Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
válasz
Paxker315 #229072 üzenetére
Azzal ugrik a gari. Nekem a jó kis racechip volt eddig az összes cégesautómban, de a sorentoba nem akartam, mert 200le, elég kell hogy legyen. Aztán múltkor hazafelé az m3-on kívülről megelőzött egy phev rav4, mert a belső éppen full volt és többen mentek előttem. Mikor már lehetett tolni neki, akkor meg egyszerűen nem tudtam visszaelőzni, szóval hazaértem és megrendeltem ebbe is.
nem bírom a kudarcot
-
futo001
senior tag
válasz
Paxker315 #228890 üzenetére
Amennyire emlekszem, a 2-es valoban halk a kategoriahoz kepest. Nekem is nagyon sarkos pont a belterbe bejuto zaj mennyisege (annyira hogy kb minden mas elvarasbol leadtam) de a 2-es valoban egesz jo volt. Persze mulik gumin, futomu gyari vagy kokany, csereltek-e szelvedot, ha igen milyenre, stb.
Probalj ki egy Model 3-at is. Kategoriajaban nem rossz, en halknak nem mondanam azt sem de tenyleg egyaltalan nem rossz. Raneznek az elektromos kinalatra a helyedben.
Amugy jol ertem, hogy fuldugoban vezetsz?Csaby25
Mivel 11 eves dizelrol van szo, a karbantartas gyakorisaga es minosege fogja megmondani milyen a kiszemelt peldany. Jok azok a motorok, ha megkaptak a torodest. -
KoVee84
senior tag
válasz
Paxker315 #228881 üzenetére
Amit te keresel az nem létezik
-méret alapján golf-a3, amik csendességben még talán jók is lennének, de 7 sebességes DSG-s benzines csak 7.5 GTI-től és S3-tól felfelé van.
-csendességben és megbízhatóságban meg kb a Lexus ES, ami meg nem az elvárt méretkategória, meg ugye a kötelezőszervíz árak sem budget kategória.Szóval szerintem a füldugó fix és vegyél egy autót hozzá, ami a többi igényed kielégíti, pl Auris/Corolla hatchback HSD vagy egy M140i és kapod hozzá a kívánt zf váltót is
-
den89
tag
válasz
Paxker315 #228881 üzenetére
Azért valami támpontot írhatnál az összeghatárhoz. De ezek szerint belefér az új, és a 15M Ft környéke. A méretekkel rendesen leszűkíted a kört, nem sok variálási lehetőséged van. 4,4 m hossz, kombi/sedan kizárva. Magasság max 1500 mm, SUV, crossover kizárva. Mi marad? Nagyjából csak valami kompakt/ferdehátú. Corolla hatcback (csak ugye a zajszigetelés), VW Golf. Úgy tudom a váltó megbízható mindkét esetben-bár Golfnál sem mindegyik széria talán?!
Közben javítottam a hsz-emet. (Kia XCeed, és Opel Astra sem fér bele a szélességbe, illetve azokról nem tudom mennyire megbízhatóak az automata váltók) -
hobizoli
nagyúr
válasz
Paxker315 #218318 üzenetére
masfel honapja mentunk egy 1.8-s CH-R hibriddel
CVT valtos.... mintha csuszna a kuplungja folyamatosan
de amikor EV mod-ban kigurulsz a telephelyrol, es 50-60m megtetele utan, ahogy balra kikanyarodnal a foutra a gyorsitaskor a takk hideg motor raindul es elkezd uvegen forogni, mert a EV ehhez fosgyenge onmagaban igazabol, nos ott azert neztem egy nagyot, hogy ez igy mennyire normalis -
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #217958 üzenetére
Azt leszámítva, hogy kerülendő (MultiAir ez is), a Fiat 500-ban és az arra épülő későbbi Lancia Ypsilonban még talán elmegy, a Punto Evo és a MiTo már túl nagy hozzá szerintem.
De van, amiben kifejezetten jól működik 9 tized liter és 2 henger.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Paxker315 #217903 üzenetére
Ront a csipsz is a helyzeten
Adagolós (szívó?) dízel kéne +SCR meg minden, common rail nagyobb nyomás mellett kisebb koromrészecskéket produkál, se dpf se orr nem szűri ki. Nem lehet nyerni... talán új autó motorizációja még némileg bír csekély befolyással, de a gyártási darabszámok jellemzően ott is tervezettek. Városon belül/sűrűn lakott területen mondjuk új és használt esetén is lehet mérhető szerepe a választásnak
-
Gombinyó
őstag
válasz
Paxker315 #217534 üzenetére
Nekem scala van, az gyakorlatilag egy alacsonyabb kamiq. A tekerős klíma az év 95%-ában elég, de amikor az átmeneti ködös, párás időszak van akkor emlegetni fogod a gyártó családtagjait, mert 4 fok alatt nem kapcsol be bármit csinálsz, a párát meg lehet ronggyal törölgetni...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #217413 üzenetére
Apropó Giulietta, ezt a méhecskét szívesen vinném, csak fel kéne pumpálni a pacikat, hogy pariban legyen a MiTóval.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Paxker315 #217413 üzenetére
Jó oldal, de látszik sok energiát nem fektettek bele. Miért csak 3 autót lehet kiválasztani? Mi ez a dm3 boot? Miért nem lehet fordítva keresni, max szélesség-hosszúság, boot capacity és kilistázza a találatokat? Miért csak új autókat listáz hasonlatként, amiknek ráadásul 80%-a semmi köze a keresett autókhoz?
Plusz már kiderült h az, hogy papíron milyen széles/hosszú az körülbelül semmit sem jelent, minden attól függ bent hogy gazdálkodtak a térrel. Hiába 5 méteres egy ajtó ha szar helyre teszik a hátsó üléseket és 0 lábtér, és vica versa.
-
Vismajor01
addikt
válasz
Paxker315 #217385 üzenetére
Imádtam a v60at de egyszerűen nem családi, tehát egy autónak kizárt, az utazos dízel mellé meg nem biztos g indokolt. Xc60okat is néztem igen, még kell nézzek majd egyet h mekkora igazából lexushoz képest. Bar suv révén elég fent van az ára, bevan allitva a hirdetesfigyelo igaz xc90re és mindig nevetek amikor jön a mail h 2004es xc90 annyiba kerul mint 2017es egyteru. Pont ezért tendalok az egyteruek fele ( bmw2, grand Picasso, Touran)
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Paxker315 #217201 üzenetére
Az otthoni teremgarázs hajlamos a beázásra, max 1 cm mély tócsa, de nagy felületen. Sokáig párás utána a levegő. Ha csak 1-1 nagyobb eső van, akkor vizes porszívóval összeszedjük a nagyját (társasház pénzén bérelt géppel
), de ha folyamatosan esős idő van, akkor jön az utánpótlás és nem szedik fel.
Szóval rozsdásra hajlamos autót nem szeretnék. Mondjuk, szerintem nem véletlen, hogy a a kombi Mazda6 tulajdonosa intézi a gépbérlést.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Paxker315 #217114 üzenetére
a tomites idovel megkonyulhat, akarmit csinalsz vele
isminek van egy Mito-ja, o aszondja 100 felett hangosabb mar, mint a Grande Punto, ami igazabol ugyanaz a platform, csak a Mito az coupe szeruen keret nelkuli, a GP az meg rendesen keretes ablakos
ezeknel a Coupe ajtoknal az is szokott meg lenni hibaforras ebben, hogy keret nelkulisege miatt ajtonyitaskor lehuzzak az ablakot 1-2cm-re, es ezt ujra kellhet kalibralni, kulonben nem zar fel koppig es a esoviz ugyan nem megy be allohelyben, tehat ugy tunik, hogy tomitit, de 100 felett a menetszel belekapva "elhuzza" es futyul
a 937-s Alfa GT (ami a 147 Coupe) is ismert ez a hiba
ott az ablakemelo gombot lenyomva kell tartani alsohelyzetben 10 sec-g, aztan fel koppig ugyanigy, akkor ujrakalibralja magat, hogy hova kell zarnia
nem kell hozza meg OBD kabel sem
ha nem huzza le az ablakot ajtonyitaskor, akkor baszkuralja a tomitest
pont azert huzzak le a Coupe-k az ablakot, hogy ne buzeralja oldaliranyban
ha mar elbaszkuralta, akkor ezen az sem segit, csak a tomites csereje -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Paxker315 #217114 üzenetére
Neked nem való, amúgy ha rendesen volt ápolva a kéder akkor nem olyan vészes. Eddig amiket próbáltam az a Passat CC és az E92-es BMW, illetve utaztam Outback-ben is, egyikben sem volt zavaró a szélzaj még pályatempónál sem. Igaz én eleve a zajos japán autókhoz vagyok szokva.
-
rbalint88
addikt
válasz
Paxker315 #216766 üzenetére
Szvsz annyira nem halkak, hogy ne akarj hozzanyulni ehhez is. Csaladban van V60, ismerosi korben volt S80, most neki is V60 van, a D6 phev verzio. Problema egyikkel se nagyon volt, de ezek dizelek.
A motor a kobcenti alapjan mar a negyhengeres “kinai” motor, elvileg ahhoz talan Aisin valto tartozik - de lenyeg, hogy hagyomanyos automata, nem a Ford Powershiftje. Az a kombo 1999cm3 es 6 gangos a valto.
Fogyasztasnal sztem varos (Bp) 12+, orszagut talan 7-8, palya 8-10. Bi-Fuel csak annyi, hogy gyarilag fel van keszitve az etanolos uzemre.
Meretek: kivul nagy, belul nem annyira. Ugy fordul, mint egy busz. Az ajto vastag, mint egy trezore. A borkarpit tud nyiszogni, szvsz felpremium kategoria, az anyagok jok, de osszeszerelesi minoseg nem mindig tuti. Egy megnezest mindenkepp meger, a mostani mezonyben kifejezetten jo ajanlatnak tunik elso blikkre. Meg az is lehet rabeszelem unokatesomat a dizel V60 helyett, legalabb csomagtartoja lenne. -
imyourfriend
őstag
válasz
Paxker315 #216373 üzenetére
A vezetést manuálissal tanultad meg, személy szerint én is és sokan mások itt. Van ki szervókormánnyal felszerelt autóval tanult, fékrásegítő sem volt az autóban és még az A/C sem volt láthatáron.. nem hogy ABS meg a többi ketyere, meg automata váltó, személy szerint nem érzem szükségességét az automatának, nem kell az a kényelem egyszerűen unalmasnak is találnám. Mondtam is ismerősnek kinek C180-a van, olykor kell vezetnem mert éjszakából jön ha automatát vesz nem fogom vezetni.
Más néven úgy gondolom kell egy alap képesség, oda kell figyelnie az embernek a kuplungra váltóra gázra fékre, irányjelzőre és a fedélzeten lévő műszereket is tudni kell kezelni sőt tájékozódni is ez elvárható.
Még mielőtt úgy jön le, hogy bélyegzem az embereket szó sincs erről csupán úgy érzem kell egy minimum szint, a cégnél ha a főnök odaadja az elegance felszereltségű manuál váltós bódét, ne kelljen azt mondani.. automata nincs?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #216338 üzenetére
Én pont náluk voltam egy hete, bár manuálissal, de akkor is van miért izgulni hosszabb távon, az M32 nem a tartósságáról híres.
Elvileg 320 Nm-re van tervezve ez a váltó (innen az elnevezés is), most a 230-ból lett 288, úgyhogy ezzel nem is lenne gond, csak a gyenge csapágyak... -
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #216176 üzenetére
Mint kiderült, abból a szempontból is irreleváns a dolog, hogy Abarth Grande Puntót nem tesztelt kb. senki.
Mindegy, a mondandóm lényege, hogy én nem tapasztalom azt, hogy zajosabb lenne azért, mert keret nélküli az ablak. Amikkel össze tudom hasonlítani (a családi flotta), azok ablakkerettel együtt sem halkabbak. De igazából akkor lenne fair az egész, ha a MiTóból létezne keretes verzió is, és azzal vetném össze.
-
-
Vismajor01
addikt
-
becenevem
aktív tag
válasz
Paxker315 #215508 üzenetére
Balf@sz mérnökök a gyárban ehhez sem értenek. Finomhangolás, optimalizálás gyári műszerekkel, gyári tesztpadon, gyári mindenpöcs@mmel sem megy nekik.
Persze Turbó Pistike meg a Kossuth utcában simán megoldja, mert talált egy Tiktok videót, amiben látta.
Hja.Na, halljuk, neked mivel magyarázta Pistike, hogy ez jobb mint a gyári!?
-
válasz
Paxker315 #215199 üzenetére
Nem. Én sem szeretek gyorsabban menni huzamosan. Gondoltam majd jobb nagyobb autóval változik ez, de nem. Előzéseknél szeretek gyorsan, lendületes túl lenni rajta, de 150-nél gyorsabban akkor is csak ritkán megyek (azt is csak elégé beállt de idegbetegekkel teli pálya esetén ahol egyik sáv 90 másik meg 140-160).
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #215098 üzenetére
Persze, megértem, ilyen is van.
Ha nem lett volna rendes motoros felszerelésem, valszeg én is csak automatát vezethetnék egy menci lábprotézissel. Szerencsére össze tudták legózni a két nyílt törést, úgyhogy a rehabra is manuális autóval jártam a mankóim társaságában. A gyógytornászom azt mondta, hogy végül is oké, a kuplung nyomkodása is egyfajta mozgásgyakorlat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Paxker315 #215021 üzenetére
Volt kollégám is megíratta a 2.0 Mazda 6-ot, sokat javult a gázreakció ami számokban nem leírható de a vazetési élményhez sokat hozzá ad. A nyomaték is előbb jön meg nála azért plusz lovak is jöttek de nyilván egy szívómotor 3 literes űrtartalom alatt nem potens az az igazság.
-
válasz
Paxker315 #214810 üzenetére
hát, meg nem mondom neked hol volt
valami kétszer kétsávos út mellett, a közelben volt egy benzinkút a másik oldalon (talán Shell?)
megnéztem a Martin car-t google-ön, de nem ők voltak
nem nagy telep amúgy, kb 20 autó volt egy kis házzal. a környéken volt más kereskedés is, de nem a sámsoni út -
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #214794 üzenetére
Kérdés, bírja-e a váltó a nyomatéktöbbletet. 🤔
Plusz dízel lévén a hoszzú fokozatok miatt biztosan nem lenne továbbra sem egy gyorsulásbajnok, szerintem - ez most önelégültnek tűnhet, de szándékozom objektíven nézni - az én MiTóm a gyári programmal is lenyomná, de ha az is kapna egy remapot, akkor meg pláne. bandus kedvéérét: #csakazolasz
-
tboldi
nagyúr
válasz
Paxker315 #214305 üzenetére
és kisza25:
Én itt az ÉNy-i csücsökben egyenlőnek látom az arányt, habár ~6 db-nál több nemigen futkározik errefelé.
És amiket eddig lekérdeztem JSZP-n, mindegyik gyengébb az enyémnél (155 pacis T-jet), több 77 pónis és 1 db 120-as 1.6 Multijet az állás. Quadrifoglio Verdét nem is láttam még.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
- BESZÁMÍTÁS! Asus B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest