Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MK VII

    veterán

    Skacok. Ma ismét leadtam a Telekomhoz a telefonomat. Gyakorlatilag most küldöm fel a szervizbe ötödször és mindig szar készüléket kapok vissza.. Utoljára már mikor felküldtem, a szolgáltatómon keresztül akkor csereutalvány kiállítását kérte a szerviztől, ehelyett kaptam egy szar Refurbished készüléket.. Nem tudom meddig szórakoznak még velem.. Ha jól tudom, hogy, ha nem teljesíti a kérésemet a szolgáltató akkor fordulhatok békéltető testülethez? Nos. Elsőre nem sikerült neki teljesítenie amiért már most mehettem volna a békéltetőhöz, de mondom még adok nekik egy esélyt.. Ismételten csereutalvány kiállítását kértem a szerviztől és beleírattam az ügyintézővel a jegyzőkönyvbe, hogy semmilyen más megoldást nem fogadok el, tehát sem javított sem újnak mondott készüléket nem vagyok hajlandó átvenni.

    Huaweinek írtam egy szép levelet egy két szitokszóval, mert már lassan harmadik hónapja nem tudom használni a telefonomat amit júniusban vettem. Ergo talán, ha 1 hónapot használtam összességében.
    "Üdvözletem.
    Egy konkrét normális választ várok önöktől..
    Nem a sallangot meg a "küldjem fel a szervizbe bevizsgálásra, aztán majd lesz valami" szöveget.
    Ha a szolgáltatóm csereutalványt kér önöktől illetve a szerviztől, a sorozatos hibásan visszaküldött készülékek miatt, azt meg tudják oldani? Kapok cserutalvány-t, hogy ne javított szarokat kelljen állandóan visszakapnom?
    Ma utoljára fogom bevinni a szolgáltatómhoz a készüléket és ismét csereutalvány kiállítását fogja kérni a szerviztől, ahogy ez előtt is tette, de nem azt kaptam, hanem egy felújított giroszkóphibás, hangszóróhibás szart..
    A végén úgy is az lesz, hogy csereutalványt fognak kiállítani, mert a békéltető testületi ügymenet vége úgyis az lesz.
    Nem lehetne, hogy megkapom a csereutalványt és nem kéne heteket, hónapokat hivatalos ügyek miatt levelezgetnünk egymással?
    A levél hangneme a valós állapotomat tükrözi.. Ezt érték el 2 hónap alatt, hogy így fogalmazzak meg egy levelet.."

    A válaszuk:
    "Szeretnénk tájékoztatni, hogy a készülékét a kérésének megfelelően be fogjuk vizsgálni. Több tesztelésen át fog esni. Amennyiben az illetékes ügyosztályunk jóvá hagyja a csereutalvány kiállítását, akkor ez meg is fog történni.
    Amennyiben a teszteléseinken a készüléke átmegy és a márkaszervizünkben töltött idő alatt kifogástalanul működik, akkor sajnos nem áll módunkban csereutalványt kiállítani.
    Természetesen az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, ezzért kiemelten kezeljük az ügyet.
    "

    Ergo ismét lehetséges, hogy csereutalvány helyett javított vagy egy felújított készüléket kapok megint?
    Milyen alapon mernének ugyan olyan szar készüléket visszaküldeni mint az előző 4 alkalommal? Nem véd engem valamilyen jogszabály? Vagy el kell viselnem azt, hogy egy 160 ezer forintos készüléket nem tudok használni, és mellette az előfizetésemet sem lassan 3 hónapja? Képtelen a szerviz a javítására a telefonnak akkor joggal igényelhetek teljesen új készüléket nem?
    Igazából a kérdésem arra vonatkozna, hogy akkor végül is a következő alkalommal már a békéltető testülethez forduljak?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák