Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz
attiss66 #228474 üzenetére
Inkább maradj is, mert a 9gen nem volt Európában forgalmazva. Az pedig nem igaz, ahogy már ki lett tárgyalva, hogy a 8-ra úgy általánosságban rá lehet sütni, hogy eszi a olajat. Használt autót vásárolni mindig lutri és igen, ki kell fogni
de a remény hal meg utoljára
-
Biqci
aktív tag
válasz
attiss66 #228464 üzenetére
Akkor a 9.generációs Honda Accord Sedan jobb választás lenne?
Csak mert itt 9gent írtál, lehet mellément
Szerintem a motor állapotára szemrevételezéssel semmi rálátás nincs. Ahogy fentebb a kollégák írták, a kipufogó esetleg támpont lehet, persze a csurog belőle a trutyi, akkor régen rossz. Ha lehet akkor Executive-ot nézz, mert az jobban felszerelt mint az Elegance, viszont az automata váltó ne rettentsen meg, nem elromlós fajta... -
Biqci
aktív tag
válasz
attiss66 #228457 üzenetére
Nem megfelelő olaj, nem megfelelő időben, előfordulhat. De ez több autónál előfordulhat. A Toyota 1.33-as is egy időzített bomba, ha nem végig 0W-20 lett használva, vagy talán 0W-16 volt az eredeti előírás, ha jól emlékszem. De a Hondanál maradva, a 9.gen Civic is az 1.8-as motorral is eszi, ha nem 0W-20 került bele. De a 2013-as modellévre módosították az olajlehúzó gyűrűket, így 2014-től ennél gyakorlatilag nem fenyeget ez a gond.
9gen Accord? Tudomásom szerint ez már nem jött Európába, így nagyon kicsi az esélye, hogy ilyet találsz.
Csomagtartó, ha ez gond, a kombit kell venni, sokkal szebb, mint a 7gen. Nekem 8gen Tourer volt, sokkal szebbnek és praktikusabbnak tartom, mint a szedánt, de persze ez ízlések és pofonok... Viszont nagyon tetszett a csomagtér ajtó távnyitás és zárás, amit asszem a szedán nem tudja... -
Biqci
aktív tag
válasz
flash- #228238 üzenetére
...esetleg állítható ulesmagassag, es kormany elore hatra le fel, gondolom 156cm magas vezetőnek (felesegemnek) ezek jól jönnek...
Nekem csak annyi lenne a tanácsom, mert ezt az utat a lányommal bejártuk, ő is ilyen magas, hogy nem elég az ülés magasság és a kormány állítás, ha nem lehet az ülést eléggé előrehúzni. Pl Suzuki Splash nem alkalmas, egyszerűen nem tudta rendesen kinyomni a kuplungot, de a Honda Jazz , vagy röhej, de az Accord már jó volt ilyen magassághozSzóval nem azt mondom, hogy ilyet vegyél, de szigorúan üléspróba a feleségeddel kötelező
-
Biqci
aktív tag
válasz
f4lcon #227697 üzenetére
Nekem nem ennyire okos a kocsi, nincs online kapcsolat. Nameg a kis akku gyakorlatilag csak a fedélzeti áramellátásra, világítás, rádió stb segít be, mindent a nagy akksi csinál. Így a kicsi gyakorlatilag alig van használva, ahogy az önindító is, az se dolgozik sosem, a váltó és a motor közé épített elektromotor intéz mindent
-
Biqci
aktív tag
válasz
rbalint88 #224793 üzenetére
Igen, gondolt erre is a fiam, de inkább a Leon FR tetszene neki, mert Golf van minden második udvarban, ami végül is előny, de más szempontból túl "szürke". A GT-E is csak a hibridsége miatt jött képbe. De lehet végül is a GTI lesz a befutó... Milyen évjárattól érdemes nézelődni?
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Új autó kell a fiamnak, ami egy Kia Pro'ceed 2.0l benzinest váltana. A kritériumok: minimum 150Le benzin, 5 ajtó, a kategória mérete maradna. Ha fontossági sorrendet kellene felállítani, első a megbízhatóság, második a vezethetőség, legyen benne egy kis bugi és végül a fogyasztás.
Szóba került a Honda 10gen 1,5, Hyundai i30N, esetleg Golf GT-E, Audi A3 E-tron, mert itt a hibrid kedvező adózási kategóriába esik. A keret 15-16k € lenne.
Extra kívánság a panoráma tető lenne
Van tippetek esetleg? -
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #223853 üzenetére
Azért mondom, hogy nem általános, van így, de lehet úgy is. Csak a sztereotípiák, hogy a német autók mind rohadnak. Itt pont a szomszédban van egy 202 C klasse, ami köztudottan elporlik. Ezt mintha a szalonból hozták volna ki... Tudom, mert anno volt nekem is ilyen...
-
Biqci
aktív tag
válasz
setup #223843 üzenetére
...nem találtam még ajánlatot cellacserére Honda akkuhoz. Priushoz több is lenne, de Hondához nem találtam, ha meg egyben kell cserélni az gazdasági totálkár...
Nem véletlen. Mondtam, hogy végigolvastam a szerintem fellelhető összes német topikot, mivel ez releváns nekem. Semmi gondról nem számoltak be, igaz a merítés is kevesebb mint a Priusnál. De... Ha van valami gond, nem kell feltétlenül összeomlani az árak miatt, lehet komplett akkucsomagot kapni, igaz garancia nélkül, de hivatalos mérési jegyzőkönyvvel. A Kleinenzeigenen, az itteni Jófogás, hónapokig volt fent 600€-ért egy pakk, nem kellett a kutyának sem. Azóta eltünt igaz, de ha annyira hullanának, rögtön lecsaptak volna rá. 80k km-t futott autóból lett kivéve. A srác árulja a hozzávaló 1,5-ös benzinmotort, lassan egy éve...
Szerintem hibás a hozzáállásod. Ritkán lehet csak a közelben megfelelő autót találni, főleg Magyarországon. Kicsit át kellene gondolni a dolgokat és lehet hamarabb tudnál pezsgőt bontani...Így nem olyan vonzó számomra egy olyan öreg Honda, amin már elindult a rozsdásodás is és még a sárvédőíveket is kezdhetem javítgatni...
Megint a sztereotípiák. Nem rohan minden Honda, hiába német. A lányom Jazz-e 2006-os volt, de sehol nem volt rozsdás. Az alja volt barna egy kicsit, de simán Tüv-öt kapott. Csak azért lett eladva, mert a kuplung csere, a fényszórók cseréje, a még eredeti fékcsövek cseréje több lett volna, mint az autó piaci értéke. Vett egy 2010-es 1,8-as Civicet, abszolút rozsdamentesen. Az én kocsim is ilyen. Nem mindegy hol vagy, nálunk nincs tél, télen talán 1x esik 1 cm hó, ami reggelre elolvad. Szóval bármi előfordulhat, igaz az ellenkezője is. De erre kisebb az esély... -
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #223841 üzenetére
Aha... Ezt nem tudtam...
-
Biqci
aktív tag
válasz
setup #223832 üzenetére
Milyen autót akarsz venni? Insight? Nem kell félni, nekem kb 290k km van a CR-Z-ben, ugyanaz az IMA rendszer, ugyanúgy 2010-es évjáratú és vidáman megy. De ha aggódsz, csináltass egy akku tesztet, ott előjön az igazság.
De mielőtt megvettem volna anno a kocsit, én is aggódtam, de ahány fórumot olvastam, mindenhol csak jókat olvastam. -
Biqci
aktív tag
válasz
espadawin #220913 üzenetére
Csak a nagyvárosokban van leginkább ilyen korlátozás, ott is egyes zónákban például belváros vagy külső lakóövezetek. A legtöbb helyen euro 4 matrica kell, azokkal már be lehet menni, és elenyésző az ahol legalább euro 5 kell. Itthon nagyobb sztorija van ennek mint kint
Szerintem ezt nekem szántad, nem a kollégának. Először is, nincs Euro4 vagy 5-ös matrica, amire te gondolsz az az Umwelt matrica, ami Euro3-tól már zöld. De a nagyobb városokba pl Stuttgarba csak Euro5 dízel hajthat be és vannak övezetek, pl a belváros ahol csak Euro6. Ha lebuksz, 108,50€ a büntetés.Nem nagyobb a sztorija, mert gyakran megtapasztalom, itt élek. -
Biqci
aktív tag
válasz
espadawin #220907 üzenetére
Nem követem annyira a piacot, de szerintem ezért az összegért nem fogsz 2008-09 körüli autókat kapni. De ezt elmondják a többiek. Nekem igazából Németország ütötte meg a szemem. Csak kérdezem, hogy azzal képben vagy, hogy sok városba már Euro4-es dízellel sem hajthatsz be, de van olyan is, ahol már az Euro5 is tiltva van…
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #219678 üzenetére
Nekem a múltkor az autópályán állt mellém egy márkatárs és addig pacsiztunk és integettünk, míg a következő kihajtónál le nem tért. Mondjuk nem is csoda, a kocsiból Németországban az 5 éves életciklusa alatt valami alig 2600-at adtak el a Wikipédia szerint.Ferrarit vagy Lambót többet látni...
-
Biqci
aktív tag
válasz
pepucs #219443 üzenetére
Értem, így világos. Természetesen ismerem a foglaló fogalmát és a különbséget a foglaló és az előleg között. Ha ez az üzletpolitikájuk akkor ez ellen nem lehet tenni. De már álló helyzetben, beindítva is elég jól fel lehet mérni a lényeget, ha addig minden rendben, akkor a próbakör, mint itt fent molnarpeter kolléga is mondja.
Az lehet, hogy egy kicsit túlaggódod, de ez természetes, ha egyszer megégette magát az ember... -
Biqci
aktív tag
válasz
pepucs #219432 üzenetére
Várj, te megnézted ezt a kocsit? Beszéltél velük, hogy mit lehet, mit nem az átvizsgálásnál? Hogyhogy csak az átvétel előtt? Vakon lehet csak megvenni? Nem értem... Ne hidd, hogy mindenképp rá akarlak beszélni, de azért sok minden kiderülhet akár egy alaposabb helyszíni átnézés során is. Azt azért le lehet vágni, hogy rommá volt-e törve, vagy valami nagyobb gebasz van. Mert ha csak a fék és a feszítő görgő hiba van, az kopó fogyó cucc, csere és kész. És azt azért ismerjük el, hogy az a modell, azzal a motor-váltó-futómű együttesel eléggé bombabiztos, nem véletlenül Japánban szerelik készre...
-
Biqci
aktív tag
válasz
pepucs #219430 üzenetére
Miért nem népszerű az FN2, miért lenne az EP3 jobb? A motor ugyanaz, a futómű is megegyezik, hátul is ugyanolyan csatolt lengőkaros mind a kettő, ráadásul a 8gen TypeR modernebb és kevésbé is rozsdásodik. Dobós cég? Lehet, de azért akkora rejtett hibák nem jellemzőek úgy általában, de nem zsákbamacskát veszel, hanem előtte azért átnézed, vagy átnézeted...
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #218912 üzenetére
Köszönettel újra
Anno én is szemeztem a Mitoval még a CR-Z előtt, de akkor neked még gondolatban sem volt szerintem
De most ezek tök jó információk.
Akkoriban már kifigyeltem a 120-as verziót, volt is néhány darab elmentve, de most mintha kihaltak volna, nincs egy sem... -
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #218903 üzenetére
Köszi
Akkor összefoglalva... A 120-as hajlamos leömlő repedni, viszont jó a váltó és kedvezőbb a fogyasztás. A 155-ös váltó és fogyi kritikus...
Ja, ez a váltógond a búgásban jelentkezik a próbakörön? Mert akkor kihallható.
Köszi a német linket is, utána fogok nézniKedves jelenlévők
Mi is a gond a Ford 120 lovas 1,6-os Ti-VCT-vel? Mert valami rémlik. Az alany egy 190k km futású 2010-es Fiesta -
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #218900 üzenetére
Figyu, lenne itt a szomszédban egy 155Le-s Mito. Ha jól tudom neked is ilyen van, nincs MultiAir, de váltó M32. Ezzel neked van gondod és ha nincs akkor miért?
"A ritkasággal amúgy több baj van."
Nekem mondod?Szerk... Qru
Igen, valami ilyesmit sejtettem, valamint van benne tapasztalatom... Lásd CR-Z... -
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz
parandroid #218857 üzenetére
Á, Mini nem, sem Fiat 500. Azt mondja a kiscsaj, hogy azok túl fancy gépek, nem az ő stílusa
Esetleg Alfa Mito még ami ezekből a divatos járgányokból bejönne...
Hol vagy ilyenkor Boldi! -
Biqci
aktív tag
válasz
rbalint88 #218853 üzenetére
Igen, meglehetősen jól emlékszel rá...
Ja, megtörtént, de csak az Aurist dobja fel, na és elvétve egy Civic hibridet, persze az ország túlsó végén jellemzően. Csak arra gondoltam, hátha van valami ötletetek ilyen feltételek mellett más autókra.
De ha a hibrid vonalat hagyjuk is, akkor a benzin, 120Le, megbízható, kis fogyasztású és lehetőleg kisebb méretű max C szegmens autóra ötlet? -
Biqci
aktív tag
válasz
parandroid #218849 üzenetére
Nem nagyon akar automatát, de ha nincs más, akkor az lesz
Nem vagy indiszkrét, miért lennél. Igen, gyakran megy pályán, de inkább az, hogy a 83 lovat kevésnek érzi, klíma mellett főleg. A 100 ló alig valamivel erősebb szerinte, így jött ki a matek. Nagy vágya lenne egy Civic TypeR, de azt én nem engedem, még... Meg az nem is gazdaságos melózni járni -
Biqci
aktív tag
Urak!
Csak előzetes tudakozódásképpen. Egy Jazz lenne cserés, valamikor jövő tavasszal. Az itteni árakon egyszerűen nem éri meg tovább tartani, el kell engedni. Kuplung csere esedékes, az alját kicsit megkezdte az idő, ahogy a fém fékcsöveket is. Most tavasszal kapott friss műszakit, de a pali mondta is, hogy legközelebb kétséges a sikeres TÜV. Tehát, napi 2x25km-re, plusz a többi helyben rohangálásra keresnénk olyan nagyon max 8000€-ig hibrid gépet, vagy valami tényleg keveset fogyasztó és legalább olyan megbízható benzinest, mint a Jazz. Fontos lenne hogy legalább 120Le legyen.
Merre induljunk el. Ja, fontos, egy 155 magas kiscsaj lenne a tulaj, a Jazz előtt is sok autót megnéztünk és soknál egyszerűen nem lehetett eléggé előre húzni az ülést, így nem tudta a kuplungot teljesen kinyomni.
Szóval tippek? -
Biqci
aktív tag
válasz
Mike81 #218443 üzenetére
Igen, a régi TC-ben ő volt a kedvencem és Winkler. Sajnálom, hogy szétment az a csapat, jól poénkodtak. Ez a mostani már csak nyomorult utánzat...
Boldi: nahát, ezt nem vártam volna...
Jah, az egyik ismerősömnek 116i van, eddig legalább 4-5000€ már ráment, úgy, hogy eddig gyakorlatilag nem volt "komolyabb" hibája, csak az "apróbbak", amik meg lettek megcsinálva -
Biqci
aktív tag
válasz
hentes555 #218421 üzenetére
Nekem ez nem furcsa, ahogy Boldi is mondja, az S40-V50-C30 az Focus 2 más ruhában. Ahhoz pedig kifejezetten olcsók a cuccok, asszem még az oem is az egyik legkedvezőbb...
A másik pedig, hogy hiba és hiba között is van különbség. Lehet olyan, ami komplett anyagi csőd pl. N-es BMW motor, vagy a korai tsi-k és lehet olyan, hogy okoz ideget, de még simán hazamész vele, meg vásárolni, aztán na még a nagyihoz, esetleg hozzuk már el a cuccot az IKEA-ból és ráér utána a szerelő... -
Biqci
aktív tag
válasz
hentes555 #218381 üzenetére
Ha Volvo mellett döntesz, érdemes tudni, hogy az 1.8 és 2.0l benzinesek a Mazda L motorcsalád tagjai, tehát hajlamosak enni az olaja, valamint ha jól emlékszem kettős tömegűvel szereltek. A 2.4-ből van 140 és 170Le, a kettő ugyanaz, csak másképp vannak megírva, tehát simán lehet a 140-ből 170-et csinálni. A T5... erről szerintem nem kell semmit mondani, ettől nincs jobb benzines ezekben. De ezek, ahogy a 2,4 is, mint a fehér holló... Az 1,6 a legracionálisabb választás, de azért eléggé gyenge na...
-
Biqci
aktív tag
válasz
hobizoli #218344 üzenetére
Nem is azt mondom, hogy 1:1, csak, hogy kicsit másabb a matek. Nekem volt LPG-s kocsim, de az volt kb egálban a mostani hibriddel. Akkoriban 90-95 cent volt a gáz, kb 10l/100km volt a fogyi. Most a hibrid eszik 5,7-et, jelenleg lement 1,80 alá a 95-ös, de az adóm is kevesebb kb 100€-val mint a gázosé volt...
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #216468 üzenetére
Nem tudom, hogy can buszos-e. Az biztos, hogy mechanikailag közel Jazz, az 1,5-ös motor is az benne mint a Jazzé, amit Európában nem árultak. De a hibrid miatt lehet...
Ja, azt hittem van a bontónak valami linkje, vagy elérhetősége. Na mindegy, beugrok majd a közeli márkakereskedésbe és rákérdezek... -
Biqci
aktív tag
válasz
bandus #215371 üzenetére
Persze, tudom, nem véletlenül nincs Lambom, de még BMW-m sem
De lehet félreértettél, nem cikizem a Teslat, sőt elismerem az újítást, a versenytársakhoz képesti elsőbbségét. Nekem csak az nem tetszik, hogy egy jelentősen látható összeg kifizetése után olyan hihetetlenül banális problémákkal kell szembenéznie a tulajdonosnak mint amikor kezében maradt a kormány -
Biqci
aktív tag
válasz
Gergőke88 #215368 üzenetére
Az lehet, de ha az ár/hibák oldalról nézzük a dolgokat, egy másik autógyártó hasonlóan magas áron kínált terméke is benne lett volna a hírekben. Egy Model 3 alapára 45k € körül indul. Ennyi pénzért szerintem jogos elvárás legalább egy normális összeszerelés.
És igen, máshol is vannak hibák, amiről nincs tudomásunk és igen, azt is nehezményezemnegyedes:
persze, hogy irányadó lett, főleg a leváló üvegtető/nap viszonylatban -
Biqci
aktív tag
válasz
rbalint88 #215366 üzenetére
Az a gond, hogy olyan problémákat néznek el az emberek a Teslanak, merthogy milyen innovatív, meg előremutató stb. stb, aminél más márkákat földbe tipornának, sz.rrá savaznának. Az, hogy hogy néz ki kívül-belül az teljesen egyénfüggő, nekem a hátam borsódzik a belső puritánságtól. De a műszaki illetve gyártási problémák azért, illetve ennyi pénzért... Azért egy első úton ne fújja már le a menetszél egy zsír új, éppen átvett autó üveg tetejét...
-
Biqci
aktív tag
válasz
Vision #215363 üzenetére
Hát nem tudom, a fiamnál volt egy hétig egy, azaz két Model Y, az elsőt kb. 120km után tréleren vitték el mert a fék olyan szinten karistolt, hogy még a Kundendienst is azt mondta, hogy egy métert se tovább. Kevesebb mint 2k km volt benne. A csereautó pedig Autopilot-ban majdnem belevitt az árokba egy kanyarban, mert jött szembe egy furgon, úgy kellett korrigálni, ott ültem mellette, így volt, majdnem besz.rtam. Ment vele több mint 2k km-t, ami tudom nem sok, de azt mondta, hogy inkább nem ...
-
Biqci
aktív tag
válasz
kisza25 #214912 üzenetére
Itt nálunk ez sztenderd, már nem is foglalkozom vele. Vagy a másik, a körforgalomban a behajtás, amikor már benn vagyok, néha állóra kell fékezni, mert bejönnek elém. Ilyenkor indítom a kamera felvétel rögzítést. Már egy komplett gyűjteményem van, csak össze kellene vágni...
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboy93 #207125 üzenetére
Nem tudom mi a helyzet az autógázzal? Nem vagyok képben a magyar viszonyokkal mostanában, de szerintem ha valaki nem akar dizelt, jó alternatíva lehet a gáz. Nekem volt több gázos autóm és erősen a pozitív irányba billen a mérleg. A mostani autóm igaz nem gázos, mert így is nevetségeset eszik és a német szerelési árakkal nem igazán érné meg, de egyébként simán bevállalnám újra...
-
Biqci
aktív tag
válasz
Jakab66[hun] #206843 üzenetére
Én pont most vettem motort Triumph Street Triple -t és a kereskedő egy Vito-val szállította le. Bőven belefért, még maradt is hely...
-
Biqci
aktív tag
válasz
tboldi #206526 üzenetére
Nem kell szervizelni az aksiját. Nekem a CR-Z-ben gyakorlatilag ugyanaz van, 255k km után semmi baj nincs vele. Mielőtt megvettem volna, végigtúrtam a német fórumokat és egyöntetű vélemény volt, hogy nincs vele gond. De ha mégis, relatíve olcsón lehet hozzájutni akku-pakkhoz. 500-550Euroért kompletten megvan ...
-
Biqci
aktív tag
válasz
Luck Dragon #202500 üzenetére
Ez esetleg bár nincs annyi vélemény mint a TC Népítéleben, de tudsz összehasonlítást csinálni és a műszaki adatokat is rögtön látni
-
Biqci
aktív tag
válasz
Paxker315 #201284 üzenetére
Nem tudom mit írtak a tesztben, de nekem személyes tapasztalatom van. Mind a két autó 2010-es, Az Accord 2,2 i-DTEC automata, a CR-Z ugye az ami, nincs sok választás. És tényleg csendesebb, 170-180 környékén már erősen hallható a különbség a kicsi kocsi javára.
És tényleg jól néz ki. Egyedüli gond, ha kell hozzá valami típusspecifikus cucc, az aranyárban van. pl. fényszóró kompletten mindenféle kedvezménnyel Honda szervízből kb. 800EURO, máshol nincs, azaz van, de még drágábban. Bontott nincs. De tényleg... Az utángyártott nem játszik, mert totál más mint az eredeti, hiába írnak bármit. Tudom -
Biqci
aktív tag
válasz
KoVee84 #201239 üzenetére
Van ebben, nem is gondoltam volna. Na jó, nem eco-ban, de sport állásban megindul és a futóműve is tök jó
De komolyan, amiket néztem, szépen apránként ki 8s zártam. Pl. Fiesta ST: korróziós problémák és a motor sem örök élet, de futóműve ok. Twingo RS: nincs rozsda, motor jó, futómű ok, de ami jó az a Gordini, kilógott a keretből. Clio RS dettó. Volvo C30 2.4 mint a fehér holló, amit megnéztem rozsdatemető, T5... ez még ritkább és sok péz. Focus ST ennyiért nem volt épkézláb. Civic TypeR... Aranyár, nem érdemes az utcán rohasztani azt a rakás dellát. Pedig... Isteni lett volna. Alfa MiTo, hát az kissé csajos, bár a TJet jó. Mi volt még? Már nem is tudom.
Aztán jött ez a CR-Z, ami senkinek sem kellett, már hónapok óta hirdették. Egy életem egy halálom
Tudod mi a vicces? Jobban megindul mint az Accord, sőt csendesebb is és kevesebbet fogyaszt, ami végül is annyira nem szempont, de az adója a tizedrésze és bárhová be lehet vele hajtani még nagyon sokáig
Még valami. Frankón mondom, megnézik az emberek, GT3 Porsche, R8, de még Lambo is több van a városban mint ez -
Biqci
aktív tag
válasz
Csaby25 #201218 üzenetére
Mennyire hibrid érdekel? Majdnem napra pontosan egy hónapja vettem egy Honda CR-Z-t. Mindennapi használatra valami tényleg egyedit akartam, de a kalandvágy is besegített. 3500 volt, ez volt akkor és azóta is a legolcsóbb a mobile-n. Gyári fénnyel, egy elem fényezett, akksi okés, rozsda nincs, friss műszakival, minden, de minden működik. Belül ganaj, lehet sose takarították, a tetején az utólagos karbon fólia agyon van repedezve, valamint a bal fényszóró igényelt egy kis melót. De... A Honda márkaszervízben, ahova a többi kocsit is hordom, a szervízvezető mikor kipróbálta, nem győzött álmélkodni. A szelephézag beállításon és a fék-kuplung-folyadék cserén kívül nem volt szükség semmi beavatkozásra...
-
Biqci
aktív tag
Mivel én nem vagyok kompetens a témában, csak egyszerű felhasználóként vannak tapasztalataim, így ez a cikk talán magyarázatot ad a dologra
Felső kenés -
Biqci
aktív tag
válasz
fasyrt #200198 üzenetére
De te legalább révbe értél. Én még mindig keresgélek
Ez a fanedv meg a madárszar tud érdekességet csinálni a lakkal. Nekem szerencsére van garázs, így a hódoktól sem félek, hogy elrágják a kocsitIntegrale pont ez volt benne, hogy jó volt a szemnek. Mert egy mobil online navival többet ér, mint akármelyik offline. De az extrák közül a panoráma tető ami értékelek, az überel minden digitklíma, nagynavi stb. cuccot
-
Biqci
aktív tag
válasz
molnarpeter #200193 üzenetére
Igen, ezaz
Mostmár emlékszem. Amikor a multkor már rákérdeztem a Mitora. Akkor találtam egy T-Jetet, mekafull, navi, digitklíma, üvegtető, szakadásmentes ülés, csak elvitték. Azóta jegeltem a dolgot. Köszi mégegyszer!
Azért az komoly, hogy a Mito ülésénél csak a Volvo félbőr ülése tud jobban szakadni. hihetetlen, hogy mindegyik a vezetőülés bal oldalán ki van repedve/szakadva...
A dízel nem játszik, egyrészt mindenki szabadul tőle, aki most vesz, ha el akarja adni, ha egyáltalán el tudja majd, rengeteget bukik rajta, másrészt rengeteg rá az adó. Az Accordra évente 350Euro, a CR-Z-re 30Euro. Nem mindegy -
Biqci
aktív tag
válasz
runner 125 #200190 üzenetére
Lehet hihetetlen de tényleg
Én inkább egy 2,4-es C30-ra hajtok, de erről már beszéltünk. Amit már megnéztem az hulla volt, de legalább vagy 600km-t mentem miatta. A múlt szombaton csak 270km volt a potya, de legalább kirándultunk. Még egyszer nem akarok fölösleges többszázkilométereket vezetni, jó lenne a hétvégén pihenni is egy kevesetígy kerültek szóba alternatívák. Szombaton ha összejön megnézek egy CR-Z-et és a közelben van egy 8.gen Civic, igaz még fl előtti, de képen szép. A legtöbb találat viszont messze van, ami viszonylag közel, az a bajoroknál, de oda inkább nem megyek. Sőt, találtam egy Clio Gordinit, nagyon szép, fiatal de gyanúsan olcsó. Viszont csak azért nem akarok felautózni az Északi-tengerig. És itt jöttek képben a közeli autók, max. 200km-en belül...
Szóval ennyi a sztoriIntegrale: Köszi, átnézem
Ki tudja, hátha találok egy olcsó és jó Abarthot -
Biqci
aktív tag
Mennyire jók ezek az újabb Fiatok, Alfák? A multkor valaki linkelt egy váltó típus táblázatot, ahol a különböző Fiat-konszern motorokhoz rendelt váltók voltak, abból emlékszem, hogy a 6 sebességes M32-es váltó kerülendő. Azon kívül esetleg vélemény?
Vagy átmenjek az Olasz autók topikba? Csak nem tudom, a céltopikok mennyire tudnak függetlenek lenni. Elnézést ha ezzel valakit megbántok, nincs szándékomban... -
Biqci
aktív tag
válasz
Integrale #200176 üzenetére
Igen, erre gondoltam én is, ez valami olyan mint a viccben a vállalkozó: az elvégzett munka vagy olcsó, vagy jó, vagy gyors és kettőt lehet kombinálni
A Mini véleményem szerint nem igazán teljesíti a megbízható kategóriát, legalábbis ebben az ársávban, szerintem...
Nagy kombi? Hááát... Nekem a 8.gen Accord pont kombi és azzal szerintem mindent lehet csak csajozni nem. Max a szedánnalLlew: pedig a szexuálterápiás kócs-ok No.1 blöffje, hogy a kicsi is jó, ha eléggé játékos
molnarpeter: aszondta a kérdező, hogy még nem szenved kapuzárási pánikban
Nem tudom, nekem személy szerint tetszik az MX5, de már rég elengedtem, ami itt tényleg jó, annak az árából majdnem kijön egy lefingottabb TypR, akkor meg már inkább azUraim! Köszönöm mindenkinek az építő jellegű hozzászólásokat! Továbbítom az információkat.
Viszont... Ha már felmerűlt a Fiat 500. Ránéztem e mobile.de-re és a közelben van több is, meglehetősen kedvező áron. Jó, igaz, nem egy maszkulin típus, de ha már én is az Accord mellé egy kisebb autó keresésében vagyok, az eddig kinézett C30 és CR-Z mellé tényleg b.zis lenne hozzácsapni a találati listához egy fekete vagy mélybordó színü panorámatetős változatot?
-
Biqci
aktív tag
Ismerősi megbízásra
Milyen autót tudnátok ajánlani, ami kicsi, max 4 méter hosszú, nem hétköznapi, nem áll minden sarkon, de azért megbízható és tetszen a nőknek. Ja fontos, olyan legyen, ha egy középkoru faszi száll ki belőle, ne higgyék róla az emberek, hogy b.zi
Keret max másfél millió pénz.
Kis méretben nekem ami eszembe jutott, a Mini, a Fiat 500, Alfa Mito. Van még valami? -
Biqci
aktív tag
válasz
runner 125 #200037 üzenetére
Szóval az itt a gond, hogy valóban a 2 literesből van viszonylag sok. A 2,4-es már kevesebb, 10k Euroig van 6 db, a T5-ből 2. Viszont a 2 literesek a Mazda eredetű motorok, amiket gyakorlatilag senki sem ajánl megvételre az 1,8-al karöltve, ezek a híres olajevő motorok. Mivel viszont be vagyok határolva anyagilag, egyéb ügyekből kifolyólag max 4k-t tudok kiadni, így eléggé nehéz a helyzet. Van még más is a keresésben, de nagyon bejön a C30
Új hozzászólás Aktív témák
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mini-ITX
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 13" 2020 M1 16GB 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- HIBÁTLAN iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3035, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest