Hirdetés
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
hbala
aktív tag
Aki ilyet rendelne [link], vigyázzon, mert csak 8GB-os!
-
anadroid
senior tag
válasz
dptrsk
#64587
üzenetére
A Mobilotthon (nem a prémium, a régi 0 Ft-os előfizetési díjú) csomagomra vettem 24 havi részletre, 0 Ft előre fizetéssel Note 4-et, úgy, hogy a Note 2-m részletei még futottak a szintén lezárt Mozaik XS-en. A Mobilotthont már legalább 5 éve lezárták. Előtte 11 hónappal egy Galaxy S4-et vettem rá, és még a részletek lejárata előtt vettem a Note 4-et. Most is vehetnék részletre a lezárt Mozaik XS-hez telefont.
-
W1
senior tag
Épp most jött meg a kapcsolat kártyám, de két borítékban, kettőt küldtek.
A sorszámuk utolsó számjegye 2-vel tér el. melyiket használhatom? -
Mappa
addikt
T-oldalán
Mozaik XS díjcsomag - választható kedvezmények1 db díjmentes, a
továbbiak ára 350 Ft/hó
30 SMS hálózaton belül
10 SMS belföldre
10 MMS hálózaton belül Kedvenc szám Percdíj-kedvezményés ezt hol tudok aktiválni mert sehol nem találok rá opciót?
Ha a részletekre megyek akkor a jól megszokott üzenet fogad "404-es hiba! Az oldal nem található!"
-
-
-
-
válasz
zoli62
#64582
üzenetére
a hasonló nem megegyező, de azonos feltételekkel - kivéve a meglévő és az új előfizetést - hiába nézek bármilyen telefont, a leírtak szerint nincs ilyen.
van néhány telefon, amik csak meghatározott tarifahűséggel vásárolhatók meg részletre, de az egyaránt igaz a meglévő és az új előfizetésre is.más; feltöltötték közben a számlát, örömmel szembesültem a ténnyel, hogy nem csak a perc és sms díja kapott jóváírást, hanem a netplusz és net&roll bővítők, illetve a családbarát opció is, így azok is a régi áron futnak tovább.
-
-
generic
senior tag
válasz
JoeCockBill
#64580
üzenetére
+1
-
válasz
zoli62
#64578
üzenetére
továbbra sem igaz az, amit írsz, nagyon benézel valamit, de írj konkrét példát - telefon típusa...stb., mert minden esetben több tényező függvénye - és megválaszolom.
amit egy új előfizető megvehet adott díjcsomaggal részletre - mobil előleg befizetésével -, azt a régi előfizető is megteheti hűség meghosszabbításával - szintén részletre -, ráadásul utóbbitól nem kérnek mobil előleget sem.
adott szempontból a feltételek azonosak az új és a meglévő előfizető szempontjából, illetve arany/platina kiemeltség esetén annyi az előny a meglévő előfizetők számára, hogy jellemzően nincs mobil előleg, valamint ha valakinek több előfizetése is van, akkor több részletfizetéses konstrukció is futhat párhuzamosan. -
zoli62
addikt
Továbbra sem az a lényeg, hogy milyen díjcsomaggal, hanem az, hogy egy utcáról betérő vehet kamatmentes részlettel telefont új előfizetés kötéssel együtt, természetesen mindenfajta hűséggel, kaucióval, amit a havidíj fejében pár hóbap alatt jóváírnak neki, míg pl. egy tíz éve hűséges nem kiemelt ügyfél kedvezményes készülékcserénél az előfizetésére vállalt újabb hűségért cserébe csak egy összegben vehet telefont Azaz a cégnek értékesebbek a leendő új ügyfelek, mint a régiek, ezt ügyintézők is elismerték, hogy így van és nem jó, nem csak az én véleményem.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Arra lettem figyelmes, hogy majdnem 200 MB-al megnövelték az adatcsomagomat.
Más is tapasztalt ilyet? Ennyire jó fej lenne a szolgáltató?
(Telekom app-ban láttam, hogy nem 1200, hanem 1390 MB a havi keret) -
válasz
HUTCHDB
#64571
üzenetére
az akkor volt, ez meg most.
régen az iphone is elvihető volt részletre úgy, hogy csak az előfizetésre kellett hűséget aláírni, tarifára nem, aztán már csak tarifás hűséggel, de talán 3490 ft a legolcsóbb, aztán folyamatosan emelkedett a minimum összeg, most láthatod a jelenlegit. -
HUTCHDB
nagyúr
5 előfizetésem van.
Partner 3 díjcsomag.
Az 5-ből 2 arany kártya.
2014. november 4-én akartam venni iPhone6-ot részletre, de nem tudtam, mert egy összegben kellett volna kifizetnem.
2015. július 12-én járt le a hűség egy másik előfizetésemről (ami pont arany is egyben) és nem tudtam vásárolni részletre iPhone6-ot.
Szívesen megnézném megint, mert időközben lejárt a hűség egy másik előfizetésemről is, de sajnos az oldal hibája miatt nem tudok rendelni semmit... -
hurenzon
senior tag
válasz
peugeotmate
#64565
üzenetére
Tudtommal már csak like s re lehet hosszabbítani.
-
peugeotmate
addikt
Sziasztok!
Aranykártyás vagyok, Like díjcsomagban (50 mega nettel, 100 órás kerettel 3 hívószámhoz). 1430-at felhívtam a napokban és kaptam egy egyedi ajánlatot, miszerint 1000 forintot elengednének a havi díjamból, így az a legfrissebb szabályozás szerint 990 forintra módosulna. Ehhez kötnék internet bővítést (500 mega netet), ami 1190 forintba kerülne havonta. Mindez egy éves hűséggel. Ha én ezt elfogadom és aktiválom, akkor 1500 forint kezelési költséget is kell majd fizetnem a következő hónapban? Vagy hogy megy ez?
Legfrissebb percdíjakat hol találom meg a már nem elérhető díjcsomagoknak? Illetve a 4G/LTE hálózatnak elméletben mennie kéne a telefonomon, de nem megy. (A készülék tudja kezelni.) Létezhet, hogy központilag nincs valami jól beállítva? Vagy SIM csere kéne (kb 3-4 éves a kártya)? Egyéb?
-
válasz
zoli62
#64560
üzenetére
ebben a formában nincs ilyen eltérés.
H.Istvan25; erről van szó egy ideje, hogy ilyen technikai anomáliák vannak mostanság.
HUTCHDB; nincs ilyen, iphone 6 részletre új és meglévő előfizető esetén is csak minimum next s díjcsomaggal vihető el.
sok más gyártó készüléke a legolcsóbb díjcsomaggal, illetve csak az előfizetésre aláírt hűséggel is vihető részletre úgy, hogy tarifára nem kell hűséget aláírni, de az újabb iphone típusok nem ilyenek. -
zoli62
addikt
Itt az a lényeg, hogy régi, nem minimum aranykártyás ügyfél online csak egy összegben vásárolhat meglevő előfizetésére való újabb hűségszerződés kötésével, míg egy utcáról beeső leendő ügyfélm az esetleges kaucivall díjcsomagtól függetlenül részletre is megveheti ugyanazt a telefont.
-
H.Istvan25
senior tag
válasz
H.Istvan25
#64541
üzenetére
up
-
dzudzu
tag
Sziasztok!
Arany tarskartya eseten az elofizeto nevenek is egyeznie kell a fo kartyaval regisztralt emberevel, vagy esetleg elegendo a cimnek megfelelnie?
A gyakorlatban: batyam elofizetesere hivekozve en tudok tarskartyat elofizetest kotni a sajat nevemm vagy csak az o nevere lehetseges? -
válasz
fery02
#64554
üzenetére
az ára lehet 2490 és 1590 ft is, az annak függvénye, hogy milyen díjcsomaghoz aktiválod, ezzel kapcsolatban találsz leírást az összefoglalóban, a gyik első szekciójában.
zoli62; nincs ilyen, amennyiben ezt tapasztalod, úgy eltérő típusú telefonról van szó, mert nem mindegyik vihető el bármilyen olcsó díjcsomaggal részletre, leginkább az iphone ilyen, de az régi és új előfizetőknek egyaránt, annyi különbséggel, hogy a régiektől nem szokás mobil előleget kérni, szemben az újakkal.
-
zoli62
addikt
Az miért van, hogy hűséges, több év ügyfélmúlttal rendelkező előfizetők készülékcsere keretében meglevő díjcsomagjukkal csak egy összegben vehetnek mobiltelefont, míg egy "utcáról beeső" igaz, hogy kaucióval, de részletre is vásárolhat? Régebben arany, vagy platina kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága volt. Aztán az utóbbi években bárki számára elérhető volt a részletfizetés. Idén megszüntették ezt a lehetőséget, megint csak a kiemeltséggel rendelkezők kiváltsága. Szerintem nem kell valakinek arany, vagy platina kártyával rendelkeznie ahhoz, hogy a hűségét bizonyítsa a szolgáltató felé, az is elég, ha sok év óta az ügyfele. Az ilyen előfizetőit, akikből nincs kevés, a T-Mobile meg úgy látszik, nem becsüli meg eléggé. Tudom, hogy költői kérdés, de megkérdezem, mi a véleményetek erről.
-
Igen, csak picit kellett volna visszaolvasnom így utólag nézem csak.

A kérdés viszont a továbbiakban az, hogy most nekem kéne-e tennem valamit.
Jelenleg amúgy 2xxx-et fizetek a NetPlusz L-ért, web-es felületen viszont látom, hogy már csak 1590 Ft (nem biztos ennyi, de kb e körül van).Ha elhárulnak a technikai problémák, akkor járható olyan út, hogy lemondom a jelenlegi netcsomagomat, majd újra aktiválom ugyanazt?
Ennek eredményeképp 2xxx helyett csak 1590-et kell majd fizetnem? -
az asszony most mutatja, hogy kapott sms-t, miszerint elhasználta a csomagjában foglalt adatkeretet és lassítva lett;
a poén dupla, egyrészt nincs lassítva, másrészt nem is lenne miért, mert a net&roll 1 gb lte bővítő felét sem használta el, meg aztán itt is adott a duplázás;
nekem azonos előfizetés, de nem az ezen hónapban kivezetésre kerülő net&roll 1 gb lte bővítő, hanem az újabb netplusz l, ebben látom a különbséget, illetve nála a hiba okát.
-
Ákinard
aktív tag
válasz
bopeti98
#64529
üzenetére
Ez Neked ajánlott levélben jött?
Mert ma hozott a posta egy ajánlott levelet a Telekomtól, de nem várok tőlük semmit. Először arra tippeltem, hogy a szept 15-én lejáró Like díjcsomagomnál szükséges diákigazolvány bemutatásra figyelmeztetnek, de ha ez ajánlva jött neked, akkor lehet nekem is ez lesz...
-
A következő mondatot értelmezné valaki?:
Módosítjuk az adatkezelésre vonatkozó szabályokat, amely értelmében a Szolgáltató 2015. október 1-jét követõ kedvezményes ajánlatainak igénybevételi feltételeként az Elõfizetõ hozzájárulását kérheti a személyes adatainak közvetlen üzletszerzési, tájékoztatási vagy piackutatási célra történõ felhasználásához. Az Elõfizetõ a hozzájárulását bármikor visszavonhatja, azonban ebben az esetben a kedvezményt elveszítheti.
A számla végén találtam...
-
Kérlek reagáljatok a következőre valamit, mert nem tudom, hkgy most mi van pontosan nálam!

Tehát van nekem egy Domino feltöltőkártyás NetPlusz L-es 1 gigás internetem már jó ideje.
Pár napja néztem a Telekom alkalmázt és látom, hogy 1 giga helyett 3 gigára ugrott fel az adatkeretem, ami továbbra is ugyanazon az "L" - es díjcsomag néven van nálam és természetesen nem váltottam mostanában semmi díjcsomagot, netcsomatot sem.Telekom alkalmazásból megnéztem milyen internetcsomagokra tudok váltani, és ott azt jelzi, hogy az 1 gigás az Netplusz M néven van 1990 Ft-ért, míg a jelenlegi 3 gigás csomag (Netplusz L néven) 2490 Ft.
Az a nagyon érdekes, hogy web-es T-mobilos oldal rendesen mutatja a mobilnetcsomagokat, ahogyan régen volt, szóval ott a NetPlusz L-t továbbra is 1 gigásnak mutatja.
-
dome29
aktív tag
válasz
H.Istvan25
#64543
üzenetére
Ja, szóval csak itt nincs..

Egész Csongrád megyében nincs T-mobile hálózat -
dome29
aktív tag
Nem tudjátok mikor lesz újra térerő?
-
H.Istvan25
senior tag
Ez mi a fene?

Mi az hogy benne foglalt adatforgalom 3GB, de csak 1GB elérhető?
-
HUTCHDB
nagyúr
Én feladom ezt a rendelést.
Több nap után sem sikerül.
Írtam e-mail-t, chat-eltem, beszéltem szóban az ügyfélszolgálattal, de semmi eredménye, továbbra is hiba....
-
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Music opciót aktiváltam júliusban. Néztem a mobil számlát, hogy van rajta egy olyan tétel, hogy "Music opció aktiválási díj": 1590Ft, majd utána ez levonva, hogy "Music opció egyszeri aktiválási díj jóváírás".
Ez így teljesen jó, mert levonták, szóval nulla ez a tétel, de mi történik akkor, ha én most kövi hónapban lemondom ezt, majd pár hónappal később újra aktiválnám ezt a music opciót? Levonnak 1590-et és másodszorra már nem vonják le? Mert ezen felül a havidíjat is számlázták, (amit az első havi kedvezmény miatt le is vontak).
-
Telenor sim alatt más hálózati módokat értem el mint té alatt. Ez miért van?
Most ami a telenorhoz képest nincs az a csak 4G mód. Itt valamivel együtt van csak 4G. -
válasz
cris78
#64534
üzenetére
A rendszer csak holnaptól érzékeli az új csomagot, ma még azt látja, hogy a kivezetésre kerülő csomagban vagy, s azért nem enged venni. A váltás napja árban a régi csomag, forgalomban az új csomag szerint megy.
Ha holnap próbálkozol szerintem engednie kell a régivel is a vásárlást. -
cris78
őstag
válasz
cris78
#64533
üzenetére
Ezt érti valaki, hogy ebben mi a koncepció:
Andrea: Üdvözöllek! Andrea vagyok, miben segíthetek?Ügyfél: Üdvözletem Andrea
Ügyfél: Volt nekem egy Aranytárskártya net&roll xs előfizetésem.
Ügyfél: Mivel az kivezetésre kerül ma átváltottam Társkártya net@roll xs-re
Ügyfél: a hűségem lejárt már. A webshop nem enged új készüléket vásárolni. Mi lehet a gond?
Andrea: A kedvezményes készülékcsere fül alatt mit ír ki neked a rendszer?
Ügyfél: pillanat mindjárt nézem
Ügyfél: Most nem enged be a rendszer

Ügyfél: De azt írta, hogy nem vagyok jogosult ezzel az előfizetéssel. Nincs meg a megfelelő szintem.
Ügyfél: De ha egy új társkártyát szeretnék ugyanezzel a konstrukcióval akkor azt engedi.
Andrea: csak arany kiemeltségi szinttel tudod megrendelni, részletfizetéssel.
Ügyfél: és ha egy új társkártyát igénylek ezt meg lemondom akkor működik a dolog?
Andrea: Hány Telekom mobil előfizetéssel rendelkezel?
Ügyfél: egy fő előfizetés, egy netes társkártya és egy fun társkártya
Andrea: Ebben az esetben lehetőséged van új társkártyás előfizetéssel megrendelni.
Ügyfél: sikerült belépni. Ezt írja: Ehhez az előfizetéshez kapcsolódó jelenlegi jogosutsági szinteddel nem vásárolhatsz készüléket a kiválasztott díjcsomaggal PRÓBÁLD MEG MÁSIK ELŐFIZETÉSEDDEL, VAGY Válassz másik díjcsomagot.
Andrea: Afő előfizetésed arany kiemeltségi szinttel rendelkezik?
Ügyfél: Igen az arany
Andrea: Akkor azzal lépj be
Ügyfél: A mostani társkártyát mondjam le? Kicsit logikátlan...
Ügyfél: a telekom fiókommal léptem be
Andrea: Igen, amennyiben nincs rá szükséged.
Andrea: Először próbáld meg a megredelést elindítani, hogy engedi-e a rendszer új előfizetéssel (társkártyás díjcsomaggal)
Ügyfél: benne van a kosárban
Andrea: Rendben, katt a megrendelem gombra. Utána tudod az adatokat megadni.
Andrea: Tovább tudtál lépni?
Ügyfél: igen. sikerült
Ügyfél: Köszönöm a segítségét kedves Andrea!
Andrea: Szólj nyugodtan, ha elakadnál vagy kérdésed lenne!
Ügyfél: További szép napot!
Andrea: Szívesen megvárom, amíg végig viszed!
-
cris78
őstag
Átváltottam a ATK net&roll előfizum Társkártya net&roll-ra.
Hűség már nincs. Miért nem tudok új készüléket vásárolni? Bezzeg ha új előfizetést akarok ugyan ezzel a konstrukcióval (társkártya) akkor engedi...
-
válasz
Varszegig
#64526
üzenetére
én csak a saját szerződésemet látom, abban pedig semmi olyasmit, ami ellehetetlenítené, hogy akár jóváírással kapjam az eredeti szerződés szerinti árat, így amíg a végösszeg stimmel, addig nem problémázok a dolgon.
repvez; az lte fejlesztések óta/miatt vannak (még) néhol problémák, az év végéig, illetve a jövő év végéig elvileg befejeződnek a munkálatok, aztán hátha megoldódnak a dolgok.
ahogy írod is, más szolgáltatóknál is ez a helyzet, legfeljebb a problémás helyszínek változnak, illetve a vodánál várhatóan tovább húzódnak a fejlesztések, hiszen később kezdték és alacsonyabb szintről. -
repvez
addikt
Ez a térerős dolog ugy sz@r ahogy van a T-nél is és másik szolgáltatónál.
Ma voltak kint a "szerelők" mert én is bejelentettem már lassan 2 hónapja, hogy csak segélyhivás vagy nincs szolgáltató kijelzést kapok a készülékre a lakóhelyemen. Mindenhol máshol simán jön a 4g is,de itt még a GSM térerő is nulla. Jelzem 4 km-re vagyok az adótoronytol szinte egyenes rálátással.
ÉS azt kell hallgatnom hogy igy 4g meg LTE meg 90% feletti lefedettség közben az adótorony közelébe is ilyen gondok vanank.A szerelők feltettek egy antennát, hogy majd igy jobb lesz a vétel,de semmi sem változott ugyan ugy nincs szolgáltató.DE az is érdekes, hogy van amikor van 3-as térerő kijelzés ,de nem érhető el a hálózat van amikor nincs térerő kijelzés ,de kiirja a Tmobilt.
Kérdeztem a szerelőket, hogy akkor ilyenkor mi a tehendő, azt mondták, hogy ezzel a panasszal elvileg át lehet menni más szolgáltatóhoz kötbér fizetése nélkül a hüség megszüntetésével is, de persze papirt vagy igazolást nem adtak, igy hogyan bizonyitom, be hogy ez tényleg igy van ha meg akarom lépni a dolgot.
A másik meg, hogy mindegyik szolgáltatónál ugyan ez a helyzet,tehát bárhova megyek ugyan ugy nem lesz térerőm.
ugyhogy nem tudom, hova lehetne még fordulni , hogy legalább kivizsgálják, hogy nem egy alföldi eldugott kis tanyáról van szó hanem 4 km-re a várostól , ugy hogy körbe a szántóföldeken fullosan jön minen csak épp a lakóházaknál szünik meg.
A lefedettségi térképeken is ez látszik, hogy csak ott van fehér folt ahol lakóterület van, máshol ahol elvileg nem olyan fontos ott meg fullos. -
Varszegig
veterán
Jelenleg nincs ezzel probléma, de ezt Te is látod, hogy nem ebben állapodtam meg a szolgáltatóval. Hanem abban, hogy marad az eredeti szerződés. A kedvezményről nincs semmilyen megállapodás, ahogy adja, el is veheti. Arról nem is beszélve, hogy így minden hónapban számolhatom végig, hogy jól adták-e?
-
-
válasz
Varszegig
#64516
üzenetére
jóváírással kapod az eredeti szerződés szerinti árakat, nem hiszem, hogy jogilag ezzel bármilyen gond lenne.
dome29; szia,
- letiltották a telefont
- szoftveres vagy hardveres hibája van a telefonnak
- meghibásodott a sim kártya
- nincs szolgáltatás adott cellában/területenegyszerűen szűkítheted a hibalehetőségeket, a telefont kipróbálod másik sim kártyával, illetve a sim kártyát másik telefonban.
-
dome29
aktív tag
Sziasztok!
Reggel óta nincs szolgáltatás-t ír az iphone készülékem.
ez a T-mobile hibája, vagy a készüléké?

-
Varszegig
veterán
Ja, csak a kettő nem ugyanaz. Arról nyilatkoztam, hogy a szerződésmódosítást nem fogadom el, nem arról, hogy kapok kompenzálást. Nincs 2 listaár. Van egy listaár, meg van egy szerződés, ami érvényben van a régi előfizetőknek. Ha nem tetszik, mondják fel, írják bele, hogy azért mondják fel, mert nem fogadtam el az emelést. Aztán meglátjuk mit szól hozzá a hatóság.
A kedvezménnyel az a baj, hogy ilyen nem szerepel a köztünk lévő szerződésben. -
[P]laci
senior tag
Sziasztok!
Vki illetékes tudna segíteni egy kicsit azzal kapcsolatban, hogy ez a Samsung akkumulátor melyik Samsung telefonhoz való? Sajnos semmi extra információ nincs róla kiírva és engem érdekelne a dolog.
Előre is köszönöm a segítséget.
-
Varszegig
veterán
Megjött az első számla az áremelés után, végeredményben korrekt, maradtak a régi árak, de gyengébb idegzetű előfizetők elsírják magukat. A perdíjakat, sms díjakat, net+ kiegészítőt felemelték, majd adtak rá ugyanannyi kedvezményt külön tételben. Mondjuk szerintem a "nem emeljük az árat" =/= "emeljük, de adunk rá kedvezményt", de sebaj.
Türelmes ember vagyok, végignéztem, és még ki is fogom számolni, csak a távszámla minden 2. kattintásra behal. De nem baj, semmin nem lepődünk meg.
-
válasz
bazsy01
#64504
üzenetére
az jó, a 820 eltérő régiós.
Mappa; az ékezetes betű is lehet hibalehetőség, mert úgy technikailag több sms is lehet egy, de azt kijelzi a készülék az üzenet írásakor.
tepenzed; próbáld ki a sim kártyát másik készülékben is, mert a g2 nem minden firmware verzióval lte képes, többen is panaszkodtak erre a készülék témájában - ez persze csak akkor hibalehetőség, ha mókoltál vele.
a kiírás passz, én ászf és kapcsolódó mellékleteket néztem, azok szerint a régi like nem lte képes. -
bazsy01
csendes tag
A hozzáférési pont már az internet.telekom, ezt ellenőriztem és a telefon egy nexus 5 D821, ami elvileg kezeli mind a 3 csatornát.
Amikor megszakadt a vétel gondolom a Telenor LTE hálózatára csatlakozott és jól működött, ezért nem hiszem, hogy a telefon lenne az oka.(#64500) A@ron:
Köszönöm a tippet ha más nem segít kicseréltetem a SIM kártyát. -
szia,
nem lehetséges, mert a készülék osztályoz, viszont érdemes kikapcsolni azt az opciót az imessage beállításaiban, hogy sms-ben is küldhesse, ha az imessage nem elérhető, mert csapdába lehet vele esni az apple szervere okán, ami képes akkor is kéknek jelezni (még egy ideig), ha már esetleg nem is iphone/apple eszköz van a túlodalon, de a volt tulaj nem iratkozott le - van erre külön opció.
nekem is többen említették, hogy még akkor is kéknek láttak, amikor már tudták, hogy az iphone 5s-t lecseréltem note 4-re, de aztán leiratkoztam itt; link, bár még utána is elhúzódott a dolog egy ideig... -
tepenzed
őstag
a simem kódjába benne van a 4G kódja (most fejből nem tudom mi az,múltkor direkt megnéztem) szóval sztem ezt a csomagot egyszerűen nem állították át,hamár amugy is korlátozott a sebessége
(#64497) bazsy01: majd írnál légyszi,ha van fejlemény
?#kali: hát ez elég nagy kicseszés, de akkor nem értem az oldalon miért írja,hogy 4G a netem
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPad 9th Gen 256GB, Wi-Fi+Cellular, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
akkor már buktam, azt, hogy az előfizetéskor aláírt árak legyenek érvényesek?
nem kerül semmibe.

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)












