Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #229921 üzenetére
Probaltam Cliot es a Bravot is, fasorban sincsenek a G6-hoz. De nem kell egyet ertenunk. Ha igy lenne mindenki Subarut venne mint en.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #229912 üzenetére
Pedig belter minosegben agyon veri mindet. Nem rossz valasztas a G6.
-
Sirandrish
legenda
válasz
grizlisandor #229916 üzenetére
Hát sok egyéb autó megy ezen az áron, de ezek tetszenek
A Clio lehet hogy jobb autó, de egyáltalán nem tetszik...ráadásul elsőre mindenképp egy "igénytelenebb" szívóbenzint szeretnék.
Ezzel reményeim szerint megtanulok vezetni, aztán majd legközelebb remélhetőleg nagyobb kerettel alaposan szétnézek.
Még azt se tudom hogy el tudok-e majd vele indulni, mert Dieselen tanultam, és benzineset még sose vezettem, szóval.... -
Sirandrish
legenda
válasz
grizlisandor #229912 üzenetére
1.4 szívóbenzin.
Focus 3 volt/lenne a másik opció, de pont elvittek egyet az orrom elől, és a keretemmel nagyon nehezen találok olyat ami mindennek megfelel nekem
Első autónak gondolom azért megfelel -
Sirandrish
legenda
válasz
grizlisandor #229900 üzenetére
Igen, én is erre gondoltam hogy ilyen papírt annyit nyomtatok amennyit akarok, és azt írok rá amit akarok..aztán már csak oda kell biggyesztenem a motortérbe aztán +200at ér a verda....
Hm...ez jó biznisznek tűnik...elkezdek ezzel foglalkozni -
rbalint88
addikt
válasz
grizlisandor #229101 üzenetére
Mivel mindketto kb a kinalat alja es relativ sokat futott, ezert a felszereltsegre koncentraltam elsodlegesen
Astrabol sajnos nagyon sok a fapados.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #227996 üzenetére
Gen2 M32 már nem volt a MiTóban, addigra beszántották azt a motort, illetve az 1.6 dízelnél váltottak a digók a saját fejlesztésű C635-re.
-
válasz
grizlisandor #227996 üzenetére
Annyit tudok, hogy 2012 évvégi J Astrák már a második generációs M32-vel jöttek ki.
-
attiss66
senior tag
válasz
grizlisandor #227924 üzenetére
Erről van véleményed? BMW 316i Touring, benzines , Xenon, [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #227935 üzenetére
Már megint azok a fránya F betűk.
-
Alcsi69
senior tag
válasz
grizlisandor #227935 üzenetére
Na az zseni.
-
attiss66
senior tag
válasz
grizlisandor #227930 üzenetére
"Te körülírtad az Audi A3-at, FL utánit, azaz 2010 utánit vennék kézi váltóval 1.4 TSI 122/125 lóval. "
ez pl? ez 1.6 [link] -
mufi
senior tag
válasz
grizlisandor #227893 üzenetére
U bakker, mar olvasni is fajt...koszonom!
-
footy
addikt
válasz
grizlisandor #227151 üzenetére
A Peugeot szervizben egy agressziv tisztito habot emlegettek, nem volt szo WD40-rol.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #226740 üzenetére
ennyit belelocsolva megvehettek volna bele az 1.8-s stroker kit-t is mar, es akkor csinaltak vmit ertelmeset is vele
-
ParmaBoy
tag
válasz
grizlisandor #226740 üzenetére
Sztem nem nyultak bele, ezek ilyenek kb mind.
-
Pikaa
aktív tag
válasz
grizlisandor #226626 üzenetére
Az előbbinél nálunk (Erdélyben) nagyon sok az adója. Évi kb.160k forint. Yeti pedig kinézetre nem tetszik sajnos.
-
Pikaa
aktív tag
válasz
grizlisandor #226602 üzenetére
Igen, de azok nem 4motion. De most látom, hogy ebbe a topikba írtam ki, bocsi.
-
Vismajor01
addikt
válasz
grizlisandor #226618 üzenetére
Nem kell ezen pörögni. Annyit irtam le h a családban volt egy és egy kalap vasat nem ért, nem irtam olyat h az egész típus szar vagy ne vegye senki.
-
Vesztor87
senior tag
válasz
grizlisandor #226581 üzenetére
1,2 tce a lehető legrosszabb motor a renaultnál, mindenki szidja minden létező fórumon.
Focus/megane radaron van, sajnos ott hogy az ember bepipálja hogy magyar autó érdekli, onnantól 95% kiesik.... -
Pikaa
aktív tag
válasz
grizlisandor #226540 üzenetére
Köszönöm.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
grizlisandor #226540 üzenetére
A PQ46 2.0TSI motorokkal milyen problémák voltak?
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #226119 üzenetére
A C635 volt szonkronproblémás, de azt is csak az erősebb változatok kapták, egy 95 pónis szopóbenzinnel és C514-gyel semmi probléma nem lenne. Vagy a 120-as T-Jettel és a C510-zel. Ez a váltó van a mi Ypsilonunkban is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #226116 üzenetére
MiTót csak azért nem ajánlanék, mert 11,25 m a fordulóköre, úgyhogy hiába alig 4 méteres a hossza, manőverezni nehézkes vele.
És ha az M32 miatt írtál évjáratot, csak a 155 pónis T-Jet és az 1.6 Multijet kapta, illetve az 1.3-asnál előfordul a kistesó M20 is, de a többi motor mellett C510, C514 vagy C635 van.Inkább egy Ypsilon (843).
-
Laraxior
titán
válasz
grizlisandor #225962 üzenetére
Kettőstömegű, kuplung, meg az a retek szűrő, nem tudom mi a neve, úgyis hamarosan bekopogtatnak, 300k kmnél már minden km ajándék, hogy nem kellett eddig lebontani
Ha nem lennék elégedett az autóval, már eladtam volna, de egy szervócsövet kellett cserélnem, a klímakompresszort, elöl az egyik hűtőradiátort, meg egy első hidat, amik nem időszakos cserék. Ezen kívül, gumi, olaj, vezérlés, fékek. -
válasz
grizlisandor #225962 üzenetére
Van faternál pár db régebbi szűrő, na ha nem felejtem el, rájuk nézek!
(pont 1.5dCi, csak nem a leginkább érintett 100-106LE-s verzió) -
Eugene Roe
őstag
válasz
grizlisandor #225909 üzenetére
Ezzel megvagyok, megvolt a váltó-olajcsere
évi 6-8k km-t mennék csak, kiszabadulni a városból. Nem a lánc szokott lenni tudtommal a gond, hanem csak a feszítő fárad el, az is inkább 200 felé, de ez persze részletkérdés.
Amúgy igen, ez 1-1 mercedes, a kis dízel lenne renault motoros.
-
szebe
addikt
válasz
grizlisandor #225233 üzenetére
Árazásban lehet a Fabia, de amúgy a ZS-nek nem inkább a Kamiq lenne az "ellenfele"? Szép magyarosan szólva, subcompact crossover SUV.
Itt azért már akad némi árelőnye a ZS-nekMondjuk ebből az összehasonlításból is lehet inkább a Skodát vinném.
-
Tigi
őstag
válasz
grizlisandor #225233 üzenetére
Hát inkább a Fabia.
Mondjuk az új Fabia tetszik, bár nem tudom, hogy a Skoda-nál is romlott e a minőség. -
LK
addikt
válasz
grizlisandor #225206 üzenetére
Másik két típus topicja halott. Különben ott kezdek
-
Drughi
addikt
válasz
grizlisandor #225187 üzenetére
A Focusnál szerintem a ferdehátúval számol, én nem találtam kombira lehetőséget ( +243Kg)
A vectra esetében pedig nem látom az adott verziót ( 175NM ; 140Le )Biztos, hogy fickósabb vectra, de nyilván nem ezzel fogom megdönteni a Nürburring körrekordot.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #224250 üzenetére
Vagy megszűnt az adott típus/motor, vagy pedig váltottak a saját C635-ösükre.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #224248 üzenetére
Nekem
mondodírod?Az olaszok nem használták már a javított M32-t.
-
Lisztok
kezdő
válasz
grizlisandor #221724 üzenetére
Sajnos B8-ra nem futja. Kb. 30 százalékban használnám az autót városban. De a max távok is egyhuzamban ilyen 50-60 km. Autópályázni nem szoktam. Évente kb 15 max 20 ezret mennék, lehet még ennyit sem. Nem ódzkodom a dízeltől, jobban is szeretem vezetni, csak tartok tőle ilyen célra nagy hülyeség lenne. Egyébként megnéztem a hahu kínálatát, benzines B7 sedan kb 10 darab van felrakva
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #221682 üzenetére
És az óra is 20:47-et mutat verőfényes napsütésben.
Komolyra fordítva: ha tényleg napi használatban van és csak ennyi km-t futott, az eltömődött EGR garantált, de orvosolható.
Illetve ami furcsa, hogy a hirdetés szövegével ellentétben többször cserélt gazdát, valamint a km-nél is volt egy kiugrás (48k-61k-54k), ami valszeg csak elírás, röpke 1 hét alatt 13k km-t megtenni azért durva lenne.
Ja, és holnapután lejár a műszakija.A sárga pedig nekem is kedvencem, bár a ködlámpa burkolatát feketére festetném.
-
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #221568 üzenetére
Amikor talalsz hahun/mobile.de-n egy ellenpéldát, honnan tudod hogy hanyszor cseréltek benne motort ?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
grizlisandor #221328 üzenetére
Az három ajtós gen7 volt.
(RCE953) -
batai15
félisten
válasz
grizlisandor #221314 üzenetére
így van ,nekem is így volt utólagosan a 206sw(2.0hdi )
-
slett27
addikt
válasz
grizlisandor #221280 üzenetére
Már olvasom, köszönöm.
eWro :
Jogos.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #220780 üzenetére
Nem izgat, de azért köszi.
-
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #220771 üzenetére
Nem kell száguldozni
Én itt az 1,6 gdi vs 1,6 mpi-ről beszéltem -
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #220774 üzenetére
Fart?
-
vzsryl
nagyúr
válasz
grizlisandor #220774 üzenetére
202-vel már mentem vele, de nyáron kipróbálom Pilot Sport 5-tel, hogy mi a vége.
Szerintem ~210-215.
tboldi: Renault 1998cm3-s turbó benzines motorja. Laguna coupéban már szemezgetek vele egy ideje.
-
No.01
addikt
válasz
grizlisandor #220653 üzenetére
Egy uj 2.0-as Corollat hajtok igy a Toyota fele azert van bizadalmam boven (foleg, h a csaldban van 3 masik is)
A Mazda szimpi, de en nem leszek tesztnyul es az oxidacio kerdese ott meg tan mindig inkabb van nyitva mint nem...
Az az igazsag, h hosszabb tavokra kellene valami auto ami nem tul regi, (vagy uj) automata es nem kell attol felnem, h beszarik. Ha emelle meg nem is eszik sokat az megjobb lenne.Persze ha nem jon szembe semmi akkro lehet marad a B tervnek egy masik auto a kedvesebbik felemnek en meg majd teszem a km-eket a Corollaba.
-
batai15
félisten
válasz
grizlisandor #220626 üzenetére
Jó hát eleve olyantól vettem aki annak valotta magát
Viccet félretéve tényleg tetszenek az autók,de kicsit félek tőlük. PSa vonalon nincs ilyen,tudom mire számítsak.
De ettől függetlenül meg fogok nézni pár autót majd. -
batai15
félisten
válasz
grizlisandor #220624 üzenetére
Mint írtam jókat hallottam,csak azért bennem van az hogyha belenyulok a szarba,nem jó. Az említett audim 3 hónapot állt,és nem lett jó vége,lehet csak rossz beidegződés,és előítélet.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #220261 üzenetére
Döntsd el, mi a fontosabb, jól kinézni vagy hátul elférni! A kettő együtt nem megy.
-
válasz
grizlisandor #220261 üzenetére
Nálunk sem ment át a vizuális vizsgán. 😁
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #220256 üzenetére
Lancia Deltát nem néztél esetleg? Abban akkora hely van hátul, hogy magam mögött fetrenghetnék is a padlón a 194 centimmel.
-
válasz
grizlisandor #220254 üzenetére
Giulietta maradt.
Jópofa kisautó, bár hátul max 180cm-es ember fér el. Az is csak 60-70km-ig...
170cm alatt oké a hátsó ülés is.Viszont nagyon jól fekszi az utat, az 1.4TB 150 lóig húzható.
Nekem végülis bejött, de ami még fontosabb, hogy asszonykának is. Elvégre neki vettük.Ha tényleg realizálódik nálatok, akkor majd jöhetnek képek, tapasztalatok! 👍
-
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #220077 üzenetére
Hajónapló, gen1 Auris kiesett, Mito kiesett, Giulietta maradt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #220083 üzenetére
1.8 Hsd, az a raerosoknek van. Azf felejtsd el.
-
válasz
grizlisandor #220087 üzenetére
-
tototos
addikt
válasz
grizlisandor #220083 üzenetére
Ha hibrid akkor szerintem csak a Toyota
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #220077 üzenetére
Auris Gen1? A 132 lovas 1.6i csalódás lesz, mert abban sincs tarcsi. Ha szénné pörgeted akkor meg csak a hagja jön meg, az ereje továbbra sem. Van belőle 2.2D-4D 177 lóval, az már oké.
Amúgy meg akkor a T-jet a mit keresel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #220069 üzenetére
Áh, a Modus! Ilyennel csináltam a B jogsit. Csoda, hogy nem a középen lévő műszeregység zavar.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #220069 üzenetére
Nissan Note?
-
mauimagic
senior tag
válasz
grizlisandor #219714 üzenetére
Értem. Akkor ha cégtől veszem, mutat mondjuk számlát a cseréről, akkor is érdemesebb kicserélni, mert időzített bomba?
A tömítésre nem tudsz véletlenül linket? -
maximilian4
addikt
válasz
grizlisandor #219463 üzenetére
Ha szar a váltó, akkor egyből jelentkezik a hang? Vagy random jön elő. Nehogy az legyen hogy a próbakörön semmi hangja, hazaviszem, majd elkezd vonyítani törvényszerűen. Bár belekalkulálom a felújítást, de azért nem egyből szervizbe akarom vinni vétel után. Kicsit had élvezzem már.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #219463 üzenetére
Swift-nel is asszem 45k km az olajcsere periodus
szoval ha minden 3.-4. olajcserenel van elkovetve se kene, hogy egy eret vagos tema legyen -
Csaby25
őstag
válasz
grizlisandor #219179 üzenetére
Utastér mekkora a sima Golf6 és az Octavia-hoz képest?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #219110 üzenetére
Gyanús is volt...
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #218442 üzenetére
Szívesebben választanék inkább digó 1.6 Multijetet, az olajpumpa tömítésének cseréje/kiváltása a legkritikusabb, de filléres tétel és egyszerű művelet. A nagyobb baj, hogy ez a motor gyakran párosul M32-vel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #218440 üzenetére
És még az olaszokat szidják...
Amúgy N, nem M, amiről szó volt.
-
válasz
grizlisandor #218386 üzenetére
Csak a keretbe nem igazán fog beleférni egy 2. gen M32-es FL J Astra 1.4T (A14NEL/NET) J Astra, amit ajánlani is lehet. Bár vicces hogy sarkítva lényegében az egy Z14XEP más hengerfejjel és csigával. A hűtőkör csövei gyenge minőségűek, kiegyenlítőtartály és vákumcsövek is szeretnek repedni, bár nálunk 9 éves 1.6 szívónál még minden gyári.
-
szebe
addikt
válasz
grizlisandor #218386 üzenetére
Nem tudom mennyire jönne ki a keretből fl utáni darab. Előttiekkel meg azért szokott ez-az lenni. Meg évjárattól függetlenül nehéz a kocsi.
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #218386 üzenetére
J Astra mellett szól, hogy nem női autó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #218374 üzenetére
Szívó 1.6 ti-vct (125 LE-ig) vehető.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #218374 üzenetére
De, szepen megfozik magukat. [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #218017 üzenetére
Igen a K Astra láncos.
-
válasz
grizlisandor #217838 üzenetére
there's no replacement for displacement
-
batai15
félisten
válasz
grizlisandor #217838 üzenetére
Mondjuk ha Mazda 3 nem csak 120ps lenne akkor nem lenne kérdés melyik. Ültem ilyenben nagyon bejött .
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #217838 üzenetére
Mondjuk nem lenne őszinte a mosolyom egy turbócserénél de hát vmit valamiért.
De azért nagy duzzogva ellenék a sedan Mazda 2.5T AWD-ben.
-
imyourfriend
őstag
válasz
grizlisandor #217838 üzenetére
Biztosan odaadnád az országodat, egy BMTS turbóért?
-
válasz
grizlisandor #217353 üzenetére
Ez fontos.
Főleg ha kényszerhelyzetben vagy, mert pl. hirtelen GTK lett az (egyetlen) autód.
Továbbá a jó vételeket gyorsan elviszi más is. -
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #217046 üzenetére
1,4 szívó tipom volt 2db is, a sedan nekem is 7 körüli átlagot hozott, az 5 ajtós 7dl-el többet.
Az fb tipo csoportban mindenkinek 8-9 körül eszik az 1,4t, pedig fb csoportokban mindenkinek 1-1,5 literrel kevesebbet eszik az autója, mint nekem
Amúgy vennék én 1,4t tipot, csak alig van eladó 😏
Egy szóval sem mondtam, hogy rossz a turbó, hanem hogy nem szerettem 2000alatt ami nekem volt, pedig elvileg 1500 körül volt 240Nm, mondjuk nekem crdi volt csak turbós, benzines nem. -
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #217036 üzenetére
Ezt most nem értem, hogy miért a két tipot kell összeállítani, amikor egy kombi hyundai i30- at cserélnék le ami 1,6 120 ló, egy kombi tipo 1,4t-re/alfa 1,4t-re🤔
Ráadasul az 1,6 szívó tipo automata és csak sedanban van. Számomra irreleváns, az a lényeg hogy a jelenlegi autómat mire van értelme cserélni, vagy nincsen. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
grizlisandor #217036 üzenetére
Mondjuk a 2 elemes mintavetel a szivohoz nem egy nagy vmi
-
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #217025 üzenetére
"Turbócsere se egy nagy kaland."
Az attól is függ, hogy mi kerül bele belőle a motorba...
"4850-ig döglött a tiéd is! ;]"
Szívónál azért más az érzet lent, meg 2000- nél nem is kezdem el nyomni neki, amúgy kb 3500- tól már megyeget szépen.
Az 1,4t -hez hasonlítva meg kb ugyanúgy mennek, de az enyém 5-7,5 litert eszik, az 1,4t meg 7-10 litert -
szőröscica
addikt
válasz
grizlisandor #217014 üzenetére
Jo arak vannak, egy 7 eves kompakt 200 ezer km-rel 4.2 misiert.
-
válasz
grizlisandor #217014 üzenetére
akarod mondani kontrasztos
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #217014 üzenetére
Hajrá!
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #216360 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #216354 üzenetére
Majd egyszer megejtem a második generációsra fejlesztést, meg akkor egy short shiftert kap.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #216354 üzenetére
Az én dísztárcsám eltakarja a kerékanyát szóval...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #216354 üzenetére
Saru így legalább nem lesz "virágos", mi zsírral szoktuk alaposan bekenni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #216212 üzenetére
Sima MPI 1.6 (102 LE) mellé hagyományos automata járt
nem mentesít az olajcsere alól, csak a pontosság kedvéért.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #216212 üzenetére
DSG-nel az a 60k km is olyan, hogy legkesobb akkor...
de ha jot akarsz magadnak, akkor azt nem varod meg -
hdanesz
őstag
válasz
grizlisandor #215435 üzenetére
12 hirdetésfigyelő van beállítva.
Hátha összejön egyszer.
-
hdanesz
őstag
válasz
grizlisandor #215423 üzenetére
Másfél hónapja keresek autót, sokat megnéztem élőben. Volt olyan (nem is egy amitől már 10 méterről elfordultam).
Gondolkoztam rajta, hogy mi is a jobb? Egy őszinte autó, ami a valós állapotot mutatja....vagy egy javítgatott, rosszabb esetben kókányolt valami.
Több kereskedő is mondta, hogy letaknyolja a kőfelverődést pl. mert ha nem teszi, akkor az a gond, hogy tiszta foltos a kocsi.Valamelyik meg épp úgy hagyta...mert ha lefújatja a motorháztetőt akkor az már egy fényezett elem, így meg marad a gyári fény...foltokkal. De legalább elmondható, hogy gyári fény.
Én személy szerint jobban kedvelem az őszinte, valós állapotot mutató autókat...még ha szar is az állapot. Akkor elvileg látod mit veszel. Legalább látod.
Ahogy a becsületesnepper mondja: 'először a szem eszik'.
Lassan kezdek belefáradni a keresésbe. Volt pár autó amit a keresés elején még azzal hagytam ott, hogy nem rossz nem rossz, de hátha találok jobbat. Minél több autót nézek meg, annál inkább kezdek rájönni, hogy a nem rossz kategória az inkább kiváló volt a mostaniakhoz képest.
Tényleg elkeserítő tákolásokat, állapotokat látok. Ami a hirdető (még magánszemély esetén is) szerint hibátlan és kiváló állapot. Volt olyan magánszemély aki az autó megnézése közben csodálkozott rá amikor felnyitottam a motorháztetőt...hogy jééé ennek így néz ki a motorja? Mert ő még sosem nyitotta fel. Bíztató...
Évekkel ezelőtt amikor autót kerestem általában 2-3 hét alatt találtam pár megvásárlásra érdemes autót....most meg vergődök mint malac a jégen. Az autók 90%-a árnyékra vetődés.
Vagy ha az autó rendben is van, akkor a 'körülményekkel' van valami. Volt egy autó ami a kereskedésben áll, de nem lehet megvenni majd csak bizonytalan idő múlva, mert valami örökösödési probléma van a háttérben. Volt olyan ami 2021 októberében érkezett az országba 198 ezer km-rel, azóta volt 5 tulajdonosa (ebből 2 kereskedő)....tehát három magánszemély használta bő másfél év alatt...gondolnánk. De nem.
Mert a mostani kereskedőnél 2022 augusztus óta áll az autó. És most hirdetik 199 ezer km-rel. Mi lehet azzal az autóval ami elfogyaszt három tulajt....és nem fut velük ezer km-t sem.
Sok kereskedő trükközik azzal, hogy új hirdetésként teszi fel az autót, nem pedig hosszabbítja az eredetit. Mert rájöttek, hogy pár vásárló figyeli a hirdetéskódot...és az alapján a hahu-n már tud kb. saccolni milyen régi a hirdetés. Tegnapelőtt a szemembe mondta az egyik kereskedő, hogy előző nap tették fel a kocsit..még nagyon friss. Aztán közöltem vele, hogy max. ezt a hirdetést tették fel tegnap...mert megnéztem a cég régebben hirdetett autóit (2022 novemberből) és a képeken a háttérben látszik ez az autó többször is.
És ez csak egy része az általam az elmúlt másfél hónapban tapasztaltaknak. Kicsit csüggedt vagyok most. Mindenféle autót néztem már, tényleg ezek a paraméterek a legfontosabbak : ár: 2millió és 3.5 millió között, ülésfűtés, tolatóradar, 4-5 ajtós, kombi, SUV, MPV a lényeg, hogy ne legyen 2-3 ajtós.
És ennyi. Mivel 25-30 ezer körül megyek egy évben...a dízel/benzin nem annyira releváns. A lényeg a megbízhatóság. (Tudom, az ülésfűtés és tolatóradar megoldható utólag is, de első körben maradnék a gyári megoldásoknál.)
Arra kérlek most titeket, hogy tényleges hirdetésekben szereplő autókat ajánljatok/linkeljetek. Amit ti a fenti paraméterekkel megfelelőnek gondolnátok és ajánlanátok nekem. Gondolkozzatok úgy mint ha magatoknak kellene az autó.
Remélem nem nagy kérés, köszönöm szépen előre is.
üdv,
Dani -
krypton
senior tag
válasz
grizlisandor #214694 üzenetére
Mitől nagyobbak a Meriva B fenntartási költségei? Turbó miatt, vagy drágábbak az alkatrészek? Van esetleg valami típushibája ami miatt érdemes kerülni, vagy csak simán EcoTec szóval inkább ne
? Gondolom márkakereskedés nem nagyon árul lepukkant autókat. Hogy viszonyul ez az egész egy C-Maxhoz?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #214238 üzenetére
Az korrekt.
-
kisza25
félisten
válasz
grizlisandor #214236 üzenetére
Nem összkerekes a GR Corolla?
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #213948 üzenetére
A 77 lovas szopóbenzin és a hozzákapcsolt váltó gyakorlatilag hibamentes, csak Qru Subarujához hasonlóan nincs benne tarcsi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #213948 üzenetére
Csupa vonzo alternativa...
-
tboldi
nagyúr
válasz
grizlisandor #213946 üzenetére
A MiTo esetében a legjobb motor, a 155 pacis 1.4 T-Jet sajnos csak 2008 és 2011 között volt kapható. Nincs MultiAir, nem repedős a leömlő… de van M32.
És a bébi Alfába nem is került soha a javított változata (a fenti motort elkaszálták, az 1.6 dízel meg C635-öt kapott), viszont jó hír, hogy utólag is upgrade-elhető, amivel tulajdonképp végérvényesen megszüntethető az összes baja.Itt egy lista, hogy mit mihez párosítottak: [link]
És még több hasznos infó itt: [link]Habár stariusnak nem biztos, hogy MiTo kellene a Golf után, inkább Giulietta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Keresünk dokkolókat
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest