- iPhone topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Yettel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Gergőke88 #223409 üzenetére
Csak mert valami úgy néz ki az még nem az. Kell hozzá egy bizonyos fokú terepállóság is. Inkább crossover szerintem.
bandus: a hasmagasság egy kérdés. Egy picit komolyabb 4x4 sem árt alá illetve bizonyos piacokon még a kamion és/vagy létra alváz is szempont. Tudom mi EUban vagyunk de na.
-
rbalint88
addikt
-
válasz
Gergőke88 #217666 üzenetére
a Gulia azért is jó tipp, mert szerintem jellemzően olyanok veszik (választják cégesnek), akik szeretik az autót, és törődnek vele
ezzel szemben egy Insignia vagy egy Passat az jár egy multi középvezetőnek akkor is, ha szereti az autókat meg akkor is, ha nem... látom öcsém XC60-asát, tudom milyen amikor valaki szerint az autó van értünk nem mi az autóért -
adalbert1
veterán
válasz
Gergőke88 #216703 üzenetére
Köszi, erre nem is gondoltam (elég tapasztalatlan vagyok a témában).
Viszont érdekes, hogy ez a jármű tegnap még ott volt a készletes listában, ma meg már nem, ezek szerint vagy 1 darab volt és elvitték, vagy valamiért kivették az ajánlatok közül.
Qru: köszi, ezt néztem én is, gondolkoztam, hogy várjak-e rá, de állítólag még pár hónapig ebből nem lesz átvehető autó.
Amúgy mi lenne a jó stratégia vagy folyamat alkunál? A kereskedésben az értékesítő egész nap ezt csinálja, még én életemben max. párszor, sokkal képzettebb és rutinosabb ilyen téren.
Első körben gondolom kérek egy ajánlatot, és onnan milyen formában kellene ellenajánlatot adnom?
Aki sikeresen alkudozott már új autóra, az hogy csinálta?Viszont azt néztem a konfigurátorban, hogy ez a perfect felszereltségi szint alapból egy millióval olcsóbb mint az ambition, és annál több minden van benne, ráadásul a konfigurátorban az árkedvezmény sem x-elhető be, ami az összes többi felszereltségi szintnél igen, szóval nem tudom, hogy reálisan mennyi alkulehetőség lehet benne.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Gergőke88 #215368 üzenetére
Az lehet, de ha az ár/hibák oldalról nézzük a dolgokat, egy másik autógyártó hasonlóan magas áron kínált terméke is benne lett volna a hírekben. Egy Model 3 alapára 45k € körül indul. Ennyi pénzért szerintem jogos elvárás legalább egy normális összeszerelés.
És igen, máshol is vannak hibák, amiről nincs tudomásunk és igen, azt is nehezményezemnegyedes:
persze, hogy irányadó lett, főleg a leváló üvegtető/nap viszonylatban -
TrollBalint
addikt
válasz
Gergőke88 #214668 üzenetére
Igen, kb. mindig ide lyukadunk ki, az éves km futás kb. 5% megy városba, de lehet sokat mondok
Ha meg fékezéskor tölti, az még "jobb", igyekszek úgy vezetni, hogy a motorfék elég legyen (lámpáknál főleg) Pályán meg ritkán kell fékezni, de ott is igyekszek inkább motorfékkel belassulni az előttem lévőhöz.
-
tibbike01
őstag
válasz
Gergőke88 #212934 üzenetére
Köszi, köszi mindenkinek!
Corollát nem szeretnék mert hangos pályán és a hátsó ajtó sem nyíilik nagyra, pedig gyerekülésezünk sokat. Fehér szín pedig nem jöhet szóba.Qru: A DCT hulladék? Akkor a Skodában lévő száraz DSG is ugyanolyan hulladék? Kia mellett szól a 7 év gari.
rbalint88 és molnarpeter: köszi, igen elég oldschool a Lexus beltere, de egyébként élőben, benne ülve egy fokkal jobb, mint képeken.
Nekem tetszene az RS, de nincs szükségem 200+ lóerőre illetve a feleségemnek sem tetszik a 3as Oktáv, így nem jöhet szóba semmilyen szinten.
Mazdák jók, de rohadnak meg 10+ litert zabálnak automata váltóval.
Arteon eltűnt igen. Nem találni belőle értelmeset, meg túl hosszú. -
MM
őstag
válasz
Gergőke88 #212008 üzenetére
Nálam 50% pálya volt (150 kmh jellemzően), 50% agglomeráció + város.
Az átlag fogyasztás 7,5 l 60e km-re. Ez vállalható szerintem.Cserébe autó... jó futóművel és zajszigeteléssel, ami a Toyotákról nen annyira mondható el. A dízel csak manuálissal OK, különben powershift.
Egyébként ha dízellel 6,5 l az átlag fogyasztás, az árban majdnem ugyanaz, mint benzinnel a 7,5 l.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz
Gergőke88 #207910 üzenetére
Hát nekem nincs jó tapasztalatom a Ford Diesellel.
A 2.0 TDCI 179 le 2017-es Galaxynk volt, és 150 valahány ezer kilóméternél letölt a nagynyomású szivattyú tengelyéről a meghajtó fogaskerék.
Ráadásul előtte az elektrónikus kézifék és a generátor is megadta magát, mindössze fél év alatt. Az akkor kb. 7 milliós autó (ami most inkább 8-9) milliós tételt kellett rákölteni.
Megfogadtam, hogy soha többé ford/francia.
Dehát ugye soha ne mond, hogy soha... -
válasz
Gergőke88 #205603 üzenetére
Sajnos nem problémamentes, de amúgy is kb 3-4 évente szoktam autót cserélni, ha megtehetem. Most még van rajta 1,5 év gari, úgy gondolom most még jól el lehet adni. Előtte egy 1,6 tdci 116 lovas MK3 Focusom volt. Imádam, 3 év alatt, amíg nálam volt nem volt soha semmi baja. Azért adtam el, mert nagyon jó áron megvették. Focus MK 3,5-t akartam, de beleültem ebbe az MK4-be és akkor már tudtam, hogy baj van, nekem ez fog kelleni...
Ez demo autó volt, sokat is engedtek belőle. Kia Ceed lett volna a 4 hengeres motor miatt, de az több volt 1M-val és a Focus azért jobban tetszett, főleg belülről.
-
hdanesz
őstag
válasz
Gergőke88 #204245 üzenetére
Nem méricskéltünk...mert az ülésfűtés hiánya miatt amúgy is ki fog esni a pixisből.
Az árát én is furcsának találtam, kb. 1 évvel idősebb, kevésbé felszerelt autót találni ennyiért...pl.
ITTNéztem még 1.2 turbós motorral is Corolla-t (116LE).. az Selection felszereltség. Tesztautó volt, de nem sok km van benne. A malomkereket itt is ki kellene árulni alóla.
-
-
válasz
Gergőke88 #203117 üzenetére
végül nem octaviát, hanem golf variantot rendeltem, és a konfigok listaára 11.5-12 között mozgott, a golfé konkrétan 11.7. a flottakzelős ajánlatokat néztem csak, ők akkor skodára 25%-kot, vw-ra 20% kedvezményt kaptak, így lett végül 9.4, dsg-vel. eddig 26 hét telt el, de valszeg nem fog menni a 30-34 hére vállalt szállítás
-
válasz
Gergőke88 #203115 üzenetére
itt nem a rendelek egy autot a kftmnek esetre gondoltam, mert nem az generalja a volument, hanem amikor valaki berendel 100+ golfot vagy octaviat a benzinmotorral. de persze sokan maradnak a dizelnel, de nekem meg pont az nem kellene, ezert rendeltem a tsi-t. az rs octav meg sajna meg fapadosan sem fert volna a keretbe.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gergőke88 #203111 üzenetére
Octavia frissebb a Superb kifutófélben. Nekünk közepesen felszerelt Superb volt (2019-es fl-es Style) kolléga Octaviat kért sokkal frissebb, jobb az Octav. Szóval ha nem kell a (már-már) feleslegesen nagy lábtér/csomagtér akkor Octi job választás. De ülj bele mind a kettőbe és magad is meglátod.
-
válasz
Gergőke88 #202178 üzenetére
Megane RS, i30(/Fastback) N, GT86. M4 talán a legvirgoncabb(versenypályás tempó/körülményeknél)
legjobb hangú (pedig az Nhek is piszok jók), meg a normál változatok összkerék kormányzása, hudralikus koppanásgátlós csillapítása is fincsi.
GT86 a leginkább játszós/(váltóval)gépészkedős (nézz utána a bajainak és próbáld ki tetszik-e, egy rendes szett gumival). Az utód/fl lesz ebből elvileg fincsi.
Alfa Giulia és Kia Stinger a nagyok, Clio és Fiesta a kicsik között.
De baromi tág amiket néztél, mintha nem tudnád mire vágysz, vagy csak nem írtad le mi a fontosabb
Pályanap, szerpentinezés éjjelente, csak combosakat gyorsulni, villantani, gyorsan letudni többszáz km-eket, nagyit autózni délután hogy kellemsen leizzadj de ne halj meg közben és ne legyen sokszázerer évente a fenntartása, stb. -
titta73
tag
válasz
Gergőke88 #202178 üzenetére
Infiniti Q50S. Ritka, nem a Toyota féle bégetős hibridség van benne, 360+ LE, 540+ Nm. AWS, jó futómű, V6 hang, (Nissan 350Z-t is ilyen motorral gyártották). 9-10 liter között simán el vagy vele, és nem kell tojáshéjon lépkedni hozzá. Kollégám friss 1,5 turbó i30-a is 9 literes városi fogyit produkál. Nagyon meg szokta lepni a sok vagánykodós hülyegyereket a húzott tdi-kkel, amikor a lámpához némán (villanymotorral) gurulok oda és ha épp olyanom van, simán állva hagyom őket... Vicces jószág.
-
válasz
Gergőke88 #202178 üzenetére
- C43 AMG az euro 6D előtti időkből, recsegő kipuval. Lehet kupé, vagy szedán (és akár kombi is).
- Az iménti Porke is jó.
- Cimborámnak 6 éve megvan egy E92 M3 (kupé-kabrió, 7 vagy 8 éves, kevés km), ritka hétvégi alkalmakra használja , eddig csak olajcserére költött. Ha nem taszít a márka, úgy ez is OK.(A GTI inkább svájci bicska, mindenre is jó, de Neked adott a hétköznapi autód, így mellé valami elborultabb illene.)
-
Vismajor01
addikt
-
válasz
Gergőke88 #200740 üzenetére
Ez egy jó kérdés amire nem nagyon láttam sehol választ, de a ford kuga-ban a benzinmotor egy 10-15%-al kisebb teljesítményűnek van megadva. Ez persze nyugodtan eredhet bármiből (pl. hibriden belül mennyit számolnak a benzinesre, vagy direkt kisebb teljesítményre van hangolva), de mintha olvastam volna valahol hogy a motor nem ugyanaz. 1.0-ás, 1.5-ös, 1.6-os benzines turbókról fordéknál én is hallottam sok panaszt.
-
diegho
nagyúr
válasz
Gergőke88 #193217 üzenetére
Ahogy a helyzet kinéz nagyon drágulni fog még minden. Ezért is szenvedek annyit az autóvásárláson. Egyre inkább hajlok egy új Ceed felé, értékvesztése nem nagyon lenne 5 év alatt szerintem - forintban persze. Reálértéket nem nézve, az más téma, az ebben az országban nincs.
-
-
-
cucumber87
tag
válasz
Gergőke88 #190480 üzenetére
A priusnál/aurisnél most első keresésre az a problémám hogy vagy 10 évnél öregebb amitől egyenőre kicsit tartok, vagy ha változik az évjárat, 3MFt körül inkább csak 250-300 futott kilométereseket látok eddig (a yaris kivétel de az meg nem ideális családi használatra). Olvasom helyenként hogy egy hybridnél nem a km számit de egyenlőre szkeptikus vagyok
-
-
válasz
Gergőke88 #187373 üzenetére
Sajnálom azért a Jettát mert nagyon rendben van az az autó így 4 évesen a 244k km egyáltalán nem látszik rajta mondhatni patika a belseje is, de egyszerűen annyit nem akarunk szánni rá. Gyanítom a szalon majd jól rásózza vkire aki nem ért hozzá, mert még nehezen vehető észre a kettős tömegű hiba, de jelen van meg sógornak a szerviz is tanácsolta a cserét, hogy nem fog már sokáig elmenni.
Sok az országút napi 100km ingázás így csak a dízel a mostani 307-is 1.6hdivel 4.8-as átlaggal elvan, de már kiöregszik szegény lassan 300k km lesz benne.
-
rbalint88
addikt
válasz
Gergőke88 #187373 üzenetére
Priusból ami belefér a keretükbe, az gondolom már túl öreg lenne. Országúton is elvan 5l körül, pályán kezd el kajálni, ott akár 7-et is meg tud zabálni
Nekünk ideális a BP belvárosi utcai harchoz, így azt vettünk asszonynak, szombaton hozzuk majd el. A Prisu 2 vége 2008-9 fér bele 2M-ba, akár jól felszerelve is (JBL zene, tolatókamera), az biztos, hogy céges dízelből akár 4-5 évvel fiatalabbat is kapsz azonos büdzséből.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékes FEJhallgatók
- iPhone topik
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Eladó bontatlan LTT Noctua barna csavarhúzó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Apple iPhone 14 Pro / Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 88% akku
- PS4 + VR szemüveg / Számla / Garancia /
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / 32GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 500GB SSD
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop 3 - i7-10G I 16GB I 256SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest