Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
addikt
válasz
molnarpeter #223526 üzenetére
Igen, csak az újabb, hybrid verziók kaptak láncot.
A módosított szíj 2022-től van, azóta a panasz is sokkal kevesebb, sőt szinte nincs is.(Persze 10K-s olajcsere periódus mellett). -
-
alázógyík
addikt
válasz
pieceofpaper #219219 üzenetére
Ötfélért egy 5 éves Suzukit? 😅😅
-
alázógyík
addikt
válasz
Vismajor01 #218882 üzenetére
Na jó, azokkal dupla ennyi km-nél sincs gond.
-
alázógyík
addikt
válasz
ricsi8800gt #218537 üzenetére
Maga a rettenet.
Eladhatatlan, megbízhatatlan, totálisan rossz konstrukció. -
alázógyík
addikt
válasz
szőröscica #218501 üzenetére
-
alázógyík
addikt
válasz
johnny82 #211594 üzenetére
Szia!
Anyósomnak ugyanez a motoros Corsája van. 2015/12.
150K km van most benne, azért jöttek elő problémák vele, ami többeknél is előjött.
Ha nem cserélték az olajat 10K km után, hanem hosszabbra húzták az intervallumot, akkor k.b. mindnél előjött a motor csörgése, zörgése(Hidrótőke, szelepek,...). Javítása nem olcsó, de legalább nagyon drága.
ABS jeladó, motortérajtó érzékelő, hibája volt még.
Most Decemberben pedig a futóműben tört el egy olyan csavar, ami az egész első futóművet rögzíti a kasztnihoz. Iszonyat rozsdás volt a csavar belseje, ezért tört ketté. Brutál fémes koppanásokkal jelzett, hogy valami baj van.
Egyébként kényelmes, és szereti, de azért ez nem kevés hiba ennyi idő alatt, és úgy hogy mindig szervizelve van az autó. -
alázógyík
addikt
válasz
tibbike01 #210801 üzenetére
Én turbós benzinesből ültem át, és ebben tényleg 0 bugi van.
De az a vicc hogy nem is érdekel. Nyugalom és csönd. A dugókat is leszarja az ember, mert szépen csendben lehet csorogni elektromos módban, miközben ugyanúgy működik a klíma.
Ha szereted a gyorsulást, és az előzgetést, akkor nem biztos hogy ez a te autód. Annak ellenére, hogy lámpánál lazán otthagyod a többi autót az elektromos hajtás miatt.
A turbóbenyás 9,6-os átlagfogyija után felüdülés a hybrid téli 5,6-om, illetve a nyári 3,8. -
alázógyík
addikt
válasz
tibbike01 #210797 üzenetére
Gyertya csere 60K km.
Féktárcsát nekem elől 180.000km-nél cserélték le a gyárit, a hátsókat meg 200.000km-nél.
Vezérlést én még nem láttam, hogy bármelyik csoport tag cseréltetett volna, pedig nem ritka az 500K km+-os gépek.
Valamelyik nap raktak fel egy taxit, 5 éves 780.000km-el, és még ot se volt vez.csere.
A váltó olaj csere olyam egyszerű, hogy semmi gép, semmi kütyü nem kell hozzá. Egy csavar le az alján, olaj le, csavar vissza, tetején olaj betölt. Basszus, 9K az olaj bele, meg 20 perc szabadidő, ha haverral egy sör mellett megcsináljátok.
Akku probléma akkor jön elő, ha nincs tisztítva az azt hűtő ventillátor szűrője. Ez is k.b. 15 perces művelet otthon. Célszerű Hybrid Assistantot(ez egy telefonos App) használni egy Carista OBD kütyüvel és , az ragyogóan kezeli a hűtését/fűtését.
Az évenkénti márkaszervizes olajcsereével kérni kell plussz pénzért a +1 éves hybrid garit, és akkor újabb 1 év gar. az akkura, inverterre, elektromos dolgokra. -
alázógyík
addikt
-
alázógyík
addikt
válasz
Senhi #210783 üzenetére
Nekünk gyerekkel se tűnt soha kicsinek, és szűknek se.
4 fővel vígan, rohadt kényelmesen elatóztunk külföldre vele.Hihetetlen, hogy manapság pár száz km-re már minimum 9 személyes buszt akarnak az emberek. Aztán jön a parkolási gond, hogy sehol nincs hely, nem fér be. Majd dizli létére is 10-12l-t eszik...
-
-
alázógyík
addikt
válasz
ArthurShelby #209214 üzenetére
Tudom milyen érzés ez, mikor beleszerelmesedik az ember az autóba, de nem egy 5-10 dolláros kínai vacakról van szó, ami ha nem jön be, akkor kuka.
Ha nem vagy brutálisan eleresztve pénzzel, akkor soha ne ugorj bele az ilyenbe.
Az az eladó meg a haverja annyira hitelesek számomra, hogy még egy zacskó csipszet se vennék tőlük. -
alázógyík
addikt
válasz
ArthurShelby #209206 üzenetére
Egy kotvány valami, amire 500K-t is zokogva fizetnék, nemhogy többet.
Miért akarsz magadnak rosszat? -
alázógyík
addikt
válasz
Coccolino_O #209139 üzenetére
"Főleg megbízhatóság "
Akkor a Ford motor nem a te barátod lesz... -
alázógyík
addikt
válasz
TrollBalint #207995 üzenetére
A 2.2-es dizli Mazdát csak akkor, ha szereted ha nagyon fáj.
-
alázógyík
addikt
válasz
DJGABI #207703 üzenetére
A Modust akkor se, ha utálod a családodat, annyira sz@r konstrukció.
Ignist csak ha vesekőrázást is szeretnél. K.b. nincs futómű alatta.
Ahogy Sagesz is ajánlotta, vegyél egy Bravot 1.9-el, vagy 1.6-al, 100x jobb minden téren az általad felsoroltaknál.
Grande Punto 1.3 Multijettel is teljesen korrekt. -
alázógyík
addikt
válasz
F.B.I. #207624 üzenetére
"- Fiat Grande Punto 1.3, a 75 lovas (nem tudom a 90 milyen, kettős tömegű nem kellene)"
Nekünk volt 9 éven át. Újonnan vettük.
A 75Le-s kettős tömegű nélküli, és fix geos turbós. Nagyon szerettük. Ennyi idő alatt az ablaktörlő mechanikája romlott el, bontóbol szerezve javítottam, 12K volt. Semmi más.
Én ajánlom vételre, ha találsz olyat, ami még nem ment körbe a világon 10x. -
alázógyík
addikt
válasz
Tothgera30 #206633 üzenetére
Vizuális környezetszennyezés...
-
alázógyík
addikt
válasz
Kis Tigris #206384 üzenetére
Csontitól épeszű ember autót nem vesz.
Ha nem dizli a 308SW, akkor azonnal felejtős.
Szerintem inkább kérj meg valakit, aki ért autókhoz, hogy mit és honnan vegyél. Jobban jársz. -
alázógyík
addikt
válasz
Lovey #205834 üzenetére
Én 4,5 évesen vettem 194.000km-el a TS Hybrid Aurist.
Teljesen végig vezetett elektronikus szervizkönyvvel. 1db izzót cseréltek benne, ami hiba előjött.
Most 206.000km van benne, és még mindig eszméletlen jó.
Ha lehetne, a 2014-es modelt vedd, arra még 2 évig lehet hybrid gar.-t venni.
Vízpumpát kell megméretni, ha még nem volt cserélve, ill. egy EGR és hűtököz takarítás kellhet. -
-
alázógyík
addikt
válasz
hdanesz #204236 üzenetére
Nekem 2016-os Auris Hybrid TS van.
Ettől jobb combo nem sok van motor+váltó téren. Brutál olcsó fenntartani, és k.b. örök élet+2 nap. Pályán is csak akkor zajosabb, mikor padlógázzal gyorsítasz. Ha tempomattal beállok 145-150-re, akkor igen csendes.
16-is kerék bőven elegendő. -
alázógyík
addikt
válasz
rob210 #204132 üzenetére
Nekünk 2 kombink van.
Egy 2013-as 3-as Megane és egy 2016-os Auris TS Hybrid.
Ég és föld az ajtó becsukás hangja a japó felé. A Megane mint egy Wartburg ajtó úgy kong.
Viszont a 2008-as Bravom nagyon mély hangon, puffanva csukódott, mégis az volt a leghangosabb menetzajú. -
alázógyík
addikt
válasz
Vismajor01 #202877 üzenetére
Auris csoportba se volt még 1db se.
-
alázógyík
addikt
válasz
dreamscape #202029 üzenetére
Priusok?
-
alázógyík
addikt
válasz
z0d1@Ku$ #200820 üzenetére
Szia!
Nekem Szeptember vége óta van, 2016-os gyártású, de TS.
194.000km volt benne most, 202.000-nél járok.
Év végén elvittem a egy kötelező olaj cserére a márka szervizbe, és kértem rá hybrid ellenőrzést is. Így újabb 1 évre van rá hybrid gari, plusz 1 év teljeskörű asszisztancia. 10 éves koráig lehet hosszabbítani, és akkor minden elektromos dologra(akku, inverter,..) van garancia.
Az egész került 40K-ba.Mikor megvettem, csináltattam egy hűtőköz takarítást, és egr tisztítást a Cooper-Car-nál. Ők az egyik legjobb, legmegbízhatóbb csapat, akik Aurisra specializálódtak.
Megnézték az elektromos vízpumpát is, hibátlan állapotban van. Arra is rá kell mérni, cseréje úgy 100K környékén van
Másról nem tudok mit írni, mert olyan, mint egy másik autó 50K km-el. Brutális, hogy mennyire nem érződik, nem látszik rajta a km.
Érdemes használni a Hybrid Assistant aplikációt, mert úgy jobban kezeli az akku hűtését, hamarabb bekapcsolja a ventillátorát.A facelift előttiek szigetelése kicsit lightosabb, ill. az invertere problémás volt pár autónál.
Nyáron símán el lehet szaladgálni vele 3,5-4,5 liter között, 16'-nál nagyobb felnit nem tennék rá. -
alázógyík
addikt
válasz
troll81 #200664 üzenetére
Hülyeséget írsz.
Toyotánál ezt írják: "
Toyota and Lexus models. Since 1 January 2015, 85% of every vehicle must be reused or recycled, and 95% recovered. The process will identify parts that can be reused, such as engine, battery, alternators and steering systems. Fluids, gases and other materials and parts will be safely collected and, where appropriate, recycled."Szerintem a többi márkánál is elvárt már az újra hasznosítás.
Az, hogy Rittenburgersweháter-alsóban még engedik, nem az a mérvadó. Meg egyébként is, anyagilag és racionálisan se jó választás már.
Itt egy cikk, less rá egy pillantást.
"Vagy annak kapcsán számolt már valaki, hogy amikor egy újonnan 7 milliós kompakt dízel autó 200 000 kilométer és 8-9 év után egyszerre kéri el a részecskeszűrő, lendkerék és porlasztó árát, akkor lényegében ott tartunk, hogy nincs értelme javítani az autót? Ér 1.8 milliót, amit meg most felsoroltam, az nem márkaszervizes áron is milliós tétel. Van értelme ezt így csinálni?" -
alázógyík
addikt
válasz
molnarpeter #199546 üzenetére
Tényleg, az EuroFleetet kihagytam. Profi cég.
-
alázógyík
addikt
válasz
tboy93 #199537 üzenetére
https://coopercar.hu/
Elite Auto
Fair Kft.Őket ismerem, rengeteg ember vett autót tőlük a Prius, Auris és Hyundai/Bravo topicokban.
Új hozzászólás Aktív témák
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest