Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #228022 üzenetére
Plugint biztos hogy nem vennek. Ott nem sporolsz a szervizen semmit es az allando dugdosast tutira meg fogod unni(a hatotav utopia es sokkal gyorsabban oregszik az aksi mint az elektromosban). Elektromos, sima hibrid vagy benzines. Ilyen sorrendben nezelodnek.
- egolf, ID3, Tesla M3, Hyundai Kona, Kia Soul stb
- toyota hibrid
- benzinesbol meg valami VAG TSI -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #228026 üzenetére
Haver vett 8M-ert, az teljesen oke. Szoval lehet nezelodni abban az arsavban mar.
-
Dan-szan
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #228022 üzenetére
Csatlakoznék ehhez a kérdéshez, nekem összesen kb 40 km napi ingázás lesz.
Még bőven a tájékozódás, tervezés időszakában járok, az autókkal kapcsolatos dolgok elég messze állnak tőlem, szóval minden tanácsot, véleményt várok. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #228022 üzenetére
Passat GTE van kombi es szedan is belole.
-
válasz
T0mBd1gg3R #228022 üzenetére
értem a dilemmát, jövőre amikor lejár a lízing a mostaniról, én is tölthető hibridet szeretnék, olyat ami 80-100 km-t tud villannyal. bejáráshoz pont elég lenne, minden másra meg ott a benzinmotor.
használtban én a VW csoport plugin hibridjei felé nézelődnék, a Passat GTE 50-60km-t is tud optimális körülmények között, és a jelenlegi autódhoz képest sem lesz nagy változás.
-
rbalint88
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #214873 üzenetére
Aposnak is ilyen van a helyi csapasmero Saxojan, tenyleg nem akar megoregedni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214873 üzenetére
A 17-es is oreg, nem hogy a 13-as... de probaljatok ra ha nem csuszik egy szezont meg siman hagynam helyi jaratban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214871 üzenetére
Dot-szamot kered meg. 2 jegy a gyartasi het a masik ketto az ev.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214869 üzenetére
Az a gumi mar benne van a korban...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214862 üzenetére
Az mar Opel licens alapjan keszult ha jol emlelszem.
Gyertyat cserelj, benzines autok haklisak ra.
-
válasz
T0mBd1gg3R #214858 üzenetére
Ha nagyon régi Opel technika, akkor lehet, hogy csak kivillogtatással tudod kinyerni az esetleges hibakódot. (Persze vannak hozzá rendes kiolvasók a szervizekben)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214858 üzenetére
Ugy ertettem, hogy nem 10+ evre terveztek vele. 3 muszaki az 6+ ev meg.
Gyertyara is azert nezzetek ra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214855 üzenetére
Rozsda nem para, ugy sem hosszutavra tarveztek vele. Par muszakin meg atmegy igy is. Egy alapszerviz kell neki, meg ranezni obd-n, mi a hibakod.
Klimat barmelyik klimas megnezi.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214823 üzenetére
Kellet 2 sec amig leesik, hogy a 2 fehér kocka miért van ott.
Klíma kompi valószínűleg kuka ennyi állás után de azért majd ha jár a motor próbálj rá. Ha nem megy még az sem feltétlenül baj, lehet csak a gázt engedte el a rendszer. De 500k-ért ez sztem jó vétel ennek ellenére így a leírtak alapján.
-
válasz
T0mBd1gg3R #214823 üzenetére
500-ert ez nem hangzik rossznak.
-
válasz
T0mBd1gg3R #214821 üzenetére
sztem siman. egyszerű technika, himbalimba futómű, ős öreg opel technika (kicsit sokat eszik), de amugy igasnak teljesen jo
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #214492 üzenetére
Az előző hsz-emben nekem eszembe sem jutott az index, pusztán a kanyar levágására reagáltam, érzékenyen érint, gondolom, érthető, hogy miért.
Autóval nem mindegy az a +10 méter? -
szebe
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #214481 üzenetére
Nehari, de ezekre spec felesleges a kombi.
IKEA egy 10-esért a bejárati ajtóig hozza a 180x200-as franciaágyat (Fehérvárra), ami pl kombiba se biztos hogy befér, mert 2 méter++ csomagolással együtt. Benzin 5k + legózás helyett.
Hűtőt/mosógépet szintén kihozza a bolt, elviszi a régit.
Költözésre is van szolgáltató, tapasztalattal, megfelelő eszközzel, járművel.
Az elsőt még lelkesen megcsinálja az ember magának, aztán rájön, hogy jobb ezt olyanra bízni, aki ezzel foglalkozik. -
TrollBalint
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #214481 üzenetére
Igen, mi is úgy vagyunk ezzel, hogy a szedán jobban tetszik. Az Ikeázás, mosógép vásárlás, meg már le van tudva. Egyelőre legalábbis
Qru: a magas km-től némileg tartok, mert ott már a kopó alkatrészekre lehet költeni hamarosan szerintem, bár tény, hogy jóval olcsóbb is
Igazából a drágább mellett a kombi meg a gyári garancia szól. Bár az, hogy a szedánba a hátul nagyobb a hely, az nekem nem volt ismert, de az egy nagy pozítivum.
diegho: hát én pláne nem ismerem ezeket a motorokat, csak úgy gondolom, mivel sima szívók, ezért kevesebb a hibalehetőségük. Volt egy Volvo S40-ünk, az is szívó, hát azzal kb. semmi gond nem volt 20 éves létére
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #214479 üzenetére
Autópályán jó esetben ilyen nem fordulhat elő, de engem mint vétlen motorost így ütött el egy audis hölgy az országúton. Ő is úgy gondolta, hogy egyedül van.
Nekem “csak” 2 nyílt törésem lett (egyéb kisebb sérülések mellett), de más nem ilyen szerencsés, a helyszínelő rendőr szerint 10-ből 7-et letakarnak hasonló balesetben. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214195 üzenetére
Ala kene nezni, ha az alja vagy teherviselo elem rohad akkor az gaz. Ez nem de ugye a rozsda belulrol halad kifele szoval a szoknyaja ala kell nezni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214189 üzenetére
Megertem, nekem is ajanlgathatna barki egy new beetle-t, akkor se vennem meg ha a vilag legjobb autoja lenne amugy.
-
válasz
T0mBd1gg3R #214189 üzenetére
Hát bizony nőknél elég erős "összetevő" a vizuális elfogadás... én is tapasztaltam. El kell fogadnunk, hogy másképp vannak bedrótozva.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214172 üzenetére
Keresztapamnak volt, annyira szerette, hogy amikor HF-es lett akkor vett bele egy bontott motort es azota is hasznalja.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #214156 üzenetére
Nekem volt egy 2005-ös N16 hatchback.
A futóműve beton kemény, ami jó úton brutál sportossá teszi, de rossz úton elpattog a hátulja és leveri a vesédet.
A motor késő délutáni, tehát csak 4-6-ig élhető, alatta pusztulat gyenge, mivel hosszú a váltója. 2-esben 110, 3-asban 150 a tiltás, de sűrűn kell használni, tehát országúton csak így lehet vele előzni. Ez utóbbit 4 felnőtt + klíma + dombon is tudja.
Az enyém sajnos ette az olajat, ami egyre csak durvult. 200k km-nél meg is döglött az egyik henger.
Utcán állt, mégsem látott rozsdát.
Az ülések nagyon kényelmesek, de nem nagyon tartanak oldalt.
Ezekben is arcbarobbanós’ takata légzsák volt, tehát érdemes alvázszámmal a gyártónál érdeklődni, hogy átesett-e a visszahíváson és kicserélték-e.
A szélzaj erőteljes, viszont a hosszú váltó miatt a motorzaj inkább autópályán tud zavaró lenni.
Fogyasztása országúton 6 liter, pályán 9, városban 11-12. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214156 üzenetére
Almera pedig nem rossz. A korai peldanyok rohadnak de a kesobbiek sokkal kevesbe.
-
válasz
T0mBd1gg3R #214040 üzenetére
Visszatérve az 500 ezres autókeresés témájára.
Nézegettem ma Nissan Almerákat, benzinesek pl 1.5 benzin vannak 500 körül, alatta azért elég gatya. Na persze nem tetszik a lányomnak, pedig nekem elég jó vételnek tűnik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #214054 üzenetére
Siman sajnos.
-
imyourfriend
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #214054 üzenetére
Még 2-2.5M környékén is előfordulhatnak érdekes dolgok, hát még 500e forint környéki áron. Gondoljuk el az autópiac bizonyos szegmensei olyanok, mintha az árak megduplázódtak volna.. erős túlzással a jelenlegi 500ezer forintért kínált bódékat korábban 200-250ezerért kínálhatták. Jobb ha bele sem gondolsz mi várhat egy ilyen bódéba viccen kívül, hamar megfeküdné az ember gyomrát a talicskák állapota.
-
grizlisandor
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #214054 üzenetére
-
válasz
T0mBd1gg3R #214040 üzenetére
Egyébként ezeknél az 500 ezres kocsiknál lehet arra számítani, hogy kompletten hiányzik a katalizátor, netán csak egy üres cső van a helyén, vagy az azért megvan?
-
válasz
T0mBd1gg3R #213951 üzenetére
Lehet, hogy lenne egy FL Yaris inkább egy kis hitellel.
Sajnos a pici 1 literes motorral.
Miket kellene rajta megnézni, mik a típushibái?
Rozsda, vezérmálánccsörgés, ha láncos egyáltalán?
Mekkora próbakörre kéne menni és mit kéne megnézni? -
válasz
T0mBd1gg3R #213951 üzenetére
c corsa
pont erre, napi 2x1.5 km-re hasznaljuk mi is
0w30 legyen benne, ugy egeszen birja (evente 1x le kell dobni azt is)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #213951 üzenetére
Bruthalia
korrekt, egyszerű benzinesek vannak belőle, aránylag fiatalt kapsz belőle a pénzedért, vételnek fajlagosan jó szerintem.
Nyilván benzines kellene. SDIemlített Fabia(/Ibiza/Polo) esetén simán kevesebb nyűggel elvan, mint a benzinesek, de azoknál kicsit ott a VAG felár, Fabia küszöb eleje erősen rohadós, nem biztos hogy az kell neked.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #213959 üzenetére
Igen, láthatóan rozsdásat nem erőltetném, lakatolás nem túl megtérülő (a tulajdonos szempontjából)
WagonR mellé Opel Agiláknak is utánanéznék (motorok gondolom Opeltől vannak).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #213959 üzenetére
Igen, rozsdasat ne vegyel. Mk2, az mk1 az olyan 200k körül megy árban.
-
Gombinyó
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #213951 üzenetére
Clio a 2000es évek elejéről bármelyik benzin motorral, ha nem rohad (nagyon), jó lehetne.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #213951 üzenetére
Renault Thalia, I. gen facelift Megane, Punto, F Astra...
Renault annyira nem, másik kettőnél rozsda eléggé dealbreaker lehet.
Esetleg valami Chevrolet (ha jól tudom, régebbi Opel technika), de azokhoz nem értek, nem árt választás előtt kicsit tájékozódni, hogy melyik motorral mit szabad belőle.
Vagy Suzukiból (WagonR, Ignis) megkímélt darab. -
Llew
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #213951 üzenetére
500-ért manapság kb. a bontószökevényeket adják, szóval sok elvárásod ne legyen
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #213951 üzenetére
Fiat Punto. Rozsdara figyelj, a motor az viszonylag golyoallo.
-
albiosz
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #212232 üzenetére
MK1 FL (FL előttit nem tudom) Focusban megvan a helye az isofixnek. Az MK2 készletet (~8K) pikk-pakk be lehet építeni, nekünk is van 2 az autóban.
-
dj79
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #212232 üzenetére
Megane 1 facelift, 1.4 16v motorral, azokban tuti van isofix már, de szerintem a cliokban, xsarákban is. Ezek nem kifejezetten rohadósak, egyik sem egy ördöglakat.
-
zgospel
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #212235 üzenetére
Hát, az isofix csak 2011-től kötelező, szóval a kevés pénzért kapható öregebb és alapabb autókban ritkább lesz.
500 ezer Ft-ig van 105 találat a hahun isofixes autóból: [link]
De nem vagyok benne biztos, hogy nem csak "elírás" némelyik hirdetésben. -
zgospel
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #212232 üzenetére
5 ajtós 1.4 benzines G Astrát mondanám így elsőre, de az isofix nem tudom milyen évjárattól van benne biztosan, illetve hogy lehet-e utólag szerelni bele.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #207803 üzenetére
SDI jellemzően euro 3 lesz, szóval érintett lenne, de statisztikailag ez nem tűnik sok napnak nekem, arra a pár napra kb bérelni olcsóbb, mint venni és fenntartani bonyolultabbat. Nameg az eddig benyújtott tiltási javaslat is 2024-re szól és csak egy meghatározott belvárosi területre vonatkozik, külső kerületekkel talán nem lesz gond. Adagoló, egytömegű, nincs turbó, nincs DPF, szóval azért elég sokat elgurul hozzányúlás nélkül, plusz minden sarki műhelyben láttak már ilyet. Bármelyik VAG termékben vállalható szvsz, de ebben a korban megérheti pl olasz példányt vadászni rozsda miatt (küszöb eleje/első sárvédők alja gyűjti a komposztot, esetleg csomiajtók szoktak karfiolosodni). Lupo/Arosa kapta EU-ban az 1.7-es változatot, 1.9-ből 64 (euro 2) és 68 (euro 3) futott ha jól rémlik, kb Polo/Ibiza-Cordoba/Fabia és Golf-Bora/Leon-Toledo/Octavia, és persze Caddy bódéban. Benzinesre nem nagyon van tippem, meg ha nem vigyáztak mindenre, beugorhat egy gyűrűzés, stb, dízelekben általánosságban robusztusabbak-tartósabbak a mozgó részek. A végén úgyis az ár és állapot lesz meghatározó, ismerősi körben sem ártana érdeklődni, hátha valaki épp garázst ürít, piacra kevesebb jó vétel jut ki, típushibákat meg utólag le tudja informálni az ember és megelőzésképp szervizelni. Euro 4 Octavia mk1 "Tour" jutott még eszembe közben, a második generációval párhuzamosan futott, mint az Astra "Classic", faék technikát kapsz fiatalabb gyártással, persze a PD már nem szívó Dénes, de van belőle kevés méterrel, nameg VAG-ra van több jó szerviz (de szemellenzős vagyok erre is meg dízelre is).
Ha már GAstra, ismerek egy félmillió km-es extaxit, ahhoz képest egész tűrhetően bírja az igénybevételt, bár egy Meriva bontós meg nem is vesz ilyen blokkal autót a nyűgjei miatt (lánc, szívósor, olajnyomás, stb)T25-ből meg két példány is van a közelben az 1CD motorral szintén 500k körül, egyik most kért egy turbót, pl rozsda szempontból tartósnak tűnnek, műszerfal repedhet, kombi hátsó híd rohadás előfordul, digit klíma állítómotorok felújítása kellhet, kb ezt szűrtem le. Ja, és hibás+donor 500-ért viszem
-
tboldi
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #207807 üzenetére
Típustól is függ, Jazz-nél tulajdonképpen soha nem kell vezláncot cserélni. Viszonylag széles többsorost raktak egy nyomatékszegény SOHC-ra, “ágyúval verébre” esete, valszeg előbb porlad el a kasztni, minthogy a lánchoz hozzá kelljen nyúlni.
-
válasz
T0mBd1gg3R #207799 üzenetére
Ez elég nagy tévhit. Ha nem 10W40-et kapott, hanem belevalót (0W vagy 5W), akkor nem igazán csipegeti. Két 2008-as Z14XEP van itthon, egyik sem eszi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #207799 üzenetére
Motorkódja válogatja a hajlamot. Amúgy 1.9 SDI, nem kell hozzá szerelő.
-
válasz
T0mBd1gg3R #207796 üzenetére
Klima, trafo tipik g astra dolog
Amugy nem egy problemas auto, igaslo. Anno ennel joval olcsobb volt a gazszett, brutál ha ez most ennyibe kerül
-
válasz
T0mBd1gg3R #207793 üzenetére
G astra + lpg. Olcsó alkatrész, olcsó gázosítás, olcsó biztosítás, halmokban áll hozzá az alaktrész. Lőnék egy 1.4 16v-t jó állapotban 900-1000k körül és beletenném a gázt, pótkerék helyére. Fater is ilyennel jár, olcsón. Klíma, abs, légzsák van, többi nem számít.
-
Marky18
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R #207793 üzenetére
Benzines, 2 ev muszaki, minimalis rozsda. Gyakorlatilag barmi.
-
yodamester10
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #200509 üzenetére
Khm meg a kereset is más.Egy dízel csak abban veri meg a Phev-et hogy kevesebbszer kellene megállni neki tankolni elvileg.Az enyém papíron 920km tud hibrid üzemben amit soha nem próbáltam.Csak városban havi 660km megtételével tuti nem 5 literes fogyi jönne ki
-
yodamester10
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #200502 üzenetére
Én itthon töltöm 38-ért napi 30 km megyek és van mikor ki sem teszem a lábam a városból,sőt néha megyek lopni a pennyhez áramot ingyé
Számoljuk csak ki hogy megéri-e a villany?
22 munkanap x 30km ez kicsivel a fele felett van az akkunak mer kb 46-ot megy el ilyen időben és 7,8kw-os az aksi de kerekítsünk 8-ra amit megszorzol 38ft-al ami 304ft.Nagyjából 185ft a 30 km amit megszorzol 22 nappal és ami 660 km és 4070ft.Érdekelne melyik dízel tudja ezt csak városban dugózva? -
válasz
T0mBd1gg3R #200504 üzenetére
Az a pacsibaba, hogy a zöldség sokszor pont a fillerbaszasra buzdít : vegyél használtan bútort, ruhát, fiatalabb használt autót, ahová lehet, vonatozz, tömegközlekedj, biciklizz, zuhanyzáskor ne folyasd a vizet, ne utazgass felesleges hedonista módra, ne fűts télen, ne vidd túlzásba a klimazast, ne pilácsolj abúzív módon este, használj kevesebb vegyi pancsoloszrt, kaját ne dobj ki, kerüld a keszeteleket. Ha lehet, felelősségteljesen vallalj utódot, és, a jatekait, ruháit intézd masodkezbol vagy DIY módon.
Gyakorlatilag zöldség 99%-ban átfedést mutat a fillerszexualizalas jomagyar tudomanyaval. 🤗🙃😱🤗
És fogadj örökbe Vidrababakat
-
válasz
T0mBd1gg3R #200502 üzenetére
Én is 100Ft/kW-tért tolom a tehenet itthon mégsem rángatódzok rajt. Ez nem a fillérbszásról szól hanem a zŐCCSégről
-
SPeti1984
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #200080 üzenetére
Semmi baja nincsen a mostaninak. 3 éves lesz. Igaziból a fogyasztása ami óvatosan használva 9 körüli (mondjuk a Kuga nem könnyű meg talán a legnagyobb külsőre is ebben a csoportban, ezért is ennyi szerintem), meg gondoltuk most talán még jól kilehetne szállni belőle és akkor a következő már automata lehetne.
Váltani olyanra szeretnénk, ami azért nem visszalépés lenne, ezért is nézegettük a hasonló kategóriát. Bemutató autó még játszhat, de azoknál meg ugye a túlzott extra miatt elszállnak az árak sokszor. -
sagesz93
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #199785 üzenetére
Nekem a #szarolasz volt 780k egy hatalmas alkuval, azóta vezerlés, ekszij ezeknél minden cserélve, olaj+szűrők, elől lengokarok, stabpalca és egy féltengely gumiharang, na meg gyári legszurohaz, mert ennyi idő után elkezdett toredezni az eredeti, hihetetlen szarul van kitalálva ez a része. Ez ossz volt kb 200k eddig. De most patent a kocsi nagyon. Itt számít nagyon, ha megbízható embertől van, vagy olyantól aki arra sem emlékszik mikor volt olaj cserélve utoljára. Ehhez 4 éves nyári, 10 éves téli gumi járt. A külsejére kéne rámenni, nagyon szép tudna lenni, bár most se csúnya 5 méterről
mai friss:
[kép]
[kép] -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #199785 üzenetére
Grat!
Mondjuk a HUD-t megneznem benne… -
vzsryl
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199785 üzenetére
Jól tettétek.
Sok balesetmentest! -
válasz
T0mBd1gg3R #199712 üzenetére
Ezt az autót vásároltuk meg ismerőstől, 750 lett a végleges ár.
Jobban rendben van mint a nem túl jó képeken látszik. Műbizonylatos Skyfol.
Két komplett 1-2 éves kerékszet mindkettő külön lemezfelnin, szinterezve, külön dísztárcsával. -
vzsryl
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199687 üzenetére
Rájuk néznék, de amúgy mindenképp G Astra. Olyan nincs, hogy kilakatolt Mazda 6.
-
diegho
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199661 üzenetére
Saxo/106 1.5D de ha olcsón kell valami, akkor kb mindegy, rozsdamentes legyen és jó állapotban.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199661 üzenetére
Több nyűg van velük és magasabb a fogyasztás
SDI szívó, nincs kettőstömegű, igazából elviseli minden további nélkül a rövid utakat (amíg bírja az akku, 1-2 km-re is használható
), üzemanyag rendszer kb egy adagoló tömítésen kívül nem nagyon szokott törődést igényelni, miénkhez 300k alatt nem volt még hozzányúlva. Tényleg az egyetlen hátrány ami eszembe jut, hogy lassabban fűt be télen, ha az 1.2-höz viszonyítunk. Benzinnel igazából mást néznék valószínű, de akkor gyertyát is kéne cserélni, meg lambda szonda, stb...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R #199635 üzenetére
Lupo/Arosa, vagy eggyel nagyobb méretben Ibiza/Polo/Fabia SDI motorral? Alapvetően galvanizált bódé, 1-2 érzékeny pontra elég figyelni, nem tetőtől lengőkarig rohadnak legalább, motor örökös, váltót illetően ilyen korban az esetleges difi szegecs probléma már kijött rajtuk, ha érintette.
-
dj79
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R #199641 üzenetére
Clio 2 pl nem rohadós fajta, ha nem volt agyonkarosszériázva.
-
válasz
T0mBd1gg3R #199641 üzenetére
szerintem ami nem rohad és van rajta 2 év műszaki.
-
aero.
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #199635 üzenetére
-
pècsimunkás
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #199279 üzenetére
Tetszett, jó sorozat volt!
-
válasz
T0mBd1gg3R #199279 üzenetére
Topik Információs RenCer
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #199229 üzenetére
Igazad lesz. Lehet az ő kocsijában már DQ381 van. De jó lenne a váltókód hozzá és akkor tudnánk biztosra menni. Mondjuk egy a lényeg, hogy már olajos változat mindegyik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #199119 üzenetére
Ha nagy a forgalom akkor én sem tolom neki, akkor nem nyer érdemi időt az ember, cserébe marha veszélyes. Régen a meló miatt mondjuk gyakran kellett sietni akkor azért volt hogy gyorsan mentem a pályán. Mostanság már egyre ritkábban sietek. Változnak az idők.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #199081 üzenetére
Ezzel en is igy vagyok. Egyszer mentem 210-el es kb ez a max. Utaskent mondjuk utaztam mar 250-el egy OPC-ben. Ott mar azert volt szelzaj rendesen benne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #199008 üzenetére
Hivatalosan itthon kvázi nem, elvileg lehetne de olyan engedélyeztetési herce-hurca várna rád és akkora költség ami kb ellehetetleníti a dolgot. Ha kint átépítteted, ott levizsgázik és azt honosítod itthon az úgy viszont sima ügy.
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #199008 üzenetére
Hivatalosan esélyed sincs rá. Amúgy meg bármit meg oldanak okosba. Ezért is lehetett mostanában látni pár HSD-t ződ renccámmal. (nem phevet)
-
yodamester10
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #199002 üzenetére
Tudom,hogy ez itt még messze van de egyszer ideér.
[link] -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #199002 üzenetére
Jah beszigorítottak eléggé itt is már. Szerencsére elég ritkán van szmogriadó. Na nem azért mert olyan jó a levegő, hanem mert a határértékek jó magasan vannak meghúzva.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #198998 üzenetére
Nálunk a cégnél kiszórták szinte az összes Euro5 dízelt (1-2 tartalék autó maradt csak bent a poolban) mióta ki vannak tiltva Budapestről szmogriadó esetén.
-
fasyrt
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #198995 üzenetére
Valakinek van ingerenciaja egy nemet importautora?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #198990 üzenetére
Mind a kettő MPI, az FSI az csak 116 lovas (85 kW) verzióban létezett.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #198990 üzenetére
Szerintem a 105 lovas 16V, a 102 lovas 8V és mindkettő sima, szívó. Az FSI 115-116 ló körül van szerintem.
-
válasz
T0mBd1gg3R #198729 üzenetére
ez cegfuggo, iparfuggo, meg meg egy csomo minden mas. a gyartasban kb team leader szinttol jar, de nem mindenhol. van olyan baratom pl akinek egy ideig volt kocsija TL-kent aztan elvettek mert ilyen a policy. nekem 0 db beosztottam van, a munkahoz egyaltalan nem
kell a kocsi (tudom, feher octavia, de nem vagyok teruleti kepviselo), de egy ido utan egyszerubb ezt adni mint fizetest emelni mert olcsobban jon ki a ceg a nap vegen.
Veron: gratula
mas: ausztriaban most lattam az uj tipot mar nem a fiat logoval az elejen, hanem a fiat felirattal, nagyon faszasan nezett ugy ki.0
-
Dare2Live
félisten
válasz
T0mBd1gg3R #198737 üzenetére
Én is manager vonaltól látom ami átlag 40-50fő.
Illetve akinek tényleg szüksége van rá tehát akár/min heti 2-3* is mennie kell. Vagy olyan atyaúristen tudása van, hogy 50Kft+/órát számláznak azért ha vhova megy.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #198736 üzenetére
Tartós bérletnél általában nullás indulót szoktam látni. Ilyenkor magasabb a maradványérték, meg a havidíj is, de nem kell kezdődíjként fizetni semmit sem. Értelemszerűen nem az 1 hónapja alapított cégek jelentik a célközönséget.
-
6030D
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #198729 üzenetére
A hatvani Boschban pár éve Octaviat toltak az új ember alá, aki éppen az államvizsgájára készült munka mellett... De van ott ismerős, aki meg nem kapott. Részleteket egyikről sem tudok.
Nyilván nem mindenhol megy ez, illetve cége válogatja, meg munkavállaló is. Valaki azt mondja, adjanak neki havonta X összeggel többet, de nem kell cégautó, valaki meg örül a cégeskocsinak, és lemond a fizuemelésről arra az évre (pl. én). -
BigBlackDog
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #198729 üzenetére
Tudok cégről, ahol lejjebb lévő pozikba is osztottak autókat, bizonyos szint felett irodában dolgozó mérnökök is kaphattak (ha akartak).
-
válasz
T0mBd1gg3R #198594 üzenetére
Pesten hasznalnam es utazgatasra lenne, alacsony fenntartas a cel, mint mindig.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #198578 üzenetére
A 4x4 dob hozzá mert minimális hajtás mindig van rajta (kb 3-5%), hogy gyorsabban reagáljon ha szükséges, plusz ha nagy tempónál kapcsolna össze elég hamar leégne a kuplungja (klímát is ezért nem szabad magas fordulaton bekapcsolni). Meg persze a magasépítés sem fogyasztás barát. Nekem a DSG-s 170 lovas B6 Passatal 8,11 volt a nagy átlagom sok városi használattal, a 190 lovas DSG-s Superbel meg 8,06.
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #198587 üzenetére
"Csak"
Nem emlékszem mindenki motorkódjára, ennyire még nem vagyok jó -
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #198583 üzenetére
Nem erről van szó. Csak azt nem értem, hogy felrakja a 19-es felnit mer k**va jól néz ki aztán meg jaj 20-25 kwh-t fogyaszt a kocsi és hangos, meg pattog, stb.
A te esetedre ez nem igaz, neked a többlet súly a 4 motion miatt van. Amúgy lemerem fogadni, hogy a Te Passatod is jól fogyaszt a 177 lóerőhöz képest
-
Doki16
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #198578 üzenetére
Semmi köze hozzá. A DSG pont, hogy csökkent a fogyasztáson, a Haldex meg úgyis lekapcsolja a hátsó hajtást ha nem kell. Az a 100kg többlet meg nem számít. Inkább a lábad nehezebb szerintem
Nekem a Passat B7, első kerék, DSG, 140ló evett 5 liter körül. De mindenhol szabályosan haladva. Egyetlen egyszer sikerült magamat is meglepve 3,7-et csinálni. Este nulla forgalom hatos út végig 100-al.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #198333 üzenetére
Igen, most már tudom mire gondolsz. Igen, nyilván Daewoo lett belőle.
Cseheknek is volt Skodájuk meg Tátrájuk, Ukrajnának a ZAZ volt, Nekünk is volt csak gyenguszok voltunk, Osztrákoknak is volt, nyilván még a monrchia alatt, Szerbeknek is volt vagy inkább Jugónak saját autógyára. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #198341 üzenetére
5 ajtós Impreza mk3.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #198330 üzenetére
Vegyetek nagypolákot!
[link]
-
válasz
T0mBd1gg3R #198328 üzenetére
színes papírcsíkok, koszorú, lufik.
Meg rátenyerelni a kürtre.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #198328 üzenetére
Lengyeleket látod, azoknak van megkülönböztető jelzésük. Kani nagy cb antennával zsavelnek.
-
Bdanyy
addikt
válasz
T0mBd1gg3R #198192 üzenetére
Úgy tűnik ez a vw mániája
manuálisnál is a segéd mindig mutatja emelkedőn, ha már nem gyorsulok annyira, hogy váltsak fel, jó az 1200.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #198192 üzenetére
Azon csak a szotf módosítás segít valóban.
De akkor már egy kicsivel több lovat is kérj bele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
T0mBd1gg3R #198187 üzenetére
Az előző Superb-ben volt váltófül, bele is nyúltam sokszor vele, a mostaniban nincs de néha jól jönne pont amiatt amit írsz. Amúgy a váltó szoft tanulékony, szóval ha sportosabban használod akkor ahhoz idomul. Ha nagypapázol mint én akkor meg felvált hamar.
-
yodamester10
őstag
válasz
T0mBd1gg3R #198187 üzenetére
-
válasz
T0mBd1gg3R #198182 üzenetére
Azta... tehát sz'rik arra, hogy te beteszed a füllel/karral pl. ötödikbe, "őkegyelme" felülbírálja azt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 27GL850-B 144Hz QHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S23 Ultra / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest