javítani, lehet sorolni.
Kínai autót venni jelenleg orosz rulett. És annyira nem jó ajánlat egyik sem, hogy megérje. -
Veron
addikt
válasz
Ádám16 #225014 üzenetére
E210 Corolla, ugye? Átlagpolgárként azt mondom, semmi baj nincs a Toyota futóművével 17" kerekeken. Ezt tesztekben is megerősítik.
#225016Qru: igen persze, nem hatalmas probléma. Az ablakra is tehetek nano-, vagy kerámiabevonatot és máris nem fáj az ablaktörlő hiánya. Csak egyszerűen nem értem ezt a fillérszexuálást.
-
válasz
Ádám16 #224743 üzenetére
7gen-em volt, így nem tudom összehasonlítani. 7gen-hez képest anyagminőségben, térben előrelépés az Octavia, zajban nem, műszaki finomságban és összeszerelési pontosságban pedig egyértelműen az Accord nyer. A Skoda illesztési hézagjai néhol kritikán aluliak (pl. kormány burkolat). Amúgy már csak egy ajtó csukás hangjából is megmondod, melyik-melyik autó. Futóműben megintcsak nem lehet összehasonlítani, az Accord kettős keresztlengőkaros felfüggesztése klasszisokkal jobb mint az Octi McPherson-ja. Az Accord egyszerre sportos, mellette kényelmes is, nagyon szerettem. Nyilván a Skoda sokkal modernebb és ma már én is inkább egy jól felszerelt Octáviában ülnék, mintsem egy 17-18 éves Accordban, futómű meg zajszigetelés ide vagy oda, azért a CarPlay, a DSG és a többi hatalmas kényelmet jelent.
-
szőröscica
addikt
válasz
Ádám16 #224690 üzenetére
Az Octavia praktikumban, helykínálatban sokkal erősebb. A Speedzone teszttel ellenben én azt mondom, hogy az Alfa egy kifejezetten szűk kocsi (én 191 centi vagyok, 80 kiló, mögém ember be nem ül), kevés tárolórekesszel, apró csomagtartóval - ha ilyesmit keresel, csalódni fogsz. Ha az első kanyar után nem térsz meg, akkor nem ezt az autót keresed, mert ennyiért van csendesebb, modernebb, praktikusabb.
Én az enyémet még csak pár száz km-t vezettem, összesen 4 alkalommal, de minden úton van valami, ami után vigyorogva paskolom a kormányt, és csak azt bírom ismételgetni, hogy micsoda autó...
-
rbalint88
addikt
válasz
Ádám16 #224662 üzenetére
CLS es 6er mas kategoria. Nem beszellek le, csak az nem 1M/ev, hanem /negyedev-felev
de ha a full montyra mesz, akkor csapassad!!!
A5 Sportback 2.0tfsi jo lesz es ha lesz asszony-gyerek, akkor se kell eladni. Giulia , 4er GC szinten. Mindegyiket benzinnel. A dizelt engedd el. Nem is passzol hozza es nem is erdemben megbizhatobb vagy fogyaszt kevesebbet, mint a benzines. Varosban mas a szitu, de szerencsere nem ott nyektetned. Mindkettobol osszkerekest vennek (Ausztriaba foleg), panormatetovel akar a Z4-et is bealdoznam.
Arteon is jo auto, de a keresztmotoros-elsokerekes platform es a VW jelveny is alacsonyabb szint, mint a fenti modellek - ettol meg egy nagyon kellemes auto, csak ne egy hosszmotorosbol ulj at bele, mert akkor kicsit szomoru leszel -
dong86
csendes tag
válasz
Ádám16 #224668 üzenetére
Nekem 508 -as van csak nem hdi hanem 225 lovas puretech gt állítható futóművel. Elég jó vezetni nagyon stabil, jó a kormányzása jól kanyarodik, egyetlen egy baja van hogy nem hátul hajt. Kérdés nélkül Giulia-t 3-as/4-es bömöst vennék használtan e helyett még akkor is ha gyengébb lenne.
-
zgospel
őstag
válasz
Ádám16 #224662 üzenetére
"éves szinten <1m a fenntartása átlagban"
Milyen időtávra? Mert ez így önmagában szerintem értelmezhetetlen, például 3 évre meg 10 évre teljesen máshogy fog alakulni a matek.A listádról a Giuliát választanám mindenképp, mert egy gyönyörű autó, és végre nem egy újabb német prémium itt a balkánon
Ezeket nézném még:
Mazda 3 benzin
Mazda 6 2.5 benzin
Peugeot 508 2.0 HDI-vel 2019-től
Kia ProCeed GTMondjuk a Lexusnak az a lényege, hogy 15-20 éves korában is ugyanolyan finoman fog működni minden, nem kell minden szirszarral a szervizbe rohangálni.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Ádám16 #224662 üzenetére
Ami szerintem minden kitételnek megfelel, az a Lexus IS 200t. A 300h jobban fogyaszt, de mivel hybrid, ezért az élvezet faktor kérdéses. Mondjuk tesztekben dicsérték azt is benne.
Az biztos, hogy a többi prémium fenntartása nagyságrendekkel drágább tud lenni, mivel a Lexusra, ha kicsit odafigyelsz, akkor az a legmegbízhatóbb. -
válasz
Ádám16 #224662 üzenetére
Volt szerencsem Guliabol alap benzineshez es dizelhez is, kerdes nelkul az alap benzinest vennem. A dizel nagyon nem illik ahhoz az autóhoz. Egyébként, az alap motorral is fickos es élvezetes. Nagyon jo futómű van alatta, a pilóta fülke rad van huzva, igazi drivers car. Viszont nem eszik keveset a benzines.
-
válasz
Ádám16 #220935 üzenetére
Nem volt még dízel Golfom, benzines viszont 4 db, arról elsőkézből tudom, hogy mit várhatok tőle. Jól megy, jól fogyaszt, (mellesleg nem traktor). Elkavarsz vele 6 literből, a dízellel meg 5-ből - szvsz kb. mindegy.
Ne várd tőlem, hogy 3F autót ajánlok.
A Jazzen én is szoktam mosolyogni, de kinek mi jön be. Volt itt mindenféle mesterségesen gerjesztett (chiphiányos, háborús) infláció, stb... de akkor is: a 8,5 éves Golfot az újonnan kifizetett vételárának megközelítőleg 90%-áért tudnám eladni (ami a jelenlegi új árának 53-54%-a). -
pepucs
tag
válasz
Ádám16 #220903 üzenetére
1.4 TB-vel kevesebb a gond mint a kategória többi típusával, fogyasztása átlag, futóműve viszont kifejezetten szórakoztató. A TCT automata megbízhatóbbnak tartott mint a DSG, nekem a jobban is tetszik. Hátul valóban 180 a max.
November vége óta nézem a piacukat (főleg 1.75tbi miatt), elég sokat volt lehetőségem kipróbálni. Nagyon meg/át kell nézni őket mert megbízhatóságuk miatt a lelakható kategória. Mindegyikkel úgy mentem el próbakörre, hogy a körbemérés és kasztni átnézés után már éreztem hogy nem lesz deal.Viszont nem nagyon forognak. Pont tegnap panaszkodott az egyik 1.4TB-t hirdető Úr, hogy December óta én vagyok az első érdeklődő... majd 30p múlva jött az SMS, hogy ennyiért inkább el se adja.
(Minek rakta ki újra akkor jóval olcsóbban mint decemberben?)
Több kereskedő is érdeklődés után elkezdte tukmálni.
Kedvenc: Leegyeztettük, hogy pénteken megnézem a kocsit... 5p múlva csörög a telefon: "Hívott az előző tulaj (aki állítólag egy Stelvioba számolta be a banki bejegyzéses Giuliettat), hogy most gyűjti a pénzt és pénteken visszaveszi... Ha holnap jössz 200-al olcsóbban odaadom..." Nem mentem -
válasz
Ádám16 #220903 üzenetére
Itteni kollégák segítségére szorultam én is, 1.4TB alapesetben 120LE, egyszerű turbó motor.
Fogyasztás terén nem a legjobb... 7.2
Amiket olvastam, hogy a legkevésbé problémás motor Giulietta esetén ez az 1.4TB, nem MultiJet.
Az 1.75 az már 235LE (300LE-ig húzható), ekkora kasztninál szépen megindulhat, de erről is csak olvastam, hogy rendben lévő motor.Nekem nagyon tetszik a futóműve. Egy baja van, a magyar utak. Apró hibákra is jelez. Viszont kanyarban nagyon bent marad. Én laikus hobbivezető is be merem tenni a kanyarokba úgy, hogy nincs határon, de a mögöttem tolakodók eddig mind lemaradtak a kanyar kijáratáig...
Hátul kicsi a hely, ez tény - oda max 178cm-ig szabad embert "tervezni".Aztán lehet ám, hogy egy Golf racionálisabb választás lehet, de a hozzáértők majd úgyis kisegítenek ebben.
(Megjegyzem, másfél hónapig boldogítottam az itteni közönséget, és készségesen segítettek. Így lett az eredetileg Renaul Mégane/ufó Civic elképzelésből egy Giulietta..
)
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Ádám16 #220903 üzenetére
a 1.6/2.0JTD es a 1.75TBI-nel ki kell csereltetni az olajszivattyu szivokosar tomito O gyurujet
erre van egy ilyen megoldas: [link]
az 1.9-nel ez maskepp volt megoldva
mondjuk 10-12+ evente egyebkent is ajanlott leszedetni az olajteknot kb akarmi mason is, mert a korabban elnagyolt olajcserek miatt lehetnek nem vart meglepetesek
pl mm-s olajsarlerakodas, ami a sima olajcserevel nem urul ki -
Gombinyó
őstag
válasz
Ádám16 #218163 üzenetére
Ilyen idős korban már bármi tud rohadni, előélet számít. Nem jellemzőbb a Focus MK2-re sem, mint a Civic 7gen-re. Azok a francia dízelek jól sikerült darabok. Viszont, ha neked a Civic tetszik, akkor első körben annak menj utána, van itt Honda topik. Hátha találsz belőle épkézláb példányt.
-
mycso
veterán
válasz
Ádám16 #217675 üzenetére
Igen.
A B8 passatot picit sajnálom, hiába tömegcikk, az nagyon tetszett kívül-belül (pl.: egy gyöngyház, kombi, R-line, bi-tdi, panoráma tetővel).Egyébként egész jól sikerült leszűkíteni, hogy mit is szeretnék:
-led lámpa
-hűthtő-fűthető bőrbelső
-AA navi
-eső-fényérzékelő
-kulcsnélküli nyitás-zárás-indítás
-200+ lóerő
-kombi (ezt az Arteonért feladtam volna)
-körbe radar
-automataIlletve volt még két opcionális amiket elengedtem:
- elektromos csomagtér
- panoráma tető -
ngaba
aktív tag
-
tibi970307
tag
válasz
Ádám16 #202168 üzenetére
Köszönöm!
Egyik kollégám pont most vett egy Aurist, majd megkérem, hogy hadd nézzem meg milyen. Kicsit unalmas autóknak tartom őket, de viszont pont ez az előnye, egyszerű, nem sok minden romlik el benne. Szétnézek majd a kínálatban.molnarpeter:
Igen, Hollandia. Ismerem az oldalt, illetve az Autowereld.nl-ot is folyamatosan nézem.
Mivel hosszú távra tervezek és csak a műszaki miatt nem szeretnék hazamenni, így kinti rendszámmal tervezem a vásárlást. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Ádám16 #202123 üzenetére
az meg masik, hogy a merkelvagensek annyira feluletesen tudjak, hogy miben mi volt, csak ilyen fele sem igaz urban legendek alapjan, hogy nekem is allandoan azzal ragtak a fulem, hogy maaaajd valtohibas lesz meg majd ez meg majd az lesz, es nem fogtak fel aggyal, akkor se, amikor mar csak 5.x-re mondtam el ugyanannak tulokos f.sznak, hogy 147-be sosem kerult az a GM valto, egyik motorhoz SEM, ugyhogy pont nem izgat
meg nem nekem kellett mar 2x is motort csereltetnem, mint neki a bajorvagenben, de abbol indul ki, hogyha neki ennyi baja van ezzel is, akkor egy franszoa/digo lommal tuti csak 3x annyi baja lehet masoknak, hiszen az azert "olcsobb"
a masik meg, hogy az a GM valto kb 200k-ert fel van ujitva a nagyobbik csapagyakkal meg a hozza modositott hatso burkolattal, annyiert egy akarmilyen nemet automavaltonal vagy foleg egy DSG-nel azt sem mondjak, hogy na itthagyhatod a muhelyben es ranezunk... -
hobizoli
nagyúr
válasz
Ádám16 #202119 üzenetére
az egesz 147/156/159 idejeben a szivomotorok eroltetese miatt ment el, meg az a GM valtos dolog se nagyon hianyzott a 2003-4-tol a 156-ba, kesobb 159 es a Giulietta-ba se, kb mintha ebben dontnok az nem is ennek cegnek dolgozott volna igazabol, hanem fu alatt vmelyik konkurencianak
a Fiat-nal evek ota ott volt a 1.4TJET egy 3.5 millios Grande Punto-ban is, de a 4.5 milliorol indulo 147-be megsem raktak a szivo 1.6-1.8-2.0TS-ek helyett
159-ben is FL utan jott be az 1.75TBi is csak 2008 korul
akkorra egy Golf/Passat-ban 10+ eve volt mar 1.8 20vT motor (is), meg az utobb hirhedtte valt 1.4TSI-k is az 5gen Golf ota, amire amugy volt valasz hazon belul, de azt nem alkalmaztak...
hiaba volt JTD CR dizel jobb konstrukcio a korabeli VAG PD-knel meg az elso VAG CR-knel is, kb senki nem is ismerte ezt, nezd meg mennyi jürgenvágen fanboy van ma is, akik ezeknek a muszaki betegagy PD-knek orulnek
egyszeruen nem volt eleg up-to-date a termekpaletta, meg nulla volt a reklam...
SUV-t is mar mikor gyartottak a tobbiek, 15+ evvel a Stelvio elott
most meg csak futnak az esemenyek utan... -
hobizoli
nagyúr
válasz
Ádám16 #201996 üzenetére
enyem 60mm-t le van ultetve, es a futomunek ez a legmagasabb(!) allasa
ennel csak lejjebb lehetne rakni meg 140mm-l
benne vagyok egy par nekem OFF-s FB-s autos csopiban is, de amik ott lemennek napi szinten....
kifele megy az uberalles duma, a 20 eves merkelvágen dizel, amiben a vilagitason kivul van 6 szal vezeteknyi elektronika, de az is elromlik....diag-diag-diag
VAGCom az utlimate jelszo a mindenre IS
fele ennyit elszopnek a 147-l, mar reg betoltam volna az elso kohóba
pedig ebben meg az ablakemelo is a CANbus-n mukodik
ez szemben egy gyari magassagu 147 1.9 16v JTDm Q2
(Q2 = torsen sper diffi gyarilag a valtoban)
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Ádám16 #202006 üzenetére
Ugyanaz a padlólemez, de értelemszerűen a B7-ek újabbak, illetve finomabb tárgyak, és dízelből csak CR van bennük. Emiatt teljesen jogos a felára. A 159 vs B7 Passat szerintem nagyon nem ugyanazt a célcsoportot célozza, de még a B6 sem. Lehet, hogy mindegyik közép-kategóriás, de a Passat sokkal nagyobb és praktikusabb, a 159 pedig inkább sportos. Az előbbit általában fontosabbnak tartják az emberek.
Az már megint más kérdés, hogy a német fejnehéz hozzáállás miatt a szerviz háttér is jóval komolyabb egy Passatnál, mint egy 159-nél. -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
Ádám16 #202001 üzenetére
Deltánál nem a motorokkal van baj (nekem is 1.4 tjet van), hanem tud repedni a turbó és a leömlő is sajnos a korai modelleknél (abarth leömlő csereszabatos ezekkel, azok már nem repednek). Egyébként egy elég jó motor, szeretem. Városban 7.5 - 8.5 litert iszik, autóúton 90-110 között 6-6.5, autópálya: 130 felett benyeli a 12-t is
Egyébként valóban sokkal minőségibb hatást kelt mint egy ufó civic, de ízlésről nem vitatkozunk.
-
-
-
válasz
Ádám16 #201427 üzenetére
Általánosságban, és kb ezeknél is, 2-3× annyi az éves fenntartási költség. Nekem az már sok, nem akarok annyit autókra költeni.
Plusz imádom ha minél könnyebb egy autó.Hát igen, a V50 legalább
FordVolvo.
C5nél az úthibát nem érezni annyira, ha éleset kanyarodsz, betámaszt mint állat (erősebb motoros változatoknál ott a sport gomb). Főleg csúszósabb úton a vektoros kanyarodás (Snow motion). Mikor először vezettem úgy voltam vele, hogy nem rossz, de nem nagy durranás (Dobogókőnek). Majd utána a sajátommal mentem és akkor néztem, hogy hoppácska, azzal bizony sokkal lassabban és kevesebb tartalékkal megyek még így is.
508 GT meg másik iskola, azt másra lett belőve; a saját kategóriájában persze [link] -
Integrale
veterán
-
-
válasz
Ádám16 #201405 üzenetére
Ezekből 508, magamnak mondjuk inkább hidrós C5-öt venném. Egyszerűbb egy kicsit a 2.0, de pl sportosabb futómű/kipu az csak a 2.2-eshez volt, és azt inkább a nagyobb menésre alakították, szerintem ez így egyben, csomagban dől el mire van inkább szüksége.
#kompakt
De V50 2.0 HDi, akár egy normálisabb Focus, Megane 3 is akad mindenféle motorral, és tök jó őket vezetni, és olcsóbb fenntartani, és sztem bőven elég nagyok (konkrétan a Laguna nem igazán nagyobb a M3-nál; nyilván vannak magasabb szintű megoldásai, de középkategóriás autókat mindig jóval drágább fenntartani mint a kompaktokat. Ha nem annyira kell a 159 puttonya, a kistesóját célkeresztbe venném 1.4T-vel.Ha bedobom a számítógépbe hogy vezetési élmény, sokat menés élhető dinamikával és nem csiliárdos fenntartási költségek, akkor a virgoncabb ezt vagy a nekem szimpatikusabb ezt tenném az origora, és ehhez hasonlítanám a többit.
-
Zsombe
senior tag
válasz
Ádám16 #201355 üzenetére
Ez az ablakzörgés típushiba, van ilyen. Mint ahogy az Accordnál is volt pár.
Nem hinném, hogy 10 évesen szétesne, mert egyébként semmi nem zörög vagy nyöszörög az utastérben. Rossz úton kerülgetem a kátyúkat vagy ha nem lehetséges, akkor lassítok - már csak a 18"-os felni és /40-es gumi miatt is.
Sedanokat Törökországban szerelik össze.
-
válasz
Ádám16 #195100 üzenetére
Ez nem biztos hogy így működik. Az autót galvanizálatlan lemezekből összehegesztették, majd alapozták és festették.
A lemezek egy felületen felfekszenek egymásra, ementén van x centinként ponthegesztve. Namost te rárakhatsz egy alvázvédelmez, egy üregvédelmet ami megvéd a szabadon lévő felszíneket, de ezeket az átlapolásokat nem tudod lekezelni, és onnan fog szerkezetileg átrohadni. Persze aki 5 évesen megvedzi és 10 évesen eladja annak ebből nem lesz gondja, legrosszabb esetben egy sárvédőívet kell kicserélnie, de 15-20 évesen már el tud porladni a küszöb-hátsó doblemez-emelési pont illeszkedése, a tűzfal és a padlólemez találkozása a kuplungpedál alatt, stb. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Ádám16 #195095 üzenetére
A Mazdák úgy rohadnak, ahogy előttem is írták, és egy idő után nincs mihez mit hegeszteni. Szvsz. rengeteg megbízható konstrukció van a piacon, csak drága hozzájuk a kopó alkatrész, pl. rettegett kettős tömegű, részecskeszűrő stb... Ezek mind tervezhetőek, de ha kirohad alólad az autó, akkor arra nincs jó megoldás.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Ádám16 #193629 üzenetére
2.0 HDi kellően erős és elég gyakori. 1.6 is jó, de gyengébb. A 2.2 picit ritkább, néhány dolog drágább lehet hozzá, jobban eszi a nagyobb nyomaték a dolgokat, stb. Egyik dízel sem rossz, de a 2 literes az arany középút szvsz
Magasnyomású alatti tömítés szokott ereszteni azt hiszem, egyszer meg kell csinálni festékkel vagy tömítő cuccal, úgy tartós lesz. "Pierburg szelep", avagy turbó geo vákuum vezérlő letérdel néha, nem nagy tétel. Ezek Mondeo alapján, lehet nem 100% pontos -
Jaded
őstag
-
footy
addikt
válasz
Ádám16 #191797 üzenetére
Ne temesd. Annyira nem rossz a helyzet mint tboy irja. Nekem volt Punto2 elhanyagolt allapotban vettem es nem volt kulonosebb gondom vele.
(Bovebben: Rangatott az auto. Gyujtokabel es gyertya cseret csinaltam, mert az elozo tulaj nem belevalo gyertyakat rakott bele. Ez kijott kb 50 eurobol es megszunt a rangatas + lement a fogyi 6L kore az 1.2 60LE verzioval(ez egy tok jo kombo egyebkent, sokkal jobban megy mint varnad). A kormanyszervo pedig ritkan doglik meg, maga a kapcsoloja problemas. Ami nalam azt jelentette hogy teljesen kitekert kormanynal megszunt neha a rasegites. Ekkor ujrainditottam az autot es jo lett. A kapcsolo cserejere valami 20e JMF-t mondtak akkortajt.)
Egy SDI lupohoz kepest a Punto az Lexus... -
válasz
Ádám16 #189124 üzenetére
Mondasz valamit. Nekem sokkal jobban bejött a Toyota Corolla, mint a 300 lóerős Dodge Charger. Igazából nem is értettem, hogy miért pörögnek ki a kerekei, amikor zöldre vált a lámpa és gázt adok. A Corollában meg minden kézre állt, jobban ki lehetett látni belőle. Ezt a "sit and drive" kifejezést még nem hallottam, de utánanézek.
A Kia Ceed-et akkor alaposabban megnézem, mert amúgy külsőre tetszik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Ádám16 #188860 üzenetére
Igen, volt egy B5.5 1.8T, azt szerettem. 372k km ment bele és a kopókon kívül egy turbó csere volt (bár az is kopónak számít?!). Kezdte enni az olajat és már öregecske volt, így jött az mk2 pfl Superb 1.8 TSI. Azt utáltam, ette az olajat és (mivel fapad volt) borzasztó puritán volt, ami még egy fapados japán autóból (saját) átülve is mellbevágóan gagyi volt. Amúgy praktikus a TwinDoor, a motorerő nem letaglózó benne, a fogyi közepes de ha nem tolod neki tud keveset is enni. Skoda ment (szerencsére) helyette jött a B6 Passat. Azzal semmi bajom nem volt (jó az EGR megreked nyitott állapotban és telekormolta a DPF-et) de 282k km alatt más hiba nem volt a kopókon kívül. Még a hexagon tengely sem, pedig az nagy rákfenéje ennek a régebbi CR TDI-nek. Most van az új Superb (mk3 fl) ez már vállalható (az mk2-től sokkal jobb a beltér minősége) csak eszi a vizet és random elektronikai nyűgök vannak vele.
Laguna 3 jó, 2 ismerősnek is volt egyiküknek sem volt gondjuk vele soha. Noha nem szeretem a francia autókat de én előre venném a listán a Skoda elé. A Skoda igazi anit-autó, egy MX5 után sugárban fogsz hányni tőle 5 km megtétele után. Ha nyugis utazó autó kell akkor inkább egy Volvo S60/V70 1000x jobb autó minden téren.
-
footy
addikt
válasz
Ádám16 #188860 üzenetére
Az en tapasztalataim:
159:
- gyenge zajcsillapitas
- szukos belter
+ relative olcso
+ jo ulesekLaguna3:
- egy golf is nagyobbnak erzik
- gyenge zajcsillapitas (2db FL modellt probaltam, allitolag FL elott jobb)
- ules, izzados es keveset tamaszt
+ olcso
+megbizhatoPug508
- ritka a jol felszerelt/jol motorizalt (benzines felejtos)
+kivalo ulesek
+kivalo zajcsillapitas
+ jo helykinalat
+jo fogyasztasSuperb2:
- futomu nem tul harmonikus
- gagyi ulesek
+ nagy valasztekC5:
+ Executive jo ulesek
+ jo zajcsillapitas
- Ergonomia 0, egy fel literes palackot sem tudsz normalisan letenni
- a Hydractive oriasi csalodas volt (autopalyan majdnem hanytam)A focvis altal emlitett V70 finom, viszont joval dragabb mint a tobbiek.
A Lagunat es a 159-et mernem megvenni benzinessel, a tobbit csakis dizel. -
mandleee
tag
válasz
Ádám16 #188860 üzenetére
Laguna III - 4control, nézz utána, jól fordul és nem szokott gond lenni velük. Youtube Egyik kombi sem fogja azt az élményt nyújtani, mint egy MX5. Nyilván egyenesben jobban fog menni, (hacsak nem valami turbós sleeper Miatad van)
Én mindenképpen ajánlom, menj el a helyi kereskedésekbe és ülj bele, mennyire kényelmes neked. Nézz ki egyet ahol sok telep van egy helyen, és ha csak üléspróbára mész, hogy milyen motor van benne is nézd. Aztán ha kiderült vagy csak jobban elbizonytalanodsz, akkor érdemes követni a hirdetésfigyelővel, milyen kocsik bukkanak fel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Ádám16 #188818 üzenetére
Haveromnak volt IS250 meg autós topikban is van tulaj. Nincs velük gond nem nagyon kér alkatrészt de ha kér az sokba fáj (drága hozzá minden gyáriból). Nekem csalódás, mert sportosnak nem sportos (nehéz, nem megy olyan jól mint várnád), széltében szűk mert nagyon vastag a kardánalagút de amúgy kényelmes, voltunk vele Ausztriában is teljesen vállalható túrázós autó. De a IS -ből (mint Inteligent Sport) az utóbbit nyugodtan le lehet húzni. Havernak a 3 év alatt csak egy balos fényszóró csere volt (kanyarkövetős bi-xenon lámpatestben az állítómechanizmus halt meg). Vett egy utángyártottat és kész. A kipuff erősen korrodált volt és a difije sem volt már top formában de azok nem lettek megcsinálva már mert kapott céges autót, így eladta.
Viszont vezetési tréningen nagyon jól dobta a farát kikapcsolt ESP-vel, szóval a bugi azért benne van.Superb: mk2 pfl volt nekünk (1.8 TSI) az 0 km-esen jött és 50 ezernél már ette az olajat végül 100 ezernél gariban kapott motorgenerált (akkor lépte át a gyári 1 liter / 1000 km-es fogyasztást olajból). Kollégámnak 2.0 TSI volt, neki az M7-en előzés közben szakad el a vezérlés, az azért nem volt mókás... A TDI-vel viszont nincs gond, sok futott nálunk a cégnél belőle anno, 400k km feletti futás után sem volt semmi gond velük.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B360M-HDV i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB ZALMAN S3 TG NJOY 500W
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest