Hirdetés
- Elindult a Nothing Phone Android 15 béta program
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Elképesztő erővel rúgta be a Dimensity 9400 az ajtót
- A Redmi tablet esete a Snapdragon 8-cal
- Apple Watch
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
taip
senior tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a T-Systems által kínált mobiltelefon árlista milyen viszonyban van a T-Mobile-lal?
Konkrétan az a kérdés, hogy a T-Systems árai miért magasabbak, mint a T-Mobile-é? A cégnél kaptam egy listát, hogy válasszak a T-Systems árlistájából. A gond az, hogy pl. a kedvezményes listaár (simlockkal) kb. annyi, mint egy normális boltban a kártyafüggetlen ár. Vagy pl. a 2 év hűséges ár drágább, mint a T-Mobile-os dominós ár, ami ugye semmi elkötelezettséggel nem jár. Az is röhej, hogy én magánszemélyként (egy alap szintű előfizetésre történő hűség vállalásával) jóval olcsóbban juthatnék készülékhez, mint a cég. Pedig a cégünk a kezdetek óta T-s, százas nagyságrendű élő előfizetéssel.Akkor most a vállalati ügyfélnek kötelező a drágább T-System-es árat kifizetni, vagy mehet a T-Mobile-hoz is, hiszen az olcsóbb?
Nem értem...
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz bobooo #33675 üzenetére
Szerintem ez azt jelenti, hogy az amerikai T-Mobile ügyfeleknek lesz így, ha Magyarisztánba látogatnak, egy adott díjcsomag igénybevétele esetén.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz Vangelis #34363 üzenetére
Van, akinek nem a mobilnet az egyetlen kapocs az internethez.
Szerintem igenis jó ha legalább megpróbálnak tájékoztatni. Ha nem írnak semmit, akkor meg az lenne a kifogás, hogy miért nem írtak semmit legalább a FB-ra.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz Nordik #38469 üzenetére
Nem lehet, hogy megadtad a telefonszámodat valahol? Például akcionekem.hu kuponért? Mert akkor jogos, hogy hívnak, ez az egyezség része...
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
"amennyiben nekem nem tetszik egy szolgáltató szolgáltatása, úgy alternatívát keresek, vagy nem veszem igénybe"
Ezzel egyetértek, csak akkor van a gond, ha mindegyik szolgáltatónál kb. ugyanazokba a feltételekbe fut bele az ember.
Illetve akkor is gond lehet, ha valaki úgy jár, mint egy ismerősöm.
Új előfizetőként aláírt 2 évet a T-nél, majd kiderült, hogy ahol dolgozik, ott nem hogy mobilnet nincs, de beszélni sem lehet, annyira nincs térerő. Naívan azt gondolta mielőtt leszerződött, hogy ez Pesten nem lehet gond. Pedig de. Az ügyfélszolgálat szerint minden rendben, hiszen máshol tud telefonálni (pl. otthon este). Az, hogy egész nap meg nem, az egyéni szociális probléma.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz D@ve89 #39858 üzenetére
Írtam, hogy új előfizető, tehát előtte nem volt tapasztalata, hiszen másik szolgáltatónál volt.
Amúgy 13.ker. déli része.kali: Valóban, mikor elkezdett ott dolgozni, nem az volt az első kérdése, hogy milyen a térerő, mert nem merült fel, hogy gyakorlatilag a belváros szélén ez ekkora gond lehet.
Szerintem kötbér nélkül nem engedik el, mert lehet, hogy a szolgáltató is elismeri, hogy nincs térerő, de azt megoldottnak tekinti azzal, hogy elhelyez egy mini antennát, amihez vezetékkel lehet csatlakozni és akkor vezetékes mobil lesz.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz D@ve89 #39861 üzenetére
A pontos helyét nem tudom, annyira azért nem vagyok tisztában a részletekkel, csak panaszkodott nekem, hogy hányszor pattant vissza az ügyfélszolgálatról.
Egyébként pedig igen, másnak sem megy ott a T. De most mit csináljon? Szolgáltatót nem válthat a nagy kötbér miatt, annak meg örül, hogy munkahelye van, azt nem hagyja ott a mobil miatt.
Úgyhogy most fizeti a tizenvalahány ezer Ft-os számlát, mellette meg vett egy másik szolgáltatónál feltöltős SIM-et, hogy el tudják őt érni és tudjon telefonálni, de ez nonszensz.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Sziasztok!
Ha veszek egy Domino Web Quick csomagot nem a T-nél, hanem viszonteladónál (pl. Edigital, Mediamarkt), akkor jól értem, hogy van benne egy USB modem és egy SIM kártya?
Nekem csak a modemre lenne szükségem. Lehet használni meglévő, akár havidíjas előfizetéssel is? Vagy a modem csak Domino-s SIM-et fogad el?Köszi
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz szabogabor10 #41395 üzenetére
Ja, én is pont a hétvégén akartam megnézni, hol tartok, aztán láttam, hogy 56 vagy hány Ft-ért lehetne lekérdezni. Ráadásul, mindenféle apróbetűben közlik, hogy ez nem mindig megy és akkor sem friss.
Azt még megértem, hogy nem percre kész, hanem azt hiszem 6 óránként frissül (elvileg). De olyat is olvastam, hogy a fordulónapot követő 1 héten belül ne is akard lekérdezni, mert nem fogja tudni megmondani. WTF??
Az 56 Ft meg milyen kicsinyes dolog már... nem a Gizikének kell kézzel kikeresni minden alkalommal egy táblázatból, hanem automata rendszerből jön, akár ingyenes is lehetne. Na jó, kompromisszumkész vagyok, legyen csak naponta 1 ingyen.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz Dilikutya #41624 üzenetére
Ha a hang előfizetése nem Domino Surf (amiben van net), akkor a "Nincs még net a díjcsomagodban?" kategória érvényes rátok.
Amúgy szerintem a Go!Net még elérhető 1 hónapig, utána nem lehet rá visszaváltani. Szóval ezt is érdemes figyelembe venni, hogy legyen mire váltani.
Meg akkor ezek szerint nem fontos nekik a VOIP.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz magatk #41635 üzenetére
Nekem pl. kapásból az jut eszembe, hogy az fizesse a részletet/számlát, aki ténylegesen használja.
Amin meg nincsen hűség, azt le kell mondani.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
-
taip
senior tag
Sziasztok!
Szükségem lenne a nyári hónapokra egy plusz internet előfizetésre. Az egyik opció a Domino-s net, de az sávos és nagyon figyelni kell, nehogy túl magas legyen a számla.
Arra gondoltam, hogy előfizetek egy Aranytárskártya Net&Roll XS+-ra (arany szint megvan) és majd valamikor ősszel lemondom. Ez működik? Nincs minimum idő, amíg nem szüntethetem meg, hűség nélkül köthetem? Eszköz nem kell, csak a SIM. (Ha már vennék valamit, egy 4G-s wifis routert vennék, de az nagyon drága.)
Köszi.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz djculture #45199 üzenetére
Magas számla = sokat kell fizetni az adott hónapban az adott szolgáltatásért. Akár havi 10 ezerig is felszaladhat. Ok, nem töltök rá, akkor nem, de akkor nem is kapok szolgáltatást sem.
A lényeg, hogy míg ATK XS+-szal 2490 Ft 3 GB, Domino Web-bel 3000 Ft 2 GB. Ezért tűnik jobb választásnak az előbbi, ha működik amit leírtam. És a kérdés továbbra is az, hogy lehet-e így?Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Sziasztok!
Meg lehet tudni valahol, mi a Domino Web internetem fordulónapja? Mivel 30 naponként újrakezdi a sávos díjazást, nem mindegy mikor van.
Azt meg főleg nem értem, hogy ha belépek az online ügyfélszolgálatra, akkor azt írja, hogy a 250 MB - 1 GB sávom éppen elfogyott (erről jött SMS is), de ugyanakkor az is szerepel, hogy a 0 - 100 MB (kezdő) sávomat aktiválták és erről is jött SMS. Ja és gondolom mind a kettőért le is vonták a pénzt. De ugye egyszerre két sávban nem lehetek, jó lenne eldönteniük, hogy mikor nulláznak, mert most úgy tűnik, hogy 2x vontak le pénzt és 0 byte rendelkezésre álló forgalmam van.
Mondjuk az sem ártana, ha utána lehetne nézni, mikor mennyi az egyenlegem, mert számításaim szerint még kellene lenni az egyenlegemből, de szerintük elfogyott.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz St3ven #46069 üzenetére
A linked nekem nem működött, de akkor megmutatom, mit látok a My T-Mobile-ban, hátha te tudod értelmezni:
Miért van 2x időszak kezdete és miért nem 30 nap múlva van a vége? Ez nekem nem áll össze...
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz St3ven #46071 üzenetére
Találtam egy ilyen aloldalt is, de itt sem fordulónapról beszél.
Amúgy lehet, hogy azt nem bírta lekezelni a rendszer, hogy újra lett aktiválva.
Amikor elkezdem használni, akkor ideiglenes a dolog, postán küldenek ki aktiváló kódot. Na nekik sikerült úgy kiküldeni a kódot, hogy az aktiválási határidő már lejárt, a kártyát letiltották. Személyesen kellett kérni, hogy kapcsolják vissza. Lehet, hogy most ezért 2x fut a rendszerben. Már ha jól értelmezem a látottakat.
Sajnos ügyfélszolgálatot nem tudok hívni mert nem az én nevemen van.[ Szerkesztve ]
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz St3ven #46073 üzenetére
Akkor sem áll össze a kép.
Ha 30-án fordul, akkor miért 6-án írta, hogy aktiválta a 0-100 MB sávot (és ezzel nullázta az egyenlegemet)?Addig oké, hogy használtam a 250 MB - 1 GB sávot, ami elfogyott tegnap. További sávot már nem tudott aktiválni, mert nem volt rajta pénz. Pedig lenni kellett volna, hiszen 1 GB 2000 Ft-ba kerül én meg 3000-t töltöttem rá.
Ha 30-án fordulna, akkor nem írt volna olyat 3-án, hogy elértem a 250 MB - 1 GB sáv 80 %-át, hanem már újra kezdte volna a számlálást.
Egyébként az 1 GB az jogos, csak nem értem miért vont le pénzt 6-án a 0-100 MB sávért. És az sem világos, ettől miért fogyott el a pénz róla (hiszen 500-ba kerül ez a sáv). És közben élt a 250-1000 közötti sáv is...Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz kokokka #46077 üzenetére
Igen, a 2 GB-os sávot már nem tudta aktiválni, csak nem értem miért, mivel 3000-et töltöttem fel rá és másra nem költöttem.
Ezért is lenne jó, ha nyomon lehetne követni, mikor mennyit vont le. Ha ez ennyire megbízhatatlan és random, mit von le akkor kuka, nem töltöm fel újra.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Először a csomagban lévő telefonszámon felhívod az ügyintézőt.
Kér telefonszámot, SIM-kártya számot, PUK1 kódot, meg egy pár személyes adatot, hogy kinek a nevére menjen a szerződés. Ekkor már használhatod a netet.Ezután a -T- küld egy levele postán, amiben van egy kód, ezt be kell írni a My T-Mobile-ban valahová. Ami a nehezítés, hogy ennek a kódbeírásnak van egy határideje (a levélben írják mi) és ha addig nem írod be a kódot, akkor letiltják az addig működő netet és csak személyesen ügyfélszolgálaton lehet visszakapcsoltatni. Ha szerencséd van, akkor még határidőn belül kapod meg a kódot, ha nem, akkor irány az ügyfélszolgálat személyesen.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Sziasztok!
Az ügyfélszolgálat meg tudja mondani cím alapján, hogy az adott helyen van-e normális 4G lefedettség? És mennyire lehet nekik hinni? A honlapon levő térkép alapján eléggé határeset, de ahhoz túl elnagyolt a térkép, hogy abból megállapítsam.
Van összefüggés a 3G és 4G térerő között? Tehát ha néha még a 3G is elmegy, akkor ne is álmodjak 4G-ről, vagy a kettő független?
Sajnos kipróbálni nem tudom, mert nincs 4G-s eszközöm és csak akkor vennék ha van értelme.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Érdekes, nekem "csak" 25 SMS-t számláztak ki jogosulatlanul, szintén Telenor irányba. Írtam egy kérelmet, várom a választ.
Nekem androidos tabletről van szó, amin csak netezni szoktam, tuti nem küldtem SMS-eket.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Sziasztok!
Mennyi idő alatt várható, hogy válaszolnak egy számlareklamációra?
Több, mint 3 hete küldtem egy levelet hogy rosszul számláztak, visszajött egy automata válasz, hogy köszi a megkeresést, majd válaszolunk, aztán azóta semmi... Csak azért érdekes, mert addig a számla egyáltalán nincsen befizetve, a nem vitatott része sem, nem szeretném, ha egyszer csak letiltanának.
A válaszlevélben nincs semmilyen ügyazonosító, szóval ha felhívnám őket telefonon, kezdhetem nulláról magyarázni (és ki tudja, hozzájutok-e egy illetékes ügyintézőhöz).Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Gondoltam, hogy 30 nap, nem is ez a gond, de a számla befizetése problémás.
Ugyanis automatikusan vonják a folyószámlámról a számla összegét, amit nem tudok befolyásolni. Ha egyedi átutalással küldök annyit, amennyi szerintem helyes, attól még a követelésük megmarad. Volt már olyan, hogy egy havi számlát átutaltam, majd ettől függetlenül automatán is levonták.Egyébként miért jobb szóban intézni mint írásban? A levélnek is van nyoma és úgy gondolom, hogy el kell jutnia egy illetékeshez, nem várok azonnali választ.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Próbáltam telefonálni, de amikor kérdezte a numerikus jelszavamat, beütöttem azt, ami szerintem az, de nem fogadta el. Kipróbáltam és az internetes ügyfélszolgálatra sem enged be, tehát valószínűleg rosszul emlékszem a kódra.
Szóval úgy tűnik, marad a várakozás vagy a személyes megjelenés üzletben, de azért köszi a választ.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz polonic #48133 üzenetére
Nincs vele tapasztalatom, de miért annyira fontos a Dual Active? Egyszerre úgyis csak 1 valakivel tudsz beszélni.
Igaz, hogy Dual Standby-nál a másik SIM lezuhan a hálózatról, de ez jár valami érezhető hátránnyal? Szerintem nem. Nokia készüléken rá lehet egymásra irányítani, szóval ha az egyiken beszélek, akkor ha a másikat hívják, az is foglaltat jelez pár másodperc gondolkodás után. Nekem ez elegendő.Annyi hátránya van ennek a megoldásnak, hogy ha pl. az egyik számon nem akarok elérhető lenni és mondjuk kikapcsolom azt, akkor az átirányítást is le kell venni, különben kicsörög a másik számon, plusz még átirányítási díj is lehet.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz polonic #48143 üzenetére
Nekem nem tűnt fel, hogy ha az egyiken megy a net (márpedig az folyton aktív, legfeljebb nincs nagy forgalmazás), akkor a másik ne lenne elérhető. Nem teszteltem, de szerintem nem gond.
Nekem is a magán meg a céges van egy készülékben, ugyanúgy különböző szolgáltatóktól, szerintem nem fizetek az átirányításért, a foglalt jelzés ingyen van.
Magát a beállítást a készülék tudja szoftverből Smart Dual SIM néven.De nem akarok senki rábeszélni, lehet hogy ez készülékfüggő vagy oprendszerfüggő. Nekem jó ahogy van.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz tomy86 #48261 üzenetére
Szerintem jól írta, hogy hivatalosan mi a helyzet, annyival egészíteném ki, hogy a nagyon régi az náluk 15 évest jelent.
Az egy másik kérdés, hogy szimpla lehúzásnak érzem, hogy 4500 Ft egy SIM csere. Az ügyintézőnek max. 1 perces munka és az anyagköltség sem hiszem, hogy pár száz Ft-nál több lenne. Ha levinnék pl. 500-1000 Ft-ra, rögtön nem kellene trükközni, az már egy kifizethető összeg. Oké, legyen drágább, ha nem tudja bemutatni a működőképes SIM-et, de nem hiszem hogy az emberek nagy tömegben járnának hetente kártyát cseréltetni ha olcsóbb lenne.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz agemate #48262 üzenetére
Azt nem tudom, hogyan lehet elkülöníteni a két keretet, de az Adatforgalmi segéd tudja mérni alkalmazásonként az elhasznált forgalmat. Figyelni kell, mit mond a Spotify-ra és abból lehet következtetni. (Feltételezve, hogy a Spotify használja ezt a külön keretet.)
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz janeszgol #48518 üzenetére
Én 1x próbáltam ilyet használni, de az volt a probléma, hogy a kódot tartalmazó levelet később kaptam meg, mint ahogy a határidő lejárt. Tehát az 5 nap (vagy mennyi) nem a levél kézhez vételekor indult, hanem hamarabb, a levélben egy fix határidő volt, függetlenül attól, hogy mikor kapod kézhez.
Szóval nekem letiltották a kártyát, személyesen kellett visszakapcsoltatni. Attól tartok, ilyenkor elveszhet az egyenleg, szóval én megvárnám a véglegesítést a pénzköltéssel. Amúgy nem volt rajta kezdő egyenleg (pl. 1 giga)?
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz Sztbeni #49600 üzenetére
Hú, nagyon ütős ez a térkép.
Ha ez tényleg működni fog, akkor egy nagy like a T-nek.Bár ahogy nézem, ahol vidéken nekem számítana, mert gyakran járok és hiányzik, az még mindig fehér folt, amennyire ebből a méretből meg lehet állapíítani.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Ha ez az adó a vezetékes netre is vonatkozik, akkor elég durva áremelésnek nézünk elébe. Plusz milyen már, hogy számolgatni kell a forgalmat kábelen??
De hogy on is legyek: a szolgáltató tiltja a VoIP-ot, de fizetni kell adót az igénybe sem vehető szolgáltatás után??
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Csak jelezném, hogy a témának van saját topikja is...
http://itcafe.hu/tema/re_mar_vartuk_jon_az_internetado/friss.html
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz [P]laci #50240 üzenetére
Sokszor van kamatmentes részletfizetési akció nagy elektronikai áruházaknál, ahol kamatmentesen és függetlenül és kötelezettség nélkül hozhatod el a készüléket, sokszor olcsóbban, mint a szolgáltatótól.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz BRIKLY #50799 üzenetére
Lehet, hogy csak nekem nem világos, de ha élő hűséged van a díjcsomagra, akkor azt nem tudod olcsóbbra váltani szerintem. Az 1 GB-os NetPlusz L bővítő 1290 Ft/hó, ha szükséged van rá. Ha nincs, itt tudsz spórolni.
Új előfizetés nélkül nem éri meg szolgáltatónál venni (Dominóval vagy listaáron), mert drága és nincs részletfizetés. Javaslom, olyan telefont vegyél amit ki tudsz fizetni egyben vagy nézegesd a nagyobb áruházak akcióit, ahol szokott lenni 0%-os hitelre telefon. Hogy mikor, az bizonytalan.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz csababarca #50937 üzenetére
Az tuti, hogy csak az előfizető intézkedhet (vagy kell egy két tanús meghatalmazás).
ÁSZF szerint az elveszett SIM pótlása fizetős, amit akár "el is felejthetnek", de csodálkoznék, ha adnának ingyen egy SIM-et, ha meg sincs az eredeti.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz csababarca #50939 üzenetére
A feltöltőkártyás számnak is van előfizetője, valakinek a nevére meg kellett venni anno a SIM-et (esetleg telefonnal).
Valahogy igazolni kell a jogosultságot, furcsa lenne, ha bárki bemegy az üzletbe, mond egy telefonszámot és kap egy SIM-et hozzá...
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Ez érdekes, ha így korlátozzák a jogot, nem tudom megtehetik-e. PTK szerint teljes értékű magánokirat a 2 tanúval aláírt meghatalmazás. (És a saját mintájuk is így készült.)
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
Többször volt már szó arról, hogy azért tudja a Telekom irreálisan drágán adni a telefonokat, mert (egyrészt van, aki megveszi, másrészt) nem kell egyben kifizetni és van, akinek ez az egyetlen módja, hogy drágább telefonhoz jusson.
Most az "addig nyújtózkodj, ameddig a takaród ér" mondást hagyjuk.Csak jelezném, hogy ismét 0%-os THM-re lehet kapni a telefonok többségét az Edigitalnál, szóval aki inkább független telefont venne részletre a 2 év hűség helyett, annak érdemes szétnéznie ott.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
taip
senior tag
válasz br.rak #51292 üzenetére
Hát, valamiért mégis megteheti a szolgáltató, hogy ilyen drágán adja a készülékeket.
Én nem tudom elképzelni, hogy erre vetemedjek, de el tudom képzelni, hogy egy vidéki faluban/kisvárosban élő ember csak azt látja, ami a szolgáltatójánál van. És esetleg meg is bízik benne, hiszen milyen régóta az előfizetőjük.
Budapesten nehéz elképzelni, de nincs mindenütt Edigital meg Mediamarkt és nem feltétlenül opció a netes webshop (nem tudja hogy kell csinálni illetve meg szeretné fogni vásárlás előtt).Úgyhogy bemegy a szolgáltatóhoz, az meg azt beszél rá, amit nem szégyell, persze jó drágán és nem feltétlenül az igényeinek megfelelően.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
-
taip
senior tag
válasz dReFiX #51364 üzenetére
És akkor a barátnőd is Telekomos, vagy az is rugalmas még?
313313: Jó kérdés, hogy minek minősül. Szerintem az egy másik szám volt, amire igénybe vette a Like-ot, tehát ha új előfizetést köt, akár indulhat nulláról is. Viszont ha a személyt nézik, akkor 1x jogosult rá, amit 1x meghosszabbíthat.
Egy hozzáértő szaki valószínűleg meg tudja mondani van-e az ilyen újrakötésre szabályozás. Vagy meg lehet kérdezni a T-től is közvetlenül.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Gumi és felni topik
- Elindult a Nothing Phone Android 15 béta program
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- 3DMark06 eredmények
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ingatlanos topic!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Atomenergia
- További aktív témák...
- BONTATLAN Dell Latitude 5540 CTO:i7 1370P (14mag),16GB DDR5,512GB SSD,GeForce MX550,400nit 100%sRGB
- Thinkpad P15 Gen2i 27% 15.6" FHD IPS i7-11800H T1200 32GB 512GB NVMe ujjolv gar
- Dell Precision 3520, 3541 workstation notebook-ok 16-32Gb RAM, Quadro M600, P600, számla
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8
- Felújított Sony PlayStation 4 Slim 9.00 FW + GoldHEN magyarosított PS4 játékokkal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen