- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- CES 2025: Kezünkben a Mudita Kompakt, az E-ink kijelzős anti-telefon
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- One mobilszolgáltatások
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
-
addikt
-
oncsi
őstag
válasz ForRedGlory #61755 üzenetére
Hétfőn megkérdezem, mert fogalmam sincs melyik, milyen.
Köszönöm addig is.Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
oncsi
őstag
válasz ForRedGlory #61751 üzenetére
Értem. én is így gondoltam. Akkor jobb eleve a 9550Ft-os előfizetést venni. (sajnos)
Vonalas szám nincs, de van 6 egyéb mobil előfizetés is. Az nem elég a platina kártyához? Vagy egyáltalán mi a platina kártya követelménye? 18 éve T-s vagyok, az is számít valamit?Kinek csak kalapácsa van, mindent szögnek vél
-
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #61703 üzenetére
"Amúgy nyugodtan menj el az NMHH-hoz így látatlanban, de lesz egy rossz hírem, körbe fognak röhögni, mert első kérdésük az lesz, hogy mi a kivizsgálás eredménye és megkaptad-e már. Te meg majd gagyogsz, hogy ja bocs, azt nem tudom, a csúnya Telekom nem kérdezett meg én meg fafejű vagyok és csak azért sem érdeklődöm meg. NA ez nem működik így..."
De hát ez pont nem így van. Nem neki kell üldözni a választ, érdeklődni, hogy miért nem válaszolnak, a szolgáltatónak van kivizsgálási és válaszadási kötelezettsége.
Pont az az egyik mulasztás, amit szankcionálhatnak, ha határidőben nem történik meg a kivizsgálás. Nem válaszoltak = nem történt meg.
Egyébként meg tényleg szokásuk a határidő vége felé reagálni. Erről mondjuk értékelendő lenne, ha leszoknának. -
vwpolopg
őstag
válasz ForRedGlory #61703 üzenetére
Látom Te nem fogod fel, hogy attól, hogy engem osztasz egy fórumon, az én ügyem nem fog előrébb lenni és tök jogosan verem a nyálam ahol akarom mert egy közületek megkárosított. Nem csak engem, de ez az én ügyem szempontjából mellékes. Pont nem érdekel, hogy ,,a nyomi Telekom nem keresett meg brühühü,, ideje lenne felfognod, hogy többek között belőlem kapod a fizetésed és főleg ha jogosan, ott anyázok ahol akarok. A boltban is így osztod az ügyfeleket? Vagy csak itt neten ekkora az arcod és kiéled a boltbéli sérelmeket? Az, hogy itt óbégatok a 30 nap miatt,te meg rinyálsz, hogy nem fogom fel, hogy biztosan úton van a levelem postán, az is téged minősít de megsúgom, hogy engem az zavar, hogy elhúzzák eddig. Semmi nem indokolja, hogy a 30. napon küljdenek egy levelet postán, bőven el lehetett volna küldeni előbb, vagy ha el is húzzák eddig, dobni egy sms-t, emailt stb.
De rendben, kapok majd egy levelet, tudod mit, megvárom, ebben igazad van, hogy 3 munkanapon belül megjöhet. Tehát ha keddre nincs a postaládámban, akkor nem küldtek semmit időben. De az, hogy kapok egy sablon levelet amiben leírják, hogy sajnos hiba történt stbstb blabla, az a gyökér kollégád meg vígan húzza le tovább az ügyfeleket, na az nagyon nem oké... kíváncsi vagyok a levélre és majd megosztom itt a tartalmát, nehogy szú érje a hát elejét...
Senki nem keresett meg semmilyen formában. Nem volt hívásom rejtett számról, sem felvett, sem elmulasztott. Se sms, se email, semmi megkeresés nem jött. Legyen az akármilyen nüansznyi panasz, ezért is jogosan verem a nyálam, hogy annyit se képesek jelezni, hogy panasza kivizsgálása folyamatban van. Az se érdekelt volna ha egy automata üzenet, legalább tudnám, hogy foglalkoznak az üggyel.
-
vwpolopg
őstag
válasz ForRedGlory #61699 üzenetére
Nem tombolok. Bőven nem. Megértem, hogy véded a munkáltatódat, de nem érdekel. Miért én telefonáljak? Miért nem keresnek meg? Ez nem így működik... Egy nyomorult kollégád folyamatosan veri át az ügyfeleket, hogy a jutalékát gyarapítsa, és mindezt az én, a barátnőm és még ki tudja, hány ügyfél kárára. Ha történetesen tombolni akarnék, azt is teljesen jogosan tenném...
-
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #61497 üzenetére
Ha nem vette volna észre, és jönne a számla hó végén, egy hónap múlva nem biztos, hogy ennyi lenne, hogy téves aktiválás. A szolgáltató részéről se.
Az a baj, hogy ez nem 1500 Ft-os kérdés, hanem bizalmi kérdés. Jó, a rendőrség tényleg túlzás, azt csak felháborodottságomban írtam.[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #61497 üzenetére
Azért ne állítsuk be úgy a dolgot, mintha nem történt volna semmi...
Itt valaki nagyot hibázott, s a fórumtárs leleményessége, hogy viszonylag kis kárral megúszta.
A Telekom részéről a minimum, hogy az okozott kár dupláját jóváírja az ügyfélnek.
Az ügyintéző mi alapján aktivált be szolgáltatást, ha el is ütötte véletlen, nem ellenőrizte az adatokat(efi neve pl.), ezért az ő jutalékából a jóváírást le kéne vonni. -
tothferenc
senior tag
válasz ForRedGlory #61497 üzenetére
a "csak" valahogy felkerült szolgáltatás a számlazárás végén nekem + 1500 pénzembe fájt volna, és ha nem veszem észre, köv hónapban meg közel + 2000.... nem a dolog zavar, hanem szimplán az eljárás. És "csak" felelőst és magyarázatot kértem...
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
Ateszpapa
addikt
válasz ForRedGlory #60733 üzenetére
Szerintem ezzel semmi probléma nincs.
Ha netán szügséges lenne, akkor ez lesz a legkevesebb, meg amúgy is olyan helyen dolgozik, ahol minden hívást rögzítenek.
Amúgy mi van akkor ha nem akarom, hogy rögzítsenek?
Ki fogja kapcsolni?
Dehogy!
Nincs választásod neked sem, ha itt tartunk. -
btz
addikt
válasz ForRedGlory #58690 üzenetére
Sokan ezt nem tudják logikailag végig gondolni, csak hát ugye akárhogyis de minél nagyobb legyen az az e-farok.
Nem tudom hogy Angliában adatkorlátos e az a net csomag, de ha igen akkor teljesen mindegy hogy korlátoznak-e a sebességen vagy sem.[ Szerkesztve ]
ⓑⓣⓩ
-
Blackmirror
őstag
válasz ForRedGlory #58435 üzenetére
Tudom, a válaszlevelén nem tudtam hogy sírjak-e vagy nevessek
De a második (üfsznek küldött email) panasszal azt elértem hogy ne küldözgessék a 750ft-os behajtós üziket.Azóta nem fenyegetnek kikapcsolással, de a számla még mindig ott van.(+ kaptam 3000 forint jóváírást---ebből 2000 volt a számlám a behajtási csoport hívása miatt).Most pihenek, aztán két hónap múlva lehet hogy felhívom őket megint...iPhone X@R, iPad Pro
-
Blackmirror
őstag
válasz ForRedGlory #58424 üzenetére
1-2 hét??Nekem két hónapja mutat tartozást egy át nem vett dolog miatt
Már kétszer ki akarták kapcsolni az előfizetésem.[ Szerkesztve ]
iPhone X@R, iPad Pro
-
Doggy dog
senior tag
válasz ForRedGlory #58424 üzenetére
20.a volt a csekk befizetési ideje,mert kiküldték.
Mire átfut nem lesz korlátozás?Telefon letiltás?Azért nem vagyok nyugodt!Febr.16án ért be az üzletbe,most márc. 23 van.Vagy fizessük be a biztonság kedvéért és visszaírják majd?Saját online felületén nincs jelezve,minden az üzlet intézett.(Átvéve sem lett az akku)[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Doggy dog
senior tag
válasz ForRedGlory #58388 üzenetére
Üdv!
Ma bementem,inkább átveszem a második akkut is és mondta az ügyintéző,hogy pénteken visszaküldték.Téves rendelés volt,ez át se lett véve,de a másik igen,ezt is jelezték.Ilyenkor mennyi idő,mire feldolgozzák és átfut a rendszeren?Azt mondta biztos nem fogják korlátozni a szolgáltatást.[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
PRDZsolesz
aktív tag
válasz ForRedGlory #58407 üzenetére
Persze, ez oké, de meglepett mindenesetre.
-
Doggy dog
senior tag
válasz ForRedGlory #58380 üzenetére
És mit-hogy javasolsz?Kicsit fárasztó ezért járkálni,már voltam vagy 3szor.És ugye semmit nem kaptunk arról,hogy ezt mi elkezdtük intézni,nem vagyunk védve.Online felületen ennek van nyoma valahol?
raziel01: és hova/mit írjunk,hogy valamit ténylegesen intézzünk,mert eddig annyink van,hogy egy hölgy "intézi,utánajár".Megígérte visszahív,de nem történt meg...
[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Ákinard
aktív tag
válasz ForRedGlory #58361 üzenetére
Köszi a választ, és neked is vwpolopg!
Más:
El vagyok szomorodva, ha egy ilyen komoly cégnél mint a T megengedheti magának az ügyintéző a "Mondom mégegyszer" szófordulatot egy ügyféllel szemben... Pedig nem vagyok totál hülye, csak szegénykém egyszer azt mondta, hogy az ATK-s előfizetésem után nem jár pont, utána meg azt, hogy az ATK is a főkártyára gyűjt. Amikor mondtam, hogy az egy tabletben van, és online így nem tudom beváltani a pontjaimat, a megoldási javaslata az "És én ezzel mit tudok tenni?" volt...
Illetve jobb helyeken nem a "végeztünk"-kel bocsátják útjára az ügyfelet, ha már befizette a befizetendőt, hanem a "Tudok még valamiben segíteni esetleg?"-gel...Lassan a T is oda kerül nálam mint az OTP: Szerencsére nem sokat kell járnom személyesen kirendeltségbe. Lehet órákig várakozni, és ha ügyintézőhöz kerül az ember abban sincs köszönet :-(
Remélem a diákigazolvány bemutatás témában egy értelmesebbet sorsol majd a gép.
-
marositech
senior tag
válasz ForRedGlory #58307 üzenetére
Ez egy megtörtént esemény.
Megjelenik és? Elolvassa? Hát bezony nem fogok én leüllni vele egy asztalon és felolvastatni...Prien: Bááárcsak blöff lenne...de sajnos nem. Szerintem is törvénytelen. De majd radi8tor1 vagy akárki összeverbuvál egy sereget és nekimegyünk...vagy nem.
Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
club1
veterán
válasz ForRedGlory #58309 üzenetére
Tarifára aláírt hűség a tarifa megszüntetésével rendes felmondással megszűnik. Ez fix. Bonyolítja a helyzetet a készülékhűség vagy nem tarifára kötött hűségszerződés, ilyenkor viszont a döntés joga NEM a felmondó oldalán van. Azaz rendes felmondással felmondott tarifa helyett bármi egyebet KELL felajánlania a szolgáltatónak, nem válogathat a neki bármilyen okból kedvezőbb tarifacsomagok között, hiszen a felmondást saját érdekből és nem rendkívüli módon kezdeményezte.
-
Prien
addikt
válasz ForRedGlory #58309 üzenetére
Ha még a t-pontokban is rácsodálkoznak erre az ott dolgozók, én bármit el tudok képzelni a szolgáltatás-értékesítő háttércsoportról...
Anno még a telenorral futottam pár kört ügyészi szinten ilyen egyoldalú módosítások miatt, bár nem mondom,hogy miattam, de mivel sokan voltunk és nagy felháborodás volt belőle, a telenor vissza állította az eredeti állapotot fél évvel később!A kevés is több a semminél.
-
dokee78
félisten
válasz ForRedGlory #58127 üzenetére
Fizetés nem lenne gond.
Az a gond szerintük tartozás van,szerintünk nincs.Volt már ilyenre példa,akkor is volt herce hurca.
-
vwpolopg
őstag
válasz ForRedGlory #58131 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Annyira alapos indokom nincs, csak zavar, hogy 2.-án lett aktiválva a kártya és 14.-e a hónapforduló... azt gondoltam az nap lesz amikor a kártyát beaktiválták... Szóval marad így
-
Soulfly842
addikt
válasz ForRedGlory #57861 üzenetére
3990
(#57858) pietrasko
Csak teljes hónapokra kell. Amikor tört hónap volt arra nem számolnak időarányost sem.
[ Szerkesztve ]
-
Vardar
tag
válasz ForRedGlory #57854 üzenetére
Köszönöm
-
killzone1987
senior tag
válasz ForRedGlory #57861 üzenetére
Na,így a végére megértettük egymást!
Akkor majd befáradok fizukor a telekomba,és szembesülök az igazi tényekkel,de egy biztos,legalább tudom azt,h a telóval nem nyaggatnak,h ugyanmár fizessem azt is ki egyben.
A kötbér az kétesélyes a csomiban eltöltött hónapok * 3.000-rel az meg tutkó.
KÖSZÖNÖM a türelmet,és a segítséget!
Sziasztok! -
killzone1987
senior tag
válasz ForRedGlory #57848 üzenetére
Na viszont most te értel félre,meg is mondom miért.
A telót részletre NEM a NEXT-M tarifacsomaggal hoztam ki!
Köze sincs hozzá!
Egy LG G2 havi 2.990 Ft-ért,teljesen új előfizetéssel,és 5490 ft-os tarifacsomaggal hoztam ki annó!
Így használtam 1 évig az 5490 ft-os csomaggal!
Aztán jött az,h szükségem van a minden irányba való ingyen telefonálásra,okból kifolyólag...
Befáradtam a telekomba,és külön én kértem egy olyan csomagot,amivel minden irányba dílymentesen telefonálhatok.
Tehát a telóhoz köze sincs a next m tarifacsomagnak,mert nem azzal hoztam ki,és rá 1 évre kértem azt,h legyen a next-m a tarifacsomagom...
Ebben az esetben hogyan járnak el?[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
válasz ForRedGlory #57848 üzenetére
Naja, egy 16 ezres havidíjas előfizuhoz olcsóbban adnak telót, mint egy 3ezreshez.
Érdekes lenne ha csak úgy lehetne lejjebb váltani. -
killzone1987
senior tag
válasz ForRedGlory #57845 üzenetére
Csakhogy még mindig nem tiszta ez nekem...
Nem a készülék részletét és az előfizetést akarom megszűntetni,hanem a tarifacsomagra vállalt hűséget akarom egyoldalúan megváltoztatni,azaz kissebb összegűre...
Na de ha ennyire ragaszkodnak,h mindent a nyakamba varnak,akkor viszont decemberben lejár a 2 éves előfizetési kötelezettségem a telekom felé,és így a nemrégiben megkötött next m hűségidőnek is hatályát kell veszítenie...
Jól gondolom? -
br.rak
őstag
válasz ForRedGlory #57823 üzenetére
Ok köszi, akkor keresek egy helyet ami vasárnap is nyitva van és feltöltöm még ma.
-
Aaron14
őstag
válasz ForRedGlory #57804 üzenetére
Igen, ez számomra teljesen egyértelmű, de nekem már ez is fura volt. Egyébként ez hanghívásokra, SMS-ekre és vásárlásokra is érvényes ez a kedvezmény?
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Dj.Kütyü
aktív tag
válasz ForRedGlory #57524 üzenetére
De azok nem hüségidösek amit ök adnak?Vagy akkor amit vettem,annak a hüségét fizetem?Amit adnak azt meg eladhatom?
-
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #57467 üzenetére
Bocsánat, nem néztem utána, hanem fejből írtam... itt linkelték s next m esetében, 3000 a havi kötbér.
bocsánat a téves infóért.egy kérdésem akadna ehhez, ha 29/30 napot volt aktív egy 2 év hűséges next s, akkor nincs kötbér? Vagy 2900ft?
-
ZeneÁdi
csendes tag
válasz ForRedGlory #57134 üzenetére
Igen, és pont ezért lett megállapítva a jogerős Fogyasztóvédelmi határozatban, hogy súlyos jogszabálysértést követtek el és pont ezért lett kiszabva a 150k-s bírság is.
-
ZeneÁdi
csendes tag
válasz ForRedGlory #57131 üzenetére
Kedves ForRedGlory,
Nem véletlenül írtam oda a jókívánságokat a végére.....
Szívesen elküldöm neked az fogyasztóvédelem jogerős határozatát, ahol arra is kitérnek, hogy a Telekom NEM hivatkozhat többletköltségre, tehát nem érdekel senkit, hogy az Apple mit enged és mit nem enged, mivel a Telekomtól vásároltam a telefont és nem az Apple-tól. Ebben az esetben Ők a felelősek és kötelesek AZONNAL kicserélni a készüléket. Hogy azután az Apple-el hogyan intézik, az már az ő dolguk.
Az Apple nem all a törvény fölött, tehát NEM szabhatja meg, hogy mit enged meg és mit nem, amíg az adott jogállamban van egy érvényes JOGSZABÁLY, ami tisztán SZABÁLYOZZA, hogy mit lehet és mit nem.
P.S. amúgy érintettnek érezted magad az utolsó mondatomban, amelyikben a Telekom bérenceinek üzentem, vagy miért kívánsz hasonlókat?!
[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz ForRedGlory #57094 üzenetére
Nem gondolom pofátlanságnak. Régi előfizető vagyok, Platina szintű vagyok, több előfizetés van a nevemen, T-home előfizetés is van a nevemen, össze van azzal is vonva, nekem az nem kedvezmény, hogy bár a havidíjam 2500Ft-tal olcsóbb, a telefon közben 148.000Ft, 59.000Ft helyett. Azért sem gondolom pofátlanságnak, mert maga a csomag alapáron középkategóriás, de azáltal, hogy a hűségemet "jutalmazák" alsó kategóriás lesz és rosszabbul járok. Én ezt így baromságnak látom. És nem a havi 2500Ft-on van a hangsúly. Viszont, ha van rá lehetőségem, hogy kihasználjak egy kedvezményt, akkor azt kihasználom. De ugyanakkor rosszabbul is járok, jelen esetben több, mint 2x annyiba kerül számomra egy készülék. Nem tudom érthető e a dilemma. Engem csak az bosszant, hogy valaki, aki nem hűséges, nem régi előfizető és nincs több előfizetés sem a nevén, jobban jár, mint én. Szerintem fordítva kellene ennek lennie.
Apple témához: mindenki tudja, hogy az iPhone 5 nem volt túl jó széria, elég sok baj van velük. Én ma hoztam el a 7. (hetedik) iPhone 5-öm garanciális cserében. Lassan már könyvet adhatnék ki, annyi Munkalapom és Jegyzőkönyvem van. Nem csaltam, nem rontottam el direkt a telefonokat, egyszerűen így alakult. Minden egyes cserénél újraindult az 1 év garanciám. Most is. Szó nélkül. Nem mondom el melyik plázában azt mondta a T-Pontos srác, hogy vigyem nyugodtan, nekik ez nem kerül semmibe. Mondjatok még egy ilyen gyártót, ahol gyakorlatilag javítás helyett egy új készüléket kapsz, újrainduló 1 év garanciával. Higgyétek el, ha kicserélhetné a Telekom a telefont 3 napon belül, megtenné, mert nekik csak egyszerűbb lenne, mint küldözgetni ide-oda. Nekik nem kerül szinte semmibe, nem buknak rajta, nincs okuk/nem érdekük nem segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ForRedGlory #57137 üzenetére
Azért fasza, hogy az Apple mondja meg, mit csináljanak az üzletek, szarva a helyi törvényekre...ezt is érdemes lenne megvizsgálni, és egy sok tíz milliárdos büntit kiszabni rájuk. Megérdemelnék már. Nehogy már törvények felett álljanak azért...
[ Szerkesztve ]
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #57137 üzenetére
Igazad van. Egyszer volt egy panaszom garis ügyintézéssel kapcsolatban. Kaptam egy választ, hogy elnézést kérnek és igazam van, de a jövőben is úgy kéne csinálni (ahogy egyébként ellentétes a fogyasztóvédelmi szabályokkal).
-
n@p@lm
őstag
válasz ForRedGlory #57131 üzenetére
szerintem tévedsz, a telekom (és az alma) nem állhat a törvények felett!
más nem el kell állni a szerződéstől.szerk. mondjuk ez a FaceTime érdekes lehet (akár kivételként is megállhatja a helyét), de ha például recseg a hangszóró akkor biza csere!
[ Szerkesztve ]
-
n@p@lm
őstag
válasz ForRedGlory #57102 üzenetére
na ez a válasz pont jó így!
az ingyen utánad vágják az már elég régen volt sajnos.
azok sajnos még mindig hálófüggők!
most ezzel nem lenne baj ha a szolgáltatások ára nem lennének kiugróan magasak (......). -
#41133696
törölt tag
válasz ForRedGlory #57102 üzenetére
Egy másik topicban pont azt mondta az egyik fórumozó, hogy az ingyenes előfizetéseket nem sokba nézi
Aki ilyen finnyás, hogy az előfizetéshez járó nagyon kedvezményes telefon nem kell neki, elpostázhatja nekem, állom a szállítás költségét !
Az elmúlt majdnem 16 évben, én még mindig szolgáltatótól vásároltam készüléket
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
válasz ForRedGlory #57097 üzenetére
-
Aaron14
őstag
válasz ForRedGlory #57031 üzenetére
Köszi a választ!
Díjcsomagot is szeretnénk váltani Domino-ról előfizetésesre. Ezt teljesen mindegy, hogy az üzletben vagy online, a készülék megrendelésével egyidejűleg tesszük meg?
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókódért írj privát üzenetet. Most 50.000 Ft jóváírást kapsz új ügyfélként!
-
Tibee86
nagyúr
válasz ForRedGlory #57038 üzenetére
Nem volt ilyen opció, hogy kérek vagy sem, de akkor várok. Reméltem van a boltban és el tudok menni érte a hétvégén.
glaci: Köszi, tényleg van, csak másik emailben kerestem. Ott is van, hogy a várható időpont 23. délután. Köszi!!
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz ForRedGlory #56993 üzenetére
Akkor úgy kérdezem, hogy a központba visszaérkezés között és a számla visszatörlése között telik el idő?
-
polonic
félisten
válasz ForRedGlory #56943 üzenetére
Oké.
Mármint, ha postán küldöm. Gondolom. Holnap leadom az Allee-ban lévő T-pontban akkor így.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz ForRedGlory #56941 üzenetére
Értem. Köszi a választ!
És az baj, ha mondjuk a telefon fóliája nincs meg, amiben a dobozban volt? Ezen kívül természetesen minden megvan.
[ Szerkesztve ]
-
Bailey
senior tag
válasz ForRedGlory #56885 üzenetére
Köszi!
Glaci-nak is.
-
Zeki
nagyúr
válasz ForRedGlory #56838 üzenetére
Én azt nem értem, hogy van egy Általános Szerződési feltételek, ott leírva mindenféle tarifa, amiket a júzer hívni tud.
Hogy tudna külföldi emeltdíjast hívni? Arra nincs tarifa. A szolgáltatónak el kell utasítania ennek kifizetését a másik szolgáltató felé. -
Something_
őstag
válasz ForRedGlory #56736 üzenetére
A legjobb az az, hogy akikkel beszélni szoktam, azok 90%-a t-mobile-os.
Na mindegy, köszi az infót, majd lesz valahogy
-
Something_
őstag
válasz ForRedGlory #56734 üzenetére
11.495.
Tuti nem beszélek 242 percet t-mobile-on kívül, ezért zavar ez az egész. Bonyolult call meter-en kívül van valami alkalmazás amit be lehet állítani, hogy számolja a megkezdett perceket?
-
Something_
őstag
válasz ForRedGlory #56732 üzenetére
12.000 + 3.000 (Öcsém az én számlámon van, fun-nal)
Kerekítettem, pontos kellene?
-
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #56594 üzenetére
Én arra szerettem volna rávilágítani, hogy ha a Telekom megmondja a tranzakciószámot, akkor a bank is meg tudja mondani, hogy hol tart a visszaforgatás.
Azaz kideríthető, hogy épp hol van a pénz. -
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #56584 üzenetére
"...mivel a Telekom nem lát számlaszámot csak a kártya utolsó pár számjegyét."
Erre szólt a válasz.
NEM csak pár számjegyet, hanem tranzakciós számot is tud a Telekom. -
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #56582 üzenetére
Egy kártyás vásárlás pontosan beazonosítható tranzakciós számmal rendelkezik.
De valóban nem visszautalás történik hanem tranzakció visszaforgatás.
Paypal visszaforgatás általában max. 1 hét alatt visszakerül a számlára OTPnél.
Tehát ha a telekom valóban visszaforgatta az összeget akkor 1 hét alatt vissza kéne érnie..[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz ForRedGlory #56463 üzenetére
Tőlem hívhatod akár pr-nak is, de szőrszálhasogatásba nem megyek bele. A konxtust mindenhol ki lehet forgatni, de ez egy fórum, s bocsi, ha nem írtam le úgy, hogy bármit meg lehet csinálni, ami a szabályzási környezet megenged és ami az általános szerződési feltételelben foglaltak mentén kivitelezhető. Nyögvenyelősen, támadóan, kereshetünk kákán is csomót - de nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
-
club1
veterán
válasz ForRedGlory #56462 üzenetére
Azért a többség itt nem hülye.
Ha van két külön csomagod, egy alacsonyabb és egy magasabb havidíjas, azonos bennük a percdíj és teljes egészében lebeszélhető a havidíj, az alacsonyabb havidíjú csomag még nem lesz kedvezményes a magasabb havidíjú csomaghoz képest csak akkor, ha valaki havi 60 percnél kevesebbet beszél. Minden egyéb esetben csak a szolgáltató jár jobban (csökkenti a költségét). -
djculture
félisten
válasz ForRedGlory #56462 üzenetére
Ja meg hátha benézi az ügyfél és csipőből kifizeti évekig a nem jogos díjakat is (nem egyszer olvasható a neten ilyen történet)
-
addikt
válasz ForRedGlory #56463 üzenetére
rass jova 11.000 Ft-ot sajat hataskorben meltanybol. Nem fog menni.
Tehát tízezerig megteheti....
Jó szerencsét!
-
club1
veterán
válasz ForRedGlory #56460 üzenetére
A stílus egy dolog, de ha így van és megreklamálta, igaza van.
-
s3nsitivity
addikt
válasz ForRedGlory #56283 üzenetére
Egy témában többször se?
Az már aztán igen.
Amúgy nem győzködök én senkit csak leírtam a véleményem, észrevételem." Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)
-
St3ven
addikt
válasz ForRedGlory #56229 üzenetére
Miért lenne hülye kérdés?
Azt a kártyát nem akarom másra használni, így felesleges cipelnem magammal egy másik készülékben. Viszont olcsón tudok róla sms-t küldeni, így arról tenném ezt meg, ha nem baj.
joelke HU:
Azt kipróbáltam, de nem marad bejelentkezve a böngészőben, így kellene hozzá fizikailag is a másik kártya.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
Zoty4
őstag
válasz ForRedGlory #56225 üzenetére
Koszi, akkor bemegyek egy Tbe, ugyis vissza kell vinnem egy settopboxot is
-
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #56207 üzenetére
Köszi, szuper. Figyelni fogok erre, hogy ha lemondjuk, akkor a másik is le legyen mondva.
-
legenda
válasz ForRedGlory #56095 üzenetére
szerinted igen, szerintem is, és ha nem is általánosítok, akkor is fordulnak elő esetek, amikor az ügyintézők hibájából a leírtak ellenére is kiszámlázásra kerül.
jó lenne, ha minden ügyintéző képben lenne mindennel, vagy ha képben is van, nem próbálna meg bizonyos dolgokat lepasszolni, de nem annyira ritka az ellenkezője...
a magam részéről nagyon is toleráns vagyok ilyen szempontból, ha van is negatív tapasztalatom t-s ügyintézéssel, összességében sokkal több jót tudok elmondani, mint rosszat.
innen a fórumról is több t-s illetékes írt privátot nem egyszer, több alkalommal is segítség gyanánt úgy, hogy nem kértem, ami külön plusz pont, szóval nem keresem én direkt a hibalehetőséget, de azért égnek áll néha a hajam néhány ügyintéző tudásával és hozzáállásával kapcsolatban...
tituláltak már engem t-s dolgozónak itt a fórumon - pedig nem voltam és nem is vagyok az -, mert bátorkodtam leírni, hogy egyáltalán nincs igaza az előfizetőnek, behivatkoztam az ászf vonatkozó részét alátámasztásul, aztán kaptam az áldást, hogy miért védem a szolgáltatót, biztos dolgozója meg bérence vagyok.
az ügyfelek oldalán is van tudatlanság, félreértés, trükközés...stb. bőven, de nem összehasonlítható, mert nekik nem ez a munkájuk, akiknek viszont az, azok lehetőség szerint a kapcsolódó szabályozás szerint járjanak el, és ebben az is benne van, hogy kiszűrjék a problémás ügyfeleket és megfelelő mederbe tereljék a dolgokat, akár az ügyfél kárára is, ha épp nem neki van igaza, de másik szélsőséget kerüljék, amikor például saját anyagi érdekeltségük okán problémát okoznak az előfizetőknek.Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
313313
addikt
válasz ForRedGlory #56095 üzenetére
Én már olyat is hallottam, hogy adott üzletben megtagadták a sim kártya cserét, még pénzért se voltak hajlandóak az ügyféllel foglalkozni...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
legenda
válasz ForRedGlory #56093 üzenetére
ezért írtam úgy, hogy jobb esetben díjmentes, de mint te is írtad, vannak kivételek, bár az ászf nem elég részletes ilyen tekintetben, csak a rongálódást és a lopást említi példának.
nem tudom, hogy a te értelmezésedben mit jelent az elég régóta, de tavaly ősszel még több eset is ismert, amikor kiszámlázták a 4500 ft-ot, pedig adott volt a cserélendő sim kártya és rongált sem volt.
adott persze fordított helyzet is, sokkal korábban is történt már díjmentes csere úgy, hogy el sem kérte az ügyintéző a sim kártyát - tehát meg sem sem győződött annak meglétéről és sértetlenségéről -, ilyet is írtak itt a fórumon is, szóval ügyintézője is válogat(hat)ja...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
ANDROID???
addikt
-
ANDROID???
addikt
válasz ForRedGlory #55766 üzenetére
Úgy érzem Te is összefutottál vele, de tudod nem csak az üzletvezető...
-
cris78
őstag
válasz ForRedGlory #55724 üzenetére
Azért erről meghallgatnam a véleményed?
És igen, ha a boltban vettem volna át, hogy megadjak a kedvezményt a töltő sem járt volna, mivel nem online rendelés.
Itt nem a tolton van a hangsúly, mert van. Csak ugye amit ígértek és az online rendelés előnye az nem teljesült volna.[ Szerkesztve ]
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
cris78
őstag
válasz ForRedGlory #55719 üzenetére
Ez nem a töltő. Ez egy online rendelés amit a kedves kolléga a boltban nem tudott kiadni. Ezért feleslegesen mentem a boltba atvenni a telefont karácsony előtt pár nappal. Megegyszer meg kellett rendelni, futarral. És mivel a futár nem tudni mikor jön szabit kivenni. Annyira azért ez nem vicces!
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
dptrsk
Topikgazda
válasz ForRedGlory #55719 üzenetére
Az, hogy ez nem kapcsolatfelvétel a károsultakkal...
[ Szerkesztve ]
-
r3dsnake
nagyúr
válasz ForRedGlory #55588 üzenetére
Ujraindul az 1 ev.
-
Imilenni
addikt
-
Nordik
őstag
válasz ForRedGlory #55592 üzenetére
A múltkor azt írták, hogy csak elég a telefonszámot tudnom. Én előfizetéses vagyok, barátnőm kártyás. Ezt a kettőt szeretnénk összevonni. Kellene ügyféljelszó is a kártyás számhoz? Ezt így elég nehéz lenne kideríteni, Ő biztosan nem tudja...
[ Szerkesztve ]
-
Clain
tag
válasz ForRedGlory #55582 üzenetére
és milyen dokumentum kell az érvényesítéshez? vagy elég a jótállási jegy ,amin szerepel a dátum a cseréről?
-
r3dsnake
nagyúr
válasz ForRedGlory #55575 üzenetére
De.
-
Clain
tag
válasz ForRedGlory #55579 üzenetére
ezek szerint 6hónap mindenképp? /de jobbik esetben 1év? /
-
addikt
válasz ForRedGlory #55234 üzenetére
A Szig sz. nem alkalmazható az előfizető azonosítására.
Név
születési név
Szül.hely,idő
anyja neve,
lakcímezeknek kell pontosan betűről betűre megegyezni a számhordozásnál.
"Aki ad,az nyer"
-
chungee
addikt
válasz ForRedGlory #55234 üzenetére
Nem, nálam nincs ilyen. Mert ez ilyen céges teló. Kirúgtak. Ezért akarom lemondani, mivel mostantól engem terhel. Eddig a munkáltatóm fizette. Szóval postai úton sem lehet Csak is személyesen.
-
chungee
addikt
válasz ForRedGlory #55234 üzenetére
Hát igen. Akkor nem úszom meg az 50km-t :S
-
chungee
addikt
válasz ForRedGlory #55232 üzenetére
Annyi eltérés van, hogy személyi igazolványom lett új. Nem rég cseréltem sz.ig-t. Név, lakcím stb. változatlan.
-
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #55016 üzenetére
Ezeket eladják használtként?
-
n@p@lm
őstag
válasz ForRedGlory #54810 üzenetére
na bazz, kis hitetlen.....
rémeket látok, mi? -
veterán
válasz ForRedGlory #54831 üzenetére
Nekem se írták jóvá, bár én még október végén aktiváltam, de asszem csak novembertől élt az akció.
iPhone 16 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Keem1
veterán
válasz ForRedGlory #54831 üzenetére
Nekem még az ehavi számlával jött a novemberben aktivált korlátlan web opció, amit kiszámláztak. December elején 1430-on felrögzíttettem, és kb. 1,5 hét múlva jött az sms, hogy a következő számlából jóváírják az összeget. Akinek ilyen van, ne menjen be személyesen, ne emailezzen, telefonon kb. 3 perc volt az egész, forralt borral a kezemben, a karosszékemből.
-
petipetya
nagyúr
válasz ForRedGlory #54831 üzenetére
Ez most itt hivatalos, félhivatalos vagy nem hivatalos ügyfélszolgálat tőled?
"nincs rá lezsóidő"
-
raziel01
veterán
válasz ForRedGlory #54831 üzenetére
Nem mindenki van ám prohardveren. Lehet sokan vannak így csak róluk nem tudni, mert ide nem írnak hanem telefon próbálják intézni a dolgot.
-
nmy1212
aktív tag
válasz ForRedGlory #54790 üzenetére
Köszönöm a válaszokat!
Csak ezért fura egy főiskolás csomaghoz brutál nagy előleget kérni. Nem hiába venném részletre, a havidíj nem okoz problémát, de a nagy összegű előleg igen. A pólus t mobiltol a múltkor elhajtottak, hogy ehhez a csomaghoz akkora előleget kérnének be, hogy majdnem fedezné a telefon egész árát. Bár szerintem inkább nem lettem volna "akkora" ügyfél hogy zárás előtt 1 órával szenvedjenek velem. -
Beca1990
senior tag
válasz ForRedGlory #54808 üzenetére
nekem is tudnál segíteni? ugyanez a problémám
-
8zabi
őstag
válasz ForRedGlory #54805 üzenetére
látom nem hiszel az embereknek
itt a számla, jó sok mindent ki kell satírozni
-
313313
addikt
válasz ForRedGlory #54805 üzenetére
Fórumon ez volt kb a 3-4. amit én is láttam...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
8zabi
őstag
válasz ForRedGlory #54803 üzenetére
igen, online rendeltem és a számla végösszegén látom, hogy kifizettetik velem, nincs semmi jóváírás erre vonatkozólag
-
addikt
válasz ForRedGlory #54711 üzenetére
Jó, hogy jöttél...
Ezt eddig miért nem mondta senki?
Különben pedig..
Jó szerencsét!
-
n@p@lm
őstag
válasz ForRedGlory #54732 üzenetére
ugyan miért csinálnék hülyét?
neked ez a vesszőparipád?
a netcsomagnak fix díja van, 2490 forint + 190 a duonet sim (nekem még annyi).
ehhez (tévedésből) hozzácsapták az opciós díjat.
holnap le le velük zsírozva.
ugyan már, ki hőbörgött?szerk.
egyébként úgy néz ki nem ment át a lényeg.
nem először fordul elő hogy NEKEM kell telefonálnom (amit már kicsit unok) hogy elég gyakran gond van a számlázási rendszerükkel...[ Szerkesztve ]
-
n@p@lm
őstag
válasz ForRedGlory #54728 üzenetére
hey!
belém látsz, vazze?
valószínűleg kulturáltabban intézem a számlareklamációmat mint azt te hinnéd.
hogy nyugodtan alhass elmondom hogy a neten rendeltem. -
hurenzon
senior tag
válasz ForRedGlory #54728 üzenetére
Jaja csak ha neten rendelted.
-
MODERÁTOR
válasz ForRedGlory #54728 üzenetére
Köszi!
-
polonic
félisten
válasz ForRedGlory #54711 üzenetére
Erre mar gondoltam en is. Csak majd remelem, tenyleg tudjak dekodolni, hogy en mit akarok ezzel.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AliExpress tapasztalatok
- BMW topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen routert?
- Politika
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- További aktív témák...
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) -1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- Wacom Cintiq 16 FHD (DTK-1660) digitalizáló tábla
- Denon AVR X2600H erősítő + Jamo S809 5.0 Hangfalszett
- Géjmer Keychron M3 vezeték nélküli egér