- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
válasz
D@ve89 #42561 üzenetére
Pedig a 0ft-os készülékek a divat, meg hol olcsóbb a net 100ft-al, illetve éppen melyik díjcsomagban van/nincs korlátozva a woip...
Magyarországon flancolás van, 100-200 k-s telefonnal akar mindenki rohangálni... Az meg, hogy éppen milyen és/vagy van-e lefedettsége adott szolgáltatónak a lakhelyén nem érdekli, ha még sincs, akkor a telefont szidja... -
club1
veterán
válasz
D@ve89 #42559 üzenetére
Ne hidd. Az ügyféltartás- és megszerzés szempontjából ma Magyarországon csak kis szerepe van a hálózat minőségi mutatóinak. Itthon a két éves hűség aláírását elsősorban a "kihozható" készülék ára, a havi- és percdíjak, esetleg a havidíjban foglalt szolgáltatások mennyisége az elsődleges döntési tényező.
-
-
n00n
őstag
válasz
D@ve89 #41379 üzenetére
Bocsi, lehet rosszul fogalmaztam. Nem azt akartam írni, hogy olyankor a Like internet kerete elveszik, hanem azt deaktiválják és "hozzáadják" az új internethez. Mert egyszerre kettő csomag nem lehet aktív. Viszont amikor lemondod az új internetet, akkor nem kapcsolják vissza a régit. Remélem így érthetőbb.
-
-
erdoke
titán
válasz
D@ve89 #40897 üzenetére
Szomorú lennék, ha így lenne. Volt már közel 4 hónapos uptime-om is, mégpedig a tavaly január végi i5 LTE aktiválós rádió frissítés után. Egy totál lemerülés cseszte el végül.
De hogy ne OS specifikus látszata legyen a dolognak, a lányom Lumia 620- is rendszeresen fut 1-2 hónapot, és az is mindig az elfelejtett töltésen bukik meg, amikor csontra lemerül. -
Szelley
senior tag
válasz
D@ve89 #40750 üzenetére
Igazából én azért akartam váltani, mert elméletileg 24 hónapig érvényes a Like díjcsomag. Letelt a 24 hónap, de semmi értesítés nem jött, hogy váltanom kellene. Múlthéten voltam T-mobile üzletben, ott a csávó azt mondta, ha váltanék like300 vagy likeS-re, akkor azt csak interneten tudom újítani diákigazolvány szám megadásával. Ő az üzletben nem tudja megcsinálni ezt nekem. Na most ha továbbra sem fog változni az, hogy már "kicsúsztam" a 24 hónapból, akkor inkább maradok a sima Like csomagban. Ugyanis ez még Like50 előtti csomag, 1600 körüli díjcsomaggal, 50MB nettel és 100óráig hívható 3 db ingyenes számmal. De ma belépek megint az üzletbe aztán rákérdezek a csávónál!
-
Onderon
senior tag
válasz
D@ve89 #40103 üzenetére
mert miért kell végighallgatnom a menüt és hosszú percekig azonosítanom magam, ha utána úgyis egy teljesen általános ügyintéző veszi fel a telefont, aki még azt is megkérdezi, hogy t-home vagy t-mobile? (menü adott pontig meghallgat. megnyom. arról a számról hív amivel kapcsolatban intéz? nem, adja meg a számot, megadom, hanggal történő azonosítás, igen, sípszó után, igen, beep, elmondom, köszönjük, sikeresen azonosította magát - üdvözlöm, miben segíthetek, elmondom, t-home vagy t-mobile? ... értem én, hogy 1st world problems és máshol meg éheznek, de na.)
-
#41133696
törölt tag
válasz
D@ve89 #40049 üzenetére
Jelenleg a Telekom vezetékes telefon esetében is nyújt már VoIP szolgáltatást is. Nekünk is az van HGW-n Interneten keresztül kommunikálunk.
Van ugye a Hoppá díjcsomag, ezt analóg vonalon és digitális vonalon is igénybe lehet venni. Azonban digitális azaz VoIP esetében is pontosan ugyanazok a korlátok vannak (5000 perc vezetékes irányba 200 perc T-mobile irányba), és ugyanannyiba is kerül mint analógon, holott vélhetően a költségek a szolgáltató részéről másabbak (óvatosan fogalmazva).
Lehet harcolni az okostelefonos VoIP forradalom ellen, főleg a relatíve kis cégek alkalmazásait figyelembe véve, de egy globális vállalat, mint a Microsoft tulajdonában lévő Skype, vagy a Google fejlesztéseit tiltani felér egy harakirivel, ugyanis vagy egységesen tiltják - és akkor az imént említett tőkeerős vállalatok mennek nekik az ebben résztvevő szolgáltatóknak, kartell gyanúval -, és / vagy más konkurens mobilszolgáltatók próbálnak profitálni a nem tiltással. Tudtommal a T egyébként nem tiltja sem a Skype-ot sem a Viber-t Domino Surf-nél. Viszont van olyan hazai szolgáltató amelyik igen.
Aztán lehetne olyat is csinálni, hogy maga a szolgáltató nyújtana kedvező áron VoIP mobil szolgáltatást. Szerintem pár éven belül be fog következni.
Az SMS-ügye is érdekes: globális szinten tippre nagy visszaesés van, hiszen ott a Facebook, mely önmagában alkalmas az egész visszaszorítására, és még mellette a többi nagy Instant Messenger cucc
Kinek küld ma az ember SMS-t? Az olyan partnernek, akinek nincs okostelefonja Facebook, Skype stb.. de én személy szerint már senkinek sem évek óta. Régen azért nem mert inkább megcsöngettem, most meg már mert felesleges lenne. Ha pedig csak Viber telcsiézésre használja az ember a 150 MB-ot bőven elég egy hónapban, aztán ki van pipálva 890 Ft-ból, sőt még híreket is lehet olvasni mellette, meg fórumozni
-
#41133696
törölt tag
válasz
D@ve89 #39844 üzenetére
Azért ameddig 150 MB adatforgalomért elkérnek majdnem 1k-t, ne sajnáljuk már őket annyira, és ne ítéljük el azokat akik a Skype és Viber-en keresztül kommunikálnak
Sőt ezek a cégek terelik majd a szolgáltatókat jó eséllyel a megfelelőbb irányba. Kezd lejárni az egyébként szolgáltatói részről nézve óriási bevétellel kecsegtető SMS korszak is. Volt jó 15-17 évük eddig, a technológiai fejlődés azonban most változtatásra fogja őket kényszeríteni (remélhetőleg), lassan a hagyományos mobilok forgalmazása is eltűnik talán. Mondjuk az MMS is látványosan halt ki.
-
válasz
D@ve89 #39999 üzenetére
Esetemben ez egy kicsit trükkös, mert flottás vagyok, szóval a saját számomhoz annyi közöm van, hogy én fizetem, de ezen kívül semmi...
Felhívtam nemrég az ügyfélszolgálatot, a hölgy is elmondta ezeket, amiket te is, aztán megnézte a számlát, és közölte, hogy nincs tartozás, szóval nem érti, mitől lehet.
Ahogy írtam is, az a furcsa, hogy nagyon tiszta a vonal, abból gondolom, hogy nem valamiféle szórakozás van a háttérben.Csak 4-5 másodpercet szoktam várni, aztán lerakom, mert én olyan "jófej" vagyok, de ha azt mondod, hogy érdemes tovább tartani, akkor holnap felveszem, aztán várok, hogy mi történik.
Köszönöm a tippet!
-
Bailey
senior tag
válasz
D@ve89 #39906 üzenetére
a like 50 részletes infóinál ez van: A díjcsomaghoz opcionálisan igénybe vehető Go!Net M, Go!Net L, illetve Go!Net XL adatdíjcsomag, valamint Net&Roll 1GB LTE limitbővítő opció is, azonban a kiegészítő adatdíjcsomag esetleges lemondását követően a díjcsomagban foglalt adatmennyiség igénybevételéhez a mobilinternet-szolgáltatást újra aktiválni kell.
-
taip
senior tag
válasz
D@ve89 #39861 üzenetére
A pontos helyét nem tudom, annyira azért nem vagyok tisztában a részletekkel, csak panaszkodott nekem, hogy hányszor pattant vissza az ügyfélszolgálatról.
Egyébként pedig igen, másnak sem megy ott a T. De most mit csináljon? Szolgáltatót nem válthat a nagy kötbér miatt, annak meg örül, hogy munkahelye van, azt nem hagyja ott a mobil miatt.
Úgyhogy most fizeti a tizenvalahány ezer Ft-os számlát, mellette meg vett egy másik szolgáltatónál feltöltős SIM-et, hogy el tudják őt érni és tudjon telefonálni, de ez nonszensz. -
taip
senior tag
válasz
D@ve89 #39858 üzenetére
Írtam, hogy új előfizető, tehát előtte nem volt tapasztalata, hiszen másik szolgáltatónál volt.
Amúgy 13.ker. déli része.kali: Valóban, mikor elkezdett ott dolgozni, nem az volt az első kérdése, hogy milyen a térerő, mert nem merült fel, hogy gyakorlatilag a belváros szélén ez ekkora gond lehet.
Szerintem kötbér nélkül nem engedik el, mert lehet, hogy a szolgáltató is elismeri, hogy nincs térerő, de azt megoldottnak tekinti azzal, hogy elhelyez egy mini antennát, amihez vezetékkel lehet csatlakozni és akkor vezetékes mobil lesz. -
-
slice14
veterán
válasz
D@ve89 #39687 üzenetére
Annyi van hogy észlel hogy van 3g, de térereje 0 csíkon van és egyfolytába le-fel dobál. Így az akku hamar merül. Ezért tettem csak 2g-re. Egyébként tégla építésű a cucc (munkahely iroda).
Érdekes hogy panel 4-ken fól 3g térerő van (otthon, malom park környéke).
Ki nem
sz@rjale a zöldeket. -
lovace
aktív tag
válasz
D@ve89 #39480 üzenetére
Ez az első előfizetésem, így ezt nem tudtam, köszönöm a felvilágosítást!
lord.lakli
Szerintem nem szabad egy kalap alá venni azokat a hallgatókat, akik nem végzik el az előírt időn belül a képzésüket, mivel számos oka lehet.
Például közel sem mindegy, hogy valaki egy BTK-s képzésen csúszik el vagy egy jóval nehezebb mérnöki vagy jogász képzésen. Az utóbbit ugyanis teljes mértékben megértem, főleg, ha sok tantárgy épül egymásra az adott szakon. -
válasz
D@ve89 #39431 üzenetére
felesleges, többször megfutottam már a kört, ha eleve úgy állnak hozzá, ahogy adott esetben a szolgáltató illetékese, akkor bukták az ügyet!
a google kidob neked is sok esetet, ahol végül még meg is bírságolták a céget, mert a 3 munkanapon belül leadott problémás készüléket szervizbe küldte a csere helyett!
ilyenekre gondolok; link -
erdoke
titán
válasz
D@ve89 #39431 üzenetére
Ha minden igaz, a (#39403) a hatályos jogszabályt idézi, míg a nem működő WiFi egyértelműen akadályozza a rendeltetésszerű használatot, tehát cserélni kellett volna, nem elküldeni bevizsgálásra. Egyébként is, Apple terméket nem kell vizsgálni. Újrahúzzák a legfrissebb gyári OS-t, és ha gyári állapotban továbbra se megy a WiFi, akkor csere, mert itthon az Apple is cserél, nem javít (még).
-
válasz
D@ve89 #39425 üzenetére
legyünk pontosak;
A jótállás alá tartozó termékek esetében, ha a fogyasztó a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem választhatja az áru kijavítását, hanem köteles a meghibásodott árut - amennyiben van ugyanolyan árucikke - előzetes vizsgálat nélkül azonnal kicserélni. Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, akkor itt is irányadó az, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
forrás; link (csak egy a sok közül!)
amennyiben a szolgáltatónál kapásból azzal kezdték - a leírás szerint igen -, hogy nem cserélik, mert apple termék, ami miatt eltérő az eljárási rend, és meg sem kísérelték a cserét - holott a hiba megállípatása egyszerű volt, mivel nem működött a wifi, amely hiba egyértelműen akadályozza a rendeltetésszerű használatot -, tehát nem az volt a probléma, hogy például nem volt raktáron, ami akadályozta volna az azonnali cserét, úgy nem megfelelő módon jártak el! -
Sragi
őstag
válasz
D@ve89 #38994 üzenetére
Arról nem is beszélve,hogy itt a települések között is simán vannak vakfoltok.Minden nap tapasztalom
Nem egy helyen.Az erdő kellős közepén még 3G aztán csak segélyhívás utána meg edge
Ugyan ez egy másik település határában.Mintha az adó tornyok rádiusza között nem lenne semmi. -
ANDROID???
addikt
válasz
D@ve89 #38988 üzenetére
Nógrádmegye, ingadozik a térerő, van amikor el is megy teljesen (szerencsére ez a ritkább eset), a garázsban pl totál csak segély hívás. Tapasztaltam már több készüléken különböző típusú márkájú készülékeken.
Jeleztem már a Telekom felé, ott azt reagálták, beépítenek egy antennát és azzal majd tudok telefonálni (azzal megszűnik a mobil mobil lenni)... -
vadászcsiga
félisten
válasz
D@ve89 #37994 üzenetére
Eszembe jutott valami, nem is tudom hogy tudtam elfelejteni. Két elofizetesem van, a másikat a feleségem használja vagy 3 éve, ma előveszi az iPhone-ját hogy megnézzunk valamit, belép a megfelelő menupontba es bekapcsolja a mobilnetet, mire felül azonnal megjelent a 3G ikon. Kérdezem tőle hogy soha nem volt gondja a kapcsolodassal? Azt mondja soha.
Összefoglalva: ugyanaz a város, ugyanolyan készülék amit én is használtam a mostani elott, es neki működik.
Rejtélyes -
BigBlackDog
veterán
válasz
D@ve89 #38007 üzenetére
Jelenleg minden hónap 8. a fordulónap, de a Net&Roll 1 Gb limitbővítőnél azt írják, hogy elseje a fordulónap. Akkor ez is változik és elsejéig lehet felhasználni a teljes 1,3 Gb, vagy esetleg elsejéig az 1 Gb-t és 8-áig a 300 Mb-t?
Akkor, ha jól értem az LTE bővítés azt is jelenti, hogy a jelenlegi adatforgalmi keretem is használható lesz LTE hálózaton. -
vadászcsiga
félisten
válasz
D@ve89 #37974 üzenetére
De itt nem a készülékkel van a probléma hanem a T hálózatával, és leginkább városban (nyi határszél). Írtam hogy 2 iPhone, es most egy androidos is ugyanúgy csinálja, ebben a sorrendben.
Valójában nem a rep. módot használom - bár az a legegyszerűbb -, hanem a mobilhálózatok alatt a 3G/LTE kapcsolót mióta felfedeztem a megoldást rá. Mindhárom használ egyébként (reboot, rep.mód, es a most említett megoldás is).
Látom csak talalgatunk, valszeg beviszem a simemet es kicseréltetem, de én az itteni gyenge lefedettségre gondolok. -
oxalisz
tag
válasz
D@ve89 #36915 üzenetére
Ez a hibajelenség bő egy hónapja éleződött ki, addig az élet szép volt. (tehát minden körülmény azonos, csak felütötte a fejét a hiba.)
Mint írtam is reklamáltam a szolgáltatónál. Azóta jelentkeztek, és az volt a javaslat, hogy a készülékemet állítsam fix gsm2 kapcsolatra és megmérik a területet. (Eddig a készülék számára elérhető legnagyobb kapcsolatsebesség 3G volt. A mobiladatátvitelt alig használtam, mert wifi-n keresztül neteztem, ha éppen kellett.) A 2G-re állított készüléken a térerő kijelző maximumon van, és stabil, míg 3G esetén állandóan változik a telefonon megjelenített térerőszint, de a hiba jelentkezése előtt telefonálni ettől mindíg lehetett. A hiba - talán szerencsére - pont akkor is előjött, amikor az ügyfélszolgálattal beszéltem. Egyszerre süket csend, majd egy idő után visszaállt a beszélgetés, mintha mi sem történt volna.
Holnap újra hívom az 1430-t, és meglátjuk mi lesz. -
morphin
tag
válasz
D@ve89 #35727 üzenetére
Tiszaföldvár melletti kis faluban voltam pénteken. Párom S3 LTE-je meg az én G2-m dobálta a térerőt meg mobilnet is halott volt. Volt még nálam egy SE K550i szintén Tré sim-mel és annak 3/4-en volt a térereje és beszélni is tudtam vele...azért nagyot néztem. Most vettem a telefonom...hááát. Na mindegy. Még szerencse, hogy butapöst mellett lakom. Itt mondjuk telenyomornak nincs térereje az tény...tré se mindig jó, de messze jobb.
-
-
válasz
D@ve89 #34962 üzenetére
A Vodánál van DC, ott 42 Mbit/s-t tud a háló. Telekomnál szerintem csak HSPA+ van (idén nyáron tényleg nagy fejlesztések voltak, előtte Szekszárdon csak HSPA volt; HSPA+ csak a város nagyon kis részén volt, mostmár a teljes város le van fedve. De BP-n is ez a helyzet.). 21 Mbit/s a max sebesség, nem is nagyon megy efölé sehol. Voda DC-n ugye a 30 Mbit/s általában megvan, de sokszor közelít a 40 Mbit/s felé a sebesség.
-
-
erdoke
titán
-
Gergőke88
addikt
válasz
D@ve89 #33942 üzenetére
Igen megtaláltam közben a honlapon.
8 napos elállás -
erdoke
titán
válasz
D@ve89 #33181 üzenetére
Én nem pattogok, csak bevéstem még egy fekete pontot a szogáltatónak. Jövőre megint combosodik a roaming díjak szabályozása, talán veszek egy külföldi előfizetést, és felmondom a két Platina, két Arany és három Dominóból álló családi pakettemet. Aztán hogy más ügyfelek mit lépnek, az már nem az én dolgom, felőlem kitarthatnak akkor is, ha 200 Ft egy perc, 4000 Ft 1 GB adat és másfélszer annyi egy készülék, mint függetlenül a sarki márkaboltban...
-
lord.lakli
őstag
válasz
D@ve89 #33054 üzenetére
Akkor pontosabban.
-
Locutus
veterán
válasz
D@ve89 #32720 üzenetére
Na ez a WCDMA only dolog eddig tartott. Melóhelyen egy sms-t sem bírok elküldeni így... vissza kellett tennem autora.
Viszont most így kérdezősködve van itt más tmobilos is, aki ilyen gonddal küzd, és nem is ilyen telefonja van. Szóval mégiscsak van némi esélye, hogy szolgáltató oldalon van a probléma...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- One mobilszolgáltatások
- E-roller topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- Építő/felújító topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Energiaital topic
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy S22 Ultra 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Akár játékra! Intel X5650 / GTX 1650 / 24GB / 240SSD+ 500HDD
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B660M i7 13700 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Thermaltake Core X5 GB 850W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32 RAM RTX 5060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest