- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iPhone topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lockdown90
senior tag
válasz
pècsimunkás #221069 üzenetére
itt nincsenek azok a hangos felbőgések gyorsításkor, mint egyes toyota hybrid modelleknél?
-
lockdown90
senior tag
válasz
pècsimunkás #221059 üzenetére
mit kell tudni ezekről a toyota féle turbós 1.2T motorokról?
-
válasz
pècsimunkás #220999 üzenetére
Egyetértek.
Három gyereknél is van tapasztalatom. Az Astra 500l-esét ugyanúgy tele tudtam pakolni mint a Galaxy 800-asát.
Amikor családi nyaralásra mentünk, mindig vittünk mindenfélét, és mindig tele volt a csomagtartó. Igaz ez arra, amikor csak 1 gyerek volt, aztán 2, aztán 3.... Most meg nagyjából visszafelé számolunk... 3, 2, 1... Idén is csak 1 gyerekkel megyünk. De már tavaly is így volt. (az is hozzá tartozik, hogy sportesemény miatt, és a sportoló másik gyereket vitték az egyesületek)
A legnagyobb már külön megy (meg viszi a Kisüreg Astra-t).
Viszont megtanultam pakolni rendesen. Amolyan "Cappa lego", amikor pakolok. -
válasz
pècsimunkás #219169 üzenetére
-
válasz
pècsimunkás #219167 üzenetére
Kollégámnak hasonló korú, állapotú van, anno újszerűként vásárolta. 30 km-ről jár dolgozni, télen ha fűteni kell, akkor napi 2 töltést kér, azaz nem tud 60 km hatótávot sem. (A mostani hidegebb időben inkább a dízellel jár dolgozni.)
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz
pècsimunkás #219165 üzenetére
Nem ennél a típusnál (és még néhány típusban) van, hogy nincs benne akku hőmérséklet szabályozó berendezés, ami védené az akksit?
-
rbalint88
addikt
válasz
pècsimunkás #219024 üzenetére
Hat nalam az ulesprobanal esett ki mindketto, eleve en mar feszengtem elol, de mogem lehetetlen volt beulni. Kombit neztem mindkettobol. i30 kombi lett vegul a ceges verda, hat az se tancterem… 188cm es 90-100kg kozott vagyok, de nem szelessegben nem fertem el a Toyotakban sem. Prius 2 ellenben tok jo tagas, fejteret leszamitva meg hatul is jo nagy hely van
-
szabonagyur
félisten
válasz
pècsimunkás #218936 üzenetére
100-ért vette be kereskedő 1 hete fater F Astráját ami nem kapná meg a műszakit 1 év múlva, de 99%, hogy eladja 150-180 között és még 1 műszakit meg fog kapni. Az autó 24 éves lesz 1 hónap múlva.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
pècsimunkás #218069 üzenetére
7000@200ló
6400-6600@205NmVan ereje, de kora esti autó (6-tól 7-ig), szóval én egy használt példánynál nagyon félnék az olajfogyasztástól, mert rengeteg az idióta és széttapossa már hidegen, hogy érezze az erőt.
-
válasz
pècsimunkás #217857 üzenetére
a 2,5-ös szívó fapad kerül 25 ezerbe (plusz áfa, mert ott államonként eltérő az összeg) a turbós az csak 4kerék hajtással meg automatával elérhető, 38 ezer dollártól (plusz áfa)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #216052 üzenetére
Honositja a muszakit akkor nem valtozik az ervenyessege.
-
BoneDragon
veterán
válasz
pècsimunkás #216048 üzenetére
Igen én is erre gondoltam, a műszakija meg idén lejár, ami szintén fura. Lehet csak elirás, de ennél az autónál minden gyanús.
Ránézek valamelyik nap, úgyis 10 percre van... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #215852 üzenetére
Ennyi.
Gariban felújították amúgy a motort végül.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #215810 üzenetére
És bíztak a jó szerencsében ami szépen elfogyott... Most meg már a törlesztőre sem futja.
-
TrollBalint
addikt
válasz
pècsimunkás #214653 üzenetére
Oh bazz... olyan régen felraktam már, hogy el is felejtettem, hogy van ilyenem
Hát az én autóm nincs is benne ebben az összehasonlításban
Ami van Insignia, az egy 180 LE-s változat, nekem meg 170-es van, de ilyet nem találtam. Mindegy, ettől csak még jobbnak tűnik a Mazda
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #214619 üzenetére
A pedalrend se olyan jo ha mar itt tartunk. Pedig semmibol sem allt volna rendesen megcsibalni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pècsimunkás #214545 üzenetére
Mikori évjárat, melyik motor?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
pècsimunkás #214545 üzenetére
Mondjuk én sem vagyok a dízel ellen, de legyen meg legalább az 5 hengere.
-
saen
veterán
válasz
pècsimunkás #214182 üzenetére
Corolla alaplemezre épül tudtommal, picit tágasabb, mint egy Corolla. Egy barátomnak van már 4 éve, igaz céges mögött második autó. Inkább csak kicsi a hátsó ablak, szar kilátni hátulról, de hely az van benne azért.
-
syC
addikt
válasz
pècsimunkás #213707 üzenetére
Ez az insignia (2017+) valahogy nem izgat fel, bár árban nem annyira rossz.
-
buca84
őstag
válasz
pècsimunkás #213426 üzenetére
Köszi!
Pl ez az?
-
válasz
pècsimunkás #212495 üzenetére
A szoba , de te miket ki nem szúrsz
.
Amúgy Comfortline felszereltség , bár kamerás nagy kijelzős és maszírozós ülés van benne .Itt megjegyezném szerintem ez a maszírozós ülés parsztvakítás , inkább jópofa mint hasznos . Lízinges kocsi volt pályáztak vele csak ez meg is látszik a motorháztetőn mert van rajta apró kavicsfelverődés jócskán. Gondolkodom , hogy telibe fújatom a gépháztetőt. Egyszer hátulról belementek ,de szépen javították .
Kézi váltósat vettem nem mertem a DSG-t bevállalni . Így elsőre nekem fura , olyan mintha erőtlen lenne ,de egy ilyen dizel Golfból ültem át ami automata . Előtte szintén Kuga 2.0 TDI volt automata , így még szokni kell . -
válasz
pècsimunkás #212420 üzenetére
nem tudom. miert nem szeretem a tokfozeleket vagy az edes parfumot?
az izlest nem kell indokolni. de akkor modosithatom ugy, hogy szerintem ocsmany
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #212416 üzenetére
Persze, meg kell ugye egy harmadik, szaván fogom az ötletadót
-
_drk
addikt
válasz
pècsimunkás #211572 üzenetére
Mire gondolsz pontosan?
1d4d vagy melyik? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #211393 üzenetére
Markakerben elsore nem sikerult megugrani a dolgot anno de egy gyakoroltt szakinak nem gond.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #211390 üzenetére
Allofutes utolag sima ugy, akar a "meruloforralos", ami csak az olajat futi fel a karterben. Sajnos a szelvedokon is sporolnak a gyartok.
Viszont a cserere vmi jo helyre vidd mert sok helyen nem jol ragasztjak be es aztan beazik. -
pècsimunkás
addikt
válasz
pècsimunkás #211389 üzenetére
köszi mindenkinek!
Át gondolom mi legyen.
Lehet, kap egy új szèlvèdőt, ès egy állófűtèst.Amúgy, az autó jó, mèg nem untam meg.
Max kap csipszet, ha legközelebb haza megyek... -
footy
addikt
válasz
pècsimunkás #211378 üzenetére
Nekem volt Focusom szelvedofutessel. Soha tobbet nem kellene. Mert a 2 ev alatt amig megvolt 2x hasznaltam, viszont minden egyes nap zavartak a futoszalak.
Nappal mikor megtori a napfenyt este mikor megtori a reflektor fenyet minden alkalommal atkoztam a tervezoket ezert a megoldasert.
(Koss egy kis Cascot es amikor mar nagyon gaz akkor mehet neki a ko es irany a szerviz)
A VWnel azt hiszem kulon gozolt reteg van es nem pici drotok mint a fordnal, esetleg az lehet opcio, de en ezt nem vennem be az extra fontos opciok koze. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
pècsimunkás #211378 üzenetére
Focus mk3 facelift 1.6 szívó 125 LE? Fordnál gyakori a fűtött üveg.
Ja, a TPMS… VW vonalon kevésbé gyakori a fűtőszál. -
BigBlackDog
veterán
válasz
pècsimunkás #211378 üzenetére
A szélvédő fűtés és "hanyás" szélvédő hogyan kapcsolódik?
TPMS miért fontos? Passzív megoldás (kerékfordulaton alapuló) nem játszik? Ha cserélni kell a TPMS garnitúrát, azért az látható összeg, míg másik esetben nincs ilyen probléma.
-
válasz
pècsimunkás #211197 üzenetére
Nem teljesen, mivel van négy ajtós Mégane.
-
válasz
pècsimunkás #210371 üzenetére
wow az az 1,4 szívó mennyit küzdhet az 1300-1400 kilós autóval
-
albiosz
őstag
válasz
pècsimunkás #209194 üzenetére
Köszönöm az infokat. Azt olvastam róla, hogy a konkurenciánál (fóka/koreaiak) keskenyebb. Hátul hogy alakul, szoktak ülni mögötted? Meg fogok nézni egyet mindenképp.
Gyűlik a lista (nem sorrend):
- Corolla 1.2T: hely és erő próbálandó
- Tipo 1.4 T-JET: no koksz, régi technológia
- KIA 1.5 T-GDI: hosszú gari szimpatikus, de lehet szükség is lesz rá
- VAG 1.4 TSI (Leon esetleg Golf): ajánlottátok, de azért erről is olvasni mindenfélét, szerviz drágább
- Astra K 1.4T: 2017 utániak jobb hírűek már, mint a korábbiak
- Fóka 1.5 EB: 2018 utániak jobb hírűek már, mint a korábbiak -
albiosz
őstag
válasz
pècsimunkás #209189 üzenetére
Hiszek neked/nektek.
1.6 szívóm van, annál nyilván fürgébb lenne, de szeretnék komolyan előre lépni. Próba lesz nyilván. Most kicsit kivárok, lehet, hogy csak ~2 év múlva veszek.
Te hány km-nél tartasz? Volt bármi említésre méltó javítás a kötelezőkön kívül? Kokszosodás? Kár, hogy csak 3 év garit adnak.
-
szabonagyur
félisten
válasz
pècsimunkás #208674 üzenetére
A baj SCROSS_ból 7M most a manuális GL fapad... Vitara talán kijön jobb, de várni kell mindre.
-
válasz
pècsimunkás #207452 üzenetére
wow, arrafelé mennek a vonatok?
itt néha az elindulás sem jön össze, főleg nem időre
-
válasz
pècsimunkás #207209 üzenetére
Nem kell, csak egy lehetőség. Amúgy én is úgy fogalmaznék hogy ha beesik egy nyeremény/juttatás/prémium, akkor azt autóba forgatni nem bűn. Persze számomra nem férne bele hogy irreálisan magas értékkel bíró közlekedő edényt használjak. Kirúgják alólam akkor meg hahu-n felcsapom a 300k-s autókat, mert annyi maradt... Nem... Ez nem fér bele. Biztonsági játékos vagyok, én a szükséges extrákat összeírom, megnézem mi gyakori, és mi tetszik, nah és az autóra szánt pénzem feléből nézek valamit. Ha hazafelé gtk, akkor tudok venni egy ugyan olyat, és nem maradok hónapokra autó nélkül (mert hiába nem létszükséglet, van hogy heti szinten kell).
-
válasz
pècsimunkás #207209 üzenetére
Nagyon egyszerű, Magyarországon egy nagyon szűk réteg. A többiek meg járnának hasznalttal.
-
válasz
pècsimunkás #206491 üzenetére
Hát igen ,az utód azaz ami felett az ember nem tudd csak úgy elmenni anélkül hogy rá ne csodálkozzon . Az már más téma ,hogy a szépségéért vagy csúfságot a miatt .
-
tboldi
nagyúr
válasz
pècsimunkás #205088 üzenetére
Nekem nincs vele bajom, ami a dizájnt illeti. Viszont inkább dízellel venném, abban van 🐌.
-
válasz
pècsimunkás #204182 üzenetére
Az aurisban ugyanaz az 1.2 van mint az új corollában és CHR-ben?
-
tboldi
nagyúr
válasz
pècsimunkás #204056 üzenetére
Van benne egy kicsit erősebb motor, de ennyi, ugyanolyan semmilyen, mint a többi. 🤷♂️
Az EP3 Civicet többre tartom, formára az is jellegtelen, de legalább van alatta rendes futómű.Az AE86 is csak a JDM kultúrkör miatt legendás.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #203087 üzenetére
Áá, arról már lemondtam.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
pècsimunkás #202793 üzenetére
Mi a gond az 1.6-al?
-
dj79
senior tag
válasz
pècsimunkás #202152 üzenetére
Igen, ráadásul ezek nem rohadnak swift módjára.
-
válasz
pècsimunkás #200853 üzenetére
Megelőzté', pont szerettem volna említeni, hogy azt is dicsérik a tulajok, és takarékos is
-
dunc
nagyúr
válasz
pècsimunkás #199710 üzenetére
+1
-
válasz
pècsimunkás #199533 üzenetére
Az ave is jó, igen. Ott azt hiszem az egyik benzinmotorral volt valami nyűg (1.8 vagy 2.0)
-
janos1988
addikt
válasz
pècsimunkás #197346 üzenetére
És ezek az újabb Meganok, Thaliak, Cliok (1.4 16v) 2003-2005? Jó árban kínálják ezeket is.
Ha jól olvasom, akkor a 2000-es Megan már a ráncfelvarrott?! 300-350 k-ért (abs, szervó) reális ár?
-
yodamester10
őstag
válasz
pècsimunkás #196754 üzenetére
-
tboldi
nagyúr
válasz
pècsimunkás #196754 üzenetére
Ja, nem néztem meg, csak láttam, hogy van.
De a motoron kívül a videó többi része még érdekes lehet. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #196654 üzenetére
Van sok jó motorjuk is ez tény de több volt a mellényúlás mint az Európai gyártóknál.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #195935 üzenetére
Ott a kokszosodásról mit lehet tudni? Anno néztünk kollégámnak és az értékesítő nagyon a készletes 1.6i felé akarta terelni, szidta az 1.2t-t. Kokszosodik, meg sok velük a gond (bár konkértumot nem mondott), be is szüntetik a gyártását rövdesen stb. Ebből mi igaz vajon? Gondolom a fele sem...
-
FoLey-v
addikt
válasz
pècsimunkás #195645 üzenetére
Igen maradok is Astránál. Majd két éven belül majd lesznek jobb kínálatok is.
-
KoVee84
senior tag
válasz
pècsimunkás #195210 üzenetére
Fél évig jártam egy 1.6 benzin meganenal, 72k kmnél ültem bele. Nem az jut róla elsőként az eszembe, hogy milyen minőségi a belseje vagy hogy "hú de nagyon jó vezetni" esetleg hogy 130-nál milyen csendes
-
slett27
addikt
válasz
pècsimunkás #194912 üzenetére
Akkor az olyan ~250e Ft körüli tétel lehetett. De ha lehetőség lett volna rá, akkor is a fűthető tükröket választottam volna.
Majd most kiderül nálam is milyen az "olvasztó" a kocsiban. Jön a -15C.
-
válasz
pècsimunkás #194912 üzenetére
sajna ez ilyen, 10+ M-es autónál sem széria a behajtható, el. állírthaó tükör mellé a tükör fűtése... azé' is fizessé', ha már egyel több hibalehetőséget választasz.
-
szabonagyur
félisten
válasz
pècsimunkás #194908 üzenetére
Tukorfutes szerintem nem alap mai napig (sajnos), de tukor behajtas gombra/taviranyitoval sem.
-
slett27
addikt
válasz
pècsimunkás #194905 üzenetére
Akkor k...ra le vagyok maradva.
Mindegy...ezt elengedem...
Mindegy, majd beszámolok arról mit kell rajta csinálni mennyi vót és mit kell majd a jövőben.
szabonagyur : lehet soha nem tudom meg.
-
slett27
addikt
válasz
pècsimunkás #194900 üzenetére
Sok munkahelyen, sok ember, aki nem beszél mellé.
Persze nem akarok politizálni itt, Qru kitilt, csak még mindig megy itt a fusi, a maszek, a lehúzás és 8 réteg bőr az arcon.
Jó autót nem nagyon adnak el az az igazság (kivéve én). Gyakorlatilag megtalálni, kifogni egy jó példányt édes hazánkban konvergál a 0-hoz. Persze vannak szerencsések, remélem én is az leszek.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
pècsimunkás #194726 üzenetére
- Tankol első kattanásig. Számláló nulláz. 0km.
- Megy mondjuk 327,5 km-t.
- Tankol első kattanásig. 25,55 liter lett.
327,5/100=3,275
25,55/3,275= 7,80liter/100km10 liter
100/100=1
10/1=10 és akkor 10litert evett 100km-en. -
Doki16
addikt
válasz
pècsimunkás #194726 üzenetére
Az már majdnem 1,9pdtdi szint. Abból mindig le kell szívni, mert már termeli vissza, jah és érzésre legalább 400 lóerő+ csipsz
-
ngaba
aktív tag
válasz
pècsimunkás #194724 üzenetére
századával
-
vzsryl
nagyúr
válasz
pècsimunkás #194576 üzenetére
Szerintem ezzel egyedül vagy a világon.
cappa72: Ne említsd ennyiszer azt az Astra-t, mert megveszem.
Nagyon szerettem az enyémet, és erre a 2-5km-es, csak városi közlekedésre bőven elég lenne, amire az Almerát használom. Egyedül a rohadás tántorít el. Egyébként már kb. egy éve azon morfondírozok, hogy veszek egy 91-92-est, és kap egy OT rendszámot, amint lehetséges.
-
tboldi
nagyúr
válasz
pècsimunkás #194560 üzenetére
Kapaszkodj meg, az E46 Compact is eszembe jutott.
-
slett27
addikt
válasz
pècsimunkás #194450 üzenetére
Az nem tetszik.
Amúgy megvan a J Astra, szerdán megyek érte. Lehet nem vezettem még dinamikus autót vagy jól pörgetem, de a FIAT után álom volt. Vagy a FIAT gyengül 235e km után. Nyilván húzni csak 4e fordulat körül fog igazán.
Azért nem lenne rossz egy kompressziómérés néha.
-
tboldi
nagyúr
válasz
pècsimunkás #194415 üzenetére
Csak akkor, ha korábban kicserélték az eredeti alkatrészeket németre.
-
gippazoid
senior tag
válasz
pècsimunkás #194298 üzenetére
Rázott az eleje: fék. Ez nem gyártási probléma. Megragadnak a fékbetétek, folyamatosan fognak, erre a lusta szerelő cserél betétet meg tárcsát de b.szik dirib-darabokra szedni a féket és minden mozgó alkatrészt alaposan rozsdátlanítani és megkenni pasztával. Aztán 2-3 hónap múlva jön a fórumra a tulaj panaszkodni hogy az ATE/Brembo/tetszőleges tárcsa milyen sz.r mert 3 hónap után ugyan úgy üt mint a leszerelt szett. Persze mert ugyan úgy félrekopik.
De féktárcsa hullámosodást okozhat egy vagy több erőteljes fékezés során felforrósodott tárcsára felfröccsenő víz is pl. egy pocsolyából.A műszerfal problémát el tudom képzelni mivel a korabeli Ceed-eknek meg olyan baja van hogy felválik a ragasztása és több cm-re eláll a tűzfaltól a műszerfal, ami kintről is látszik a szélvédőn keresztül.
Sajnos a koreai autóknak is jobb a híre mint a minősége, ezt 8 évnyi KIA-zás után merem állítani, szalonból vett autó, 32e km van benne most és már mennyit szívtunk vele... És most is szívunk. A 16 éves Octavia2 meg sok gonddal küzd de még mindig megy, hősiesen.
-
m.lala
aktív tag
válasz
pècsimunkás #194295 üzenetére
Valami konkrét hiba esetleg? 5 évre nézek most autót az nekem cirka 100e km.
Ez pl 2km re van tőlem: [link] bárki bármit mond az autóvásárlás jellemzően érzelmi döntés.
Ez pici, de aranyos: [link]
Ez gyönyörű de nemtom mennyire rohad és ha nem pályáztak vele szivattyú: [link]De igazából egy ceed elég lenne csak abból is a gt line tetszik, fene egy gusztusom van.
-
slett27
addikt
válasz
pècsimunkás #193973 üzenetére
Itt a környéken nincs. De látom hogy alapból drága az autó 2016-os 3.8M körül mennek.
Mitől ilyen drága ez ? Külföldi ? Vám ? Or what ? -
Gombinyó
őstag
válasz
pècsimunkás #192849 üzenetére
Dísznek van az az autó
-
alázógyík
addikt
válasz
pècsimunkás #192851 üzenetére
2016 májusi 1.8 TS Hybrid.
-
alázógyík
addikt
válasz
pècsimunkás #192849 üzenetére
Bejáratós az még.
Nálam 195600.
2016-os. -
dj79
senior tag
válasz
pècsimunkás #192834 üzenetére
Eladás előtt?
-
alázógyík
addikt
válasz
pècsimunkás #192823 üzenetére
Szintén Auris, és 150-160km/h körül is szépen, csendesen megy. Megy a rádió, és beszélgetünk.
-
Biqci
aktív tag
válasz
pècsimunkás #192379 üzenetére
Itt a kútnál adnak mindig, mégha nem tankolsz, hanem csak vásárolsz. De a döneres, vagy más gyorskajás már nem ad.
Pedig nem a keleti oldal -
válasz
pècsimunkás #192376 üzenetére
Tegnap 3 euróbol lemostam a kocsit egy Kärcher mosóban. Tisztitás, haboskefe, öblités 1-1 zseton volt. Jó, az biztos mást is tartalmazott.
-
Biqci
aktív tag
válasz
pècsimunkás #192376 üzenetére
Nem tudom, én csak a tapasztalataimat írtam le
-
alázógyík
addikt
válasz
pècsimunkás #190903 üzenetére
-
Gombinyó
őstag
válasz
pècsimunkás #190360 üzenetére
Sok mindennel elégedett vagyok, a motor pont közte van, talán az az autó legjobb része
az én felhasználási módommal jobb választás volt a HSD-nél. Az ablakok zörgése úgyfest tipushibává nőtte ki magát, sokaknál előjött mára, úgyhogy legközelebb már nem tudnak elküldeni vele, mert van rá megoldásuk. Hátul is ütődik valami, de beültettem hátra az asszonyt földúton és kihallgatózta honnan jön, úgyhogy azt is meg tudom majd nekik mutatni pontosan mit szedjenek szét. Az apróbb zörgéseket elengedem, jobban járok úgy érzem. Közben lett android autom is, lefrissítettem magamnak a fejegységet.
Nem rossz autó ez annyira a konkurenciához képest.
-
Bdanyy
addikt
válasz
pècsimunkás #190175 üzenetére
Anno néztem egy toledot, az is 1.9 150 volt azt hiszem.
-
8th
addikt
válasz
pècsimunkás #190175 üzenetére
Az a motor hardveres átalakítás nélkül sima ecu remappal 180-190ló között tud maximum, a motor állapotától függően. Volt egy fiatal srác aki lógó orral gurult le a padról mert valami százhatvan-valamennyi ló volt csak az övé. Hozzáteszem hugyozó befecskendezőkkel és halálán lévő turbóval is az volt a prioritás az embernek, hogy a frissen vásárolt homasita tuningos leonjára gyorsan kellett egy chiptuning. Pár hét múlva le is pukkant a turbó az autóról és még neki állt feljebb meg szidta egy fórumon a chipes srácot, hogy a szar program miatt történt. Jól kiröhögte mindenki.
-
diegho
nagyúr
válasz
pècsimunkás #189947 üzenetére
Az még mai szemmel is egy formás autó, de 600k-ért már talán Focus-ból is lehet jót fogni, az pedig kb a piros hetes ebben a kategóriában. Tavaly 710-ért vettük exemnek az olaszból behozott FL 1.6 101LE-s fókát teljesen rozsdamentes állapotban. Azóta is napi használatban van, a legnagyobb hibája egy szellőztető motor volt.
-
Doki16
addikt
válasz
pècsimunkás #189523 üzenetére
Nekem volt és tényleg nem volt vele bajom, normális autó. De neki az FL nem fog beleférni a keretbe, mert azok 4,5 körül indulnak. Vagy Auris első generáció 2,5 millióért vagy kicsitt feljebb megy és van FL előtti Auris 2. Vagy még ott a CT200h ami a legjobban szigetelt HSD abból a korból.
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #188581 üzenetére
nem a kamat volt magas, hanem, hogy devizában lettek felvéve a hitelek, amiknek elvileg 4-5% kamatja volt, csak a 140-150-es frank elment 250-300 Ft-ig
A vectrat frank hitellel vettem és végig egyre kevesebbet fizettem, mert éppen ment lefele az árfolyam, ilyen 15eFt kezdtem a végén 13eFt körül fizettem.
Erre felbuzdulva így vettem a fabia-t is, de ott fordult a kocka 24 eFt-al kezdtem és 35 eFt volt havonta a lejárat felénél és akkor inkább kifizettem a maradékot egyben. Utólag számolva így kb 500-600 eFt-al jobban jöttem ki, meg utólag kaptam 350 eFt-ot vissza -
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #188579 üzenetére
az a helyzet, hogy itt van infláció, ami miatt sajnos 7-8% a kamat
-
parandroid
félisten
válasz
pècsimunkás #188577 üzenetére
Jaja, évi 2%-os kamatnál kb nem éri meg nem hitelre venni.
p
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #188575 üzenetére
Én is 5évre vettem fel tipora, ott is 5év a gari, így havi 25eFt volt a hitel.
-
TayRol
nagyúr
válasz
pècsimunkás #188472 üzenetére
tegyük fel, hogy baj van.
btw én is előbb venném meg a kiszemelt pár éves, dízel A6 kombit mint egy hibridet. nem vagyunk egyformák.
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #188462 üzenetére
Ha működött egyáltalán, azt nem próbáltam ki
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #188460 üzenetére
Első autóm amiben van, de még nem próbáltam
Mondjuk lehet nem is jó már mert a gyerek állt már az első ülésen -
Somatom
veterán
válasz
pècsimunkás #188194 üzenetére
Én két hetet itthon vagyok szabin, aztán két hétre kiutazok Németországba dolgozni. Négy éve csinálom. Szinte csak Magyarok vannak a cégnél. Van pécsi, békéscsabai, szabolcsi, erdélyi kollégám, úgyhogy ezt Baranyából pont ugyanúgy meg lehet tenni, mint Budapestről. Nem nyavajogni kell, hanem cselekedni.
-
Dare2Live
félisten
válasz
pècsimunkás #188086 üzenetére
Hallottam olyat, hogy Bajaról is Kotohoz viszik...
-
alázógyík
addikt
válasz
pècsimunkás #187757 üzenetére
Mind a 4 elektromos ablak jól működik benne, mikor 2 van max.
Fiat Stilo Speedline felni van rajta, biztos jót tesz a futómű geometriának... -
válasz
pècsimunkás #186695 üzenetére
Így van élőben nem rossz ez a képek nem adják vissza.
balint: Hibrid nem játszik a magas futás miatt évi 20k km+ meg abból jó felszereltet találni ennyiért lehetetlen. Így van a focus tűnik a legjobb választásnak igaz ott van még a megane meg esetleg a 308, de azok nem igazán gyere be.
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- GÉMER! Dell G15 5520 i7-12700H 14magos! RTX 3060 3070 szint! 32GB RAM 1000GB SSD FHD 120Hz Gar. 2026
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest