Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
válasz
Zsombe #225017 üzenetére
Értem, amit mondasz.
Te is értsd ezt meg: a kategóriák maradtak, most is van S osztály és van Corolla is.
Annyi változott, hogy a Corolla futóműve majdnem ugyanolyan alsó-középkategóriás maradt (próbálj ki egy régebbit és egy újat, nekem van referenciám) 20 év után is, míg az S osztály 20 éve is jó elég jó futóműveket rakott össze, viszont 20 év elteltével már ott tart, hogy szenzorok figyelik az út minőségét, állít keménységet, kerékdőlésszöget, emel-csökkent magasságot sebességtől függően, elképesztően kellemesen rugózik, figyeli az útviszonyokat, és időjárási körülményeket, ehhez képes alkalmazkodni, stb.Tehát szerintem jogosan hasonlítgatok:
az alsó-közép kategóriás Corolla futóműve kvázi semmit sem fejlődött, a prémiumoké viszont nagymértékben.
Ehhez mérten azt gondolom, egy új, 12 milliós autónak kicsit közelítenie kéne a 20 éves A6-om "élményéhez".Veron: igen, E210.
Qru: persze, ezt is értem, de gáznak tartom. Biztosan felmérték, mi a prio a vásárlóknak, és fontosabb nekik +50 liter a csomitérbe. Ez van.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Zsombe #224654 üzenetére
vasarlas utan mondjuk alap, hogy vezerles + minden folyadek csere, es akkor nem kell azon buksit vakarni melyik mikor jonne, hanem onnantol nullazodott
a gyari km ajanlasnak meg a felet kell venni perioduskent
ez annyira default kene legyen mar, hogy nem is kene beszelni rola
turbos autoknal egyebkent is ajanlott a 10-12k km-s periodus, de ha az alatti sem baj, foleg ha inkabb varosban hasznalodik, ahol sok rovidtavos utja van
a valoolaj amugyis frutti koltseg egy motorolajhoz kepest
eleve sokkal ritkabban is kellene cserelni, meg olcsobb bele nyal is es nem 4, hanem csak 2 liter kell bele, ha manualis...ritkan 2.5
szoval nem ertem minden 3.-4. olajcserenel vkinek miert nem fer bele plusz ennyi
kb mint amikor legyszurot nem csereljuk 30k km elott, mert nem eloiras
ez megint mi?
szervoolajjal is elmennek emberek tizeneveket, akkor cselerodik, amikor mar behanyt a szervoszivattyu es/vagy kormanymu, es javitas miatt le van szerelve, es akkor mindekinek a qrva anjat 5x, hogy mennyibe kerul
mennyi is megy bele, kb 1 liter ATF (se), amivel legtobb mukodik?
annyibol kijon a csereje
ez a valto+szervo olajcsere megall 10-12k-bol anyagban
3-4 evente tenyleg nem fer bele ennyi?
....én kérek elnézést
az eloirtal gyakoribb olajcsere meg soha semminek nem artott
a gyarto tul optimista behaluzasai meg sokkal tobbszor vezettek tobb szazezres javitasokba a gari ido utan, de akar az alatt is
foleg akkor szep ez, amikor utolag ok maguk is modositjak az eloirast a korabbinal joval rovidebbre, mert sorozatos pl csapagyazasodasi problematickak lettek vala, vagy ugy potyogtak lefele a turbok, mintha muszaj lenne -
válasz
Zsombe #223346 üzenetére
Sajna utastér minőségben ezzel nem tudok vitatkozni, pedig nekem toyotám van (oldalbordának meg hondája, erősen tiltakozik is a jó lesz neked is toyota kitétel ellen)
Szerk, f4lcon: Hát akkor ennyit a tesztekről... Inkább neked hiszek (valós tulaj) mint a tesztelőknek.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz
Zsombe #223341 üzenetére
A ZRV 4,57 méter hosszú, a corolla cross meg 4,45. És már a corolla cross is súlyos térhiánnyal küzd szerintem méretéhez képest (hátsó ülés és csomagtér, első rész rendben). Mondjuk ZRV-ben szerintem a hátsó üléssor is ok, tehát azért valahol hozza a plusz méretet, csak a csomagtér bántóan kicsi. Mondjuk ahogy nézem a hahut kicsit 13 felett már odaadnák a ZRV-t csak vigye valaki (és akkor most tényleg Corolla Cross versenytárs árban)... Az mond valamit hogy forgalomban Budapesten még nem láttam ZRV-t(HRV-t nagy néha, új jazzt kicsit gyakrabban de jóval ritkábban mint a korábbiakat).
Qru: Rav4-ben csak az a vacak használt vétel szempontból hogy nagyon tartja az árát. Voltam Budakeszin tegnap oldalüveget cserélni, ott volt kint egy 2 éves 60k+ kilométeres sima benzines cvt-és comfort style feleszereltségben 12,5 milláért. Mondom ki az aki ezt ennyiért megveszi? Szerintem ez már nem jó üzlet a vevőnek.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Zsombe #201354 üzenetére
Melyik szervizben orvosolták és végül mivel? Szerkezetet cseréltek vagy csak zsírozták? Amikről tudok ott a zsírozás csak ideiglenesen oldotta meg, utána ugyanúgy zörgött egy idő után. Mindegyik Corolla ilyen, ez már egy köztudott típushiba.
Volt nálam egy sedan egy hétig, amíg gariban volt a TS, halknak azt se mondanám.0 zajszigetelés van bennük.
-
Ádám16
addikt
válasz
Zsombe #201354 üzenetére
Tehát neked is volt ilyen jellegű problémád. Abba gondolj bele, hogy ha rossz úton vagy kénytelen használni minden nap, ez 5 év/200e km után milyen lesz? 10 év múlva pedig használtan régiSwift feelingem lesz, hogy mindene csörög meg nyekereg? Szerintem ez Toyotáéknál nagyon nem kéne, hogy beleférjen az egyik legfontosabb modelljüknél. Főleg úgy, hogy az Avensist kivezették, és van kombi Corollánk helyette.
A sedan egyébként elvileg tényleg jobban sikerült. Máshol szerelnék össze?
-
szabonagyur
félisten
válasz
Zsombe #200140 üzenetére
Ha most en azt nezem, hogy 144e van a CVT valtos Hondamban es eselyesen egy 300e koruli mutatvany ele nezek es melle az auto sem megy mar mindjart nem tunik veszesnek egy szaraz DSG esetleges javitassal.
Pedig csak gyari olaj, cseret betartva es megis.
De ez csak egy pelda, attol meg lehet atlagban jobb.
-
-
-
válasz
Zsombe #197133 üzenetére
Köszi a tippet!
Eléggé hasonlít a Prius-hoz, így nem tudom mennyire lehet opció, illetve ár/évjárat nem jön ki jól.
De mint opció felkerül a listára, remélem este meg tudom mutatni anyókának.@#197131MC Pite
Mondjuk C3 még nem szerepelt, de megsasoljuk azt is.
Köszi!
Ja, és a Civic-re nem is gondoltam, pedig hátha!
Azért kisautósat nem szabad vennünk, mert a gyerekek azért el kell, hogy férjenek hátul is (19, 15, 13), és hát a legnagyobb 196cm.
Egyébként mentünk Renault Clio-val, kellemes meglepetés volt a belseje, de 0.9-es benzines motor maga az csalódás volt.@#197134dj79
Mégane 3-t még nem néztem, csak a kettest, igazából a 6-os váltó miatt, de megpróbálom rábeszélni a csajt.
pedig tudok egy eladó Priust
semmi sem kizárt... elméleti síkon legalábbis. Azért meglátjuk, mit mutat majd a gyakorlat. Ha esetleg mégis megváltozna anyó elképzelése, azért bejelentkezek.@#197136Qru
1.5 Imprezát gyorsan felejtsd el
Igenis, értettem! Magam is így gondoltam. -
Gombinyó
őstag
válasz
Zsombe #195542 üzenetére
Pedig az, minden esetben már fogalmazom fejben a hirdetést mikor rosszabb minőségű útra tévedek vele annyira csörög-zörög a beltér. Nekem ez a legnagyobb bajom vele. Csak viszonyítás kép a 4-es Clio ilyen szempontból sokkal jobb volt. Tényleg sajnálom, aki elver 10 misit ezért az autóért, ott már azért van választék bőven.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Zsombe #195149 üzenetére
Nem tudom, hogy ez miben segít neked, de megpróbálok mindenre válaszolni:
BC szerint (megmondom őszintén sose néztem hogy valós fogyasztási adatot mutatott-e, mert céges volt)
Dunlop Bluresponse 195/55 R16
Új korától én használtam, 4 évesen 107 ekm-rel adtam le.
Arra hogy hány kmen fogyasztott ennyit, arra meg nem tudok mit mondani, de a Bp-Bécs távolságot elég gyakran tettem meg, ott biztosan ennyit mutatott. -
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Zsombe #193611 üzenetére
Én azt is várom egy hibridtől, hogy hátha kicsit lenyugszom tőle. Nem egy sportkocsival járok, de amikor előttem szerencsétlenkedik egy mazsola (jellemzően C Corsával), akkor néha elrugom neki az 1.9 TDI-vel, ott is ahol nem kéne
Országúton sem épp alszom. Változni kéne, na de hát túl sok a bóbita az úton. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Zsombe #192771 üzenetére
Én kipróbáltam néhány D szegmensbe tartozó 3-4M-s autót, mielőtt megvettem a Superb-et.
Nem azt mondtam, hogy jobb egy Accord-nál, mert ez valóban csak a méreteire vonatkozik. Teljesítményben, anyagminőségben és komfortban egálnak mondanám. Viszont a CRTDI Superb minimum olyan megbízható, mint egy dízel Accord, és a szervizelése még olcsóbb is. Ami a lényegesebb pont, hogy ha már benzin Accord vs dízel Superb-et nézünk, akkor a Honda hasonló futásteljesítménnyel és állapotban bő másfélszer drágább, amit semmi sem indokol, még a megbízhatósági mítosz sem. Pedig hatalmas japán szívó-benzin fan voltam/vagyok, de egyszerűen a számok nem igazolták az érzelmeket. Én családi autót kerestem, és a matek a Superb-et hozta ki győztesen. Természetesen ez azért is lehetséges, mert városi szaladgálásra van egy másik autóm, illetve a keret jóval nagyobb volt a vételárnál, így maradt tartalék a drágább kopóalkatrészek cseréjére. Ha pl. szívó-benzines Accord kombit szerettem volna, akkor minden pénzemet ellőttem volna, és közben megfelelő dinamikát se és kedvező fogyasztást se kaptam volna cserébe.
Remélem így kifejtve már érthető, hogy mire gondoltam.#192784 Qru: Értem. Egy pár ezres tételen nem akadok fenn, főleg nem ~200k km-enként.
-
válasz
Zsombe #96405 üzenetére
Gondolom én is a nagyobb tömeg a légellenállás és nagyobb gumi miatt ilyen " sok" ! Városban nem is vészes szerintem azt aláírom ,de azért pályán kicsit jobb fogyikat vártam volna tőle . Már csak azért is aggaszt ez mert nem egy ember hasonló SUV-al kisebb fogyasztásokat mondott nekem ! Most vagy azok nagyítanak vagy a kocsival nem stimmel valami ! Sprintmonitoron is hasonló adatok vannak szóval annyira nem elrettentő a dolog. Minden esetre a hétvégén megint pályázok és akkor csak 120 tempomat megnézem mit fogyaszt .
-
-
neduddki
nagyúr
-
-v-
addikt
válasz
Zsombe #77194 üzenetére
XL = extra load. Nagyobb a súlyindexe... azoknak keményebb az oldalfala, ez ennél a guminál elég hangsúlyozottan fontos, ugyanis alapból puha, tehát nagy méretben is inkább komfortos, ha sportosságra vágyik az ember mindenképp az xl-eset érdemes (és fordítva).
-
-v-
addikt
válasz
Zsombe #77185 üzenetére
Az eagle f1 az ugyanolyan jó - vagy jobb - gumi tapadásilag, mint a michelin pilot sport 3 vagy a conti sport contact, de kopásilag messze kimagaslik. Nézd meg ugyanitt az utóbbi kettő wear-re mennyit kap értékelésnek
Én többek között ezért vettem ezt a gumit... 12e km-nyi gyilkolás után (pályázni is ezzel mentem) az első még mindig 4mm-es, a hátsó meg 7 ... normál közlekedésnél ez többször ennyit kibír, simán 4-5 évig legalább elmegy. És bármelyik túra gumit odaüti szerintem ... ha nem XL-eset veszel, akkor ráadásul még kényelmes is, nagy méretben is
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Zsombe #77174 üzenetére
RE002: Van itt valós életbeli tapasztalat vele olvass vissza (Deicide). Többet ér mint a hamisított ADAC tesztek...
ER300: A kettő hátrányait egyesíti, nem tapad elég jól cserébe nem is elég kemény keverék és vizen sz@r. Felejtős szvsz.
T001 vagy az RE002 közül választanék attól függően a tapadás vagy a fogyit részesíted előnyben.Vagy ami még jó az a Conti PremiumContact 5, csak hogy elbizonytalanítsalak mégjobban. SportContact jó de marhagyorsan kopik azt nem ajánlom a céges kocsni egy év alatt lenulláztuk igaz nem is kiméltük...
Misivel nincs tapasztalatom de ha azt mondod bevált akkor az sem elvetendő.
Sokat segítettem mi?!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Zsombe #77157 üzenetére
Az nem sok, arra lehet venni puhább keveréket is, úgy sem fog hamar elkopni.
Túraabroncs: keményebb keverék mint a "sport", nagyobb kopásellenállóság, kevesebb fogyi cserébe nem tapad olyan jól mint egy sportos gumi.
Amiket Neduddki is írt korábban nekem. T001 keményebb keverék mint ez ER300. De nyilván nem csak Bridgestone gumik a jók, csak mi ilyen Japppó fanok vagyunk.
Ha sportos kell akkor meg RE002 egyértelműen, olcsó és jó.
Itt látod a címkén őket: [link]
A piktogram értelmezéséhez pedig:
"A 2012. november 1. óta kötelező uniós termékcímkén A-tól G-ig skálázva feltüntetik az üzemanyag hatékonyságot és a tapadást nedves úton, a két szélsőérték 0,65 litert fogyasztás- és 18 méter fékútkülönbséget jelent (80 km/h-ról lassítva). Egy harmadik ábrán a gördülési zajt írják ki dB-ben, és hanghullám-ábra jelzi, megfelel-e a 2016-ban életbelépő EU-s előírásoknak. A címke persze nem tér ki minden kritériumra, például kanyarban az oldalvezető képességre, inkább csak iránymutatásnak jó, és segít kiszűri a bóvli abroncsokat."
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Zsombe #76506 üzenetére
Jazz-l egy qrva nagy baj van, hogy nincs benne motorvalasztek meg extra, es relativ draga is
Van ket fele finggyenge motor meg osszesen ket felszereltseg, par extra lehetoseg es szia.
Meg a karcsibb szivo 1.4-s kavedaralo motorral a nem fapad szinten mar majdnem 5MHat ennyiert mas gyartobol veszel belul ugyanekkorat, de az ennyiert mar "megy" is.
-
joshua7
veterán
válasz
Zsombe #76501 üzenetére
Ja és Golf az a kategóriateremtő, non plusz ultra, pedig közel sem az, vannak tőle sokkal jobb alternatívák. VW felett eljárt az idő.
Ha már ilyet bedobtál, igazán kifejthetnéd, hogy szerinted mi az etalon akkor. A japánok termékei például (mínusz Mazda), akiknél 10 éve megállt az idő autófejlesztésben?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Zsombe #76497 üzenetére
Az accord nem az alsó-közép kategória(passat-al lennél partiban). Szvsz körtét hasonlítasz az almához. Nehéz a vw bódé az 1.6-hoz, sokkal rövidebb a váltó, ezért eszik többet. Aki ebből újat vesz, teljes áron, az magára vessen.
Túl vannak árazva, és ott spórolnak, ahol nem kellene. Ilyen egyszerű.
A vw golf nem prémium kategória.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Zsombe #76483 üzenetére
Maga az olaj a drágább. A 2006-os még nem a legújabb diesel. a 2009-es vw-be elég drága az olaj, mert a DPF miatt csak egy bizonyos normát teljesítő 5w30 mehet bele. Ha márkaszervizben cserélik literjéért 20 eurót is elkérnek.
neduddki Nem állítottam, hogy tudnak motort tervezni..
-
-
MunezXBK
nagyúr
-
-
-
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Zsombe #52401 üzenetére
Jóvan fiam, látom nem érted. Nem is akarom megmagyarázni, felesleges.
Pl. sógor is taxis, csak Passatot vesz, biztos villogni akar az álprémium sz@rjával.
Elárulom: nem. Megbízhatósága miatt...de mint tudjuk, ilyen nincs. Téma lezárva. Egyebet nem tudok elmondani, kérem kaccsojja ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest