- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Modellszámok is megidézik a Samsung Galaxy S24 FE-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
-
m3tr0
senior tag
válasz AxBattler #150233 üzenetére
Esetleg 7gen Civic?
2003 utáni faceliftből akár 1.6 sportot vagy ha kell 5 ajtó,abból is van ennyiért bőven.
1.6 110 lovas benzines motorral, nem is eszik sokat, bár lehet pályán valakinek már hangos, de szerintem nem egy rossz választás.Mondjuk egy ilyen:
Civic[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
diegho
nagyúr
válasz AxBattler #150240 üzenetére
A Focus miért lógna ki a keretedből? 1M körül már kapni szépeket, volt kollégám a fiának vett 1M-ért egy gyönyörűt a télen tulajtól, háznál. 1.2ért már biztosan lehet válogatni is.
m3tr0 a Civic nagyon szép, de az a váltó olyan helyen van, hogy na... nekem nagyon nem gyerebe.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz AxBattler #150243 üzenetére
Amit linkeltem képet,az az enyém és bőven 1.5 millió alatt vettem,75.000 km-rel.
De csak egy ötlet volt.diegho: pedig hidd,hogy ugyanolyan kezelni,mintha a padlón lenne,semennyire sem furcsa. Amikor először próbáltam 7gent egyáltalán nem tűnt fel,hogy hova kell nyúlnom. Nem mellesleg,meg precízen kapcsolható,viszonylag rövid úton jár,szóval nekem bejött.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
-
kovacsroli
senior tag
válasz AxBattler #150249 üzenetére
1944-es születésű a második tudlajdonos, erről eszembejut egy aktuális sztori, csak hogy el lehessen dönteni mennyire pozitív vagy negatív tényező ez.
Van (vagy volt) egy eladó Golf V Plus a környezetemben. Tényleges 30k-s futás, 193x-es születésű pap tulajdonostól. Kívül-belül csilli-villi, kifogástalan állapotban van. Az atya csak a temetőbe meg vissza járt vele, ami 3 kanyar meg egy egyenes. Tuti vételnek tűnik, csak van egy apró bökkenő. Nem váltott 3-ba, de még kettesbe is csak ritkán, amikor elfogyott a fordulatHa hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
m3tr0
senior tag
válasz AxBattler #150253 üzenetére
206 -os GTI-ben a 140 lovas motor azért nem lehet rossz.
Nem tudom,hogy vagy vele de nem akarod elengedni a francia vonalat?
Inkább maradj a Focus vonalon...Persze ha az tetszik,akkor nincs mit tenni, bármit mondunk.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Studi
addikt
válasz AxBattler #150267 üzenetére
Igen, azért írtam, hogy az a VW 1.4-es egy őskövület. Exem Octaviájában is az volt, azzal is sokat pályáztam Győr felé, ment. Jót nem tudok mondani arról a motorról, a Golfban finoman csipegeti az olajat is, de teszi amúgy a dolgát, és nem egy túlbonyolított szerkezet.
De elbír egy kompakt, ~1,2 tonnás karosszériával, ha kell. Nem versenyző, városon kívül előzni nem egy élmény vele, de pályára használható.
-
diegho
nagyúr
válasz AxBattler #150278 üzenetére
Ha a legjobb motort keresed ebben az árban, akkor a Honda Civic 7.gen, vagy Toyota Corolla E12 az autód. Ezek nagyon is japános autók, tehát nem romlanak el baromi olcsó fenntartani őket, viszont a belterük erősen japános. Ha nem jön be a japános belső, akkor az első a Focus2 legyen. Elhiszem, hogy jól néz ki a Pug, de több apró probléma jellemző rájuk.
-
válasz AxBattler #150245 üzenetére
van közöttük 2év, az első magyar, azt le tudod követni, hogy tekerték-e(legalábbis nagyjából)
most nézem a másik is magyar
a kintről hozottat meg nem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gombinyó
őstag
-
válasz AxBattler #150308 üzenetére
a szívóbenyásak pályán kajolnak, az újabbak 6 sebességgel kicsit kevesebbet, de ahogy írtad nem sokat pályázol. Városba meg csak a szívó benzin, 1,4 , vagy 1,6, nagyobb felesleges.
A szívóbenya többet fogyaszt, de ez miatt hamarabb be is melegszik, a motorok kopása 75% hideg üzemben keletkezik. Szóval rövid távot a szívóbenya tolerálja leginkább
nekem 1,4 kia 6-6,5 átlagokat fogyasztott (~70e km-et használtam), de csak pályázva 140-150el 3-4 személlyel 8liter felett is sikerült vele megetetni.
Az 1,2 12v HTP motoros 64 lovas skoda fabia viszont sose evett átlagban 6,5 felett, cserébe nem is ment
azzal is 65e km-et sikerült megtenni. kisebb szívó benzin általában kevesebbet is fogyaszt, de ez sem mindig igaz, ha pl. erölködik, akkor még többet is ehet, mint a nagyobb
A golf 4 1,6 16v átlag 7 litert kajol nálam[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz AxBattler #150310 üzenetére
Ami hátránya van, az főleg pályán jelentkezik és országúton előzésnél.
Városban nem nagyon fogod észrevenni, pályán akkor, ha többen ültök és jön egy komolyabb emelkedő, országúton előzést meg kell fontolni, fontos a lendület és a vissza gangolásEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#94529552
törölt tag
válasz AxBattler #150310 üzenetére
A szabályos közlekedéshez elég az 1.4 is, sőt, de érdemes kipróbálni több változatot is: 308, H Astra, Focus, stb. A nepperekkel meg csak óvatosan, talán a márkakereskedéseknél beszámított autók nem annyira átverősek, ahol a nevükre íratják ideiglenesen, van állapotlap, stb.
[ Szerkesztve ]
-
válasz AxBattler #150312 üzenetére
ok, nekem trabiba volt 1.1 41 paripával, mondjuk az nem ment olyan rosszul 700 kilójával.
Az 1,2 12V Fabia kombi 64 lóval sík terepre jó volt, 175 km/h-ig ment, ott volt a fordulat vége
A gondok az emelkedőknél voltak autópályán, mert 3-ba csak 80km/h tudott, 4-ben meg már nem volt erő.
Az 1,4 (105ló) és 1,6 (105 és 82 ló) motoroknál már az emelkedő sem volt gond, max vissza kellett pakolni (1,2 12v-nél az sem sokat segített)
Az 1.4 (90 ló) honda civic-et kihagytam, faternak az van, 350k km-t ment vele, van, hogy előzésnél ki kell nyomni a klímát (4 személlyel), de élhető autó az is
1,4-1,6 szívóbenyák, kis és alsó közepes autókba, normál haladásra, főleg városba elegendőek.
Legtöbb pörgetve szedi is a lábát, persze akkor már kajolnak is
kapják meg az olajat, szűrőket minden 8-10e km-en és cserélni a kötelezőket előírás szerint, legtöbbel nem lesz gond (régebbi, hengerenkénti befecsisekre gondolok, nem a közvetlen befecsis kokszolódókra)[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz AxBattler #150318 üzenetére
az autók súlya és euro besorolása sem mindegy, egy euro 4 105 ló az még megy, egy euro6 105 ló meg döglött.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz AxBattler #150398 üzenetére
Köszi!
Vannak rajta azért kisebb esztétikai hibák, van egy kis rozsdásodás a jobb első kerék ív aljánál, egy kis benyomódás a jobb oldali küszöbnél, de egy 14 éves autótól nem várhatom el, hogy olyan legyen mint egy új.
Vásárlás előtt egy szerelő átnézte, alulról is, és mindent rendben talált.
Belülről is egész kulturált, nincs agyon használva.
[kép]És, hogy miért automata?
Elég sokat robogóztam, voltak nagy köbcentis robogóim is, és valahogy megszoktam ezt az automata dolgot.
Autóban is egyértelműen ilyet kerestem, de azért nem akartam valami buta és megbízhatatlan váltót. És az ilyen kis autókban ritka a jó automata.
A VW automatáiról jókat olvastam. Illetve az öcsém az nagy VW rajongó, neki egy 3-as Golf TDI van, teljesen átépítve, mondjuk az manuális, de ő is azt javasolta, hogy ha automata kell mindenképp, akkor pláne vegyek Volkswagent.
Én egyébként még egy Honda Civic-re is gondoltam, mert azok is tetszenek, és azoknak sem rossz az automata váltójuk, de ott amik már jók voltak, azok elég drágák, és a belső design is elég gáz egy IV-es Polo-hoz képest.Pár napja használom, és bár nem vagyok egy nagyon rutinos autóvezető, de eddig nagyon tetszik. Az utastérben semmi sem zörög, az autó nagyon stabil. A belseje nagyon szép, tulajdonképpen hasonló kényelem fogad mint egy nagyobb autóban. Olyan mint egy passat vagy audi a4 csak kicsiben.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz AxBattler #150398 üzenetére
Egyébként a váltó eddig nagyon tetszik. Finoman indul, semmi rángatás, ha kicsit nyomom akkor szépen, alacsony fordulatszámmal megy, nem pörgeti fölöslegesen. Közepes gáznál már meglódul, simán ki lehet vele lőni amikor szükséges. Padló gáznál pedig kipörgeti 6000-es fordulatig és egész sportosan megy. A gázpedállal váltasz fokozatokat tulajdonképpen, de alig érzékelhető amikor vált.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AxBattler #150512 üzenetére
Semmi, nekem is mk1 van (2006-os 1,2-es), csak ne PFL-t vegyél hanem 2005-ös vagy az utánit FL-t, ahogy penge111 is javasolta.
A korai verzióban gyengébb a fék (hátul dobfék a tárcsa helyett), hajlamos meghalni benne a gyári rádió és vagy kendácsolsz bele vmit vagy veszel új gyárit horror áron esetleg veszel bontottat ami jó eséllyel ugyanúgy beszarik. Nincs AUX csatlakozó, hajlamos elszakadni a váltóbovden (bár ezt egy visszahívás keretében gariban cserélték).
Az újabb mk2-es Jazz már egy tök más konstrukció (nagyobb, kényelmesebb és teljesen más a motor is pl), érezhetően "felnőttebb" autó. Sztem még a mostani mk3-asnál is jobb amúgy...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz AxBattler #209780 üzenetére
Magamnak napi használósnak egy Delta 1.4T-vel jöhetne, ünneplősnek meg egy Thesis.
Úgyhogy ja, begyere, habár anyum Ypsilonjára kicsit neheztelünk most, éppen testkábelre vár, addig be sem indul.
Törölték a rendelést, állítólag éppen most költözik valami Fiat raktár, emiatt nem tudják teljesíteni, szóval most B terv lesz. Kiszerelem a rosszat, veszek ugyanolyan vastagságú vezetéket és szemes sarukat, aztán lemásolom.Vismajor01: 🤷♂️
Amúgy Jazz is lehetett volna mögötte.[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz AxBattler #221250 üzenetére
Nos? Tippek esetleg?
Vagy mégiscsak a piacnak van igaza, és nincs hasonló modell, maradjon a Jazz?
[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Parfüm topik
- Modellszámok is megidézik a Samsung Galaxy S24 FE-t
- Horgász topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest