- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
footy #229483 üzenetére
Nekem az első dolgom lenne átalakítani gated manualra.
De részemről mindegy a jármű célja vagy besorolása, napi használós vagy hétvégi driver’s car, egyszerűen szeretek magam váltogatni, legyen szó bármiről. Nem akarok senkit se győzködni, mindenki azt választ, amit akar, vagy amit jobbnak/kényelmesebbnek érez, nekem csak ez a személyes preferenciám.
-
válasz
footy #228429 üzenetére
Puretechhel valószínűleg elég nagy szerencséd volt. Előfordul ilyen, nekem is volt 2007-es i30-asom 1.4 benzinnel amiről utólag kiderült hogy nem túl jó konstrukció (nem puretech szinten de érzékeny). Nálam 10.5 évet és 160k-t bírt nagyobb gond nélkül (mondjuk jó olajat kapott és rendes időszakonként, karbantartás mániás vagyok).
A rav4-en már 2 elektromos csomagtartó teleszkópot cseréltek gariban, anyagár 650k+ (per csere). Ha gari időn kivül behal biztosan manuálisra cseréltettem ha sikerül (nekem nem is kellett volna, első radart csak így adtak csomagban...)
És igaz hogy a hangszigetelés is vacak (utólag megcsináltattam).
Szóval ez nem egy ellentmondó válasz akart lenni, nincs tökéletes autó
-
Galahed
senior tag
válasz
footy #228215 üzenetére
Nem ebbe a topikba tartozik...Mivel késtem a kötelező szerviről 1500km-ert (akkor még azt irták be a könyvbe , hogy 25ezernél találkozunk) és én 16500-nál vittem be, szóval teljesen jófejnek éreztem magam és nem éreztem saját hibának) igy elutasították a garanciális javítást. kb 2.8-3M lett volna a megoldás, egy 7 éves autónál... (a történet sokkal hosszabb, de nem irom le itt)
-
Vismajor01
addikt
válasz
footy #227156 üzenetére
Rohadt hangos volt már a garázskapu, rákerestem random h "garázskapu karbantartás" és az első oldalon az volt h csak az ennek kitalált zsirral lehet WD40-ET VÉLETLENÜL SE HASZNÁLJUNK
De valahogy nem bizom az infoban ahol azt mondják Xet használd ahol az Xet árulják
Befújtam WD40el azért, most nem hangos
-
herrká
senior tag
válasz
footy #226340 üzenetére
Köszönöm a levezetést!
den89, Neked is köszönöm!
Még nem volt hibridem, csak a tesztekből, fórumokból, youtubról gyűjtöm az infókat. Ezek alapján úgy gondoltam, tök jó választás egy hibrid nekünk. Egy helyen dolgozunk a feleségemmel. Napi rutin: reggel kb 3km lakott terület. Utána kb 5km közút. Majd újabb 6-7km lakott terület. Heti pár alkalommal a nej munkaügyet intéz a városban. Legyen 5-8km, kb 3-4 megállással. Délután, meló után bevásárlás, lakott terület, legyen 4km. Onnan 2 a város széle. Jön az 5km közút, végül a 3km hazáig a faluban. Így jön ki a napi 30-50km max. Gondoltam este töltő - nincs napelem - reggel lehúz, és kezdődik előlről. Ahogy néztem, ezt a napi 30-50km-et pont tudná egy Kuga Phev, tisztán villannyal. Esetleg kis benzinnel.
Két hetente unokázás, 3km lakott, 5km közút, kb 70-80km autópálya és autóút, majd újabb 35-45km, egyik faluba be, másikból ki. Majd ez vissza. Ez lenne a felhasználás főleg. Havi egy Budapesttel, oda-vissza 170-190km.
(Életkoromból adódóan mindenképp valami crossover, kis suv. Nehéz már kiszállni a "földszintes" autókból.)
A Kuga áll az első helyen. A Phev vagy Fhev, még nincs eldöntve. Második - harmadik helyen a Lexus UX és NX. Ezek csak öntöltőek. (és drágábbak, öregebbek, ugyan annyiért)
Én úgy gondoltam, ha kell, simán feldugom a Phevet a töltőre. De ahogy látom, a tapasztalt fórumtársak szerint, ez csak az elején vonzó lehetőség, utána teher...
Szóval akkor ezek szerint, számomra jobb választás lehet az öntöltő hibrid. Ha jól értem.
Évtizedekig csak benyás autóim voltak. Átlag 10 vagy 10+-os fogyasztással. Nem tudom a mostani benzinesek, 150 lóerő körül, mit fogyasztanak?
Kb két évtizede viszont olajkályhák voltak, vannak. Jó a nyomaték, a 4-5,5 literes fogyasztás. De a mostani diesel lassan odaér, hogy második vezérlés csere. ~ 1 millával fenyegetnek. Kettőstömegű és kuplung. Újabb min. 1 misit mondanak. Ezt ebben az évben meg kell lépni. Ezért ötlött fel az autócsere gondolata, plusz már akkor automata váltó!
Én, nem hozzáértőként úgy okoskodtam, hogy ha veszünk egy 4-5 éves hibridet, akár Lexus, akár Ford, állítólag Toyota eredetű 2,5-ös Atkinson ciklusú szívó benzin motor, örökélet. Nincs kettőstömegű, eCVT - nincs kuplung, nincs turbó stb. Tehát, ha két-három év múlva beesik egy hibrid rendszer reparálás és az kijön a két, két és fél misiből, ott vagyok, mint egy diesellel, ha nagyszervizet kell csinálni. Cserébe állítólag kb havi 20 ezer a villanyszámla (a Phev Kugánál), és alig fogyaszt a benzinmotor. Kivéve az autópályás rész, de állítólag ott is 5-6 liter körül. A Fhev a tesztek szerint egy literrel fogyaszt többet. Még az is majdnem egy diesel szint.
Ez az én elképzelésem! Bocsánat a hosszért! Nem értek hozzá, ezért részleteztem ennyire. Mert jelenleg mindenképp azon vagyunk, hogy valamilyen hibrid lesz a következő autónk.
Jól gondolkozunk vagy nem? Köszönöm a türelmet és a segítő válaszokat, előre is! -
#48584626
törölt tag
válasz
footy #226340 üzenetére
"A BEV legdragabb resze, amire 8 ev 150e km garanciat(70% degradacional csere) vallalnak. A toyota kiterjesztett garanciajan tul nem tudok masik gyartorol ami (ICE-t) ilyen garanciaval kinalna."
Nagyon sok cégnél lehet kiterjesztett garanciát venni egy kis pénzért. Ha már fentebb a BMWt említetted, ott akár 10 év /150e kilométer is lehet. Audinál is van hasonló.
"Megjarod 6600 HUF-bol benzinessel?"
Nyilván nem, de nem is kell előre kifizetni a meglehetősen borsos BEV felárat, utána pedig benyelni a messze átlag feletti értékvesztést.
-
válasz
footy #226329 üzenetére
"En a PHEV-t nagyon atgondolnam, mert ott tenyleg mindket technologia hatranyat megkapod. Allando toltogetes es a belso egesu draga uzemeltetesi koltsege is van." - ezt kifejtenéd légyszi konkrétan? Egy átlag PHEV mellé szerelt szívó benzinesnek miért magas az üzemeltetési költsége?
(nyelvtannáciON) nem drága a költség hanem magas (nyelvtannáciOFF) -
herrká
senior tag
válasz
footy #226329 üzenetére
Szia! Ezt a Phev minden hátrányát kifejtened nekem? Mostanában tervezünk ilyen autót venni.
Mindenhol azt olvasom, hogy a szívó benzines motor szinte orokelet. Éjjel töltöm otthon, napi 40-50km, pont jó. Igaz havi kétszer 2-400km beleugrana, ennek kétharmada autópálya. Ráadásul azt is olvastam, hogy a benzinmotor a phevnel is tölt vissza.
Nem volt még hibrid autóm, azért érdeklődöm! Minden releváns infó hasznos számomra.
Köszönöm -
pepucs
tag
válasz
footy #226043 üzenetére
Nem tudsz mit tenni ellene, bp-en ez az átlag. Székesfehérvári kollégák hamarabb beérnek az irodába mint én. Aki ezt számolgatja az biztos, hogy nem fővárosi
Ha 20p-es sugáron belül csak közmunka van, akkor nem az a kérdés hogy mennyi idő megy el utazással, hanem milyen autóval fogsz 1 órát ingázni.
Ha jól értem diegho-t akkor szignifikáns összegről beszélt. Neki okés a 2x1 óra -
LK
addikt
válasz
footy #225871 üzenetére
Az én szerelőm megmondja ha nem volt dolga egy típussal. Sőt mond valakit aki ismeri.
vzsryl: én magamat lustának éreztem volna, ha nem néztem volna utána (jópár élvezetes tesztvideóról is lemaradtam volna), azután kérdeztem itt ill. a típus saját topicjában és amikor összefutottam a szerelővel kikértem a véleményét (nem zargathatom mindig minden szirszarral)
Nem árt, ha az embernek autója van, hogy felszedjen némi ismeretet innen onnan és nem tök hülye hozzá. -
szabonagyur
félisten
válasz
footy #225705 üzenetére
De miért Smax amikor nincs szüksége egy ekkora autóra?
Ilyen adottságokkal úgyis az ülés próba ami meghatározza.
Kollégám 2M és Előző Scrossban kényelmesen elfér, csomagtartó is teljesítené a csomagtartó limitet és a magasabb üléspozíciót is.
Természetesen ennyi pénzből már nem csak Scrosst lehet venni, ez csak egy pl. volt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
footy #225571 üzenetére
....vagy inkabb a generator
amikor a kékvillámot (147 2.0TS) vettem, azt neztem, hogy alapjaraton hullamzik a kmora egysegben a kozponti kijelzo, es gazra lepve gyorsult a frekvenciaja...
nyilvan egy n rpm felett mar humanoid leptekben mar nem erzekelheto mertekben hullamzott, igy nem latszott
meg irta, hogy kiegett a izzo, meg rendszamtabla vilagitas, pedig mindketto vilagitott, meg riaszto ki, erre neha koppig lehuzta a bal hatso ablakot (csak azt)
na par hettel kesobb elvittem tervezetten a vezerlescserere, + generator ki: feszszabalyzo rotty
amugy Denso feszszabalyzos generator volt rajta, ami a Toyota udvari beszallitoja is
felujitaskor Bosch-ra lett atepitve
minden fenti anomalia megszunt egybol -
tboldi
nagyúr
válasz
footy #225571 üzenetére
Időközben eszembe jutott még egy elektromos hiba, ami a MiTóval történt. Megtört a csomagtérajtó átvezetőjében 2 vezeték, aminek következtében minden egyes gyújtáskapcsoláskor akaratlanul törölt néhányat a hátsó ablaktörlő.
És anyum 2 Ypsilonjával is volt egy s más. Az első az eloxidálódó testkábel miatt nem akart indulni egyszer, újragyártás és csere; a másodiknak meghalt a km-órája (VDO gyártmány, inkább a németeket kéne szidni), át kellett forrasztgatni a nyákot, illetve a hátsó lámpáknál megégett a test a csatlakozóban, egy-egy kikerülő vezetékkel lett orvosolva. A balost már valaki megcsinálta előttem, nekem csak le kellett másolnom a jobboldalra.
Belegondolva elhiszem, hogy ezek megijesztenek egyeseket, de mindenkit megnyugtathatok, a többi náció autóival is ugyanúgy előfordulnak ilyenek.
-
válasz
footy #225550 üzenetére
gyorsan lelomboztál
de köszönöm a választ
meglepetésemre a linkeden 435 autó szerepel, ami sokkal több, mint amit sejtettem. nyilván nem mind érhető el itthon, de jó tudni, hogy már most ennyi vana harmadik pont viszont érdekes, ez a 10.000 kW kivehető mennyiség
ez minden elektromos autóra vonatkozik? egyforma ilyen tekintetben minden gyártó? vagy ez a 10 ezer csak egy példa? -
molnarpeter
nagyúr
válasz
footy #223087 üzenetére
Ebbe az árba mk4 Mondeo fér bele, euro 5. Euro 6 szabvány is volt 3 féle, sima 6, 6d temp, 6d (final), győzzön kiigazodni rajta az ember 😅 BMW is fokozatosan vezette be, F10-nél csak az xDrive mellé rakták pl azt hiszem, de euro 6 ebben a merítésben szvsz nem fenyeget. Ducato is kettős EGR volt egészen az E6d temp időszak végéig.
AdBlue más történet, az a NOx katalizátorba megy (úgy rémlik, Peugeot esetén ugyanúgy megmaradt az Eolys is).
-
426os
őstag
válasz
footy #222980 üzenetére
Én nem annyira értem, hogy 2024-ben miért a kettőstömegű még mindig az egyik legnagyobb mumus, amitől sokan félnek. Szinte minden turbós autóban ott van már, de mégsem kell folyamatosan cserélgetni bennük. Ráadásul annyi minden van már a legtöbb autóban, ami jóval költségesebb móka lehet, ha elromlik vagy cserélni kell...
-
válasz
footy #218812 üzenetére
Szia.
Köszi a tippet, majdnem meg is fogadtam, szembe jött egy magyar yaris, 2009-es, 1 gazdás, 1.3, 87Le, 90k km, mai napig vezetett e szervizkönyv a toyotánál, nem bírtam kihagyni és inkább lemondtam a jazz által nyújtott +8-10 cm jelentette komfortról. 1.8mi+átírási ktg lett a vége.
-
zgospel
őstag
válasz
footy #218312 üzenetére
"En sosem ertem ezt a tubotol valo felelmet, meg hogy a szivo automatikusan jo. Ilyen egyszeruen nincs."
Általában egyszerűbb felépítésűek a szívómotorok, ez az egyik része, a másik pedig a felhasználói hibák.Az egy dolog, hogy az autós fórumokon/csoportokban többnyire tisztában vannak az emberek a technikai oldalával az autóhasználatnak, ezért nem padlózzák hidegen, visszahűtik a turbót, ezért ezekben az autóbuzi buborékokban úgy tűnhet, hogy ez mindenkinek evidens. Valójában az autóhasználók nagyon kis százaléka van tudatában a dolgoknak. Hosszan tudnék mesélni, de nem akarom szétoffolni a topikot.
A lényeg, hogy az ilyen teljesen átlagautósok akiknek a gumi állapotáról meg az olajszintről is a szervizben kell szólni, azok kevésbé tudják pusztítani a szívóbenzint mint a modern turbós motorokat a nem megfelelő használati módjukkal.
Számukra egyébként az elektromos autó az teljesen ideális, nem kell megvárni hogy bemelegedjen, nem kell visszahűteni, nem kell a fordulatszámot értelmezni, csak beülnek mint egy dodgembe és mennek, van egyből fűtés, bírja az 500 méterre elgurulok távokat, stb. -
válasz
footy #218312 üzenetére
két dolog jár az emberek fejében automatikusan:
- ha kevesebb dolog tud elromlani, akkor kevesebb fog elromlani, lásd Murphy
- a turbót egy ideje a lökettérfogat hiányának ellensúlyozására használják, így lesznek 900-1200 köbcentis 2-3 hengeres "alulméretezett" motorok viszonylag nagy bódékban (Qashqai, pl) -
hobizoli
nagyúr
válasz
footy #218312 üzenetére
ja meg a turbotol ki van hegyezve a motor es hataron megy
a szivo az meg biiiirgyja es orokelet+3 nap
uhm, akkor báááástya, pl egy Civic VTI-be eroltess bele meg +10loerot....hajra
ennek a duplaja jon a turbosnal egy sima sw remap-l is ugy, hogy meg ki se nyitottad erte a geptetot se, OBD-n megvan mutatvany ~2 perc alatt
szoval kb amire a meki parkoloban betolod az arcodba a bigmekket, meg is van okositva a vezergep -
TrollBalint
addikt
válasz
footy #217278 üzenetére
De az még mindig nincsen meg, hogy ez az aksitesztelő egy külön gép, amivel a szerelő (vagy kár én is) tudom nézni, vagy a kocsi öndiagnosztikája, amit lefuttat induláskor?
tboldi: köszi, így már teljes a kép. Legalábbis amíg nem olvasok valami ezzel ellentéteset
Qru: Ok, így már világos, hogy rá kell nézni egy külső eszközzel, ez nem volt nekem meg. Hát az alacsony fordulatszámmal hadilábon állok... rendszeresen 1400-1500 körül van (lehet picit kevesebb is, legközelebb megnézem jobban), mikor városba megyek, ami szerencsére ritka azért.
Sport módban meg visszarakja 3-asba, akkor meg az zavarDe igen, nekem se jó semmi
-
kisza25
félisten
válasz
footy #217168 üzenetére
Akkor már ez használtan jobban megéri, csak ez is hoki motoros
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/fiat/tipo/fiat_tipo_1.0_t3_cross_magyarorszagi_1_tulaj_led_acc-19568469 -
válasz
footy #217122 üzenetére
ez már túl van a budgeten
pedig jó lenne. meg akármennyire megtetszett az elektromos autózás, most még valószínűleg sok kompromisszummal és bosszúsággal járna. azért nem lefutott a dolog egyelőre, de így, hogy van tetszetős seat ateca 10-12k euróval olcsóbban egyelőre ez tűnik most a befutónak.
-
válasz
footy #215744 üzenetére
VW-éül sosem értettem igazán
Jól látom és értem tőled hogy a 4*4 nedves DSG a "sima" száraz? Akkor megéri a 4*4 duplán. Honnan van ez infó? Kb legteljesebb amit ilyen témában eddig láttam (az hogy német az nem gond, elég jól értem). Köszi!
u.i: ez általános irány VW-nél hogy a 4*4-ben a DSG nedves (bár speciel most éppen azt sem tudnám megmondani hogy a golfban van e még 4*4 változat)?
-
válasz
footy #213867 üzenetére
ja ott csak annyi van, hogy sok az amerikából behozott (kiszúrni könnyű, mert nincs bennük mondjuk ülésfűtés és/vagy litván az első EU forgalomba helyezése) és azok nagy része víz- vagy totálkáros kellett legyen, ha megéri itthon piaci áron eladni úgy őket, hogy egy konténer az elmúlt 1-2 évben 10+ ezer dollárért jött át a tengeren, de a legolcsóbb is 2,5-3 ezer volt pár éve
#213868 bandus
jövő héten vesszük át, mostanra fut ki az okmányiroda, műszaki, eredetiségvizsga szenthármas -
grizlisandor
veterán
-
válasz
footy #213721 üzenetére
Most fogyasztjuk a 3. Ford-ot. Galaxy -> S-Max -> S-Max.
Az első kettő használt volt, a mostani új.
A használtaknál a kopóalkatrészeken kívül semmi, bár nem voltak nagy futásteljesítmények.
A Galaxy 7 év alatt jó szolgálatot tett, majd az S-Max már csinosabb köntösben tette ugyanezt.
A Mostani S-Max új volt, és az elektronikán kívül az elején csipegette a vizet. Aztán az elektronikai részt rendbe tették, csaréltek egy vízpumpát, azóta úgy tűnik, hogy okés, pedig kutyamotor (E.B.) van benne. Igaz, ez sem extrém felhasználású, éves 12k km-es futásteljesítményű...Na és belépett hozzánk is a "szarolasz", Alfa Giulietta, 1.4TB, de visszafogott 105LE-vel. Majd az idő eldönti, hogy mennyire volt jó vásár.
-
_drk
addikt
válasz
footy #213716 üzenetére
Az a baj, hogy ez a 3F mondjuk az én környezetemben teljesen valid.
Nincs olyan Ford amivel ne lett volna baj. Tesómék több éve szívnak egy 2010-es Mondeo-val, 2 éve volt náluk mikor kiderült, hogy a motor kuka és azóta is 1000km-en megeszi a 4 liter olajat. Új motorra 1 millás ajánlatot kaptak.
Franciák szokásukhoz képest elektronikailag hulladékok.
Fiát Albeája van egyik kollégámnak. Utálja! Családból kapta, hogy megkímélt de azóta eltelt pár év és már minden baja is van. Cserébe randa és még nem is megy....Inkább a tejfölös doboz....
-
syC
addikt
válasz
footy #213700 üzenetére
#213700 footy
S31-en fogok menni, tehát osztrák oldalon 100% gyorsforgalmis. Nem a vidék indokolja az összkereket, hanem biztonság faktor. De ellenem legyen szólva, hogy eddig kb. mindenki le akart beszélni róla.Azért szeretnék nagy kasztnit, mert szeretem a nagy autókat és talán mert egy fokkal biztonságosabbak. Reanult-m van jelenleg, azt többet nem szeretnék. Opelek az újabb insigniát leszámítva nem tetszenek.
#213701 imyourfriend:
1.6 cr az psa motor, ugye? -
imyourfriend
őstag
válasz
footy #213700 üzenetére
Ide Szentgotthárd, Szombathely környékére ingázni én sem vennék összkerekes szekeret, hacsaknem egy eldugott faluban van a munkahely a domb tetején akkor télen lehet húzós de a fő és magasabb rendű mellékutak kiváló állapotúak nyugati szomszédunknál télen is. Egy jóféle golfot, oktavot vennék erre a célra 2.0 dizellel ulesfutes tempomat aztán gyerünk.
Személy szerint 1.6 cr O3-at használok 2015-bol, a fogyasztást nem tenném első helyre ha 5 liter környékéből megáll azzal már jól lehet ingázni csak oda kell figyelni a bódé állapotára mindig, 3.5-4M környékén vannak jóféle darabok.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
footy #213543 üzenetére
Régebbiek
Fiesta rendszáma van meg fejből, az 2013, hajszállal 200e km előtt kapott új motort. Nálam olajban futó szíjas motor nem igazán jönne szóba, amíg van száraz szíjas vagy láncos alternatíva, márkától stb függetlenül - de én főleg nyomórudas és résvezérelt motorok között nőttem fel
Használtam ilyen Focus-t rövidebb ideig, teljesen ki voltam békülve vele, nagyon az 1.6 szívóra hasonlított.
-
tibbike01
őstag
válasz
footy #213234 üzenetére
Köszi a linket, itt pont hogy dicsérik a száraz DSG-t
Mit dem Auto einschl. DSG bin ich die 5 1/2 Jahre insgesammt so zufrieden gewesen, das ich den Wagen 04/2015 gegen einen Sportsvan 1,4 TSI DSG einngetauscht habe.
Összességében annyira meg voltam elégedve az autóval, beleértve a DSG-t is 5 és fél éven keresztül, hogy 2015/04-ben kicseréltem az autót egy Sportsvan 1.4 TSI DSG-re.
Mein Golf 5 1,9 TDI 105 PS 7 Gang DSG - 185.000 KM in 4 Jahren ohne Probleme.
Az én Golf 5 1.9 TDI 105 LE 7 sebességes DSG - 185 000 KM 4 év alatt gond nélkül.
-
Morris
veterán
válasz
footy #213234 üzenetére
Az első komment az oldalon nagyjából mindent szépen le is vezet. Nem lehet általánosítani. Van sok szar, van sok jó. Ha tényleg annyira rossz lenne, akkor kivezették volna, ahogy a láncos vezérlést.
De nem. Módosítottak rajta és továbbra is elérhető. Olyan hű de sok tapasztalat nincs vele. Ha sok a méter az autóban, akkor az pályán ment, ergo nem lett kínozva a váltó. Ha kevés, akkor vagy város, vagy nagyon ritkán hosszú utak. De ezt meg nem tudod kideríteni.
Szóval nincs rá egyértelmű képlet.
Szar a száraz DSG? Miért, az olajos nem kotlik meg? Honnan tudod, mondjuk egy 160k-t futott olajos dsg-nél, hogy cseréltek e 60k-nként olajat? Sehonnan.Nem vagyok ellene egyik váltónak sem. Én is ezeket nézegetem. Kénytelen vagyok, mert ebben a kategóriában 200Nm-ig nincs más. Egyszerűen a kínálati oldal siralmas ebből a szempontból.
Értem én, hogy szar a száraz DSG. De miért szar? Hol van egy hiba arány táblázat? -
tibbike01
őstag
-
kisza25
félisten
válasz
footy #212999 üzenetére
Amúgy nem bántani akarom a J astrát, nekem kifejezetten tetszik a formája, az insigniával is szeretek krúzolni, egy nagy hajó, jó a futóműve, a zaj csillapítasa. És az insignia formája is tetszik. De méretéhez képest az i30/tipoban is nagyobb hely van elöl, ha a kombit nézem akkor meg az egész autóban, a kombi 1,6 i30- am meg jobban is megy és kevesebbet eszik. Viszont ha frontálisan ütköznénk, akkor szívesebben ülnék az insigniában
Egy időbe rengeteg tesztet néztem J astráról és mindenhol elhangzott, hogy nehezebb a márkatarsaknal, mert nagyon rámentek a biztonsagra, ezért beleraktak egy csomó vasat/acélt, de nem nagyszilárdságút, ezért lett nehezebb -
426os
őstag
válasz
footy #212858 üzenetére
Uh, kérdeznék én is pluszban, ha nem gond. Osztrák Weltautóval is van esetleg tapasztalatod?
Az ŐAMTC (feltételezem ezt értetted autóklub alatt) átvizsgálás mennyire alapos, diagra is dugják az autókat vagy csak szerkezetileg nézik át?
Hogy ne offoljuk ezt a topicot, ide is írhatod a válaszod: [link] -
válasz
footy #212569 üzenetére
A linkelt hozzászólásodat is megmutattam anyókának.
Már érti, hogy miért fórumozok, miért itt kérek tanácsot, segítséget.
A Civic-nél a belső zaj volt a legnagyobb visszatartó erő.
De A Giulietta külleme, éveinek száma, állapota meggyőző volt.@#212584TrollBalint
Hát amit leírtam az feszültséglevezetésnek is jó volt, meg hát ha nem írom le, akkor nem is tudtak volna segíteni.
Elég erős tortúra volt. 2023-01-05 és 2023-02-17 között... másfél hónap. -
Vismajor01
addikt
válasz
footy #212215 üzenetére
Nincs semmi flémelés!
De ne gyártók reklámújságjait linkeld már be-Csak pofátlanság kérdése hogy a polo az nem suv
Pl Toyota Yaris Cross is SUV a Toyota szerint, amúgymeg az? Ló**szt
Egy golf nagyobb nála!
Szal igen, ha visszakanyarodunk a crossover vagy compakt suv vs compakt minivan akkor máris árnyaltabb a kép. De gyere el hozzánk parkolj ide a picassoval és nézzük meg. 2 sörbe fogadok, hogy az első kerék gumipereme a kilincseddel lesz egymagasságban.
Plusz ahhoz képest, hogy megtudod cáfolni mind a 8 pontomat, egy cáfolatot sem látok
De újra, én SUV-okról beszéltem nemilyen felfújt matchboxokról, azokról nincs tapasztalatom.
És továbbra is, nem azt mondtad, hogy a minivan JOBB mint egy SUV, hanem, hogy a SUV SEMMIBEN nem jobb mint egy minivan. Ezt meg röhögve, becsukott szemmel irodai széken pörögve is megcáfolom.
-
saen
veterán
válasz
footy #212215 üzenetére
A SUV csak divat, alapvetően nincs rá szükség, de az emberek mégis ezt veszik, a gyártók meg örömmel gyártják, mivel többet keresnek vele, mint a sima autókon.
Az egész autós piac teljesen másmilyen lenne, hogyha ész érvek és a logika irányítaná, de nagyon sok érzelem van egy autóvásárlás mögött és ez mozgat sok mindent. -
Vismajor01
addikt
válasz
footy #212213 üzenetére
SUV-ot irtál nem Crossovert. A tiguan, X2, Kadjar nem SUV.
A suv az az X5, Touareg, Arkana, na az suv.
Ezeket a crossovereket nem tudom miért lennének jobbak, de a SUV mint RX450H vagy XC90:
Miben jobb egy kompakt SUV mint egy kompakt minivan?
1. Magasabban ülsz, jobban átlátod a forgalmat, ezáltal biztonságosabb
2. Magasabb a felépitmény, hosszabb a rugóút, jobban viseli az úthibákat
3. A hosszú rugóút miatt lehet rá ballonosabb gumikat rakni amik megsokszorozzák az autó és a gerinced úthibatűrőképességét, mégse néz ki hülyén
4. Rendes motorokkal is kapni, nem csak ilyen 1.2es fűnyírókkal
5. Bár nem terepjárók, de már csak a méretek adottsága miatt is könnyebb szivvel hajt az ember földútra, parkol rá padkára
6. Az autó magassága miatt sokkal könnyebb a ki-be szállás, senkinek nincs messze a kor amikor ez sokat számit
7. A magasság miatt a méretes csomagtartó alja sokkal magasabban van, sokkal könnyebb ki és be pakolni, nem kell lehajolni annyira.
8. A méretek miatt a nap is sokkal jobban besüt, naposabb az egész autó mint egy földszinti, bár ez lehet a kompakt minivanba is.Egyébként valszeg tudnék ugyanennyit irni, hogy a Minivan miért jobb, de azt irni, hogy a SUV semmiben az butaság
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3038, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest