- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mauzes
őstag
válasz Füleske #160672 üzenetére
Akkor azt mondjátok, hogy elvileg az még nem feltétlenül gond, hogy a tényleges vevő előtt nem foglalkoztak forgalombahelyezéssel, mert a kereskedések így csinálják. De ha megvan a végleges vevő, akkor mi a normális: a honosítást és forgalomba helyezést ők elvégzik saját névre és én majd tőlük mint tulajdonostól veszem majd meg az autót, vagy pedig én velük csak adásvételi szerződést kötök, de én leszek az első tulaj a forgalombahelyezés tekintetében?
Ja meg a másik amit felvetettem, hogy maga a bizományosi konstrukció gyanús vagy problémás-e. A kereskedés tulaja azt mondta, hogy a kinézett autó magánszemély tulajdonosa rendszeresen hoz be külföldi autókat saját adásvételivel, de az eladással és a többi elintéznivalóval már a kereskedést bízza meg. Ez nekem logikusan hangzik, de azért körbekérdezek, hátha valami ismert trükközési gyakorlatot szoktak így elfedni.
-
válasz Füleske #161426 üzenetére
Az ezüstmetál az tényleg nagyon bírja a koszt, ami még nálam nagyon bírta a "taxi sárga" skoda, ez a grafit szürke nagyon kényes
A gyöngyházfehér az megint más, ezek mattfehérek az bírja, a linked szerint nem túl gyakran mosol autót[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz Füleske #170437 üzenetére
Akkor már most van értelme a lekérdezésnek
Na ezek miatt vettem új autót sose lehet tudni mit veszel, bár így már van reményEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
slett27
addikt
válasz Füleske #178848 üzenetére
Jó meglátás ! Szerintem van de kifelejtették a hirdetésből. Digit klímának kellene benne lennie 2 zónásnak.
molnarpeter : megnézem alternatívaként. Köszi !
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Füleske #178855 üzenetére
Jesszus ! Ez ultra gáz. Azt hittem manapság csak Dacia, Lada meg hasonlókban nincs csak...
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
q13579
senior tag
válasz Füleske #179526 üzenetére
Persze, világos, most ez a trend és meg is tudom érteni bizonyos keretek között. Magamnak én sem vennék már, mert jellemzően városban, országúton használom a kocsit.
Viszont azért ebben a méretben, illetve összkerekesként egyáltalán nem ritka és ördögtől való a dízel, általában már olyanok veszik, akik ezt ki is akarják használni.
De a másik kérdésre még mindig nem magyarázat, mert ott benzinesekről beszéltem. Ott sincs semmi mozgás a piacon a 4-5 mHUF-os tartományban.
-
-
Mauzes
őstag
válasz Füleske #179538 üzenetére
Ja hogy autógyárban dolgozol, ezért vágod a teljes autópiacot. Érdekes, hogy nemrég jött ki az augusztusi németországi új autó értékesítési adat, ahol még mindig az összértékesítés 30%-át tették ki a dízel autók. Németországban, ahol 10x nagyobb para van a dízelek közül és az emberek 10x nagyobb részének van pénze rendes autóra.
-
válasz Füleske #185747 üzenetére
Sokszor a fotón nincs rendszám ,de a leírásban ott van, meg telefonon felhívod és elkéred, ha nem adja meg akkor így járt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz Füleske #187007 üzenetére
Beszéltem a skodásokkal, az egyik márkakereskedés értékesítője gyakorlatilag 10 másodperc után elküldött a faszba, nincs és nem is lesz jeligével, szerinte kivezették a modellt.
A másik korrekten felvázolta a jelenlegi helyzetet, kifejtette, hogy a forint jelenlegi gyengélkedése mellett valószínűleg drágábban tér vissza a Citigoe, de semmit nem tud ígérni, mert ők sem tudják elérni a rendszerben. Mindenesetre felvette az adataimat, és megkeres majd, mihelyst változás történik. Kíváncsian várom én is a fejleményeket.A jövőre debütáló elektromos Dacia is érdekes lehet, ha a keret nem merül ki addig. Ha meg elfogy, a kormány elkötelezettsége miatt gondolom várható még hasonló pályázat.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Füleske #195912 üzenetére
"Addigra oda-vissza át lesz oltva mindenki."
Nem feltétlen a SARS-COV2 járványra gondolok, ahogy a virológusok és elég sok politikus sem. Már egyre többen pedzegetik, hogy ha megint lenne valami hasonló vírus, akkor arra fel kell készíteni a társadalmat, mert még egy ilyet nem fog kibírni, és a gazdaság sem."Olcsóbbak valóban nem csak a hagyományosok fognak felzárkózni árban (ez már most elkezdődött). Nagyon könnyű pl. támogatásokkal vagy adókkal változtatni a vásárlási hajlandóságon. "
Ennyi pénze nem lesz a magyar államnak szvsz. soha, de belátható időn belül biztosan nem. Sőt a fejlett nyugatnak is valószínűleg nehezére fog esni, ha boldog-boldogtalan 30.000€ felett akar venni elektromos autót (alatta nem túl sok leledzik). Abból a támogatásból nem lehet kiindulni, ami jelenleg van Magyarországon, mert pár nap alatt fel is használják az emberek, és ez idővel még rosszabb lesz. Azzal viszont egyetértek, hogy adókkal telerakják a belső égésű motorral szerelt autókat. De ezzel is óvatosan kell bánjanak, mert egyszer csak elérhetnek egy túl magas szintet, amitől túl kevés új autó eladás keletkezik, amivel brutális gazdasági válságot generálhatnak. A történelemből már jócskán megtanultuk, hogy milyen az, ha nem vesznek elegendő mennyiségű autót az emberek."Az (épülő) akkugyárak kapacitásától függ minden. Ha lesz elég akku nincs visszaút."
Nem lesz mostanában se elegendő akkugyár, sem elegendő akkumulátor. El tudod egyáltalán képzelni, hogy mennyi akkumulátort kellene legyártani az elkövetkező pár évben ahhoz, hogy itt 5-8, vagy akár 10-15 éven belül számottevő legyen az elektromos autók jelenléte, és "gatya legyen a dízeles és benzines autóknak"?
Elavultság alatt azt értem, hogy több száz kg-os akkupakkok maximum pár száz km-es hatótávra elegendőek, amiket a leggyorsabb töltéssel is sokszorosan több időbe telik feltölteni, mint amennyit az emberek/cégek nagy része erre kívánna szánni. Ebben akkor lenne komolyabb fejlődés, ha *maximum 100kg tömegű akkupakkok, 500-600km-es hatótávval és 10 perces (min 80%-ig) feltöltéssel rendelkeznének. Akkor már a használhatósága elérné egy magas fogyasztású benzines autó szintjét, de az 1000km+-os hatótávú dízelesekétől még mindig nagyon messze lenne.
*A max. 100kg-ot azért írom, mert az üzemanyagtankok sem szoktak nagyobb tömeggel járni megtöltve, és az ezzel megspórolt felesleges tömeg a jobb fogyasztásban mutatkozna meg leginkább.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖