- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
Sziasztok,
Elgondolkodtam a cserén. Munkába járásra használom leginkább az autóm - tehát egyedül, így elég lenne egy kisebb autó, és mivel munkába járás ne egye meg az összes zöldhasút pénztárcából.
Autópályán járok be, így az alapmotoros kisautók kiestek, 130-as utazónál ugyanakkor nem kell több - csak azt érje el. A jelenlegi autóm 2007-es, ezért ennél öregebbet nem szeretnék, de 2007-es már jöhet vagy ifjabb ha van.
A keret pedig 1-1,3 milka.
Suzukit nem szeretnék, Opellel nincs jó tapasztalatom, amúgy nem zárkózom el semmitől, ötleteket köszönöm![ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #159475 üzenetére
Szeretem, csak sokasodnak a felhők. Közép távon az autó árának a felét rá kéne locsolni - és ha 1-3 éven belül eladom, akkor ezt senki nem adná meg az eladási árban.
10 év fölött pedig már ott lebeg egyéb random dolog és/vagy a korrózió is.Az kimaradt, pedig bele akartam írni eredetileg, hogy bő 20k kilométerre használom évente, így lehet dízel is megérné.
Benzinesek túlárazódása mondjuk jogos, ugyan annyiért tudom eladni, mint amennyiért 1,5 éve vettem sajátom...
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #159480 üzenetére
Kor nem aggaszt, ennyi pénzért úgy sem lesz fiatalabb - csak rosszabb lenne idősebbe ülni.
Punto 1.3-as 90 lovas dízel motorja mennyire ajánlott?
Kettős tömegű van benne, ha jól olvastam, az ha meghal zsebe nyúlós, azon kívül?Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz BigBlackDog #159571 üzenetére
Toyotában a jó dízelje van, a nagyobb az bajos - viszont kérdés, hogy esetlegesen 7 főhöz és 1615 kg saját tömeghez elég-e a 126 paci, én ezt gondolnám végig...
Többihez nem tudok hozzászólni.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz gzbotii #174119 üzenetére
Mindegyik generációs Aygo/C1/108 közös fejlesztés. Első generációnak váltója szokott széthullani atomjaira random mindegyikben.
Itthon nincs erre a kategóriára fizetőképes kereslet, ami akár honosítást visszahozta volna ezért már csak Toyota próbálja árulni 2. gent.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Doki16 #174465 üzenetére
Kisza-val értek egyet, inkább venném a Tipot, mint a Suzukit.
Amit meg a videóban mond vicces... - amikor tesztelik kis BMW-t, meg Mercit, akkor mindig az van mondva, hogy mekkora gagyi, az igazi az 5 meg E osztálytól van, aki alatta vesz az hülye. Most meg ez lett etalon.
Árakat nézve szintén sok kategóriával arrébb játszanak.Amúgy, hogy a videóhoz is szóljak másik oldalról: ha én új kisautót akarnék venni, akkor biztos, hogy az új 208-ast venném. Q-va jól néz ki, nekem nagyon kézre állt kis kormány-váltó...
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Johnny_vT #174736 üzenetére
Egyéni izlések és pofonok. Rajzoltak már szebbet DS-nél szerintem is, de még így is jobb mint a japánok kreálmányai (Mazdát kivéve, és írom úgy hogy japán autóm van) szvsz.
Kicsit németes lett főleg elejétől hátra, valakinek lehet pont az kell.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz rayoliviero #174782 üzenetére
Szerintem először is nézd meg őket élőben.
Véleményem: első kettő közül választanék ha egy évre kell.
Ismerős most akarja eladni Mondeo-ját, ránéztem mennyit ér, hát azt hittem Fordból nincs ennyi az országban ahány Mondeot feldobott... 3asból meg tudom hogy szintén rengeteg van, ismerős szintén nehezen szabadult tőle. Amikor el akarod adni tömegből kitűnni sok idő vagy hirdetésre sok pénz lesz (kiemelés vagy árból engedésre gondolok, mert mondhatja 32 másikat is nézek).
Első kettőből kevesebb van, kevesebben is keresik valszínű, de jó árral normá állapotban azoknak könnyebb is lesz eladni.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Ismerősnek FL előtti van Sanderoból, rozsdásodik neki mint a fene. Én előbb vennék egy Aygot - könnyebben el is tudja majd adni szerintem.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz aelod #176489 üzenetére
Megbízható autó ezzel a motorral. 3 éve hajtom ezzel a motorral nem volt kopókon kívül gondom, és belül sokkal nagyobb mint kívülről látszik ( mint ha Jazz testvére lenne)
Van elég népes és segítőkész fb csoportja, oda érdemes belépni ha van egyéb kérdésed még.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
-
pit stop
addikt
válasz molnarpeter #177258 üzenetére
Flottában nekünk volt sok, de amikor odakerültem akkor 407-ből csak néhány volt, ezért nem tudok biztosat.
208 is újabb, de a 2011-es pl. nem ajánlott, csak facelift utáni. Facelift előtt sok baj volt vele, és a nagyobb gond hogy sokszor a márkaszervíz se tudta hogy lehetne megoldani - vagy ha megoldott valamit lett más baja.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz r6man123 #177872 üzenetére
Milyen időtávon nézed értékállóságot?
Szerintem:
Rövid távon ha extrákért nagyon sokat kell ráfizetni piac nem fog annyit adni érte, de ésszerű keretek között megfizeti.
Középtávon már nem nagyon emlékeznek felszereltségi szintekre, örül ha van benne vmi, de többet számít a km, típus/motor megbízhatóság már. Piaci átlagár fölé tudod lőni, de extrák extra költségének töredékét fogják megfizetni.
Hosszú távon ahogy irták simán lehet, hogy csökkenti árat, sok elektromos kütyü közül mi hal meg és ki találja azt meg és mennyiért alaponOroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz q13579 #178619 üzenetére
Focus sokkal több cégnél céges autó, én legalábbis az összes ismerős cégnél tudok akinek nagyobb flottája van. Skoda kicsit régebben volt csúcson - abból korábban több céges volt szvsz., manapság Ford menő cégeknél úgy mint régebben Skoda. Csak hogy írtad, hogy meg akarod egyből látni a parkolóban - én Focust ejteném ki egyből.
Leon kevésbé steril, mint a Golf, bár dsg fura kicsit benne (nem tudom Golfba jobb-e). De nagyon szerethetőt össze lehet rakni belőle, én is most azt vezetek, egy próbakört megérhet.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz ngaba #179170 üzenetére
Egyik jó kiindulás ha szerelőhöz veszel autót. Mivel márkához ragaszkodás jött vissza gondolom szerelőt is ismersz hozzá akiben megbízol és jól dolgozik - ez egy nagy pluszpont lenne.
Dízellel van ismerősnek a típus, azzal nem volt gondja, szereti.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Dare2Live #179699 üzenetére
"btw teherautók és hajók is megkapják a csomagjukat és ahogy látom repülés a következő. És a szénerőművek... is bajban vannak." - Mikor, hol, kitől?
Nem a vágyálmok, meg a jó lenne ha, meg tervezzük stb. szintjén, hanem konkrétan? - a linkelt cikk is elmélkedés...
Mert a hajók és főleg a repülők szintjén világ szintű szabályozás kéne, mert ha EU bevezeti, akkor majd tankol a másik célállomáson - szóval gondolkodunk még vagy tíz évet, aztán kapnak valami adót, ami hatalmas lesz összehasonlítva a mostani semmihez képest (de összességében marginális).Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Dare2Live #179703 üzenetére
Mindegyik autózáson (vegyük bele a teherautókat is) kívüli közlekedési forma adóztatása az autózás töredékét se éri el.
Nem azt mondják, hogy akkor üzemanyagokra egységesen ugyan az az adó, hanem kipécéznek valamit és akkor most megdorgáltunk - mutathatjuk, hogy mi is zöldek vagyunk. Ez főleg a repülés helyi (értsd országos) beavatkozásánál vicces az ügy méretéhez képest.
Hazai szénerőművek... új tulajdonos jó, hogy ennek ellenére látott benne fantáziátRöviden az autózást baltával alakítják, de a többiek is féljenek, mert náluk előkerült a smirgli - nem látom az egyensúlyi kezelést, de legyen igazad
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
-
pit stop
addikt
Túl racionálisan, és túl sokat számolva állsz hozzá ha élvezni is akarod. Egy ideig kell számolgatni, de egy idő után már nem éri meg. Ahogy a statisztikai szabály is szól kb.: bizonyos százalék felett már nem éri meg tovább pontosítani-számolgatni, hanem ki kell választani a döntősökből ami tetszik vagy alkalmi vétel.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz diegho #181401 üzenetére
Lehet csak motorról beszélni?
Ott van pl. Mazda: egy hamar rozsdaboglya lesz körülötted, de a motor tényleg frankó. Vagy másnál akár széthullik a futómű a hazai utaktól, szétmállik a belseje stb stb.
A motor hajt de más is el tud vinni csillió pénzt!Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
-
pit stop
addikt
válasz batai15 #182531 üzenetére
Pedig pár napja te magad írtad: "vagy egy SX4 scross ha isten is megsegít."
Az is egy kis suvTin: attól, hogy vagy Te, meg 10 másik ember aki megvenné új Avensist pl., de van 10.000 aki CHR-t akar, akkor bármennyire is fáj, nem fognak kedvetekért Avensist csinálni, ha a skiccek árát se tudnák kifizetni belőle a központban.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
-
pit stop
addikt
válasz batai15 #182584 üzenetére
Peugeot 308 miért esett ki? Sok kérdés között már elfelejtettem. Dízelben én azt venném, és még a márkaszervíz se horror többiekhez képest.
Doki: Prius 4 nem is nagyon lesz itthon, a rettenet gyenge kereslet miatt megszüntették a forgalmazását is (tehát ami van arra hosszú távon esetleges alkatrész is horror lesz)
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Raz3raddict #183250 üzenetére
Swift vagy Tipo szerintem.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz Radioactive #185888 üzenetére
Ha a szervízszámla szempont, és az 508-ban elfértek, akkor én azt választanám.
Pug flottánk volt (igaz dízel), de ott törés nélkül nem tudtak összehozni milliós számlát (első generációs 508-assal sem). Mostani flottában van BMW, Merci - hát ha valami komolyabb dolog bedöglik az a gyári óradíjakkal fixen 7 számjegy kb.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz GIJoe #185940 üzenetére
Az adott szituációban kell mérlegelni szerintem.
Ahogy írták is, ha látatlanban elkezdesz alkudozni akkor sokan el fognak hajtani. Alacsonyan van az üzemanyag ára, menj el, nézd meg. Ha körbenézted mehet egy alku kör szerintem - ha ott meg tudtok állapodni, akkor szakinál átnézés fényében második kör. Ez a legjobb út szvsz.Ha beviszgáltatod és azt mondják tökéletes az autó kb. akkor mi alapján alkudsz pl.?
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
válasz focvis #186027 üzenetére
Ignisnek túl megosztó a formája szvsz.
Amúgy legkisebb bukásra nem újat vennék, ha mégis akkor a szerint választanék, hogy hol van bestbuy szalonautó, vagy készletes (totalcaron van erről cikk).
De pont a kisautóknál nem lesz nagy mozgástér.AMD Power: Nekem is pl
[ Szerkesztve ]
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
pit stop
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen