Hirdetés
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fényképeken az újra lilába boruló Xperia 1 VII
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Megjelent a OnePlus 13T
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dedike #72415 üzenetére
legalább nettó 2000 ft (bruttó 2540 ft) legyen a díjcsomag, az a biztos.
érdekesen van amúgy meghúzva a határ, mert 150 pont kell 6 hónap átlagában, ami havi 25 pontot jelent, de a legolcsóbb (1990 ft körüli) díjcsomagok nettó ~1500 ft-ja csak 24 pontot ér, így azoknál legalább időről időre muszáj hozzácsapni valamit, hogy a számításkor adott legyen a 150 pont. -
Kedveskéim! Képzeljétek!
Már azt hittem nincs alább a Telekomnak. Aztán mégis...
Chateltem "Panni ügynökkel".
Arra a kérdésre, hogy melyik az a legolcsóbb díjcsomag, aminél egyéb forgalmi díjak nélkül még aranykártyás marad az előfizetés, annyit tudott írni, hogy az "előfizetés nyolc hónap múlva lesz aranykártyás", és linkelte az előfizetéses díjcsomagokat...
...majd arra, hogy ez már 17 éve megvan sikerült újra megkérdezni, hogy "miben segíthet". WTF?
Mivel alapjában véve úriember vagyok, elköszöntem tőle, aztán az értékelésben a valós tényeket jelöltem/írtam le.
Most megkérdem tőlük e-mailben is, s amíg a válaszra várok, kiszámolom....
-
válasz
dragsterman #72412 üzenetére
Az akció 2016. március 1-től visszavonásig vagy legkésőbb 2016. május 31-ig érvényes, NetPlusz és Domino NetPlusz új előfizetés és mobilinternet csomagok közötti váltás esetén. A négyszeres havi adatmennyiség az első 2 hónapban jár.
-
Zeki
nagyúr
válasz
dragsterman #72412 üzenetére
passz. Talán 2 vagy 3 hónapig jár.
-
Zeki
nagyúr
válasz
dragsterman #72410 üzenetére
Az az ajándék adatforgalom, ha az elmúlt 90 napban nem voltál abban a csomagban.
-
dragsterman
csendes tag
Netplusz S díjcsomagom van és a Telekom mobil alkalmazásban ha elmegyek a díjcsomagom menüjébe akkor a 200MB sáv alatt van egy 600MB-s sáv is.
Ez mitől lehet szerintetek?
-
-
-
lupus_l
aktív tag
válasz
szabogabor10 #72404 üzenetére
A Családbarát kedvezmény visszavonásáról nem is beszélve...
-
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
szabogabor10 #72401 üzenetére
Ha szakítottak volna, akkor nem maradhatnának benne a régi előfizetők.
Szerintem is valami új lesz, ha tippelni kéne EUs csomagok jönnek.
-
Aaron14
őstag
válasz
szabogabor10 #72401 üzenetére
Szerintem szimplán új csomagokban fogják árulni.
-
-
válasz
#23310336 #72391 üzenetére
nem mindegy, mert attól még sok tekintetben elkülönül a két hálózat.
luimapeiz; az edge lassú, annak a korlátai ilyenek, az minden szolgáltatónál lassú, kompromisszumos netezésre.
St3ven; az előző lakhelyemen volt egy ideig lakás eldugottabb helyében olyan hely, ahol két, de néha csak egy pöttyös volt a 4g, de mivel nem kapcsolgatott le másmilyen hálóra - kivéve telefonáláskor, de akkor muszáj neki -, így nem merült jobban a telefon, mint más hálózati módban, később meg kiépítették a jobbra a 4g-t és utána már közel maxos lett mindenhol az épületben is a térerő.
menyhartlevi; szia, igen, bemész üzletbe és befizeted akár az összes fennmaradó részletet.
kovlaj122; minden szolgáltatónak adott volt a lehetőség a közösködésre, de a vodafone nem tudott mire lépni, így járt.
anno a telenor és a vodafone közösködött hálózatban, most a két t-nél van ilyen, nincs ebben semmi különös, az embereket nem érdekli, hogy miként oldanak meg dolgokat, ha a javukat szolgálja.
a 4g-s 800 MHz közösködés nélkül, korábban is a telekom lépett minden tekintetben nagyobbat az lte/4g tekintetében, ez van. -
lupus_l
aktív tag
Új számlán ÁSZF változás:
1. Jogszabályváltozás (1/2016. (I.15) NMHH rendelet) okán a kék szám szolgáltatás megszûnik, továbbá ezzel összefüggésben megszûnik a kék szám szerint díjazott hívások kategóriája a
Díjszabásokban, a korábban kék szám szerint díjazott hívások a továbbiakban díjmentesek. Ennek okán a belföldi kék szám szolgáltatáshoz és a kék szám szerinti díjazáshoz tartozó szövegrészek
törlésre/módosításra kerülnek. (ÁSZF 5/a havidíjas értékesíthetõ - melléklet 1.18., 2.1.6., 4.1.4., 5.3., 7.4.2. pontok, 5/a Domino értékesíthetõ - melléklet 1.18., 4.1.2., 5. pontok)2. A Hello Holnap Hang&Adat díjcsomag, valamint a Hello Holnap SMS&Adat díjcsomagok lezárásra kerülnek, meglévõ elõfizetõk igénybe vehetik, de újként már nem igényelhetõk. (ÁSZF 5/a
havidíjas értékesíthetõ - melléklet 2.1.6. pont, és 5/a havidíjas lezárt - melléklet új 1.1.6. pont)3. A Music XS, S és M díjcsomagok és a Music opció 2016. június 30-án lezárásra kerülnek, meglévõ elõfizetõk továbbra is igénybe vehetik, de újként már nem igényelhetõk. (ÁSZF 5/a havidíjas -
értékesíthetõ melléklet 2.1.2. pont és 4.4.1. pont, 5/a Domino - értékesíthetõ - melléklet 4.4.1. pont, 5/a havidíjas - lezárt - melléklet új 1.1.7. és 1.1.8. pontok, 5/a Domino - lezárt - melléklet 1.4. pont.)Összefoglalva: lezárásra kerül a Hello Holnap (amire havonta egy ember kérdez rá, hogyan lehet rá váltani
) illetve a Music csomagok. Kék szám végre megszűnik.
-
-
-
menyhartlevi
aktív tag
Sziasztok! Még másfél éve vettem egy telefont részletfizetéssel, még van belőle fél év, de most szeretném befizetni a fennmaradó részét. Ugye erre van lehetőség? Csak bemegyek egy T-pontba és befizetem? Vagy hogy megy ez?
-
St3ven
addikt
Ha már itt tartunk, egy tartósan egy (néha két) pálcikás 4G nem meríti jobban a telefont, mint mondjuk egy 3-4 pálcikás 2G?
-
Az miért van, hogy 4G/LTE-n a sebesség nagyon jó, de mikor ilyen "E" (EDGE) van , akkor kb. be sem tölt semmit a mobilnet...?
/városok közti utazás közben tapasztalható ez a jelenség/
Magyarul, ha nincs legalább 3G -m , akkor olyan mintha nem is lenne "netem" a telefonon, hiába van elérhető mobilnetes hálózat. /LG G4/
Ez nagyon aggasztó !L
-
#23310336
törölt tag
Emiatt a megosztósdi miatt 4G mobilnet szempontjából ezért teljesen mindegy, hogy Telekom vagy Telenor.
Budapesten lehetnek különbségek, de Bp-n kívül nyugaton a Telenor adja az infrastruktúrát, keleten meg a Telekom és ha valahol nem csinálták meg jól ott a másikkal is ugyanúgy gond lesz. Városokban pedig azt tapasztalom, hogy nagyjából ugyanazt tudja a két hálózat műszakilag, arról nem beszélve hogy oda is viszik be a közös 800MHz-es hálózatot. Ilyen szempontból meg egyik kutya, másik eb, az a nyerő amelyik többet ad kevesebbért. -
válasz
#89053952 #72389 üzenetére
komáromban és esztergomban nem tapasztalta problémát.
milyen gyártójú/típusú telefonokkal van gond?
mert olvasni ilyen 4g -> 3g/2g ugrálást (de még telefonáláskori elérhetetlenséget is, ha vegyes módban van a készülék) például a samsung galaxy s7 témákban - de más samsung típusokkal, illetve néhány más gyártós készülékkel is -, ott viszont amit legutóbb olvastam, annál vodafone előfizetéssel van gond, részint bevállalta a szolgáltató és javasolta az előfizetőnek, hogy használjon csak 3g beállítást, másrészt viszont a gyártóra mutogat, hogy túl szigorúan lőtték be a hibahatárt a hálózati módok váltása tekintetében.
telekomos előfizető meg pont azt írja ott, hogy neki nincs problémája.
több tényező befolyásolja ezt, ahol te problémákba ütközöl - akár több telefonnal is -, ott attól még másoknak azonos szolgáltató és hálózati módok esetén sem feltétlenül lesz problémája, mert eltérő készüléke van, máshol meg pont fordítva.
4g/lte 800 MHz tekintetében közösködik a telekom és a telenor. -
#89053952
törölt tag
nem tudom, hogy hol annyira problémás a net
Komárom, Tata, Tatabánya, Esztergom és környezete ahol mozdolódunk rendszeresen. Városban épületen belül sok helyen csak Edge van, városon kívül meg pont az a helyzet, amit alattam leírnak, hogy minimális a térerő és sokszor eltűnik a szélessáv, marad az Edge. Telefonálásnál nem gond, csakhogy nem azért rendeltem a Spotifyt meg a korlátlan zene opciót, hogy útközben vagy vásárlás alatt ne tudjam azt használni.
Ez micsoda, hogy Telenor 800MHz meg Telekom saját 4G? Mi köze ennek a Telenorhoz? -
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Ha véletlen a +NETPLUSZL aktiváló kódot küldtem el a 1430-ra a +NETPLUSZM helyett, akkor van lehetoseg telefonos ügyfélszolgálaton még a mai napig visszacsinálni és a másik csomagot aktiválni aktiválási díj nélkül?
Egyébként az aktiválási díjat egy naptári hónapon belül kell fizetni, ha két különböző adatcsomagot aktiváltam vagy a fordulónap a vízválasztó?
-
válasz
#23310336 #72385 üzenetére
passz, nem tudom, hogy milyen szinten vannak/lehetnek hatással egymásra ilyen tekintetben.
a telenor oldalán kellene valakinek egy ismerős illetékes, hogy miként és mennyire megvalósítható a dolog, ilyentén érdemes vele egyáltalán foglalkozni, vagy felesleges az időt és energiát ráfordítani. -
#23310336
törölt tag
Szerinted lehet valamit azzal kezdeni, a Telekomra valamilyen hivatalos vagy akár kerülőúton hatni, hogy ahol a Telenor adja városon kívül a 4G-t, ott csavartassák fel a Telenorral az adóteljesítményt ha már összebútoroztak?
Mert itt Győrben már egész jó a Telekom saját 4G-je, viszont ahol megjelenik a B20-as Band, azaz a Telenor 800MHz-es hálózata ott gyenge a térerő ezért út közben sokszor elveszti a jelet és átvált 2G-re emiatt a telefon. Mellette a Voda 800MHz-en működő 4G celláinak térereje meg ugyanolyan körülményeknél kis túlzással kiveri a telefon oldalát.
Ebből nekem az jön le, hogy a hiba a Telenornál van és ugye normál körülmények között a 800-as celláknak simán tudniuk kellene a 900-as 2G cellák teljesítményét (Voda esetében ez meg is van). -
válasz
#89053952 #72380 üzenetére
"hivatali" munkaidőben most is elérhető, hogy számlázási és műszaki illetékessel beszéljen az ember.
nem tudom, hogy hol annyira problémás a net, nekem még nem sikerült olyanba belefutni, pedig mozgok az ország elég sok részén.
mondanám, hogy próbálj rá másik szolgáltatós mobilinternetre adott helyen, de mivel nekünk is van családon belül is másmilyen szolgáltatós - céges...stb. -, így csak azt tudom mondani, hogy hacsak nem szélsőséges helyzetről van szó esetetekben, nem lesz garantáltan jobb, legalábbis nem mindenhol, nekünk nem ritka, hogy a privát telekomos előfizetéssel kell dolgozni, mert a céges, másmilyen szolgáltatós nem mindig okés.
azt már nem is részletezem, amikor a céges vodás térerő hiányában felejtős és a privát telekomossal kell telefonálni (győrtől nem is olyan messze, de borsodban is több ilyen hely van), bár biztos van ilyen persze fordítva is valahol. -
BrownB
tag
Nem úgy volt, hogy a családbarát kedvezmény 1-jétől megszűnik vezetékes irányba? Nálunk még maradt a kedvezmény. Van erről infótok?
-
#89053952
törölt tag
Mi 6 évig éltünk külföldön, idén költöztünk vissza, azelőtt T-Mobilosok voltunk, mert az volt a legjobb, most hogy visszajöttünk, körbenéztünk, de megint a T-Mobilnál kötöttünk ki, hát ég és föld a különbség az akkori állapotokhoz képest. És nem pozitív irányba.
Az első számlánál mindjárt lehetett reklamálni, a 1430-on egyérszt sokat kell várni a kapcsolásig, aztán hiába nyomom a jó gombot valahogy nehéz olyat kifogni aki elsőre megérti mi a gond, régen a számlázás menünél számlázási csoport volt, a műszaki menünél szakember. Aztán a hívás még istenes, de a net az katasztrófa, ugrál a térerő, beltéren sok helyen csak Edge van, 3G hálózat túlterhelt, mert van térerő, de a net csak vánszorog, 4G hálózatnak iszonyú gyenge a térereje és ott meg sokszor maximum térerőnél megáll az adat és csak újraindítás után lesz jó, az ügyfélszolgálat meg széttárja a karját. Mindez több telefonon városban és városon kívül egyaránt.
Döbbenet! -
válasz
#71835392 #72377 üzenetére
ahogy írtam is, sok minden változott azóta, ezért ha szeretném sem tudnám az akkori állapothoz hasonlítani a mostanit - és ez sajnos minden más tekintetben (egyéb szolgáltatók, üzletek...stb.) is igaz.
n2zoli; váltanak, akik nagyon akarnak, de ördögi kör(forgás) ez, mert közben más szolgáltatóknál is akad problémája az előfizetőknek, nekik meg abból lesz elegük és mennek át a telekomhoz.
GeneraL_XTX; szia, itt olvashatod a részleteket/feltételeket; link
-
#71835392
törölt tag
Na, ha te részese voltál a Westeles korszaknak, akkor tökéletesen megérted, hogy mit a bajom ezzel a céggel, miért utálom a Mattheisen féle bagázst. A Sugár érában ez egy prémiumszolgáltató volt, minden tekintetben ők voltak a LEG, azért a minőségért szívesen fizettem többet.
Csak aztán elkezdődött a lejtmenet, az árak maradtak a minőség meg lement és eljutottunk oda, hogy nagyjából egy szintre került a három cég, bár pl a hálózat minőségében szerintem a Vodafone megelőzte őket, de ez az én véleményem.
Látod ez a baj az ügyfélszolgálattal is, hogy tudnak ha akarnak, csakhogy régen ez volt az alap és nem kellett egy kérdésre hétkörös e-mailezésbe bonyolódnom.A vezetékes szolgáltatásuk az más tészta, eleve a Matávnál soha nem volt túl magasan a mérce, de azért ott is is sikerült tönkre vágni ami működött.
Összességében nálam a Telekom lett a "kerülöm ha lehet" szolgáltató. -
GeneraL_XTX
veterán
Lejárt a szerkesztés:
meg mit jelent az, hogy "2016. május 11-től 21 490 Ft/hó 2 év hűséggel."?
az addig megkötött szerződések még a régi áron vannak vagy onnantól mindenképpen 21,5k lesz? -
Hege1234
addikt
köszi a gyors válaszokat
elküldtem
de nem értem
az sms-ben kaptam hogy most az egyenlegem 3471ft
ez stimmel is
dea *102# nél csak
2381ft van ?
-
GeneraL_XTX
veterán
Sziasztok!
jelenleg van a trénél egy lassan lejáró hűséges mobilos előfizum (Music S) egy már lejárt hűséges mobilnetem(Társkártya Net&Roll S ) és egy otthoni NetMania XXL net + alap telefon csomagom 2016 Decemberéig tartó hűséggel.
Az érdekelne, hogy szerintetek ebben afelállásban válthatok Magenta1 -re? (a drágábbik, 20.000/hó csomagra)
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
Hege1234 #72370 üzenetére
Az egyenlegfeltöltés menete hAvi számlA terhére
1. A feltöltést kezdeményező ügyfélként a +36-30/3444-500-as nem emeltdíjas telefonszámra kell elküldenie a feltöltendő telefonszámot 9 karakteres formátumban és egy elválasztójellel (pl. vessző, pont, szóköz, stb.) elkülönítve a feltöltendő címlet forintértékét. Például: „307654321,3000”.
Választható címletek:
1 500 Ft - 180 nap rendelkezésre állási idő
3 000 Ft - 366 nap rendelkezésre állási idő
5 000 Ft - 366 nap rendelkezésre állási idő
10 000 Ft - 366 nap rendelkezésre állási idő
2. A feltöltés előtt érkezik egy megerősítést kérő SMS, melyre kérjük, rögtön küldjön egy "igen", "OK" vagy üres tartalmú válasz SMS-t! Amennyiben az adatok helytelenek, kérjük, az üzenetre válaszként a “NEM” szót küldje el SMS-ben. Ebben az esetben a tranzakció megszakad.
3. A sikeres feltöltésről a feltöltött és a feltöltést kezdeményező telefonszámra is tájékoztatást küldünk SMS-ben. Az SMS-en keresztül feltöltött összeg a kedvezményezett ügyfelünk univerzális egyenlegén íródik jóvá. -
4Grider
nagyúr
válasz
Hege1234 #72368 üzenetére
http://www.telekom.hu/mobil/lakossagi/ugyintezes/domino_utmutato/egyenlegfeltoltes
Ez alapján minimum 1500 Ft-ot fel kell töltened, hogy 180 nappal kitold a rendelkezésre állási időt. Az egyenleget ui. amiatt is töltöd. -
Hege1234
addikt
Sziasztok!
a telecomnál ez még működik ?
0630 344 4500
(régen ezzel lehetett havidíjas telefonról kártyás számra pénzt küldeni egy sms-el)írtak ha 05.05. -ig nem rakok rá pénzt akkor letiltanak (még van rajta 400ft)
+ ha átlépem akkor 300ft ért aktiválják újranem nagyon szoktam vele telefonálni mivel wifiről mindenkit tudok hívni így nincs sok értelme
hogy 3000ft ért a kúton rátegyekha ez már nem működik mivel tudom még megoldani hogy ne kelljen 3000ft-ot fizetnem ?
-
#99546112
törölt tag
Ha messengerben indítok hívást de épp nincs wifim csak mobilnetem, akkor is internetalapon megy a hívás vagy a tarifacsomagomnak megfelelően? Mert 1 percet sem beszéltem más irányba csak internet alapon messengeren és 34 lebeszélt percem van más mobilirányba. Next S díjcsomagban vagyok. Lehet 4G-n nem internet alapon megy hanem átvált normál díjasba vagy ez hülyeség?
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok! Üzletkötőket hogy tudom megtalálni adott területre? Békéscsabai érdekelne. De akinél kötöttük, se névjegy kártya, se telefonszám nincs már meg. Hivatalosan nem ide tartozik, de amúgy lejáró otthon tv/internetről lenne szó.
-
válasz
#71835392 #72362 üzenetére
19 éve vagyok előfizető, bemutatni nem nagyon kell a westel 900 korszakot sem, viszont akkor több tekintetben is más volt minden, nem nagyon lehet a mostani állapotokhoz hasonlítani, de nem csak a szolgáltató okán, hanem külső befolyásoló tényezők miatt is.
a telefonos és e-mail útján történő tájékoztatással és ügyintézéssel nincs problémám - pont nem olyan régen volt szélsőségesen részletes panaszom, amire hasonló aprólékossággal válaszoltak, nem sablonos, semmitmondó levelet kaptam, szóval tudnak ők, ha akarnak -, egyedül az üzletekben szoktam problémába futni néha, főként a partner üzletekben - pont ezért mindent online intézek, amit csak lehet, de vannak sajnos dolgok, amik csak üzletben kivitelezhetők. (ettől még nem általánosítok, üzletben is volt már dolgom olyan ügyintézőkkel, akik előtt megemeltem kalapomat - persze csak virtuálisan, mert amúgy nincs.)
mivel gyakran besegítek más szolgáltatóknak küldött panaszok megírásába és a későbbi ügymenetbe is, így azt kell mondanom, máshol sem sokkal jobb a helyzet - és ezt nem csak a mobilos szolgáltatókra értem -, szinte mindenhol az van, hogy az ügyintézők egy része nem minden tekintetben kellően tájékozott, amire az egyikük nemet mond, arra a másikuk igent és a végén feljebb kel hivatalosan állást foglalni a szolgáltató illetékesének.
ilyen világot élünk, nem csak a szakmai tudás és gyakorlat fontos szempont, amikor kiválasztanak embereket különböző pozíciókra, hanem sok más tényező is, aminek néha az ügyfelek isszák meg a levét...
olyan szolgáltató nincs, ami minden tekintetben jobb a másiknál, emiatt egyéni preferencia kérdése, hogy kinek melyik jobb, melyiket látja a számára fontos szempontok alapján jobbnak, számomra ez a telekom, ellenkező esetben már másiknál lennék előfizető, ahogy tettem azt például a vezetékes szolgáltatások kapcsán anno. -
Soulfly842
addikt
válasz
Daffni2 #72299 üzenetére
Már miért ne állná meg a helyét. A telekom az adott ügyféllel szerződött és azért kapta az adott kedvezményt, mert az ügyfél vállalta, hogy ő fogja fizetni a készüléket és az adott hívószámot. Az, hogy egy olyan készüléket tovább ruházott másra, ami még nem is volt az övé az irreleváns. A telem az adott személlyel, nem a sufni módon tovább adott fecnivel szerződött. Az ÁSZF etekintetben mindenre kitér egy bíróságon semmilyen szinten nem állná meg a helyét.
-
#71835392
törölt tag
Nem igazán tudom, hogy milyen a személyes kiszolgálás a Telekomnál, évek óta nem jártam személyes ügyfélszolgálaton,
viszont a központi telefonos és e-mailes ügyfélszolgálat vetekszik a Vodáéval a "melyik a szarabb" címért.
Többségében félretájékoztatnak, ellentmondanak egymásnak, írásban mellébeszélnek, mindenre válaszolnak csak arra nem amit kérdezek, stb.
Pár éve ez még nem így volt (a Westeles korszakot inkább meg sem említem), volt pár oda nem való, de a többség felkészült volt, voltak számlázásra, műszaki kérdésekre specializálódott ügyintézők, aztán ez is lejtmenetbe került, ezt is sikerült tönkretenni, szétverni, mint ahogy az informatikai, számlázási, hálózati elsőségét a cégnek. -
taki01
őstag
Sziasztok,
Olyat lehet hogy a Net&Roll M előfizetésem adatkeretét megosztom a Next M előfizetésemmel?
-
válasz
szabogabor10 #72347 üzenetére
IOS alkalmazásként a Fonera wi-fi alkalmazást linkelik ha jól emlékszem. A felhasználónevek kiküldése engem is érdekelne.
-
csecso22
tag
Sziasztok
Mennyibe kerül a legolcsóbb feltöltős simkártya amiböl nano méretut lehet csinálni? -
motoflug
őstag
Sziasztok!
Jelenleg micro sim kártyám van. Milyen indokkal mehetek a T-hez, ha nano-simet szeretnék? Vagy indok nélkül is cserélik? Nem a T-nél vennék új telefont.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP X2 210 G1Tablet - Intel Quad Z8300 I 2GB I 32GB SSD I 10,1" Touch I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
- Apple iPad 8 32GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest