Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz
hacki87 #175570 üzenetére
Benne vagyok a FB csoportban es atolvastam a kapcsolodo insigniaclub.hu forumot(ahol Ricsi a hazigazda) is. Reszben ezek (es mert van a csaladban opel szervizes) alapjan irom a fentieket (csapagy, olajpumpa). Mindig van 1-2 madar aki nem tartja rendben az autot es utana csak karog, de nem ezek alapjan kell altalanositani.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hacki87 #175570 üzenetére
az a diffi, hogy a Opel nem teljesen 1:1 vette at a Alfa/Fiat 1956ccm-s dizelmotort, hanem vannak benne aprobb modositasok a preciz nemet derek mernokok altal
az olajszivattyunal van egy gumitomites, ami idovel elkemenyedik es osszezomulve mar nem tomit jol, ott megy el az olajnyomas egy resze
ehhez le kell venni a kartert es kicserelni egy ujra
na ezt nem szoktak megcsinalni 10+ eves autoknal, aztan egyszercsak beut a szar
persze amikor meg KO, akkor hiaba csereled mar kimondjuk az Opel ezzel meg melle az M32-s ganevaltojaval jol leirta magat
ott is a ~3 liter helyett csak ~2.2 ment bele, mert uj sporolnak minden autonal kicsit, aztan lett egy valag valtohibas auto ez miatt
meg az egyik csapagy is kisse alul van eleve meretezve benne, meg a diffi sem vmi eros
van hozza mar modositott haz a nagyobb csapagyhoz, de... -
kisza25
félisten
válasz
hacki87 #172541 üzenetére
Nem vagyok márkahű, mindenből azt veszem ami tetszik/megfelelő az adott dologra.
A puntóval nem szeretnék felborulni, meg hasonlók, a többi kiszemeltel sem, de benne van, az a puntó elég papír, meg lehetőleg 2005utánit néznék, a suzuki swift sport tűnik a befutónak, de ahhoz meg még gyűjteni kell
Mondjuk punto fl-re ránézek, ránéztem régi hgt van 5db, fl egy darab sem. -
hobizoli
nagyúr
válasz
hacki87 #172543 üzenetére
facelift-set neznek belole, mert abban elol a nagyobbik fek van mar
meg jobb a lampaja is
na meg fiatalabb is 2003 vege korul volt a faceliftmultkor volt egy olyan CH-ban kormanyszervo* hibaval 140kHUF-nyi CHF-ert
, Abarth felnikkel + teligumik 16"-s alufelnin voltak
*azt itthon fruttiert megcsinaljak ezekben
-
#94529552
törölt tag
válasz
hacki87 #164848 üzenetére
Azért a poénkodást ne vedd annyira komolyan, pont annyira rozsdás a dákó, amennyire a képen látszik, és ez erre az egy példányra vonatkozik. A fotón egyik csavarfej se rozsdás, de a kerékagy és a féltengely, meg a kipuff is eléggé szépen korrodál. De ugyanúgy van aki többéves rozsdamentes madzagot hoz a sógoroktól, tehát van abban is kivétel.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
hacki87 #164591 üzenetére
Igen 17700 egészen pontosanMost nézem azt elírtam, nem 37 1 évre, hanem csak 27e, vagyis 2017-ben 2x1770 volt, most 2018-ra 2x 13516Ft. Casco-t meg most néztem, van az Aegon-nál ilyen ALLIN Casco, nekem az volt rajta 100-ba volt, msot nézem már csak 88 lenne, de mivel te nem is BP-en laksz, így neked 70ből lehet meglenne (de itt kikalkulálhatod), és 2.3-2.4 millára biztosítja a kocsit. Szerintem kössél rá egy ilyet, megéri.rbalint88, diegho: Igen tudom, csak a fiatal srác aki írt most mennyiért keres kocsit, legyen azért képbe hogy nem annyiról szól hogy megveszem és megyek vele, ha semmi baja nincs, akkor is viszi a pénzt. Ez persze oké hogy majdnem mindenki tisztában van, de nála nem így van ahogy látom.
-
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hacki87 #161779 üzenetére
ez egy sarga (volt), de az is 1.6 volt
meg volt egy masik sarga Abarth bodykit-s 1.4 16v is, azt a 182B6000-s Stilo blokkbol derivaltuk le 1.4-sre (80.5x78.4 1596ccm helyett 80.5x67.4 1372ccm) a drag szabalyata miatt (1000-1400turbo vs 1600-2400 szivo), boldogitani a hongdasokat Kiskunlachaza-n meg Tokol-nmondjuk azt nem tudtuk mitol lett ilyen érces a hangja, mert csak a motor lett kicserelve 1.4 8v-rol erre
a turbo, kipu minden maradt ugyanaz, de sokkal hangosabb is lett
meg meg is neztuk, hogy biztos fent van-e jol a helyen minden...es igena Rteam Laci-s 1.6-s motorja volt regen az enyemben, az a turkizzold 5 ajtos auto amugy 1.2 8v SPI 58lo gyarilag
a motor az CPS kovidugo, H-beam 4340 CrMo hajtokarral, azt meg en rakattam ossze ugy 2007-ben
ott a hatterben latszik az enyem szurke GT is egy pillantra, meg ott van Maria Magdolna is, Marea SW 2.4 10v JTD HLX is -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
hacki87 #160058 üzenetére
1. Még semennyire sem lépett életbe, majd 2019-től.
2. A német kormány meg akarja ezt akadályozni, szóval nem tudjuk mi lesz.
3. A kitiltás szmogriadókor lépne életbe, belvárosi részen, Euro6 alatti dízelekre vonatkozóan.
4. Stuttgart és Hamburg városában.
Hozzáteszem, hogy azért nincs olyan nagy para, mint ahogy ezt előadják páran. Van pénz lóvéra, nem idősek az autók.
-
w333
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hacki87 #151553 üzenetére
Megbízható tartós cserébe baromi sokat eszik. Városban a 11-12 litert simán beveri akkor is ha nem nyomod. Még azt szokták felróni hibájaként, hogy alacsony a hasmagassága így könnyen leverhető az alja.
Állítólag a tanksapka meg a csomitartó bovden hajlamos berohadni, meg van akinél volt elektronikai nyűg de semmi komoly.Szóval igazából a fogyin meg azon kívül, hogy nem megy nincs vele nagy baj.
-
-
Integrale
veterán
válasz
hacki87 #143983 üzenetére
Nem, de ilyen "ismerőst" én is tudok mondani. Már említettem, hogy a szomszédom VW szervizes, pontosabban már saját vállalkozásként viszi, saját autói két japán és egy német, nem szereti az olaszokat, de inkább venne 159-et, mint bármelyik honfitársát abból a kategóriából és korszakból.
159-ben csak a dízelek és a gyártás végi 1.8 tbi a saját motor, a többinek köze sincs az Alfához, ahogy a váltók nagy részének szintén nincs, elektronika nem problémás.Az ünnepek előtti kérdező 156-ot vagy 147-et akart, ezek pont nem ezredforduló utániak, ahogy ebből kifolyólag a GT és a 166-sem, a GTV pláne nem. A MiTo egy az egyben egy GP, a Giulietta pedig szintén jó (természetesen apró hibák vannak, amik nagyrészt garanciálisak).
De a nagy szakvélemény is úgy tartja, hogy a 2000 utáni új modellekkel semmi kardinális hűde probléma nincs, legalábbis nem több, mint a konkurenciával.
csupán csak ennyi. -
szabonagyur
félisten
-
roberto211
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hacki87 #142178 üzenetére
1. nem volt kiforgatva. 2. A nyomaték csúcs 1900-as fordulaton van, de a legnagyobb teljesítmény 4200-nál. Szóval 4000 előtt elváltva bénán megy.
1.-es padló, 2.-es padló, 3-as padló, 110-nél vége a 3.-asnak. 9-10mp és 100. Ha csak simogatod, nem gyorsul.
Minden sebességben tartod a piros tartományig. Nem lesz tőle baja, a rev limiter fejjebb van.
Kornélka: 170 ló, 400Nm.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
hacki87 #141873 üzenetére
Golf 4? 300-nál kevesebbért nem adnám,
200-ért meg én is vinném -
Qru
MODERÁTOR
-
Integrale
veterán
válasz
hacki87 #137532 üzenetére
Azert mert nem ertesz hozza!!!!
Ha valaki leirja, hogy a TSI egyebkent fasza, akkor az ugy van, es a korabbi/masok tapasztalata mar a sarokba van dobva, aztan mas leirja, hogy nem szopik a franciaval/olasszal, mar tobb ezer, szazezer km elteltevel sem, akkor kifogta/nem vallja be stb
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola G72 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Apple iPhone 13 Mini / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 84% akku
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest