Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #225805 üzenetére
Pár mondat itt is elfér, ha már témánál vagyunk.
A kartergáz kezelésében van szerepe, az 1.4 T-Jeteken PCV szelep helyett ez a nagyobb doboz van a belsejében egy membránnal. Ennek segítségével elválasztja a levegőt és az olajat egymástól, előbbi a turbó elé van visszavezetve, utóbbi pedig visszacsöpög a többi közé. Viszont idővel leragadhat a szennyeződéstől vagy akár meg is sérülhet a membrán, innentől kezdve nem látja el a feladatát, és olajos levegőt szív vissza a motor kontaminálva a turbót, intercoolert, fojtószelepet, szívósort és szelepeket, meg mindezek közt a csöveket, illetve a lánc végén az égéstérbe is bejut. Nyerni azt lehet a cseréjével, hogy ismét az elvárt módon működjön a rendszer.
-
Aksomatic
senior tag
válasz
cappa72 #225556 üzenetére
Az 1.75 TB izgatja legjobban a fantáziámat, de az inkább 4 millió környéken mozog mostanában ahogy látom.
Alapvetően legtöbbször max. 2 fő utazna benne, esetleg hétvégente 4 fővel egy alkalommal.Alapból nagyon megnyerő az egész autónak a megjelenése, karaktere.
az a helyzet, hogy 1.75 TB-bol nagyon kevés eladó van
-
blizzrd
senior tag
válasz
cappa72 #225460 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ
Valóban a Fordnál összekevertem a motorokat, írjuk az este javára
Benzin/dízel fronton szerintem pont határeset a napi 70 km távolság, ígY bármelyik szóba jöhet ha megbízható.
A Peugeot automatája is kérdés számomra, mert inkább abból van választék.
Galaxy sem rossz, de az összes közül a Ford-tól ódzokom a legjobban. A VW ridegségével együtt tudnék élni, ahogy a Rifter formájával is - ami egyébként a családnak is tetszik
-
-
tzimash
őstag
válasz
cappa72 #224139 üzenetére
Annyira nem lesz nehéz, a lecserélt és az új is 2. autó lenne a családban. Van nagyobb, cuccolós autónk nyaralni meg hasonlók (Citroen C8). Anno a Piki volt az egyetlen autónk, azért vettük, hogy abban egész jól el tudunk férni akárhová is megyünk, viszont egy ideje már nincs annyira kihasználva mint egyterű családi autó, így bátrabban váltunk kisebbre.
Nekem tetszik a C-Max, viszont asszonypajtásnak lesz, ezért ez a nagy válogatás
szebe, ngaba, köszi, a Scenic nem jön be a nejemnek
bohoc71 a fogyasztási adatok milyen felhasználással párosulnak nálad? Mert ha zömmel városi, akkor még nem is olyan vészes az a 6,7l.
f4lcon, nem szempont hogy ugyanolyan széles legyen mint a piki, de igaz az i20 valszeg kiesik a jelöltek közül.szebe és a nem turbós Merivákkal mi a helyzet?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
cappa72 #222538 üzenetére
Jó kis hasonlítás volt, mind a kettő B6 Passat volt, az enyém a 170 lovas CR ez meg a papíron 140 lovas PD. Na most PD olyan 2500-től 3500-3800-ig olyat tolt mint egy mozdony. 4000-nál már kókadt de szorgos váltogatásokkal a ideális tartományon belül tudtad tartani és ment mit a bolondgomba.
-
aujjobba
addikt
-
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #221436 üzenetére
👍
Képről nekem nem tűnik olyan vészesnek az a gyűrű, de elhiszem, ha nem áll kézre. Szerintem az olaszoknak jóval hosszabb ujjaik lehetnek, a bajuszkapcsolók is messzebb vannak a kormánytól, mint egy random másik autóban.
Az M32-től nem kell annyira fosni, csak lealkudni az árból a felújítás összegét.
De nem is mindben van. -
TeeJay
félisten
válasz
cappa72 #221402 üzenetére
[link] Alja rozsdás, hátsó elektromos fék full rozsda, kipufogó dob hátul szét rohadva
hátsó ajtó már lóg mert látszik a kopás
Ja 2,3m-ért van kint a papír a kocsiban ha.hu-n már 1,9-re vitte gondolom így sem kell senkinek, turbót felújíttatta haverral meg állítólag vadiúj porlasztók németből garanciásan... klíma nem megy ezt persze sehol nem írja de elengedi az árát... Ja 3-400ezret akkor talán de így biztos nem kellene[link] Kevésbé rozsdás, hátsó ajtó zsanér jobb oldalon már sajnos látszik hogy kezd átrohadni
nyárigumi kopott, jövőre cserés lenne kapásból
akku kuka pont előttem bőgött le vele hogy beindítani sem tudta
beltér amúgy szép de nem ér 2,3m-t
van pár külső hely ahol sárvédőnél rozsdafolt van, németből hozták nem is tudtam lekérdezni nincs magyar rendszám rajta, eladónak fingja se volt van-e alatta DPF és van mert alá fotóztam[link] Ez volt a mai, higyjem el 304e km, fiához hordták szervizbe mióta magyarországon van, tökéletes gép, minden működik, hülye vagyok ha még 5-6-ot megnézek mert ettől jobb nem lesz... Motortérben már alul láttam rozsdás elemet bőven
hátul alá néztem, futómű még elmegy de rozsdás, hátsó résznél kipufogó dob gumipókkal oda rögzítve
beltér szép volt, klíma elvileg megy de ahogy mondtam hogy DPF van alatta meg hívnék szakit átment az idős fickó flegmába és becsukta a kocsit hogy úgysem lesz üzlet minek beszélünk többet ha én még megnézek 5-öt akkor legnagyobb hibát követem el
Úgyse lesz jobb mint ez mert ez a tutiLehet végül én is magánszemélyt is megkérdezek párat, vicc hogy nem álom autót keresek csak olyat amivel pár évig még a család kutyával el tud menni ide oda meg ha klímázok befér pár cucc de már előre látom nem lesz könnyű dolgom megtalálni a legkevésbé sz@r Galaxy-t
-
kisza25
félisten
válasz
cappa72 #221096 üzenetére
Mire gondolsz🤔
Bmáp fizet 3 havonta kamatot, pmáp évente, a diszkont amikor lejár 1-12 havi van, ezt át tudod utalni a bankszámládra, be lehet állítani automatikusra is.
Ha előbb valtod vissza ezeket, akkor jelenleg 99% a visszavásárlási érték+az addig felhalmozott kamat.
A kincstári takarékjegyet meg mikor vissza váltod kamattal együtt kapod meg, az eredeti vásárlasi érték+kamat (első 3 hónapban nincs kamat) utóbbi tényleges készpénzben kapod, de csak abban is tudod venni (ez egy kézzel fogható értékpapír értékkel és lejárattal, rajta az aktuális kamat, ha lejár nem kamatozik tovább)
Egyikre sincs kamatadó és eho -
rbalint88
addikt
válasz
cappa72 #221052 üzenetére
Max 2,5M tartalek kepzese miatt en se szivatnam meg magam az autocserevel, ha nem muszaj
Tipoban nem ultem, i30/ceed biztosan kicsi lesz, Leon rovid tavon OK negy magasnak, HR-ig nyuszi lesz a hatso sorban. Aurissal ne vicceljunk, 188centivel beultem elore, nyomorogtam es nem volt mogottem semmi hely.
Minimum Octavia, de inkabb Passat, Superb kategoria lesz jo egy lapos autobol. De azokbol igazan jot meg majdnem az S-Max araban veszel, viszont tovabbra is lutri -> ne csereld le.
Ja meg utazos autonal nem szukitenek benzinre, pont lenne ertelme akar dizelt venni (nyomatekosabb is, megpakolt autonal kevesbe ugrik meg a fogyasztas, dombokkal-hegyekkel kevesbe szenved meg) -
szebe
addikt
-
válasz
cappa72 #221052 üzenetére
szerintem ez mind mind nagy visszalepes az s-maxhoz
kepest, nekem nagyon fura a dontes. ertem, hogy a meretre nincs szukseg, de egy megbizhato kocsi es most egy ki tudja mikyen szoporollert vehetsz akar a nyakadba a cserevel.ezek a kocsik ekkora embereknek kicsik lesznek, inkabb a superb/passat/mondeokat kene nezegetni szerintem.
-
kisza25
félisten
válasz
cappa72 #220992 üzenetére
1 év alatt 1M Ft-ot csökkentek az árak az 5M Ft kategória környékén azoknal a típusoknal amiket nézek
A Julisánál nagyobb, főleg hátul, felhasznált anyagokban rosszabb
Ha csak fenékpróba, akkor 1,4 szívó is ugyanaz belül azonos felszereltséget.
sasa134: bocsi, magas labda voltFaterom is a garázshoz vette az autót, hogy mi fér be
-
Ádám16
addikt
válasz
cappa72 #220902 üzenetére
Giulietta lenne a kategóriájának az egyik legjobbja megbízhatóság/fogyasztás/vezethetőség terén?
1.75 Tbi, 1.4 Tb, esetleg 2.0 jtdm-mel jobb az az autó?
159-nél, ha jól emlékszem, az 1.9 dízel jobb volt, mint a 2.0. Gondolom, ugyanazt a motort kapta a Giulietta is.
Mindenesetre ez egy jó ötlet. -
rbalint88
addikt
válasz
cappa72 #220890 üzenetére
GLE300d - 190kw - az 2 literes dizel amugy. Es igen, csak bal oldalon pukizik.
Egyik ismerosnek ilyen a cegautoja, kivulrol se nagyon banto, bent tenyleg nem hallani es normalis kozlekedeshez boven eleg. A tartossag mas kerdes, fogyasztas passz.Freelanced: Volvo V70 XC, XC70
-
rbalint88
addikt
válasz
cappa72 #220832 üzenetére
Kevesbe szar, mint a 7dct, de az se a szakma csucsteljesitmenye. Hibridekbol sok a fapados, a jol felszereltek Infinity hifije viszont eleg jo. Kicsit tularazott a tipus, rajta van ezen is a “Prius-felar”. Ha csak sima hibrid, akkor szvsz Toyota, de ennyiert mar egesz jo pluginokat is lehet kapni. (Golf GTE mondjuk)
-
válasz
cappa72 #220530 üzenetére
Na hát végül kiderült, hogy nem lehet nővéreméknél napelem (statikai okok miatt), így maradt az autóvásárlás:
Végül mégis a Space Star lett a befutó náluk. A 3. felszereltségi szintet választották, tehát lesz benne audio is (durva, hogy az első két "felszereltség" még rádiót sem tartalmaz)
Kipróbálták, mindenkinek tetszett a családjukban.
Nekem is tetszik kisautónak. -
saen
veterán
válasz
cappa72 #220711 üzenetére
Pontos dátumról nem tudok, lehet sokáig árulják még a meglévő benzines dolgokat, gondolom majd a piac eldönti. Nekem a Seat mondjuk kb kimaradt az életemből, egy barátomnak volt, de jó ha egyszer ültem benne. Így azért engem nem bánt, csak furcsállom, hogy egy ilyen bejáratott nevet elengednek, ezek sose szoktak jól elsülni.
-
youckey1981
csendes tag
válasz
cappa72 #220707 üzenetére
Néhány helyen olvastam, hogy kivezetik a márkát és egyre inkább a Cupra veszi át a SEAT vonalát. Persze évek kérdése, de ki tudja, hogyan fog ez lecsengeni.
Elég jó árak jöttek velem szembe (olcsóbb mint Octavia), mintha kiárusítás lenne a jelen márkákból. De lehet hogy ezek csak egyedi akciók. Annyira nem vagyok képben a SEAT-tal. -
válasz
cappa72 #220502 üzenetére
annyira nem kell megijedni a kivonulástól, lásd Saab, Chevrolet, és társaik. Szerviz és alkatrész is mindig marad, főleg, hogy a Space Star (egyébként LOL megnevezés) nem egy ördöglakat.
ahogy nézem, 4,4 millió a Space Star alja
méretben szinte tökéletesen megegyezik vele a Suzuki Swift (kicsit szélesebb) de az a legolcsóbb helyen is 5,7-től indul. van ugye az i10 (6 millió) a Panda (5,8 millió) vagy 500 (szintén 5,8 millió) Kia Picanto (5,3 millió) meg az Aygo (5,3 millió) de mind kisebbsúlyos kérdés, hogy megér-e plusz egy-másfél millát bármi más most a Mitsu mellett
(kis autónak én tuti 500-as Fiatot vennék, iszonyat cool)
-
shootme2
senior tag
válasz
cappa72 #220498 üzenetére
Ez a motor a mitsubishi saját fejlesztése az előd colt 1.1 blokkja nagyobb lökettel és változó szelepvezérléssel. Már ez az 1.2 is 12 éves az előd 1.1 pedig 20. Kiforott egyszerű mpi motor láncos vezérléssel. Nem kell sok gondra számítani. Olcsó kisautó így a beltere is ennek megfelelő de a matiz-tól azért jobb.
-
válasz
cappa72 #220502 üzenetére
Hát hivatalosan nem jelentettek be semmit, de a csak renault-ok jönnek Európába átcímkézve az árulkodó. Ha jól olvastam az a stratégia hogy japánban lesznek igazi mitsu-k aztán majd ha minden jól megy meglátják... Szóval én őket most kihagynám...
Aygo szerintem szűkebb belül mint az i10 (bár matizhoz képest mindegyik tágas...), de én jobban bíznék benne. Esetleg még a kis suzukik (swift és ignis) de azok még drágábbak.
-
szebe
addikt
válasz
cappa72 #220498 üzenetére
Eredetileg használtat akart, de inkább új felé kacsintgat, tekintve a használt árakat.
Hát nemtom, én inkább nézegetnek 2-3 éves használt Clio/Yaris és társait, mint egy i10 vagy SS.Műszaki adatok alapján elvileg saját fejlesztés, az még nem egy átmatricázott Renault.
-
dellfanboy
őstag
-
válasz
cappa72 #220498 üzenetére
Motor kérdésedre nem tudok választ, de a mitsu fél lábbal már kb kivonult Európából (új modelljei itt átcímkézett renault-ok), és ez a modell ősöreg én biztosan kihagynám. I10-et béreltem nem rég, szerintem kisautónak elég korrekt csak az 1.0 gyengus nagyon (1,2 meg 5,5 listaáron, annyiért mondjuk a toyota aygo-ra is ránéznék annyiért már van az is és szerintem a toyota 1.0 elég sokkal jobb mint a hyundai-é).
-
szabonagyur
félisten
válasz
cappa72 #219786 üzenetére
Amúgy miért ekkora prioritás ez a mosógép szállítás mindig?
Pár évente ha cserés 5e körül kihozzák és akár fel is hozzák az emeletre, nem kell szenvednem vele, hogy bepakoljam meg szétcsesszem a belsejét akár az autónak.
Azért a többi dolog, bőrönd és társai meg egész szépen be lehet pakolni egy sedanban is.
És még azt sem mondanám feltétlenül negatívumnak a sedan fele, hogy kiszedni annyival problémásabb belőle, mivel azért van 1-1 kombiból is mire kihorgászol valamit - ha csak nincs 2 méteres gumi kezed - ugyanúgy kipakolsz mindent.
-
den89
tag
válasz
cappa72 #219786 üzenetére
Köszi mindenkinek! Nem gondoltam volna, hogy ennyien próbáltok majd segíteni, igazán kedvesek vagytok.
Szóval amik szóba jöhetnek szerintetek és szerintem is:
- Toyota Corolla Sedan/kombi (többség inkább kombit mondott): talán ez tetszene a legjobban, de a Sedan. Kívülről is tetszik, ugyan belül picit fapad, de az a legkevesebb számomra, fogyasztás terén kiváló (a hibrid), csak az a fránya csomagtartó. Plussz feleségemet fűznöm kellene, neki annyira nem jön be.
Árban akár az 1-1,5 éves 10-20 e km-el beleférne, vagy esetleg a kifutó szériásakat látok olyan 9-9,5 M-tól.
- Renault Megane Grandcoupe (kombi kizárva): első ötlet ez volt, még akár újonnan is beleférne az összegbe, feleségemnek is tetszene, jeleneg is Megane-nk van. Két dolog zavar benne, a mostani Megane-nál is szívtam 1-2x a kicsi csomagtérnyílással, plussz sokallom a 8 literes fogyasztást, mivel nagyrészt városban lesz használva, persze én a Diesel 5,5 literhez vagyok szokva..De tudom, más ekkora benzines autó sem nagyon eszik kevesebbet). Kérdés egyébként itt, ha használt, akkor 116 le, vagy 140 le legyen-e. Újonnan már csak 140 le-t lehet választani.- Ford Mondeo: volt Ford a családban, valahogy nem vagyok oda érte. Árban nem nagyon férne bele, 2-3 db-ot találok 9-9,5 M-ig, azok is kombik. (Nem is tudtam, hogy van hibridben is.). Ha szeretnék normálisan választási lehetőséget, akkor bőven 10 M fölé kell menni.
- Skoda Octavia (talán ez lenne a legjobb választás, árba is beleférne a kitételeim alapján, még akár az új is. De valahogy nem fűlik a fogam a Skodához. + Nővéreméknek tök ugyanilyen van.- Skoda Superb(nincs 8-9 M-ig pár éves, pár tízezer km-el, két darabot találtam hahu-n 9-9,5 M, 4 évesek 50 ezer km körül, de ez a kettő is kombi, nem sedan + az Octáviánál írt dolgok. Újonnan 14-15 M-tól kezdődik)- Mazda 6(Tetszene, nagyon is. De nincs 8-9 M-ig pár éves, pár tízezer km-el. 10-10,5 M-tól van választási lehetőség, újonnan 14-től kezdődik)diegho: igen, tudom, ezek nem Sedanok, amiknél nyíli a hátsó ablak is, csak az egyszerűség kedvéért úgy hívtam őket.
+1:
Opel Insignia:tudtommal már nem gyártják. Hahun vissza kell mennem 2019-ig, hogy találjak. 7,5 M körül van. Szép autó. De nem fogok 5 éves autóért ennyit adni, ha 8-8,5-ért újat, vagy 1 éveset kapok másból. Amúgy valahogy Opelhez sem fűlik a fogam amúgy sem.Tudom finnyás vagyok. De ennyi pénzért feleljen meg az elvárásaimnak/elvárásainak. Jó legyen ránézni, feleljen meg az igényeinknek, olyan márka legyen, amihez fűlik a fogunk, stb.
-
rbalint88
addikt
válasz
cappa72 #219285 üzenetére
Erre tobb jo valasz is van, ime nehany:
1: tartsd meg, ez uj koratol nalad van, keves km, nincs (torott/tekert/tokre atvertek) lutri
2: relativ olcso megoldas egy octavia 3 fl kombi, 1.4-1.5tsi, kezi valtoval. Hatso labter ebben a legnagyobb a platformtarsak kozul, ezert a leon es golf szigoruan csak teljes letszamos proba utan. Passat, Superb ezzel a motorral valoszinu kicsit keves, bar ha az S-Maxba eleg volt az 1.5T… Ha maradhat az egyteru vonal, csak eleg kisebb, akkor Touran, Golf Sportsvan esetleg, helykinalat ellenorzest igenyel.3: VAG vonalon az 1.4tsi phev (gte) vagy 2.0tsi, ha tobbet is aldoznal ra es esetleg automata is kellene. Passat, Superb kombi bodeban.
4: kommersz (=nem premium) nagy kombibol meg Opel Insignia 2.gen es talan a Renault Talisman johet szoba, kihalt a mufaj, megettek oket a suvok. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #219290 üzenetére
Csak nagyon banánállamcsőd esetén nincs kifizetve, ez azért erősen nemzetközi termék, bizalmatlanságom szintén erős, de ebben az egy dologban még nem kell félni szvsz. Emellett minden jogod megvan nem venni állampapírt
sértés - csak arra utaltam, hogy minél több pénz van meredeken értékvesztő tárgyban, annál távolabb van a számegyenesen a bubaru.
911 porke
nagyon mennek az árak, 10 alatt szinte nem létezik, visszavonom.
Próbálnék megint racionális maradni pedig 1.75-tel ott az Alfa 159
amúgy ha hajlandóság lenne futómáre, random nyűgökre néha áldozni, meg egy alvázvédelemre elvinni, akkor szerintem aktuális képbe beleillik (így kívülről nézve), csinos mint a Juliska, jó vezetni. Olajpumpa tömítés ezt is érinti amúgy.
Ésszerűbb az 1.4 T-jet: Tipo olcsó is, fiatal is.
Mk5 Mondeo belseje is olcsó, de azért Tipo-nál jobb a Ford anyaghasználata, mondjuk csomi kicsit ortopéd a hibridben. Viszont automata, ha ez szempont.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #218724 üzenetére
Nálunk így volt a Wartburg pár évig, helyijáratnak és földekre-gyümölcsösbe járkálni. Akkor már kezdett elindulni a rozsda, kapott még egy műszakit, de aztán jött egy hengerfej tömítés hiba, azóta kertitörpe. Családban van újkora óta, szóval nem akaródzik eladni, de ha az Astrának nincs szentimentális jelentősége, akkor szerintem az éves költségeket figyelembe véve kezdjetek eladáson gondolkodni - ha nem lesz OT
-
tboldi
nagyúr
válasz
cappa72 #218610 üzenetére
Nem kizárt, hogy épp egy marketinges hirdeti. Szakmai ártalom.
Egyébként ez is megérne egy megnézést. Ugyan a motor a leghurkább a palettáról, de anyumnak valszeg megfelelne, sosem hagyja el a várost. És ugyanolyan barna, mint az előd.
Vagy ez, esetleg ha többet szánnánk rá, akkor ez. -
dj79
senior tag
válasz
cappa72 #218603 üzenetére
Mivel a Toyota nem közös tulajdon többé, kell nekem egy gyerek szállító autó, és anno volt már nálam egy korábban dán tulajdonosú 156, arra gondoltam, miért akarnék a szokásos gasztra, focus vonalon mozogni, ha már vannak egyéb élvezhetőbb lehetőségek is ebben az ársávban
-
Vismajor01
addikt
válasz
cappa72 #218279 üzenetére
Dehogy kell nekem más megközelítés, kuplungoltam én már eleget dugóban és kenje a hajára.
A manual az egyedül a szabad kigyorsításokkor élvezetes, szépen kihúzni 2est, 3ast, 4est, vissza 2es, megint hármast, etc. Ha sokat közlekedsz igy és keveset városba' akkor naná. Autópályán és városba viszont automata a nyerő. De ezeket már megbeszéltük már párszor
Hobbi autónak kanyarkergergetésre biztos manualt vennék, de nincs pénzem ilyen autóra-fenntartásra a többivel meg nem kanyarvadászkodom (mert felborul) úgyhogy
De nem akarok egyoldalú lenni, mikor nálam van tesóm manualis Citroen Xsara VTS-e akkor azért eléggé faszul közlekedek
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Eladó KTM női bicaj!
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P71 - i7-7820HQ I 64GB I 512SSD I FHD I Nvidia 6GB I W11 I Cam I Garancia
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest