- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz
WasabiTrsr #223530 üzenetére
Az online bejelentő régóta nem működik. Én a motorom adtam el nemrég, próbáltam 4 napon keresztül bejelenteni az eladást online, és mindig valami fos hibaüzenet jött. Felhívtam a Belügyminisztérium ügyfélszolgáltatát (van ilyen is, lol) ahol mondták, hogy tudnak a problémáról, de fogalmuk sincs mikor lesz javítva. Állítólag postai levélben is be lehet küldeni az adásvételit, és azt is elfogadják mint bejelentést. Én inkább bementem személyesen, majd 2.5 fél óra várakozás után kerek 3 perc alatt készen is voltam...
A motoros topikban volt akinek már tavaly decemberben sem működött ugyanazokkal a hibaüzenetekkel.
Reptérre meg vodára van pénz, a polgárok napi apró-cseprő dolgainak karbantartására nincs
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
WasabiTrsr #223530 üzenetére
Ha a vevo atiratta akkor nem kell porogni ezen.
-
Audience
aktív tag
válasz
WasabiTrsr #223530 üzenetére
Menj be egy okmányirodába. Az eladónak 15 napja van bejelenteni. Ha elkésed akkor jön valami bünti de nem vészes összeg.
-
batai15
félisten
válasz
WasabiTrsr #221640 üzenetére
Most vettem egy focust ezzel a motorral ,6.5-6.8 között eszik eddig .
-
KoVee84
senior tag
válasz
WasabiTrsr #221062 üzenetére
Ha tetszik a forma, akkor inkább cx3/cx30 mazdára nézzetek rá 2.0 skyactiv motorral, 6-os automatával!
1.0 3 hengeres ford motor műszakilag sem atombiztos, mellesleg a karaktere is minimum érdekes. A DCT-je nem tudom azonos-e a powershifttel, mert ha igen, akkor nagy ívben kerülendő. -
kisza25
félisten
válasz
WasabiTrsr #220811 üzenetére
Egy új MG ZS
-
válasz
WasabiTrsr #220811 üzenetére
9gen civic kombi ilyesmi arsavban szerintem bulletproof, az 1.8 szivobenzin motorja egyszerű es megbízható, az automata valtojarol sem hallottam panaszt.
-
batai15
félisten
válasz
WasabiTrsr #220814 üzenetére
konkrétan a volt főnököm ecsetelte hogy ami befér a focus kombiba a b8 kombiba nem, csak máshogy forgatva, ha ez számít. Nekem azt hiszem elég lesz a 120 lovas dízel is, + ha kap egy remapot, akkor meg fickósabb lesz mint a 407em, fogyi meg mikor mész 2500km-et akkor nem rosz az 5 alatti fogyi sem, meg érzi a tárca.
A ford esetén a motor teljesítmény és esetleg a kényelmi dolgok esetén kell kompromisszumot kötni(1.5, 1.6 dizel , 2.0 ritka, és automata kerülendő) ha ezek fontosak 308 sw gt-t érdemes nézni.
Viszont a fordból nagyobb a kínálat, meg ott az 1.5 tdci se bajos , mert csak 8 szelepes.
Nekem nagyon megteszett a ford, várok is kicsit vele ,mert 98 ezer van a abban amivel mentem (lehet fog kapni a neje céges gépet) -
batai15
félisten
válasz
WasabiTrsr #220811 üzenetére
pont a focust akartam írni, esetleg peugeot 308.(2.0 hdivel)
Minap mentem egy 1.5 tdci focus kombival egy karikát, nekem eléggé megtetszett. -
válasz
WasabiTrsr #220811 üzenetére
CX-5? egyszerű, mint a faék és épp 4,5 méter (4555mm pontosan)
de pályázni én hatos Mazdát vennék, vagy még inkább TDi Passatot, igaz egyik sem 4,5 méteres... -
rbalint88
addikt
válasz
WasabiTrsr #220798 üzenetére
Nagyon keves ez a motor egy Tucsonba. Fonoknek volt a 141 lovas 1.7crdi, az ugy epp eleg. A masik, hogy ez a mhev kivitel az, amirol egy flottakezelos forumtarsunk horror sztorikat irt, hogy a ceedekben daralta le magat a motor. En kihagynam
-
Villa7
tag
válasz
WasabiTrsr #220798 üzenetére
ezt még forgalomba kell helyezni, legalábbis kép alapján.
-
dellfanboy
őstag
válasz
WasabiTrsr #220798 üzenetére
ez már művészet, hogy direkt úgy fotózza, hogy véletlenül se lásd a rendszámot, bár vmi i-s próba rendszám van rajta amit nem is értek...
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz
WasabiTrsr #220752 üzenetére
Koszi mindenkinek az elozo valaszokat.
Most felkerult egy dizel MHEV:https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/hyundai/tucson/hyundai_tucson_1.6_crdi_lp_comfort_mhev_117km_navi_kamera-20234749#sid=810fcb9d-e672-4290-a318-6a807a6f616c
Ezek mennyire ajanlottak? Ennek az ara kicsit kilog a tobbi kozul, foleg hogy MHEV.
Van ezeknek a Hyundaioknak / Kiaknak valami nagy karbantartasa 150k km korul? -
válasz
WasabiTrsr #220752 üzenetére
1.6 gdi 2018-as tucson-t hajtott most ocsem, nem megy, nem is jo motor es cserebe evett 8-12 litert
-
kisza25
félisten
válasz
WasabiTrsr #220758 üzenetére
Itt van egy videó, 2db kia 1,6gdi mindkettő 150ekm környékén és kia márkaszervizben szervizelve
Az összes 1,6 gdi 135-140 lovas motor abban az időben ugyanaz -
batai15
félisten
válasz
WasabiTrsr #220752 üzenetére
Tgdi emlékeim szerint rövid használat miatt tönkre tud menni, össze folyik az olaj a benzinnel . Egyik ügyfélnek ilyenbe csináltuk a turbót, miután besült a motor.
-
kisza25
félisten
válasz
WasabiTrsr #220752 üzenetére
Hát pont most volt szó róla, hogy az 1,6 gdi nem egy jó konstrukció
az 1,6-1,7-2,0 crdi sokkal stabilabb motorok, 1,6MPI meg már ebben nem volt
Amúgy fogyasztásuk sem jó, fater carense 9-10 litereket evett, az 1,6 gdi-vel, az sem volt nagyobb, sőt kisebb volt, mert az még befért a garázsba a tucson már nem fért volna be.
Haver 1,6 tgdi sportge-e ami ugye testvér modell is 10+ litereket bever -
tototos
addikt
válasz
WasabiTrsr #220389 üzenetére
Szerintem abszolút nincs áron alul. 4 millió környékére mondanám azt hogy áron alul van egy autó. A Volvo V60 egy nagyon megosztó autó. Ha elvégezték rajta a hibák javítását akkor egy nagyon jó autó, amit ha megfelelően szervizelsz kapsz egy 280 lóerős autót amivel tudsz tisztán elektromosan közlekedni. De sajnos belefuthatsz olyan példányba amire simán elköltesz 1-1,5 millió forintot mire kijavítják a hibáit.
A Toyota HSD vs 1.5tsi témára csak annyit, hogy nézzük meg a kort. Egy 5-6 éves autónál még nem igazán kell nagy szervízekre számítani főleg ha megfelelően szervizelték.
Hasonlítsunk össze egy 10-15 éves TSI-t meg egy Toyota HSD-t. Melyikre költöttek a legkevesebbet? Szeirntem teljes élettartamot nézve a Toyota kevesebbe kerül. Persze ehhez az kell, hogy valaki 10-15 évig használjon egy autót ami manapság már nem annyira szokásos. -
Kickass
őstag
válasz
WasabiTrsr #220389 üzenetére
Vicc felszereltség. Nemrég volt az M5 Délpesti autóudvarnál egy szép Summum kb. ennyi méterrel csak valamivel öregebb, 1 misivel olcsóbban. Na az jó vétel volt, el is ment pár nap alatt.
-
válasz
WasabiTrsr #220391 üzenetére
Az árát nem tudom hová tenni, nem követem.
Momentum -> Kinetic -> Summum. Ez Momentum, a Summum nappa bőr üléseket és bi-xenon fényszórókat kapott, leginkább ezek hiányoznak belőle. El tudom képzelni, hogy esedékes a 180 ezer km-es szerviz, ami tényleg zsebbe nyúlós.
A színe OK. -
dellfanboy
őstag
válasz
WasabiTrsr #220391 üzenetére
én is szeretem a világos/ élénk színű autókat szóval avval nekem se lenne gond( mondjuk ez a kék pont nem jön be, lenne inkább zöld)
ha kulfoldrol jott akkor meg 100, hogy porgetett/torott...
-
dellfanboy
őstag
válasz
WasabiTrsr #220389 üzenetére
ár alatt? lassan 10éves, dízel is, rendszámot nem mutatnak, szóval ki tudja hogy magyar v kulfoldrol hozott. ráadásul a színes autók mindig olcsóbbak mint a fehér-szürke-fekete...
sztem egyáltalán nem olcsó, és mivel januárban kapott műszakit, lehet hogy most hozták...
nem írják, hogy magyar, hány tulaj, az a 2év -lehetséges-garancia meg parasztvakítás.. -
vzsryl
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #219424 üzenetére
Nem tudom elégszer leírni, de ma 3.3M JMF annyit ér, mint 2-3 éve 1.65M JMF. Ezt nem szabad figyelmen kívül hagyni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #218573 üzenetére
400km-nyi metro mellett vhol megertheto
de a csilliomos, akinek 2-5millio GBP-s kecoja van ott, az farzsebbol kifizeticsak itt ugy szeretnek ezeket a temakat atvenni, hogy lakossag aranyosan messze nincs meg az, amit ott elobb ehhez csinaltak
erdekes modon a 9millios varosban csak 3.5millio utas van a 400km halozaton
Bp-n meg az 1.75millio lakos 1.3millio utazast general per nap az 1/10-d annyin is
ugyhogy ez itt igazabol sokkal nagyobb kihasznalatsagon fut
EU viszonylatban nezve is a bp-i az egyik legnagyobb kihasznaltsagu rendszer, pedig EU-ban csak az eleg sokadik kiterjedesben
600k-s Koppenhagaban is 38km lett 20ev alatt, itt meg 125+ ev alatt vagyunk 39km-nel 3x annyi lakosra
....de varjuk a csodatmeg itt ez tipikusan ugy mukodne magyaroschan, hogy most lezarjuk, de jovore mar indul az epites, becs szó
hiszem, ha latom
...es elore tudhato, hogy tiz+ ev mulva sem lesz egy kapavagas se az ugyben
csak eleg megnezni a NKK oldalat, 2040-g sincs tervben se semmi30+ eve csuszik a Kapmegyei M3-s bovites is, ugyhogy vannak tapasztalatok
ott is aki anno palyakezdokent ugy vett lakast, hogy anya, par ev es metroval gyorsan be tudunk menni a belvarosig, na az mar lassan nyugdijba megy, a metro meg sehol azota semeg lehet nezni ebbol mi keszult el 1977-78 ota
-
AssAssynn
addikt
válasz
WasabiTrsr #215923 üzenetére
Marha jól átlátod a helyzetemet.
Pontosan ugyanezeken a gondolatmeneteken rágtam át magam.
De igazából arra jutottam, hogy nem érné meg két autót fenntartani. Részben pont a futott km miatt. Most amennyivel többet fogyasztana egy évben egy nagy autó, kb annyi lenne a másodikra a bizti+súlyadó. Ja és az amortizációt is bele kellene venni. Meg az elején 2x annyi pénzt adtál ki. Vagy 5x annyit, mert ezek az autók mind drágábbak, mint a Picasso.
Amúgy amit linkeltél, szerintem azt én is kérdeztem már ebben a topikban.
Ellentmondásosak a feltételek ja, de ezért gondoltam arra, hogy egy méretben nagy autó, de megbízható szívóbenzinnel, aztán akkor ott max a fogyasztást kellene benyelnem, mint keserűséget. De ugyanakkor azért is nézek gázosat, mert azzal meg ezt a fájdalmat tudnám enyhíteni. Mondom, egy gázos Xsara pont jó lenne nekem. -
tboldi
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #215835 üzenetére
846-os Lancia Ypsilont lehet találni a megadott korban és árban, de akár egy-egy Alfa MiTo is becsúszhat a 78 vagy 95 pónis motorokkal.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #215156 üzenetére
azert ha a pillangoszelep zarva van, akkor tul sok levego nem kerul be, azert is lehet ott vakuumot merni
-
hobizoli
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #215135 üzenetére
a levego tuti bemegy akkoris, mert a szelepeket mozgatja a veztengely, azt meg forgatja a vezeressel a fotengely....
maga a levego osszesuritase (is) fekezo hatasu ilyenkor -
batai15
félisten
válasz
WasabiTrsr #215135 üzenetére
Igazából nem vitatkozom veled mivel láthatóan nem sok fogalmad van ezekről a dolgokról. Különösen a vitorlázás az az mikor ki rakod uresbe ( automata esetén főleg ) nekem mindegy mitől döglik meg a turbó,csak legyünk tisztában némi gép technikailag dologgal. Végülis javítottam turbokat is , biztos kopterek.
Qru: igen igazad van (vagy nem ) nincs alapjarat sem , nyilván a az ecu sem figyeli ezt ,és még véletlenül sem adja vissza az üzemanyag befecskendezést hanem fullra leáll a motor és újra kell indítani. -
8th
addikt
válasz
WasabiTrsr #213929 üzenetére
Nem megyek vele sokat inkább csak télen használom mert nagyon jó benne a fűtés. Transporterben befagy a seggem mire befűt.
-
Llew
senior tag
válasz
WasabiTrsr #213925 üzenetére
Erre a drága prémium fenntartási költségek témára pont van egy cikk a vezessen.
-
válasz
WasabiTrsr #213923 üzenetére
öcsém most 17 éves Passatja 2 évvel és ~40 ezer km-el ezelőtt óta elkért egy új szett kuplungot meg kettőstömegűt, két új első lengéscsillapítót, körbe az összes féktárcsát és betétet valamint egy bontott klíma kompresszort, ajtó gumikédert és 4db egy szezont futott nyári gumit. ezek alaphangon a vásárláskori árának a felét kiteszik
tizenéves autóknál ekkora kiadásokra mindig kell számolni, és minél "prémiumabb" annál többre kell készülni. -
kisza25
félisten
válasz
WasabiTrsr #213054 üzenetére
Drága casco:A tipora évi 40eFt volt a casco és 20eFt a kötelező, a 10 éves i30- ra ugyanennyi
értékvesztés: 1,5 évvel és 20ekm-el később 500+ eFt adtam el, mint vettem
Alternatív költség alatt mit értesz?
Amúgy 2011- ben 3M Ft vettem egy kia ceedet és 6 évesen 68ekm-el 2,1 M Ft adtam el 2nap alatt, azt se mondanam tragikus értékvesztésnek -
szabonagyur
félisten
válasz
WasabiTrsr #213047 üzenetére
2x600-ra, es olvasd el a tobbi reszet is, ahol van ekkora jovdedelem nem 0-val szall be a 12M-s autoba sem eselyesen.
-
AssAssynn
addikt
válasz
WasabiTrsr #213043 üzenetére
Hm. Tehát ahhoz, hogy megvegyen az ember egy új autót 12M-ért, ahhoz havi 2M-t kellene keresnie. Gondolom nem mindenki keres ennyit, aki új kocsit vesz.
Nettó minimálbér idéntől 154e Ft, ebből mondjuk egy 924E Ft-os autót lehetne venni, ami már jól hangzik, de ennek a nettó fizunak tulajdonképpen az egésze elmegy önfenntartásra, szóval egy forintot sem tud félretenni az ember autóra, így a valóságban ilyen fizunál még a 6 havi bér se vállalható.Lehet inkább egy olyan számmal kellene számolni, amit minden hónapban fixen félre tud tenni az ember úgy, hogy nem spórol erőszakosan, és persze nem jön közbe semmi extra. De ez csak az én gondolatom hirtelen. Kíváncsi vagyok mit írnak mások.
-
válasz
WasabiTrsr #211469 üzenetére
Az értékvesztés és az, hogy mennyit nyernék, ha az autó értékét befektetném, az nincs benne.
Ami benne van:
- KGFB + Casco - 174.240 Ft/év
- Gépjárműadó - 33.600 Ft/év
- Gumiabroncs (4 évente teljesen új téli, nyári szett) - 84.625 Ft/év
- Szerviz - 400.000 Ft/év
- Üzemanyag (2.500km/hó, 626 Ft/l, 7,5l/100km) - 1.408.500 Ft/év
- Autópálya HU - 49.190 Ft/év
- Külföldi autópálya - 24.000Ft/év
- Parkolási költség - 50.000Ft/év
- Gumicsere - 40.000Ft/év
- Kocsimosás - 30.000Ft/évVan, amit kihagytam?
Szumma üzemeltetési költség: 2.294.155 Ft/év osztva 30.000 km = 76,47 Ft/km
7,5M forintot ér a kocsi, befektetném 16% éves hozam mellett, akkor az hozna 1,2M forintot, ha ezt is hozzáveszem, akkor 116,47 Ft/km.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #211469 üzenetére
Értékvesztést nem írta pl. Se az alternatív költséget.
-
tibbike01
őstag
válasz
WasabiTrsr #210174 üzenetére
"Budapesten az atlagsebesseg 20-30 km / h alatt van"
Igen az esetek kb 80%ban, azonban, ha zöldhullám van akkor tempós a dolog és simán 70-80al is megy a csapatás, amikor még ledudálás is történik, ha úgy van. Alapvetően agresszív a vezetési stílus Bpn, amint alakalom nyílik rá.
-
AssAssynn
addikt
válasz
WasabiTrsr #210174 üzenetére
Meg sajnos a sok "okos" miatt már egyre több random, kistelepülésen vezetik be tök indokolatlanul a 30-as sebességet, nem csak a mellékutcákban, hanem a főúton is. Tényleg nem nyilatkozom erről, mert bicskanyitogató ez a tendencia, de a lényeg, hogy így meg aztán pláne nem gond ez a sebesség, amit az autó tud. De én még 50-es helyen is lazán elmennék vele.
Szerintem, ha ilyeneket bedobálnának olyan áron, hogy még újonnan is olcsó, megfizethető legyen, akkor a nép hamar átállna arra, hogy ilyeneket vásárol. Ők is jól járnának meg a zöldítők is. De tulajdonképpen mindegy mi a véleményünk, mert ez itt csak porhintés a fórumon. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #191680 üzenetére
1. Ennyiből nem látszik, sárvédőket kéne nézni inkább alulról és belülről
alul a vastag, nem színre fújt dolgokban van bőven anyag, ott nem gáz némi felületi rozsda.
2. Acél felni, a szürke dísztárcsa levehető amúgy, de a perem is elárulja például, stb. Ford esetén vékony szokott lenni rajta a festés, a naptól hamar kifakul, de szintén felületi rozsda, 10-20 éven belül nem jelent számottevő problémát, de lefesteni sem nagy ügy akár házilagEnnyiért vezetett szervizkönyv necces (márkakerbe hordott autó meg még ritkább), egy helyszíni átvizsgálás által kiderítettem állapot alapján meg merném venni. A kereskedő is hozott anyagból dolgozik, garancia után már sokan független helyre viszik az autójukat szerintem, vagy marad a házi karbantartás, stb :/
-
BigBlackDog
veterán
válasz
WasabiTrsr #191683 üzenetére
A hirdetésben, a képeken is alufelni volt?
-
Somatom
veterán
válasz
WasabiTrsr #191680 üzenetére
Könnyűfém felni = alu, magnézium, karbon. Egyik sem rozsdásodik. Ha rozsdát látsz, akkor az nem könnyűfém felni, mert qrva nehéz róla eltávolítani a rozsdát.
-
válasz
WasabiTrsr #191680 üzenetére
Ez teljesen normális látvány a kocsi alján ennyi idősen. A felni pedig acél felni dísztárcsával, azzal azért már kellene foglalkozni.
-
Somatom
veterán
válasz
WasabiTrsr #191523 üzenetére
Bármilyen hozzáértő sokmindent mondhat a motorról bontás nélkül, amit pedig nem, azt csak apró darabokra szedés és méricskélés után tudná megmondani. Ilyet legfeljebb versenymotoroknál csinálnak. Ha csak a gyertyákat kiveszi, már abból is sokminden kiderül. Pláne akkor, ha még egy kompressziómérőt is bedug a helyükre.
-
szabonagyur
félisten
válasz
WasabiTrsr #191523 üzenetére
1-2 dolgot szerintem kicsit túlgondolsz. 3 hét azért nem olyan sok idő főleg, hogy egy Focusról van szó, nem 2 db van eladó az országban.
Miért kellene motort bontani? Ennyi erővel darabjaira lehetne szedni minden autót.
Vigyél magaddal egy jó szerelőt aki ért hozzá, az megmondja van e értelme emelgetni meg elvinni ide oda, addig szinte felesleges körök.
-
snefi2
csendes tag
válasz
WasabiTrsr #191494 üzenetére
Hello
En is most nezek autot. /es ne total nem ertek az autokhoz es egyeltalan nem is erdekel a muszaki resze/
Elsore sikerult egy ceed talalni amit atnezetem helyben az egyik ilyen eljon az autohoz es atnezi es velemenyt mond emberkevel.
latszolag minden rendben volt az autoval.
de azert halisten elengedtek a kereskedesbol egy "totalcaros" atvizsgalasra ahol meg is emeltek, hat ott azert elojottek problemak amikre a kereskedo se tudott megnyugtatot valaszolni. pl miert van vastagon alvazvedozve a kocsi de csak ott ahol "rohadni" szokott es mashol nem. a sarhanyonal logott az egyik muanyag ellem.
Viszont most sikerult egy olyan autot talalni amit pont egy ilyen /nem ugyanaz/ atvizsgalos ur arul. persze o alanezett mert ugye megvette a kocsit.De o is elengedi a kocsit atvizsgaltatni. /bar igy egy kicsit hulyen is nez ki helyzet... :D a markaszarivzbe meg valahogy nemtudtam keresni csak ket hetre idopontot es ok nemszoktak elvinni probakorrel se.? -
#24845312
törölt tag
válasz
WasabiTrsr #191494 üzenetére
Csak márkaszervizbe nem engedik vagy semelyik másik általad választott szervizbe se?
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
WasabiTrsr #191494 üzenetére
Én még ugyanúgy kezdő vagyok, mint te, de elvileg az egyik szabály az, hogy, ha nem enged egy ilyet a kereskedő, akkor ált. ott valami gáz van. Így, ahogy leírtad, szerintem valami olyanról lehet szó, amit felemelve és a könnyen odavihető mérőeszközökkel nem derülne ki, míg a márkaszervízben valszeg igen.
Ha mégis igazat mondott, akkor ált. a kereskedők azzal szokták az ilyet magyarázni, hogy néhány márkaszervíz nagyon alapos, és a kis hibákat is elmondják, mindent cserélnének, így pedig elriasztják a vevőt, hogy a kinézett kocsi egy vödör csavar.Egyébként melyik motorral van szerelve a gép?
A dízelnek a dízel nyűgjei vannak, az ecoboost pedig a benzinesek közül talán a 2-3. legkényesebb. Kicsi, kis cm3-s, közvetlen befecskendezéses.
A Ti-VCT-nél csak az okoskerék ami egy komolyabb plusz tétel a faék egyszerű szívó motorokhoz képest, valamint úgy tudom, hogy az mk2-es 101 lovas verzióhoz képest ezekben dupla katalizátor van ami 1 alkatrész és 4db lamdaszonda.Ami még fontos lehet Focus esetén, mert én is azokat néztem először, hogy k.va sok futott cégesautóként, ami valamivel bizonytalanabb előéletet jelenthet. Aki javíttatta, karbantartotta, annak is lehetett egy darab vas, és aki hajtotta, az is lehet, hogy úgy ment vele, hogy nem az enyém, ami persze lehet jó is, meg rossz is. Még jobban vigyázhatott rá, mint a sajátjára, vagy épp hidegen rúgta neki, majd a cég javíttatja vagy cseréli.
-
tboldi
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #189949 üzenetére
Honda Jazz?
Bár csak B szegmens, nem C, de simán van benne akkora hely, mint az általad említettekben, és a többi kritériumnak is megfelel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #189949 üzenetére
1.5-ért mk3 Focusból a 250-300 ezret futott dízel a reális, vagy beleférhet fapados 1.6 TDCI példány a széria elejéről 200k alatt esetleg, akkor viszont egyből vezérlés cserével stb kell kezdeni. Szerintem az sem elveszett ötlet, viszont akkor kell valamennyi hajlandóság javításra. Ha a minimális törődési igény a cél, akkor mk2.5 1.6 100 ló szerintem jó irány, találni kell egy szépet belőle és hajrá
Ceed esetén más motorikus kockázatok vannak, Koreai topikba nézz be esetleg. Hátsó futómű egyszerűbb benne, annyiból olcsóbb tud lenni hosszú távon.
Astra J: nehezebb (=plusz fogyasztás), szívó motorral az is vállalható azért. Vagy ott az Astra H, ott nagyobb a választék egyszerű benzinesekből.
-
diegho
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #189949 üzenetére
Én maradnék a focus-nál. A Ceed jó autó, de nekem az összes ismerősöm megszívta velük. Mondjuk mind 1.4 benzines volt. A 2007 utáni Focus szerintem jobb választás lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- Dell Latitude 3340 Core i3-4005U CPU hibás laptop
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest