- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Google Pixel topik
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz
footy #192492 üzenetére
Én csak azt mondom, hogy nem biztos, hogy nagyon rossz egy olyan autó. Persze, nem mernek rá garanciát adni, de csak mert lehet olyan hiba, amit egy német szerviz drágán javít meg, de egy kis ügyességgel és leleménnyel meg tudsz te is. Ezért lehet egy esélyt adni. Na igen, van amit egyből a roncstelepre kellene vinni...
-
Biqci
aktív tag
válasz
footy #192487 üzenetére
De ha magánszemélytől veszed akkor sincs gari. Akkor nem mindegy? Elmész egy ilyen "bevorzugen export" hírdetésre, megnézed és ha olyan, akkor ott hagyod. Ok, persze ha a közelben van, nem kell a fél országot beutazni. Akkor semmit nem buksz vele, max. a ráfordított időt. De mondom, szerintem magánszemélyé is lehet olyan, hogy inkább rögtön sarkon fordulsz...
-
Somatom
veterán
-
válasz
footy #192458 üzenetére
Köszönöm a segítséget! És hogy találok ilyen tisztességesebb kereskedést? Eddig látom a Juszufokat meg a bmw/fiat/stb márkakereskedéseket a tizen-huszon ezres autókkal, közte kéne valami.
A 70 euró nem sok, csak kéne megintcsak műhelyet/embert találni rá.
Igazából életemben most voltam talán harmadszor kereskedésben, odáig még a kínált autó minősége miatt soha nem jutottam el, hogy próbakör, azt se tudom mennyi időre vagy hogy adják oda. Nesze de hozd vissza 10 perc-fél-1 órán belül, vagy mehetsz egyet az udvarban?
Munez ajánlott egy kereskedőt, még őt megkeresem. -
vzsryl
nagyúr
válasz
footy #191987 üzenetére
Köszönöm, ezek nagyon hasznos infók.
A Pug 508 nagyon tetszik, régóta figyelem őket, és valami hasonló lökésre vártam, mint most a te hsz-od.
A Laguna zörgéses mizériáról én is olvastam, de lehet, hogy egybe beülök, aztán kiderül mennyire zavar. Méretre bőven elég lenne, mivel én is és feleségem is kicsik vagyunk, a csomagtartóba pedig az összecsukott ikerbabakocsi mellé szerintem még sok minden beférne. Nagyobb dolgokra meg nincs szükség, mivel több fuvarozóval is olyan viszonyban vagyok, hogy bármikor bármit ingyen.
Az Astra benzinnel 3 probléma van: 1. Bő 1-1,5M-val drágább a dízelnél. 2. Váltó problémák vannak a 16-18 közöttiekkel. 3. Az újabb 125-150LE-s 1.4T sokkal megbízhatatlanabb konstrukció, mint az előd 140 LE-s, amit a J-be szereltek.
A B8-as Passatoknak csak az aljáról tudok válogatni, ezért az nagyon necces.308, Megane IV-ről tudsz valamit? A 308 beltere számomra mindent ver.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
footy #191983 üzenetére
A vételáron felül +1M felett van a keret, ha dízelre esik a választás, szóval bele van kalkulálva sok minden, viszont olyat nem akarok, amiben ugyanazt az alkatrészt kell folyton mocskos drágán cserélgetni.
Lehet inkább rámegyek egy patika Laguna 3 2.0 DCi black edition-re, vagy Pug HDI, esetleg VW konszern CRTDI, de ez utóbbiak a magyar használtpiacon annyiba kerülnek, hogy sajnos számomra nem éri meg. -
Bdanyy
addikt
válasz
footy #191398 üzenetére
Usaban szeretnek pont így gondolkodni, van is bőven ram meg f350
Amúgy néha elgondolkodom, hogy elég lehet egy kisebb csomagtartós autó a mostani octavia kombinál következőnek majd (belvárosban néha nem kényelmes parkolót keresni), aztán pár hetente így is le kell hajtani az üléseket hogy beférjen valami kényelmesen. Létrát volt a legjobb szállítani benne, nincsen tetősínem, de elnyelte belül is😀 (egyébként van aki szerint azt is bérelhettem volna inkább, de jóval többször használom annál)
-
vzsryl
nagyúr
válasz
footy #190116 üzenetére
Ez sem túl jó hír, de lehet még egy ilyesmi kompromisszumot tudok kötni.
Nem szeretnék olyan nagy dízel traktort venni, mint a Sharan és társai, nem vagyok én Bud.
Hétköznap a feleségem járkálna vele bevásárolni, és hétvégén hagynánk csak el a várost. Mindketten utáljuk a SUV-okat meg minden magasabb építésű autót. Szerencsére az asszony is jól verte be a fejét, és a lapos, széles autókat szereti.
A Mondeo és a Superb is túl keskeny? A Totalcaros tesztben a Mondeoba valahogy bele tudták tuszkolni a 3 ülést. Mondjuk ezekből sincs túl sok benzines, de még mindig több, mint a családi tankokból.
Fogyasztás nem számít, amíg 15L alatt megáll városban.
-
Doki16
addikt
válasz
footy #188980 üzenetére
Ezt lehetetlen megmondani. Akku elég jól bírja mert vízhűtéses és max áram amivel lehet tölteni az 16A. A váltó az a legjobb fajta ami DSG lehet. Sima 6 sebességes olajos. A legkevésbé elromlós fajta. Nem egy embernek van a csoportban 200k km körül futott példány és semmi bajuk. Az enyémben 165k km van. 39km-re tölt fel és ennyit el is megy ha ésszel vezetek. Tehát a végén egyik alkatrész sincs még ekkora futásnál, de azért 200-250 felett már számítani lehet bármire. De ez sem kőbevésett, mert ha csak pályán használták akkor végig hatosban volt és ennyi. Se kuplung se DMF nem használódott számottevően.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
footy #188980 üzenetére
Vw topikban van példány 200k felett, illetve ajánlom a GTE fb csoportot. 180-nál drágább kör következik (váltó olajcsere pl), esetleg kokszra rá lehet nézni, amúgy jól sikerült dolog szerintem (szíjas 1.4 TSI --> lánc probléma nincs, olajos DSG --> olajat cserélve tartós, vízhűtéses akku rémlik --> nem lesz vele gond egyáltalán). Egy hőmérséklet szenzor szokott elromlani bennük, e-service ismeri a típust.
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
footy #188881 üzenetére
159 esetében Én szétnéznék a fórumán is. Elég sok érdekességet lehet találni. Illetve nekem valahogy kilóg a sorból. A 159 egy sportautó, ne tévesszen meg a kombi/szedán kasztni. A többihez képest nem tűnik racionális döntésnek. Nem azért, mert léteznek Alfa sztereotípiák. Azokat el lehet engedni. Inkább az, hogy lesz egy 5 üléses mx5 autód. Nem tudom szebben megfogalmazni. A többi amit kiválasztottál közelebb áll egy hétköznapi autóhoz, mint a 159.
Sok Alfás ismerősöm van, mind úgy kezeli mint egy hobbiautót. Találkozókra járnak vele meg babusgatják, polírozgatják. Megveszik bele a drága Petron*s Selen*a olajat, mert hobbiautóként kezelik. Gyereket bele se rakja, arra inkább vesz egy családi autót. Városba csak krúzolni jár, boltba járósnak vesz inkább egy kis autót. Tesc*ba pedig le fogsz állni az utolsó parkolóhelyre, mert félted nehogy rányissák az ajtót vagy valaki meghúzza. Magas az ellopás esélye, nem mellékesen. Tehát lenne egy hobbiautód. Ha azt keresel ezt vedd. Vezettem is, ültem is ilyenbe. Prémium anyaghasználat, olasz formavilág, harapós aggregátok. FL verziót keress, nagyon jó a felszereltsége, csak szeretik hamisítani.Lagunának az 1,9 dci motorja nem jó?
-
Doki16
addikt
válasz
footy #188878 üzenetére
A kettőstömegű sem szereti meg alapvetően a motornak sem jó. De használt autónál már 100+ ezer kilométert belerakott valaki így sajnos. Én többek között ezért is váltam meg a DSG-s Passattol. Sokat járok a városban és nekem ide villany kell.
Nagyon szívesen vennék Corollát, csak baromi drága
Na meg nincs belőle plugin, de ha lenne is akkor még sokkal drágább lenne.
Jó lesz a Passat neked tuti, mert nagy autó és kényelmes. Max mindig sport módban használod
-
Doki16
addikt
válasz
footy #188739 üzenetére
Ha van benne magyar nyelv és AA meg carplay akkor MIB2. De szerintem nem fogsz olyat találni ami még a régi, de azért jobb tudni, hogy mit kell nézni. Viszont arra figyelj, hogy nem mindegyiknél van aktiválva alapból az AppConnect, de attól még simán MIB2. A magyar nyelvet keresd inkább. AA utólag aktiválható okosba.
DSG az olyan amilyen, nem biztos, hogy megíratnám. Előbb érdemes nullázni és tanuljon újra téged, hátha bejön ahogy végül megtanulja. Ha tempomat nélkül vezetek akkor képes már 48-nál ötösbe váltani. Hülyét kapnék tőle ha nem villannyal mennék.Aurisnál bele kell próbálni az ülést és hátha elfér. Nem idegesítő ám a búgás. Az FL már tök jól van szigetelve. Megjártam én vele az Alpokat és gond nélkül különösebb zaj nélkül ment neki. Ez már nem P2, hogy bőg mint a tehén
A Hibrid rendszertől ne félj, erős a villanymotor, könnyen mászik 10-15%-os emelkedőt is.
Az executive ülés nekem elég kényelmes volt, mondjuk én pont az átlagpolgár vagyok méret ügyileg. Persze kanyarban sincs egy Golf GTE üléshez. A Passat Ergocomfort ülése meg etalon számomra, de ez már Highline Passatban van csak.Van Passat B8 jelenleg a családban és Aurist is hajtottam. Nem kell szégyenkeznie a Toyotának, ahhoz képest, hogy nem egy kategóriában játszik a VW-vel. Tehát meglepően jól sikerült a hangszigetelés a "kis" hibridben
Nehezen tudnék a kettő közül választani, mert eddig két kedvenc kocsimról beszélgetünk. Végülis valamennyire csak választottam, mert a Passat B7-ből átültem az Aurisba, utána meg vissza a Golf 7-be, de a Passat B8 ami szüleimnek van nagyon vonz. Számomra egy GTE kellene e-cvt váltóval. Én nagyon szerettem a HSD hajtásláncot.
-
Doki16
addikt
válasz
footy #188729 üzenetére
A 150 lovas jó amit néztél, nyugodtan veheted. Leginkább az, hogy már biztosan nem első szériás és tutira MIB2 van benne. Meg elvileg javítottak valamit a műszerfalzörgéseken, mert a kezdeti modelleknél eléggé problémás volt. Amúgy ne lepődj meg, az összesnél el lesz törve az ajtó behúzókar borítás (csak azért írom, hogy ne gondold törve volt vagy cserélve, gyári hibás az összes 2019 előtt.) és előbb vagy utóbb az ablakemelő kapcsoló rögzítése is megadja magát.
Auris kicsi lesz szerintem. Elfért hátul 3 ember is de nem volt fejedelmi terük. Ekkora a hely hátul. [link] Magamra (178cm 80kg) van beállítva az első ülés. Cserébe egyébként a csomagtért alig marad el a Passattól. Bírja a pályát, nincs gondja vele. De ne nagyon akarj 140 fölé menni. 6 liter körül fogyaszt olyan 130-as haladásnál átlagban. De igazándiból városba lett kitalálva a hibrid. De nem vetném el, mert most az a napi 20 km pálya meg se fog kottyanni neki
-
Doki16
addikt
válasz
footy #188720 üzenetére
Melyik Passat érdekel?
Milyen árba kell beleférned?Már látom 5 millió kb. Abba belefér már a B8 is.
B7-ből a 2.0 CRTDI-t (140 lóerő) szabad venni a CFFB motorkóddal. Ezek már min 6 éves kocsik, de talán még van belőle alacsonyabb futású. Mondjuk Euro 5 ez a baj. De van belőle 6 is csak nagyon kell keresni.
Passat B8-ból 2016 utánit vennék ugyancsak valamelyik 2.0 CRTDI-vel. Már lényegében mindegyik tök jó motorral van. Ha anyagilag belefér, és tudsz tölteni nem vetném el a Passat GTE-t. Rövid távokra nagyon jó választás.Auris baromi jó választás ha megtudsz barátkozni a hellyel és 2-3 év múlva minimális veszteséggel tudod eladni azért ez fontos szempont. Hollandoktól kell keresni, ott sok maximálisan felszerelt példány van. Vagy innen itthonról veszel a Cooper Car-tól. Nincs nálunk alacsony felszereltségű.
Nekem erről a 3 kocsiról van személyes tapasztalatom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
footy #188720 üzenetére
Ha eldobós autó kell akkor a Passat az jó választás. Nagy, kényelmes de érdemes idejében megszabadulni tőle mielőtt jönnek a költséges javítások. Ha hosszabb távon gondolkozol akkor meg Auris TS. Azzal kb soha nem lesz gondod. Mi pont múlt héten néztünk meg egyet hátul tényleg kicsit szűkös a lábtér cserébe a csomagtartó jó nagy.
-
kisza25
félisten
válasz
footy #187706 üzenetére
ezekkel nem mondtál újat, de most köze nincs ahhoz még színben, mint ami lejött belőle, abban 15 ekm volt
-
kurion
senior tag
válasz
footy #187191 üzenetére
Hát a KIA-nak a 7 év garancia miatt örülnék. Mert ha meglőnek egy jól felszereltet akár 2 évesen akkor is van meg ra 5 év garancia. Persze tudom vagy 150k kilométer.
Mellette Hyundai, mert 2014 i30 kombiban mar ültem és érzetre sokkal jobb volt mint az én fiatom.
És ezek után jöhet a Tipo és társai szerintem.
De ezert is írtam hogy lebeszéljetek meggyozzetek, hátha vett mostanában valaki hasonlót vagy nézett hasonlókat. És tud mondani tapasztalatot.
-
kurion
senior tag
válasz
footy #187188 üzenetére
Hát a török összeszerelési minőség nem győzött meg igazán. Megfordult az én fejemben is, itt ott még lehet kapni ahogy láttam a motort elég jól ismerem mivel most is az van. Beltér és az ott felhasznált anyagok viszont nekem valamiért nem tetszenek, ennek ellenére tervben van 1 teszt kör mert ki kell próbálni azt is. Köszi neked is és pit stop-nak is.
-
-
Doki16
addikt
válasz
footy #185988 üzenetére
Használtként kell venni. Ott már nincs akkora felár rajta.
A saját példámat tudom jelenleg hozni. Az amúgy is nagyon olcsón és takarékosan üzemeltethető Auris hibrid 19Ft/km költsége van üzemanyagban. Ugyanez a GTE-nél 8 Ft/km. Ez a saját felhasználásom. Nekem megéri, sőt a tisztán elektromos lenne igazán jó.
Amúgy hosszú utazásokra a dízelen kívül még mindig nem éri meg egyik se. Lehet az bármilyen jó HSD. De idővel a Toyota visszafogja hozni a felárat, mert bizonyos km felett sokkal olcsóbb lesz az üzemeltetése a lényegesen kevesebb alkatrész miatt.
Most érdemes venni GTE-t alig pár hónap alatt zuhant nagy mértékben az áruk. Ha ezt tudom nem veszem meg decemberben. Így bukik a tervezett eladásom, mert most nagyon nem éri meg.Ez a drágább ár is egy érdekes dolog egyébként. Nem éri meg ez tény, de olyan jó élmény, hogy ha akarsz hangtalanul suhansz, de ha olyan kedved ott van benne egy GTI Lite. És azért elég jó érzés amikor még 160-nál is ugrik ha úgy kell.
-
rbalint88
addikt
válasz
footy #185988 üzenetére
Hat lehet, hogy a jelenlegi kornyezetvedelmi szabalyozas es adorendszer kozepette nem hozzavissza, de ez valtozhat. Nyilvan nem most lesz ez problema, de majd ha elkezdik cseszegetni az euro6-ot is idovel, akkor jo lehet. A teljes felarat addigra nem fogja mar tartani, ez egyertelmu.
szaraz dsg meg lol. Azt senki nem tudja megoldani normalisan.
-
-
tutis
őstag
válasz
footy #185054 üzenetére
esetemben most nem releváns amúgy a turbós odafigyelés/nem figyelés, mivel jövő hétvégén érkezik a sima szívóbenzines autó.
1 hónap aktív tesztelés után fogom eldönteni hogy marad-e vagy esetleges csere lesz..btw előtte 2012-es KIA ceed-et néztem, 1.4 cvvt motorral, na az se mai csirke, bár az autó szép, a motor ugye egy régebbi szivóbenzin. 100 LE 137 NM, érdekes módon amikor teszteket olvastam róla, dícsérték magát a motort (meg az autót is)
most meg a tipora azt mondják alulmotorizált (egyetértek), ami 95LE 125NM
Súlyra a két autó: 1270kg vs 1258 kg.
szóval helyre közel egyformák teljesítményben, súlyban.
Mégis egyiket lefelé húzzák, másikat felfelé.
Érdekes mindenesetre, gondolom maga a tesztelő szubjektív véleménye is sokat nyom a latban.. -
válasz
footy #185054 üzenetére
Engem még az érdekelne ebben a témában, hogy melyik pillanattól ... izé ...milyen olajhőfoktól lehet turbós benzines (1500ccm) autónak jobban nyomni a gázt. (Vagy másképp kérdezve, mi az, ami már üzemi hőfoknak minősül az olajnál?)
A víz és az olajhőfok azért jelentősen eltér egymástól (telefonon nézem az olajhőmérsékletet, a vízhőmérséklet meg ugye a műszerfalon van). Az olajé jelentősen csak kullog a víz mögött.
Hidegen nem merem nagyon pörgetni, 2000rpm körül váltok, aztán szépen ahogy látom, hogy melegszik a víz (tudva, hogy az olaj nem követi teljesen), engedem nagyobb fordulatszámra. -
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz
footy #185054 üzenetére
#szőrszálhasogatásON
Az már régen rossz, ha 30-40 mp kell ahhoz, hogy felépüljön az olajnyomás.
Ez már az indítás utáni mp-ben megtörténik, erről árulkodik a műszerfalon a kis, piros, olajkannás piktogram eltűnése is.Ez az idő inkább arra kell, hogy körbeforduljon az olaj, hogy minden alkatrészhez eljusson.
#szőrszálhasogatásOFF
-
tutis
őstag
válasz
footy #184928 üzenetére
M32-es túltöltésről hallottam, viszont használt autónál nem ismerheted teljesen az előéletét, ezért picivel rizikósabbb, mivel alulméretezett a váltó az autóhoz, főleg gtc esetén.
K astránál a vezérműlánc feszítő alulméretezés a gond, emiatt ha nem garis, a szett cseréje drága az erősített változatra.
Turbós gond inkább általános, hideg indítás meleg leállás, nem tudni ki mennyire kímélte az autót, bele kell sajnos kalkulálni egy felújítást az árba hogy ne legyen meglepi.
Bár természetesen én is jobban húzok a turbós autó felé, csak most nincs opció erre. sajnos a tipo ami kintről jön az sima 1.4 szivó benzin, igazából valszeg el is adom ha beérkezik, még így is jó áron fogom eladni, aki megveszi az se jár rossz ha ilyet keres, mivel magas felszereltségű. -
AssAssynn
addikt
válasz
footy #184484 üzenetére
CVT ha jól látom automatát jelent. Miért is ez ajánlott a manuálissal szemben?
Különben van a családban egy sima Jazz, majd kicsit utána kérdezgetek azért, de őszintén azért is nem akarok ilyen értékesebb autót venni, mert ahová költöznék, ott nincs garázs. (Nem is olyan hely, ahol lehet bérelni a közelben). Ezért is adtam meg a max 1m-et, mert bánnám, ha szétrohadna egy értékes autó az udvaron. Volt korábban egy E46-os BMW-m, szintén garázs nélkül, 5 év alatt azért az amúgy is rohadásra hajlamos karosszéria kapott rendesen.
Úgyhogy akkor ezek alapján lehet valamilyen olcsóbb Punto felé veszem az irányt. Pár százezerért rohadhat a szabad ég alatt.Aztán majd hirdetésben: garázsban tartott, téliesített autó...
Punto-ról mit érdemes tudni? Mire figyeljek oda, mit kerüljek? Van ugye a csíklámpás, meg az újabb, nagyobb. Melyik szériát keressem?
-
AssAssynn
addikt
válasz
footy #184454 üzenetére
Nos ezek közül a Punto-k jóval olcsóbbak azért.
rbalint88: Igen, igazad van, tényleg az én hibám, kihagytam a benzin szót.
Napi 2 rövid táv az fix. De azért heti 1-2x a 20km lévő városba is elmegyek, illetve 2-3 havonta a 150km-re lévő rokonokhoz is.
De összességében igen, az éves futás olyan 7-8e km körül alakul.
Mégis melyik a legegyszerűbb és legmegbízhatóbb konstrukció ezen a kategórián belül? -
Zola08
csendes újonc
válasz
footy #184465 üzenetére
A 200e km-t futott hibrid soknak számít? Nézegettem az aurisokat és tetszenek is, a fogyasztásuk meg azért sokkal barátibb azoknál az autóknál, amiket felsoroltam. Utánaolvasok majd, hogy mire kell odafigyelni a hibrideknél, a segítségeteket pedig köszönöm a fenti kérdésemmel kapcsolatban.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
footy #182261 üzenetére
Sztem uborkaszezon van, majd Karácsony után. Mindenki kérdezte ismerősi körben, hogy "biztosmost"? Meg a kereskedőnél is ... a közlekedő utakon is autók parkolnak.
CactuS: Síkabát, símaszk, széles mosoly
mondjuk a gyász 3 hengeres motorja és a lassú robotizált váltója eléggé visszafogja szerencsétlent. Egy jó kis H22 vagy B16A swap megsegíthetné a menésben.
-
Drughi
addikt
válasz
footy #182263 üzenetére
Jazz-ből van elég választék, így nehezebb is eladni.
Szerintem írjatok hozzá egy jobb hirdetést. Fel kell használni az ilyenkor szokásos kulcs szavakat (garázsban tartott, szervizelt, nem dohányzó stb stb)
Ha vannak számlák róla, azokat is nyugodtan fotózd le, had lássák, hogy gazdája volt a kocsinak, nem csak hajtották.
Egy jól megírt hirdetés, meg jó képek már félsiker.
-
Dare2Live
félisten
válasz
footy #179648 üzenetére
ADAC a 355litert Abdeckungig írja! Síkba hozva!
" Das Kofferraumvolumen beträgt bis zur Abdeckung gemessen 355 Liter (variabler Kofferraumboden unten). "
Anélkül üléssort előre tolva 510litert ír. Ami pontossan megegyezik az általam számolt értékkel.
"Baut man die Abdeckung aus, fasst das Ladeabteil 510 Liter.
Hogy simán abdeckung nélküli értéket mért nem írták oda azt nem tudom.Amúgy nem katalógus adatokból indultunk ki hanem saját mérésekből ahol hossz, szélesség és magasságnál is a minimum értéket vettük. Ami nincs belekalkulálva az az ülés dölés. Így jön ki a 436-510liter. 510liter üléssor előre tolásával. És persze kalaptartó aljáig mérve.
mélységre pl 66cm a min és 73cm a max és 66cmel számoltunk. Ahogy szélességnél is 116cm a min és 131cm a max és minnel 116cmel számoltam.
-
-
batai15
félisten
válasz
footy #178283 üzenetére
Topikjaban jókat írnak róla ...
Fene se tudja:) sx4hez kell gyűjteni még legalább egy évig hogy kb 1 -1.5 m hitel kelljen csak fizetni :(
Lenne legalább 6 millióm aztán 8 körül már kapni rendes felszereltséggel Corolla Szedán hibridet aztán az fogyasztásban is jó meg kinézetben is.
4 körül nem tudom még auris hibridek de azokban is lesz vagy 180 e Km ami nem sok ,csak ha sokáig használom aztán végén ott leszek mintha vettem volna egy újat 0km-el. -
válasz
footy #177209 üzenetére
Akatruk nézni a Zafirát.
"...a Zafira modellt már nem forgalmazzuk. Az új, Zafira LIFE modell forgalmazása rövidesen indul"...
ez jött válaszként az árajánlatkérő levelemre.Azért a Ford megint csavart egyet... ez már a második, így rövid idő alatt.
Először volt az, hogy a C-max Grand gyártása megállt. A honlapokon még ott van (néhány helyen), aztán kiderült, hogy már nincs is.
Az S-max esetén meg a benzines 1.5T az utolsókat rújga, kivezetik a motorkínálatból (a Fort topikban ítrák, hogy az új 1.5T már csak 3 hengeres lesz), és csak dízellel lesz rendelhető hamarosan.Maradt a két versenyző, bár ki tudja marad-e benzines kivitel, mire megérkezik a kérelem elbírálása/jóváhagyása. Ha már csak dízel S-max marad, akkor a VW Touran lesz a befutó.
Hát ilyen bicikli ez. A maradiak vegyenek maradi autót.Azért belegondolok, hogy most fújolnak a dízelekre, a Ford meg csak ezzel fogja adni a Galaxy, S-max egyterűeket. Aztán 2021-től meg ezeket a gépsárkányokat megszűnteti...
-
runner 125
nagyúr
válasz
footy #177003 üzenetére
Mazda-nál a nagyon durva rozsdásodási hajlam nálam még rosszabb ómen mint a hybrid-ek CVT-je..
ryger
Nos, az új RAV4 tényleg szép lett, visszafogottabb, mint a Lexus vonal, bár kicsit Jeep-es a feeling, árlista szintjén ránéztem. Nyilván a RAV4 önmagában nem prémium szegmens, ennek ellenére egy jobban felszerelt RAV4 közel annyi lett volna, mint a lemagasabb felszereltségű tesztautó XC60. Ugyan a RAV4-ben már a legfrissebb fejlesztésű (nem próbáltam, csak cikkekből tájékozódtam) hybrid hajtáslánc dolgozik, állítólag sokkal jobb dinamikával, viszont a paraméterei, videók alapján én erősebbet akartam.Tom1939
Őszintén szólva én a mai biztosítótársaságok, gyári szervizek alapján lejelentett, a fizetett, több féle szűrőcsatornán áttolt, szponzorált autóportálok statisztika jellegű cikkeit erős fenntartásokkal kezelem.. Abszolút nem önigazolás céllal.., nyilván, én is elolvasom őket, de az a baj, h szvsz ilyen - olyan befolyása van 1-1 ilyen cikknek, h érdemi konklúziót nem biztos h célszerű levonni belőlük, pláne h az ember hamar belefut konstans az állított tartalom szöges ellenkezőjébe.
Ez egy picit korábbi cikk, 2017 vége. Akkor már volt XC60 és majdnem 3 éve futott az XC90. Itt az első helyen végzett holtversenyben a KIA-val a Volvo.., rá 1 évre pedig legalulra került egy másik felmérés szerint. Pont az ilyenek miatt fogadom kételkedve a megbízhatósági cikkeket. Sokkalta jobban tud hatni rám konkrét felhasználó szájából, billentyűzetéből eredő tartalom, vagy mondjuk egy 30 éves, csak Volvo-s szakmai tapasztalattal rendelkező szervizvezető véleménye, vagy 3-4 precíz német user beszámolója, akik excel szinten vezetik a fogyasztásukat a spritmonitor-on..
Ettől függetlenül, ha szar lesz vagy én is tapasztalok elektromos problémkat, be fogom írni.
Apropó hifi, a Bowers & Wilkins valami brutálisan szól. Olyan tere van a zenének, mintha egy nagyszínpad előtti tér kellős közepén állnék. Az extra felára brutális, az biztos, h újonnan én nem húztam volna be az extralistán annyiért, főleg mert nem vagyok audiofil.., így használtan szerencsém volt.Laraxior
Autóápolós topikban keresd FeRRaR1-t, neki van Zoé-ja!gzbotii
Az Apple hasonlattal kevésbé értenék egyet (a profilunk egyik fő húzó ága, így elég alaposan ismerem brand-et). Az Apple design, (formai) alapelv tekintetében szerintem sokkal közelebb áll egy mai Volvo beltérhez, mint bármelyik némethez. Ugyanis, mindig tökéletes formai harmóniát alkotnak és mindig megtalálják azt az ívet, azt a karaktert, színt, arányt, amitől roppant visszafogott, elegáns, kimért, letisztult, átgondolt, trendi lesz minden részlete és a teljes egység is, DE nem unalmas! A német belsőkkel ez a problémám. A felsorolt jelzők első felének jó része igaz rájuk, de valahogy hiányzik belőlük számomra a "fűszer", az innováció, a bátorság, az "otthonosság". A részleteiben sem tudok "elveszni", vagy megcsodálni, kiemeleni 1-1 pontot.. Csak ismételni tudom magam, továbbra is mindig az jut eszembe a fenti kompakt prémium német SUV-k belteréről, h tudatosan nem engedték kibontakozni a tervezőket.Gyors Google találat: Q5 vs. XC60
TypeR-ből eggyel korábbi linkeltél, de nyilván értem mire gondolsz.
Mondjuk ez is egy érdekes téma, és valószínű most ellentmondásosnak hangzik a fent írtakkal szemben a véleményem, de a TypeR-t én simán helyén tudom kezelni, ugyanis annak átjön számomra az őszinte célja.
Persze, tele van mindenféle kis homasita biszbasszal, bütyökkel, légterelővel, de ahhoz a feelinghez, ahhoz a technikához, múlthoz, filozofiához szerintem helyénvaló és élőben egyébként nem ennyire feltűnő rajta minden részlet.
Az egy vérbeli japán sport hatchback. Nem akar más lenni és pont ez a fajta merészség, tradíciókövetés, ami alapján azt állítom, h nekem simán kéne és annak ellenére is, h alapvetően teljesen más autózási szokásaim, stílusom van. Sokadik autónak persze, nem első számúnak, de nem tudok rossz szemmel nézni arra, aki olyanba ül, és akkor magáról a technikáról, motor karakterisztikáról, futóműről, váltóról még szó sem esett.MunezXBK
Köszi! Próbáltam tényleg a lehető legalaposabban végigmérni a piacot és összevetni az igényeimmel.
Egyébként tényleg mennyire érdekes, h a legtöbb német sajót a Q5-öt hozta ki nyertesnek az összehasonlító tesztek alapján.Qru
Köszi!CactuS
Lehet h idővel én is megszoknám, kevésbé figyelnék fel rá. De ismerem magam annyira, h ha elsőre szemet szúr, később is zavarni fog.
Köszi!bitpork
Ez már csak ilyen, innen már nehezen változik az ember.
Azért a motorozásból fakadó motorerő és adrenalin szerintem összehasonlíthatatlan bármelyik autóval. Olyan gyorsulást egy 458 Italia-ban érez az ember..
Az SUV vonal megkedvelése, mint írtam a HR-V-mből indult. Nyilván, tök hülyén hangzik, h egy fapad, alap motoros 2005-ös évjáratú autóból h indulhatok ki, de a kompaktsága, az üléspozíciója, az, h tök jól elboldogultunk vele földúton, rövidebb kirándulásokon, tudtam vele húzni a crossmotorkat kényelmesen, elfértünk benne, tök jól lehet pakolni bele, könnyű ki beszállni, télen soha nem volt gond az osztrák hegyekben akár 15-20 cm hó sem, ez mind mind odavitt, h első számú "céges" autónak is valami hasonlót válasszak, csak kiegészítve a HR-V hiányosságaival. Ami az erő és prémiumság (meg persze a 12 év korkülönbség..). Így gyúrtam össze az egészet eggyé és jutottam el az XC60 T6-hoz.
Mint írtam, nyilván azt az erőt egy T6 sem tudja, amit az 1.2-es VFR V4-es blokkal, nem is azért vettem T6-ot mert száguldoznék vele, de egyszerűen megnyugtat a tudat, h ha kell, van kellő erőtartalék. Ráadásul egy ekkora bódéhoz szerintem tök ideális egy ilyen motorteljesítmény, h ha az ember vagy a szükség úgy kívánja, lehessen haladni is vele.
De nem is értem, h ezt pont neked miért én magyarázom jó pár prémium SUV-val a hátad mögött.focvis
Köszi!rbalint88
Köszi! Tervben volt nálam is az Inscription kivitel, ami visszafogottabb külsővel bír, viszont a terveimet gyorsan áthúzta a használt piac. Nem volt belőle kis futású, T6 kivitel egyszerűen sem kint, sem itthon.. Csak diesel és hybrid, olyat meg ugye nem szerettem volna. -
bbubby00
őstag
válasz
footy #176779 üzenetére
Szélzajt eléggé dicsérték az újabb Optimában. Insigniából 2.0 110LE+chip amivel rendelkezünk, itt már hozzászoktam, hogy visszakettő padlót kíván, mint egy szívóbenzin
Viszont ha egyszer felgyorsul, akkor szépen tudja tartani a tempót.
Inkább az automata amitől tatok, sosem volt még, csak manual.
Optima 5,5M fullxtra 4év vagy 120ekm garival nem lenne rossz választás szvsz. Mikor lejár, úgyis menne cserére. -
Integrale
veterán
-
hacki87
senior tag
-
8th
addikt
válasz
footy #175063 üzenetére
Csupán megemlítettem, hogy autópályázni az a szigorú 105nyiha is elég, városba meg kb. mindegy mennyi az annyi. Egy 2.0 150 lovas Octavia TDI nagyon fincsi cucc. Annyira még nem nagy, hogy városban szopó legyen vele mozogni, az már megy is ha kell, négy fő kényelmesen elhéderezik benne és alig fogyaszt valamit. Ár/érték arányban is kitűnő 3,5M-ba belefér jobb felszereltséggel kombi bódéval is.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
footy #174954 üzenetére
Én kicsivel több mint 2 éve vettem az Aurisom . 1,2 t . 5 - 10 perc különbséggel próbáltam ki a Civic 1,8 -at és az Auris 1,2 t-t . A Civic mint a döglött ló , olyan volt az Auris mellet . Papíron mind 0-100 , mind végsebességre jobb a Civic , de napi használatban egyértelműen jobb egy turbós autó . Ráadásul az enyémnek 150 - nél 3000 a fordulatszáma . Néma csendben lehet vele autópályázni .
-
-
-
Gaben92
őstag
válasz
footy #174540 üzenetére
Ha lesz penzed lovera akkor viszont pancelszekrenyt is vegyel hozza ahova be tudod parkolni. Ismerösömet par eve meglovasitottak a falubol ahonnan szarmazom, jol elbantak szerencsetlennel....
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
footy #174036 üzenetére
Lehet tudni, mi változott FL után? Tényleg érdekel, egyszer nézegettem egy motorhibás FL előttit, arról találtam csak infót akkoriban. Netán más cikkszám, eltérő tömítés alapanyag, más pumpa kialakítás, vagy csak még újak?
Ducato&tsai körökben, és Alfásoknál is jól bírja a motor, csak a GM-nél láttam ezt a problémát, kíváncsi lennék a megoldásukra.
-
Declare
őstag
válasz
footy #173991 üzenetére
egy jo kis V8-as M3 as bmw szivo motor azert jöhetne(#174005) Core2duo6600 ilyen gondolkodassal, akkor bicikli
. Vagy akkor kerüld a klimat, az elektromosablakot az ABS-t, radiot....ez mind el tud romlani.
(+azert nezd meg az elektromos auto arakat....egy kis fis fos nissan leaf 10 millio felett van....szerinted hanyszor csereled ki a turbot a motorral eggyüt egy mostani kis turbos benzinesben, mire elered a 10+ milliot?Az elektromos auto araiba bele van epitve a relative alacsony szervizigeny)
-
Core2duo6600
veterán
válasz
footy #173991 üzenetére
De szeretem, de eggyel kevesebb szar van benne ami elromolhat, ha nincs benne turbo, ha a nyomatékot szereti valaki, akkor elektromos, az ver majdnem mindent, 70 km/h -ig legalábbis, még akkor is ha a Teslakat nem számítjuk bele, hisz az sokunknak elérhetetlen jelenleg még használtan is, nem beszélve róla, hogy nincs hazai képviselet.
(#174004) cintula187
Hát igen, ezért én most pl kivárok, és majd egy elektromos, ha elérhető lesz anyagilag.
Ha nagyon muszály autó, akkor esetleg egy Toyota hybrid, azokban nincsen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest