- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
válasz
PeeterssoN #187572 üzenetére
159 Alfa. Ne ockodj az olasztol.
Hidd el, hogy a tsi + dsg -nel sokkal megbizhatobb. -
máyköl
veterán
válasz
sch_a #186661 üzenetére
Fb Alfa csoportban neznek a helyetted, szokott lenni szep szammal 2.0jtdm is.
Az 1.9 is hasonloan megbizhato, ne aggodj az Euro4 -tol, teljesen felesleges az Euro5, ugyanugy tiltva van mar szmogriadokor az is. Tiltani pedig nem fogjak egyhamar itthon.Sedan vagy sw kell?
-
máyköl
veterán
válasz
pècsimunkás #186357 üzenetére
Nem nagy autó a 159. Mondeo, Passat, Avensis biztosan nagyobb, Accordot passzolom.
sch_a: fb csoportba érdemes belépni, annál hitelesebb képet máshol nem kapsz. Nem egy teljesen igénytelen autó a 159, jönnek néha dolgok amikkel foglalkozni kell, de általában ezek apróságok (tipikus hiba pl. a féklámpa kapcsoló vagy a map szenzor cseréje), mindkettő bruttó 3 perc házilag, és 4-5ezer Ft. -nál nem drágábbak az alkatrészek.
Nem egy megbízhatatlan autó, pont azt szokták mondani hogy eléggé németes már műszakilag, és nem jellemzőek rá a korábbi modellek bosszantó elektronikai szívatásai. -
máyköl
veterán
válasz
sch_a #186353 üzenetére
Alfás szakemberhez vinném el mindenképpen átvizsgálni, ő tudni fogja mit kell rajta nézni. Pl. Olman Zsolti, D.Z Tuning, Csörgő Autószerviz, vagy Czabán Berci.
Jellemző típushiba pl. a hátsó rugó törése, ajtók kattogása (ajtóhatároló cserével orvosolható, de elég macera), M32 féle Opel váltó csapágy hibája, olajpumpa tömítés halála. Meg persze a szokásos dízel alkatrészekre figyelj (lendkerék, egr, dpf, porlasztók).
A bölcső is szeret rohadni, ha időben észreveszed, akkor még olcsón javítható.
Fl -t néznék igen, több típushiba is javítva lett, és könnyebb is lett az autó (nem kellőképpen, de ez is valami). De ha az említett 2.0jtdm motorral nézed, amit a leginkább ajánlanak, akkor biztosan fl -t veszel.
-
máyköl
veterán
válasz
oliwire #186293 üzenetére
Tempomat utolag beszerelheto, van par ceg aki ezzel foglalkozik, keress utana.
5 ev alatt ez nagyon kedvezo raforditasi arany, es ha jol ertem nagyon nem hianyzik belole semmi, ami nem potolhato. Biztos, hogy a helyedben nem cserelnem le egy masik hasznalt autora, ami oriasi lutri lesz.
-
máyköl
veterán
válasz
Radioactive #185839 üzenetére
Szia
Ultem mindket autoban, a Peugeot -val mentem is (bar csak az anyoson). Nekem baromira tetszett, de ahogy feljebb irtak is, a dizel motorral erdemes venni (azt hiszem ez a speedzone tesztben is elhangzott). Ha megfelel a felhasznalasodnak a dizel, lehet a franciara ugranek ra. Mercedes teljesen mast fog adni, persze minosegben, anyagokban koroket verhet a peugeot -ra, de szvsz kevesbe lesz sportos, sokkal inkabb a csendben gurulast fogja szeretni. Az 508 -nal viszont a futomu, a megjelenes, a karakterisztika sokkal inkabb kivanni fogja a sportos vezetest, foleg ha GT Line van a kalapban. Merlegelnem elso sorban a helyedben, hogy melyikre van inkabb szuksegem (es melyikre lesz szukseg 8-10 ev mulva is, ha mar ilyen hosszu tavra vasarlod).
Ha nem mesz gyakran sokat hosszu tavra vagy kulfoldre, fontolora vennem az emlitett Model 3 -t is (bar szerintem szukosen fer a keretbe bele). Esetleg az uj Alfa Giulia?
-
máyköl
veterán
válasz
batai15 #184680 üzenetére
Te is nem egyszer leirtad a csoportban az autovasarlasod elott, hogy fazol a 407 -tol nagyon, nepiteleten is rosszakat olvastal, valamint a folyamatos elektromos hibaktol sem vagy nyugodt. Had ne linkeljem vissza.
Azert mert vettel egyet 3 hettel ezelott, nem kell harapni ha valaki ettol fuggetlenul nem ajanlja. Hosszutavu tapasztalatod nincsen meg vele. Volt kozeli ismerosi korben három 407 is, vezettem is oket nem keveset, egyontetu rossz velemeny volt roluk a tulajdonosaitol (pedig autob**i mindegyik, es minden foldi jot megadtak az autoknak). Ja, mindharman tuladtak mar rajta.
Mindettol fuggetlenul remelem sokaig jol ki fog szolgalni teged, es csak kopokat kell majd cserelned, de engedtessek meg hogy arra hasznaljam a topikot amire valo, a kapott es hallott informaciokbol megprobaljak segiteni egy potencialis vasarlonak.
-
máyköl
veterán
válasz
SaNyEe #184199 üzenetére
Nem értem hogyan jön ide az eRobogó...
Autót keres, napi 80km -re, autópályán, 350k -ig. Erre ne ajánljunk már a kerete háromszorosáért egy elektromos motort, amivel autópályára sem hajthatna fel, és el sem menne vele 80km -t, mert tényleg semmi köze ahhoz amit kérdezett. -
máyköl
veterán
válasz
rbalint88 #184130 üzenetére
187cm vagyok, de ez a meret para sosem jott el nalam.
Suzukiban, Fabiaban, Focusban, Smartban, 159 -ben sem volt soha sem teljesen hatra tolva az ules. Utazos mondjuk ezek kozul csak a 159, de abbol is ugy szalltam ki 10 ora vezetes utan, hogy kutya bajom. (nem tudom amugy mennyivel nagyobb a 156 -nal, nem hinnem hogy nagy meretbeli kulonbseg lenne). -
máyköl
veterán
válasz
hobizoli #183055 üzenetére
Nekem is Olaszból jött az Alfa, alá néztem szervizben vásárlás előtt, gyakorlatilag nulla rozsda van, kipufogón van csak kevés. (10 éves az autó).
Előtte kb. 10 másik 159 -est megnéztem, mind osztrák vagy német import volt, általában már a küszöb rozsda volt az összesen, alájuk sem kellett nézni. -
máyköl
veterán
válasz
Zolás #183005 üzenetére
Pedig a 159 aztán nem egy nyűgös autó, főleg nem az 1.9jtd motorral.
M32 opel váltója szokott meghalni, 150k körül van a felújított ha leadod a régit, ezen kívül csak a szokásos dízel nyűgök, cserébe amit ad... Azt nem adja szerintem sem bármelyik német ugyanabban az árkategóriában. Mk2 Focusommal nagyobbat szívtam mint az 59 -el, pedig papíron nem egy kategória finoman szólva a fenntartási költségeket tekintve. -
máyköl
veterán
Anyam Octavia -jat arulom (15 eve o a tulajdonos), 400 -ert van fent azt hiszem de 300 -ert is odaadna. 2 ev muszakival, mukodo klimaval, jo teligumiszettel. Ne tudd meg mit sza@rakodnak az erdeklodok. Valtogombot kene cserelni, kicsit kopott a kormany, hasznalt a vezeto ules... En meg nezem rajuk mint a hulye, hogy azt tudjatok hogy egy 18 eves autot jottetek megnezni, ami 300.000ezer Forintba kerul? (Egyebkent motorja, valtoja, mindene hibatlan, van nehany esztetikai hiba az auton, ennyi).
Tegnap is hiv egy fazon, hogy mondjak mar nehany szot az autorol, mert mar 7 autot nezett meg aznap, es mindegyik hulladek. Nem akartam megbantani, de mar a telefonban ereztem hogy a 300 ezres kerete melle van egy irrealis elvarasa, mondtam is hogy megbizhato az auto, de akkor jojjon ha tisztaban van a koraval... Azota is varom hogy visszahivjon. -
máyköl
veterán
válasz
rbalint88 #182557 üzenetére
Szvsz mar nem vagy sokkal elorebb az euro5 -el sem, az is tiltva van szmogriadokor, Nemetorszagban is ott lett a hatar meghuzva. Itthon egy okorsegnek gondolom, boven eleg lett volna eu4 -ig tiltani.
Arakat nem szoktam nezni, ha tenyleg nincs nagy kulonbseg, tenyleg a 2.0 -est eri meg inkabb venni, bar joval ritkabb, jelentosen kevesebb valasztasz. De a 170Le miatt boven megeri, 136Le az 1.9 ha jol emlekszem, ez azert nem keves kulonbseget jelent.
-
máyköl
veterán
válasz
szőröscica #182014 üzenetére
Es miert tuntel igy el az autos totyikbol?
-
máyköl
veterán
válasz
szőröscica #181988 üzenetére
2.gen A Merci több ismerősömnek is van, sosem panaszkodtak.
-
máyköl
veterán
válasz
jozefgucci1 #180844 üzenetére
rosszul ejtik
-
máyköl
veterán
válasz
rbalint88 #180718 üzenetére
Esku semmi koszt nem lattam eddig egyszer sem az enyemen, pedig kek farmerrel hasznalom szinte mindig. Borapolasom is kimerult egy eddig egyszeri ikea -s apoloszerrel, azt sem a focvis fele 1 napos apolassal, hanem kb 1,5 ora alatt csinaltam meg, tobb turelmem nem volt hozza.
Mondjuk ha valaszthatnek, hogy szelloztethetos bor vagy alcantara, akkor mar az utobbit kernem.
-
máyköl
veterán
válasz
freeknight #180002 üzenetére
"Ha dízel mögött megyek, lehet érezni azt a csípős szart, amit lök ki magából, legyen bármilyen új a kocsi."
Ez erősen szubjektív, engem a benzinesek szaga sokkal jobban tud zavarni, a régi 2 ütemű robogókról nem is beszélve, azoktól tényleg fulladozol.
-
máyköl
veterán
"viszonylag jól is keresnek nem minimálbér, besétáltak a bankba 10m ér és közölték velük hogy no no ti max csak 3m et kaphattok erre a fizetésre."
erdekes, nekem tobb ismerosom vette mar fel, egyik se keres sokkal minimalber felett, de mindenki kivetel nelkul megkapta a 10 -et. tobbuknek hitele is van.
-
máyköl
veterán
válasz
pècsimunkás #179420 üzenetére
Kerj egy tesztvezetest. Ennyiert tenyleg jo deal.
-
máyköl
veterán
válasz
LógaGéza #177951 üzenetére
Ha a 159 -es mellett döntesz, akkor mindenképp dízelt vegyél. Nem jók a benzinmotorjai, kivéve az 1.75 Tbi, de az egy másik árkategória.
1.9 vagy 2.0 -t néznék belőle, 2.4 elég bajos, hengerfej szeret megrepedni. 1.9 -ből a 16 szelepest érdemesbb nézni, de ha 2.0 JTDm -et nézel, akkor sem lősz nagyon mellé. Olajpumpa tömítése szokott megfáradni, érdemes vásárláskor kicserélni. -
máyköl
veterán
Én sem tudnám elképzelni, hogy bármikor is Dacia -t vegyek magamnak, de vett egy barátom egy új Lodgy -t, és egyáltalán nem tűnt rossznak. Nyilván nem egy új Vito -hoz hasonlítom én sem, de ha 4.2m a full full extrás, mínusz alku, plusz lejön a fele a támogatás miatt, akkor egy átlagos magyar nagycsaládnak best buy tud lenni.
-
máyköl
veterán
válasz
Humbucker #176473 üzenetére
Haverod nem ért hozzá.
Persze van olyan benzines, amiben van, de egy dízel szinte mindig nagyobb rizikó (egr, dpf, turbó, stb.). Kivétel ha egy típus benzinmotorjairól tudjuk, hogy nagyon betegágyak, szemben a dízelmotorjaival (pl. Audinál tfsi, Alfánal JTS), de ez nagyon ritka eset.
Azt kell megnézned, hogy hol és mennyit használod az autót. Ha 20.000km alatt mész egy évben, nagyrészt városban, akkor ne vegyél dízelt. Ha többet mész évente, gyakori autópályás használattal, akkor pedig jobban jársz a dízellel. -
máyköl
veterán
válasz
kisza25 #176276 üzenetére
Igen, erre is céloztam de akkor lehet félreérthető voltam. Nem ugyanaz Budapesten a 400 nettó, mint Kazincbarcikán. Budapesten a 400 nettó nem kiemelkedő fizetés, egy 1-2 gyerekes családnak biztos vagyok hogy nem elegendő, főleg ha bérelnek is lakást.
Befejeztem én is az offot! -
máyköl
veterán
válasz
diegho #176274 üzenetére
Szomorú, hogy mekkora a különbség vidéken egy kisváros és Budapest között. Barátom a 13.kerületi kisbüféjébe nem talál több mint fél éve embert, pedig csak a gyros húst kéne szinte vágnia. 350 nettót azonnal adna neki, de ha beválik hosszútávon akkor 450 -et is, csak ne menjen el. Apám hasonló bérekért nem talál a gumis műhelyébe alkalmazottat. Nem kellene szakértelem vagy tapasztalat sem, megtanítaná, csak nincs kinek.
Budapesten soha nem látott mértékű a munkaerőhiány. -
máyköl
veterán
válasz
Core2duo6600 #176183 üzenetére
"Én az euro 6 nak sem kegyelmeznék."
Szerencsénk van, hogy nem te vagy a döntéshozó.
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Felújított laptopok számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Homepod Mini /// Újszerű // Számla + Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Honor Magic5 Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest