Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Őrült pletyka: Bárhova elhelyezhető ikonok az iOS 18-ban
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Samsung Galaxy M55
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Dobhatják a mozis képarányt az idei Sony Xperiák
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GAbre
veterán
válasz WhiteWalker #102548 üzenetére
Hát nem tudom nekem mostanában legtöbbször,ha ügyet nyitok kb 5 perc alatt lezárják és refund.
Az más kérdés,hogy van olyan,aminél hiába zárták le 3 hete,azóta se érkezett vissza pénz.
Sőt,nem történt semmi előrelépés,ugyanott áll,ahol 3 hete.
És most közölte support,hogy 3-20 nap.Az munkanap nem sima nap.
De,hogy tegyenek valamit,az semmi.Várjam ki a 20 munkanapot!
Szóval nekem elég automatikusnak tűnik a rendszer alin.Avatar
-
Degeczi
nagyúr
válasz GAbre #102551 üzenetére
Alább nem a normál panaszokról volt szó, hanem hogy míg a Temun kérés nélkül is megkapod a $5 kötbért késedelmes szállításra, addig az Alin nagyon résen kell lenni a "garantált 15 munkanapos" szállítás esetén a $1 kuponhoz, mert asszem csak két napos ablak van az igénylésére, amit neked kell figyelni. Nekem még sosem jött össze.
-
azbest
félisten
válasz Degeczi #102546 üzenetére
A szállítás so-so. Ha aliexpressről az összevont szállítás határát eléri a rendelés, akkor futárral jön és az is 2-3 hét alatt itt van. Ha csak egy filléres dolgot rendel valaki, akkor jön a problémás, fapados, postás levélként, ami itthon hetekig kering a posta útvesztőjében és gyakran el is veszik.
A temus rendelés oldalán nem írják a közbülső lépcső küldeményazonosítóját, de hasonló úton jöhet, mint az alis.
Nekem most expressone hozta a temusat és az ő követőjükben látni a kínai csomagazonosítót is, amiből parcelsappban keresve látom, hogy ez is Cainiao + ExpressOne koprodukció volt.Igen a temu most nagyon vevőbarát és nagyon könnyen osztogat pénzt, meg nagyon sok rámenős reklámjuk van. Mert most terjeszkedik. És igen, sok kacat van rajta, más komolyabb dolgok pedig hiányoznak, nem is aliexpress, hanem inkább wish utánzatnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz WhiteWalker #102548 üzenetére
Amint át akarják fordítani nyereségessé ki fog pukkanni a lufi. Most megy a reklám ezerrel, nézzük meg a Wish-t, évekkel ezelőtt szinte ugyan ez volt. Aztán szépen eltűnt a súlyesztőben.
Saját környezetemben azt látom, hogy aki eddig óckodott a külföldi rendeléstől most tonnaszám rendeli a cuccokat.
Főnököm is rákapott pedig Ő hazai webshopból is csak utánvéttel rendelt. Mondjuk Ő megvette a gagyi vackokat itthoni webshopból 5x áron 1500 Ft futárral is. -
Pakmara
őstag
Sziasztok!
mailboxde használata kapcsán van esetleg vkinek szájbarágós leírása/video linkje stb? (Nem használtam még ilyen csomagtovábbítót és cím6név megadás kicsit katyvaszosnak tűnik.).
Köszi, Pakmara
-
azbest
félisten
válasz Pakmara #102557 üzenetére
anno 4 éve rendeltem rajtuk át, azóta azért változhattak dolgok, például van már umlaut nélküli postacímük is. [link] Itt és amazo topicban rájuk keresve vannak frissebb tapasztalatok is.
A weboldalukon van sokféle leírás. A csomag összevonás szolgáltatásra nem kell befizetni éves díjat, az arra való, hogy ha rendszeresen rajtuk át rendelsz, akkor egy nagyobb csomagban küldjék ahelyett, hogy minden külön lenne postázva. Ha egy csomagod megy oda, akkor egy csomag jön tőlük fizetés után. Viszont, ha valamiért több résztletben ér hozzájuk a küldemény, akkor ők is külön csomagként kezelik őket alapból.
[ Szerkesztve ]
-
pana0017
senior tag
Sziasztok! Kezdek kissé aggódni, segítséget szeretnék kérni. Kínából rendeltem egy 300 euró értékű csomagot, 12 napja ebben a státuszban áll a csomag, emailben azt írták vámeljárásra vár. Utóbbi hónapokban többször rendeltem már erről az oldalról, közel sem tartott eddig a folyamat.
Személyesen Vecsésen el lehet bármit érni vagy fölösleges kör lenne?
köszönöm!
-
azbest
félisten
válasz pana0017 #102559 üzenetére
inkább a postát hívd fel a küldeményazonosítóval, hogy miért nem jött meg és miért nem értesítettek, ha bármi gond van vele
ha emailben azt írták, hogy vámeljárásra vár, akkor gondolom írták, hogy mit és hogyan kell kitöltened és milyen igazolást beküldened, hogy elvámolják (rátegyék az áfát és ha olyasmi, akkor a vámot)
VÁMKEZELENDŐ KÜLDEMÉNY ÉRKEZÉSÉRŐL ÉRTESÍTETT ÜGYFELEK NYILATKOZATAINAK BENYÚJTÁSA ? [link]
Attól függ, hogy mi volt az értesítésben. Ha nem tudod, akkor hívd fel őket.
150 euro felett eu-n kívülről nem automata vámkezelés van. (és más a díja is)Egyáltalán ott van-e még vagy visszafordították, ha rád vártak
[ Szerkesztve ]
-
Aliexpresses economy shipping förmedvénnyel van valakinek tapasztalata?
2 csomagot várok. Az egyik már március 1-én megérkezett a "local delivery center"-be, jelentsen az bármit (ECSCCA0054023780).
Azóta semmi. Már írtam ennek a kedves cégnek: https://www.ecsc-logistics.com/
de 2 napja nem kaptam választ az érdeklődésemre.Sorrendben ez lesz a 3. csomagom amit economyval rendeltem és még egyik sem ért ide.
Ugye alapból az economys csomagok csak az országba érkezésig vannak követve, utána új számot kapnak és úgy jönnek tovább, vagy épp nem jönnek tovább ahogy a mellékelt példa mutatja.
Tudok valamit tenni?
-
flegga92
senior tag
válasz flegga92 #102564 üzenetére
Írtam nekik e-mail elég hamar kaptam semmit mondó választ.
Rendszeradataink alapján küldeményei már megérkezett a lakóhelye szerinti postahivatalba.
Az Ön csomagjához tartozó szállítási szolgáltatás úgynevezett semi-tracked szolgáltatás. Ebben az esetben a legutolsó nyomkövetési esemény az, hogy a küldemény beérkezett a célországba, ezért a csomagot a Címzett országában található helyi postahivatalban kell keresni. Tájékoztatjuk, hogy az Ön által megadott ECSCCA kezdetű azonosító küldeményekről nem készül vezetett nyilvántartás, a csomaghoz tartozó szállítási mód a nyomkövetést nem tartalmazza Magyarországon belül.
A Magyar Postához érkezést követően a küldeményen lévő címadatok alapján (nem könyvelt módon) levélszekrénybe kézbesítik azokat, vagy helyi postahelyen biztosítják az átvételt, ha a mérete nem teszi lehetővé a levélszekrénybe kézbesítést. A postán személyesen a letéti kezelésben tudja megkérdezni, hogy van-e a nevére és címére érkezett levél/csomag, az ECSCCA csomagazonosító alapján nem tudnak segíteni.
A küldemény státuszát - a fent említett szállítási szolgáltatáshoz igazítva - itt tudja követni:
nyomkövetési link: https://global.cainiao.com/newDetail.htm?mailNoList=ECSCCA0054027102%252CECSCCA0053591087&otherMailNoList=
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel: ECSC Ügyfélszolgálat
A posta meg úgyse fog semmit mondani. -
válasz flegga92 #102564 üzenetére
Közben kaptam választ az ECSC-től, meg is lepődtem.
Sajnos segíteni nem tudott, leírta amit én is tudtam ill. sejtettem, hogy ezek a csomagok országon belül már nem követhető csomagszámmal rendelkeznek, érdeklődjek a cím szerinti postahivatalban, mert már ott kell lennie.
Megtettem ma reggel, sajnos még a március 1-ei csomag sincs náluk, de nem lepődtem meg, mert amúgy kis csomag mind a kettő és simán ki szokták vinni...Én is akarok ilyen szolgáltatást üzemeltetni! Hátsó udvarban meg elégetem a csomagokat...
[ Szerkesztve ]
-
BB9360
aktív tag
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni. Angliából feladtak egy csomagot nekem, amiben új Apple Airpods Pro van. Jó sokára most kaptam a postától egy "nemzetközi vámkezelendő küldeménye érkezett" levelet, amiben a vámkezeléshez információkat kérnek nyilatkozatok formájában. Ez nem boltból rendelt termék beszerzése általam, hanem valaki kint megvette és elküldte nekem.
Na most, milyen költségekkel kell számolnom, ebben tudna valaki segíteni? A termék ÁFÁS értéke valahol 250 euró környéke, nem is tervezném ennél alacsonyabbnak megadni.Állítólag 5 napom van rá, persze nem tértis a levél, szóval azt sem tudom, hogy mikortól számolják.
Ugyancsak kérdés, hogy ha nem válaszolok, akkor visszaküldik a feladónak. Ez biztos? Van ennek költsége? Mert ha a 250 eurós összegre (+ a szállítás költsége) még vám is jön (mennyi is?) + a 27% ÁFA, akkor inkább menjen vissza...
Szerk: időközben olyat találtam, hogy UK és Eu között van egy szabadkereskedelmi megállapodás, ami szerint úgynevezett preferenciális származású áruk vonatkozásában eltörlik a vámot. Ez lehet többek között olyan áru, amit a UK-ben szereztek be (amazon.co.uk-n történt a beszerzés és UK címre volt a kiszállítás is). Nem tudom, hogy ez vonatkozik-e rá, illetve ha nincs vám, hogyan érinti az ÁFÁt...Segítségeteket előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
csibe1
addikt
válasz BB9360 #102569 üzenetére
"Ez nem boltból rendelt termék beszerzése általam, hanem valaki kint megvette és elküldte nekem."
Annyira nem vagyok képben ezzel, de mivel nem te rendelted közvetlenül, miért fizetnél vámot? Aztán lehet, hogy tévedek.
Amúgy ez nem lehetne ajándék?
Aztán ha kint voltál látogatóban, és ott maradt, csak utánad küldték akkor mi a helyzet?
Kölcsön adtad, és visszaküldik?
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
BB9360
aktív tag
válasz csibe1 #102570 üzenetére
Köszi a választ. Mivel a termék a postánál van abban az állapotban, ahogy, nehezen fogható rá, hogy már vittem magammal, csak kint maradt és utánam küldték.
Hogy mennyire vámköteles, nem tudom eldönteni, de tőlem információt emiatt kértek.Ajándék lenne, de az értéke miatt (250€) már vám és (ez a fájóbb) Áfa köteles. Vagy nem, ezt szeretném megtudni.
Azért írtam ide, hátha valaki jártas ebben. -
setup
junior tag
Sziasztok, Szlovákiából várok csomagot (GLS) a weblap szerint csak 24 óra az átfutás, de 3 munkanap telt el és még mindig csak az a levél jött meg, hogy xy feladó csomagot készített össze nekem.
Ilyenkor érdemes már ficánkolni, vagy ez még átlagos és inkább 1 hét szokott lenni? -
lorcsi
veterán
átbaszott a temu
az asszony elkezdett rendelni, jött ez az (egyben minden)
aztán meg egy csomag, amit helyben a postásnak kellett fizetni
megnéztük, kibontottuk, nem is rendelt iylet..hasonlót sem
de a kártyáról levonta a pénztmit lehet tenni, hogy lehet visszaszerezni a pénzt ?
járt e már így más is? -
petymeg
addikt
Sziasztok!
Taiwanról rendeltem egy 150 euro feletti értékű airsoft replikát. Van értelme előzetes vámkezelési megbízásnak? Meggyorsítja valamivel a dolgot? Vagy bízzam az automatikus vámkezelésre?Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
-
-
azbest
félisten
válasz setup #102572 üzenetére
nekem automatába rendelt egyik kinti feladásúról a gls csomagról, csak akkor küldött sms-t és emailt, amikor már az automatába helyezés és átvehetőség jött. A feladás és hasonlók kimaradtak. A normál cémre vivős hasonlónál jöttek csak regszám foglalástól és feladástól kezdve valamiért.
Ha a várható érkezés napján sem látsz semmit, akkor érdemes lehet érdeklődni a webshop elérhetőségén csomagszámról, feladásról.
Ha a gls-től kaptál levelet, hogy a feladó lefolglalta a követési számot (és el is küldte a számot abban a levélben a gls), de még nem adta át, akkor még a webshop ül rajta. A követési számmal meg tudod nézni [link]
[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Üdv!
Kérdés más mennyire szokott úgy járni,hogy alin hiába hagyták jóvá visszatérítést,nem érkezik semmi?
Nem is indult el láthatóan.
Aliexpress ezt írja:
Estimated refund period: 3 - 20 days
1 hónap után is,ugyanúgy áll státusza,mint 2 perc után,chaten csak a terelés megy:
Mikor jeleztem,közölték,hogy ez munkanap,lejár majd mai napon.
Mikor ma rájuk írtam,közölték,hogy már vissza aadták.
Adtak 1 arn számot,ami természetesen totál más,mint ami van.
Aztán mikor mondtam nem jó,hogy még kb 10 nap múlva jár le,addig várjak.
Mondom nem baj revoluton nyitok 1 ügyet:
Revoluton kíválasztom tranzakciót,indokot stb, külön még1x ki kellett választani újra tranzakciót,aminél persze pont az nem volt ott,amivel gond volt.
Nah mind1 valamiért gépről belépve ott már jó volt.
Mondom ok,nem kaptam visszatérítést kitöltöm:
Erre rendszer olyat kérdez,hogy visszaküldtem-e terméket és mikor,vagy nem kaptam semmit rendelésbe!Mondom,ezt,hogy ha azzal nyitottam,hogy nem kaptam vissza pénzt!Ez már csak hab a tortán,mert kb mindíg így járok.
De kérdés másnak mennyire akad ilyen problémája refundnál,és ha igen meg szokott-e oldódni magától?
Köszönöm.Avatar
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- Mini PC HP 400 G3 DM i5-7500T/8 Gb DDR4/ 256 Gb SSD/USB 3.0/ DP Port/ VGA Win 11 Pro 1Év gari
- Olcsó számítógép játékra! I5 6500 / GTX 1060 6GB / 16GB DDR4 / 500Gb SSD
- XFX AMD Radeon RX 7900 GRE Reference GARANCIA 2027.02.08-ig
- iPhone 13 128gb, független, bontatlan
- Lenovo Thinkpad T480s, FHD IPS érintőkij, i5-8350U (8 v.mag) 16GB RAM, 256GB NVMe, Magyar vil bill