Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
HKorn
veterán
Gyertyacsere mennyire kritikus dolog? 60 ezernél írja a könyv, annyi is van benne, szerelő kivette, megnézte, azt mondta még szép állapotú, nem érdemes cserélni. Nem olcsó, 8k darabja. (1.4 TSI)
-
HKorn
veterán
válasz
youckey1981 #194151 üzenetére
Szerintem ezeket a listázásokat fenntartással kell kezelni. Én automnál is ezeket írja, holott, egyszer megnyomták a lököst ahol sérült a lámpa is, kb minden fel van sorolva, az összes szenzor, annak tartói, lökhárító tartó, lámpa, fenti részletezésnél meg ugyanúgy írja a tetőt is, pedig annak semmi baja nem volt soha sem.
Írtam is TC-nek ezügyben, hogy ez eléggé megtévesztő lehet és javítsák, annyi volt a válasz, hogy nem ők szerkesztik a listát hanem a partnerük és majd jelzik a hibát.
-
HKorn
veterán
válasz
[CS]Blade2 #194116 üzenetére
Az viszont aggaszt, hogy 35k alatt nincs ezekből 225/45R17-es méretben, míg jobb nyári és téli simán van 22-25k körül. Így ha egy szettet használ az ember, akkor gyorsabban is kopik és 140k+plusz szerelési költség gyakrabban jön.
-
HKorn
veterán
TPMS neki is költség, mert fel kell szerelnie az autót ezekkel eladáskor, tehát ennyivel kevesebb lesz rajta a haszna, vagy ennyivel többért kell adnia.
Oké, hogy a direkt rendszer pontosabb, de az indirekt (ABS) is bőven ellátja a feladatát és költségmentesebb. Nálunk mindkét családi autó TPMS-es, egyik direkt, másik indirekt, nem kell mondanom melyikkel szimpatizálok
-
HKorn
veterán
válasz
Red_Bull #194064 üzenetére
Nem tudom ez az arc mibe nyúlt bele, de nekünk pont ilyen volt, 2006-os újonnan vásárolva, 14 évig és 150 ezer km-ig volt meg. Annyi, hogy nem volt benne klíma, többi stimmel.
14 év alatt, 1 akksit kellett bele venni, meg 2 lengőkar lett cserélve a stabpálcákkal együtt. Ennyi. Ezen kívül kb fékbetét és olaj meg szűrők, oszt' jónapot (váltóolaj talán 2x volt cserélve, fékfolyadék 2 évente, motorolaj meg 15k km-ként.)
Teljesen megbízható gép volt. Igaz. itt-ott már csörgött-zörgött, de hát a 14 év az 14 év meghát azért csak egy olcsó kisautó volt, kemény műanyagokból
-
HKorn
veterán
Laufenn gumik milyenek, ez valami kínai dzsunka márka? Nem ismerem, de már többször hallottam.
-
HKorn
veterán
VW csoport szervizekben lehet olajat vinni olajcserére, vagy csak az ottani olajat rakják bele? 10 ezerért számolják a 4 ezer ft-os olaj literjét, ahogy nézem a számlán.
-
HKorn
veterán
VW (Seat)-nál a tulajdonos kikérheti a szervíztörténetét az autónak ugye? Mi ennek a menete?
-
HKorn
veterán
válasz
[CS]Blade2 #192738 üzenetére
Igen, teljesen egyetértek! Ezért sem nézegettem Focusokat, szívót nem akartam, ecoboost meg ezek miatt nem jöhetett szóba, diesel meg eleve ki volt zárva.
-
HKorn
veterán
válasz
focvis #192719 üzenetére
Köszi srácok!
Igen Octavia nagyon ucatautósnak tűnik ehhez képest, habár nekem az is tetszett, de abban pl szinte semmi extra nem volt, ülésfűtés, meg hátsó parkradar és ennyi. Ez minden téren megfogott. A hab a tortán már csak a motoros napfénytető volt, az valami nagyon feelinges, régóta szerettem volna már olyat.
Érzésre olyan volt, mint amikor a kiszemelt csajnak bomba alakja van, szép arca és még a melle is nagy, főnyeremény! -
HKorn
veterán
válasz
cappa72 #192703 üzenetére
Igen, én mindig racionálisan néztem ezt a dolgot, azért lett előtte a Vitara, ott nem is volt nagy szerelem, szép, meg jó, de ennyi.
Most is racionálisan álltam hozzá, hogy csomagtartó legyen meg ezaz, többi nem érdekel, de a szerelem az ilyen, jön és letarol minden észérvet
Ettől függetlenül minden téren olyan amilyet elképzeltem, igényes belső, megkímélt állapot, sok extra, jó motor és vagány kinézet. Reméljük nem lesz vele gond hosszútávon sem.
-
-
HKorn
veterán
Na úgy néz ki meglett a választás pár megnézett autó után. Először egy 2016-os Auris kombit néztem meg (nem HSD volt,asszem 1.6 benzin), maga az autó érdekelt, mivel még nem ültem Aurisban, nem vezettem. Ez nekem csalódás volt, nem szép a belseje, meg a műszefal is zavaró volt nekem, ahova a kijelző van beépítve, túl szűkösnek találtam a szélvédőn a kilátást is.
Aztán megnéztem egy 2016-os Octavia kombit is, ez már határozottam jobb volt, de sajnos a flottás nyomok látszódtak rajta, meg amúgy is elvetettem az ötletet, hogy flottásat vegyek.Végül magánszemélynél sikerült egy 2016-os Leon 1.4 TSI FR-t találni, gyönyörű szép állapotban, kevés km-el, amiből első látásra szerelem lett. FR csomag levett a lábamról
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #192675 üzenetére
+Gombinyó
Megvan a Vitara, az menne most asszonynak a vasaló Stift helyett, így nekem kellene valami családi gép, ami azért tud is menni, meg hely is van benne ha néha pakolni kell. Mindenféle forgatókönyvet átgondoltam már, hogy esetleg a Swift helyett egy új Swift 2018-ból, de azok is 3.7 körül mennek használtan es akkor ugyanott vagyok, hogy kisautó, kis csomagtartóval es még menni se megy jól.
Vagy esetleg egy 24kwh Leaf városi rohangálósnak, deott tartok at akksi degradálódástól, illetve csúnya az autó.Így jött, hogy akkor Vitara helyett kell valami nagyobb, hamár másik autó, legalább a hely ne legyen többé kompromisszum.
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #192671 üzenetére
Durva, nem hiszem hogy ezek jót tesznek ezeknek az autóknak. Most megint ott tartok hogy nem tudom milyen kocsit vegyek
-
HKorn
veterán
Flottás 1.4 TSI Octaviáknál felmerült bennem még az a kérdés, hogy gyári 30 ezres olajcsereperiódus mennyire tesz jót egy olyan autónak, amire amúgy sem ügyelnek túlzottan...
-
HKorn
veterán
válasz
runner 125 #192665 üzenetére
Én még nem tudom mire vadászok, Octavia vagy Auris, de még akármi más is lehet.
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #192653 üzenetére
Ja hát nálunk is a gyerekeknek a hátsó sorban lenne nagy élmény.
-
HKorn
veterán
válasz
runner 125 #192641 üzenetére
Ja ez nagyon bejön nekem is, csak a csapott hátú nagyon kicsi belül is meg csomitartóban is, kombi lenne a jó.
Na ezért félek én a kavicsos nepperektől, lehet maha a HSD teknika jó, de maga az autó még lehet tákolt.
-
HKorn
veterán
Fogyasztás nem annyira releváns, városban relatíve keveset lenne használva, inkább pálya, főút.
Ki kellene próbálnom egy HSD-t, mert fogalmam nincs milyen a valóságban, csakhát senki ismerősömnek nincs ilyen. 1.4 TSI Octit vezettem már egy rövid 1-2 km-es szakasz erejéig odalépve neki, az meggyőző volt. Szedte a lábát elég jól. Auris gondolom más világ ilyen szempontból.
Az az igazság, hog eddig csak 1.4-es, 1.6-os szívó benzines autóim voltak és kivétel nélkül az összes lomha volt, most már igazán jó lenne valami dinamika az életembe
-
HKorn
veterán
válasz
Doki16 #192616 üzenetére
Oké, köszi, jelenleg a két verda között vacillálok, Auris HSD és Octavia 1.4TSI 150LE, családi pakolós utazós autónak kellenének.
A sportosabb menet és igényesebb beltér miatt Octavia lenne a befutó,( külső design-ra is jobban bejön), legszívesebben DSG-vel venném, ha nem olvastam volna sokat arról, hogy száraz kuplungos DSG-t nem szabad venni. Aurisnál az automata váltó, meg a megbízhatóság és a hibrid újdonság faktor tetszik.
-
HKorn
veterán
válasz
Kolondrum #192615 üzenetére
Nekem egy 2018-as 1.6 GL+ van, újonnan vettem 4.1M-ért, akkor a sima metál nélküli GL+-ok ennyiért mentek, ha jól emlékszem az Allgrip felára 600K Huf volt. Most jelenleg az autó drágábban megy a piacon, mint újonnan, szóval szerintem arányaiban az Allgrip-es is ugyanez. Persze az ár erősen km/állapot függő, nyilván egy sokat futott Vitara már nem megy annyiért, mint amennyi újonnan volt.
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #192608 üzenetére
Olajat ezek a TSI-k mennyire szeretik csipegetni?
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #192611 üzenetére
Köszi ez nagyjából stimmel is
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #192608 üzenetére
Köszi.
Le lehet valahonnan tölteni hogy 2016-os Octi évjáratoknál mit takart a Style felszereltség? Ebből van a legtöbb a piacon.
-
HKorn
veterán
Octavia 1.4TSI-t (2015-2016 körülit) lehet venni bátran 100K km környékén? Mire lehet számítani, ha elvileg az autó végig márkaszervizben volt szervizelve. Koksz ilyenkor már lehet gondolom attól függetlenül.Vezérműszíj csere, egyéb TSI nyűgök?
Kicsit tartok az ennyit futott kisturbósoktól, nem tudni mennyire volt megkímélve, hidegen hajtva stb.
Auris HSD-t is szóba jöhetne, de ott meg csak szinte külföldről behozottak vannak, azoktól is ugyanúgy tartok az ismeretlen előélet miatt.
-
HKorn
veterán
Carnext cégről mit tudni? Elég sok hirdetésük van hahu-n, leírás alapján jónak tűnnek, de ugye láttunk már ilyet máskor is aztán mégse.
-
HKorn
veterán
válasz
Gombinyó #192429 üzenetére
Drágultak az autók de ne felejtsük el, hogy ennek csak egy része a gyenge forint, többi az többletfelszereltségből, bonyolultabb motorokból jön, tehát elvileg többet is adnak. Most 5.5m ft egy GL+ Vitara 1.4T 48V hibrid. Ebben már olyan extrák vannak alapból ami anno 2018-ban nem is volt a Suzukinál vagy csak a GLX-ekben.
-
HKorn
veterán
válasz
Gombinyó #192425 üzenetére
Nem igaz, ha Vitarát akarnék venni ismét, mert ugye az a fair összehasonlítás, akkor 1m ft-ot kellene ráfizetnem, de ezért cserébe egy sokkal jobban felszerelt autót kapnék erősebb motorral mildhibrid rendszerrel. Tehát messze nem vesztett 2m ft-ot a Vitara az értékéből.
-
HKorn
veterán
válasz
Gombinyó #192421 üzenetére
Én ezt úgy fogom fel, hogy akkor annyi pénzem volt, Vitarát vettem, 3 évig új, garanciális autót használtam, nem volt extra szervíz költség az olajcserén kívül és mivel 3 év alatt nem vesztett az értékéből az autó tudtam annyi pénzt félretenni hogy most mondjuk 2m ft ráfizetéssel egy 6.5M ft-os verdát meg tudnék venni. Persze nem akarom még eladni az autót.
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #192418 üzenetére
A tulajdonos szemszögéből pontosan jól tartja az árát, hiszen ő 4 évvel ezelőtt 4.4M ft-ot tett bele, használta, most meg minimális bukással tudja eladni. Az hogy most annyi pénzért nem kap ilyen autót, az más dolog de ettől még a pénzénél van, lehet nem is akar másikat venni.
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #192416 üzenetére
Akkor mit mondjak én az 1.6-os Vitarára, 4.1M volt újonnan, most 4.4-4.5M-ért tudnám kb eladni (2018 GL+ 30k km-el)
Aztán emlékszem még hezitáltam, hogy vegyek-e új autót a várható értékvesztés miatt, mert ugye "kitolod a szalonból es már 20%-kal kevesebbet ér"
-
HKorn
veterán
Suzuki Corolla HSD-ről (Swace) nem hallani még mikor jön és mennyi lesz?
-
HKorn
veterán
Bmw 2017 körüli 18i motorja (1.5 turbo 3 henger) mennyire lehet szopó? Van ezeknek valami nyűgjük?
-
HKorn
veterán
válasz
BigBlackDog #184675 üzenetére
Köszi meglesem
-
HKorn
veterán
VW Polo 2014-es felszereltség listája nincs valakinek? Comfortline érdekelne.
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #179119 üzenetére
Ez most nem sokon múlott, hogy ne az új tulaj kapja be ezt a hibát garancia lejárta után. Attól függetlenül lehet, hogy aztán innentől nem sok gond lesz vele.
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #179115 üzenetére
Valszeg gariban lesz megcsinálva (ismerősé), na de akkor is. Én meg kérdezgettem hogy mennyiért adják majd el, jó vétel lehet, mivel ismert az előélete, meg valós kvés a km benne, de amikor ezt mondta még a fejemből is kivertem
-
HKorn
veterán
2015-ös 320d GT BMW, 80e Km (céges lízing, 1 sofőrös), kormány bőrözése csúnyán kopik, automata váltó, rángat, start stop rendszer kidobja P-be pirosnál, márkaszerviz szerint csere, 800K Huf-ért.
-
HKorn
veterán
válasz
freeknight #177899 üzenetére
Azért a +700K az nem elhanyagolható plusz, valakinek 4m a plafon. Nagyon konfigurálgatni nem kell Suzukiéknál, van 3 felszereltség azt kész. Ezeket kapod meg használtban is, max a szín lehet egyéni preferencia, de az meg ha metál +130k az újra, szóval akkor már +900 körül vagy. Meg ugye a 3 éves Vitara az 1.6 szívó az elpusztíthatatlanság ígéretével és ez sok embernek fontos pont.
-
HKorn
veterán
válasz
Ádám16 #175868 üzenetére
Én épp a napokban vezettem egy szinte nullkilométeres Volvo V90 kombit, na hallod az nagy, ahhoz képest az Octavia egy Yaris. Rendesen kényelmetlenül éreztem magam parkolásnál, hatalmas eleje-hátulja van, mint egy uszály kb
Arra a konklúzióra jutottam, hogy szép, meg jó, de nem kellene nekem ekkora dög.
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #175828 üzenetére
Mk3.5-ben is volt még 1.6, ha jól emlékszem. Mondjuk mindegy is. Mk4-et ST-Line kivitelben csipázná a testem
-
HKorn
veterán
válasz
molnarpeter #175826 üzenetére
Az még nem 1.6 ecoboost volt, vagy már 1.5 az is?
-
HKorn
veterán
2016-os B8-as Passat Highline 2.0 TDI 150 Le, 122k valós km-el mennyire lehet jó vétel 4.7m-ért? Van ennek a típusnak valami nyűgje, amire mindenképp érdemes odafigyelni?
-
HKorn
veterán
-
HKorn
veterán
2.0 CRTDI 120 lovas verzióját mennyibe kerülhet csipszelni 150 ló környékére? Illetve mennyire biztonságos ez? Gondolom ehhez mégnem kell nagyobb turbó meg erősebb kuplung stb.
-
HKorn
veterán
Oks köszi.
-
HKorn
veterán
Volvo V40-ek T2/T3-as motorjáról mit lehet tudni (2 literes turbó)? Kehesek, vagy rendben vannak, olajfogyasztás, turbó problémák, vezérlésproblémák tekintetében?
-
HKorn
veterán
válasz
dellfanboy #173217 üzenetére
Igen, ámde addig hova teszem az elsőt, egyedül nem maradhat otthon
Hidd el, már mindent végigondoltam, hogy lehetne birtokolni egy MX-5-öt, hogy a praktikumot se kelljen teljesen beáldozni 2 gyerek mellett, hát sehogy se jön ki a matek sajnos
-
HKorn
veterán
2M-ig milyen autó jöhetne szóba, ami min 4 üléses és kabrió?
2. autónak lenne, nagyon kevés éves futással (kb 7-8 ezer KM) Hátul csak kisgyerekek ülnének, szóval nem baj, ha alig van hely hátul.
-
HKorn
veterán
válasz
Gombinyó #173207 üzenetére
Bájos kis sztorik ezek. Kemény, hogy 60-70K km körül ilyen szinten kokszosodnak ezek a motorok?
Na meg, hogy egymástól nem tanulnak ezek a nagy gyártók, ha VW-nek sikerült lelakni a kis ccm-es turbós imidzst, a megnyúló bicikliláncos vezérlésekkel, legalább ennyi évvel később nem kellene valaki másnak ugyanezt eljátszania...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mit tud egy retró kézikonzol?
- PlayStation 5
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen széket vegyek?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Akció! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3005
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest