- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Xmodule #174217 üzenetére
Nyugi egy hét múlva elfelejtesz váltani is és amikor vissza kell ülnöd ki fog ülni az undor az arcodra
MOD
(#174219) Declare: nem azt mondtam hogy nem számít a környezetvédelem. Csak ésszel kell csinálni. Hogy van az hogy pl Dániában teli vannak öreg autókkal is és mégis mindenki biciklizik városon belül? Igaz fával is sokan fűtenek még a fővároson belül is de nem szürke a levegő (jó oké elismerem tengerparti város de akkor is ott a sok ződ biciklis). Nagyon sokat jelentene ha az emberek egy része mentálisan fejlődne.
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #173973 üzenetére
8as Aisin van benne. Siman veheto ha nem rangat. (Atnezetni azert nem art) Egy olajcseret erdemes lehet meg belekalkulalni. A fogyasztas a spritmonitor szerint alacsonyabb az 2015-os automatanal mint a 2007 kezinel. A kevlar erositesu szijak eseteben siman lehet valos, de azert nem erdemes azt sem az utolso pillanatig huzni.
-
rbalint88
addikt
válasz
Xmodule #127240 üzenetére
magánvélemény, ennek megfelelően kezelendő: én biztos nem adnám el azt a kocsit, mert annál nagyobb érték nincs, ha van egy megbízható autód, amiben nincsenek rejtett aknák (két év alatt kijöttek volna). nekem a költségei nem tűnnek olyan veszett magasnak, még itthonról nézve sem. vehetsz 1M-ig bezárólag egy valamit, de azzal több szívás lesz, plusz ugye nem lesz olyan jó kocsi. nem tudom mennyire vagy beakadva a motorozásra, de az kb ugyanannyi pénzt el fog vinni. fogyasztásban szinte egál, gumit jobban eszi, lánccal 'szakodni kell, gyakoribb olajcsere, stb stb stb.
-
hdman
őstag
-
frame>24
addikt
válasz
Xmodule #113536 üzenetére
Egy "félig autóbuzi" (Hyundai-os) ismerősöm erre (hsz első mondata) épp tegnap azt mondta, hogy nem hinném, a franciák mennyit fejlődtek elektronikában és hogy ezzel párhuzamosan a japók mennyit romlottak. Hogy szerinte ez egy 20+ éves beidegződés. (mint ahogy a hazai német autó kultusz is)
Szerintetek? -
-
válasz
Xmodule #113536 üzenetére
Arra figyelmezz hogy az 1.6 dezsőkkel még viszonylag kevés az élettartam tapasztalat. Ami elmondható VAG ágon, hogy 100-150k km alatt az 1.6nak a turbója lekonyul Mágus2 szerint. Nem látom okát hogy miért lenne másként más gyártó modelljénél. Jellemzően két dologra vágyik az ember: kicsi fogyasztás és jól menő autó = kis motor gyilkolás.
A C5 nem kicsi, oda kell a 2.0. Nekem 3.0 tdi átlag 8 litert fogyaszt. Ha nem városban használom, akkor 7 liter inkább. Szerintem vállalható kompromisszum, de a 2 literes dízelek jellemzően inkább 6 literrel mennek. Hidd el, megéri az az 1 liter plusz. -
válasz
Xmodule #113445 üzenetére
Én azt a tanácsot kaptam hogy nem szabad a fordulatot leejteni mert akkor a kuplungolással a rugók nagy terhelést kapnak a nyomaték különbözet miatt. Javasolt 2k környékén tartani (vagy felette picivel) a fordulatot. Egy modernebb cr dízelnél pl 2-2,5k rpm az ideális használati tartomány neki.
-
-
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #113218 üzenetére
A Duster nem csak puritan, hanem a minosege is silany. Ha sporolni akarsz akkor vegyel egy Kia Ceed(1gen) 1.6 crdi-t. Ennek stabil a befecskendezoje, nincs kettostomegu lendkereke es lancos a vezerlese.
-
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #113156 üzenetére
Az automata es az alacsony fogyasztas ritkan jar egyutt. En ezt kiejtenem es vennek egy Kia Ceed 1.6 CRDI-t (2009-2012)
A Prius2 is jo auto, de engem irrital ahogy gyorsul azert nem ajanlom, mas reszrol ha napi 120km-t ingazol, akkor annak joresze gondolom autopalya, oda pedig diesel kell. -
gaborbol
őstag
válasz
Xmodule #113165 üzenetére
Ezt szoktam mondani en is masoknak, hogy lehet belelapatolni a penzt rendesen komolyabb hibak nelkul is.
"Premium" auto kortol fuggetlenul premium alkatresz arakkal jar. Nem tudom, hogy ebbol a penzbol nalatok kapnal- e esetleg egy Prius harmast, arra az ado is biztos olcsobb, fogyasztasban is ott van, meretben nem hatalmas, de nem is kicsi.Nekem is hianyzik az s80, de ahogy mondod 2-3 ev alatt benyelt 300k-t csak az elso futomu alkatreszarban. A Prius ketto meg egy ev alatt egy db ketekcsapagyat meg egy utaster ventit valami vicc aron, es akar mikor tankolom rohogok a kutnal.
-
válasz
Xmodule #113156 üzenetére
Még egy opel ötlet.
Ugyanakkor csak ideális körülmények között hozza a jó fogyasztást.Viszont van olyan is amit Kalandor vett: Octávia
-
kalmanchris
tag
válasz
Xmodule #104448 üzenetére
Nézd meg rendesen, a bal eleje gyanús. Ferde a mocitető vonala. Szóbeszédekre ne hallgass, nekem is franciám van. Elektronikai probléma eddig az izzó csere volt, mondjam hogy sz.r?
Ezt a típust nem ismerem, TC szerint nem jó autó - bár amiket néha ott írnak... - talán valaki hozzáértőbb mond róla véleményt és nem csak azt, hogy ne vedd, mert francia. Ajánlanám, hogy kérdezz körbe 407-es fórumokon. Tudnak segíteni az esetleges típushibákban és hogy mi a jó és rossz benne. Ezután tudsz mérlegelni. Az biztos, hogy szép! -
-
-
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #91330 üzenetére
Ahh, nagyon cool, ráadásul ezüst. Grat hozzá még egyszer.
Érdemes a fényezést óvni, 2-3 havonta egyszer lewaxolni, illetve a bőrt szintúgy lekezelni és sok sok évig nem fog kikopni, kirepedezni.
Javarészt hosszú távú fogyi tapasztalataim vannak, 110-120-as utazó mellett 6 - 6,5 literből simán kijön, de ez ugye 5 seb., a tiéd 6, ami még gazdaságosabb üzemeltetést eredményez.
-
-
válasz
Xmodule #90822 üzenetére
Lehet h Svédország más, de azért ott is van egy nagyon fontos vásárlási szempont. Nem km-t hanem állapotot veszünk! Soha semmit nem hiszünk el bemondásra , nem még Svájcban sem, hanem megvizsgáltatjuk és függetlenül mindentől a vásárlás után leszervizeltetjük hogy még feledékenységből se lehessen az autónak baja!
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #90787 üzenetére
A lupo nem egy jó ár/érték arányú autó, hogyha rá vagy kattanva nagyon csak akkor érdemes megvenni.
Egyébként kicsi, puritán, túlárazott. Elsőként jó lenne ha eldöntenéd mekkora autó kell. A V70 és a lupo az nagyon a két véglet. Ha nincsenek extra igényeid akkor valami kompakt is megfelelhet, akár puttonnyal vagy anélkül. -
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #90785 üzenetére
Esetleg egy Lupo 3L Dizel? Az pont kijönne 1.2M ból 200ezer km-el olyan 2001-2002 es modell. Ez automata es 3L/100km alatt van a fogyasztasa. Ez a fogyasztas mondjuk eleg durva szeirntem. Föleg egy tankal mennyi km-t megy. Persze tudom ez kis auto en mondjuk nem vagyok nagy ember. Csak erdekesseg keppen. Igazabol erröl a 3L motorrol sokat nem tudok. Mennyire tartosak stb.
-
parandroid
félisten
válasz
Xmodule #90785 üzenetére
Citroen Saxo dízel. Olcsó, kicsi, nem fogyaszt, a világ végére is elmegy.
Mondjuk én valószínűleg benzines C Corsákat néznék, de biztos, hogy naponta ekkora távolságnál már jobb beruházás egy gázolajkályha. Vagy Yaris, annak van is talán épkézláb dízel-motorja, de majd mondja, aki ért hozzá. Ha amúgy ennyire nincs preferencia, akkor tényleg érdemes jó sokféle autót megnézni, és azt venni, amelyik a legjobb állapotban van a pillanatnyi kínálatból, vagy valami extrát tud a többihez képest (számlával bizonyított friss felújítás, igazolhatóan extrém keveset futott, limitált szériás Colin McRae aláírásával, vagy mittudomén).
p
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90683 üzenetére
Ha holnapig ráér megnézem mit ír a szervizkönyv 220k-s szervizre.
2008-as? Akkor elég fiatal, főleg az első körben belőtt árkategóriához képest.Nem lehet a V70-hez hasonlítani, teljesen más autó. A 2.0 PDTDI-t aki kattint kettőt a Google-ban, messziről elkerüli. Közel sincs megbízhatóságban.
Qru
A 140 - 170 ló az a 2.4 szívóbenzin, ő dieselt nézett. D5-ből 126, 163. 185, 215 le-s verziók léteznek.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Xmodule #90683 üzenetére
Nem olyan tartós és "elnyűhetetlen" mint a 2.4 D5. A kettőstömegű ebben is benne van ami jelentős költségnövelő tétel ha cserés (már pedig előbb vagy utóbb de cserélni kell), illetve a DPF állapottól függően okozhat galibát/extra költséget. Ennek telítettsége bevizsgáltatható amúgy. Ha kell tudják takarítani de ha nagyon el van tömődve akkor cserélni kell ami megint egy csinos összeg.
Más buktató így hirtelen nem jut eszembe...Viszont a jó hír, hogy ez a 140-es meg a 170 lovas között csak szoftveres különbség van, tehát egy egyszerű ecu újraírással nyersz nem is olyan kevés extra kraftot (már ha ez szempont).
-
giigz
veterán
válasz
Xmodule #90683 üzenetére
2.4 D5 után a 2.0 TDI vicces egy motor...
A 220k-s gondolom egy nagyszerviz, vezérléssel, folyadékokkal, olaj, szűrők, gyertya, ilyesmi lehet, nem hinném, hogy kis olajcserére gondolnának... Viszont még ezzel együtt is, ha jó az autó, akkor arra azonnal le kell csapni, utána sok évig tökéletes lehet
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90574 üzenetére
A 90498-ban mar leírtam h ugyanarról a blokkrol van szó 185le-ig, es h tipushibamentes mind.
Hat, az 5 literhez igencsak kímélni kell, de képes akar 5-tel is beérni.
Motortartobakokra valóban célszerű figyelni, ezeket elképzelhető h hamarabb elfogyasztja, mint egy kis ccm-es benzinmotor, index fórumon cseréltek a közelmúltban többen is, de ez velejar.
A vibralas hol jelentkezett amúgy, mar alapjáraton, vagy bizonyos fordulaton?
Azert nyugodtan ki lehet huzatni ezt a motort akar 4-5000-ig is ha bemelegedett, nem kell rögtön elvaltani.
Gaborbol jól mondja, ha nincs kint ismerős aki ért hozza, vidd el szakszervizbe es megnézik neked, de nézz meg meg párat es össze tudod majd őket vetni. -
gaborbol
őstag
válasz
Xmodule #90574 üzenetére
Legjobban akkor jarsz, ha elviszed a kiszemelt autot egy markaszirvizes atvizsgalasra-alapotfelmeresre es ott megnondjak a tutit. Lehet, hogy belekerul partizezerbe nalatok es a vegen meg sem veszed a konkret autot, de nagyon megeri az arat, mert legalabb nem szaladsz be valamibe aminek mar log a bele.
-
Kornel
veterán
válasz
Xmodule #90574 üzenetére
Ha így "laikiusként" vibrálást éreztél, akkor az a kettőstömegű lesz.
kuplunggal együtt kint simán számolhatsz rá 400k-t HUF-ba átszmítva.
attól még lehet jó egy kocsi, csak bele kell alkudni az árába.
szerintem mielőtt megveszel egyet, nézesd át valami profi műhelybe/szakszervizbe.
a 30k-s olajcsere meg egy fszság, felejtsd el ezt a példányt, keress olyat, aminek gondos gazdája volt, és ledobta 15 ezrenként az olajat. -
Verbat
csendes tag
válasz
Xmodule #90495 üzenetére
A Volvokban ülni a legjobb. Már a 850-esben olyan az ülés, hogy utána minden kényelmetlen - a térkínálat már csak hab a tortán.
Komolyan gondolkodtam, hogy kimentem az autóból az üléseket otthoni fotelnak, csak akkor nem lehetne eladni
Nálunk lassan körvonalazódik a megoldás, talán a héten meglesz a döntés. Majd megírom, mi lett.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90495 üzenetére
Ebben a mikrobuszban szerinted miért van Volvo ülés?
Dehogy Rönó, 100%-ban saját fejlesztés. Tovább nem akarom ajnározni, fél évig bújtam a netet vásárlás előtt, hidd el h az egyik legjobb diesel konstrukció.
VW diesellel szerelték annó a 240, 740-es szériát, de az nem tegnap volt...A 2.4D jelölést akkor kapta meg az egyébként 100%-ban D5-ös motor, amikor kihozták a kedvezőbb adóterhek miatt lefojtott, 126 le-s modellt. Cikk. Nincs köztük fizikai különbség, utólagosan ugyanúgy teljes biztonsággal módosítható 185 le-re. (A modder cégek hozzáteszem 220le-ig, 455Nm-ig - mint a legújabb D5 motorok -, javasolják a módosítását.)
A D5 jelölés 163, 185, 215 le-s (csak a legújabb) teljesítményt jelenthet. A fentebb írt pénzmagért a 163 le-s fog beleférni, de ahogy írtam, van benne tartalék, ha kevésnek éreznéd teljes biztonsággal emelhető.Általánosságban elmondható, h az összes saját fejlesztésű motorjuk típushibamentes. Szívóbenzinek szögegyszerűek, de a turbos erőforrásokra sem panaszkodnak.
Egyedül az automataváltóra kell odafigyelni, de véleményem szerint inkább jobb elkerülni az 5 seb. Geartronic-ot. Vagy, ha bevállalod maradjon a zsebedben 5-6-700k, elrakva a váltóra. A minimum ezesetben h vásárlás után rögtön egy szűrő - olajcsere a váltóban és célszerű teljesen kipucoltatni szakműhellyel.
Turbo benzinmotorok papíron mindig kevesebb fogyit ígérnek, de ez a gyakorlatban aligha teljesül.
spritmonitor.de-n rá tudsz keresni 1-1 modell fogyasztására. Arra figyelj, h állítsd be mindig a le-t és a váltó típusát is. -
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90465 üzenetére
Ugyanígy megy itt is és még a feltöltési mennyiség is stimmel.
Valami ilyesmivel jól járnál szerintem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Xmodule #90447 üzenetére
Haver S60 2,4 D-jében most van 560k km. Semmi baja pedig a sokat szídott 5 sebességes ótómata van benne (kezd kicsit hülyélkedni a váltó igaz de még megy/egyben van az is). Szóval a 200k km (ha valós) az még semmi, a legrosszabb esetben is az életciklusa felénél jár az a motor.
tboy93: Ez így nem más, mint egyenrangú utak kereszteződése, tehát jobbkéz szabály... Ha egyszerre értek oda arra is van vonatkozó iránymutatás a KRESZ-ben. Ilyenkor az egyik félnek le kell mondania az elsőbbségéről.
Gergőke88: Sokáig használtuk családi autónak a Jazz-t. Nyaralás 4 fővel sima ügy volt. Nem kicsi az az autó csak annak látszik.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90447 üzenetére
V70-ben tény h sokkal több a hely, mint a V50-ben.
Alkatrészek árak biztosan olcsóbbak, mint a BMW, Merci, Audi trióhoz, ráadásul te ott vagy Svédországban, tuti hozzájutsz mindenhez sokkal kedvezőbben.
Qru
Mind home videó.
Nagy részüknél nem lett lepróbálva előtte, h vajon felsül-e az autó, vagy nem.
Egyik nagy kedvencem még.Nyilván, ez már túlzó, nem ilyen környezetbe való, de meglepő mód, teljesítette az emelkedőt.
-
válasz
Xmodule #90447 üzenetére
Minden autóra oda kell figyelni. Használtnál a bmw sajnálatosan nagyobb lutri: itthon hajtják mint a szódás a lovát, majd ha költeni kell rá, eladják inkább. A volvo itthoni közönsége sokkal megfontoltabb a járműkímélés kapcsán. Persze ezek csak előítéeletek, de az esetek többségében alappal.
-
footy
addikt
válasz
Xmodule #90432 üzenetére
Ahol tipikusan sokat esik a ho, ott a hatsokerekhajtas nem elony.
Ezek a Volvo kocsik azért ritkán fogyasztanak 10l alatt. Dízelmotor meg nem túl szerviz igényes?
Olyan nincs, hogy egy marka sokat fogyaszt. Az egyes modelleket kell megnezni, hogy adott motorral mennyit fogyasztanak. A Volvo C30 1.6D-vel akar 5l alatt is el lehet jarni, viszont egy S80 T6 nem fog 10L alatt fogyasztani.
Azert kaptal ajanlasba 2.4D motort, mert az a legjobb volvo diesel jelenleg. A helyedben a volvo V50 D5-ot keresnem. -
-
Xmodule
őstag
válasz
Xmodule #90370 üzenetére
Bocsi tényleg elfejejtettem pár dolgot. Szoval elöször is svédben lakom szoval semmi regado stb itt nincs ilyen. Régebbi dizelekre van elég nagy sulyado de ennyi. Legtöbbet egyedul utazom melo haza. Ennek ellenére kombi érdekelne elsö sorban de egy sedán vagy akár 5 ajtos is szoba jöhet. Kombi csak azért mert hátha kell alapon. De amugy bnömnek kombija van. évjárat olyan 2000 utáni inkább, km meg 150.000 max. Mivel ugye évente 35k -t megyek hamar gyulik. Csomagom csak egy szatyor meg egy háti táska van amit magammal viszek.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Xmodule #90370 üzenetére
Kicsit pontosabb elképzelést írhatnál még. Kombi, egyterű, sedan...? Évjáratban minimum elvárás?
mod.
Srácok, épített már be valaki utólag tolatóradart? Pesszimista vagyok az ilyen 5-6000ft-os szettekkel szemben. Korrekt, megbízható, minőségi szett vajon honnan indul?
Első körben ezt néztem, de azt sem akarom, h lehúzva érezzem magam. -
Új hozzászólás Aktív témák
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i7-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Samsung S23 Ultra 8/256GB Jótállás: 2027.02.16.-ig
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest