- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Leica kamerákat kap a Xiaomi Mix Flip 2 is
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Hieronymus #70 üzenetére
I just found this on AliExpress:
HUF2,454.79 | Electric Scooter Aluminum Bags Double Hook For Ninebot Max G30 Scooter Hanger Gadget Claw
https://a.aliexpress.com/_EJIhrlGNekem ilyenek vannak a Pro 2-n, a G30-on is. F3-ra is jutna, de arra direkt nem teszek, mert azzal csak utazok.
https://www.aliexpress.com/item/1005005068439561.html
G30-on nagyon jól mutat a fekete -
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Hieronymus #72 üzenetére
-
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Hieronymus #70 üzenetére
Más. Miután párszor majd el csaptak, vagy én lendültem ki oldalra rendeltem 2 tükröt. Majd arra gondoltam mégse akarom rátenni, igy rendeltem egy csuklóra felcsatolható tükröt, olyan mint egy óra becsukva, temuról, meg egy színes motoros szemüveget, mert tele van a szemem bogárral, ha meg szél van akkor meg bedagad a szemem reggelre vagyis inkább csak könnyezik. Ez főleg 40 km/h felett, hideg szembeszélnél jön elő.
Valaki rakott fel tükröt?
Valamelyik nap közelről követtem egy autót igy nem láthattam tőle a gödröt, amit épp hogy ki tudtam kerülni, pedig milyen szépet repültem volna.
-
válasz
pusszycat #66 üzenetére
Az első napon én is így gondoltam.
A kormány rúdon van egy akasztó. Az majdnem jó.
Az utolsó nagyobb vásárláskor 6 darabos másfél literes, zsugorfóliázott víz a roller elején a roller alsó részéhez rögzítve.
Az akasztóra egy bevásárló táska. Keresztben a kormányra még kettő. A három táskát összefogom az eredetileg kerékpárhoz vásárolt számzáras lánccal. A táskák himbálózásából adódó egyensúlyi helyzet változását kell kivédeni.
Nekem kb 30Kg tartalék terhelhetőségem van. A maximumot nem tudom kihasználni.
Inkább az a baj, hogy nehéz több helyen vásárolni. Autóval nem gond. -
JasL
őstag
válasz
pusszycat #66 üzenetére
Érdekes, én szoktam vele bevásárolni, sőt az egyik main method. Hátitáska, kenyér, pár tej, paradicsom, felvágott simán befér, és még fel is húz vele a durva dombokon is.
Egy ilyenbe simán becuccolok fullra vele, ha leszakad a hátam akkor is felhoz, és 33 liter nem kevés. [link]
(egyébként nagyon jók ezek a Dakine háticumók, bátran tudom ajánlani őket!)
-
pusszycat
nagyúr
válasz
Hieronymus #64 üzenetére
Azért tapasztalatom szerint, a roller nem igazán vásárlásra lett kitalálva, nagyon nincs hova tenni a szatyrot...
Amúgy sem merem kint hagyni, még ha nem is viszik el de piszkálják, bekapcsolják stb.
-
Este nagyon jól néz ki, ez a kijelző:
-
válasz
Victoryus #63 üzenetére
A roller és a kerékpár felhasználásának lehetőségei nem teljesen azonosak.
Túrázni jobb a kerékpár. Az elektromos rásegítés hosszabb távon működik. A jármű viszont nagy.Nekem a roller sokkal előnyösebb. Bedobom az autóba és bemegyek a közeli nagyvárosba. Leparkolok olyan helyen, ahol néhány órát ingyen parkolhatok. Berollerezek ahova akarok. Elintézem a dolgom és vissza. Kocsival bemenni drága. Szabályos parkolóhelyre kisebb az esély, mint a lottó ötösre. Szabálytalan helyen parkolni is csak olyan lehet, ahonnan szállítják az autót.
A roller csúcsidőben simán lealázza sebességben az autókat, energia takarékos 15 km/h-val is.
Ha elkezd esni az eső, összecsukom a scootert és megyek tömegközlekedéssel. A kerékpárt nem vagy csak nagyobbra lehet összecsukni. -
Jó olvasni a tapasztalatokat. Az emberek nagy része tök feleslegesen jár akár több tonnás járművekkel, városba bőven elég lenne egy riksa/roller/robogó/bicaj. A kínaiak se hülyék, sokkal olcsóbb fenntartani, tölteni, és nem szennyez helyben. Kína meglépte, hogy kizárólag elektromos robogók/rollerek stb. közlekedhetnek. Érdemes megnézni, mennyivel tisztább a levegő Shanghaiban, milyen csendes a város.
Szóval le kalappal, hogy ennyit rollerezel. Nekem 5km volt az első és utolsó rollerezésem a Dunakanyarban. Én elektromos bicajt vennék hosszú távra, de egyelőre bírom a tekerést. -
Az, hogy nem használsz appot valóban a te dolgod.
Az appot nem kell folyamatosan használni. De a firmware a közlekedési biztonságot javíthatják, kritikus hibát megszüntetve. Azokat érdemes letölteni és telepíteni.
Az app futását leállíthatod. Utána csak némi helyet foglal, de nem aktív. Vagy töröld le, de akkor a roller párosítását töröd előtte. Ha eladod és párosított, más telefonhoz nem fog kapcsolódni a roller. -
válasz
pusszycat #60 üzenetére
Sőt ha csak PC-n keresgélsz is ez a helyzet. Viszont ezen felül, hogy mezei kisembert megfigyelnék mint valami titkosszolgálat az kamu. Kollektíve profilozás folyik, de arra vonatkozóan, hogy célzott reklámokat kaphass, és azt nem a rollergyártó appja végzi.
Lehet ellene védekezni, hogy valaki nem a Google-lel keres, de annak meg ott az ellenértéke, hogy nem lesz a közelében sem a keresés hatékonysága.
Ja ma az iPad lokátorral is össze hozom már az F3-mat.😆 -
-
pusszycat
nagyúr
Nekem ugye a kukirin g2 van, és itt csapkodok, morgok, h nincs egy telefonos app, h le tudjam zárni a rollert, nincs rá mód, mert bárki bekapcsolja 3 másodperc alatt, és kedvére piszkálja.
Sokkal informatívabb egy app. motor hőfok, esetleges problémák.
Kivéve ha van benne olyan, h nem engedi bekapcsolni a rollert ha nem visszed szervizbe mondjuk 10000 km után, mint a canon nyomtatoimat pl. -
ceia
őstag
Én nem nagyon hiszem, hogy hamisítanának Segway rollert. Ez csak a gyártó dumája.
Teljesen kizárt, hogy appot tegyek a telefonomra a roller miatt. Ők ezt akarják valamiért, és kényszeríteni akarnak rá. Én pedig felteszem a kérdést, Miért? Akkor mondják azt, hogy nincs garancia és támogatás, ha nem teszem fel a hülye appjukat, de működjön anélkül is a roller.
Nekem csak munkába járni kéne, oda meg nem kell hátizsák. Igazán gondolhatnának a gyártók a roller biztonságos lezárására.
Végülis, ha csak 14-gyel megy, már az is sokkal gyorsabb, mint ha gyalog mennék. A sípolást meg kiiktatom, a garancia nem érdekel. Úgysem tudnám elvinni a szervízbe. De az én telefonomra nem megy semmiféle app. -
-
válasz
pusszycat #53 üzenetére
Hatalmas!
Évekig azt hittem a Xiaomi topicban is pont a nicked és az avatárod miatt, hogy hölgy fórumozó vagy
A ma olvasod posztod alapján ahol írtad a 27 kilós Rollert valami ilyesmi kép jelent meg lelki szemeim előtt:
Így már értem
Bizonyos Rollekre vehetsz ülést. Mondjuk furán néz ki
Poroltót kapsz olcsón az Aldiban is most pl. -
pusszycat
nagyúr
válasz
GoodSpeed #52 üzenetére
Csak az avatarom és a nickem csajszis. Miért? Vicces kedvemben voltam mikor regisztráltam. Többen fel akartak szedni itt az oldalon. De én is bedőltem néhány avatarnak.
108 kg. vagyok, naponta edzek, hobbiból.
Amire rájöttem 2 hét alatt amióta van rollerem. Jobb ülve mint állva, egy e-bike sokkal biztonságosabb ha meg kell állni hirtelen. E-bike-on lehet integetni, vakarózni.
Veszek egy poroltót, mindenképpen. Én is a lakásban tartom. Csak nem mindig vagyok otthon, olyankor nem tudom mi lesz.
-
válasz
pusszycat #51 üzenetére
Erős csajszi lehetsz ha 27 kg-ot cipelsz fel. Ez milyen roller?
Nálam 19 kg a határ.
Ha kigyullad a rollered, tudnod kell, hogy kémiai égéssel ég:Amikor egy elektromos roller kigyullad, akkor általában a lítium-ion akkumulátor gyullad ki. Az ilyen tűz valóban kémiai reakció eredménye, és bizonyos szakaszában nem igényel külső oxigént a továbbégéshez.
Miért?
A lítium-ion akkukban:
Sok energia van sűrítve kis helyen.
Ha megsérülnek, túlhevülnek vagy zárlat keletkezik, az úgynevezett hőelszabadulás (thermal runaway) következhet be.
A cellák belsejében zajló exoterm (hőt termelő) kémiai reakciók során oxidáló anyagok is keletkezhetnek, így az égés folytatódhat levegő (külső oxigén) nélkül is.
Ezért:
Ezeket a tüzeket nehéz eloltani.
Víz sem mindig hatásos, sőt néha veszélyes lehet.
Speciális lítium-ion akkumulátor tűzoltó anyag vagy homok, porral oltó javasolt.
Összefoglalva:
Igen, egy lítium-ion akkumulátortűz – például elektromos rollerben – képes levegő nélkül is égni egy ideig, mert a saját kémiai anyagai szolgáltatják az oxigént. Ezért különösen veszélyes.
-
pusszycat
nagyúr
A rollert, ami úgy 2 hete van meg és első rollerem, az ágyamtól 2 méterre van, és mivel vízzel nem szabad oltani ha valami beüt...
Kellene rendeljek valami poroltot mint az autóba amilyen van?
Képes vagyok naponta le fel cipelni az első emeletre a 27 kg. rollert-
Mikor a kezemben van 135 kg. vagyunk.
Ami a töltést illeti 3 vonalig engedem lemenni es 8 ig töltöm. (10 vonalka van)
Elégé felmelegszik a táp töltés közben.
Ja 68 km. rollereztem eddig.
Most úgy érzem egy e-bike jobb lett volna, vagy legyen ez is az is.
Amióta meg van a rollerem, förtelmes az idő, természetesen. Eső, szél hideg, és ezek kombinálva.
-
-
Aki nem ismerné a részleteket, hogy miért nem 100% hanem 80% és nagyon leegyszerűsítve:
Max G30E II-nél viszont a Ninebot appban nincs ilyen opció (sem).
Igen ezt én is kiszámoltam vele múltkor, hogy egy zsömle árából lehet vele gurulni 100km-t, miközben ugyanez kocsival alsó hangon 4000 Ft
Brutálisan nagy eltérés árban ugyanarra a 100km-re! Amúgy viccből mondom, ha piaci áron veszed az áramot, úgy már 70ft is van az!
Jaja, rezsilimiten túl, de akkor is kb majdnem ingyen van 100 km
Még a tömegközlekedést is veri sokszorosan.
Korábban a Xiaomi M365-nél a gyártó 1,1 kWh/100km-t adott meg, az volt nekem évekig a referenciapont, most még ezt is sikerült tovább csökkenteni! -
JasL
őstag
Igen ezt én is kiszámoltam vele múltkor, hogy egy zsömle árából lehet vele gurulni 100km-t, miközben ugyanez kocsival alsó hangon 4000 Ft
Brutálisan nagy eltérés árban ugyanarra a 100km-re! Amúgy viccből mondom, ha piaci áron veszed az áramot, úgy már 70ft is van az!
Nah, látod, te is beállítottad a 80%-ot ha sokáig nem mész vele... egyébként ez egy okos dolog!
Aki nem ismerné a részleteket, hogy miért nem 100% hanem 80% és nagyon leegyszerűsítve:Az akkuk úgy öregszenek el, hogy egyre több töltés-kisütés van bennük. Amikor nagyon feltöltöd, pl 100%-ra, akkor nagyon sok töltést tárol, és mivel tökéletes akku nincs, elkezdenek átszivárogni az elektronok az egyik pólusról a másikra, minél jobban töltött, annál inkább. Analógiával élve minél jobban fel van fújva a lufi, annál esélyesebb, hogy szökik belőle a levegő, mert nagyobb belül a feszültség! 80%-on viszont alig van átszivárgás, ezért is szállítják és tárolják a legtöbb lithium alapú akkumulátort a 70-80%-os töltöttségi állapoton, ezt hívják nominális feszültségnek. Minél inkább nominális feszültségen tárolod az akkut, annál kisebb a szivárgás ergo annál kevésbé öregszik az akku, tehát 80%-on. Ez egyébként nem tűnik soknak, 20%, de a tapasztalatok alapján 3x-5x hosszabb életűek így az akkuk: ha pl a rolelredben az akku 1 év alatt puszult volna meg (nyilván ez azért azt jelenti, hogy agyonhasználod és folyton 100%-ra töltöd), akkor ehelyett 3-5 évig jó lesz az akku. NEM azt mondom, hogy 1 év alatt MEGPUSZTUL, hanem hogy ha annyi lett volna, ezt előre nem tudjuk!
-
G30 Max
Xiaomi Pro 2:
-
Fogyasztás:
ChatGPT:
A Ninebot F3 elektromos roller körülbelüli áramfogyasztása 100 km megtételéhez az alábbiak szerint becsülhető:Akkumulátor és hatótáv
Beépített akkumulátor kapacitása: 477 Wh (46,8 V)
Maximális hatótáv: 70 km, ideális körülmények között, például Eco módban 15 km/h sebességgel
Áramfogyasztás számítása
Ha 477 Wh energiával 70 km-t tud megtenni, akkor az energiafogyasztás:
477 Wh / 70 km ≈ 6,81 Wh/km
Ez alapján 100 km megtételéhez szükséges energia:
6,81 Wh/km × 100 km = 681 Wh, azaz 0,681 kWh
Perplexity Pro:
Ninebot F3 áramfogyasztása 100 km-en
A Ninebot F3 (és F3 Pro E) elektromos roller főbb akkumulátor- és hatótáv adatai alapján megbecsülhető, hogy mennyi áramot fogyaszt 100 km megtétele során.Főbb adatok:
Akkumulátor kapacitás: 477 Wh (azaz 0,477 kWh).
Maximális hatótáv: 70 km egy töltéssel (ideális körülmények között, Eco módban, 75 kg terheléssel, sík úton).
Számítás
Az energiafogyasztás 100 km-re a következőképpen számítható:Egy töltéssel megtehető távolság: 70 km
Egy töltéssel felhasznált energia: 477 Wh = 0,477 kWh
Tehát 70 km-hez 0,477 kWh szükséges, így 1 km-re:
Fogyaszt
a
ˊ
s 1 km-re
=,
477
kWh
70
km
≈,
0068
kWh/km
Fogyaszt
a
ˊ
s 1 km-re=
70 km
0,477 kWh
≈0,0068 kWh/km
100 km-re:,
0068
kWh/km
×
100
km
=,
68
kWh
0,0068 kWh/km×100 km=0,68 kWh
Összegzés
A Ninebot F3 körülbelül 0,68 kWh áramot fogyaszt 100 km-en ideális körülmények között (Eco mód, sík út, 75 kg-os vezető, gyári adat alapján).Ez 680 Wh-nak felel meg.
Megjegyzések
A valós fogyasztás nagyobb lehet, ha nehezebb a vezető, dombosabb a terep, hidegebb az idő, vagy sport módban használják a rollert.Maximális sebességnél és nagyobb terhelésnél a hatótáv csökken, így a fogyasztás 100 km-re arányosan nőhet.
Összefoglalva:
A Ninebot F3 átlagos áramfogyasztása 100 km-en kb. 0,68 kWh (680 Wh), ideális körülmények között, gyári adatok alapján.Költségbecslés
Magyarországon az elektromos áram lakossági ára körülbelül 36 Ft/kWh. Így 100 km megtétele hozzávetőlegesen:
0,681 kWh × 36 Ft/kWh = 24,5 Ft
Fontos megjegyzések
A valós fogyasztás függ a sebességtől, terepviszonyoktól, a vezető súlyától és az időjárási körülményektől.
Sport módban (25 km/h) a hatótáv csökkenhet, így a fogyasztás nőhet, akár 9,5 Wh/km-re is, ami 100 km-re vetítve 0,95 kWh-t jelent.
Összefoglalva: A Ninebot F3 elektromos roller körülbelül 0,68–0,95 kWh áramot fogyaszt 100 km-en, ami 24–34 forintnyi költséget jelent, a használati körülményektől függően.
-
Mivel most úgy néz ki, hogy hetekig itthon fog pihenni, csakxa G30 és a Pro 2 lesz használatban, kapott egy 80%-os töltöttségi limitet:
-
-
-
No 100%-on van, de még 43 perc a kalibráció:
-
-
-
válasz
Luck Dragon #35 üzenetére
Ninebotnál van az a szokás, hogy 15 km/h-nál méri az elméleti maximumot. Más kérdés, hogy ma sikerült a felét teljesíteni úgy, hogy a végén már csak 10-zel szötymörögtem mint a Wehrmacht Moszkva felé. 😆
-
-
válasz
Luck Dragon #31 üzenetére
Köszönöm szépen!😊
Ma megvolt a Hajdúszoboszló- Berettyóújfalu egyszer:Hallgattam a Google Maps-re így Derecskén egy korábbi ismeretlen útvonalon sikerült az eddigi " kőbe vésett " háztól házig 36 km tovább csökkenteni, 34.96 km az új rekord a két lakás között.
Az eső is elkapott, és mint fentebb látható, éppen elhozott. Igen, a külső akkumulátor amint kaphatóvá válik berendelős lesz, olyan 100 000 Ft körüli árra számítok.
A Hajdúszovát- Derecske közötti rendkívül rossz úton, szinte úszott az F3,xez sajnos a G30-nál sincs meg ilyen komfortosan.
Ami a töltés illeti: igen, a G30 Max 3A-es gyorstöltése azért hiányzik.
Ceia:
--Van logikus elfogadható oka annak, hogy a rollert "aktiválni" kelljen
Van, biztonság. Nehezebb ellopni. -
válasz
Hieronymus #32 üzenetére
Nekem is lesz majd, csak az aktuális projekt jobban leköt, és minden pénzt elvisz.
-
válasz
Luck Dragon #31 üzenetére
Én is gondolkodtam rajta viszonylag hosszú ideig.
Autóval jártam bevásárolni, munkába. ... Tömegközlekedés van, tömeggel, mert ritkák a járatok. Ráadásul városnézés is be van iktatva az útvonalba. Persze vannak gyorsabb járatok, csak például a buszmegállóig kell eljutni valahogy.Megvettem a rollert és bevált. Nagyon be vált. Felénk csak 20 a maximális roller sebesség, de így sem lassabb a közlekedés, mint autóval. Csúcsidőben sokkal gyorsabb. Mini Metró, személyre szabott útvonallal. Torontóban én sem vennék. Ott minden elérhető a valódi Metróval.
-
Gratulálok hozzá!
Én egyenlőre elengedtem a roller vásárlási kérdést . -
JasL
őstag
Én nem csak rollerezek, sok éve drónozok is, LiPo, Liion, mindenféle akkuval. Egyébként nem kell hinni senkinek, elmész szépen a google-ra, megnézel pár tudományos folyóiratot meg szakcikket, aztán levonod a következtetést. Mondhat akárki akármit, a kémia és fizika nem hazudik.
Aktiválás a gyártónak kell, hogy ne legyenek hamisítványok a piacon, hamis szériaszámmal. Te se szívesen gariztatnál olyan rollereket ha te gyártanád őket, amit nem nálad vettek, és ingyen adnád az alkatrészt. Valamint a firmware-ket is így tudják leküldeni, az meg csak neked jó, ha van app és ingyen kapod a frissítéseket.
Akinek gombos a telefonja, az lábhajtású rollert vesz azt kész. Senki nem fog fegyvert a fejedhez, hogy vegyél roller, ha meg mégis veszel, elfogadod, hogy kell hozzá okostelefon azt kész. Egyébként a gyártók szupportjai pont az ilyen kérdéseidet megválaszolják.
U-lakatot úgy tárolom, hogy belerakom a hátizsákba és úgy megyek. Mivel általában nem öncélúan rollerezgetek, hanem valahova megyek vagy valamit elhozok, az úgyis kellene. De amúgy vannak vázra rögzíthető U-lakat tartók is, ha mégis hátizsák mentes akarsz lenni. Vagy nem zárod le, hanem ha mész vkihez, beviszed a lakásba stb. Ha boltba mész, meg úgyis jó a hátizsák.
Egyébként mint a többi sportág is, itt is vannak feltételek meg szokások, amit vagy elfogadsz, vagy nem, nem muszáj csinálni egyáltalán.
Összességében nagyon jó dolog erollerezni, én öreg fejjel is imádom, nagy élmény vele közlekedni! Én mondjuk bohócban csinálom: se sisak, se védőfelszerelés, csak egy táska meg táskában U-lakat azt kész.
-
ceia
őstag
Szeretnék rollert, de szerintem nagyon kevés az információ erről a témáról. A technikai része még csak utánajárható, 10 coll, meg hátsókerékhajtás kell, és defektmentes gumik, víz elleni védelem és legalább 350-400W, és a motorfékes akkutöltés sem rossz dolog, növelheti a hatótávot.
A töltésről ki ezt mond, ki azt. Van aki szerint mindig fullra kell tölteni, van aki szerint soha. És mindkettőt olyan írta, akinek már sok rollere volt, ezen igazodjál ki..
Én azt hiszem, jó lesz az 90%-ra, és akkor már nem lehetek rossz.
De engem inkább azok az infók érdekelnének, amiket valahogy mindenki kerül megosztani!-- Van logikus elfogadható oka annak, hogy a rollert "aktiválni" kelljen? Úgy értem, ha megveszel egy motorkerékpárt, az anélkül is megy. Sőt, a nem elektromos autók is, legalább is régen így volt. És akkor egy jóval lassabb járműhöz aktiválás kell, mint egy email fiókhoz?
Ennek mi az értelme? Nekem ebből az jön le, hogy így akarják rád erőszakolni az appliációjuk felrakását a telefonodra, ahol aztán adatot gyűjthet rólad, és elküldi nekik. De most ezért?
-- Mit csinál az, akinek nincs telefonja, vagy gombos telefonja van? Akkor az nem használhat rollert?
-- Állítólag ha nem aktiválom a rollert, nem fog teljes sebességgel menni, csak 14-gyel, azaz csak ECO mód, és amint bekapcsolom, elkezd folyamatosan csipogni, és nem hagyja abba, amíg ki nem kapcsolom. Tehát csipog mindig, menet közben is. Mert ezzel akarnak rákényszeríteni, hogy tedd fel az appot. Ez igaz?
--- Az U-lakatot hol tároljátok menet közben? Valaki azt mondta, hogy kell egy hátizsákot is vennem, és abban viszem magammal. De akkor ha rolleres vagy, hátizsákosnak is kell lenned? Még sosem volt hátizsákom, és nem is nagyon tetszik az ötlet, hogy legyen.Sajnos nincs egy rolleres sem az ismerettségi körömben. A kiszemelt roller szintén Segway lenne, Ninebot Kickscooter F2 Plus E.
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #27 üzenetére
Igen az automatikus feloldas az tenyleg egy jo dolog! Bar mivel akkor is lakatolnam, azt se hasznalnam
Nekem az felesleges, +0 értéket ad hozzá, erre nem is pazarolnék upgrade pénzt. A roller szerintem legeslegfontosabb paramétere a motor ereje és az emelkedő %. Utána sorrendben akksi, felfüggesztés. Ha csak ennyit tudna, de 100 ezerrel olcsobban (nyilvan alap kijelzo azert kell), azt venném. És csakis újan.
Sokat gondolkodtam táskavásárláson, de végül maradt a mindent a zsebbe. Gyalog is úgy mennék, meg csak pakolászás+időpazarlás. Néha a végletekig egyszerusitett dolgok a legcelravezetobbek.
-
Azt én raktam rá, az M365-ösömről szedtem le, eladás előtt. Addig marad csak, ameddig meg nem érkezik a fehér
Az app: G30-nál nem így mutatja a töltést. illetve nem írja ki, hogy mennyi van még hátra.
Ma megkapta az SJGP71-es kameratartót is, a Wild Man táskát, és a HOCO CA73 telefontartót, ameddig nem lehet a GPS-re előfizetni.Ma kikapcsoltam a szoftveres zárat, tök felesleges, úgyis mindig lakatolom, csak lassítja az indulást.
F3 E-nél, beállítható, hogy amint közelébe érek, oldjon fel
Ehhez viszont van modul, ami leszedhető szabadon, illetve visszahelyezhető, ha már nincs szükség pl a telefontartóra:
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #25 üzenetére
Mármint melyik része? Régóta ilyen az app, nekem is. Az a piros fékkar borítás ugye nem gyári?
Remélem csak te raktad rá!
Nálunk szerencsére a LIDL parkolóban van kerékpárzár lebetonozva, ahhoz szoktam U-lakatolni, meg a KFC előtt is, ott pedig eurofamily, DM, stb társai vannak. Olyan helyre nem is megyek, ahol ez nincs, megőrülnék, ha csak a szoftveres zárra kellene hagyatkoznom. Magyarországon ami nincs lebetonozva, az eltűnik (meg betonozva is csak lassabban).
Ma kikapcsoltam a szoftveres zárat, tök felesleges, úgyis mindig lakatolom, csak lassítja az indulást.
Egyébként ma mentem megint vele, és határozottan jobban tetszik a LED-es kijelző, talán kevesebbet is eszik mint a TFT. Az első felfüggesztést viszont egyre jobban elfogadnám, ha az jó. Viszont az egyenes kormányt is megszerettem, nem vágyok hajlítottra.
-
Ez is klassz:
-
Nappali fény pipa, magyar ugar pipa:
-
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #21 üzenetére
A támadási módszert tekintve lehet, hogy erősebb. Volt YT-n videó erről, hogy melyik típust hogyan lehet bontani, a tesók általában U-lakatig tudnak menni, az már megállítja őket. A láncokra még rámennek. 15ezer ft védelemig tesók eltolják, 30ezerig már hangos eltolni meg látványos (akkus flex), 45ezer ft feletti cumókkal meg órákig szopnak (akkus flexszel is).
Ami megállít kb mindent, az ez: [link]
-
-
Igazából az a helyzet, hogy:
1. Az F3 E nem lesz egyedül hagyva egy percre sem
2. A lakat csak extra, elsődlegesen a Pro 2-höz és a G30-hoz használom.
3. Minden rolleremben van nyomkövető, az F3 -ban kettő is, egy Apple és a Samsung.
4. Ezen felül szoftveresen is le van zárva. -
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #18 üzenetére
Igen, az annyiba kerül kb, bár még szállítással is olcsóbb lett volna netről, sokat nem nyertél vele
A láncokat én annyira nem szeretem már, volt biciklin még lánc anno, de az a szövet rész folyton összeszedte a koszt, a végére olyan durván, hogy nem is tudtam táskába rakni, mert összekente volna. Az U-lakatot sokkal egyszerűbbb tisztítatni, meg ezt nem lehet erővágóval átvágni mint a láncot. Egyébként szerintem erre kicsit többet kellett volna költened, az ajánlás az a roller árának 10%-a, általában ennek megfelel a lakat erőssége is. De ha felétek nincs sok tesó, akkor jó lehet ez az olcsóbb lánc is, legalább jó márkából választottál. Azért én 250ezres rollerre legalább egy 25-30ezres Kryptonitot raktam volna az erővágó feletti biztonsági szintet célozva, ezeket a járgányokat tipikusan erővágóval támadják, nem kézi fűrésszel... gyorsan elcsípik aztán go... az U-lakatokkal ezt nem tudják eljátszani. Remélem azért sokáig megmarad neked, nagyon szép járgányod van
Azért ilyen lánccal órákra ne hagyd egyedül, mert képesek hazamenni erővágóért akiknek tetszik és visszamenni érte.
Egyébként köszi a képeket, hát ez a váz irtózatosan rossz U-lakatos záráshoz. A főváz részen tuti nem lakatolnám vele, hamar leverné a festéket, a másik rész meg pont olyan, hogy abban nem bíznék, hogy nem téphető le. Ez az F2-n pont sokkal jobban meg volt oldva, a váz elágazott Y-ban, és csak a váz tönkretételével lehetne oldani a lakatot, plusz sokkal több távolságot enged a lakat és a tároló között.
-
-
futo001
senior tag
Nem tudom minden lakasbiztositas ilyen-e, de nalunk nem fizet elektromos bringa vagy roller okozta tuzkarra. Konkretan ha hazon belul tarolom ervenytelen a biztositasom. Erdekes modon az autoval nem problemaznak, mondjuk az pont LFP esetunkben, de akkor is fura.
-
És/vagy viszonylat van.
Köszi. Eredetileg Kínából azért rendeltem fehéret, mert a G30-nál játszadotztam el a gondolattal, de aztán ott teljesen fekete lett. Itthon meg már csak a fehér volt. Mondom magamban, ha nem fog tetszeni, akkor majd rendelek feketét, de szerencsére felrakva tetszikLakatolás:
Nos igen, ezt elől a keréknél nem tudod lelakatolni, és hátul sem.
Két hely van, pirossal bejelöltem:
Ez elvileg egy olyan hely, ami korábban nem létezett. Nem tudom mi a neve
A másik pedig ez:
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #13 üzenetére
Nem a 25km/h számít csak annál? Tehát hiába erősebb a motor, ha 25km/h a max, nem?
Amúgy szép roller, de én ilyen fehérítést biztosan nem csinálnék, sokkal jobban látszik rajta a felvert sár meg kosz. Amúgy látom kijavították az egyik olyan dolgot, ami nagyon idegesít, hogy nem a lábfejnél van a gumi töltősapka, hanem feljebb. Folyton kirugdosom belőle. Ma mentem egy kört az enyémmel, még mindig jó mókaLehet azt az első felfüggesztést még elfogadnám, meg a nagyobb Wattokat, a többi igazából így egy kör után nem érzett hiányzónak, kijelzőre rá se nézek, csak nagyon ritkán akkor is csak km/h érdekel, semmi más. Még hajlított kormányon gondolkoztam, hogy biztos jó, de teljesen kényelmes volt ma az egyenes is.
Viszont még mindig nem látom, hol segít ez a dizájn az U-lakatolásban? Hol dugod át?
-
Ráadásul kulccsal sokkal gyorsabb a nyitás/zárás.
Tele van a youtube lakat és zárnyitós videókkal A kulcsos lakatok egy része gyorsabban nyitható kulcs nélkül, mint kulccsal. A videók alapján derült ki. Amelyik kulcs nélkül zárható, az nyitható is kulcs nélkül. Egy rugó gondoskodik a zárt állapotról. Több módon lehet kijátszani.
A számzár biztonságossága leginkább a gyártási minőségen múlik.
Csak olyat érdemes megvenni, aminek legalább 5 számjegye van.
A használat közbeni kopások miatt félévenként érdemes cserélni a szám kombinációt.Ninebot rollerem van. Habár rendelkezik lopást akadályozó riasztóval, a hangerő nevetségesen halk. Mindig keresek valami lebetonozott valamit, amihez hozzázárható. A kerékpárról megörökölt számzáras lánccal használom. Ki lehet nyitni, de hosszabb ideig kell játszani a zárótárcsákkal. Nem biztos, hogy megéri kinyitni. A hosszabb idő növeli a lebukás esélyét. (A roller nem értékes fogás, belépő kategória.)
-
-
JasL
őstag
válasz
GoodSpeed #11 üzenetére
Az jó, nem szabad csutig lemerült roller megvenni amúgy sem, ott ha sokáig állt, nagyon hazavágja az akkut az alacsony fesz. Pár éves akkus tapasztalatom alapján az akkukat 70%-80%-on tárolni a legjobb huzamosabb ideig. Mostanában már csak 90%-ig töltöm a rollert, ha másnap megyek is vele (appban beállítható), ha még aznap akkor 100%, minden más esetben csak 80%-ig érdemes. És 30%-nál szigorúan megy töltőre, egyedül 50%-nál nem töltöm fel azonnal, bár ha megyek vele akkor is, mert úgy már érezhetően köhög a dombon velem. Legközelebb viszont biztosan a PRO verziót fogom venni, a +4% emelkedő és +400W motor miatt!
-
-
JasL
őstag
Hol kapsz Kryptonite-ot 12k-ért? Mármint.. végülis van annyiért is ahogy nézem, de nekem Evolution van és kicsit drágább is volt. Számzárast fix hogy nem raknék rá, azzal próbálkoznak. Ráadásul kulccsal sokkal gyorsabb a nyitás/zárás. [link]
Tudom, hogy elöl van, nekem is
A vázban egy V alakú lyuk, de ezen vmi más megoldás lesz.
-
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Ajándékba kaptam!😊👌
Illetve, veszek hozzá eredeti Ninebotot számzárast.
Valamint lehet kapni kriptonitot 12K körül.
Jasl: elől. -
JasL
őstag
válasz
Hieronymus #7 üzenetére
Azt szerintem semmi nem akadályozza meg, csak ha lebetonozott valamihez hozzálakatolod
Bár az se, csak azt helyszínen kell leoperálni, húzósabb meló!
Tényleg, ki mennyiért vett hozzá és milyen lakatok? Nekem egy U-lakat van rajta, Kryptonite.
-
-
JasL
őstag
A doboza sokkal csúnyább lett, mint az elődjének szerintem. Nálam F2 Plus van, de nagyon tetszik az F3! +200W a motorra, ezt el tudnám viselni, a kijelző szép, de igazából nem selling point, a külső akku csomag viszont jó cucc lesz! Összességében jó gép, kellene, de F2-ről nem érzem a motivációt az upgrade-re, ebben is még csak 150km van.
Ami igazán kellene róla, az az AirLockAz az U-lakat segítő az hol van rajta?
-
-
Megjött.
-
válasz
Hieronymus #2 üzenetére
Pontosan.
-
Mint az autók többsége esetében, belső nélkül közvetlenül a gumiabroncsot fújják fel.
Ebben a gumiabroncsban van egy köztes réteg, ami a futófelület sérülése esetén, például szöget szed fel az abroncs, automatikusan zárja le a sérülést.
Ez a réteg a levegő szökését is akadályozza. Nem vagy csak ritkán korrigálni a guminyomást. -
JasL
őstag
Az mit jelent, hogy nincs benne tömlő? Nem kell fújogatni, kb tömörgumi szerűség?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asztali PC , i7 11700KF , RTX 3070 Ti , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 2TB HDD
- Asztali PC , R5 5500 , RX 5700 XT , 16GB RAM , 256GB NVME , 1TB HDD
- ASUS TUF Gaming F15 gamer laptop
- X1 Yoga 8th 2-in-1 14" FHD+ IPS érintő i5-1335U 16GB 256GB NVMe ujjolv IR kam aktív toll gar
- Lenovo / SK Hynix 512GB M.2 NVME SSD 0 perces
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged