- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
-
itouchfan
senior tag
Köszönöm a részletes választ, erről a konkrét modellről lenne szó igazából: [link] Nekem így laikusként képekről szépnek tűnik, meg hihetőnek a viszonylag kevés km, rozsda jeleit nem nagyon látom rajta, de majd ha úgy alakul megnézném élőben is.
bitpork: Igen, néztem Suzukit is, Swiftet elsősorban, de van a családban Suzuki hasonló korban (2008) és azzal mostanában elég sokat szívunk (váltó és kuplung), illetve a szerelő azt javasolta, hogyha igazán tutit szeretnék, akkor 2011 utáni Swiftet nézzek, csak hát az 2 misi felett kezdődik. Yarist is néztem, de azzal a műszerfallal, illetve annak hiányával nehezen tudok megbarátkozni (tudom, sokadlagos szempont). Ezenkívül amiket még nézek az a Nissan Note, Honda Jazz, de ezekkel is az a problémám, hogy a jó állapotú, újabb autók (2010 utáni) inkább 2 millió környéke, annyit nem szívesen szánnék rá most, első autónak, 3-4 évre városba meg agglomerációba közlekedéshez.. Ami még favorit, az a Mazda 2, csak tudom, hogy ott is kell a rozsdára figyelni.
Ja és még egy, Focus MK2, facelift utáni, 2009-ből van fent 1-2 ami ígeretes, csak ha jól tudom, azoknak a fogyasztása kicsit magasabb, cserébe jóval nagyobb beltér és csomagtartó van, ami nem hátrány (de nem elsődleges).Igazából azt látom, hogy el vannak szállva az árak, egy jó állapotú 10-12 éves autó is simán 2 millió, de szerintem nincs sokkal kevesebb buktató egy 13-14 évesben sem, amiket viszont már ki lehet fogni jóval olcsóbban is akár...
-
-
dudika10
veterán
Sziasztok,
Dilemmaban vagyok, szivesen beszelgetnek par dologrol, lehet hosszu leszek.
Jelenleg van egy 2004-es 1.6-os benzines Focus MK1-em 205k km-rel. Ez igazabol kiszolgal, jelenleg baja nincs igazabol, de mar oreg, egy tengerparti nyaralast mar nem merek bevallalni vele (es biztositast sem lehet kotni). Sarvedok is rozsdasodnak mar ami miatt nem izgulok, lecsavarozhato, nem teherhordo elemek, de muszakin nem fog atmenni lakatolas nelkul legkozelebb.
Ugy erzem eljott a csere ideje. A szempontok:
- legalabb 100LE tonnankent, nem kell sportauto, de ne legyen mar durvan alulmotorizalva ahogy az manapsag divat
- benzin, evi 10k km, 90% varosban, rovid utakon
- meretben kb a mostani Focus tokeletes
- bluetooth
- Budapest ~30km kornyezetebenNa es akkor itt jon a dilemma, hogy mennyit szanjak a projektre.
Sokkal konnyebb volna, ha lenne legalabb egy sajat autobeallom vagy akar egy garazsom, ez esetben kiguritanek egy uj autot valamelyik szalonbol.
De sajnos egy piac mellett lakom csillaggarazzsal, es 1-2-3 havonta nekimennek a parkolo autonak es termeszetesen elhajtanak (a piacra jovo atlag sofort elnezve eszre sem veszik, hogy letort a tukrom vagy epp a rendszamtabla kozepen megjelent egy vonohorog lenyomata).
Ez jelenleg egy valvonastol (15. horzsolas valamelyik lokhariton) egy kedvesanyukazasig (letort tukor) terjedo skalan mozgo reakciot valt ki belolem, de egy uj autot nagyon sajnalnek.
Termeszetesen en sem kovettem se a hasznalt se az uj autok piacat az elmult par evben, es nyilvanvaloan sokkolt az allapotuk, na de ezen valtoztatni nem tudok, elfogadom.
Uj auto eseten egy GL+ Vitara pl biztos kiszolgalna, arban is valami ilyesmire gondolnek.
De a garazs hianya miatt inkabb vennek egy hasznaltat, de 3.5-4M kornyeken nincs fiatal keveset futott, csak olyan, amit osszetortek elotte, feljebb meg nem mennek arban, mert akkor meg mar miert ne uj legyen?!
Ki mit tenne, mit ajanlanatok?
Mik most a favoritok hasznalt ugyben 3-4M kornyeken?
Ha uj, mit ajanlanatok?
Koszonom, hogy elolvastad!
ui: nincs berelheto garazs a kornyeken -
szabonagyur
félisten
Amúgy mit takar ez a le akarnak tolni? Eddig bármilyen autóval mentem nem volt gond ha tartottam a sebességet, ami adott szakaszra érvényes, vagy pályán lehúzódtam, ha mögöttem jöttek volna.
Városban sok kisautós dinamikusabban megy, mint sok bebambult Q7-s aki alszik abban a guruló nappaliban.
-
tboldi
nagyúr
Maga az alkatrész egyáltalán nem vészes*, de a lengéscsillapítók és a stabpálcák** áldozatul eshetnek, ha a csavarok nehezen adják magukat és az imbuszkulcsnyílások is körökké nyalódnak.
Munkadíjat/órát nem tudok, én magamnak szereltem.
*Az ebben a készletben található csapágy az egyetlen jó minőségű az utángyártottak közül, mással nem érdemes próbálkozni.
**Az összes felsorolt futóműalkatrészt párban illik cserélni. -
footy
addikt
arra hogy halkabb a szivo nem vennek merget. A turbosak altalaban halkabbak mar csak azert is mert a gazok nem aramlanak ki szabadon, hanem turbo az "utjukat allja".
Ehhez meg hozzajon az is hogy nem kell porgetni hogy menjen igy altalanossagban ugyanahhoz a dinamikahoz kisebb fordulat is eleg. -
-
BigBlackDog
veterán
Nekem háromhengeres szívóbenzinnel jutott (csereautóként, szóval az állapota nem éppen újszerű volt
) . Helyi közlekedésre jó autó lehet, azt nem tagadom (kicsi, keveset eszik, de azért megy is 50-60 km/h sebességig). Matizt-Sparkot nem vezettem, így nincs összehasonlítási alapom. De egy Fiestához-Corsához képest nem jött be (de nem is egy kategória, ha jól rémlik).
-
Minden H4esre igaz (amit főként a japánok szeretnek), hogy:
Tompított H4: 2200 lumen
Tompított H7 (és társai): 3000 lumen
Refi H4: 3600 lumen
Refi H7 (és társai): 6000 lumen
+ 1,3%os a H4esek jellemző lejtése, 1,0 a H7esek jellemző lejtése, azaz messzebre is világítanak, nem csak erősebben.Konkrétan nálunk az utolsó két autó a bő 1 millás mezőnyben a Jazz és a C3 volt (2018ban). Jazz H4, C3 H7+H1. Mindkettő a maga kategóriájában jól világít, de mondjuk abszolút skálán ahol 10 egy jó xenon szett, ott mondjuk 6ot adnék a C3-nak, és 2-őt a Jazznek. Nekünk ez is fontos szempont volt.
dj79: Olyannak mond, aki ezeket nem ismeri. Ülök Vitarában is eleget, meg van 208asunk. Nagyon nem egy liga, a 2008 (első, hogy igazságosabbak legyünk) ég és föld a Vitarához képest. Sokszor kifejtettem, most nem offolnék. Akinek tetszik, vegyen Vitarát, csak utána ne üljön be másba.
tboy93: I30 1.5, vagy Ceed, az majdnem japán
-
Pont ez miatt kell mindenképp kipróbálni az üléseket
. Mindenkinek egyed preferencia, mi a kényelmes.
(én a VW alap-ülésektől kapok derékfájást; még az alap, de már deréktámaszos is katasztrófa nekem - Golf Variantban próbáltam, 60 km után kész voltam tőle...)
Fú, a régi Galaxy, meg S-Max. Nem extra golyómaszírozós ülésekkel, csak olyan sima mezei ülésekkel (ott ugye alap a deréktámasz) is nyugodtan vezettem 250+ km-t megállás nélkül, és nem kihajtogatva szálltam ki. -
BigBlackDog
veterán
Az összefoglaló táblázat szerint a Polot elvileg lehetséges könnyen nyitni és indítani is kulcs nélkül a teszt alapján, a Golf 8-at nem. És tény, hogy a Polo mindig nyitotta az ajtót, ha meghúztam a kilincset és nálam volt a kulcs. A Golf 8 eléggé rapszodikus. Vagy bizonyos tétlenség után letiltja a kulcs nélküli nyitást, vagy kulccsal történő zárás után nyitni is csak kulccsal enged. Még nem jöttem rá.
-
-
tboldi
nagyúr
Az általad linkelt német wiki cikk mégis egyben taglalja őket.
Igazad van egyébként, hogy nem közvetlen utód, de a gyári cikkszámkatalógus is egy kalap alá veszi. Meg egész Európa-szerte 2-esként találod meg a GD-t az alkatrészkeresőkben.
-
-
prsq
aktív tag
-
tboldi
nagyúr
Ha pluszban odaírják, akkor persze, meg valamelyest lehet is ebből következtetni az új Jazz motorjára. Csak arra próbáltam rávilágítani, hogy ez az 5 betű önmagában nem mond semmit, mert szó szerint mindenre ráírják, ami nem karbis (pl. erre az 1985-ös CRX-re is).
-
zolee3000
tag
Jogos. Figyelmetlen voltam. Csak akkor azt nem értem, hogy miért kell bele a részecskeszűrő, hogy teljesítse az emissziós normát?
Az itteni leírásból úgy látom, hogy a hybrid CR-V 2-literes motorjához is van GPF.
tboldi: Nem vagyok Honda-expert, ezt a terminusukat sem ismertem.
Vhol most ezt találtam: PGMFI/PGM-FI = Programmed Fuel Injection is the name given by Honda to a proprietary digital electronic fuel injection system for internal combustion engines with port injection.
-
mirci18
addikt
Igen.
Régebben is úgy voltam vele hogy kisebbet nem vennék mint a mostani autóm.
A méreteim miatt. ezért is lett a második autóm a Dacia Stepway kialakítású tehát magasított.Nyilván a wagon r nem egy nagy méret de több kisebb autó is van nála amire nem akartam volna elcserélni minden áron.
tboy93
Köszönöm a választ mindenképp így teszek mert mint írtam ebben az árkategóriában kis ráfizetéssel jobbat olcsón fenntarthatót nem kapsz. -
Dare2Live
félisten
Jól leírja az egyterű előnyeit....
de ha vki ebből él, megvannak a kapcsolatai, cikket ír használt autóról nem tudom miből állna egy/két Kia szakit felkeresni, megkérdezni a hibákról, nem csak a népitéletet 1h alatt átlapozni...Engem pl tényleg érdekelne, hogy az 1.4 lánc/láncfeszítő probléma meddig érinti az 1.4et. Ceedes cikkből de Vengaban is az van. Az első évjáratokban a láncfeszítőkkel adódott probléma, amit a gyár orvosolt. 5W30 teljesen szintetikus olaj használatával nincs gond vele, a 10W40-es kenőanyag nem felel meg a motoroknak.
és esetleg bár nem találkozok vele 1.6 gammat is érinti?De ott a cikkben említett Az erőátvitelben a kuplung kinyomócsapágyára detto meddig kell figyelnk minden modellnél! Elég lehet utólag bezsírozni, de nem egyszer csak a csere hozott megoldást. ez is tipushiba sok régi Venga/IX20at érint. Újakat elvileg nem. Elvileg mert lehet még csak nem jött ki. Erről se írt semmit. Meg van még pár kis ezaz amit ha megkérdezett volna egy két 10éve Kia/Hyundai szervizest le lehetett volna írni és akkor tényleg sokkal-sokkal hasznosabb cikk lett volna.
Had ne mondjam mennyivel többet ér a vezess.hu-s cikk nekem... vagy annak aki ilyet akar használtan venni.
-
cousin333
addikt
Lejárt a szerkesztési idő
"Nagyobb akku= magasabb ár, hosszabb töltési idő"
Az ár nem növekedik olyan jelentős mértékben, mint a kapacitás. A hosszabb töltési időt nem tudom hova tenni: természetesen tovább tart teletölteni, de messzebb is mész vele. Ugyanakkora távhoz ugyanannyi töltés kell. Kivéve DC töltőn, mert ott még jobb is, ha nagy az akku, hiszen az ideális tartományban (20-80%) gyorsabban tölt.
"nehezebb autó=nagyobb fogyasztás"
Erre pont most olvastam egy cáfolatot, ami szerintem hülyeség, de az biztos, hogy az EV-nek ez kevésbé fáj, mint a visszatöltés nélküli benzinesnek.
A hatótáv kevésbé érdekel, mert ahogy most számoltam, egy papíron kb. 200 km-es hatótávú villanyautó (valóságban vegyük a felét) egy hétre elég lenne egy töltéssel."
És mi ezzel a baj? Az akkuk élettartamát elsősorban töltési ciklusban mérik: nagyobb akku -> kevesebb szükséges ciklus. Ráadásul így könnyebb az ideálisnak tekintett 20-80% között tartani. Vagy a még jobb 40-60-ban. A megadott fogyasztási értékek városban teljesülnek a legvalószínűbben, szóval az az elvi 200 tényleg kb annyi, de még hőszivattyú nélkül, télen is lesz 140-150 km. Vagy még több (30 kWh kapacitással számolva).
-
cousin333
addikt
"De, én is pont ezt mondtam. :-)"
Te igen. De a válasz nem is neked szólt, hanem zolee3000-nek, aki nem így fogalmazott.
"Lehet. Egyelőre. (Meg azért is, mert nem számol, hogy mennyit is jár vele valójában, csak a hatótávpara van, júj nagy akku kell, mert mi van ha... Véleményem szerint a villanyautó elsődleges és ideális terepe (jelenleg) a nagyváros. Illetve annak kéne lennie."
A villanyautó elsődleges terepe most is a város, éppen azon okok miatt, amit mondtál. De az lenne a célja, hogy alapvetően városban szaladgálós autó legyen, de nem az elsődleges benzines/dízel mellett, hanem helyette. Mint egyedüli autó. Ehhez pedig nagyobb akksi kell, és itt jön a lényeg: ehhez nem kell mindenáron a 6-700 km, sokaknak legtöbbször elég a 2-300 is. Szinte mindenre.
"És ha elég sokat adnának el, akkor az ár is lejjebb mehetne."
Ez zajlik most. A keletkező árelőny most elsősorban az akkuk méretének növelésére megy - ez az, amit te nehezményezel - de a feladat most az elektromos autók elfogadottságának növelése, amihez univerzálisabban használható autók kellenek, főleg ennyi pénzért. Nem véletlen, hogy az újfajta gondolkodást a Tesla Model S hozta meg, ami se nem kicsi, se nem visszafogott teljesítményű városi autó. Ha aztán megvan a mennyiség és a bázis, akkor lehet diverzifikálni, kicsi városi autó, pick-up, kabrió, kombi...
"Igaz, ezeket is néztem. de ezek jellemzően mind nagyobbak (Kivéve a már említett veterán czero/ion/miev). Meg mi is van a Leafen kívül? ;-)"
Hát, van a Leaf, meg a Leaf. Esetleg még a Leaf
. Viccet félretéve, a teljesség igénye nélkül: czero/ion/miev, Leaf
, e-Up, BMW i3, Zoé kis akkumulátoros verziói, esetleg e-Golf. Persze használtan, mert így még olcsóbbak, mint egy új kicsi akksis lenne. Nem tudom, a "nagyobb"-at mire érted, de ezek mind akkumulátor, mind fizikai méret alapján is kicsinek tekinthetők.
-
Gaben92
őstag
Nem. Úgy van ahogy írtam. Mikor bedugod nem “erőlteted a töltést”. Nyilván azért dugod be mert le van merülve és szépen nekiáll az elektronika tölteni de azt egy szabályozott görbe szerint teszi. Mikor már egész jól áll az SoC (State of Charge) lejjebb veszi a töltőáramot, az utolsó pár százalékot pedig csak csepegteti majd lekapcsol. A vezérlőrlektronika teszi a dolgát, te csak “biztosítasz neki kaját, de ő dönti el mennyit és milyen gyorsan eszik”.
-
Gaben92
őstag
“az a véleményem, hogy ha a userre bízzuk a töltést, az csak árt az akkunak, az autó okosabb”
Az autó okosabb, csak egy dolgot felejtettél el. Te mint user adod az engedélyt az autónak a töltésre minden esetben, de onnantól az autó végez mindent, ha PHEV, ha nem. Normal hybrid esetén a “mostantól tölthetsz” az a pont amikor megnyomod a Start gombot, PHEV-nél pedig mikor bedugod a töltőt. Teljesen mindegy, hogy mi az energia forrása (motor vagy konnektor) az autó fogja eldönteni, hogy mit csinál az akkuval. Az akkunak mindkét esetben ugyanannyit és ugyanúgy tud ártani a user. Lerakja hónapokra a gépet csutkára merült akksival. -
kisza25
félisten
Mondjuk azért más kategória egy skoda citigo/eup ban ülni, mint egy lexus/bmw/merci/volvo phev-ben, akinek ekkora autóra van igénye és ilyen minnőségre, az nem fog egy legalja eup/citigoban aszalódni, és mellé venni egy utazós dieselt, mert sokat megy hosszú távokat is és a családot is ezzel viszi nyaralni... meg esetleg meg is kell jelennie bizonyos helyeken, ahol számit miből száll ki.
Minden autónak van kompromisszumma, a legkevesebb egy phev-nek.
Abban az esetben, ha nincs olyan nagy autóra igény, de sok a városozás és 200-300 km-nél ritkán megy többet, annak jó lehet pl egy kona electric.
Csak egy autó nagyon sok esetben nem logikus választások alapján van megvásárolva, hanem mert az tetszik, a környezet igényli...(Példa párom főnöke mióta van skoda oktavia rs, azóta 3-4 évente azt vett, de most olyan körökben mozog, hogy vett egy volvo s90-et, mert meg kell jelenni vele)
Egy új plug-in autó vásárlása szalonból presztízs kérdés. -
dj79
senior tag
Talán. De egyelőre sok autóipari ember szerint úgy tűnik, hogy pár műszak ki fog maradni minden EU autógyárban, így a kínálat-kereslet hasonló szintre fog beállni. Nem lesz kis rumli, ha a győri Audi letérdel 3 hétre. Bár nem is gyárakkal lesz gond, hanem a kisebb beszállítóknál, főleg, ha elrendelik az iskolai, óvodai, bölcsödei szünetet.
-
tboldi
nagyúr
Az egyik képaláírás így szól: "Ragadós a kormány, jobb lett volna megtartani a Jazzét".
Nem ugyanez van 2002 és 2005 között az összes Jazz-ben, valamint 2005 és 2008 között az 1.2-esekben?
-
tboldi
nagyúr
Dehogy több idő a lökhárítót levéve! Épp ellenkezőleg.
Én 2x cseréltem eddig izzót a hivatalos módszer szerint, mindkét alkalommal 3 órán át szoptam vele. Ehhez képest a lökhárítót lekapom pár perc alatt.Oké, nálam van 2 nehezítő tényező is: a kerekek egy centivel kijjebb vannak (ET43 a gyári 53 helyett), és az autó is 3 centivel közelebb van a talajhoz, így a gumik is a dobbetéthez.
(#181796) prsq: Mint írtam, nincs semmilyen tapasztalatom gyereküléssel, csak annyi, hogy huszonvalahány évvel ezelőtt ültem egyben egy Skoda 120L hátsó ülésén. Meg talán egy Volvo 343-én is, de lehet, hogy addigra már nem kellett.
-
Amit Qru írt a fenntartásról az nagyon igaz! Sajnos nem olcsó az audi allroad fenntartása. De én feltétlen híve vagyok.
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, elöl-hátul nyitott difi, középen meg egy elektrohidrauliks tengelykapcsoló ami 10-90%-között tudja válzotatni a nyomatékot az első és a hátsó tengely között. Ettől "komolyabb" rendszert max egy Audiban kapsz. Ott van torsenes Quattro hajtás de egy Audinak a fenntartása kicsit több mint egy Suzukié.
Ha kell a felező akkor Subaru Impreza:
-
Qru
MODERÁTOR
Suzuki Ignis 4X4, a Subaru AWD rendszere van alatta.
-
-
Dare2Live
félisten
sztem átlag 99% nem engedheti meg magának, hogy pár év után cseréljen. Pont azért vannak tömve az utak 18-2xéves bontószökevényekkel mert nincs pénz nemhogy újra de egy 6-8évesre sem. Hiába drágább esetleg hosszabb távon az üzemeltetés.... rövid távon beleborít 100-200kt újra megy 1évet, áttolják műszakin...
Amúgy kiváncsi vagy elektromos merre halad. Musk 2021re igérte, hogy nem csak az autó, az aksi is bírni fog 1millió mérföldet... persze nála a 2021 az inkább 2023-2024... de drukkolok.
-
-
Dare2Live
félisten
Berendeltem a Vengat egyik utolsó lesz az enyém össz van 20db eladatlan még MOon. 1.6 szivó izé multi port injection digit klíma, tolató kamera, radar, ülés, kormányfűtés....
ami hiányzik az a panoráma tető és a kulcs nélküli indítás.Néztem pár használtat is de bejojozott a szemem a 3misi alattiaknál... ülés kiült, cigivel kiégetett, cigiszag, elektromos dolgok vagy működnek vagy nem, kédergumi kiszakadva, motor nivopálca ~30%on, láthatóan minden vonal összevissza van... egész elképesztő roncsokat árulnak 2-3misi között.
Lehet 3misi felett vannak rendben lévők, de 4.5 az új 7év garival...Amitől viszont hülyén néztem az az üzembehelyezési díj 200K. Végül 150Kba kiegyeztünk de az is rablás. Remélem nagyon rendesen üzembe helyezik 150Kért.
Ami miatt végülis Venga lett az az, hogy feleségem aszondta neki kényelmesebb + rövidebb és még a 440literes csomagtartó is csuszással bővíthető 510re. Nekem a Suzuki az 1.4turboval szimpibb volt... "de nem enyém lesz." Lett még volna versenyző máshonnan is de az extrak+turbo+jobb minőségérzet úgy itéltük meg nem ér meg +1.5misit.
szerk: rendeltem még csomagtértálcát, kilincs mögé fóliát, csomagtartó mögé fóliát, kell még küszöbre legalább én oldalamra fólia, kartámasz, vmi hó/vízbiztos szőnyeg... meg majd késöbb vmi tetőzsák, esetleg tetőcsomagtartó brutál zsákkal.
-
Dare2Live
félisten
Köszönöm szépen!
Vengan most azért gondolkodom, mert ha jól emlékszem csúsztatható a hátsó sor mint yarisnál, én nem vagyok nagy 180cm 88kg, feleségem 167cm 50kg, két kisgyerek mellett ha kell tudnánk még nyerni kis helyet ha egy 5-10cmet előre toljuk üléssort.
Honda Jazz mért esett ki?
-
Dare2Live
félisten
Szélt, hoszt és magasságot is minimunak mértem. Tehát 72cm a mimimum. Ha ajtónál görbülést is végig mérném akkor 78cm. A többi ugye nem változik, tehát nem probléma a mérés.
Magasságot viszont elírtam, azonnal kbukott újramérésnél. Összesen 61cm. Csomagtérpadlóval 48cm.Nincs pótkerék,defektjavító készlet. Egy jó nagy üres hely van némi hungarocellel. Ahova anno amikor még nem sporoltak gond nélkül befért egy pótkerék....
Más: Viszont beszélgettünk egyet, Szept 18tól lesz SX4 ISGvel is. Ugyanaz a rendszer mint az eddigi 12Vs ami swiftben is van csak jóval erősebb 48Vos kivitelben. Swiftnél a 12vos +200kba kerül és +3le/50nmet -10% fogyit ad. SX4hez uez jön de 48Vos lesz, nagyobb akuval.
Innen már nem fix csak tippek: Forint árfolyam nem segít az áraknak. ISGs 48Vs SX4 elvileg kb 250Kval lesz drágább mint sima és kb/nagyjából +20le/100nmfog adni. Motor elvileg nem változik, ill nem tudnak róla. Innen lehet, hogy amíg aku bírja tudni fogja a 160le/320nmet. Az izmos.... nem elég majd, hogy kátyus az út még azokat a nyomoronc TDIseket is kénytelen lesz az ember kerülgetni. -
Dare2Live
félisten
Ha belefér tudsz mérni méreteket? előre és hátra tolva is?
SX4 SCROSS felső csomagtérpadlóval: 72*102*60 = 440l
Támla hátrafele dől ebből levesz vmit viszont hátul kerék mögött szélesebb 102 helyett 130cm széles.
Sajnos csomagtérpadlót nem raktam alsó állásba így nem tudom mennyi, de lehet beugrok ma hazafele és lemérem.Hévégén lehet le tudom mérni egy IX20ét de még nem tuti és azért nem 100% Venga méret.
kb ez a két tipus játszik most nálam. Venga előnye, hogy 22cm rövidebb, picit olcsobb. SX4ben a motor él, picit jobban eszik és elvileg nagobb a csomagtartója. Vengát azért vetettem el egyértelműen mert csomagtér... és kb ezért cserélnék kocsit amúgy jó a yaris.
-
tboldi
nagyúr
Szerintem egészen csendes, simán lehet beszélgetni normál hangerővel, habár én 120-as Skodán, 343-as Volvón és Suzuki WagonR+-on szocializálódtam, azokhoz képest bármi halkabb.
Nekem egy 1.4-esem van, általában havi egyszer pályázok vele Mosonmagyaróvártól Győrig (meg vissza), de volt már hosszabb utam is vele - engem inkább az ülések fárasztanak el 2-300 km után.Mondjuk az ajtókat és az A-oszlopokat hangszigeteltem 1-1 rétegben, valamennyit csak számít ez is.
És a motorháztetőn, illetve a tűzfalon is teljesen ép a gyári borítás, nem rágcsálta (még) meg semmi.Ja, és tapasztalatom szerint 140-nél picivel halkabb, mint 130-nál. Gondolom, pont 4000-es fordulaton rezonál valami a sajátos frekvenciáján.
-
tboldi
nagyúr
Nem keverem, miért keverném? A 2005-től gyártott modellek már mind faceliftesek.
Vagy a "faceliften belül" is volt egy kisebb változtatás 2006-ban a magyar piacon? Mert ez nekem új infó.
A csati jött csak. A kábelt magam gyártottam egy PC-ház alaplapi csatlakozóiból és vezetékeiből ennek az ábrának a segítségével. Beledugtam egy jack-jack kábelt a csatiba, és egy multiméterrel szakadásvizsgáló módban megkerestem, hogy melyik pin hova való. Először ugyan sikerült megkavarnom a bal- és jobboldalt, de csak egyszerűen megcseréltem a két vezetéket, és voilá, azóta is faszán működik. Egy Tunai Firefly-jal bluetooth-on keresztül nyomom Apple Watch-ról a zenét.
-
tboldi
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Synology NAS
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Apple iPhone 15 /Gyárifüggetlen / 128GB / 12Hó Garancia / 90% akku
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest