- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz rasotamas #124480 üzenetére
Valamit azért nem árt tudni. Hydro, légrugó teljesen mind1: egyik sem simítja ki az itthoni utakat. Sokkal jobbá teszi de nem lesz észrevétlen.
A C5nél vannak olyan hírek h 200-250k km körül a teljes hidraulikus rendszert kell felújítani ami 6 számjegyű és nem 1gyel kezdődik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kalmanchris
tag
válasz rasotamas #124480 üzenetére
A 2008-tól gyártott c5III már kapható tekercsrugós felfüggesztéssel is. 2001-2007-ig csak hidrós c5-öt találsz.
Bitpork: ez így szerintem kacsa. Nem mobil a futómű hogy csak egyben lehet cserélni vagy felújítani. Itt is vannak külön elemek, melyek cserélhetőek.Egyáltalán nem költségesebb a futómű rendben tartása, mint egy sima társáé. Persze hozzáértőhöz kell vinni, mert a nagy szerelő emberek elküldik, mert sz.r francia. Ahelyett hogy bevállalná, bocsi én ehhez nem értek.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz rasotamas #124480 üzenetére
Tizenpár éve ültem egy XM-ben, az egy léghajó volt.
Szerintem menj el és próbálj ki egyet, biztos, hogy tetszeni fog. Nem tudom, mennyi a kereted, ez nekem igencsak tetszik.
Bp-n pedig van C5-mágus, akire rá lehet bízni a kocsit, ha baj van.rip and tear, until it is done
-
válasz rasotamas #124489 üzenetére
Madzagot nem ismerem
A melyik simít jobban kérdésre a próba fogja megmondani neked a szubjektív választ: én már mentem elég sokat mindkettővel és nekem az allroad jobban bejött. Másnak a C5 kényelmesebb. Akkora különbséget én nem éreztem, de valahogy az allroadban jobban éreztem magam. Nem elhanyagolható tényként az allroad valódi 4x4 (=16 ) és ha teljesen fel van emelve akkor komoly terepképességei vannak. Ellenpontként a citrony felét fogyasztja.
Ha szegedi utad van a touaregen kipróbálhatod a légrugót.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz rasotamas #127181 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert láncos kivételével(*) erősen javasolt, egy használt autó vásárlásnál a folyadékokkal együtt a vezérlést is cserélni, bármit is állít az előző tulaj.
*:ha hangja van akkor a láncosat is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rasotamas #127470 üzenetére
Bármilyen lexusra lehet gyatyát költeni. Egy öregebb ls400-nál pl ha a kormányszervó elkezd folyni meg meghalni akkor huss 1000-1500€ (ha csak nem kapsz valahol valami csoda folytán bontottat). Anno nagyon akartam LS400-t de nem mertem belevágni.
A lexus nem az a kategória amit levegővel lehet üzemeltetni
MOD de hogy a kérdésedre is válaszoljak: igen meg szabad venni. Kik vagyunk mi itt h megtiltsuk?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rasotamas #127475 üzenetére
Szerintem itt senki nem fog helyetted dönteni. De többen szokták javasolni, hogy nyiss meg egy tetszőleges alkatrész kereskedő oldalt és nézd meg az árakat ha kerékcsapágy, ha első lámpa búra, vagy fékbetét és tárcsa kell. Az ott látottak szerintem segítenek dönteni.
(#127476) roberto211: bár úgy lenne, komolyan kívánom! De Mágus2 a megmondhatója milyen pofátlanul nyösztetem bármilyen piszlicsáré kis gondom is van És ami a legrosszabb, hogy még csak nem is szégyenlem ezt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
nagyúr
válasz rasotamas #127602 üzenetére
Ezzel vitáznék, de inkább nem. Jó ha van plusz lóerő. A Honda egy kis emelkedőn is igényli a 2 visszaváltást, ha gyorsulni akarsz, különben nem lesz értékelhető/érzékelhető történés, és a mögötted jövő 140+-os dízelek agyfaszt kapnak, hogy micsinálsz előttük... Ez persze arra igaz, amikor mondjuk lelassul a sor 80-110 környékére. Ott hatosban vígan poroszkálsz, de ha gyorsítani kell, akkor vissza 3-as...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Integrale
veterán
válasz rasotamas #130786 üzenetére
A második autónak vásárolt F Astrára nem kellene költeni (vezérlés, olaj, rohadnak azok is, idősebb, ebből kifolyólag talán többet is futott, több a lehetséges javítani való is)?
Most, hogy (elvileg) ennyi minden ki van cserélve, biztos, hogy nem adnám el, és ugranék újra az aknákat rejtő ismeretlenbe.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
rbalint88
addikt
válasz rasotamas #130786 üzenetére
természetesen ne így csináld:
1. verd el az asszonyt jó alaposan, hogy te se szólsz a fodrászért, műkörmösért, szoliért, új ruhákért, stbstb. plusz még viszed s a kis seggét, örüljön, csituljon.
2. ha már ezzel kivívtad a tiszteletet, világíts rá az alapvető közgazdasági tényekre, miszerint az autó eladásával készül kidobni több százezer forintot és átugrani egy ugyanilyen aknákat rejtő darabba.komolyra fordítva: egyik megoldással se spórolnátok igazán, csak látszatra. plusz egy autóra ugyanúgy költeni kell az elején, plusz egy kötelező, súlyadó, parkolás, gumizni és valószínűleg a fogyasztása is több lesz. a cserével pedig csak bukni tudsz, legalábbis a kocsira költött felújítások értékét biztosan. ha már belenyúltál és ráköltötted, amit kellett, akkor járd is ki belőle.
-
footy
addikt
válasz rasotamas #141853 üzenetére
Ha imadod az autot es msot vertel ra el egy nagyobb osszeget, akkor miert akarod cserelni?
A 4 felnott plus gyerekules a lenti autok a fenti autok mindegyikevel felejtos, ha ez a fo szempont akkor valami egyterut nezz mint a Sharan es tarsai.
A modern belteret szerintem egy 1M koruli autoban nem szabad keresni, de a lenti VW csoportos autokban egyebkent nem is talalni.
Olyan auto nincs mar amit az orokkevalosagnak gyartanak, mindenre kolteni kell, foleg az 1M korul arsavban.
Az import dizelekben foleg az A6/Passat vonalon mar benne van a vilag minden kilometere, de a Golf Octavia sem sokkal jobb ilyen szemponbtol. Ha ilyet akarsz, akkor csak is NO-bol maganszemlytol, mert egyebkent garantaltan tobbet koltesz ra mint a mazdara.
Meretben pedig a G4 Octavia joval kisebb mint a Mazda6 nem csak hatso labter mereteben, de mindenhol.
Ami a csomagtartot illeti az A4 is felejtos.
A superb pedig egy nagy olcso auto, amin erzodik is ez, az elso szeriabol ami beleferne az arba, pedig nem volt kombi, a szedan pedig szarul pakolhato.
Egyebkent a nemeteknel a felszereltsegi szintet nagyon meg kell nezni, mert a tempomat is a normalis ules a belepo szintekhez nem jart. -
rbalint88
addikt
válasz rasotamas #141864 üzenetére
Lusta vagyok visszamenni az eredeti hsz-hez. Azzal harsz legjobban, ha megtartod a mazdat. Nalam is a 13 eves auton most kezdenek elfaradni a dolgok igy 300e km tajekan, de egesz egyszeruen 2,5 millioig nincs olyan hasonlo kategorias auto, ami kb ennyit ad es nem ugyanolyan idozitett bomba, csak par evvel fiatalabb kiadasban. Inkabb most rakoltom a kocsi arat megegyszer 2-3 ev alatt es lesz egy oreg, de tiptop autom, aztan majd utana veszek valami par eveset 3M+ -ert. A masik gond az, hogy olyan auto nem letezik, amikyet keresel. Olyan nincs, amire nem kell kolteni, foleg ha hely is kell es igenyek is vannak.
-
Integrale
veterán
válasz rasotamas #142029 üzenetére
Rendszeres es rendes karbantartassal es uzemeltetessel egy turbos "komplikaltabb" motor is orok elet, nem az auto hibaja, hogy a tulajdonosa szarik ra.
Pllusz gondolom gyarilag a SkyActive motornak is 30e koruli csereperiodusa van, szoval igazan hosszueletu az sem lesz (sajnos)."Bad reklám is reklám too"
-
MDRobertB
csendes újonc
válasz rasotamas #142029 üzenetére
Köszi a választ és a szerviztapasztalatokat! Sajnos konkrétum nem érkezett senkitől azzal kapcsolatban, hogy mennyire jó hosszú távon a benzines Skyactiv. Amit leírtál az "csak" spekuláció, nem tény. Mindenhol ezt írják és nyilván erre nagy esély van, de vagy így van/lesz vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz rasotamas #142512 üzenetére
Hat szerintem nem igen eri meg ez. Szamolj azert a fogyasztas mellett olyanokkal is, hogy köelezö, ado stb. Illetve akkor 2 autot kell gumizni, olajcserezni stbstb. Illetve a varatlan dolgok, amik akarmikor, akarmilyen autonal elö jöhetnek + egy olyan autoval jarod az utakat, amiben se biztonsag, se komfort.
-
őstag
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rasotamas #142575 üzenetére
Én a budapest auto-t néztem mert bátyám náluk volt (januárba lesz 4éve hogy vett egy 2003-as Octavia 1-et 3évre)
De ha gondolod PM-be megírhatod hogy kinél vagy, és akkor megkérdezem majd őket is.
Amúgy közbe leltem egy kocsit ami tetszik, stb... de sajna 1.2-es a motorja ennek is. [link]
De még csak úgy is nézegetek, mazsolázok mert csak március után fogom lecserélni ezt a talicskát, addig félreteszek amit tudok ha csak nem eszi meg azt is a kocsim.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
-v-
addikt
válasz rasotamas #147039 üzenetére
Ja én is ezt hallottam, ha elhasználódik egy alkatrész, akkor el kell adni vele az egész autót, és venni egy ugyanolyan idős/idősebb, 15+ éves n tulajos ismeretlen előéletű valamit haccázér, amire kifizeted az átírást, első szervizt, meg jó eséllyel lehet olyan tulajtól veszed aki "elfedni" próbálta a hibákat, meg laikus nem veszi észre alapon továbbtolná valakinek. Tuti üzletnek hangzik, ne habozz féktárcsát, betétet, fékolajat, meg szilentet úgysem kell majd azon se cserélni.
Műszakilag sem rossz az autó, nagyon jól megy, egy éves a vezérlés, máraszervízben cseréltettem egy halom pénzért
Nyomós érvek, el kell adni
hengerfej felújítással kezdenék
Hát, eddig azt hittem, azt indokolt esetben szokás, de végülis miért ne
Olyan autót szeretnék, ami patika
Haccázér azok mennek, jaja 2004-es mazda 6-ot cserélnéd, nem?
patika állapotban tartani nem kerül egy vagyonba
Hát, majd ha csereérett lesz 1-2 alkatrész, és költeni kéne rá, max. eladod megint az egész autót
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000