Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Luck Dragon #227995 üzenetére
Nem vészes, ha nem mutatja problémák jeleit akkor túl kell tölteni és elmegy az jócskán.
-
grizlisandor
veterán
válasz
Luck Dragon #227995 üzenetére
Az első generációs igen, vagy beleszámolod a felújítást a költségvetésbe. A második generációs már vállalható.
Mito-t 2008-2018 között gyártották, így fontos az évjárat is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #227993 üzenetére
155 lesz az, olyan van nekem is.
A 135-ös MultiAir 5 sebességes C510-es váltót kapott, a 155-ös T-Jet pedig 6 gangos M32-t (és nincs benne start-stop). Utóbbi kiosztása jobb a városban, lakotton kívül nagyjából egyforma fordulaton pörögnek a legmagasabb fokozatban.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #227990 üzenetére
Teljesen jó, 3 nehézség jut csak eszembe a városban:
- bazi hosszúak az ajtók, szűk parkolókban nehezebb ki-beszállni
- kicsit macerásabb manőverezni vele, mert kisautó ellenére 11,3 m a fordulóköre
- a balra eltolt rendszámot nem mindig tudja leolvasni a sorompós parkoló bejáratánál lévő kameraMelyik változatot nézed? Van 4 féle 1.4T, ha az LPG-seket nem számolom külön.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #227990 üzenetére
Jó választás, a turbósok városban szeretnek sokat enni azon kívül keveset esznek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #214684 üzenetére
Mazda 6 bármelyik benzin motorral ok.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #214663 üzenetére
Az elég problémás motor, a magasnyomású injektorok hajlamosak behalni, az olajpumpa hajtása szakad és egyszerűen a kenés hiányában besül a motor.
Benzinest vegyél inkább.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #209915 üzenetére
Hogy ne legyen hiányérzeted...
[link] -
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #209910 üzenetére
Csak az alternatívához tudok hozzászólni: Lancia Ypsilon 846. Ugyanaz pepitában.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Luck Dragon #209910 üzenetére
automataval nem ismerem
hugomnak 1.2 8v volt, isminek 14.16v van, semmi nyugjuk nem volt vele
hugomet ok hasznaltan vettek, amikor a regi tulaj 500E-re valtott a napelemeik miatt (ausztriaban)
a 1.4-st meg vatta ujan vette a masik
mindketto a FIRE motor alapvetoen, ami egy regi bevalt konstrukcio
a TJET-k is erre epulnek -
hobizoli
nagyúr
válasz
Luck Dragon #207756 üzenetére
1.4 8v az az olasz fiatalszabaly miatt lett csak
23 evnel fitalabb nem vezethet 80 loeronel erosebb autot
....lehet 22 ev ez a korhatar
de a popularisabb digo tomegautokbol mindig van ezert egy ~80loeros is -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #207637 üzenetére
120 LE az még 8 szelepes, szuper. Szerintem vehető, annak néznék még utána, hogy tuti DPF nélküli legyen (évjárat alapján gyanúsan az lesz, nekem is részecskeszűrő mentes az euro 4 1.3 Multijet).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #207633 üzenetére
Van hozzá alumínium kiváltó, az tartósabb megoldás. Maga a motor common rail dolgokat stb tekintve korrekt darab.
1.9 16V esetén szívósor swirl flap kiiktatás nem árthat. 8V változatban az sincs. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #207630 üzenetére
[link] C530 az 1.6 is ha minden igaz.
1.6-ot asszem szintén érinti az olajpumpa tömítés dolog. -
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #207562 üzenetére
Nekem a 1st gen Twingóról az jut eszembe, hogy benne ülve hozzáér a hajam a tetőkárpithoz, pedig csak 4-5 mm szokott lenni.
Néztünk egyet anyumnak még a keresgélés legelején, amikor még csak ~500k volt a büdzsé. Azt hiszem, jobban járt, hogy megvártuk az adóvisszatérítést is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #207181 üzenetére
Igen eredetileg csak cvt es 4wd verziot dobtak (volna) piacra. Aztan jott a “mezitlabas” manualvaltos 2 kerek meghajtasos.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #207179 üzenetére
Eredetileg nem is arultak volna kezivel de mivel fole lottek a piacnak arban, kellett egy jobb ar/ertek aranyu verzio.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #207172 üzenetére
Az eCVT esetleg de sima…
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #206969 üzenetére
Annyit látok csak, hogy már nincs hirdetés.
-
válasz
Luck Dragon #206802 üzenetére
Nézőpont kérdése. Egy aránylag nehéz bódét húz egy 116le-s, 155nm-es motor. Forgatva megy, de átlag felhasználó nem pörgeti, csak 2500rpm-nél elvált. Mi is így használjuk nagyrészt, de nem is ugrok bele meggondolatlan ellőzésekbe, csak csorgok a forgalommal. Viszont bármikor, bárhová elindulnék című fejezet. Arra pedig tökéletes.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
Luck Dragon #206490 üzenetére
+1
Az elotte levo genhez kepest is, ez a prius ‘szep’ -
pècsimunkás
addikt
válasz
Luck Dragon #206490 üzenetére
Ez a Prius szerintem is jól néz ki
.
Az utód... -
emvy
félisten
válasz
Luck Dragon #206441 üzenetére
Nem tudom, de sok ertelmuk nem volt a 204 lovas HDI mellett. En a ketto kozott vacillaltam, de nehezebb a V6-os dizel, konkretan lebeszeltek rola a Citroennel, amikor vettem.
-
emvy
félisten
válasz
Luck Dragon #206437 üzenetére
A mostani kocsim mindenben jobb, mint a C5-om volt, de valami miatt azt jobban szerettem
-
Gombinyó
őstag
válasz
Luck Dragon #206326 üzenetére
Részvétem.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Luck Dragon #206323 üzenetére
A jó oldalát kell nézni, ami nincs az nem tud elromlani.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #206216 üzenetére
Ahogy érzed.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Luck Dragon #205971 üzenetére
Ugyanolyan puruttya beltér, mint a Vitara jókora felárral.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Luck Dragon #205623 üzenetére
Koszi mindenkinek
Lehet tippelni rendszamot.. TDH-t lattam egy kereskedesben parat, remelem lesz egy TDI-m
-
Szada85
aktív tag
válasz
Luck Dragon #204518 üzenetére
Persze, szerintem abban fognak eltemetni.
Jelenleg épp a bódét igyekszik karosszériás cimbi rendberakni, sajnos a flex alatt gyorsabban fogyott a bódé, mint a korong, így van vele meló, de a jelen állás szerint még éppen menthetö, apránként, de talpraáll, aztán mehetnek bele a müszaki csemegék.Amíg odajutunk, addig pedig "hiánycsillapítónak" hajtjuk az Ö, minden porcikájában komolyan átalakított C20XE-s GSi-jét.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #203797 üzenetére
Vezettem már egy Ypsilont ezzel a motorral-váltóval (konkrétan ezt), nem volt rossz, csak az autó többi része vérzett több sebből.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #203794 üzenetére
Hogy találtad ki?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #203785 üzenetére
Azért a 4 hengeres, common rail digódízel finomabban jár.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Luck Dragon #203761 üzenetére
Ezek nem osszkerekesek szoktak lenni?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #203761 üzenetére
Bármilyen színben elég ritka.
Amúgy kéne, de megfogadtam, hogy a Jazz utódja 🐌-s lesz.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Luck Dragon #202500 üzenetére
Ez esetleg bár nincs annyi vélemény mint a TC Népítéleben, de tudsz összehasonlítást csinálni és a műszaki adatokat is rögtön látni
-
válasz
Luck Dragon #202445 üzenetére
Sógor toyota márkaszervizben dolgozik, a ridegtartást nem bírja az aygo
A KFC-s aygokat szétrúgják rendesen, több motorcsere is kellett már. 1.2-es toyota motorról mondta, hogy több jött már vissza hengerfejesen 30-40e km után. Így hirtelen több nem jut eszembe.
-
acsati
aktív tag
válasz
Luck Dragon #202406 üzenetére
Köszönöm a részletes választ, illetve az ajánlásokat is.
Viszont a piacon leginkább 1.6 Astrát látni ennyiért, így akkor a 16XER motor lesz célba véve.
A 3 és 5 ajtósak között van valami lényegi különbség ezenkívül? Jelenleg elég lenne számomra a 3 ajtós is, jobban tetszik a formája. -
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202339 üzenetére
Mi van? Az a megfelelő topik, nem?
-
ngaba
aktív tag
válasz
Luck Dragon #202299 üzenetére
Egyébként szerintem a japán autók elsősorban elektronikában jobbak a többieknél. (Ahogy úgy általában elektronikában nagyon jók a japánok.)
-
MM
őstag
válasz
Luck Dragon #202293 üzenetére
Fordnál nem lehet lassabb a menüje...
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202249 üzenetére
🤫
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202212 üzenetére
Don't know.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202210 üzenetére
Ma délelőtt elmentünk megnézni a másik Musát, felejtős, túl szar és ehhez képest túl drága.
Megvizslattunk egy Ypsilont is, az egy fokkal jobb, műszakilag teljesen oké, de azért kellene ezzel is foglalkozni (lógó ajtókárpitok, itt-ott törött műanyagelemek, stb.). Egy próbakört is tettem vele, fura a Jazz után, hogy olyan “lötyi”, túl puha minden, de amúgy rendben volt. Összességében nem elvetendő, de nem is azonnali deal.
Végül kíváncsiságból elmentünk oda, ahol van az arany Musa, amiről lemaradtunk. Még ott van az autó, ha előbb sikerült volna, azt azonnal el is hoztuk volna, teljesen rendben van. Van egy Peugeot 107 is ott, so-so, meg egy Honda City is, annak meg az eleje törött volt, és még rondábban hozták “helyre”, mint az enyémet, a motorháztetőn szerintem nincs is lakk. 🤔 -
footy
addikt
válasz
Luck Dragon #202133 üzenetére
Az ules egyertelmu kiindulopont:
trendline
comfortline
highline
B7-bol csak a Highline valtozat ami hosszu tavon is hasznalhato ulest ad. Azt lenne erdemes keresni. A digit klima mar elvileg comfortline-tol alap. A legtobb dolog, ahogy apfurzwagennelVAGnal lenni szokott opcionalis extra, szoval erdemes kulon megnezni ha szeretnel pl. xenont vagy panoramatetot stb. -
Rhino666
addikt
válasz
Luck Dragon #202118 üzenetére
6. generációs 5-ös BMW kombi.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202055 üzenetére
Igazából volt ennél bigger is a GD-kben, egy 1.5-ös VTEC, csak nem az európai piacon. Japánban meg a mi 1.4-esünk volt a small.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202041 üzenetére
[link]
Hatchback volt az Almera. Szedán arra lenne jó, hogy végszükség esetén összehajtva beférne az ikerbabakocsi (de szerintem nem minden szedánnak olyan hosszú a csomija, mint a Superbnek).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202039 üzenetére
Ne is mond. Sikerült kikaparni egy 100-ast az Almera-ért (nem rikárdó vitte el), és keresgélek a legalja kategóriában (500k alatt) valami motoros esőkabátot. Már nagyrészt marketplace-n nézem - nem hahu-n - mert így ki tudom szűrni a pudva kapitányokat. Ha lesz időm, akkor számolok egyet, de szerintem a hirdetők 99%-a katalizátor betyár.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202033 üzenetére
Amikor én nézegettem, akkor 3-3,5M között nagyon pöpec darabok voltak hahu-n, de ennyiért vannak szép A4 B8-ak is ezzel a motorral. Utóbbi viszont sokkal kisebb belül.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202033 üzenetére
Igazából nem titok.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #202018 üzenetére
140LE/320NM. B6-ban ugyanezt tudta a híresen rossz 2.0 PDTDI is, de B7-ből csak CR van, szóval abból ha 140 vagy 170 lovasat keresel, az mind jó.
-
Doki16
addikt
válasz
Luck Dragon #202018 üzenetére
A CFFB a motorkód és ez a 2.0 CRTDI 140 lovas. Rajta a szervizkönyv matricáján is.
-
Doki16
addikt
válasz
Luck Dragon #202013 üzenetére
Elég jól sikerült kocsi lett. B6 továbbfejlesztés, kijavítottak szinte minden hibát. CFFB dízel egy ajánlott motor belőle.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #202013 üzenetére
Dízelel oké. A TSI még ott is bajos tud lenni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201787 üzenetére
Örülnék neki, ha megtennéd.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201785 üzenetére
A külföldi származás nem zavar, a Jazzem is dajcs. Na, meg A2-ből szerintem nem sokat adhattak el itthon amúgy sem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201781 üzenetére
Engem a könnyen levehető motorháztető vett meg. Mivel alapvetően úgy is én szerelném, ezért nem hátrány, ha jobban hozzáférek a dolgokhoz.
…………………………Ja, elmaradt a köszönet t1-nek és MC Pitének!
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201761 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201750 üzenetére
De ettől még az autó jónak tűnik.
-
nesa
veterán
válasz
Luck Dragon #201707 üzenetére
Nekem is ez volt a gondolatom hogy ilyet, de jó lenne ha lenne más alternatíva is.
Nekem nagyon tetszik a v8 dízel hang.
(#201706) zoo8800
Voyager tetszik, lehet ok nélkül de engem kicsit ráz a hideg a VM motoritol.
-
nesa
veterán
válasz
Luck Dragon #201702 üzenetére
Én is az L2h1 scudora (testvérekre) gondoltam de reméltem van más is ami elkerülte a figyelmem.
A Nimitz jó, teszikkörnyezetbarát... csak néhány apró probléma van vele, szóval nem jó, akkor úgy kérdem hogy B jogsival menjen legyen elég 1 fő az üzemeltetéshez , ne keljen több ezer ember hozzá.
-
ZolAK
csendes tag
válasz
Luck Dragon #201426 üzenetére
Mennyire vannak nyűgök az 1.6 / 2.0 HDI motoroknál az Adblue tartállyal? Valakinek tapasztalat? 2015 utáni 308-ak elég jó áron vannak már, de ez visszatart.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Luck Dragon #201135 üzenetére
A Megane 3-as jóval komolyabb autó. Inkább a J Astra-val van pariban, de a tömege miatt jobban fogyaszt, és a belső helykínálata is jobb.
-
3L1T3
addikt
válasz
Luck Dragon #201102 üzenetére
Az minden csak nem autó, bár nem tudom, h nekem szántad-e a kérdésed.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #200588 üzenetére
Az nem az 1,33-as? Ez 129x ccm, ha jól emlékszem, de meg kéne nézni a pontos motorkódokat, az a biztos.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #200232 üzenetére
Horog elcsufitja az autot nem szeretem. Meg csak kezi poggyaszt vinnek tobbet szoval a box boven eleg. Abbol se kell tul nagy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #200228 üzenetére
Probalok eszervek menten vasarolni (kellene egy picit nagyobb auto az Imprezamnal) de mindig arra jutok, hogy olcsobb ha arra az evi 1 alkalomra berlek egy boxot nyaralashoz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #200226 üzenetére
Az massziv fogyasztas azert… egy sokat zabalo autom mar van, nem kellene meg egy.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Luck Dragon #200224 üzenetére
Egesz meggyozo az irasod rola.
Gondolom akkor a hosszutavu tapasztalat is jo vele.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Luck Dragon #199971 üzenetére
Hasonló panaszokat olvastam, mit az 1.2 TCe esetén (láncnyúlás, kokszosodás). De saját tapasztalat nincs.
-
darkrock
aktív tag
válasz
Luck Dragon #199417 üzenetére
Köszönöm, és ez az ár egy párra értve?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #199338 üzenetére
Hm, ha már az 1.3 CDTI felmerült, az 1.5 dci is jó lehet
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Luck Dragon #199319 üzenetére
Jogos, ahogy látom, abban csak 0.9-ből volt TCe.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
Luck Dragon #199013 üzenetére
Ha' pedig béjjemvé.
-
alázógyík
addikt
válasz
Luck Dragon #199013 üzenetére
Nem csak a motor problémás.
Szar a klíma, k.b. az összesben megdöglik. Ha jó, akkor is gyenge.
Mindegyik beázik, brutál f.s a gyári "hifi" benne, és a kormányzása is ilyesztő. -
Doki16
addikt
válasz
Luck Dragon #198971 üzenetére
Ezért van lekorlátozva 350 Nm-re az össznyomaték. 400-ig elboldogul a DSG gond nélkül. Olajat kell benne cserélni 60k kilométerenként és egész jól bírja. Yodamesternek ha jól tudom már 230 van a kocsijába és semmi jele nincs, hogy bármi gondja lenne a váltónak. Nem lesz olyan megbízható mint a e-CVT, de ahogy korábban írtam össze se lehet hasonlítani őket. Mind a két autó nagyon másra való. Az Auris egy unalmas A-B autó, a GTE meg egy kicsit sportosabb hibrid vonal.
-
yodamester10
őstag
válasz
Luck Dragon #198938 üzenetére
-
Doki16
addikt
válasz
Luck Dragon #198938 üzenetére
Csak annyiban hasonlítanak, hogy mindkettőben van villanymotor. Nagyon más a felépítés. A GTE-ben a 6 sebességes DSG váltóba van integrálva egy jó erős elektromotor. Ez a motor önmagában erősebb mint a HSD mindennel együtt. Ha meg a teljes rendszer hajt akkor 204 lóerőt és 350Nm-et ad ki. Passatnál ez 218 ló és 400 Nm. Röviden ennyi. Ha érdekel még valamikor akkor nyugodtan kérdezz
Belső tér/minőség tekintetében meg a VW mindig előrébb volt a Toyotával szemben.
-
Doki16
addikt
válasz
Luck Dragon #198928 üzenetére
Pedig ez pont egy feláras szín. Metálfényezés. használt autónál meg nincs nagyon válogatás. Engem a szín soha nem érdekelt.
Ég és a föld a kettő, összes se lehet hasonlítani annyira más. Menet és komfort tekintetében egyértelműen a GTE viszi a prímet. Fogyasztásban nincs különbség.#198930 focvis: Ezt miből szűrted le? Amúgy igen. Egy a fórumon is tevékenykedő kolléga viszi szombaton. Majd bejelentkezik vele ha akar
-
Senhi
aktív tag
válasz
Luck Dragon #198928 üzenetére
Ott a hely Auris kombiban a pótkeréknek, még csak nem is kell mankókerék, a teljesértékű is befér (hatchbackbe viszont csak mankó a jó). Legalábbis legutóbb még be tudtam rakni
A nagy akksi a hátsó ülések alatt van az utastérben. -
dj79
senior tag
válasz
Luck Dragon #198932 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz
Luck Dragon #198928 üzenetére
Szia! Sokan tesznek bele pótkereket, kiveszik a műanyagot és lesz helye.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #197272 üzenetére
Mondjuk nekem kussban kéne maradnom, 4 éve járok surrogó nyelestengelycsapággyal a Jazz-ben.
szerk.: Vagy pont emiatt szólhatok be jogosan?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #197079 üzenetére
Az 5 gang tök jó volt 1.3 Multijethez, csak a 6-os volt nyűgös elvileg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #197073 üzenetére
Az sajna, és még ebből is volt gyengébb verzió (M20), amit 1.3 dízel kapott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #197054 üzenetére
Jó blokk, nincs koksz, vezérlés szíjas, régi iskola
sallangok húzhatják le a fenntartást, mint az M32 váltó, turbó repedés, kettőstömegű... ezért jó a 120 lovas 5-ös váltóval, legalább nem csapágy és szinkron javítás a beugró. Csak arra céloztam, hogy nehéz megállni, hogy az ember ne kezdje reszelni, mert voltak jóval erősebb változatok már gyárilag is
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #197020 üzenetére
Ez van, ha nem adnak elsőbbséget.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Luck Dragon #196747 üzenetére
Dízel hibrid egész takarékos elvileg, nyűgök passz
maga a motor jó konstrukció benne, szerkezetileg is már az újabb, jobb dolgokra alapul talán.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #196344 üzenetére
Inkább a Twingo.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #196340 üzenetére
Fabiát elvből nem (hosszú sztori), de a Megane-t már nézegettünk, korábban linkeltem is ide vagy az autós topikba egy fekete kupét 400-ért, bár valszeg már nincs meg.
(#196341) molnarpeter:
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #196326 üzenetére
Bármi jöhet, Clio is, csak annyi a lényeg, hogy minél kevesebb rozsda legyen (és minél több műszaki, az is előny) cirka 500-ért.
szerk.: Ez sem tűnik rossznak. És csak a Lajtán kell átmenni érte.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #196324 üzenetére
Egy Jazz túl jó lenne ahhoz, hogy kint álljon, valami szarabb kell.
Nézünk mindenfélét márkától és típustól függetlenül. Most kíváncsiságból kizárólag a Mosonmagyaróváron belüli autókra szűrtük a keresést apummal, semmi mást nem adtunk meg, így találtuk ezt. Meg ezt.
Korábban meg ezen akadt meg a szemünk.
-
capulet75
addikt
válasz
Luck Dragon #196295 üzenetére
Köszönöm.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #196224 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #195807 üzenetére
Mert furcsa volt neked a csönd az SE topikban.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #195800 üzenetére
Én corgi vagyok, nem husky.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Luck Dragon #194811 üzenetére
Túl sokat áll bakon mostanában, így kell megbízhatóbb
-
tboldi
nagyúr
válasz
Luck Dragon #194811 üzenetére
Nem, a Jazz és a WagonR mellé harmadiknak.
Úgy néz ki, anyumnak is kell egy melóba járós. -
slett27
addikt
válasz
Luck Dragon #194743 üzenetére
Igen, mert utasoldali és vezetőoldali ülésfűtés van (három fokozat) , kormányfűtés, APS, sebességfüggő szervokormány (???) elvileg esőszenzor is bár azóta nem volt eső azt nem próbáltam.
"A computer tudja, max fizetsz, ha látni akarod.
Kollegának meglestem külföldi Opelos forumban is, van, akinek Cosmo J van 2013-as és nem jelzi." -> Itt mire gondoltak OPEL-nél ?Mesés...
Új hozzászólás Aktív témák
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest