Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz
focvis #227191 üzenetére
11 volt, 70 ezer km, 2018/6. Mar CarPlayes, de nincs benne faceliftes infotainment es vezetestamogato, csak mezei radaros tempomat. Viszont uvegtetos. Es csak egy szett felni volt hozza.
Szoval ez alapjan en is 12-12.5 koze saccolnam. Nem nagyon viszik ezeket a dragabbakat, az enyemen is sokat ult a kereskedo, illetve a multkor talalkoztam egy sraccal, o is kozel egy eve hirdeti a sajatjat (kek 2020-as Veloce), hogy vegre atuljon egy QV-be.Tatabanyara +1, de csodat nem valoszinu, hogy tudnak tenni. Elmondasuk alapjan inkabb a kinalat alja porog, 7-8-ert a dizelek es fapad benzinesek, amiket majd megchippelnek.
-
szőröscica
addikt
válasz
jackbacsi87 #226865 üzenetére
Valtocserevel millabol megvagy, es nem egy konzervdobozban ulsz. Kenyelmes, nagy, jol pakolhato. Keveset eszik.
Olcso fenntartas nem garantalt, de minden sarkon van bmw szerviz.
Ha nem akarsz szivni, emelj a kereten. Millaert manapsag mar biciklit se nagyon kapni sajnos.
-
szőröscica
addikt
válasz
szabonagyur #226416 üzenetére
A Corolla Crossnal undoritobb nagypapa autot keveset dobtak piacra.
-
szőröscica
addikt
válasz
Scofield007 #226264 üzenetére
Valami 1.5TSI. Golf 7.5 vagy Octavia 3. Sokkal jobbak lesznek palyazni, mint amiket irtal.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
closer #225926 üzenetére
Szerintem menj egy kort egy Giuliaval. A lehetseges hibakat leirtak.
En annyira szeretem a sajatom, hogy nem hasznalom. Ma is szep kioltozosen mentunk vacsorazni az asszonnyal, es inkabb a pudvas ceges dizel skoda kulcsat vettem elo a fiokbol, mert atgondoltam, hogy milyen uton jutok el a XV-bol a Szabadsag teri melygarazshoz, es sajnaltam azokon a rossz utakon atmenni az Alfaval.
Mondjuk errol szerintem el fogok beszelgetni a pszichologusommal, mert nem erzem teljesen normalisnak, hogy megvettem az alomautom, majd nem hasznalom, mert feltem/sajnalom. -
szőröscica
addikt
válasz
FrankMonzano #225796 üzenetére
Nem lesz ujszeru motorod.
-
szőröscica
addikt
válasz
gordonfreemN #225676 üzenetére
Scala azert egyszerubb gyerek mint az Octavia. Nem rossz, de a keretedbol en is inkabb egy jol extrazott gyartas vegi 1.5TSI O3-at neznek. Vagy Golf7.5, esetleg Leon.
-
szőröscica
addikt
Olajfogyasztas a VW-nel is van. 10k km alatt ha lement a nivopalca 2/3-aig, az gyakorlatilag semmi. Az ablaktorlolapat a par honapos, 4 ezer km-t futott Seat Atecan is csikozott, ugralt. Belteri zorges vatta uj Skodakban, Mercedesekben is van. Infotainmentrol sokan tudnanak meselni…
A rukinel duplakuplungot nem probaltad? Sok olcsobb autonal nem veszi konnyen anelkul.
A hovedo uvegezes hianya szivas. A szar kereskedo is.
-
szőröscica
addikt
válasz
bandus #225083 üzenetére
Neked is eszedbe juthat a lizingelt audis kaerupai vendegmunkas fejedben, hogy csupan nehany archetipust emlitettem, akiknek sok esetben sajnos az alapbeallitasa masok letolasa, jobbrol elozgetes, bevagas, buntetofekezes. Az M2-n, M0-n es mas kornyezo elkerulo/bevezeto szakaszon ezek teljesen hetkoznapiak.
-
szőröscica
addikt
Minden olyan szakaszon, ahol területi képviselők, managerek és "vállalkozók" nagy arányban reprezentáltak, ott a türhő közlekedés az alapvető. Melléjük jön még a frusztrált csokos apuka/anyuka, aki csak az agglomeráció utáni halál f*szán tudott 30 év hitelre venni egy sorházi lakást három gyerekkel a nyakában, ezért napi 2*90 percet tölt jó esetben munkába járással de az életet kockáztatná, hogy 88-ra leszorítsa, és máris kész a tökéletes mix az élvezetes autópályázáshoz.
-
szőröscica
addikt
válasz
Ádám16 #224690 üzenetére
Az Octavia praktikumban, helykínálatban sokkal erősebb. A Speedzone teszttel ellenben én azt mondom, hogy az Alfa egy kifejezetten szűk kocsi (én 191 centi vagyok, 80 kiló, mögém ember be nem ül), kevés tárolórekesszel, apró csomagtartóval - ha ilyesmit keresel, csalódni fogsz. Ha az első kanyar után nem térsz meg, akkor nem ezt az autót keresed, mert ennyiért van csendesebb, modernebb, praktikusabb.
Én az enyémet még csak pár száz km-t vezettem, összesen 4 alkalommal, de minden úton van valami, ami után vigyorogva paskolom a kormányt, és csak azt bírom ismételgetni, hogy micsoda autó...
-
szőröscica
addikt
válasz
NeoPampalini #224486 üzenetére
Egy utolso evjaratos 159-es Alfat vennek.
-
szőröscica
addikt
válasz
szabonagyur #223785 üzenetére
Az a coupe T-Cross? Az tenyleg eleg olcsoka, meg a Kamiq is minosegibb nala. Mondjuk erzesre a Kamiq es Scala fel polccal az ekvivalens Seat es VW merettarsak fele van pozicionalva.
-
szőröscica
addikt
válasz
flash- #223505 üzenetére
Ebbol szerintem eleg jol kilatni. Magasan ulsz, vekonyak az oszlopok, kocka bode. Automata, szoval meg ha esetleg kicsit gyenge is, a kiscellin lenduletbol azert felszalad, ha meg netan keves lenne, visszavalt helyetted, nem kell keresgetned a kettest mint valami jobbagynak. AWD, igy ha a polgi hokotroja meg nem tolta le a havat a hegyeteken, akkor is idoben haza tudod vinni a starbucksos kavet. A parkolassal se lesz gond, ezekben mar regota alaparas a beepitett parkolojegy, teruletfoglalasi engedely es mozgaskorlatozott igazolvany, melyeket a kozepkonzolon levo piros haromszog gomb megnyomasaval tudsz aktivalni.
-
szőröscica
addikt
válasz
konci79 #223450 üzenetére
Az ASX egy klasszik értelemben vett japán autó. Egyszerű, gyenge, zajos, de keveset fogyaszt és sosem romlik el. Van a családban 1.6 benzin, csak tankolják. Szerintem nem rossz, de egy K Astra vagy valami Golf7 testvér egy TSI-vel nem annyival nagyobb taposóakna, hogy ne érje meg.
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #223269 üzenetére
Az uj Merci A osztaly is olyan. Eloszor nem hittem el, kinyitottam es ujra becsuktam. Aztan megneztem, hogy nincs-e valami az ajtozsebben. De nem volt, ez ilyen.
A harmas oktavia, de meg a Kamiq is kulonben zarodik.
De ez a Wartburg feeling abban az autoban az index kattogasan, a kapaszkodok hianyan, a csillapitas nelkul, dongve tetokarpitnak csapodo napellenzon keresztul is aterezheto. -
szőröscica
addikt
válasz
csizo13 #222744 üzenetére
A T-Roc nem egy kategoria az Aronaval, Kamiq-kal, azoknak a T-Cross a tesojuk. Ha jo volt az Arona, nezd meg a Kamiqot 1.5TSI-vel, jobb minosegu auto. Viszont szerintem ezek az autok rettento zajosak, a nalunk elofordulo rossz utakon szornyu eros gordulesi zajuk van.
-
szőröscica
addikt
válasz
bandus #222520 üzenetére
En szivodizel kivetelevel mindent probaltam. Ez alapjan a turbobenzin es az elektromos a kedvenc, a turbodizelt elismerem hosszu tavra, viszont a kis szivobenzint nem szeretem. Vagyis, ami nekem volt, az szar volt, hiaba az ajnarozott M54B25, szerintem gyenge es sokat eszik.
Es most is esznel kell lenni tankolaskor, asszonye dizel, az enyem benzines.
-
szőröscica
addikt
válasz
ProperGoblin #222248 üzenetére
Megpróbálnék az alulértékeltebb modellek közül nézni valamit. Esetleg egy Fiat Croma, Nissan Primera.
-
szőröscica
addikt
Pályán nem biztos, hogy lényegesen kevesebbet eszik amúgy. Persze a nagyobb motor felára csak akkor éri meg, ha valakinek kell a finomabb járás és a plusz erő. Spritmonitor szerint fél liter sincs a kettő átlagfogyasztása között.
Ugyan nem vezettem, de szerintem a 110 lovas 1.0TSI-vel azért el lehet járni pályán. Viszont az 1.5-ben már van megnyugtató erőtöbblet, bent lehet maradni a belső sávban vele.
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #221498 üzenetére
Stellantis 1.2T-vel 5 évre tervezni is elég erős kincstári optimizmus lenne, nemhogy 20-ra.
Ha mindenképp SUV kell, akkor egy 115 lovas 1.0TSI Kamiq kijöhet 8 millióból.
-
-
szőröscica
addikt
válasz
Tom1939 #220443 üzenetére
Szerintem 1.5TSI-vel tok jo kombo a DSG, az Atecaban es a Kamiqban is nagyon tetszik, pedig ezek meg nem a mild hibridek, amik elvileg meg finomabbak. Az 1.6TDI mellett nem tetszik, hogy az egyes nagyon rovid, igy gyakran bologatos az indulas, majd 4-nel!!!! kettest kapcsol es csusztatja a kuplungot.
Berautoban Renault es Hyuandai DCT-hez volt meg szerencsem, azoknal gyorsabb es finomabb.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz
den89 #220238 üzenetére
Amikor volt nálunk egy Ateca, a páromnak az tetszett benne, hogy magasan ült és jól kilátott belőle. A Kamiqban is ezt szereti, bár ez alig magasabb egy klasszik kompaktnál. Ellenben mikor az M3 kivezetőről az M0-ra fordító kanyart bevettem 90-nel, megkérdezte, hogy nem lesz ez sok?
Az Amperában fel se tűnt neki...
-
szőröscica
addikt
válasz
BigBlackDog #220145 üzenetére
Szerintem a hibrid Mondeo fájna egy 3.0 V6 után, azért az tud bégetni rendesen.
A Mazda 6-ost adom, jó gép és klasszikus értelemben autó. És én a dízelt venném, szerintem az erősebbik 2.2 illik hozzá, nem a szétforgatós 2.5 benzin. Viszont ha az A4 kombi kicsi, akkor ez se biztos, hogy elég lesz.
Passat GTE is jó ötlet.
Új autó terén viszont el lehetne gondolkodni egy Octavian. 2.0TSI fullra extrázva kijön ennyi pénzből, és a csomagtartójába belefér egy Bentayga.
-
szőröscica
addikt
válasz
Bikkrom #220120 üzenetére
Ahhoz a V60 specialistahoz. Nekik egy sokat futott auto volt az elso (300k felett), amin az elozo tulaj megcsinaltatta a tipushibakat, igy kulonosebb problema nem adodott. A hatrany tenyleg az, hogy idopontot szerezni nehez. Jol gondold at, en budapestikent az Ampera szervizeltetesevel is szenvedtem, pedig nem sok baja volt es azt tobb helyen is ismerik, de honapokra elore kell idopontot kerni, varatlan hibanal pedig megszivod.
Kickass: igen, ott szukos lehet, de szerintem azert viszonylag hamar elmulik az az idoszak, mig kettojuk kozott kell uljon az anyuka.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #219877 üzenetére
Vagy egy Ampera. 26km-t barmikor rohogve elmegy akkurol, hosszabb uton pedig nincs hatotavpara.
Ha tisztan elektromos, akkor a legkevesbe lefingott akksiju Leafet vennem meg. i3, eGolf, Ioniq/Soul nincs ennyiert. Gyereket azert a trioba nem ultetnek.
-
szőröscica
addikt
válasz
f4lcon #219838 üzenetére
Ma reggel direkt figyeltem. -6 fokban indultunk, szuk 1km-en belul megmozdult a hofokmero es automatara allitva a futes elkezdett befujni. 5km (8 perc) utan 50 fokos volt az olaj, 10km utan pedig 75-80 kozott mozgott mar. O3 1.6 CR TDI, Rakoscsabarol indulva 100-al a nullason.
-
szőröscica
addikt
válasz
f4lcon #219831 üzenetére
Jó a termosztátod? Asszony 1.6 CR TDI Octaviajában a vízhőfok gyorsan emelkedik és ezzel egyetemben a fűtés is elindul szépen, az olaj pedig még komoly mínuszokban is hamar 50 fok felé megy (értsd, 8km, amiből 3km külváros 30-50 között lámpa nélkül folyamatosan haladva, a maradék pedig M0 max 100-al).
-
szőröscica
addikt
válasz
Nandivagyok #219758 üzenetére
ASX 1.6 jó gép, de pályán inkább 110-120 az utazója, elég hangos.
-
szőröscica
addikt
válasz
molnarpeter #219501 üzenetére
De azt csak a legújabbak tudják papíron és nem egy lefingott Leaf árkategóriájában mozognak.
-
szőröscica
addikt
válasz
360xbox360 #219493 üzenetére
Rapid sokkal aljabb kategoria. Scala ok, de csak 1.5TSI-vel vennem, az meg nem fer bele a keretedbe. A 3-as oktav komolyabb auto mindkettonel, arra repulnek ra a helyedben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3044
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest