- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Bevallom csak átfutottam az összefoglalót és a keresőt sem használtam. Autóvásárlás előtt állok, de túl sok a kiszemelt jószág...Az első és egyben legnagyobb esélyes a B5.5 Passat, 131 pacis pd tdi.
Ezen kívül ami szóba jöhet: BMW E46 320D, Mazda 6 2.0CD, Mondeo TDCI. Ezek az elsődleges kiszemeltek.
Mellettük még esélyes B5-ös Passat, 90-110-116 LE, ugyan ezzel a motorral Octavia..
Németországban venném az autót és ott is használnám. Kb 2500 eurót szeretnék rászánni.
Melyiket felejtsem el, mit nézzek még meg? Fontos lenne, hogy kombi legyen, manuális (lehetőség szerint 6-os) váltóval, klímával. Elsősorban dízel, mert 2 havonta 5-6k km belemegy, de a benzintől sem zárkózom el. Van valami ajánlott autó, amit kihagyhattam?Előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Sziasztok! Próbáltam használni a keresőt, de 2012-es kommentekig jutottam csak el
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2005-ös) mennyire lehet rossz? Nagyon jól néz ki, egy külső apró sérülés látható rajta a képeken. Mégis túl olcsónak tartom 2000 euróért, több, mint 1 év műszakival. Kilométer nyilván nem annyi, amennyi a hirdetésben szerepel, azért nem is írom inkább. Mennyire lehet vakvágányra futni egy ilyen autóval? Ez egy Titanium X felszereltségű modell, elég fullextrásnak tűnik a képek alapján. Meg szabad ezt venni egyáltalán? Köszi előre is.
Ja még annyi, hogy számlák alapján tavaly augusztusban nagyon sok minden lett rajta kicserélve, 2500 euró értékben. Ilyen pl, a turbófeltöltő.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz SzlobiG #149781 üzenetére
Néztem már jó párat, valóban ritka a rozsda nélküli. Volt egy 2006-os, az teljesen makulátlan volt. Nem tudom, hogy meddig volt típusfelszereltség a rozsda
A motorja miért foshalom?
Milyen autót érdemes akkor venni? Nagy csomagtartó, dinamikus közlekedés, klíma és tempomat a lényeg. Jobban örülné valami erősebb szívóbenzinnek (ezért is jött szóba a 2.3-as Mazda6), de a dízeltől sem zárkózom el. B5.5-ös Passat lenne a legideálisabb, 131 lovas dízellel, de lehetetlen találni a 250 km-es környezetben normális állapotút vagy nem elszállt árút.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Pár napja érdeklődtem Ford Mondeo és Mazda 6 ügyében. Ma elmentünk megnézni egy Mazda 6-ot. 2006.03. havi... [link]
Képeken gyönyörű állapotban van, eltekintve a meghúzásról, ami még részünkről belefért volna. Beszéltünk a nagyon kedves úriemberrel telefonon, hogy van-e rozsda az autón. Áááá nem, dehoooogy, csak a motorháztetőn pár pötty, kőfelverődés miatt. Oké, az nem gáz. Ezen kívül bármi hiba, ami a képeken vagy a leírásban nem szerepel? Neem, minden a legnagyobb rendben az autóval. 225 km-re van tőlünk, elmentünk megnézni.
Hát az autó szét van rohadva. A küszöb, a kerékívek, a sárvédő, minden. A féknyergek, féktárcsák szerintem csak dísznek voltak rajta, a kocsi belseje és még a kerekek is telibe vannak fújva szilikonsprayvel, de a gumikon kb 0 mintázat van már. És ezért el akarnak kérni 2650 eurót. Eddig is tartottam a Mazdától, de ezek után teljesen elfelejtem.Viszont találtunk egy B5.5-ös Passatot, 1.9 PDTDI 131 hp, highline felszereltség. Hibátlan állapotban van, vezetett szervizkönyv, sok számla a cserékről. Elkértem a forgalmit, törzskönyvet, egyetlen tulajdonosa volt az autónak, aki egy bizonyos Stefanie. Egy baj van.... Tiptronic váltó van benne Ez két dolog miatt baj:
1. Félek, hogy akármikor baja lehet és az nagyon fog fájni
2. A páromnak így is kevés rutinja van autóvezetésben, nem kéne leszoktatni a manuális váltóról, mert a későbbiekben akkor bajos lesz az autóvásárlásEgyébként, a kettes pontot figyelmen kívül hagyva, tiptronic váltóról mik a vélemények? Tudom, hogy törődni kell vele, tudom, hogy lutri tud lenni, de van itt valakinek hosszabb tapasztalata vele? Esetleg valaki beszívta vele?
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Ha van itt olyan akinek van tapasztalata 2,3 V5-ös VW motorral (benzin, 150/170 PS) akkor az ne tartsa vissza az élményeket. Úgy kaki ahogy van, vagy azért használható, élhető motor? Megéri megvenni egy autót, viszonylag olcsón amiben ez a motor van? Vannak szokásos gyengeségei, mint pl a 2.0 TDI-nek vagy a 2.5 V6 TDI-nek?
Köszönöm!
-
akooos
veterán
válasz MunezXBK #150445 üzenetére
Erről jut eszembe: 2 hete néztünk egy B5.5 Passatot,amiben utoljára 168k km-nél volt vezérlés cserélve. Ez 2009 szeptemberében volt Most pedig van benne 359 ezer km és a kereskedő azt mondta, hogy kizárólag exportra adja el az autót és ha elhagyjuk a telepet, akkor többet nem mondhatunk semmit
Nem vettük meg -
-
akooos
veterán
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Nem feltétlenül illik ide a kérdés, de azt hiszem, hogy hoztak már be többen autót Németországból.
Eset: vettem kint egy Golfot még júliusban, amikor kint éltem. Közben hazaköltöztem és lassan szeretném átíratni magyar papírosra az autót. Ehhez ugye kint ki kell jelenteni. A kérdés az, hogy ezt muszáj személyesen megtenni? Olyan lehetőség nincs, hogy visszaküldöm a papírjait + rendszámot postán és hello? Kint a nevemen van, itthon is a nevemen lenne. Kötelező személyesen megjelenni egy zulassungstellén, hogy ott intézzem a dolgokat? Ugye nem?
Köszi előre is.
-
akooos
veterán
válasz BigBlackDog #163222 üzenetére
Faternak volt céges 1.6 hdi a GT előtt, egy igazi éhezőművész az az autó. Megy, mint az állat, cserébe 5 liter alatt fogyasztott. Nagyon szép formájú autó, a belső is ízléses és az előttem szólóval ellentétben, szerintem pár alkalom után megszokható a kis kormány és a fölötte lévő műszeregység. 30k km ment bele faternak, azalatt semmi gond nem volt, csak egy defekt. Cégen belül volt ezzel egyidőben egy 3008-as is, annak kétszer ment el a hajtáslánca ennyi idő alatt...
-
akooos
veterán
-
akooos
veterán
válasz Johnny_vT #164171 üzenetére
Faternak volt régen egy 1.8T B5 Passatja. Nagy turbó meg minden nyalánkság volt rajta, 270 lóerő volt padon a teljesítménye, felső álláson. Felcsapott a hátuljára egy 1.6-os matricát és beállt emberkedni ilyen Leon Cupra, 4-es Golf GTI meg egyebek mellé. Volt szenvedés, amikor majdnem állva maradtak a lámpánál Élmény volt a Leon Cupra, még régen a Váci út elején, amikor nem volt Megyeri híd, csak egy szép balos kanyar befelé. Passatban 3 gyerek, apa, anya, Leonban meg kemény csávó és cicababa. Következő lámpánál a csávó derékig lógott ki az autóból, hogy megkérdezhesse mi a szar ez
-
akooos
veterán
Sziasztok.
Renault Laguna Couperól vannak tapasztalatok?
2009.5. havi, motorban és váltóban 82k km állítólag, mert motorhibasan érkezett az országba, de ki lett cserélve2.0 dci GT, 178 lóerő, manuális váltóval.
Fater van beleszerelmesedve, 2.5 milla az ára+regadó és társai.
Vélemény? -
akooos
veterán
válasz freeknight #172191 üzenetére
Adtam el autót borsodiaknak már, semmi baj nem történt. Két autóval jöttek hatan és ott derült ki, hogy aki meg akarja venni, az nem hozta el az igazolványait. Mi négyen voltunk, 3 haverom szóval tartotta őket, amíg nézték a (törött) autót és alkudoztak, hogy "azt a motoros ruhát aggyadmá' ajándékba" és társai. Addig megbeszéltük a 2 vevővel, hogy olyan nevére fog kerülni, akinek itt vannak az igazolványai. Megegyeztünk, a vételárnál bepróbákoztak azzal, hogy engedjek már el belőle egy HÁRMAST. 3000 rohadt forintot akart alkudni egy roncsból
Szóval amilyen szarul indult, annyira jó lett a vége, másnap küldött képet a faszi, hogy megcsinálták a (biztosító és szerelők szerint gtk-s, rogyott nyúlványos) autót. Lekértem a JSZP-n az adatait, 18 decemberében volt legutóbb műszakin.
-
akooos
veterán
válasz Richard! #176285 üzenetére
Nekem egy híresen szar 2.0 PD TDI (oké, BKD-t jónak mondják) ötös Golfom van DSG-vel, 140k km-el vettem Németországban (Olasz autó volt). Most van benne 180k és váltó-motor hibamentes. Tulajdonképpen fostam tőle, mint az állat, de ok nélkül, mert egy jól karbantartott autó volt, legalábbis motorikusan Azóta kapott egy normális chipet, 140 helyett 180 PS és nem tudok rá panaszkodni.
Nemsokára váltóolaj és vezérlés csere, majd utána kíváncsi vagyok mit fogok mondani róla
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Milyen hibridet éri meg a leginkább vásárolni ha:
- kb 5,5-6 millió forint a plafon az autóra
- ha lehet ne Prius, Auris
- évi ~20k km, hétközben BP-n belül, hétvégén akárhol az országban autópálya
- 2 felnőtt férjen el benne csomagokkal kényelmesen, pár év múlva +1 baba
- lehessen vele haladni (130 lóerő fölötti benzinmotor ideális lenne)
- legyen azért szép, asszonynak is rá kell majd bólintaniGolf GTE nagyon tetszik, ahogy néztem a netet a Jetta hibrid kb ugyan az, seggel.
Mi van még, ami jó lehet?Auris hibriddel van tapasztalatom, abban nem tetszik, hogy amikor kell az erő, akkor egyrészt lassan jön meg, másrészt úgy üvölt, hogy a szívem megszakad a kormány mögött
Vagy esetleg engedjem el a hibridet és nézzek valami modern benzinest? VAG vonal lenne a legideálisabb, de Koreától sem zárkóznék el.
-
akooos
veterán
válasz molnarpeter #176979 üzenetére
Köszi a válaszokat mindenkinek, hasznos volt. A V60 PHEV a legszimpibb az ajánlottak közül, asszonynak is tetszik Egyébként a dízel hibrid mennyire tartós megoldás? Nem teszi tönkre a dízelmotort mondjuk egy tél?
Szerk: oké, közben találtam erről egy cikket, átolvasom.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz Doki16 #177008 üzenetére
Rövid távokra használnám a hét túlnyomó részében. Napi 25-30 km. Annyit kibír árammal, úgy olvastam. Pályázás, utazás miatt pedig előnyös lenne a dízelmotor, a mostani Golfot is szeretem pályán használni.
Nagyon szimpatikus ez a D6 motor, laza 280 lóval, összkerékkel, 440 nm-el.
Remélem, hogy jövő tavasszal tudok majd tálalni jót belőle, már most is elég sok van 250k km felett. Nyilván tartós, de 5-6 évre tervezek, azalatt akár 130-150k km is lehet a futás.
-
akooos
veterán
válasz Napfénysüti #179033 üzenetére
Ezt nagyon tudnám élni, ezt az autót De 73 millióért
veszekvennék egy házat és egy 17-8 millás kocsit inkább
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- További aktív témák...