Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #224824 üzenetére
tt mostan nagy készletsöprés van. Vellanyos szinten 2-7 milla akció van.
-
BaLee
addikt
válasz
runner 125 #224824 üzenetére
Nem mindenhol jellemző ez. Toyotánál 1%-ot alig akartak adni a oldalon feltüntetett listaárból. Aztán "Toyota napok" miatt végül 2% lett...
Osztrákoknál nézegettem, hasonló áron mennek, mint itthon, mondjuk németeknél az új drágább 5000€-val... -
tototos
addikt
válasz
runner 125 #224824 üzenetére
Holland autópiac is hasonló. Itthon olcsóbb ugyanaz az autó mint kint. A miértjét én se nagyon értem, ami biztos hogy 1 év alatt nem igazán változott az autók ára kint.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #224824 üzenetére
Így is alig fogy autó itthon, az importőr meg nem akar éhen halni... Most a szürekimport nagyon hasít, itthon megveszik és kiviszik eladni még 0 km-esként.
-
válasz
runner 125 #223500 üzenetére
Hali!
Ugyanezen cipőben járok, csak 18-as jazz lenne cserélve lassan feleségemnek.
Eddigi megnézés tapasztalatok:
-jazz (méretéhez képest pöpec belül, csomitartó sajna már csak 300 liter, jó gép csak drága)
- yaris (kicsi, feleség rögtön kiszórta, pedig nekem tetszik mint második)
- yaris cross (ez lenne legracionálisabb, de feleségemnek honda hrv bekattant)
- corolla hatchback (egész minőségi, de nagyon szűk, kiesett)
- HRV (feleségemnek bekattant, ez kell, nagyon akciós is, most yaris cross árban, csomagtér 300 liter körül az ami nekem fáj)
- Ux-et ne, csak ha nem kell se csomagtér se hátsó ülés (mindezt 4,5 méter hosszúságban)Én biztosan yaris crosst vennék, de valami Honda fog nyerni...
-
válasz
runner 125 #223500 üzenetére
Yaris Cross, szerintem az egy eleg kiforrott, noies (asszem van bordoban), racionalis auto. Nagyon jok ezek az uj toyota hibrid hajtasok, jomagam is mentem mar vele, iszonyat kenyelmes varosban. A crossover mivolta meg az idosebb holgyek zsanere (az en 50+ anyamnak mindenkepp). Azt ugyan nem irtad, hogy hol es mire hasznalna, de ha nem autopalya az elsodleges akkor szerintem megfelelo lesz.
-
spileraaa
senior tag
válasz
runner 125 #99130 üzenetére
Az menyire fontos hogy 8v vagy 16v a Peugeot motor a Grand Vitaraban?
mert egy csoportba ezt írták: Szia! 8V Hdi elég jó MOTOR bosch rendszer, a 16V-t kerülném nem rossz amíg megy de......, Mazda sem rossz csak egy őskövület a Hdi - hez képest(kamrás ami szeret hengerfejesedni és nem olcsó hozzájuk a felújított sem, adagoló szeret szivatni persze lehet mechanikusra alakítani)!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #205950 üzenetére
Muszakin legyen bent az ules, amugy meg nyugodtan kiveheted.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
runner 125 #205950 üzenetére
VW Transporter 2.0 CRTDI, Boxer/Jumper 2.2 (blue)HDI, Tranzit 2.2 TDCI. A Traffic/Vivaro nem túl kényelmes és a motorjaik sem annyira megbízhatóak. Ezekhez a típusokhoz halomban vannak az utángyártott alkatrészek is, és bőven van rendes szerviz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #200696 üzenetére
Nekem meg az jutott eszembe, hogy a Laptimeingban nem az aktualis Kuga esp-je verzett el?
-
Doki16
addikt
válasz
runner 125 #200696 üzenetére
A plug in verziót szólták le. Kétlem, hogy annyira rossz autó lenne, csak az árán voltak leginkább kiborulva és azért gyűjtöttek indokokat ellene. A HEV az teljesen rendben van szerintük is.
-
Biqci
aktív tag
válasz
runner 125 #200190 üzenetére
Lehet hihetetlen de tényleg
Én inkább egy 2,4-es C30-ra hajtok, de erről már beszéltünk. Amit már megnéztem az hulla volt, de legalább vagy 600km-t mentem miatta. A múlt szombaton csak 270km volt a potya, de legalább kirándultunk. Még egyszer nem akarok fölösleges többszázkilométereket vezetni, jó lenne a hétvégén pihenni is egy kevesetígy kerültek szóba alternatívák. Szombaton ha összejön megnézek egy CR-Z-et és a közelben van egy 8.gen Civic, igaz még fl előtti, de képen szép. A legtöbb találat viszont messze van, ami viszonylag közel, az a bajoroknál, de oda inkább nem megyek. Sőt, találtam egy Clio Gordinit, nagyon szép, fiatal de gyanúsan olcsó. Viszont csak azért nem akarok felautózni az Északi-tengerig. És itt jöttek képben a közeli autók, max. 200km-en belül...
Szóval ennyi a sztoriIntegrale: Köszi, átnézem
Ki tudja, hátha találok egy olcsó és jó Abarthot -
nesa
veterán
válasz
runner 125 #200060 üzenetére
Akkor építeni kell, ha valaki nem tud élni nélküle.
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #200034 üzenetére
Én úgy tudom piac függő volt c30 awd, szerintem letezik az usa piacon de mintha itthon is láttam volna már, de persze öntapadós betű bárhol megtapad.
-
Biqci
aktív tag
válasz
runner 125 #200037 üzenetére
Szóval az itt a gond, hogy valóban a 2 literesből van viszonylag sok. A 2,4-es már kevesebb, 10k Euroig van 6 db, a T5-ből 2. Viszont a 2 literesek a Mazda eredetű motorok, amiket gyakorlatilag senki sem ajánl megvételre az 1,8-al karöltve, ezek a híres olajevő motorok. Mivel viszont be vagyok határolva anyagilag, egyéb ügyekből kifolyólag max 4k-t tudok kiadni, így eléggé nehéz a helyzet. Van még más is a keresésben, de nagyon bejön a C30
-
troll81
addikt
válasz
runner 125 #200030 üzenetére
ugyan úgy akkor v50 T5 awd sincs se S40 ből rendben.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #199977 üzenetére
Mondjuk a GE valóban magasabbnak tűnik még a régebbi GD-hez képest is, bumfordibb a kontúrvonala.
A GD-nek kicsit hosszabb az orra, a motorháztető és a szélvédő között feltűnőbb a "törés" szöge, valamint nem lejt annyira a tetővonal hátul. Illetve a kerekek előtt és után is nagyobb a túlnyúlás, talán ez is segít kevésbé tömzsinek láttatni, mint a GE-t.
GD vs GE -
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
runner 125 #199970 üzenetére
Az 1500-as fordulat 100 körül egész jól hangzik
A deltánk is viszonylag jól le van szigetelve, az is egész csendes 3000-ig, a jazz egy nagyon élhető autó lenne, de asszonynak nem tetszik a magas felépítés miatt..(sajnos ő nem veszi számításba a racionális érveket autó ügyben
)
-
szabonagyur
félisten
válasz
runner 125 #199290 üzenetére
Enyem is manualiskent fut automata helyett
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #199290 üzenetére
Aztán majd úgy jár, mint bitpork.
-
dunc
nagyúr
válasz
runner 125 #199290 üzenetére
neeeee
-
válasz
runner 125 #199075 üzenetére
Még nem hallottam panaszkodni senkit az IS dinamikájára, bár, nem is az a lényege. De megy az.
szerintem nem rossz választás, pont azért dobtam be a zeperfs-es méréseket is. Legal közlekedésre több, mint elég. Meg ez már egyéni, de, soha nem vennék manuális váltóval városi használatra autót, hipritnél meg ugye ez nem választás kérdése : )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #199085 üzenetére
IS-bol az mk1 nevezheto annak, az mk2 mar nem az az mk3 meg plane.
-
Gombinyó
őstag
válasz
runner 125 #199075 üzenetére
9s alatt van 100os a 300h, 6L körüli átlag fogyival. Az ma már lomhának számít?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #199075 üzenetére
Az IS250 lazán bever 10 litert még vegyesben is. Nehéz és lomha, én nem estem hasra tőle. Akkor már tényleg a 300h, az legalább simán 10 liter alatt tartható.
-
válasz
runner 125 #198920 üzenetére
Kár hogy az Auris kombiban , nem tudták kivitelezni a pótkerék helyét. Tudom az akkupak meg a tank ott van így szinte lehetetlen, na meg ha be is tennék akkor a csomagtér lenne kisebb.
Doki16
Szép, bár ez a szín nagyon egyhangúvá teszi, de ez ízlések és pofonok, de önmagában tényleg szép. Kíváncsi lennék mivel másabb az egész hajtási rendszere mint a Toyotának, értsd ez alatt menet & komfort terén. -
Stylewars_kp
őstag
válasz
runner 125 #198920 üzenetére
Auris tényleg jó.
-
Kickass
őstag
válasz
runner 125 #198875 üzenetére
Miszerint városba, kevés pályázás mellé kell egy autó ami megbízható, keveset eszik (adott esetben automata), nagyon jól pakolható, 'kompakt és mégis tágas'..
Jol korulirtad a Priust
-
válasz
runner 125 #198875 üzenetére
Mid van most ha nem tiktok?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
runner 125 #198856 üzenetére
Szvsz túl van hájpolva a Jazz. Már hánynom kell attól, hogy kb mindenre azt ajánlják. Városi kisautó, Jazz ( ez még ok) csaladi autó jazz. Telekjáró Jazz. Pakolós mindent elhozós Jazz. Csak úgy Jazz. Jazzon túl is van élet. Nem mondom, hogy rossz, de nekem ez a modell inkább játék autó kinézetű.
-
válasz
runner 125 #198856 üzenetére
kinek mi, nekem spec nincs bajom a 3rd gen yaris formával
Ami nem tetszik, az a fabia-polo, igaz, DSG-vel, 1.2TSI-vel bármikor vinném bármelyiket (bentről úgy sem látszik!). Utólag szigetelve a beltér sem zavaróan zajos, bár, való igaz, hogy gyász. Első autónak szvsz pont ideális, bár a jazz ellen nem sok minden szól (megosztó formaterv)
-
válasz
runner 125 #198856 üzenetére
ertem, hogy minden szentnek maga fele... de hatulrol kb ugyanugy neznek ki
a koroket ver-t en abszolut nem latom, de ettol fuggetlenul nem kerdes, hogy a jazz sokkal sokkal jobb valasztas, de talan nehezebb belole egy ilyen fasza peldanyt kifogni mint a yarisbol.
-
lorcsi
veterán
válasz
runner 125 #198652 üzenetére
a szakmai párhuzam miatt írtam (mindketten kamionosok, gondolom hasonló dolgok a fontosak)
persze, tudom én is, h nem ugyanazt az ülést teszik teherbe meg személybe, de a videók alapján...valahol van párhuzam
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #198563 üzenetére
Így Exe. kivitelben belül is kellemes. Grat!
-
KoVee84
senior tag
válasz
runner 125 #198563 üzenetére
szép
csak kár, hogy Honda -
CartmanLand0
senior tag
válasz
runner 125 #198541 üzenetére
Nagyon szép
Ez valami gyöngyház ezüst vagy mi. Nagyon szép, beltér is kifejezetten tetszik. Na meg a sok pozitív tapasztalat amiket olvastam róla. Családban is van egy , igaz még a 2002es változat, de olajcserén kívül még semmi, kb 400ezer van már benne
Volt már terepen, autopályán, volt már munkásautó meg minden is
-
Richard!
addikt
válasz
runner 125 #198541 üzenetére
Mint egy hógolyó
-
Chereiose
addikt
válasz
runner 125 #197791 üzenetére
Látatlanban akarsz venni, nem is néznéd meg valahogy élőben?
-
nesa
veterán
válasz
runner 125 #197778 üzenetére
Az a baj a volvo ülésél hogy azt nem lehet belerakni ill nem olyan egyszerű,(tiltott átalakítás) és használhatatlan lenne mert azok nyújtott lábú vezetéshez vannak kitalálva, ezekbe meg inkább kamionosan ül az ember.
Amúgy lényegre tapintottál mert francia után csak volvoban tudok ülni, azokba valahogy mindig jó ülések vannak.(#197779) vzsryl
Persze, írtam is hogy elmentem szalonba beleültem és az ülés egy kalap x@r, ugrottam ki belőle az ülés tervezést biztos már kiadták Günteréknek de tuti nem Stuttgartba.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #197549 üzenetére
Voltam ON is valamikor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #196693 üzenetére
Annyiert van mar Subaru XV is, 22 cm-es hasmagassag es jo 4wd rendszer. [link]
-
nandow
aktív tag
válasz
runner 125 #196693 üzenetére
Esetleg 3gen CRV 2.0 benzinmotorral?
-
Gombinyó
őstag
válasz
runner 125 #196700 üzenetére
Nézz be a renault topikba. Ott van rob, aki szervizeli is ezeket meg olyan tulajtól is vannak tapasztalatok, aki 600e km körül rakott bele és bontatlan motorja volt, gyári kettőstömegűvel meg turboval (pályás használat mellett).
Ami nekem lejött róla, hogy tartós, erős motor és emellett jól is fogyaszt. -
Gombinyó
őstag
válasz
runner 125 #196693 üzenetére
Pedig pont ezekben a qashqai-okban van kiváló két literes dízel motor.
Eszembe nem jutna a benzinest választani helyette. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #196693 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz
runner 125 #193212 üzenetére
Az akkor volt, most meg sokat drágultak az ú autók is. Egy Jazz jelenleg 8méter újonnan, ahhoz képest a 3.5m nem is annyira sok. Meg kell nézni pl egy 8-9 swiftet, hogy mennyiért hirdetik a mostani új árhoz viszonyítva.
A priusunk is egy évvel idősebb lesz jövőre, de valszeg ugyanannyiért tudnám eladni jövőre, mint amennyiért idén vettük. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #193212 üzenetére
Az a durva, hogy ennyiert is elviszik.
-
alázógyík
addikt
válasz
runner 125 #193212 üzenetére
"de könyörgöm, egy pár hónapon belül 9 éves hybrid Jazz tényleg 3,5 milla ?!"
Ha ennyiért is van piaca, akkor igen. -
alázógyík
addikt
válasz
runner 125 #193212 üzenetére
Vagy a bőr ultra gagyi, vagy 3x ennyi van benne..
200K futott Aurisokban különb a vezetőülés. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #193199 üzenetére
Tényleg, Nissan vonalon a Pathfinder is jó lehet, bár nem tudom, mennyire nyűgös a 2.5 dCi belőle. X-trail 2.0 dCi jól bírja.
Kellő bátorság esetén A6 C5 Allroad quattro is megfelelne szerintem, és normál használatban le lehet engedni, terepen meg elég jól felemeli a légrugó, csak kell alá csapni egy kartervédőt ,meg venni egy donort hozzá
(bár bontottan 15-ért is láttam már 2.5 TDI motort).
-
Bdanyy
addikt
válasz
runner 125 #193197 üzenetére
Nagyon szeretem ezt a korszakot a volvoknál
S60+V70 design is jól sikerült.
Elvileg octaviahoz is van [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #192946 üzenetére
Es haveromnal az vt a naszauto...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
runner 125 #192886 üzenetére
köszi az infókat, megnyugtató hír. Elég becsületesen átterveztek mindent kb nulláról, végülis érthető a korai példányok helyzete... Többi úgyis kiderül 10-15 év múlva. V60service-nél olvastam posztot, hogy ismerkedtek a D6 után a T8 hajtással is, de nem láttam én sem drasztikus dolgokat.
-
Gombinyó
őstag
válasz
runner 125 #192865 üzenetére
Gondolod, hogy a Camryben fickósabb?
Vagy egy két literes szívó Mazda 6 sokkal jobban megy?
Ha pályázni kell csak az autó és céges lízingre megy, akkor ott van a tucat Superb/Passat a TDI-vel meg a DSG-vel. Mielőtt szívás lenne velük úgy is visszaadják. -
HKorn
veterán
válasz
runner 125 #192665 üzenetére
Én még nem tudom mire vadászok, Octavia vagy Auris, de még akármi más is lehet.
-
válasz
runner 125 #192665 üzenetére
nekem nagyon bejönnek, de elsősorban a freestyle, vagy a selection. abból pedig nem nagyon van itthon, szóval még várok kicsit
az az egy jelenleg hirdetett freestyle meg egy kicsit sok szerintem 6.4-ért.
-
emvy
félisten
válasz
runner 125 #192641 üzenetére
Foleg ha egy felhokarcolokra nezo tetoteraszon allsz vele
-
HKorn
veterán
válasz
runner 125 #192641 üzenetére
Ja ez nagyon bejön nekem is, csak a csapott hátú nagyon kicsi belül is meg csomitartóban is, kombi lenne a jó.
Na ezért félek én a kavicsos nepperektől, lehet maha a HSD teknika jó, de maga az autó még lehet tákolt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Uh, basszus ez az új Corolla mennyivel szebb, mint az Auris.
Lehet akkor inkább most lesz valamilyen válságmodell Swift, vagy régi Jazz, és egy 2-3 év múlva egy ilyen.
Főleg annak fényében, h hihetetlen 4,8-ért milyen hulladékokat kapni.
Az volt a szerencsém még, h egy fehévári cimborámnak helyben volt, tehát nem kellett elutaznom megnézni, ő megtette helyettünk.
Természetesen telefonban a kereskedő "élőben körbemérte" nekem. Mondtam h ugyan, hagyja csak.. (úgysem hiszek a kavicsos neppernek..), de erőlködött h ő végigméri.. persze, mert tudta hol van talán gyári réteg. A lényeg, h 83-tól 108 mikoronig mondta az értékeket.
Aztán élőben kiderült, h kapott az eleje, hátulja. Mindkét lökhárító csálén állt, illesztések iszonyú csúnyák és eltérőek voltak.
Emellett ami a legdurvább volt, h a bal hátsó ajtó rendesen elállt a síktól..
Mindez majdnem 5 gurításért. Hát csesszék meg.. komolyan, innen már "csak" 2-vel több pl a fenti új Corolla ugyanazzal az 1.8-as hybrid-del. Persze fapad felszereltséggel, de az mégis vadi új. Vagy 6 körül van már belőle tizenezret futott. Azért formailag mérföldekkel innovatívabb a Corolla, mint az Auris.
Pár kép akit érdekel: [link]
Néztem a kinti piacot is, de 361-es Euro mellett egyszerűen nem éri meg kimenni autóért most (ha egyáltalán fizikailag ki lehet..). Hiába futottak kint jobb körülmények között (talán azért huszonezer km-ig nincs akkora használati különbség a hazai és kinti között), de egyszerűen 10-12%-kal simán drágább az autó és akkor még a honosítás, behozatal költségei is ott vannak.
Szóval, marad a magyar piac. De ennyiért lehet már tényleg nem az Auris-on kellene agyalni. Jelen véleményem szerint, inkább várunk pár évet egy szép Corolla-ra.
Noh bocs az eszemefuttatásért, csak gondoltam megosztom. -
válasz
runner 125 #192486 üzenetére
-
ngaba
aktív tag
válasz
runner 125 #192460 üzenetére
Igen, az a motor a Renault 1.2 tce motorja, amiről finoman fogalmazva megoszlanak a vélemények a Renault topicban. Egész pontosan Renault-Nissan közös fejlesztésű motor. De a Renault és a Nissan elég régóta "szövetségben" van, és ugyan a pontos szervezeti formát nem tudom, de eléggé a Renault a főnök, szóval a Nissan már nem igazán tekinthető úgy japánnak, mint mondjuk a Toyota. (Mostanában volt az a kis színes hír, hogy a japánok a Renault-vezérigazgató letartóztatásával próbálják "visszafoglalni" a Nissant.)
-
dj79
senior tag
válasz
runner 125 #192460 üzenetére
-
alázógyík
addikt
válasz
runner 125 #192460 üzenetére
Bravo T-Jet után ültem bele. Lassabb, jóval.
De annyira nem érdekel, hogy csak na.Az az érdekes, hogy a sebességet se érzed benne egyátalán, mivel sokkal csendesebb.
A váltó is hibátlan, és az egyenletes gyorsulás miatt is lassabnak érzed.
Olyan 4-5 literrel kevesebbet eszik, az se hátrány. -
Zsombe
senior tag
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Szia!
Szerintem a hybrid Jazz sem elvetendő, főleg ha tetszik. Tény, hogy másabb a működési elve, mint egy Toyota-nak, de azért ez is elég gazdaságos tud lenni. Páromnak Honda Insight van, a technika megegyezik a Jazzben lévővel, csak a padlólemez van meggnyújtva + más a karosszéria. Eljár az Insighttal 5-5,5 literrel, de ha valaki nagyon fogyasztás fetisiszta, akkor ezt még lejjebb lehet szorítani szerintem.
-
válasz
runner 125 #192460 üzenetére
Na, ledobjátok a jó kis HR-V-t? Mi lesz a sorsa? Rozsda eszegeti már?
-
Gergőke88
addikt
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Kifutó hybrid Yaris Selection?
Kicsi, belül nagy, alig fogyaszt, és a Selection jól is néz ki. -
dj79
senior tag
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Kész, ennyi, megvan a megfejtés, hsd for president
-
alázógyík
addikt
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Én pont ilyet vettem csak kombit, szintén 2016-os.
Eszméletlen jó autó, imádom. -
ngaba
aktív tag
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Plusz a Pulsar már Renault-Nissan, és a franciát kizártad. :) De jó, hogy néha különc típus is felbukkan itt. A tágas beltér miatt egyébként érdekes lenne (nekem tetszik is), de nincs értékelhető motorral (max az 1.5 dci jöhet szóba, de állítólag hangos azzal).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Tökéletesen körbeírtad az Aurist, szóval irány a kereskedés/hahu stb...
-
válasz
runner 125 #192450 üzenetére
Szerintem rendben van a gondolatmenet, topik zarhato
-
válasz
runner 125 #177485 üzenetére
felesleges ez a német emberezés, ottani piacon vannak annyira alacsony felszereltségű modellek, amit itthon nem is kapni...természetesen mivel 10x nagyobb piac ezért a jól felszereltből is több van darabra
(amikor a passatot vettem újonnan nálunk 150le comfortline volt az alap, németben volt 120le, full csupasz is)bocs de nehezen állom meg szó nélkül az iylen itthon minden szar kint minden jó megjegyzéseket
-
kisza25
félisten
válasz
runner 125 #177405 üzenetére
Orvosolták ja, szoftver frissítés, magasabban tartja az alapjáratot amíg bemelegszik a motor, persze ezzel a fogyasztását is megnővelik
-
válasz
runner 125 #177405 üzenetére
Igen, és ahogy én tudom Kínában is jelentkezett. Szóval én ott kivárnék (az információhiány és Honda erőteljes titkolózása kiváltotta bennem a bizalmatlanságot, nagyon remélem én vagyok üldözési mániás, mert már itthon is van ebből a mociból szép számmal civicekben és most már crv-ben is, mondjuk pozitívumként azért fontos hogy itthon még egy emiatt morcos tulajról sem hallottam).
-
válasz
runner 125 #177396 üzenetére
Nagyon szépen summáztad.
-
válasz
runner 125 #177369 üzenetére
Lábon igen ha lehet és igen ki van vonva a forgalomból a kocsi . Gondoltuk kimegyünk megnézzük tuti e a vétel és ha igen papírozzuk is le .
-
válasz
runner 125 #177313 üzenetére
Az az ülés nagyon szép, le a kalappal. Az biztos, hogy nem dobálta be magát az ember az autóba, de akkor is. Simán el tudnám képzelni itthon, hogy "honosítás" után 100-130k km-rel árulják a nepperek.
-
válasz
runner 125 #177313 üzenetére
most ránéztem spritre csak úgy- ez a 400ps gasoline hybrid lenne?
-
gzbotii
nagyúr
válasz
runner 125 #177133 üzenetére
Hát ez kész. Ilyen nincs
-
válasz
runner 125 #177115 üzenetére
Részben egyetértek az általad leírt dolgokkal. Azt viszont vitatom, hogy a Kínai kézbe kerülő Volvo, nem szenvedett volna komoly változásokat a minőségben. Az a gond, hogy hiába marad Svédországban a gyártás, ha a vezetőség mentalitása totálisan más.
Mindkét ismerősöm a régi XC90-ről váltott az újra. Az előző generációval 400e km felett jártak, amikor elkezdődtek a bajok (forrt a víz, az automata is ott kezdett halódni, turbó mondjuk többször halt meg mindkét autón). Az elektronika pedig közel sem volt ennyire bajos.
Franc tudja. Lehet neked van igazad és a csúcsmodellel van csak ennyi probléma.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
Grat!
Baszki, 4x futottam neki, mire sikerült végigolvasni, annyira hosszú lett ez a hsz.
-
válasz
runner 125 #177046 üzenetére
Én azért örülök h leírod mert sokan innen még mindig nem mernek szembenézni a SUV mögött álló igénnyel. Szerintem meg teljesen jogos ha valaki ilyet akar.
Az adrenalin-t meg ne emlegesd: Mágus2-t meglátogattuk Kassán és elvitt minket Maxxal (ő vezette) a környező hegyekbe egy karikára. Iza este nem aludt... -
olajbogyo
aktív tag
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
Szia!
Hát, ehhez a gyönyörűséghez, csak gratulálni tudok. Nagyon szép autó. Sok balesetmentes kilométert hozzá.
-
válasz
runner 125 #177046 üzenetére
Nálunk van 2015-ös XC60, S80, 2017-es XC90, S90, 2018-as V40, 2019-es XC60, V40, V60. Rákérdeztem a flottás kollégánál, hogy ő mit lát ezeknél, azt mondta, hogy szinte mindegyiknél vannak apró pici hibák, illetve rendszeres visszahívások, szoftverfrissítések, de ezek mind az apróságokra vonatkoznak, nagyobb dolgot még egyik példányon sem cseréltek és hajtáslánccal sincs probléma (nálunk mondjuk olyan 3-5 évig és átlagosan kb. 150k-ig futnak az autók, szóval, hogy utána mi van velük, azt passzolom).
-
válasz
runner 125 #177046 üzenetére
Ismerosi korben van 2db ~3 éves xc90. Folyamatosan problemak vannak veluk, az egyikben 200 koruli km van, a masikban valamivel kevesebb. Mindkettő dízel. Előbbinek most volt motorcsereje, mert elrepedt a blokk... 3.6M huf. Az elektronika a masik, azzal jarnak a legtobbet visszahivasra. Az osszkerek meghajtas is tud erdekes dolgokat produkalni, arrol meg talan TC-n is volt cikk.
A legjobbakat kivanom, remelem Te nem fogsz szopni a kinai volvoval.
-
válasz
runner 125 #177046 üzenetére
Statisztikában egyet tudok érteni (szörnyen manipulálható). Amit valamennyire közvetlen forrásból hallottam az a kezdeti T8 hibrid problémák (első vevők= tesztelők...).
Annak örülök hogy ilyet vettél mert gyerek korom óta volvo mániás vagyok (kinek a bmw, kinek a merci, én ebben is alternatív voltam, zenében sem vagyok átlagízlésű), és kíváncsi vagyok majd a tapasztalataidra. Elég alapos vagy azt látom (ez nálam nagy plusz pont).
A Rav4 nekem nagyon racionális döntés lenne, azért vonz.
De az a csúcs volvo hifi. Na az nagyon vonz...
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
Gratula, gyonyoru! Magamnak nem r-designost vennek, hanem valami olyat, amiben van ulesszelloztets.
-
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
Szép vas! 👍
(Leszámítva, hogy SUV.)
(#177019) Doki16: A 6 liter azért nem jön össze "a legrosszabb esetben" is. Hibrid üzemmód, lendületes országút kb. 5 liter.
Lendületes autópálya 6,5-7 liter egyelőre, de ebben volt dugó, ami javítja a fogyasztást hibridnél.
Nagypapi-tempót még nem próbáltam. -
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
A szokott alaposság tőled
Azt viszont nehezen emésztem hogy hogyan jutottál a SUV vonalra egy motorral a garázsban. Mert a SUV ugye megtanít igazán Úriasan vezetni - ha szabad ezt az eufemizmust használnom
-
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
Így a leírásod alapján, jó, hogy nem említettem meg az eCVT-s hybrideket. Sajnos az eCVT/CVT bégetése kikerget sok embert a világból. Igazából pár nap alatt megszokja az ember és akkor már csak padlógáznál fog bőgni, egyébként használható csendesebben is, de sose fog hagyományos autós élményt adni.
A Thor lámpás Volvok szerintem jók lettek, nálunk van 1-2 db a flottában, SUVból is van XC60, XC90, nem futnak sokat, de a használók szeretik, imádják őket és extra nyűg azokkal az autókkal még nem volt. Talán az egyedüli a prémiumok közül, amelyiknél nem volt valamelyik típussal valami sz*pás. Ilyen téren egyébként a Jaguarral sem volt sok gondunk (mondjuk egy BMWhez képest főleg nem).
Lényeg a lényeg, csecse kis paripát választottál, legyen sok örömöd és balesetmentes km-ed az új szerzeményeddel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
Szép a forma, reméljük tartós is lesz. Gratula.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
Ehhez tiszta szívemből gratulálok, szerintem a legjobb döntést hoztad!
-
gzbotii
nagyúr
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
"túl sterilek, túl kimértek, lehet erős jelző, de kevésbé innovatívak (csak formáról beszélünk) és kevésbé "bátrak". Nagyjából mind a három németen azt érzem így elsőre, h láncra verve tartják a mérnökeik kezét, nehogy túlhúzzanak 1-1 vonalat, formát..."
Ez a német dizájn. Apple is ezt a vonalat követi(te), pl. Visszafogott, letisztult, csak funkcionális vonalak. Nekem pl a pont az új Type R-től émelyedik fel a gyomrom.
-
ryger
aktív tag
válasz
runner 125 #176982 üzenetére
Toyota RAV4 Hybrid? 2,5 L benzin+elektronok, hosszu gari es megbizhatosag.
-
footy
addikt
válasz
runner 125 #176982 üzenetére
En raneznek a mazda CX5re, az ujnak nagyon jo minosegu a beltere, allitolag a zajcsillapitas is jo lett es van belole 2.5-os benzines. Ha ez nem akkor NX, vagy XC60.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
runner 125 #176982 üzenetére
Q5-öt ne. Szerintem borzasztó. Írom ezt úgy, hogy a szívem mélyén Audis vagyok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #176982 üzenetére
NX 200t? 238 Ló és 350 Nm. Elég vagy ettől is erősebb kellene?
A Volvo tele van elektronikai hibákkal és a megbízhatósági lista utolsó helyén van. Azt kiejteném első körben.
-
rbalint88
addikt
válasz
runner 125 #176982 üzenetére
Csunya dolog ez, de ekkora suvbol vagy hibridet vagy dizelt erdemes venni szerintem. Egy sima benzines nagyon sokat fog enni. Mondjuk egy xc60 t8-ban latnek raciot.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #176982 üzenetére
NX, a kiforrott, megbízható hajtáslánc miatt.
-
válasz
runner 125 #168927 üzenetére
Kornelka volt a bad guy ha jól emlékszem
azota mar ot se latni erre
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3002, 90% Akksi
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest