- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- One mobilszolgáltatások
- Nem minden Nothing Phone (3) születik egyenlőnek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ghard
őstag
válasz
Mr. Teddy #88672 üzenetére
Ha jól értem bankkártyával vásároltál. Kérdezd meg a bankod ügyfélszolgálatát, hogy vissza tudják-e vonni a téves fizetést. Nekem tavaly volt hasonló többszörös fizetésem(nem a telekomnál). A bankomtól azt a választ kaptam, hogy élhetek panasszal, ha nem oldja meg az akinek fizettem. Ilyenkor kivizsgálják az ügyet és vissza is kapom a pénzt erre az időre.
-
#86564352
törölt tag
válasz
Mr. Teddy #88672 üzenetére
Hanyatló Nyugaton lehet elég egy tweet szerencsés esetben, a magyarországi intézkedési fokozatok:
próbáltad online egy hónap semmi, postai válaszlevél hol volt hol nem volt
telefonáltál, semmi (még csak a 2. körnél vagy)
telefonálsz újra bízva kifogsz jobb ügyintézőt, extraként elnézést kér a hibáért
elmész személyesen (ne partner üzletbe) normálisan elmondva, itt már tényleg illene megoldaniuk az esetet
ha nem, udvariassági körök lefutása után főnök, panaszkönyv és NMHH emlegetéseHa elvi kérdés így, ha gyakorlati akkor használd el, passzold el rokonságban.
-
-
vizslakutya
senior tag
válasz
Mr. Teddy #72222 üzenetére
Gratula a váltáshoz.
Az meg már csak az ÉN egyéni véleményem,hogy elég szégyen ez a Telekomra nézve,hogy a több éves (évtizedes !! ) hűséges előfizetők ilyen "bujkálásokra " vannak kényszerítve,ha szeretnék ugyanazt a kedvezményt igénybe venni,mint az "új" belépők !!
Remélem olvassa tőlük "valaki" és annak üzenem,hogy
tehetnek egy szívességet! -
vizslakutya
senior tag
válasz
Mr. Teddy #72133 üzenetére
Nem ,én Mozaik Xs-ből mentem volna Magentás Next S-be,de ha meg akarom tartani a jelenlegi számomat,akkor nincs 50000 forintos kedvezmény,így arra gondoltam én is,hogy lemegyek Dominóba és 1 hónap múlva visszajövök.Na erre mondta ez a jóember,hogy ez nem megy,mert valami szoftver figyeli a táncolásomat.Így lementem Move Xs be +Netplusz L adatcsomag hozzá.(nekem a net jobban kell,mint a beszélgetés)
A vége meg valószínű egy Vodás Max L lesz,SZÁMMEGTARTÁSSAL -
vizslakutya
senior tag
válasz
Mr. Teddy #72131 üzenetére
Szegeden a múlt héten azt mondta a madár, hogy ez nem járható út, külön figyelik az ilyen próbálkozásokat. Nekem azért nem jött be, mert a meglevőből nem enged át nextbe csak ugy, ha új előfizetőként elvesztem a meglevő számomat. Ha marad a szám, akkor nuku ötven rugós kedvezmény. Ez van.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Mr. Teddy #70509 üzenetére
Működőképes koncepció lehet.
Egy valamire figyelnék oda:Visszaváltást követően az otthoni szolgáltatáshoz rendeztetném egyből az új előfizetést (integrált aranytárskártya).
Ha a másik Move XS-re lesz állítva és minimalista forgalom lesz rajta, akkor elveszítheti a csökkenő forgalom alapján a kiemeltségi szintet és a kedvezmény is bomolhat (ott feltétel a főkártya kiemeltsége, s mindig az utolsó hat hónapból kumulált adat nyom a legtöbbet a kiemeltségi szinten) - még az otthonihoz rendelt társkártyához nem feltétel az otthoni szolgáltatások kiemeltségi szintje.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Mr. Teddy #70499 üzenetére
"(Ez az extra kedvezmény az ilyen akciós Next S mellé is járna? Tehát társkártyás Next S 3990 helyett egy évig 2990 lenne?)"
Ahogy írtam is: arra érvényes min. 90 napos feltöltőkártyás múlt. Ha ettől kevesebb, akkor az utóbbi kedvezmény nem igénybe vehető.
Egy valamit ne felejtsen el viszont senki még mielőtt nagy bőszen váltogatásba kezdenétek! A dominóra váltással elveszlik a kiemeltségi szint - az adott előfizetői szerződés megszüntetésével - és egy teljesen új előfizetői ügyfélmúlt kezdődik (az adott előfizetés kapcsán).
Ez a gyakorlatban azt is jelenti, hogy ha valaki részletre akar vásárolni utólag készüléket, akkor Webshopon fél évig nem fog tudni, csak személyesen. Illetve, ha mobil oldalon nincs aktív aranykártyája, előfizetése (pl. otthonihoz kéri), akkor mobil előleg befizetésére is szükség lehet a fél éven belüli személyes vásárlás során is (ami természetesen jóváíródik a havidíjas előfizetés számlázásában (de a készüléktörlesztőkben nem!)).
(bár, ha van mellette aranykártyás régebbi előfizetések, akkor sok esetben/általában nem; ugyanez fordítva is igaz, ha nem marad aranykártyás előfizetés, csak pl. egy kiemeltségi szint nélküli otthoni előfizetés - akkor nagy valószínűséggel előleggel kell számolni).
Erre vonatkozó további kérdésekre nem tudok válaszolni.
Csak a figyelemfelhívás szintjén akartam egy általános tájékoztatást adni.
-
Soulfly842
addikt
válasz
Mr. Teddy #65671 üzenetére
Persze, minden továbbiak nélkül.
Ami a lényeges, hogy publikus díjcsomagnak (tehát nem flottásnak) kell lennie, ami alapértelmezés szerint mobilinternetet is tartalmaz.
Maga a díjcsomag nem kerül 'leváltásra', csak a korlátlan TV GO kerül rá magenta1-es kedvezménnyel (tehát ingyen
)
-
#78121280
törölt tag
válasz
Mr. Teddy #65665 üzenetére
Magenta 1 Net 10Mbit/s + Családi+HD + Hoppá Plusz 9000 Ft + választott mobil csomag
Magenta 1 Net 20Mbit/s + Családi+HD + Hoppá Plusz 9000 Ft + választott mobil csomag
Magenta 1 Net 30Mbit/s + Családi+HD + Hoppá Plusz 9500 Ft + választott mobil csomag
Magenta 1 Net 120Mbit/s + Családi+HD + Hoppá Plusz + Moziklub 10000 Ft + választott mobil csomag -
Fernet
senior tag
válasz
Mr. Teddy #65662 üzenetére
Szia!
Futó hűség mellett is megköthető, nálam legalábbis nem problémáztak ezen.
Ami gond, hogy az otthoni és a mobil nem egy néven van. Ez feltétel a magentához.
"...otthoni és mobil szolgáltatásainak személyben azonos előfizetője, aki az otthoni szolgáltatásait egy ügyfélazonosítón veszi igénybe..."
Én az otthoni írattam át, az 990 Ft, mobil átírása viszont 4500 Ft. ha jól tudom...
Ha minden igaz lehet cserélni a mobilszámot hűség alatt, legalábbis ez alapján nekem úgy tűnik:
"Amennyiben az elsődleges mobil előfizetés megszüntetésre kerül, de az előfizető további havidíjas vagy Mix típusú előfizetéssel rendelkezik, úgy a Magenta1 kedvezmény csak az előfizető igénye alapján jár az általa megjelölt másik előfizetésre. "
-
St3ven
addikt
válasz
Mr. Teddy #61931 üzenetére
A mára már klasszikussá vált eset: Átverte a bankot, átírta az apróbetűs részt
-
Teko001
őstag
-
válasz
Mr. Teddy #60096 üzenetére
szia,
várni kell még néhány napot, a hónap első napjaiban zárják a számlákat és csak kicsivel később jelenik meg a tételes (megtekinthető/letölthető) számla, de ez jóval a befizetési határidő előtt megtörténik, illetve attól, hogy a telekom alkalmazás vagy az online felület írja, hogy van befizetésre váró számla, még nem kell azonnal befizetni, hiszen jelzik a befizetési határidőt is, az a mérvadó.
-
glaci
őstag
válasz
Mr. Teddy #47907 üzenetére
Mindenesetre ha van rá módod fuss be egy Telekom üzletbe és fizesd be személyesen, mert az írtad, hogy lejárt már néhány napja és a Telekom ilyen szempontból nem egy türelmes cég: Várnak néhány napot, aztán megy a felszólító SMS, aminek a borsos "felszólítási díj" -a meg a következő számládon fog majd londoni!
-
club1
veterán
-
-
válasz
Mr. Teddy #47180 üzenetére
szia,
a bővítő törthavi számlázású, tehát 26-tól 31-ig kell időarányosan kifizetni, viszont a bővítés adatkerete nem időarányos elosztású, így a fordulónapig a teljes 500 megabyte adatforgalmat megkaptad, ami a netplusz m által adott.
a számlázás a hónap első napjától az utolsóig történik, tehát nem függ a fordulónaptól, utóbbi csak az adatkeretre vonatkozik.
esetedben jólius 26-tól 31-ig is jár a kedvezményes 190 ft-os (havi)díj - persze csak az időarányos részét kell kifizetned -, illetve teljes augusztus hónapra is csak 190 ft lesz, és csak utána emelkedik 990 ft-ra. -
Mr. Teddy
őstag
válasz
Mr. Teddy #45899 üzenetére
Na közben a nagy pdf-ben megtaláltam, hogy korlátlan.
Viszont érdekes, azt is megtaláltam, hogy a médiamánia S díjcsomagot már 5990Ft-ra emelték, eddig 5650Ft volt. Mikor szóltak erről telekomék? Mivel most átnéztem a 3 utolsó számlámat, abban nem volt. Otthon átfutom a postát, hátha küldtek valamikor levelet, de egyre jobban tolnak, hogy váltsak, botrány ez a cég.
-
1430
senior tag
válasz
Mr. Teddy #30860 üzenetére
Az aktiválástól használható a Domino Web Quick, és onnan indul az egy hét is, amin belül az ajándék 1GB leforgalmazható. Ha nem küldöd vissza a kódot 15 napon belül, akkor letiltásra kerül a szolgáltatás, amit üzletben tudnak feloldani, azonosítást követően.
dokee78
Márpedig ilyenkor is le lehet mondani a rendelést, ami persze nem a klasszikus lemondás lesz, mert csak akkor fogják törölni, mikor visszajön a csomag a GLS-től. Ez olyan, mint mikor nem veszed át a csomagot, amit egyébként most is megtehetsz, így a pénzeden sem ülnek egy hónapig (ha átvételkor fizetnél). -
djculture
félisten
válasz
Mr. Teddy #30601 üzenetére
Mondom hogy 2-3 napos adatot küldenek ez mióta mobilinternet létezik a t-mobile-nál így van. Tehát ha te vasárnap azt lekéred kb a csütörtöki vagy pénteki állapotról küld adatot. Magyarán az 56ft olyan mintha átutalnád a szolgáltatónak ajándékba mert használható adatot nem ad érte.
-
Achill3uS
nagyúr
válasz
Mr. Teddy #30576 üzenetére
nem de volt más telefonom és időm nem volt vele elöbb foglalkozni, de ennek nem sok köze van a témához. én ott érzem magam megvezetve ahol mondod, mert ha 9-én felhívják a figyelmemet, hogy holnap már nem lesz garanciális nem okozok magamnak vele 60ezer minuszt és csak visszaviszem a töltőt aznap. szerinted lehet ezzel bármit is kezdeni, vagy kész könyveljem el minusznak. Te mihez kezdtél?
-
D@ve89
tag
-
1430
senior tag
válasz
Mr. Teddy #28105 üzenetére
"Ha azért nem tudja beváltani a Kapcsolat pontokat, mert a termék vagy az alkalmazás nem értékesíthető Kapcsolat Program pontkedvezménnyel vagy a Kapcsolat pontegyenlege nem elegendő, akkor automatikusan a következő fizetési módot ajánljuk fel." [forrás]
aicon
Tehát ha konkrétan a Domino csomag árára vagy kíváncsi (mivel a számhordozás - mint írtad is - díjmentes), az 4050 Ft, melyből 2700 Ft leforgalmazható. Ha készüléket is veszel, akkor lásd árlista.Otisz
Ha 2700-2800 Ft a havidíjad, akkor mitől lett 16 ezer a számla vége? Ugye nem mobil vásároltál vagy nem másik hívószámokkal együtt lett ennyi a vége!?davidcsaba93
Azon T-Mobile-os kedvezményeknél, melyeknél konkrét hívószámot kell megadni, és ez a hívószám szabály szerint csak T-Mobile-os lehet, nem tudsz beállítani más mobil hívószámot, így blue mobile-osat sem. Tehát "Kedvenc szám extrának" nem adhatsz meg blue mobile hívószámot.
Ellenben ha valamely kedvezmény hálózaton belülre ad kedvezményt, az érvényes blue mobile irányba is. -
1430
senior tag
válasz
Mr. Teddy #27792 üzenetére
"...Tehát ha 29. nap 23:59 percekor elkezdek netezni, akkor 1 percem van 100MB-ot lenetezni, aztán törlődik és újra indul a csomag?"
Pontosan! Sőt, az lett volna igazán szívás, ha éppen belekezdtek az 1-2GB-os sávba (-1000 Ft), és másnap jött volna az SMS, hogy újraindult a 0-100 MB sáv.
zebede
Írásban vagy ügyintézőn keresztül (akár telefonon is).Varszegig
Én annyit pontosítanék, hogy ma már csak aktív roaming adatcsomaggal lehet külföldi hálózaton mobilinternetezni.kali
A pontokkal való fizetésnél választani kell, hogy a kifizetett időszak után kikapcsolódjon a szolgáltatás vagy menjen tovább fizetősen (legalábbis az ügyfélszolgálati felületen biztos, My T-Mobile-nál nem tudom, felajánlja e a választást). Olyan verzió nincs, hogy amíg van pont, addig abból fizeted (illetve pontbeváltáskor dönthetsz úgy, hogy több hónapra előre kifizeted, így nem kell havonta aktiválni). Amúgy az ügyfelek általában a kikapcsolást szokták kérni, mert a szolgáltatás kikapcsolása után tudják, hogy lejárt a pontokkal kifizetett időszak és újra meg kell rendelni pontokból (pl. a hívószámkijelzést szokták így kérni).hr2
Áprilistól minden túlforgalmazási díj mentes adatcsomag számlázási és adatforgalmi ciklusa elvált egymástól. Míg előbbi részarányos és a naptári hónaphoz igazodik, addig az utóbbinál a teljes keretet megadja a rendszer és a következő fordulónap előtti éjfélig lehet felhasználni. -
1430
senior tag
válasz
Mr. Teddy #27790 üzenetére
Pedig pontosan az történt, amit St3ven is írt, újraindult a 30 napos ciklus. Ez ugyanis nem az első sáv levonásával indul, hanem a szolgáltatás aktiválásával (szóval a tavaly augusztusi aktiválást követően 30 naponta akkor is megújult a Domino Web, mikor nem használtátok, és ennek ugyebár nincs külön díja). Megjegyzem, mikor belépsz a My T-Mobile-ba, és megnézed, mennyi van még az adott sávból, akkor ott (tudtommal) jelölik is, hogy meddig lehet legkésőbb felhasználni, és az a végdátum gyakorlatilag az aktuális 30 napos ciklus végét jelöli.
-
Mr. Teddy
őstag
válasz
Mr. Teddy #27709 üzenetére
Szerintem itt a T-Mobil valami nagyon sunyít. Most beléptem mytmobile-ba, és volt olyan opció, hogy "titkos szám". Bekapcsoltam, így most eltűntem a t-mobil tudakozójából. A probléma csak az, hogy az elmúlt 2-3 hónapban hívogattak biztosítással, korábban nem nagyon. Lefogadom most valamit mókoltak, mert mint mondottam, az előfizetői szerződésben is ami választási lehetőség volt tiltásra, azt tiltattam.
Javaslom mindenkinek, hogy a mytmobile oldalán "rendelje meg" ezt a szolgáltatást, természetesen ingyenes.
-
válasz
Mr. Teddy #27705 üzenetére
szia,
biztos alapon; nem elég, hogy nem szerepel a tudakozóban, legyen titkos is a telefonszám.
akinek nem titkos és/vagy korábban szerepelt a telefonkönyvben - bármelyik formátumúban -, annak nehéz dolga lesz, ha egyszer már bekerült különböző - céges, call center...stb - adatbázisokba a telefonszáma, akkor hiába az utólag titkosítás, telefonkönyvenkből kivetetés, céges, call center...stb adatbázisokban ettől még nem törlődnek - hiszen egyrészt harmadik fél, másrészt ők még megfelelő törvényi feltételek meleltt kapták meg -, így amit a "zaklató" híváskor tenni érdemes;
- megkérdezni, hogy milyen forrásból jutottak hozzá a telefonszámhoz (nem okoskodás miatt, hanem jobb tudni, hogy milyen szálalkak kell/lehet elvarrni)
- megkérni a hívót, hogy többet ne keresse ilyen és hasonló ajánlatokkal, illetve törölje a telefonszámot a nyilvántartásukból
attól, hogy egy nyilvántartásból így törlésre kerül, máshonnan - sajnos - még hívhatnak, mert nem tudni, hogy hány nyilvántartásban szerepel adott telefonszám, de a korábbi két pontban említetteket minden hívásnál lezongorázni, és idővel minden nyilvántartásban törtlésre kerül a telefonszám.
lehet szidni a szolgáltatót, nekem is van/lesz problémám emiatt a t-vel, csak vezetékes telefonszám kapcsán, mivel annak ellenére bekerült a telefonszámom az online telefonkönybe, hogy a vonatkozó hozzájárulást aláírva visszaküldtem volna részükre.
akkor lett bosszantó a dolog, amikor hívogatni kezdtek különböző call center operátorok, hogy ilyen gasztronómiai bemutatóra menjek, meg olyan egészségügyi napra - tudjuk, hogy ezek miről szólnak; előbbinél drága edénykészleteket, utóbbinál alternatív gyógyászati eszközöket próbálnak mindenkire rásózni.
felhívtam a szolgáltató illetékesét, kivetettem a telefonszámot az online telefonkönyből...stb, de még nincs lezárva az ügy, mert szerepel még néhány céges adatbázisban a telefonszám, meg a szolgáltató felé is lesz még néhány megkeresésem/panaszom emiatt.
azt is fontos megemlíteni, hogy néha nem a szolgáltató a hibás, más úton is kikerülhet harmadik félhez egy - amúgy akár titkos...stb telefonszám, konkrét példa;
van egy nagy cég, üdítőitalt gyárt, volt egy játéka, ahol az üdítőital kupakjában szereplő kódot lehetett sms formájában egy adott telefonszámra elküldeni, így lehetett sorsoláson részt venni, igen ám, az üvegen csak annyi szerepelt, hogy a www.akarmi.hu oldalon megtalálható a játék részvételi szabályzata...stb, és ebben bizony az is szerepelt, hogy adott telefonszámok - amikről az sms érkezik - felhasználásra kerülhetnek marketing célokra.
ezt persze én is csak utólag olvastam el, amikor a titkos és semmilyen nyilvántartásban nem szereplő telefonszámomon hívogatni kezdtek különböző kutatási és értékesítési célokból.
ez már nagyon régen történt, akkoriban csak két nyilvántartásból kellett kitöröltetni a telefonszámomat, miután megtudtam a forrást, de ilyenekre mai is érdemes odafigyelni, hogy milyen könnyen kiadhatjuk a telefonszámunkat. -
válasz
Mr. Teddy #24429 üzenetére
Lesz wifi-s neted? Voip-on 3 forint / percért tudsz magyar mobilokat hívni. ( https://www.freevoipdeal.com/ ). Ha nincs neted, akkor kint vedd meg a legolcsóbb feltöltős sim kártyát, és itthonról callback-kel ( mindkét számot felhívják ) 4.5 forintért / perc fel tudnak hívni mobilról + 12 forint kapcsolási díj, de még így is töredék áron tudnál telefonálni. Voip telefonálásról, beszélgessünk! a témája.
-
1430
senior tag
válasz
Mr. Teddy #21894 üzenetére
Nem értem, az iPhonokat miért az utolsó pillanatban akarják szervizeltetni az ügyfelek.
Konkrét esetet is ismerek, ahol a tulaj ugyanezt eljátszotta, a garancia utolsó napján betelefonált este a repedt burkolat miatt, ami régóta adott volt, de nemki most vált sürgőssé. Az ügyintéző azt javasolta tegyen egy próbát holnap, de nem tudja garantálni a sikert. Másnap bement az ügyfél, a szervizes át is vette, de vissza lett utasítva az igény, mert előző nap lejárt a garancia. Erre az ügyfél mindenkit vádolt, a telefonost, mert beküldte, miért nem tudta, hogy felesleges, a szervizest meg azért, mert átvette... Szóval az Apple tartja magát a szabályokhoz, de persze díj ellenében bizonyára megjavítják. -
blueye
veterán
válasz
Mr. Teddy #19009 üzenetére
Ahogy mondod felhasznalasi szokas kerdese minden: hagyomanyos SMSt nem is tudom mikor kuldtem utoljara, focit nekem buntetes lenne 4" koruli meretben nezni, ha lassitjak a netemet kerek egy net'n'roll szolgaltatast ha savszelessegre van szuksegem. De tenyleg nem cafolni akarlak csak azt gondolom h a MM csere Mozaikra nem mindenkinek rossz lepes.
-
blueye
veterán
válasz
Mr. Teddy #19001 üzenetére
"a médiamániát leváltó mozaik díjcsomag jóval kevesebb szolgáltatást foglal magában kb ugyanannyiért." - no azért a MobilTV-ért cserébe nincs túlforgalmazási díja a netnek- szerintem ez jobb üzlet, legalábbis a saját szokásaimat nézve, mert MobilTV-t konkrétan 0 percet néztem de a netet használom rendesen.
-
manchester85
veterán
válasz
Mr. Teddy #19001 üzenetére
Mondjuk gondolom azért az állami szopatás és a forint árfolyama is keményen közrejátszik. De ez akkor is nonszensz most mar. Elképzelhetetlennek tartom, hogy az új iPhone a mostani 4S ár fölött nyisson. Ha egy picivel feljebb megyünk, akkor ugyanis mar a független árat kapjuk...
-
válasz
Mr. Teddy #18060 üzenetére
Az egyéni előfizetői szerződés tartalmazza, hogy mennyi a fizetendő kötbér, azt kell megnézni. Egyébként igen, függ a készülék árától is. Általános leírás a kötbérről
(#18062) engusz:
Én úgy tudom, hogy a +36309876543-as számra kell átirányítani, ha ezt szeretnéd.
-
1430
senior tag
válasz
Mr. Teddy #5043 üzenetére
-TIPP a 06-30/80-800-80-ra (ha jól vágom fejből a telefonszámot). De így nem csak a hívások, hanem az üzenetek is megszűnnek (ha ez hasznos számodra), amik nem mindig "reklám" jellegűek.
Ja és a számlád közvetve csökkentheted, ha van olyan szolgáltatásod, amire beválthatsz pontot (pl. hívószámkijelzés, net csomag), mert akkor előre kifizeted a szolgáltatást, és a számládban láthatod a jóváírást.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest