Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füleske
addikt
válasz
vzsryl #195913 üzenetére
"Már egyre többen pedzegetik, hogy ha megint lenne valami hasonló vírus, akkor arra fel kell készíteni a társadalmat, mert még egy ilyet nem fog kibírni, és a gazdaság sem."
Nagyot mondani a lehetséges jövőről bárki tud bármiről. Politikusok ?
Hogy autós témánál maradjunk minden hónapra jut egy csodaakku vagy egy hidrogénes csodajármű.(pl. Nikola) Azt szabad elhinni ami már megtörtént illetve meg tudod venni a boltban emberi áron.
"Ennyi pénze nem lesz a magyar államnak szvsz. soha"
A mostani támogatás is EU - s pénz. Ha az államon/gyárakon múlna a dolog 100 év múlva is az 1.9 TDI lenne a favorit.
"Sőt a fejlett nyugatnak is valószínűleg nehezére fog esni,"
Ez már egy lejátszott történet, úgy hívják hogy CO2 kvóta meg Euro 7-8.
"El tudod egyáltalán képzelni" Én el, egyrészt rengeteg gyár fog akkut gyártani, másrészt szvsz nem cél hogy mindenkinek legyen új autója. (hogy ez mihez vezetne azt már szerintem 2008 - ban láthattuk) Szerintem nem a jelenlegi eladási számokból kell kiindulni.
"Elavultság alatt azt értem"
De ez nem elavultság hanem jelenleg itt tartunk. És szvsz aki ezt a hsz-t olvassa már nem fog olyan akkuval rendelkezni amit leírtál. Ugrásszerű fejlődésre én nem számítok. -
Füleske
addikt
válasz
vzsryl #195897 üzenetére
" járványkockázat mellett"
Addigra oda-vissza át lesz oltva mindenki.
"olcsóbbak ezek nem lesznek, de drágábbak igen."
Olcsóbbak valóban nem csak a hagyományosok fognak felzárkózni árban (ez már most elkezdődött). Nagyon könnyű pl. támogatásokkal vagy adókkal változtatni a vásárlási hajlandóságon.
"Szerintem lehetetlen 5-8 éven belül eltűntetni a belső égésű motorokkal szerelt autókat."
Az (épülő) akkugyárak kapacitásától függ minden. Ha lesz elég akku nincs visszaút.
"akkumulátor technika elavultsága" ??? -
Füleske
addikt
válasz
yuing #187050 üzenetére
Egyébként én is olvastam már olyat hogy nem lesz több e-up/citigo/mii . Amint elég MEB platformra épülő elektromos autót tudnak gyártani (ID sorozat, Skoda Enyaq, Seat el-born stb.) akkor nem fognak a nem elektromos platformra épülőkkel ( = profitot nem termelő co2 kvótaautók) tovább foglalkozni.
-
Füleske
addikt
válasz
yuing #186987 üzenetére
Szinte biztos hogy nem. Az idei mennyiség pár hét alatt fogyott el, most hogy 1 millióval több a támogatás akkor kb. mire kiírják a honlapra már nem lehet rendelni. Viszont ha a többi kedvezményes típusból lesz elég mennyiség (és lesz szándék a 11-13 milliós autókat bevinni 11 alá) akkor kétlem hogy kitart a támogatási keret őszig.
-
Füleske
addikt
válasz
szabonagyur #185331 üzenetére
Amelyikkel mész x ezer km - t és nem eszi. Bármilyen 10-15 éves autónál.
-
Füleske
addikt
válasz
Dare2Live #181410 üzenetére
"Ceednel KIA kirakta a 2020as árakat. Annyira nem vészes. 1.0ára +100.000Ft vel 1.4ára 200.000Ftvel nő. Érdekes, hogy a dízel árak is hasonló mértékben nőnek pedig azok jóval kevesebb CO2t pöfögnek ki.
Szívók megszünnek."Mert a KIA nagy valószínűséggel átlagban (villanyautókkal együtt) befér majd a 95 grammba, így ez csak a szokásos inflációs emelés és nem a CO2 miatt van.
-
Füleske
addikt
válasz
bajnokpityu #174752 üzenetére
A hidrogénnel sokkal nagyobbak a gondok jelenleg mint amik a "belső közlésben" az érvek. Pl. a BMW már 10+ éve is próbálkozott. Valahogy nem látom a temérdek hidrogénes autót az utakon. Kamionokba jó lehet.
Azt megértem hogy akkuhiány/termelési gondok miatt más irányba akarnak próbálkozni. De ez szvsz csak időhúzás/kísérletezés. -
-
Füleske
addikt
válasz
bajnokpityu #174739 üzenetére
Igen, pont ezért "állnak le vele".
Rájöttek hogy károsabb.
Nem az akkuhiány és a gyártási nehézségek miatt...
Mit lehet amúgy sejteni, mi a jövő ?
Ha majd megépül a saját akkugyár akkor meg majd "rájönnek" hogy mégsem káros ? -
Füleske
addikt
válasz
Tom1939 #169047 üzenetére
Azért nem lehet olyan nehéz a teljes lemerülést elkerülni ha már valamennyire ismered az autót, benzinesnél is kell figyelni a szintmérőt. Ha elektromos kocsim lenne nekem nem kéne bele még egy plusz nyűgnek egy benzinmotor csak ezért. A másik az hogy akku élettartam szempontjából is ajánlatos 20 % felett tartani a töltöttséget.
-
Füleske
addikt
válasz
szatyor1972 #161410 üzenetére
Te szeretsz kocsit mosni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest