- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple Watch
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
gianone
őstag
válasz
MK VII #85139 üzenetére
Ha a két kártya nem zavar a Mobil XL 9000-ért net nélkül a Dominó Maraton 4 GB-tal mindenképpen jobban megéri, mint ami most van. Mert ha 2 GB-ot használsz el havonta, akkor is 11000, és abban dupla net volt, és nem is lehet több a számla. És ha kevesebb netet, akkor meg ugye az meg is marad. És ha volna valaki családtagnak otthoni, 20-25 %-kal olcsóbban meg sokkal jobban kijönnél.
-
gianone
őstag
válasz
MK VII #85139 üzenetére
Neked kell tudni, hogy megéri a Dominó. Mégpedig onnan, hogy megnézed, mennyi a hálózaton belüli percek száma. Ha kevés megérheti, ha sok akkor nem. Illetve 13000-ért ott van az új Mobil XL+ 4 GB net. Ha van otthoni vagy másik előfizetés, még olcsóbb is lehet. Illetve érdemes gondolkodni két kártyán Mobil XL net nélkül, és Dominó Fix+Most+4 GB Maraton. Vagy Mobil L+ 400 MB és ugyanezzel a Dominóval.
-
madrac
senior tag
válasz
MK VII #83456 üzenetére
Nem tudtam előre haladni 4G ügyben azóta se. Fura, hogy csak úgy megszűnt itt. Ami érdekes az az, hogy másik telóban úgy tűnik valamiért megy ezzel a sim-mel a 4G, legalábbis azt mutatta. Az én telómban viszont az ő sim kártyájával se ment, ha jól láttam.... Viszont, ha mondjuk lemegyek a metróba, rögtön lesz 4G az én telómon is.... Állítólag a frekvenciák nem változtak, mert még erre gondoltam, hogy áttették a 4G-t B20-as frekvenciára fű alatt bizonyos tornyokon...
Persze a Telekom app-ban hiába kapcsolgattam az MMS szolgáltatást, hátha megint bejön ez a trükk, de nem. -
madrac
senior tag
válasz
MK VII #83456 üzenetére
Úgy tűnik, hogy nem csak egy kis átmeneti időszakot fogtál ki, mert most nézem, hogy nálam is megszűnt a 4G hálózat, ami azóta sincs. Tegnap, tegnapelőtt még volt 4G. Jelenleg csak H+ van. Egyáltalán nem lát LTE hálózatot, akkor se, ha manuális erőltetem. A te telód tudja a B20-at?
-
radio100jozs
őstag
válasz
MK VII #83458 üzenetére
Én is járom Pestet naponta Telekommal, és a Honor 8-on még nem találkoztam sehol vele 3G hálózattal, csak ha beszéd miatt levált, végig 4G-n van a készülék.
Így vagy beállítás, vagy valami készülék gond, sim kártya, vagy a szolgáltatónál kell egy újraindítást kérni a kártyára, stb. Ez valami egyedi hiba lenne.
-
[P]laci
senior tag
válasz
MK VII #83456 üzenetére
az inkább telefon probléma, mint hálózat...
érdemes lenne akkor a telefonbeállításokat csekkolni, vagy bevinni egy helyre, ahol megnézik neked minden oké e vele.
nekem az elmúlt hetek, hónapok alatt csak akkor váltott a telefonom 3G-re Bp-n a keresztbe járkálások közben, amikor telefonáltam, de már az sem sokáig...
-
Digitalis
senior tag
válasz
MK VII #83114 üzenetére
Csak megállapítás volt. Persze, hogy jó volna mindenkinek a Korlátlan és megfizethető mobilinternet kapcsolat, amit nem nulláz le egy windows frissítés sem, de elsősorban inkább oda kellene, ahol égetően szükséges, ahol nincs más lehetőség, ott ahol rászorulnak a külterületen és tanyán élőknek.
-
Digitalis
senior tag
válasz
MK VII #83062 üzenetére
Wifi - híján, többek közt, pont a "tanyán a libák közt" élő embereknek, kint a gazdáknak, lenne nagyon fontos, az életkörülményüket megkönnyítő, boldogulásukat (urambocsá szórakozásukat) is elősegítő és értékelhető, ügyfélbarát, megfizethető és kiszámítható biztonságos jó mobilinternet kapcsolat. Biztos fontos két buszmegálló között a városban élőknek is, de a külterületen, illetve tanyán élő embertársainknak ezerszer fontosabb lenne.
-
-
Deck
titán
válasz
MK VII #83062 üzenetére
2017 van..
A telekomnál is volt korlátlan böngészés opció 2.000, Telenornál 1.400ft. A Telekom törli, a Telenoe nem. Ennyi.. És ezekben ugye korlátlan face, messenger, instagramm, böngészés van. Ezek meg alapok az emberel 90%-nál, ez nekem havi 5gb. És ha pl pestem vagyok és kell menetrend, navigáció stb akkoris jól jön.
-
Deck
titán
válasz
MK VII #83052 üzenetére
Megnéztem neked a márciusom. Chrome + facebook + messenger + instagramm = 5gb
Ha a youtube is menne rendesen mint wifin a napi 1gb meglenne, bár nálam megy elég sok minden, ftps filmmásolás stb. Havi 60gb megy mobilneten kb.
És nem, nem érdekel, hogy a mobilneten takarékoskodjak stb. 2017 van legyen már rendes korlátlan mobilnet.
-
chester99
aktív tag
válasz
MK VII #82263 üzenetére
Üdv
Htc-m9 volt eddig, azzal tökéletesen ment a 4g Telekom hálózaton.
Specifikációknál ezt írja:LTE sávban 1 (2100), 2 (1900), 3 (1800), 4 (1700/2100), 5 (850), 7 (2600), 8 (900), 38 (2600), 39 (1900), 40 (2300), 41 (2500)
Azt az infót kaptam korábban, hogy a Vodafonenál nem lesz 4g, ez nem is izgatott, mert ezer éve Telekomnál vagyok.
-
ANDROID???
addikt
válasz
MK VII #75577 üzenetére
Ne idegeskedj, ez a TMX szerviz ügyködése, velem is ezt játszották, csak Alcatel készülékekkel.
(Először egy OT-995 járt hozzájuk vissza fél éven át szívattak, és elmentem a békéltetőhöz, akkor is még vacakolni akart velem a T miatt... Után a TMX hibátlannak minősített egy általuk összekarcolt és hibásan visszaküldött IDOL S készüléket, amit érdekes módon végül csereutalvánnyal oldottak meg, a Telekom ekkor felajánlott csereként egy IDOL 3-at, naná, hogy azt már kihagytam, hoztam helyette egy H. P8L. készüléket, szerencsére az rendeben van.)
Az a kellemetlen, hogy a Telekom a szervizre fog "mutogatni" a szerviz meg nem fogja hibásnak nyilvánítani a készüléket, vagy nincs szerencséd és nem jó szervizeshez kerül vagy épp nem produkálja a készülék a hibát, az tuti, hogy a szervizbe sok készülék kerül be, mármint sok fajta típus és márka, így a készülékekre kevesebb idő marad (bár azt nem értem, hogy mi a bánatért kell bevállalniuk ennyit, ha nem bírnak vele).
Valószínű, hogy most sem csereutalvány lesz a vége, de ne legyen igazam. Szóval a Békéltetőt keresd meg nyugodtan, de az is ahogy írtad hetekig fog húzódni.
A Huawei válasza is ez a nesze semmi..
Ja és ha nem esik nagyon ki a szerviz keresd fel személyesen, hogy mi a bánatot szívatnak, mert már unod..
(Az az érdekes, hogy az egyik alkalommal az Idol-S -t személyesen vettem át épp amikor közöltem az ügyfélszolgálatossal, hogy most hívja ki a szervizest, mert.. ugyanis tettek rá egy origi hátlapot ami végig volt vésve, láss csodát az ügyintéző hátravitte és 8-10 percen belül karcmentes hátlappal hozta vissza, igaz a készüléken még 2 órán belül mutatkoztak azok a hibák amivel leadtam..) -
Beca1990
senior tag
-
válasz
MK VII #75437 üzenetére
Igazából nekem nincs ekkora tapasztalatom ezekkel a készülékekkel, nagy részét az olvasottak alapján írtam.
Sonyból nekem Z3-am volt, nem volt bajom vele. Samsungból note 2, szintén nem volt gondom vele. Lg-t ismeretségi körből ismerem, de felületesen, nexusom se volt még és huzamosabb ideig látni se láttam. -
lowzor
veterán
válasz
MK VII #75250 üzenetére
Közben már megegyeztem a partnerrel, hogy beszámítják a Note 3 teljes vásárláskori árát és ráfizetek egy S7-re. De véglis az utalványt még nem adtam oda, tehát ez gondolom visszamondható.
Ma akkor elmegyek még egy T-pontba és visszakérem a pénzt. Kezd nagyon elegem lenni az egészből. Eddig akárhova bevittem, mindenhol megpróbáltak megvezetni és rengeteg időm, meg bosszúságom ráment. -
ANDROID???
addikt
válasz
MK VII #75252 üzenetére
Azért olyankor az elég rossz, ha az ügyfél épp autószerelő és a telekom dolgozóval ugyanezt megcsinálja a műhelyben, hogy sajnos ez nem fog kijönni 50-ből ez most 230 lesz
..csak ennek elég kicsi az esélye
A helyzet az, hogy nincs min csodálkozni, hogy miért tart itt az ország, ha sok helyen ez a hozzáállás az a furcsa, hogy ezt csak mi vesszük észre, a másik fél aki parasztul jár el nem veszi észre, akár Telekom akár más szolgáltató...
Milyen furcsa, hogy amikor pár éve kiskereztem (is) visszajáró vásárlóim voltak, az ugye azért van mert elégedetlenek?
-
4Grider
félisten
válasz
MK VII #75191 üzenetére
Összetöröd a készüléked. Onnantól kezdve nincs értelme garanciáról beszélni, akárki is fizeti a javítást (max. a kicserélt darabnál szervizgaranciáról). Az ui. nem rendeltetésszerű használat, hogy törik a készülék. Mert a garanciának (jótállásnak) is vannak feltételei.
-
ANDROID???
addikt
válasz
MK VII #75148 üzenetére
TMX
biztosító
Magyar mentalitás + rugalmatlanság
Mi a jó szájba ......ott anyu.....t nem tudnak normálisan intézni dolgokat, miért kell mindenért harcolni ami alapból jár sőt azért fizettél plusz költségért, hogy ne kelljen ilyen dolgokon sz@rakodni, utána meg kiszúrják a szemed egy elnézést kérünk kijelentéssel -
313313
addikt
válasz
MK VII #75018 üzenetére
Második évben miért indulna újra a garancia, bármi miatt? Mutass nekem jogszabályt, ami ez leírja.
Én mutattam tegnap Samsung garanciális feltételeit, ahol leírja, 2. Évben nem indít újra garanciát, erre mutattam a képet bizonyítéknak, hogy a Telekom nem hosszabít minden esetben. Azt én is tudom, hogy Nokiánál, a második évben cserélt készülékekre a gyártó 1 év garanciát vállal...
De nyilván minden gyártó más feltételeket szab a második évben. -
-
lócitrom
őstag
válasz
MK VII #74808 üzenetére
és tényleg az a poén, hogy hülyének néznek, hisz miért kellene nekem újonnan igényt benyújtani, ha a megrendeléskor eleve így állítottam be... meg hát tényleg mi ez, hogy hirtelen láthatóvá válik és nem tudják ki a felelős ezért? aztán a fene tudja mióta volt így. eléggé gyakran ellenőrzöm, de nehogy már ezt kelljen fürkésznem. aztán egy ilyen buta levéllel letudják az egészet. Telenornál 11 év alatt ilyesmivel sem kellett foglalkoznom.
-
tomy86
addikt
válasz
MK VII #74729 üzenetére
Ajánld figyelmükbe a fogyasztóvédelem "Gyakori megtévesztések" oldalát.
A hibás teljesítés miatti – akár szavatosság, akár jótállás alapján fennálló – felelősség az eladó felet, vagyis a forgalmazót terheli. Ebből adódóan a fogyasztó jogosult minden esetben annál a forgalmazónál megtenni minőségi kifogását, akitől a terméket megvásárolta. Még akkor sem lehet (jogszerűen) továbbirányítani őt a szervizhez, ha kötelező jótállás alapján kijavítás iránti igényt kíván bejelenteni.
"A Kormányrendelet 5. § (1) bekezdése alapján ugyanakkor a fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is bejelentheti, vagyis, ha ez kedvezőbb számára, a kijavításra irányuló igényét nem csak az eladó félnél jelezheti, tehát a fogyasztót illeti meg e körben a választás joga. Amennyiben cserét, árleszállítást, vagy vételár visszatérítést kíván, úgy az ezek valamelyikére irányuló igénybejelentését viszont minden esetben az eladó féllel, a forgalmazóval kell közölnie. A kijavítás iránti igény kapcsán pedig jogellenes őt ide-oda küldözgetni (üzletből a szervizhez, vagy fordítva). "
Egyébként nem kell csodálkozni. Az utóbbi években az a csoda, ha kultúrált, tájékozott és segítőkész ügyintézővel találkozol a Telekom üzletekben. A 90-es években ezek legfeljebb takaríthattak volna a Westelnél. -
dashed
senior tag
-
válasz
MK VII #68943 üzenetére
más készülékekben ha működik adott sim kártyával a mobilinternet, akkor a 225 lehet a probléma forrása.
külön az adatkapcsolat nincs esetleg tiltva rajta?
régebben lehetett sms-ben/gyorsbeállítóval - nem működik most az oldal -, sőt, anno még a nokia honlapján is egyszerűen ment - bár azt a symbian korszakban használtam utoljára -, most csak a vertu típusokra találok már hivatkozást.
esetleg rákérdezhetsz a 1430-on, hátha tudnak valami külön okosságot, mert forgalmazzák adott típust és abban előre konfigurálva van minden.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Csere-Beszámítás! Prémium vizhűtéses számítógép! I9 11900K / RTX 3090 / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 4000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest