- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Vodafone mobilszolgáltatások
- DIGI Mobil
- Mobil flották
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
A következő mondatot értelmezné valaki?:
Módosítjuk az adatkezelésre vonatkozó szabályokat, amely értelmében a Szolgáltató 2015. október 1-jét követõ kedvezményes ajánlatainak igénybevételi feltételeként az Elõfizetõ hozzájárulását kérheti a személyes adatainak közvetlen üzletszerzési, tájékoztatási vagy piackutatási célra történõ felhasználásához. Az Elõfizetõ a hozzájárulását bármikor visszavonhatja, azonban ebben az esetben a kedvezményt elveszítheti.
A számla végén találtam...
Jó szerencsét!
-
addikt
Kérlek reagáljatok a következőre valamit, mert nem tudom, hkgy most mi van pontosan nálam!
Tehát van nekem egy Domino feltöltőkártyás NetPlusz L-es 1 gigás internetem már jó ideje.
Pár napja néztem a Telekom alkalmázt és látom, hogy 1 giga helyett 3 gigára ugrott fel az adatkeretem, ami továbbra is ugyanazon az "L" - es díjcsomag néven van nálam és természetesen nem váltottam mostanában semmi díjcsomagot, netcsomatot sem.Telekom alkalmazásból megnéztem milyen internetcsomagokra tudok váltani, és ott azt jelzi, hogy az 1 gigás az Netplusz M néven van 1990 Ft-ért, míg a jelenlegi 3 gigás csomag (Netplusz L néven) 2490 Ft.
Az a nagyon érdekes, hogy web-es T-mobilos oldal rendesen mutatja a mobilnetcsomagokat, ahogyan régen volt, szóval ott a NetPlusz L-t továbbra is 1 gigásnak mutatja.
-
dome29
aktív tag
válasz H.Istvan25 #64543 üzenetére
Ja, szóval csak itt nincs..
Egész Csongrád megyében nincs T-mobile hálózatApple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
dome29
aktív tag
Nem tudjátok mikor lesz újra térerő?
Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
H.Istvan25
senior tag
Ez mi a fene?
Mi az hogy benne foglalt adatforgalom 3GB, de csak 1GB elérhető?
Huawei Mate 9
-
HUTCHDB
nagyúr
Én feladom ezt a rendelést.
Több nap után sem sikerül.
Írtam e-mail-t, chat-eltem, beszéltem szóban az ügyfélszolgálattal, de semmi eredménye, továbbra is hiba...." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Music opciót aktiváltam júliusban. Néztem a mobil számlát, hogy van rajta egy olyan tétel, hogy "Music opció aktiválási díj": 1590Ft, majd utána ez levonva, hogy "Music opció egyszeri aktiválási díj jóváírás".
Ez így teljesen jó, mert levonták, szóval nulla ez a tétel, de mi történik akkor, ha én most kövi hónapban lemondom ezt, majd pár hónappal később újra aktiválnám ezt a music opciót? Levonnak 1590-et és másodszorra már nem vonják le? Mert ezen felül a havidíjat is számlázták, (amit az első havi kedvezmény miatt le is vontak).
-
Telenor sim alatt más hálózati módokat értem el mint té alatt. Ez miért van?
Most ami a telenorhoz képest nincs az a csak 4G mód. Itt valamivel együtt van csak 4G.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
cris78
őstag
válasz dptrsk #64535 üzenetére
Úgy néz ki meg van a hiba oka. Mivel májusig van tarifa kedvezményem, amit hűségnek lát a rendszer, nem enged vásárolni. Csak üzletben tudják megoldani. Telefonon most beszéltem velük. Csak aza gond, hogy amit kinéztem csak online van ....
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
dptrsk
Topikgazda
válasz cris78 #64534 üzenetére
A rendszer csak holnaptól érzékeli az új csomagot, ma még azt látja, hogy a kivezetésre kerülő csomagban vagy, s azért nem enged venni. A váltás napja árban a régi csomag, forgalomban az új csomag szerint megy.
Ha holnap próbálkozol szerintem engednie kell a régivel is a vásárlást. -
cris78
őstag
válasz cris78 #64533 üzenetére
Ezt érti valaki, hogy ebben mi a koncepció:
Andrea: Üdvözöllek! Andrea vagyok, miben segíthetek?Ügyfél: Üdvözletem Andrea
Ügyfél: Volt nekem egy Aranytárskártya net&roll xs előfizetésem.
Ügyfél: Mivel az kivezetésre kerül ma átváltottam Társkártya net@roll xs-re
Ügyfél: a hűségem lejárt már. A webshop nem enged új készüléket vásárolni. Mi lehet a gond?
Andrea: A kedvezményes készülékcsere fül alatt mit ír ki neked a rendszer?
Ügyfél: pillanat mindjárt nézem
Ügyfél: Most nem enged be a rendszer
Ügyfél: De azt írta, hogy nem vagyok jogosult ezzel az előfizetéssel. Nincs meg a megfelelő szintem.
Ügyfél: De ha egy új társkártyát szeretnék ugyanezzel a konstrukcióval akkor azt engedi.
Andrea: csak arany kiemeltségi szinttel tudod megrendelni, részletfizetéssel.
Ügyfél: és ha egy új társkártyát igénylek ezt meg lemondom akkor működik a dolog?
Andrea: Hány Telekom mobil előfizetéssel rendelkezel?
Ügyfél: egy fő előfizetés, egy netes társkártya és egy fun társkártya
Andrea: Ebben az esetben lehetőséged van új társkártyás előfizetéssel megrendelni.
Ügyfél: sikerült belépni. Ezt írja: Ehhez az előfizetéshez kapcsolódó jelenlegi jogosutsági szinteddel nem vásárolhatsz készüléket a kiválasztott díjcsomaggal PRÓBÁLD MEG MÁSIK ELŐFIZETÉSEDDEL, VAGY Válassz másik díjcsomagot.
Andrea: Afő előfizetésed arany kiemeltségi szinttel rendelkezik?
Ügyfél: Igen az arany
Andrea: Akkor azzal lépj be
Ügyfél: A mostani társkártyát mondjam le? Kicsit logikátlan...
Ügyfél: a telekom fiókommal léptem be
Andrea: Igen, amennyiben nincs rá szükséged.
Andrea: Először próbáld meg a megredelést elindítani, hogy engedi-e a rendszer új előfizetéssel (társkártyás díjcsomaggal)
Ügyfél: benne van a kosárban
Andrea: Rendben, katt a megrendelem gombra. Utána tudod az adatokat megadni.
Andrea: Tovább tudtál lépni?
Ügyfél: igen. sikerült
Ügyfél: Köszönöm a segítségét kedves Andrea!
Andrea: Szólj nyugodtan, ha elakadnál vagy kérdésed lenne!
Ügyfél: További szép napot!
Andrea: Szívesen megvárom, amíg végig viszed!
Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
cris78
őstag
Átváltottam a ATK net&roll előfizum Társkártya net&roll-ra.
Hűség már nincs. Miért nem tudok új készüléket vásárolni? Bezzeg ha új előfizetést akarok ugyan ezzel a konstrukcióval (társkártya) akkor engedi...Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217
-
legenda
válasz Varszegig #64526 üzenetére
én csak a saját szerződésemet látom, abban pedig semmi olyasmit, ami ellehetetlenítené, hogy akár jóváírással kapjam az eredeti szerződés szerinti árat, így amíg a végösszeg stimmel, addig nem problémázok a dolgon.
repvez; az lte fejlesztések óta/miatt vannak (még) néhol problémák, az év végéig, illetve a jövő év végéig elvileg befejeződnek a munkálatok, aztán hátha megoldódnak a dolgok.
ahogy írod is, más szolgáltatóknál is ez a helyzet, legfeljebb a problémás helyszínek változnak, illetve a vodánál várhatóan tovább húzódnak a fejlesztések, hiszen később kezdték és alacsonyabb szintről.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Ez a térerős dolog ugy sz@r ahogy van a T-nél is és másik szolgáltatónál.
Ma voltak kint a "szerelők" mert én is bejelentettem már lassan 2 hónapja, hogy csak segélyhivás vagy nincs szolgáltató kijelzést kapok a készülékre a lakóhelyemen. Mindenhol máshol simán jön a 4g is,de itt még a GSM térerő is nulla. Jelzem 4 km-re vagyok az adótoronytol szinte egyenes rálátással.
ÉS azt kell hallgatnom hogy igy 4g meg LTE meg 90% feletti lefedettség közben az adótorony közelébe is ilyen gondok vanank.A szerelők feltettek egy antennát, hogy majd igy jobb lesz a vétel,de semmi sem változott ugyan ugy nincs szolgáltató.DE az is érdekes, hogy van amikor van 3-as térerő kijelzés ,de nem érhető el a hálózat van amikor nincs térerő kijelzés ,de kiirja a Tmobilt.
Kérdeztem a szerelőket, hogy akkor ilyenkor mi a tehendő, azt mondták, hogy ezzel a panasszal elvileg át lehet menni más szolgáltatóhoz kötbér fizetése nélkül a hüség megszüntetésével is, de persze papirt vagy igazolást nem adtak, igy hogyan bizonyitom, be hogy ez tényleg igy van ha meg akarom lépni a dolgot.
A másik meg, hogy mindegyik szolgáltatónál ugyan ez a helyzet,tehát bárhova megyek ugyan ugy nem lesz térerőm.
ugyhogy nem tudom, hova lehetne még fordulni , hogy legalább kivizsgálják, hogy nem egy alföldi eldugott kis tanyáról van szó hanem 4 km-re a várostól , ugy hogy körbe a szántóföldeken fullosan jön minen csak épp a lakóházaknál szünik meg.
A lefedettségi térképeken is ez látszik, hogy csak ott van fehér folt ahol lakóterület van, máshol ahol elvileg nem olyan fontos ott meg fullos. -
Varszegig
veterán
Jelenleg nincs ezzel probléma, de ezt Te is látod, hogy nem ebben állapodtam meg a szolgáltatóval. Hanem abban, hogy marad az eredeti szerződés. A kedvezményről nincs semmilyen megállapodás, ahogy adja, el is veheti. Arról nem is beszélve, hogy így minden hónapban számolhatom végig, hogy jól adták-e?
-
dome29
aktív tag
-
veterán
-
legenda
válasz Varszegig #64516 üzenetére
jóváírással kapod az eredeti szerződés szerinti árakat, nem hiszem, hogy jogilag ezzel bármilyen gond lenne.
dome29; szia,
- letiltották a telefont
- szoftveres vagy hardveres hibája van a telefonnak
- meghibásodott a sim kártya
- nincs szolgáltatás adott cellában/területenegyszerűen szűkítheted a hibalehetőségeket, a telefont kipróbálod másik sim kártyával, illetve a sim kártyát másik telefonban.
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
dome29
aktív tag
Sziasztok!
Reggel óta nincs szolgáltatás-t ír az iphone készülékem.
ez a T-mobile hibája, vagy a készüléké?Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
Varszegig
veterán
Ja, csak a kettő nem ugyanaz. Arról nyilatkoztam, hogy a szerződésmódosítást nem fogadom el, nem arról, hogy kapok kompenzálást. Nincs 2 listaár. Van egy listaár, meg van egy szerződés, ami érvényben van a régi előfizetőknek. Ha nem tetszik, mondják fel, írják bele, hogy azért mondják fel, mert nem fogadtam el az emelést. Aztán meglátjuk mit szól hozzá a hatóság.
A kedvezménnyel az a baj, hogy ilyen nem szerepel a köztünk lévő szerződésben. -
[P]laci
senior tag
Sziasztok!
Vki illetékes tudna segíteni egy kicsit azzal kapcsolatban, hogy ez a Samsung akkumulátor melyik Samsung telefonhoz való? Sajnos semmi extra információ nincs róla kiírva és engem érdekelne a dolog.
Előre is köszönöm a segítséget. -
Mercutio_
félisten
-
Varszegig
veterán
Megjött az első számla az áremelés után, végeredményben korrekt, maradtak a régi árak, de gyengébb idegzetű előfizetők elsírják magukat. A perdíjakat, sms díjakat, net+ kiegészítőt felemelték, majd adtak rá ugyanannyi kedvezményt külön tételben. Mondjuk szerintem a "nem emeljük az árat" =/= "emeljük, de adunk rá kedvezményt", de sebaj.
Türelmes ember vagyok, végignéztem, és még ki is fogom számolni, csak a távszámla minden 2. kattintásra behal. De nem baj, semmin nem lepődünk meg.[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz bazsy01 #64504 üzenetére
az jó, a 820 eltérő régiós.
Mappa; az ékezetes betű is lehet hibalehetőség, mert úgy technikailag több sms is lehet egy, de azt kijelzi a készülék az üzenet írásakor.
tepenzed; próbáld ki a sim kártyát másik készülékben is, mert a g2 nem minden firmware verzióval lte képes, többen is panaszkodtak erre a készülék témájában - ez persze csak akkor hibalehetőség, ha mókoltál vele.
a kiírás passz, én ászf és kapcsolódó mellékleteket néztem, azok szerint a régi like nem lte képes.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
bazsy01
csendes tag
A hozzáférési pont már az internet.telekom, ezt ellenőriztem és a telefon egy nexus 5 D821, ami elvileg kezeli mind a 3 csatornát.
Amikor megszakadt a vétel gondolom a Telenor LTE hálózatára csatlakozott és jól működött, ezért nem hiszem, hogy a telefon lenne az oka.(#64500) A@ron:
Köszönöm a tippet ha más nem segít kicseréltetem a SIM kártyát.[ Szerkesztve ]
-
legenda
szia,
nem lehetséges, mert a készülék osztályoz, viszont érdemes kikapcsolni azt az opciót az imessage beállításaiban, hogy sms-ben is küldhesse, ha az imessage nem elérhető, mert csapdába lehet vele esni az apple szervere okán, ami képes akkor is kéknek jelezni (még egy ideig), ha már esetleg nem is iphone/apple eszköz van a túlodalon, de a volt tulaj nem iratkozott le - van erre külön opció.
nekem is többen említették, hogy még akkor is kéknek láttak, amikor már tudták, hogy az iphone 5s-t lecseréltem note 4-re, de aztán leiratkoztam itt; link, bár még utána is elhúzódott a dolog egy ideig...Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
tepenzed
őstag
a simem kódjába benne van a 4G kódja (most fejből nem tudom mi az,múltkor direkt megnéztem) szóval sztem ezt a csomagot egyszerűen nem állították át,hamár amugy is korlátozott a sebessége
(#64497) bazsy01: majd írnál légyszi,ha van fejlemény ?
#kali: hát ez elég nagy kicseszés, de akkor nem értem az oldalon miért írja,hogy 4G a netem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest