Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz
Core2duo6600 #184463 üzenetére
Egy normális, 10 éves toyota hibrid 2,8-3m, szóval lehet még bőven gyűjteni hozzá.
Kezdenek elszabadulni a hsd árak. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #184416 üzenetére
A négy karika mögött az A3 egy az egyben Golf alapú, felszereltség miatti extra meghibásodási lehetőség van nagyjából szerintem
-
válasz
Core2duo6600 #184057 üzenetére
Köszi!
Igazából sajnos nincs sok tapasztalatom egyikkel sem, de ha azt mondjátok, hogy megéri ennyiért Focust venni, akkor utánanézek.
És a két F Astrás tippet is köszi!
Az ilyen Citroen Saxo, vagy hasonlókat kerüljem?
Nem feltétlenül kell ennél nagyobb csomagtartó, ha az üléseket le lehet hajtani.
Ha nem lehet, akkor persze kell. -
válasz
Core2duo6600 #184056 üzenetére
Azért az nagyon durva, egy 2010-es autóért. Oké, hogy dízel de azért akkor is többet ér, de ezek szerint még se. Mondjuk a km futás itthon sokat számít. 200 ezres futással biztos jobban vitték volna, pedig 300 ezer Ft ezért simán jó ár.
-
Gombinyó
őstag
válasz
Core2duo6600 #184056 üzenetére
2 éves, 65k-t futott 1.2-es cliot 300k-val olcsóbban adtam el fél nap alatt, mint amennyiért kihoztuk szalonból. Kereskedő vitte el, nem engedtem egy forintot se az árból, mert utána még 7-en hívtak aznap. Most 100k-val drágábban próbálja árulni, mint amennyiért újonnan megvettük.
Kíváncsi leszek...
-
ALgore2
tag
válasz
Core2duo6600 #176664 üzenetére
Ráadásul feleségnek lesz..., bár, ha a Jeepel el van, akkor a nagy kombi nem lehet gond,
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Core2duo6600 #176198 üzenetére
Az nekem mekkora szívás volt/lenne, mind a 3 autó ami van páros végű.
-
válasz
Core2duo6600 #176207 üzenetére
Segíts kérlek, hogy jól látom-e a sorrendet: villany, hybrid,büdös, benzin, büdösebb, fújabelemgyönki, powerbank, dízel?
-
válasz
Core2duo6600 #176198 üzenetére
Budos... komolyan a powerbank mellett az ultima ratio. A benzines is budos am!
-
gaborbol
őstag
válasz
Core2duo6600 #176183 üzenetére
A Tesla nem csinal belole power bankot, pont azert Amit the is irsz. Egyszeruen nincs annyi "hibas-elhasznalt" aksi.
"At Gigafactory 1, Tesla is developing a unique battery recycling system that will process both battery manufacturing scrap and end-of-life batteries. Through this system, the recovery of critical minerals such as lithium and cobalt will be maximized along with the recovery of all metals used in the battery cell, such as copper, aluminum and steel. All of these materials will be recovered in forms optimized for new battery material production.”
-
8th
addikt
válasz
Core2duo6600 #176183 üzenetére
Lópisztolyt. Norvégia pont rossz példa mert ők földrajzi adottságaiknak hála közel 100%-ban vízierőművekből nyerik az elektromos áramot tehát kvázi ingyen korlátlan mennyiségű elektromos áram áll rendelkezésükre, ezért van ott annyi elektromos autó és ezért fűtenek villannyal mindenhol. Ráadásul az északi tengeren kibányászott és másoknak méregdrágán eladott környezetszennyező kőolajból megy ott a nagy habzsi-dőzsi szóval ne hasonlítsd Norvégiát a fejtetőig eladósodott koldus Magyarországhoz. Ott olyan támogatások és kedvezmények vannak érvényben az elektromos autóra, hogy az e-golf olcsóbb mint az alapmotoros alapfelszereltségű benzines golf. Nálunk az e-golf 12,5M míg az alap benzines 6,85M Ft. Nesze vegyél elektromos autót. Magyar keresetből. Okos...
a diesel katalizátor nélkül nem mehet, vagy egyaltalán nem
Kezdem azt érezni, hogy nem nagyon tudod miről beszélsz.
Én az euro 6 nak sem kegyelmeznék.
Most már teljesen biztos vagyok benne, hogy fogalmad sincs miről beszélsz.
máyköl: +1
-
válasz
Core2duo6600 #176183 üzenetére
a zöld rendszám ingyen parkolással, a teljesítményadó mentesség, a cégautó adó mentesség, a regisztrációs adó mentesség, vagyonszerzési illeték elengedése mégis micsoda ha nem támogatás?
-
máyköl
veterán
válasz
Core2duo6600 #176183 üzenetére
"Én az euro 6 nak sem kegyelmeznék."
Szerencsénk van, hogy nem te vagy a döntéshozó.
-
patrik321
csendes tag
válasz
Core2duo6600 #175889 üzenetére
Nem lámpától lámpáig szeretnék menni vele, de legyen egy jó menetdinamikája amivel egyszer egyszer lehet egy jót autózni. Példának felhozok egy A4b5-t 1.8 turbós motorral. Nem kell, hogy feltétlen gyorsulásra legyen kihegyezve.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #175889 üzenetére
Mit értesz gyorsuláson ?
a=∆v/∆t
-
harry
veterán
válasz
Core2duo6600 #175545 üzenetére
Jep, köszi, már beszéltem is velük, sajnos az itthoni adatbázisban nem látszik lényegében semmi (2010-ben valamilyen garanciális bejegyzés van, aztán annyi). Időpont 3 hét múlva kérhető, de így nem lennék vele előrébb semmivel kb. A kinti Kia-nak lehetne írni (ahova hordták).
Viszont most egyre inkább hajlok arra, hogy ismerősöm Renault Megane-jat megvegyem arra a ~fél évre itthon (~350k körül), aztán majd az osztrákoknál kitalálom, hogyan tovább.
Kérdés: mivel cimborám, ezért lehet variálni azzal, hogy miként történjen az átadás: teljes adásvételi, üzembentartói, vagy nem tudom mit lehet még. Ha nem eladja nekem, annak előnye, hogy nem kell még az átírást is fizetni, köztünk meg ez nem gond. Ezzel viszont az a gond, hogy nem leszek tulaj, én nem fogom tudni eladni, jól sejtem? Még ha egy megbízást is írnánk, kétlem, hogy ebbe sokan belemennének. Persze később is felmerül, hogy vajon más megvenné-e tőlem, ugyanezen okokból kifolyólag.
Mit javasoltok? Legyen egyelőre egy üzembentartói (?) szerződés, s később még mindig írhatunk adásvételit? Én hogy tudnám később eladni ilyen árfekvésben? Vagy ez annyira még nem a vészesen olcsó kategória, s simán ki szokták fizetni rá az átírást költségét? Ami ahogy számolom, 60k lenne. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #175487 üzenetére
Szerviz.
-
diegho
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #175473 üzenetére
De a Honda szervizigényes, ez a lényeg!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #175466 üzenetére
Lassan mindegyik mai autóban fel kell tanítani az új akkut.
Prius generáció függő talán, mintha a 2-nél még tuti nem kéne, az újabbakban meg még bírja
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Core2duo6600 #175453 üzenetére
"Ha ez nem szervízigény, akkor mi ?"
Buta tervezés. Remélem nem gondolod komolyan, hogy emiatt az apró kellemetlenség miatt az a konkrét Civic vagy bármely másik Honda szervizigényesnek titulálható...
(#175454) harry
"van még 3 hónapom megcsinálni a kocsit is, jól értem?"
Jól érted.Szóval összesen kb 6+3 hónapra szeretnél magyar rendszámos autót használni. Mi lenne, ha vennél valami eldobhatót itthon ócóér, ami azért elég megbízható ahhoz, hogy kibírja a költözést, meg az addig hátralévő hónapokat? Aztán mikor megvan a bejelentett lakcím, bankszámla, munkahely, stb, akkor eladod Mo-n amennyiért elmegy és veszel egy rendes kocsit ott helyben? Ha csak az a gond, hogy nincs nyelvtudás, akkor biztos vagyok benne, hogy a fórumozók között találsz segítőt vagy olyat aki ismer valakit, aki akár személyesen is elmegy veled.
Csak azt nem értem, hogy a jó drága magyar regadó megfizetése után (ami ugye benne van a vételárban) egy vélhetően rosszabb állapotú és óratekert kocsit szeretnél magaddal kivinni Ausztriába, ahol aztán ismét leteszed a köteg pénzt az asztalra, hogy kicserélhesd a rendszámot.
-
harry
veterán
válasz
Core2duo6600 #175443 üzenetére
Hosszútávra költöznénk ki, így igazából mindegy hol / mennyi fenntartani, annyi amennyi.
Lehet kiszámolom a kinti vásárlás költségét is (hogy anyagilag hogy éri meg), de nem szeretném, mert
- nem tudok németül, így aztán végképp necces lenne használt autót venni, átvizsgáltatni, hibákra rákérdezni (még angolul is feltételez szakmai nyelvismeretet mindkét fél részéről)
- nem tudok Budapestről kijárni autót nézni
- még egy ~fél évet vagyunk itthon, addig itt is használnámdbocskai: még nem jártam utána a helyi honosítási folyamatnak, erről mit tudsz? A terv az, hogy kiköltözünk a kocsival, nyilván kell lakcímkártya bank / munkahely miatt, és ezek után van még 3 hónapom megcsinálni a kocsit is, jól értem?
Nekem nincs azzal problémám, hogy szabályosan kell csinálni, csak tudjak mindenről időben / tudjam elintézni... Nem akarok ide-oda ingázni és/vagy ügyeskedni. -
tboldi
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #175443 üzenetére
A Hondák általában szervízigényesebbek a tobbi japánnál
Wut?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #175377 üzenetére
RAV, nem pedig nyers.
-
kisza25
félisten
válasz
Core2duo6600 #175330 üzenetére
I20 bérautók, i30 kombik (crdi), mondjuk főleg németben, bár ez most a diesel mizéria miatt biztos változik
Amikor i20- at kerestem 2 évesben volt vagy 30-40 db volt céges
A cégessek sokat mennek, a hyundainak meg nincs megszabva, hogy mennyit mehetsz az 5 év alatt, tudok több esetről, ahol az 1,4 crdi motor 300-350 ekm-nél garanciában cserélve lett , mert olcsóbb volt, mint javítani
Az i20- am is céges volt, meg az i30 is -
Doki16
addikt
válasz
Core2duo6600 #175319 üzenetére
Valakinek feltétel, köztük nekem is az volt. Tudod milyen jó az amikor nem kell ismerősért könyörögni ha egy nyamvadt két méteres polcot el akarok hozni az Ikeából. Vagy amikor Anyós megkért, hogy ugyanmár vigyek nekik egy 1800x2000-es szőnyeget. Én nagyon szeretem, hogy nem kell legózni a kocsiban hanem csak berakok mindent vagy mindenkit
[kép]
És még csak el se kell dönteni az üléseket -
válasz
Core2duo6600 #175319 üzenetére
Ugyanakkor az a pár alkalom szokott a legjobban fájni
-
válasz
Core2duo6600 #175261 üzenetére
Hagyományos automatába tuti nincs, de a DSG-ben ha jól tudom pl van.
szerk: lassú voltam
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Core2duo6600 #175261 üzenetére
Típustól függ, a klasszikus (hidrodinamikus) automatákban nincs, de pl a robotizált kézikbe (pl DSG) szoktak rakni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #175207 üzenetére
buszoknal regota van olyan verzio, is ami LPG-vel vagy CNG-vel megy a dizel mellett/helyett
mar a Raba D10-s motor is tudott LPG-vel is menni a 90-s evekbennem ertem a BKV-t miertis nem lehet arra kotelezni, hogy csak ilyen uzemu buszokat vegyen mar meg hasznaltan
amugy meg a fomuhelyekben a regi fustolos dizel motorokat is fel tudnak siman ujitani egy-egy ejszakas muszakban egy felujitottra kicserelve a kotlabb buszok motorjait, mert ekkora cegnel ennyi jarmu mellett erre kell legyen megfelelo muhelytechnika helyben is
de inkabb ontogetik bele a motorolajat, mert az masik koltseghelyre szamolodik el
aztan egy-ket honap alatt annyit beletolnak igy olajbol, mint amibe a motor felujitasahoz szukseges alkatreszek is kerulnenek
vegulis azt is kifizeti a BKV igy is koltsegvetesebol, mint az uj dugattyukat gyuruket meg a tomiteseket a felujitashoz, csak mashova kerul a penz
a jomunkasember meg igyis-ugyis munkaidoben van -
8th
addikt
válasz
Core2duo6600 #175207 üzenetére
Egyszerű akkora adót kell kivetni a füstös kocsikra, hogy ne érje meg fentartani őket, és még jobban adóztatni azokat a háztartásokat ahol 2 vagy több kocsi van. Míg az elekromosok vásárását tovább könnyíteni, és idővel majd lesznek használtan is.
Tehát büntessük az embereket ha csak nyolc kilójuk van autóra és nincs pénzük egy műanyag törpeautóba átülni? Bomba ötlet! Saját zsebből kicsapsz az asztalra mindenkinek 2.5millát, hogy autót cseréljen vagy hogyan gondoltad kivitelezni a dolgot? Most is vannak használtan. Potom 3M-ért be is ülhetsz egy szűkös fos rugózású szánalmas hatótávú használt C-Zeroba és hasonszőrű társaiba amelyek a belvárosi forgolódáson kívül konkrétan semmire sem jók. 100km/h-nál már vért pisálnak és ennél a tempónál ha esetleg klímázol is mellé, hogy a gyerek ne kapjon agylágyulást a kocsiban úgy szopják az akkut mint Mia Khalifa a szopni valót. Ilyen körülmények között a használt akkujukkal tudnak valós ~70km hatótávot? Télen -10°C alatt fűtve talán még annyit sem. Az a hatótáv mire elég? Mert a Budapest táblán kívül is van ám élet. Koppra töltött akkuval nem tudod megjárni az alig 80km-es Bp.- Vác - Bp. útvonalat ami azért marhára nem a világ vége. Ez itt a baj. Nem elég, hogy kicsi még szar is. A méretben és hatótávban is vállalható villanyautók árát pedig meg lehet nézni...
Büntetni a saját kocsi tartást? Ingyenes tömegközlekedés? Aha, meg örök élet + ingyen sör. Mi ez itt vicc topik?
Az a helyzet, hogy amíg nem lesznek autó méretű 1,5millióért megvehető minden körülmények között legalább 200km-t tudó villanyautók addig a többség magasról leszarja a témát. És igazuk is van.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #175183 üzenetére
Vagy lecserélni a buszokat?
-
8th
addikt
válasz
Core2duo6600 #175166 üzenetére
Az év vicce, hogy míg egy 2014-es évjáratú euro5-ös részecskeszűrős dízel nem mehet majd be a város bizonyos részeire addig a véres torkú a belüket a földön húzó hármas golfok f asztrák és hasonló régi szarok a fossá-szarrá kopott motorjaikkal és olyan olajfogyasztásukkal, hogy egyik másik már gyakorlatilag keverékkel üzemel mint a trabant vígan bemehetnek akár a belvárosba is. Azokon már a katalizátor is csak dísznek van mert a tervezett szerepét már réges-rég nem látja el megfelelően. De az bemehet. Mert csak. Baszogassák a részecskeszűrő nélküli akár euro5 dízeleket az ellen nincs semmi kifogásom de ez már nettó boszorkányüldözés semmi más. Egyik hülye kitalálja másik barom betartatja. Az emberek meg szopnak mint a torkosborz.
Javaslom az idiótáknak, hogy a következő lépés az legyen, hogy szmogriadó idejére tiltsanak ki mindenkit a fővárosból aki nem villannyal vagy távhővel fűt és pont. Már másnap vége lenne a szmogriadónak is. Ja a dohányosokat végleg basszák ki a városból szmogriadó ide vagy oda mert akár rákos is lehetek a cigije füstjétől. Nagyjából akkora esély van rá mint, hogy dízel kipufogógázától betegedjen meg valaki. Esetleg kötelezővé tehetnék minden ingatlan tulajdonosnak, hogy szereltessenek szűrőket az ingatlanjaik kéményeire. És még sorolhatnám... Kapják be tövig a pisilőmet. -
Doki16
addikt
válasz
Core2duo6600 #175156 üzenetére
Q5 helyett az a terv. Én autót még azért nem akarok cserélni 9 hónap után. Majd olyan 3 év múlva kb. Addigra már tuti lesz értelmes áron plug-in.
Na meg nekem az Outlander Phev a maga 10 literes fogyasztásával egyenlő a halállal
-
Integrale
veterán
válasz
Core2duo6600 #175166 üzenetére
Szerintem tiltsák ki a hibrideket és a villanyt is, csak gyalog vagy bringával lehessen közlekedni. Hajrá Puzsér!
-
válasz
Core2duo6600 #175166 üzenetére
4-5 éves autókról beszélünk, sztem ez így hülyeség
főleg hogy ezzel az összes áruszállítóval ki van b@szva
nem lesz kenyér a bótba
inkább euro 4 és rosszabbat tiltanék ki, de azt benzinesből is -
8th
addikt
válasz
Core2duo6600 #175083 üzenetére
Ja, 12 000 km/év de ez csak a hétvégi (haza?)utazás. A munkába járás a napi teendőkből fakadó autókázás és az egyéb random kiruccanások erre jönnek még rá. 20 000 km/év futással nyugodtan lehet számolni vagy még többel is akár. Ha hosszútávra tervez az ember fia ekkora futásteljesítményhez már megérheti a takarékos dízel. És nyugodtan tervezhet hosszabb távra mert a fővárosban úgy sem lesz szigorú euro5 dízel tilalom még vagy tíz évig. Belvárosi részeken sem csak a szmogriadó(k) idején. A dízelen a részecskeszűrő lenne az egyetlen taposóakna de azt rendben tartják a havi 4-6x hosszú az autópályás etapok. Más baja meg nincs. A régebbi TSI motorokról ez már nem feltételül mondható el.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Core2duo6600 #175074 üzenetére
Ezért jó a motormelegítő és/vagy az állófűtés
A legtöbb márkánál mondjuk ritka extrának számít, amiről tudok, hogy a Volvokban (főleg az északi piacra szánt modellekben) nagyon gyakori. Kollégám V70 D5-tel jár, amiben sima motormelegítő van (tehát menet közben előfűti a hűtőkört, de jó pénzért ugyanez felprogramozható állófűtésre is) és fele távon már bemelegszik a motor mint az én benzines S60-amnak. Remek találmány ez
-
válasz
Core2duo6600 #175055 üzenetére
Én azzal járok Pestre dolgozni
Egyáltalán nem nagy autó.
-
Doki16
addikt
válasz
Core2duo6600 #175055 üzenetére
Erre még én se javasolnám a HSD-t. Nem olyan nagy élmény vele ennyit pályázni. Gond nélkül megoldja, de hangos és nem dinamikus. Városba tényleg jó, de a kolléga akar menni év 15k körül, csak pályán.
Avensis 1,8 vagy 2,0 már inkább.
-
Integrale
veterán
válasz
Core2duo6600 #175055 üzenetére
Mindenre is a Prius a megoldas? :D
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #174851 üzenetére
Nem tudom, azóta nem olvastam róla.
Engem hidegen hagy az elektromos vonal.
-
rayoliviero
veterán
válasz
Core2duo6600 #174830 üzenetére
Kösz a válaszokat.
Van egy Mondeo helyben, 240 000 Km, kicsit sok es powershift váltó, 3, 7 millió.
Ez a powershift váltó vállalhatatlan? -
válasz
Core2duo6600 #174830 üzenetére
Csakhogy az újrahasznosításban nem szimplán alkotóelemekre bontás lesz véleményem szerint hanem átalakítás is. Az akksi elhasználódik. Szerintem nagyon sokáig nem fogja megérni. Mindenesetre városon belül alternatíva nélküli jelen pillanatban.
-
válasz
Core2duo6600 #174830 üzenetére
Mind a kettő tetszik próba nélkül. 1.4T astra azért tetszene, mert a turbo miatt talán kicsit élvezetesebb lenne vezetni, első generációja pedig még nem kokszosodik elvileg, mert még szívócső befecskendezéses. Cserébe itt van egy nagyobb súly.
Megane 1.4Tce direkt befecskendezéses ha jól tudom és ott kokszosodás már lehet. 1.6 motor meg nem túl nagy egy kombihoz szerintem. Cserébe könnyebb a kocsi. Renault elektronikai problémák lehetnek. Na meg első generáció gyengeségeit nem ismerem. Olvastam itt az 1.5dci-t részecskeszűrő nélkül van, de városba az említett felhasználásra nem biztos, hogy jó lenne, továbbá mostanában a dízelek nem is annyira értékállóak a benzinesekhez képest. Szóval nem tudom főleg a technikai pro-kontro miatt. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #174768 üzenetére
Van olyan keret/élethelyzet/ember/ország/igény, amire te nem elektromos autót javasolsz?
600km napi ingázás? C-Zero, 400.000Ft keret? i-Miev! Élményautózás? i3. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #174768 üzenetére
Nem tudom, nem merültem bele. 1 cikket láttam róla, de talán el sem olvastam.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Core2duo6600 #174768 üzenetére
1,5M a keret, nem véletlenül. Ez itt nagyon vidék, töltési lehetőség szinte nulla, 2 évre kell valami max.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Core2duo6600 #174748 üzenetére
Akkor érdemes shortolni a tesla részvényt.
Nem publikus melyik gyár. Belső közlés szerint nem megoldott a litiumos cellák újrahasznosítása, a megujulo energiak alacsony használata, és az elektromos hálózatok kiepitetlensege miatt.
Új gyár tervezeset kezdjük nemsoká, szerintünk hidrogén alapon.Ott a 3 problemabol csak 1 maradna..
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #174691 üzenetére
Mondeo mk3 2.0 dízel: adagolóson elektronika döglik be, tdci meg Delphi rendszer (elromlik, de legalább drága is). Mk4 már psa motort kapott, ahhoz olcsóbb az alkatrész és mivel régóta, nagy példányszámban készül, az alkatrész is kevesebbe fáj.
-
venom8888
őstag
válasz
Core2duo6600 #174446 üzenetére
Nem baj hogy ceges, valoban nem jobb egy tekert szar auto.
-
nesa
veterán
válasz
Core2duo6600 #174422 üzenetére
Most nem vagyok gép előtt, de ha az belül szélesebb 25-30centivel akkor élhető.
-
thefreeman
aktív tag
válasz
Core2duo6600 #174245 üzenetére
Kicsit sok handras-t nézel szerintem. Nem mondom vannak egész korrekt videói de néhány videója szerintem már már a népbutító hatású ha mindent elhisznek belőle.
-
válasz
Core2duo6600 #174245 üzenetére
Azt ugye tudod hogy itthon a szélerőműveket lassan építik le? A napelem meg már most betéti díjas és környezetvédelmi adóval terhelt. Nem mellesleg amennyi autót kellene leszerelni nem lesz elég felvevőpiac a nap-szél telepeknél előbb anyagi utóbb kormányzati szándék miatt (paks2). És akkor még nem beszéltük a baleseteknél ... furán viselkedő sérült akksikról.
-
8th
addikt
válasz
Core2duo6600 #174196 üzenetére
Amiket meglehet venni 1 mill (de lehet többet kéne ideírni) alatt lényegében bontószökevények,
Ott a Fiat Grande Punto aminek semmi ára nincs. 2005-2006-2007 évjáratú 1.9 JTD-t is kapsz belőle 1misiért, a benzinesek még olcsóbbak. Akinek német kell Golf 4-et is vehet a már nem rohadó évjáratokból annyiért, benzinest dízel egyaránt. Vagy H Astrát. Vagy Focus II-t. Vagy 7gen Civicet ha valakinek megbízhatóság kell. Bőven lehet normális állapotú törésmentes autókat találni 1misi alatt is.
-
válasz
Core2duo6600 #174198 üzenetére
Na ha most akarok egy 2 éves Ford Fiestat keresni, akkor 5 mill felé vannak, tehát igen, elszálltak az árak.
mi ez a hülyeség? 3 milláért nagyon szép 2 éves automata fiesta van most is, 30-40e km el
-
válasz
Core2duo6600 #174196 üzenetére
Igen úgy látom elszabadultak a használt árak. Ha egy kocsi nem kerül másfélbe, akkor lesz mire rendberakod. 3-4 éve 1 millióért még autót lehetett venni. De szerintem pl egy 110 lovas rozsdamentes 1.9 tdi 4-es golfnak ki kell jönni 1 millióból, sőt.
Az a baj hogy a rozsdával egy autó fél lábbal a roncstelepen van, 2-300ért megcsináltatod és kibír még 3 évet kb. Ha viszont "csak" műszaki baja van és olcsó hozzá az alkatrész az talán kellemesebb.
Mióta megvan a feleségem autója meg meghaltak mamámék és nem járunk hozzájuk 200km-re azóta évi 27-ről lement 17-re a használat, ebből havi 1000 a munkábajárás 23km-re (bár ha váltanék és Gödöllő helyett Pestre kéne járnom rögtön a duplája lenne), a többi 400 meg ilyen bevásárlás, wellnesezni menés, csavargásokból jön össze, ezek is minimum 20 de inkább több km távolságok, max 150. -
soldi3r
veterán
válasz
Core2duo6600 #174164 üzenetére
Ha nezel pl egy Golf 7-et, mondjuk Comfortline felszereltsegben, akkor az 1.5 TSI es az 1.6 CR kozott 200 ezer Ft a kulonbseg. Fogyasztasban pedig 1-1.5 liter. Szoval azert uj autonal, van letjogosultsaga a dieselnek.
-
soldi3r
veterán
válasz
Core2duo6600 #174120 üzenetére
Kifejezetten kompetensnek tunik a tesztelo. Csak az indexet keveri a kilinccsel.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #174128 üzenetére
A FemDomtol nem lesz az embernek 1 millió helyett 3,5 hirtelen.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #174120 üzenetére
"A keret rugalmas, de próbálnánk 1,5 millió alatt maradni."
Szerintem forint és nem euróra gondolt -
Declare
őstag
válasz
Core2duo6600 #174017 üzenetére
Ezzel nincs baj, csak akkor ne irj olyan altalanos megmondasokat, amiböl az jön le, hogy huuuu na a turbot azt kerülni kell, mert huuuu. Igy elrettentesz valakit a turbotol, aki lehet, hogy sokkal boldogabb lenne egy kis nyomatektöblettel (en pl agyverzest kapnek egy kis szivo benzinben, mert szeretek dinamikusan vezetni....nem vagyunk egyformak).
-
Declare
őstag
válasz
Core2duo6600 #174007 üzenetére
En egy altalanos kijelentest lattam csak töled
de arányaiban szvsz ugyan az a helyzet....a villanyos valszeg kb ugyan annyival lesz dragabb 5 evesen, mint az 5 eves benzines.
Teljesen felesleges ez a turbo para....egy esetet tudok megerteni, ha valakinek ugy kell auto, hogy tenyleg nincs ra penze, meg fenntartani se, de valami extrem elethelyzet miatt mégis s.o.s. hogy legyen auto. Na akkor ok, akkor kerüljön el mindent amit csak lehet es vegyen az ember valami full fapad kis benzines autot.
Normalis esetben, amit irtak a többiek is, több 100 ezer km ig semmi gond nem szabad, hogy legyen egy turboval, csak ha valami gyökér hasznalja az autot (de az meg tönkretesz mast is...). Legroszabb esetben meg 150-300k km között turbofelujitas kb 100k huf, vagy tenyleg a legroszabb eset egy uj turbo kb 300k huf.
Csereben van egy autod, amit dinamikusan lehet vezetni, több elvezetet nyujt, egyszerübben elözöl es nem kell padlogazon 4000 es fordulaton huzatni, hogy felmenjen klimaval az erdi emelkedön
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #174005 üzenetére
Turbóra lehet vigyázni, nem igényel túl nagy odafigyelést.
-
footy
addikt
válasz
Core2duo6600 #174005 üzenetére
Ez turbopara valami totalcaros fakenews lehet.
Egyebkent egy tubofelujitas minimalis tetel egy auto vetelarahoz kepest. Bar en nem nagyon hallottam hogy kellene, persze ha nem nemetbol behozott "tuti" vetelrol van szo. A parasak felezhetik az olajcseret sok varosozas eseten es semmi gond nem lesz. Vagy lehet venni suzukit is 10 ev garival. Annyi minden elromolhat egy mai autoban, nem ertem miert ez az altalanos fosas a turbotol, amikor szinte csak elonyei vannak.
Az elektromos auto egyelore csak a gazdagok jatekszere. Az olcsobb modellek pedig korlatozottan hasznalhatoak.
A Toyotat hibridet adom, de ok is csak mostanaban kezdtek az europai izles szamara is emesztheto autokat gyartani.(#174006) Declare
A V8at adom, de inkabb valami mustangra voksolnek, vagy meginkabb egy stingerre 3.3V6 turboval. -
cintula187
addikt
válasz
Core2duo6600 #173990 üzenetére
Nehéz kikerülni a 3-4 évnél nem régebben gyártott kocsiknál.
-
footy
addikt
válasz
Core2duo6600 #173990 üzenetére
nem szereted a nyomatékot?
-
diegho
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #173802 üzenetére
A magyar átlagfizetéshez képest van baj az árral. Svájci kollégám pont két hete ebédkor kérdezte, hogy miért nem veszek elektromos autót? Nagy nehezen megértette, hogy így hiába keresek többet az átlagnál, de egyszerűen nem realitás itthon egy új használható elektromos autó megvétele, ellenben ő a kinti fizetéséből floridai nyaralót vett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Core2duo6600 #173801 üzenetére
Sajnos erről nem szólt a cikk de nagyon tanulságos eset az biztos.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Core2duo6600 #173797 üzenetére
Nem csak a törésre kell figyelni, ha kifogsz egy vízkárosat azzal nagyon be lehet cumizni. Múltkor olvastam egy vízkáros Ampra történetét (Hollandoknál belepottyant egy csatornába), hát nem éppen happy end volt a vége a strorynak.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #173797 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor 1,5 millió volt a határ. A legolcsóbb elektromost vettem, ami 2,6-nál kezdődik most. Annyiért meg ilyen i-MiEV -et kapsz. Legolcsóbb normális, autószerű dolog most HAHU-n 3,5-ért egy Leaf.
Akkor miről beszélünk? Persze elméleti síkon Model 3, i-Pace és a tényleg megvan oldva. Csak nem az említett keretből.Amúgy meg, magyarul: kuplung, kettőstömegű
(#173800) Qru: ja, meg a Renault származékoknál figyelni kell arra is, hog ami nem magyar piacos, annál az aku 1-3 hónap múlva letilthat, mert azokat csak tartós bérlésre ad a Renault, adott országon belül. Így lehet, hogy van egy elektromos Laguna 2,5-ért, de abba még aksi kell, ami nem kevés pénz (~8000€).
-
diegho
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #173797 üzenetére
Tök jó ez az elektromos autó, de amíg nem ad 300km hatótávot 2m körül használtan, addig számomra használhatatlan.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #173795 üzenetére
Igen, csak egy szép állapotú füstös kijön most 1 milllióból, öt év alatt kér még nagyon max 700at, akkor ott vagy, hogy került az egész 1,7-be, vagy veszel egy i-MiEV -et 2.7ért, de azzal se Balatont nem nézed meg, se a Júlia Alpokat.
"Tankolni" meg kb felébe kerül, ha otthon töltesz és fizeted az áramot. -
Doki16
addikt
válasz
Core2duo6600 #173791 üzenetére
Hát azért másfél millióért nem fogsz te találni semmilyen elektromosat, max rollert
Napi 50 km-re már simán vállalható egy egyszerűbb dízel, vagy egy értelmes benzines. -
válasz
Core2duo6600 #173735 üzenetére
Lehet 100-zal is és 200-zal is - minden csak forgalom és / vagy vérmérséklet kérdése.
-
diegho
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #173735 üzenetére
Magyarisztánban.
-
válasz
Core2duo6600 #173729 üzenetére
Arra vágyom, hogy 1.) ellépjen, 2.) autópályán se vérezzen be a szeme és bírja a tartós 160-180-at, 3.) ne fogyjon el belőle a delej 100 km autópálya után (@160-180).
Ezt momentán elektromosból csak a Tesla tudja; használtan 15 milliótól felfelé. Ezért használok erősebb kompaktot, azzal sokkal olcsóbban kijövök (de benzint kell bele tankolni). -
soldi3r
veterán
válasz
Core2duo6600 #173690 üzenetére
Mert olcso. De amugy nem sok 1M alatti 15 eves ceges auto van hasznalatban.
3-4 eves korukig altalaban meg barmelyik elmegy.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #173690 üzenetére
Foglalkozós autó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #173674 üzenetére
Inkább a Prius csoportot ajánlanám fb-n, ebben a cikkben sok pontatlanság van. Amúgy meg cserélt akkus P2-t keresnék, ha van a közelben töltőállomás, akár a gáz is megfontolandó.
-
rbalint88
addikt
válasz
Core2duo6600 #173652 üzenetére
Leaf egy picit regebb ota van (2010 vs 2015) mint villamos golf, mellesleg a golf dragabb, igy ujkent nem csoda, hogy a leafbol tobb fogyott. Plusz ugye az e golf egy retegmodell, a tsi es tdi van fokuszban, ezt “csak” imidzsepitesnek csinaltak. A leaf ezzel szemben egy elegge promozott zold auto, plusz a legolcsobb elheto meretu, nem csak varosi villanyos, igy nem csoda, hogy joval tobb ment belole. De azert a teljes golf7 lineup fogyasaval nem raknam parhuzamba az eladasait
-
válasz
Core2duo6600 #173645 üzenetére
Golf, ha belefér a keretbe. Minőségibb az egész.
-
Doki16
addikt
válasz
Core2duo6600 #173645 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz
Core2duo6600 #173645 üzenetére
inkább a golfot. beltérben kategóriákkal minőségibb és az akkuja se annyira tűnik meghalósnak, mint a leafeké. meg rendes autóformája van, nem egy arcüreggyulladásos delfinnek néz ki.
-
Jaded
őstag
válasz
Core2duo6600 #173582 üzenetére
Köszi!
-
emvy
félisten
válasz
Core2duo6600 #173582 üzenetére
Az első 60k km-t két év alatt raktam bele, autópályán.
Egyébként nem azért vettem dízelt, mert kevesebbet fogyaszt, hanem mert konkrétan ez a kocsi tetszett meg - beültem, mentem vele egy kört és megvettem, mert annyival jobbnak tűnt, mint a hasonló árban lévő egyéb cuccok, amiket nézegettem. (2 évesen vettem, ennyi pénzért lehetett volna 4 éves 3-as BMW, meg ilyesmi, és azoknál ez sokkal többet adott.)
Most meg dolgozni nem járok, intézmények gyalog elérhetőek...
-
emvy
félisten
válasz
Core2duo6600 #173532 üzenetére
Azért vannak kivételek, néha. Például én a 2.2-es dízelembe évi 8000 km-t rakok, fele város, fele autópálya. Eladni nincs értelme, mert annyira rendbentartom...
-
válasz
Core2duo6600 #173443 üzenetére
Köszi. Felkerült a listára.
-
Declare
őstag
válasz
Core2duo6600 #173387 üzenetére
AZt is nezd hozza, hogy mennyit fejlödtek ezek a modellek. Multkor amikor szervizbe vittem az autot pont a kis vw polot nezegettem meg a szalonban. Egy tök komoly kis auto lett. Igaz, 4-5 milliot siman ki kell fizetni erte ha felszereled, de igazabol belül egy csomo mindenben olyan mint mondjuk a passat. Alapbol is benne van egy csomo vezetestamogato eszköz, az extrak között meg szinte minden elerhetö bele, mint a passatba....sokkal közelebb kerültek minösegben meg tudasban a kis autok is a nagyobb testverekhez. Igy persze meg is dragultak.
(BMW, Audi ugyan ez...vagy a mazda)
-
Declare
őstag
válasz
Core2duo6600 #173384 üzenetére
Irtam en hogy olcso?
pont ez az, hogy egy sima kuplung is szeteshet, meg szet is esik elöbb utobb, mint minden...pont ezert, ha az automata esik szet akkor viszont nagyobb a szoporoller.
(#173385) NB2 miert ne klappolhatna minden? Csak az igenyeket, meg a raforditott összeget kell összeegyeztetni
Ami nem passzol, hogy legyen fancy, meg full extra, de persze mindez olcson, mert hat hasznaltauto....szvsz ugy erdemes nezni a hasznaltautot, hogy ha raszürsz a feltetelekre akkor a talalti lista közepsö arszegmensebe lazan beleessen a raszant összeg. Ha epp a talalati lista legaljan el lehet csipni abbol a penzböl valamit, az felejtö.
Innentöl meg az hogy a 3milla keves vagy sem, az az igeny kerdese....3 millio sajna rohadtul nem sok penz, ha autovasarlas a téma
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Core2duo6600 #173322 üzenetére
Sajna villany Saxo 2m, Pug ion 2.5m alsó hangon. Ha mindent beleveszünk a képletbe, megérheti, de ezt neki kell kiszámolni
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest