Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz
AxBattler #223164 üzenetére
Nem, már előtte egy ideje ki volt nézve. Kétszer voltam meg nézni , legutóbb voltunk vele teszt kör és szerelőnél is.
Aztán abban egyeztünk meg hogy lagzi után ha meglesz akkor viszem. Halistennek nem tudta el adni, bár 4.1m nem kis pénz egy mk3.5 ért és halistennek sokan az 1.5 tdci:techno felszereltséghez hasonlítják.
Amúgy nagyon szép állapotban van, nem vészes 180ekm. Egy két fekete tetőn lévő karcon kívül gyak újszerű, gyárilag st line (gyári ültetés 18as kerekek, más body kit szárny stb)Manual halistennek (ps red flag) xenon tábla felismerés,holter figyelés, carplay, kormány fűtés első szélvédő fűtés és még van benne egy elektomos előfűtés plusz első szélvédő is. Eléggé modern és fiatal a mai autókhoz képest is, gyárilag st line ráadásul(race red szín) . Nagyon jól megy irtó csöndes a motorja.
Srác is eléggé lelkiismeretes tulaj, bet még a gyűrűt is le vette. Egy alfa gulietta lesz neki ezután.
Egy darabig jó lesz. -
ph_5.5
aktív tag
válasz
AxBattler #223093 üzenetére
Igazán nincs mit, én is véletlenül találtam rá... megfontoltan akartam vásárolni a végén a K győzött. Tavaly kinéztem a Ceed-t. Utánaolvastam, csoport vélemények és szerzív ismerettség alapján messze elkerültem inkább. Tipo. Olcsó. És annak építették ezért annak is látszik. 1.4 T-Jet tetszett volna de a "felhasználó vélemények" alapján mégsem jött be. Focus- nem tetszik. Szimplán problémás turbo motorok. (csak benzinest néztem mindenből) Mazda 6 a kasznin bukott el. Toyota túlárazott. Honda tetszett, de drága.
Szóval értelmes összegért ez minőséginek érződik. -
válasz
AxBattler #223047 üzenetére
Ezt a Jazz-t néztem ki tőlük, JASZ szerint elvileg korrekt a futásmennyisége, de 2022-ben volt balesete, károsultként. Szép állapotban van, bár a karosszériaelemek mintha nem passzolnának az első kerék fölött, hátul pedig mintha színben lenne eltérés.
KÉPEN bekarikázva -
Gombinyó
őstag
válasz
AxBattler #222866 üzenetére
Szívás ebben a kategóriában. Ugyanebben a cipőben járva mi jazzt vettünk a feleségemnek, az 1.2-es swift lehet alternatíva (nem a legújabb), abban hagyományos automata van, nem robotizált vacak. Meg talán valaki írta anno a Corsát is, de abban nem vagyok már biztos.
-
válasz
AxBattler #221250 üzenetére
Üdv!
Visszatértem korábbi nyűglődésemhez, picit kitolt kerettel (3m HUF körül), de kb. ugyanazokkal a paraméterekkel. Kinéztem egy példányt, mi a véleményetek?
Honda Jazz 1.4 CVT 2011, Elegance, 2.9k HUFPatentnek tűnik, bár nincsenek közeli, nagyfelbontású képek.
Itt is a peremeknél/alul a rozsdára, illetve a váltókar rángatására/remegésére figyeljek vevőként, mint az eggyel korábbi generációnál? Más kritikus kiszúrható hiba? -
tboldi
nagyúr
válasz
AxBattler #209780 üzenetére
Magamnak napi használósnak egy Delta 1.4T-vel jöhetne, ünneplősnek meg egy Thesis.
Úgyhogy ja, begyere, habár anyum Ypsilonjára kicsit neheztelünk most, éppen testkábelre vár, addig be sem indul.
Törölték a rendelést, állítólag éppen most költözik valami Fiat raktár, emiatt nem tudják teljesíteni, szóval most B terv lesz. Kiszerelem a rosszat, veszek ugyanolyan vastagságú vezetéket és szemes sarukat, aztán lemásolom.Vismajor01: 🤷♂️
Amúgy Jazz is lehetett volna mögötte. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
AxBattler #150512 üzenetére
Semmi, nekem is mk1 van (2006-os 1,2-es), csak ne PFL-t vegyél hanem 2005-ös vagy az utánit FL-t, ahogy penge111 is javasolta.
A korai verzióban gyengébb a fék (hátul dobfék a tárcsa helyett), hajlamos meghalni benne a gyári rádió és vagy kendácsolsz bele vmit vagy veszel új gyárit horror áron esetleg veszel bontottat ami jó eséllyel ugyanúgy beszarik. Nincs AUX csatlakozó, hajlamos elszakadni a váltóbovden (bár ezt egy visszahívás keretében gariban cserélték).
Az újabb mk2-es Jazz már egy tök más konstrukció (nagyobb, kényelmesebb és teljesen más a motor is pl), érezhetően "felnőttebb" autó. Sztem még a mostani mk3-asnál is jobb amúgy...
-
válasz
AxBattler #150398 üzenetére
Egyébként a váltó eddig nagyon tetszik. Finoman indul, semmi rángatás, ha kicsit nyomom akkor szépen, alacsony fordulatszámmal megy, nem pörgeti fölöslegesen. Közepes gáznál már meglódul, simán ki lehet vele lőni amikor szükséges. Padló gáznál pedig kipörgeti 6000-es fordulatig és egész sportosan megy. A gázpedállal váltasz fokozatokat tulajdonképpen, de alig érzékelhető amikor vált.
-
válasz
AxBattler #150398 üzenetére
Köszi!
Vannak rajta azért kisebb esztétikai hibák, van egy kis rozsdásodás a jobb első kerék ív aljánál, egy kis benyomódás a jobb oldali küszöbnél, de egy 14 éves autótól nem várhatom el, hogy olyan legyen mint egy új.
Vásárlás előtt egy szerelő átnézte, alulról is, és mindent rendben talált.
Belülről is egész kulturált, nincs agyon használva.
[kép]És, hogy miért automata?
Elég sokat robogóztam, voltak nagy köbcentis robogóim is, és valahogy megszoktam ezt az automata dolgot.
Autóban is egyértelműen ilyet kerestem, de azért nem akartam valami buta és megbízhatatlan váltót. És az ilyen kis autókban ritka a jó automata.
A VW automatáiról jókat olvastam. Illetve az öcsém az nagy VW rajongó, neki egy 3-as Golf TDI van, teljesen átépítve, mondjuk az manuális, de ő is azt javasolta, hogy ha automata kell mindenképp, akkor pláne vegyek Volkswagent.
Én egyébként még egy Honda Civic-re is gondoltam, mert azok is tetszenek, és azoknak sem rossz az automata váltójuk, de ott amik már jók voltak, azok elég drágák, és a belső design is elég gáz egy IV-es Polo-hoz képest.Pár napja használom, és bár nem vagyok egy nagyon rutinos autóvezető, de eddig nagyon tetszik. Az utastérben semmi sem zörög, az autó nagyon stabil. A belseje nagyon szép, tulajdonképpen hasonló kényelem fogad mint egy nagyobb autóban. Olyan mint egy passat vagy audi a4 csak kicsiben.
-
kisza25
félisten
válasz
AxBattler #150312 üzenetére
ok, nekem trabiba volt 1.1 41 paripával, mondjuk az nem ment olyan rosszul 700 kilójával.
Az 1,2 12V Fabia kombi 64 lóval sík terepre jó volt, 175 km/h-ig ment, ott volt a fordulat vége
A gondok az emelkedőknél voltak autópályán, mert 3-ba csak 80km/h tudott, 4-ben meg már nem volt erő.
Az 1,4 (105ló) és 1,6 (105 és 82 ló) motoroknál már az emelkedő sem volt gond, max vissza kellett pakolni (1,2 12v-nél az sem sokat segített)
Az 1.4 (90 ló) honda civic-et kihagytam, faternak az van, 350k km-t ment vele, van, hogy előzésnél ki kell nyomni a klímát(4 személlyel), de élhető autó az is
1,4-1,6 szívóbenyák, kis és alsó közepes autókba, normál haladásra, főleg városba elegendőek.
Legtöbb pörgetve szedi is a lábát, persze akkor már kajolnak is
kapják meg az olajat, szűrőket minden 8-10e km-en és cserélni a kötelezőket előírás szerint, legtöbbel nem lesz gond (régebbi, hengerenkénti befecsisekre gondolok, nem a közvetlen befecsis kokszolódókra) -
#94529552
törölt tag
válasz
AxBattler #150310 üzenetére
A szabályos közlekedéshez elég az 1.4 is, sőt, de érdemes kipróbálni több változatot is: 308, H Astra, Focus, stb. A nepperekkel meg csak óvatosan, talán a márkakereskedéseknél beszámított autók nem annyira átverősek, ahol a nevükre íratják ideiglenesen, van állapotlap, stb.
-
-
kisza25
félisten
válasz
AxBattler #150308 üzenetére
a szívóbenyásak pályán kajolnak, az újabbak 6 sebességgel kicsit kevesebbet, de ahogy írtad nem sokat pályázol. Városba meg csak a szívó benzin, 1,4 , vagy 1,6, nagyobb felesleges.
A szívóbenya többet fogyaszt, de ez miatt hamarabb be is melegszik, a motorok kopása 75% hideg üzemben keletkezik. Szóval rövid távot a szívóbenya tolerálja leginkább
nekem 1,4 kia 6-6,5 átlagokat fogyasztott (~70e km-et használtam), de csak pályázva 140-150el 3-4 személlyel 8liter felett is sikerült vele megetetni.
Az 1,2 12v HTP motoros 64 lovas skoda fabia viszont sose evett átlagban 6,5 felett, cserébe nem is ment
azzal is 65e km-et sikerült megtenni. kisebb szívó benzin általában kevesebbet is fogyaszt, de ez sem mindig igaz, ha pl. erölködik, akkor még többet is ehet, mint a nagyobb
A golf 4 1,6 16v átlag 7 litert kajol nálam -
Gombinyó
őstag
-
diegho
nagyúr
válasz
AxBattler #150278 üzenetére
Ha a legjobb motort keresed ebben az árban, akkor a Honda Civic 7.gen, vagy Toyota Corolla E12 az autód. Ezek nagyon is japános autók, tehát nem romlanak el baromi olcsó fenntartani őket, viszont a belterük erősen japános. Ha nem jön be a japános belső, akkor az első a Focus2 legyen. Elhiszem, hogy jól néz ki a Pug, de több apró probléma jellemző rájuk.
-
Studi
veterán
válasz
AxBattler #150267 üzenetére
Igen, azért írtam, hogy az a VW 1.4-es egy őskövület. Exem Octaviájában is az volt, azzal is sokat pályáztam Győr felé, ment. Jót nem tudok mondani arról a motorról, a Golfban finoman csipegeti az olajat is, de teszi amúgy a dolgát, és nem egy túlbonyolított szerkezet.
De elbír egy kompakt, ~1,2 tonnás karosszériával, ha kell. Nem versenyző, városon kívül előzni nem egy élmény vele, de pályára használható.
-
kovacsroli
senior tag
válasz
AxBattler #150249 üzenetére
1944-es születésű a második tudlajdonos, erről eszembejut egy aktuális sztori, csak hogy el lehessen dönteni mennyire pozitív vagy negatív tényező ez.
Van (vagy volt) egy eladó Golf V Plus a környezetemben. Tényleges 30k-s futás, 193x-es születésű pap tulajdonostól. Kívül-belül csilli-villi, kifogástalan állapotban van. Az atya csak a temetőbe meg vissza járt vele, ami 3 kanyar meg egy egyenes. Tuti vételnek tűnik, csak van egy apró bökkenő. Nem váltott 3-ba, de még kettesbe is csak ritkán, amikor elfogyott a fordulat -
m3tr0
őstag
válasz
AxBattler #150243 üzenetére
Amit linkeltem képet,az az enyém és bőven 1.5 millió alatt vettem,75.000 km-rel.
De csak egy ötlet volt.diegho: pedig hidd,hogy ugyanolyan kezelni,mintha a padlón lenne,semennyire sem furcsa. Amikor először próbáltam 7gent egyáltalán nem tűnt fel,hogy hova kell nyúlnom.
Nem mellesleg,meg precízen kapcsolható,viszonylag rövid úton jár,szóval nekem bejött.
-
diegho
nagyúr
válasz
AxBattler #150240 üzenetére
A Focus miért lógna ki a keretedből? 1M körül már kapni szépeket, volt kollégám a fiának vett 1M-ért egy gyönyörűt a télen tulajtól, háznál. 1.2ért már biztosan lehet válogatni is.
m3tr0 a Civic nagyon szép, de az a váltó olyan helyen van, hogy na... nekem nagyon nem gyerebe.
-
m3tr0
őstag
-
lenko
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó KTM női bicaj!
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- HIBÁTLAN iPhone XS Max 64GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2898, 100% Akkumulátor
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest