Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
zgospel #228936 üzenetére
A nagyon szépet úgy értsd, hogy a többi eladó páldányhoz képest és a tavalyi 14 éves kora ellenére.
A gumi és fék az valóban látható volt a vásárláskor és a vezérlés cserével is lehetett számolni, de azzal már nem igazán, hogy eltörik a kinyomócsapágy műanyag rúdja (akkor már cseréled a kuplungot is, ha egyszer szét van szedve) és a generátor hibája miatt mindenféle hibaüzenetet dobál (bemérés alapján egyébként hibátlannak tűnt a generátor, ennek ellenére kértük a felújítást és láss csodás, jó lett).
Ez az 1.6 benzines modell, ami jóval ritkább, mint az 1.6 dízel, jelentősen szűkebb a kínálat.
Most csak egy ilyen sötétben készített fotóm van, de egyébként meglepően jó a kiállása a mai napig. A ramaty fényezés azt jelenti, hogy olyan, mintha dörzsi szivaccsal mosták volna egész életében, full mikrokarc az egész.
-
-
futo001
senior tag
válasz
zgospel #228917 üzenetére
A C30 es az ufo Civic-kel van tapasztalatom ezek kozul.
Nekem komfortra, erore es hangra jobban bejott a 2.2 Honda. De mindkettot szerettem amugy.
A Hondara picit tobbet kellett koltenem.
Ha karban voltak tartva mindketto lehet jo, ha nem akkor pedig mindketto lehet penztemeto. Alapvetoen olcso volt fenntartani oket, a futomure kellett neha kolteni, motorra csak fillereket. Meg a Hondaban tobbszor meghalt a fekpedal alatt levo kapcsolo, de az filleres dolog, inkabb az ijeszto mikor kiirja, hogy a VSA-val van valami es azt hiszed ez valami komoly es draga lesz.Aztan mindig az a hulye kapcsolo volt.
Ismerve mindkettot, en a Hondat vennem a ketto kozul. Varosban es nehez labbal nem 5l korul van a fogyasztasa ennek sem, de magabiztosan lehet vele kozlekedni. A belseje kicsit jobban kopik mint a C30, foleg a festett elemek, valtogomb de ez ilyen.Olcso fenntartas ilyen koru autoknal, foleg dizeleknel szerencse es korultekintes kerdese, ennyi ev nem mulik el nyom nelkul.
Nem vagyok tisztaban az arakkal, erre a felhasznalasra en lehet Priust is neznek ha van ennyiert. Varosban kellemesebb lesz. -
szabonagyur
félisten
válasz
zgospel #228528 üzenetére
Elég szomorú, hogy ingatlan hirdetés kép nélkül megy... anno amikor kerestük kivettük a szűrésből a kép nélkülieket egyből.
Ha el akarja majd adni akkor fog érte fizetni, ez ilyen, ingyen semmi sincs.
#228527Neoteric: na igen hátha eltűnnek a minden 2 napban felrakom az autót, hogy nézettebb legyen, vagy akinek fent van ugyanaz az autó 3-4 hirdetésben és mégsem törlik.
-
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #228444 üzenetére
Nem sokkal
szvsz egy 2017 utani (faceliftes) Golf/Octavia/Leon kombi 1.4-1.5tsi-vel jol felszerelve minden realis igenyt kielegit, 6-8 evig auto lesz meg, nem nyugos es varoson kivul 1, varosban max 2 liter a dizel fogyasztaselonye, szoval szvsz nem eri meg a bonyolultabb felepitese miatt. Ha dsg-set veszel, arra ra kell szamolni egy millat 200-250ezer km korul es akkor megint ennyit elmegy.
Villanybol azert el kellene nezni messzebb, olyan 10 milla kornyekere, hogy igazan jot vegyel, ami alkalmasabb a hosszabb tavokra is. Pl: [link] (biztos van olcsobban, en csak azokat rakom parkoloba, amiben memorias ules van, mert viszonylag gyakran hasznalom en is felesegem autojat es ez elegge hianyzik az eGolfbol) -
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #228435 üzenetére
Hozzavetoleges keret nelkul marha nehez barmit mondani. Nagyon mas eredmeny jon ki, ha 3 v 5 v 10 misibol kell ajanlani, amin tul aztan meg ott vannak a te szubjektiv szempontjaid is (tetszik-e, kenyelmes-e, vannak-e kizart markak). Pl J es K Astra, valamint Golf 7 es Passat van AGR ulessel, kategorian belul ezek eleg csendesek, 1.4T es 1.4-1.5tsi kelloen dinamikus es talan fogyasztasban is van annyira alacsony, hogy ne gondolkozz dizelben.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
zgospel #228438 üzenetére
159-et már meg megnyalja a rozsda és a futóműve is jóval drágább.
Plusz ezek az 1.6-ok jelentősen fiatalabbak még jobb állapotban és alapvetően stabil jó konstrukciók.Az 159 egyidős lenne a H-dal, nem feltétlen nyernél többet 1-2-3 évnél gond/probléma mentességet tekintve. De legalább magasabb a fenntartása a futóműnek minimum a hazai utakon.
-
tboldi
nagyúr
válasz
zgospel #228435 üzenetére
Ha nem is pont ezt a példányt, de ezt a típust ezzel a motorral.
Először MiTót akartam linkelni, de most nincs olyan, amit érdemesnek tartottam. Meg ugye 3 ajtós, de a keret nélküli ablak sokkal mencibb.
-
válasz
zgospel #228150 üzenetére
Országutat akartam írni, nem tudom miért lett belőle közút. H Astra kasztni könnyebb, nem fair az összehasonlítás, ráadásul nem turbós ezért nem is megy annyira, nincs benne annyi nyúlmókus
"De az 1.4T-nél maradva az Octaviaban az 1.4 TSI ugyanezt megoldja kb 5.5 literből. És az is 140 ló." - erős barokkos túlzás, volt Octavia 1.4 TSI kombi is a két Opel közt, az én vezetési stílusommal nem volt lényeges eltérés a két autó közt, kevesebbet evett ugyan de kb. egy literrel. -
chopin42
őstag
válasz
zgospel #228127 üzenetére
Köszi mindenkinek. Legfeljebb ha m32 lesz, majd belekalkuláljuk.
Tegnapi keresésem úgy volt, hogy 2-3 misi, max 150k km, kombit kilőttem, 5 ajtó fix, 2012+, minimum 1350 cm3+ (kerülvén a 3 hengert), csak manuális váltó, üzemanyag mind1. Szóval elég szigorú első szűrés, csak hogy lássam, mi van ennyiért. És tonnányi J astra, amiből az jött le, hogy van hozzá bőven szerelő és alkatrész is. Volt még viszonylag sok Renault Megan (clió nem rémlik annyira, bár csak átfutottam őket), Jópár Alfa Gulietta. Kia pár darab.
Most direkt rákerestem hasonló feltételekkel csak ceed-re, és van 5 db, amiből mind benzin, egy kombi, és 3 ránézésre rosszabb, mind sok astra.
De majd azért hagyok rá sok mindenre, nem én választom ki majd, alfa nem tetszik neki, renault se, astra igen, hyundai/kiát nézett, de hogy milyet, passz. -
-
Eugene Roe
őstag
válasz
zgospel #227498 üzenetére
Én mondjuk hamarabb választottam volna másik autót, mint automata helyett manuálisat
#BigBlack +5mm aluminiumöntvény olcsóbb lenne, és kevésbé sérülékeny, mint a kazán, amit a volvo tulajok 5% használ évi 15-30 napnál tovább, de arra pont jó, hogy 500 ezerért egyszer majd elbaszódjon
-
BigBlackDog
veterán
válasz
zgospel #227498 üzenetére
Hasznos infó. Ami furcsa, hogy tudtommal a régebbi S60 esetén, a dízel mellé mindenképpen volt kiegészítő kályha szériában (legalábbis itthon). Ez 5 °C alatt indult automatikusan a motorral együtt (ha volt állófűtés is extraként, akkor magában is tudott működni). Gondoltam volna, hogy emiatt már jobb a helyzet és ha kicsit figyel rá a tulaj, hogy az első 5-10 kilométeren ne terhelje, akkor nem lehet gond. Mondjuk esélyesnek tartom, hogy a második generáció (+V60) esetén is már kispórolták a széria kiegészítő fűtést.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
zgospel #226728 üzenetére
F17: Konkrétan Tibinél már nincs bontott váltó lassan a H csoportban mert mind lecsapágyasodott vagy összeakadt benne valami. Főleg DTH és 16XER alatt, Harangi folyamatosan részlegesen felújítottakat tud csak tovább adni, teljesen egyikre sem mernek garit adni. Ennyit tudok én is...
Számla meg nem feltétlen kell, de valami nyoma legyen már... érdekes nekem is van értelmesen vezetve Dani által a szervizkönyv elérhetőségekkel együtt egy esetleges eladás végett.
Okoskerék: semmi hangja nem volt vétel után és bő ~2-3 ezerig. Utána hidegben 1-2 nap állás után rögtön kezdett traktorozni. Kiegyenlítő nem volt olajos, pár ezer és az lett az is... 18XER TT esetében haverom ugyan ezt játszotta végig, egy tető mechanikával még megfűszerezve. Annyival kiegészítve egyre nehezebb OEM és nem sima INA kerekeket rendelni.
ParmaBoy Twingot megnézem este
Gyanúsan hasonló az alapja a korábban ajánlott Clio 1.6-al esetleg?
szabonagyur Feltehetőleg hasonló... pont ezen röhögtünk párommal lassan jobban járok ha a CB-vel járok melóba, tavasztól meg a Ninja650-el ha megjött.
edit.: de nem érzem, hogy egy hengerfejesedés - csapágysor cserétől annyira kéne tartani mintsem attól amit a GM származékok tudnak nyújtani... minnél többet olvasod a HAstra Magyarországot annál jobban megy el a dologtól a kedved. -
Micsurin
nagyúr
válasz
zgospel #226721 üzenetére
Őszintén a XER-hez képest inkább megcsapágyaztatok és műhelyeztetek egy 1.6-ost Sportot.
Az F17-es csokiváltó időzített bomba rajtuk és legalább még idegesít is most fater 16XER-jén.
Z18XER-ből nem nehéz olyat találni, amiben 30-40-50 ezerrel ezelőtt megvolt az okoskerék cseréje
Ez nagyon nem igaz, max olyat találsz aki azt mondja megvolt csinálva... de számla nincs már róla csak bemondás. ~15-20 autót fixen megnéztünk anno faternak. Ezen felül ha Astra akkor csak GTC, a sima marhára nem tetszik hátul. Utóbbiból meg nem létezik kb 1.8 mert mielőtt rágondolsz már tulajt cserélt.De még mindig nem feltétlen 1,5 alatti szotyiárú városi cirkáló a cél, nem tudom attól jobban leírni mint azt tettem a #226712 hsz-ben.
Eddig még mindig ez a felállás akkor:
Ha városi közlekedős:
Fiesta 1.4/1.6
Clio Tce
Ha költségesebb de értelmesebb:
Swift Sport,
Mito 1.4TValamit még ezekhez?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
zgospel #226715 üzenetére
F17 az is. Mentem faterével, elég sokat és pont ezért engedtem el benzines GTC-t. Olyan faék bot váltó, hogy nem igaz. Zavaróan hosszan mozdul és darabosan kell megtaláld a fokozatot. Rosszabb mint a Jazz volt.
Pedig alapvetően én is azt mondanám... erről lementem az OPC Line toldatolást és keresek egy 18XER GTC-t. De azzal a váltóval
Plusz még mindig nem tudjuk a délkorei vagy milyen gyártású GM alkatrészek mennyire lesznek stabil oem ellátási láncok most, hogy a Stellantis kihúzza a dugót.tboy Accord csak más emblémával akkor
köszi
-
Vismajor01
addikt
válasz
zgospel #226451 üzenetére
Átugrott a vezérlés, ajánlat amit kaptam, 1.2 millió
hengerfej tömítés készlet 268000ft
- hengerfej csavarok 25000ft
- hengerfejek felújítása, ha nincs elrepedve, törve 180000ft
+ a szelepek - motorolaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fagyálló 40000ft
- gyújtógyertyák 8900ft/db
- vezérlés készlet 95700ft
- vízpumpa 37000ft -
Toyota WS váltóolaj 25000ft opcionálisan
- differenciálmű olaj opcionálisan 18000ft
- főtengely ékszíjtárcsa csavar 7000ft -
termosztát 28000ft -
vízhűtő 89000ft -
munkadíj 330000ft -
BigBlackDog
veterán
válasz
zgospel #226185 üzenetére
Ki kell egészítsem az előzőt; "kategóriáján belül".
Értelemszerűen nem pl. PDK ellenében gondoltam.
Én egyébként azon csodálkozok, ha VW termékben lévő DSG-t ennyire jónak mondják egy átlag duplakuplungoshoz (pl. Renault vagy Kia implementációja) képest, akkor milyen lehet a többi?
-
válasz
zgospel #225958 üzenetére
van, aki tud vigyázni a turbós autóra, meg van aki nem
volt olyan területi képviselőm, akinél 15 ezer alatt elkopott a hátsó fékbetét (megoldás: azzal szabályozza az ESP az autó úton maradását, és állandóan dolgozott, a kolléga Ari Vatanen helyi leszármazottjának hitte magát) -
Gombinyó
őstag
válasz
zgospel #225948 üzenetére
Nem jól kerestél. 3,5m-s kerettel, nem 3,5m-s autót kell keresni. Én is 3,5 körül akartam megállni, így 2,8-ig néztem a találatokat, így is épp befértem a 3,5m-ba. 1.6 dízel ceedek 400e km feletti futással voltak november elején ennyiért.
Vagy én értettem félre vmit...Micsurin
-
hobizoli
nagyúr
válasz
zgospel #225467 üzenetére
de ez fodarab, amit ha gariban is cserelnek akkor urja indul a gari ido
nehogy 5 ev es 100k km gari van az autora, es 4,5ev 90k km-nel beleesik egy uj valto, akkor az fel ev meg 10k km utan hellosziaszevasz lejart a gari
nem
arra onnan szamolodik a garancia a nullarol
es ha ujra beszarik benne 5ev 100k km alatt, akkor az garis megint
megha kozben eladtak es uj tulaja van, attol az a gari akkoris jar tovabb is, hiszen az auto ertekenek szamit -
hobizoli
nagyúr
válasz
zgospel #225465 üzenetére
meltanyossagbol???
ilyenkor kene egy EU-s kozponti fogyvedelem
Suzuki 2010-ben -
hdanesz
őstag
válasz
zgospel #225446 üzenetére
Köszi szépen!
Mivel Németországból érkezett autó...így kb. bármi előfordulhat, de a szervizkönyv alapján akár valós is lehet.
Amúgy nagyon szép állapotban van. A középső és hátsó dob nagyon újnak tűnik, az első fék is nemrég volt cserélve.A motor szépen járt, pöccre indult és semmi rendellenes hangot nem tapasztaltam.
Ilyen az alja:
Az öt sebességes váltó miatt nem tudom mennyire lehet csendes 90-100 környékén, illetve autópályán. -
tboldi
nagyúr
válasz
zgospel #225109 üzenetére
Nem Fiat, GM fejlesztés az M32 (és asszem, a Getrag volt a beszállító), és nem az OPC-re akartam reagálni, csak a hsz-ed első bekezdésére.
Az olaszoknak van saját 6-os váltójuk is erre a teljesítményszintre, C635-nek hívják, 2012-13 környékén erre cserélték az M32-eseket ahelyett, hogy a második generációját választották volna.A váltófelújítást nem kell bemutatni, nyáron tapsoltam el 800 rugót erre kevláros kuplunggal és új lendkerékkel.
-
tboldi
nagyúr
válasz
zgospel #225103 üzenetére
Érdekes, hogy ugyanaz az M32 az Alfákban feszes és határozottan klattyanós, egyáltalán nem lötyögős. Persze shortshifter ide is kellett, alapból 18 centit tett meg a kezem a páratlan és a páros fokozatok között, most már csak 10-11-et.
-
pepucs
tag
válasz
zgospel #225093 üzenetére
Tiszta sor, nekem is nagyon tetszenek, sőt az egyik legjobb bundle
saját research alapján én elengedtem. Legutóbb a szervizben volt egy a csáposon és kérdeztem hogy mizu velük. A szerelő azzal kezdte hogy opeléknél a műanyag cső csatlakozókból kispórolták az egyik összetevőt ezért sokkal hamarabb porladnak mint a többi németnél. Az első fék rajta speckó és baromi drága, írták hogy cserébe nem bírja a pályázást mert elmelegszik (melyik pályán, hogyan vasalták a féket stb). Azt ajánlotta hogy inkább alternatív németet, azokkal is lehet sz@pni de szerinte nem ennyire sokat.
-
#48584626
törölt tag
válasz
zgospel #225045 üzenetére
Figyi, abszolút nem érdekel a linkvadászat. A cikkek 99,999%-át teljesen fogalmatlan emberek írják (lásd Zách Dani, Karotta, Bíró Balázs), ráadásul az egy hülye százat csinál alapon hivatkozzák is egymást szorgalmasan. Ebben a zajban baromi nehéz bármit is megtalálni aminek van valódi relevanciája, miközben a baromságok, a féligazságok, a konteók fénysebességgel terjednek.
A linkvadászat nem helyettesíti a gondolkodást. Mellesleg ha tényleg érted a témát, akkor az azzal kapcsolatos kérdéseket is meg tudod válaszolni.
A személyeskedéssel meg nálam nem sokra mész, kár a gőzért."Benzines autókban is van EGR több mint 20 éve"
Valóban. Nem is írtam mást.
"A motorozás kapcsán úgyszintén"
Mit írtam abba a topikba, ami ennyire megviselte a kis lelked? Mert igazából arról szoktam írni, merre jártam.
-
#48584626
törölt tag
válasz
zgospel #224993 üzenetére
Nincs kizárva hogy rosszul tudom, de a váltás segítés és a fogyasztáscsökkentés pont olyan (komfort) funkció, mint amire utaltam korábban.
Másrészt azért azt megnézném hogy az említett motorok milyen emissziós normára voltak típusengedélyezve, és milyen volt a műszaki felépítés. Nem lehet hogy a régebbin még bowdenes gázpedál volt, az újabbakon meg már elektronikus?
Csak azért írom ezt, mert például egy E90 M3 ugyanebből az időszakből nem szenved ilyenektől (meg azóta egyik sem) -
Ádám16
addikt
válasz
zgospel #224667 üzenetére
5 évben gondolkodok kb.
ProCeed-et lényegében mindenki a beltér miatt nem ajánlja, a külső pedig ott egész szép (főleg a hátsó traktus, kicsit Porkés)
Mazdák inkább alap családi autók számomra, amivel semmi baj, de nem ezt keresem.
PUG nagyon bejön, az is olyan elvileg, mintha rád lenne öntve. Viszont a dinamikáját, de főleg a futóművét nem ismerem. Mit csinál az, ha berakom a kanyarba egy szerpentinen vajon?
Mosolygok, hogy "Azt az eget, mi ez az úttartás és irányíthatóság", vagy rettegek, mert mászok befelé a szakadékba?Mondjuk a Lexusnak az a lényege, hogy 15-20 éves korában is...
Ez engem annyira nem érdekel az 5 éves időtáv miatt. -
_drk
addikt
válasz
zgospel #223114 üzenetére
Lutri VS lutriról vitatkoztok.
Soha nem tudod hogy mit kapsz, lehet évekig észre se veszed. Nekem volt Fabiámon derült ki hosszú évek után hogy vagy nagyon vissza volt tekerve, vagy olajat nem cseréltek benne. Annyit tapasztaltam, hogy csipegette az olajat, mikor jobban mikor kevésbé, de extrém sose volt. Évente 1 liter kb, ami 15 éves autónál soso..
Tesóm fordja 1000km-en megevett ennyit és az is évekig ment. Bár az lehet nem érte már megAz a baj, hogy természetes lett az 5 éves autó 200 ezer km-rel. Ugye az vesz új autót akinek tényleg kell, tehát pakolja is bele. Mindenki mindenhova autóval megy.
A távolságokat teljesen máshogy értékeljük mint sok évvel ezelőtt, régen 50km messze volt, most meg itt van egy köpésre. Nem a szomszédba dolgozunk, gyerekeket már vinni kell suliba mert nincs busz, vásárolni is el kell menni Lidl-be mert ott sokkal olcsóbb.
De legalább kényelmesen és gyorsan utazunk kis és nagy távokat és csak úgy megy bele a km.
Ha sok km van benne az a baj, ha meg kevés biztos városban használták és az a baj.Amúgy az árakkal van nagyon nagy baj 80%os inflával...
-
-
rbalint88
addikt
válasz
zgospel #222668 üzenetére
Nem veszem magamra, ugy hasznaltam azt is, mint a tobbi autot*, nem szellemultem at hozza. Azert a Prius2 meg nem annyira szuperfejlett hibrid, az ujabbak sokkal ugyesebbek, kevesbe erzekenyek a hasznalat modjara. P2-nel az oszinte atlag az 5-5,5, a P3-asnal tud ez egy literrel kevesebb lenni valoban, ott mar hiheto a 4-4,5-es fogyasztas. A mesemondok, meg a behajtott tukorrel es 6 baros guminyomason kozlekedo megszallottak ne legyenek hivatkozasi alapok
Most eGolfja van felesegemnek, annal sokkal kisebb a fogyasztaskulonbseg kettonk vezetese kozott (5-10%, mig a priusnal 20-25% volt). Ugy fogalmaznek, hogy a Golf linearisan annyival eszik tobbet, amennyivel csokken a menetido, mig a Priusnal exponencialisan nott a fogyasztas, ahogy kikerultel az auto komfortzonajabol.* autokent van hasznalva, futes/klima es zene is megy, a villanynal is.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Eredeti játékok OFF topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- HP ZBook Studio G7 i7-10850H 32GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest