Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
tototos
addikt
válasz
dellfanboy #229658 üzenetére
VW csoport 2000 évek automatái nagyon szarok? Octavia pl?
-
Kinder
senior tag
válasz
dellfanboy #229335 üzenetére
kb 5 menet
-
Stylewars_kp
őstag
válasz
dellfanboy #229335 üzenetére
Bocs, de pont ez ugrott be nekem is. Gondtalan autózás csak szélvédő mosó folyadék meg a wunderbaum fogy.
Viszont a BMW nem volt rossz áron a Teslához mérten.Mondjuk én csak a partvonalról vauzok bele a 30 éves rozsdás szarommal, ami jelenleg annyit ér, mint az éves cascoja Kinder autójának. Ráadásul még várhatóan maradni is fog a rozsdás 4-6 évig legalább, eltekintve a jelenlegi nyomorult anyagi helyzetemet.
-
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #229284 üzenetére
Szep talalat.
-
válasz
dellfanboy #229284 üzenetére
Vazze, ez komoly
-
szabonagyur
félisten
válasz
dellfanboy #229143 üzenetére
De ez nem igazán autómegosztó az én szembemben (nem egy MOL limo vagy hasonló).
Ez egy autó bérlés, ahol tudnod kell előre, hogy kell e autó vagy milyen kell.Pl itt Nyíregyházán a kínálat:
2004-es 206
2004 MeganeEzeket minimum 2 napra kell bérelni.
Meg utána van kb. 3 kibusz
Szóval nicns nagy lehetőség, és ez már megyeszékhely.
-
flash-
veterán
válasz
dellfanboy #229119 üzenetére
Nem nekem hanem hogy altalanossagban rovid utakra sem gond e már a dizel? De ha tovabbra is akkor nyilván maradok a benzinnél és akkor benzinesből szeretnék tippeket.
Illetve egy fontos dolog kimaradt:viszonylag alacsony futásteljesítménnyel keresek autót(100-max 150e km)
(ja igen üléslehajtással gondoltam arra hogy nem baj ha bicó is befér a kombiba de nem fő szempont)
Molnarpeter:Köszönöm a tippeket! Ezekhez(Clio és Octavia) egy kia ceed/Hyundai hogy viszonyulna?
Azokat szokták minden listán ajanlani, de biztosan van hátrányuk? -
zeon.hu
nagyúr
válasz
dellfanboy #229119 üzenetére
Ezt én se értettem...
Talán egy hibrid?
Mondjuk egy Outlander.
(Évi 5K km cefet kevés minden autónak) -
Stylewars_kp
őstag
válasz
dellfanboy #228924 üzenetére
Városban? Igen. Vegyesbe kevesebb lesz, mint 5 liter.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
dellfanboy #228924 üzenetére
A korai példányokkal nem voltak problémák (pl. itt is szerepel)?
-
tboldi
nagyúr
válasz
dellfanboy #228924 üzenetére
Meg lehet fogni 5-höz közelebb, még stage 1 remappal is.
[link] -
chopin42
őstag
válasz
dellfanboy #228118 üzenetére
Ne legyen kombi, a ? a felsorolás/kérdés végett volt.
Én sem, de eldőlni látszik, J astra lesz ebből, ha minden jól megy. Sok van belőle. VAG az ennyi km-el 3 misi felett van.
Ezeknél esetleg ajánlott motor?
Nekem bejön XD, majd eldől. -
csubuka
addikt
válasz
dellfanboy #228042 üzenetére
Nem lehetetlen valóban, csak ez az utólagos dán adókivetés elég necc helyzetet teremt. Brutál adók vannak az új dán autókon és bármit importál az ember még megkínálja az adóhatóság az ujkori kivetett adó egy amortizált formájával. Nagyon nem megérős, tekintve, hogy a 10 éves átlagautó kategória piaci ára már nem annyival magasabb mint autózás tekintetében normális EU országokban lenne, viszont a büntiadó nagyot szól... (bőven feléli a német piac árelőnyét ebben a kategóriában...)
Akkor inkább olyat kell néznem ami van helyben vállalható motorral (ritka
, mert a helyiek tényleg elég érdekes módon vesznek autót, magyaráztam barátoknak hogy a turbodízel nem lesz jó oviba becipelésre... na sebaj, papíron keveset fogyaszt, erös és a zöldadó is jó... a dízelbotrány után jóárasak lettek... mondjuk a dán szervízárakkal 1-2 év és csúnya meglepi lesz így, de ez már nem zavarta őket
)
-
szabonagyur
félisten
válasz
dellfanboy #228042 üzenetére
Mert annyi ado ramenne…
-
herrká
senior tag
válasz
dellfanboy #228000 üzenetére
Köszönöm. Az szinte csak egy gödöllőirol szól.
-
footy
addikt
válasz
dellfanboy #227140 üzenetére
Most lett meg a masik auton is a tisztitas (C4 Cactus 1.2 Puretech).
Mivel a tisztitas(magaban foglalja az olajcseret is) garancialis ezert az idei eves szerviz(+muszaki vizsga) koltsege is nagyon kedvezo.
Szoval lehet hogy Magyarisztanban mashogy megy, de a legtobb europai orszagban 10ev 175e km garancia van a Puretech motorokra (kinek mit intezett a kormanya). En nem latom annyira problemasnak a vasaralasat.
+@Ketelkedoknek: -
Sordoran
addikt
válasz
dellfanboy #227505 üzenetére
Összességében nincs állandó műszaki probléma vele, de azért közel 10 éve mikor utoljára autópályára vittük azért küzdött rendesen. Légkondi nincs, fűtés is több év után most lett javítva csak.
Vonattal kényelmesebb az a pár alkalom évente, de én magam azért mennék szomszéd országokba is majd már saját járművel.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
dellfanboy #227483 üzenetére
Szerintem ismét elmaradt az érvelés, vagy az állításod alátámasztása.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
dellfanboy #227483 üzenetére
Jó állapotban van!
Rendszeresen teniszezik, vadászik és az autó fontos, mert sokszor jár külföldre.
(Nyilván messzebbre repülni szokott, de 1000-1500 km még simán benne van) -
Kiscsőke
aktív tag
válasz
dellfanboy #227444 üzenetére
Évjárat? Motor? Típushibák? Miért?
-
Bass
addikt
válasz
dellfanboy #227405 üzenetére
Azokat is nézegetem ,tetszenek is de annyi féle motorral látom,melyik motorral érdemes keresgélni?
-
herrká
senior tag
válasz
dellfanboy #227356 üzenetére
és zeon.hu, még nem cseréltek benne motort. A cég tulajdonában van új kora óta. De! Kb 10 éve le van támasztva az udvaron. Ugyanis azóta válás van és nem tudtak megegyezni a góré és a zasszony. Előtte főleg a nő használta, ovi - suli járatra. Most jutottak oda, hogy melyiküké lett a jármű. És eladó lett, a kolléga meg gondolkozik rajta, a majd 30 éves transporterje helyett.
zeon.hu, azt honnan tudjuk, hogy bi vagy nem biturbo? Nézzük meg és szamoljunk, ugye? :-)
-
thefreeman
aktív tag
válasz
dellfanboy #227346 üzenetére
Milyen másik néggyel?
-
Lisztok
kezdő
válasz
dellfanboy #227332 üzenetére
Hahaha
-
grizlisandor
veterán
válasz
dellfanboy #227140 üzenetére
WD40-et juttatnak a gyűrűkhöz és nagy eséllyel ez javít a gyűrűk mobilitásán. Valamelyik BimmerExpert részben beszélnek róla, hogy jók a tapasztalatok vele.
-
footy
addikt
válasz
dellfanboy #227140 üzenetére
Az 1.2PT-nel a kokszosodas okozza az olajfogyasztast. Tul hosszu ideig van nyitva az EGR es nagyon hamar lerakodasok keletkeznek a motorban. Nem csak a szelepeken hanem az olajlehuzo gyurukon, amik emiatt leragadnak es a henger falarol nem tudjak lehuzni az olajat igy az siman eleg. (durva fustot tolt a kocsi, foleg motorfek utan)
A gyari technologia az, hogy befujnak a motorba egy agressziv tisztitohabot, ami megszunteti a lerakodasokat(legalabbis nagy reszet) igy az olajlehuzo gyuru ismet ellatja a feladatat. Itt Ausztriaban 10ev 180e km-ig biztositja a garanciat a Stellantis a motorokhoz. Kerdeztem a szervizet hogy mi van ha nem segit a hab es az volt a valasz, hogy akkor szetszedik a motort es cserelik a gyuruket. -
Villa7
tag
válasz
dellfanboy #227140 üzenetére
segítek, kamu
-
maroni
aktív tag
válasz
dellfanboy #227109 üzenetére
Köszönöm a válaszokat
EST [link] ez lenne az nagyon szimpi csak a váltó gondolkoztat! -
mufi
senior tag
válasz
dellfanboy #227092 üzenetére
Elolvastad az ezzek kapcsolatos hozzászólásomat, már bocs?! Leîrtam, hogy a kocsi volt átvizsgáláson. Személyesen nem voltam ott, mindenre azt írta a szervíz, hogy megfelelő állapotban van amit mint mondtam nehezen hiszek el. Feltettem a képeket az állapotfelmérésről és segítséget kértem, hogy esetleg valaki lát -e valamit ami "nem oda illik". Ennyi.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
dellfanboy #227068 üzenetére
Nem.
Az a megbízható Isuzu a DTL (80le) és a DTH (101) lovas motorok. Ezek (DTL-DTH) Bosch befecsisek és wastegate-esek, ellenben a DTJ-DTR (mindkettő DTR amúgy) már változó geos és teljesen Denso rendszer az ECU-tól a porlasztóig és a magasnyomásúig. Marha jó cucc volt, az első ~150-200 ezer kilóméter alatt. Lépj be a H vagy a J Astra magyarországba, ritkán fogsz ennyi magasnyomású rendszer problémát olvasni.DTR (DTJ ha 110 lovas) a H Astra facelift-től került ezekbe, később tovább élt A17DTR (DTJ) néven... nem sokkal sikeresebb karrierrel idősödő korára.
---
Ebbe én is belefutottam, mindenhol a jó kis japán Isuzu így jó úgy jó... Nem, ezek már lengyelben gyártott cuccok néhai Isuzu alapon Denso rendszerrel megtáplálva. Ha GM és dízel akkor 1.9 vagy 1.3.... mert azoknak nincs túl sok köze a GM-hez.
---
edit.: Ja igen, szeret a vákumpumpa gyengélkedni. Ilyenkor a vákumkörbe olajkerül és szép lassan repedeznek durognak a vákumcsövek -> néha be betilt a turbó. Ha a csövek cseréje után még mindig nem nyertél akkor jöhet a vákumszabályozó szolenoid csere amiből csak a gyári Pierburgot eszi meg a blokk ~40-50k körül. Majd itt fogsz rádöbbenni, hogy vagy kicseréled magad és az összes istent leszítkozódod az égről vagy még ~50k a munkadíj mert valami jó képességű a szívósor alá tette a blokk hátuljára a szabályozót.
Majd ha már azt hiszed megmenekültél, szembesülsz vele, hogy az új szabályozó is ~2 héten belül úszni fog az olajban és jöhet a gondolkodás a miérten. ...majd jöhet a vákumpumpa cseréje / felújítása.
-
den89
tag
válasz
dellfanboy #227043 üzenetére
Ok, köszi a választ. Szép napot neked.
Nem az volt a kérdés, hogy ez vagy az. Hanem egyetértetek-e hogy cégesek lehettek (mindegy, hogy pl. területi képviselőé/cégvezetőé/anyámkínjáé/esetleg bérautók voltak). Nem mondtam, hogy bármelyik jobb lenne bármelyiknél. -
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #227018 üzenetére
Ayvens az a leaseplan+ald multik egyesülése után létrejött gigacég, kizárólag operatív lízingből visszajött, pár éves (a lízingek 90%-a a 36/48/60 hónapos futamidőkben történik) autókat árulnak. Ennek megfelelően nem nagyon van stikli, minden a helyén jogilag/szavatosság/operatív szinten.
A Mercarius is megcsinálta ennek példájára a b2c használt üzletágat Mercar néven. -
kenguru99
senior tag
válasz
dellfanboy #226964 üzenetére
"ez a gyári procedura vagy wtf?"
Nem, abszolút nem az. Műszaki vizsgán is bukó (kellene hogy legyen.) Persze nyilván van az a pénz amiért nem veszi észre a vizsgabiztos. -
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #226964 üzenetére
Amikor tudja a gyari emisszios ertekeket addig... nyilvan ha nem, akkor utana kell menni, hogy mi az oka, megszuntetni azt es utana katalizator csere.
#teambébifókaAmugy a gyari procedura a 20ezres olajcsere periodus. Ezt ilyen felhasznalas mellett feleznem.
#bocsibébifóka -
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #226833 üzenetére
Amit én hallottam róla, az pozitív volt és az internet népe sem köpköd, pedig régi cég.
Viszont ezt elrakom, köszi az infót!
-
Micsurin
nagyúr
válasz
dellfanboy #226775 üzenetére
Nem tetszik a forma, a Fiesta jobban bejön. Kettes fókának még ha FL is max az orra emészthető nekem. Az a magasra felhúzott fenék a lámpákkal nem begyere, mk III meg drágább mint amennyi lemenne most a torkomon.
Tudom mennyibe megy, megnéztem. XER után nem hoz annyira lázba, cserébe itt nincs olajhűtő tömítés és olajhűtő talp vetemedés --> teljes hűtő csere majd vízcső szett csere.
De a 120 pacisból nem hiszem, hogy volt a 2008 utáni MK7-esben nem TiVCT 1.6 ami szintén 120 ló. Vagy igen?ParmaBoy Ismerősét néztük, kiderült melóhelyen kollégánál van egy családban. Még nincs hirdetve de lassan lesz. (feldatott projekt) Olajat eszi, nem kicsit nagyon + katalizátor már ég. Még nem rohad de a hátsó ívek belsején és a küszöb saroknál ha jobban benézel led zseblámpa mellett már látni kezdeményeket -> 1-2 évnél nem adnék neki többet és kell kasztnizni. Nem rossz, nagyon vicces mert kb egy s*ggrakéta de ebben a formában tökéletes megbúvó alap egy roller körnek is.
edit.: nem asszonynak tetszik jobban, nekem tetszik jobban. Asszonnyal elértünk oda, hogy kiszaladt a száján: "lesz*rom úgyis Te vezetsz, csak ne legyen ez a nyűglődés mint ezzel a kék sz*rral"
-
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #226775 üzenetére
Viszont, ha szempont a 3 ajtó, meg az asszonynak a fiesta tetszik...
Illetve 1,5/2milla körül az mk2 van, az rohadósabb a fiestánál, a küszöbök előszeretettel köszönnek el.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dellfanboy #226775 üzenetére
Hátsó futómű drága
-
Vesztor87
senior tag
válasz
dellfanboy #226577 üzenetére
A vicc az, hogy beleülsz és rém gyenge belül a minősége.... bezzeg az áruk
-
BluGain
csendes tag
válasz
dellfanboy #226521 üzenetére
Egy ismerősöm honosított hollandiában egy régi mazdát pl (nem feltétlen ez a cél) és azt mondta megérte.
Rengeteg verdát dob a HAHU, azért kérdeztem meg itt is, hátha valakinek van konkrét jó tapasztalata ebben a kategóriában. Egy kollégám a Ford Focusokat ajánlotta, ám a régebbi motorokkal, az EcoBoost-ot kényessége miatt jobb lehet kerülnöm.
Ez minden tudásomKöszi am!
-
dellfanboy
őstag
válasz
dellfanboy #226134 üzenetére
mondjuk ez az átlag az összes gázolajosra érvényes, 2.0 alacsonyabb
-
BigBlackDog
veterán
válasz
dellfanboy #226126 üzenetére
Mármint BMW, vagy valami másra gondoltál? Előbbiből csak 4 db-ot látok fent a megjelölt ársáv környékén (mindegyik 300-400e kilométeres futással).
-
BigBlackDog
veterán
válasz
dellfanboy #226105 üzenetére
Szerintem, ha az Octavia és Passat kategóriát kizárta a mérete miatt, akkor az XC70 sem lesz jó.
-
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #226002 üzenetére
Használom, ha éppen nincs olyan cserekocsi/új verda ami érdekelne (ritkán szerencsére), akkor városban egy 5.gen hybrid corollával járok, pályára pedig egy hecsi mk4 focus (titanium-x+téli csomag) a kocsim. De 4éves korában, kb 150k-nál adom is le majd.
Vizes egr szokott problémás lenni (két kiegyenlítő is van, figyelgetni kell), de a porlasztók sem annyira stabilak, mint a VAG-nál, sok AdBlue-t eszik (a nélküli pedig másképp regenerál, higítja), lehet problémás a pumpa. Elektroikai gebaszok is lehetnek, fáradnak a kéderek és zajosodik, gyárilag alul van méretezve az akksi (ezen használtan lehet segíteni nyilván, de ha alvázszámra cserélik, akkor megint gyengét kap)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dellfanboy #226002 üzenetére
Regen, veztengely lánc?
-
R19
senior tag
válasz
dellfanboy #225968 üzenetére
Persze, ez világos.
Akkor úgy kérdem hogy melyik a legjobb oldal alvázszámos lekérdezésre? -
Llew
senior tag
válasz
dellfanboy #225892 üzenetére
Szerintem egy vizsgaloval való egyszeri tapasztalatból ne álltalánosíts ilyen durván.
Én hallottam olyanról (neve nem ugrik be, de nem Varga Tibor, es nem is a revizor) aki mar előzetesen tipus kereses kapcsan is tök segítőkesz volt telefonon is. Helyszinen meg kivül belül megnezte, alafeküdt probautra ment és a végén korrektül számlat küldött. Felhivta a figyelmet pár dologra amivel foglalkozni kell, es vasarlas utan szerelő is ugyazokat mondta.
-
ParmaBoy
tag
válasz
dellfanboy #225892 üzenetére
Nagy a szórás, az biztos, és szerintem azt is el kell találni, hogy melyik vizsgáló melyik típust ismeri/szereti. Varga Tibinél lehet tudni, hogy nem annyira hybrid párti, a Revizornál meg fordítva. De gyors keresés után 10+ találat van ilyen vizsgálókra.
Szerintem annyit megér, hogy a Launch Pro-val ráolvas (vagy Texta, Topdon, Foxwell stb), megnézi, hogy mikor dobott utoljára MIL lámpát, van-e valamelyik érték hibahatár felett stb. és nem kell hozzá menni sehova. Ennek ellenére tartom, hogy nekem az egyszeri élményem határozottan pozitív volt, a teljesen laikusokat pedig megóvja a totális mellé nyúlástól, illetve egy modern motor esetén a diag miatt ki tudja mutatni, hogy valami nem százas.
-
szebe
addikt
válasz
dellfanboy #225892 üzenetére
számlát nem tudnak adni, nincs most náluk..
Vettem egy szett felnit, még haza se értem, a csávó már írt hogy küldjem az adataimat, mert küldené a számlát. Rendesen meglepődtem, hogy ezt így is lehet (vagy kell). -
szabonagyur
félisten
válasz
dellfanboy #225880 üzenetére
Igaz, a lényeg óvatosan minden kommenttel, mert a végén nem lesz autója senkinek
-
tboldi
nagyúr
válasz
dellfanboy #225821 üzenetére
-
Ygg
senior tag
válasz
dellfanboy #225755 üzenetére
16 éves. Nem lehet a végtelenségig húzni.
S félek, jövőre megint minden drágul. -
válasz
dellfanboy #225740 üzenetére
pdk csak Porschékban van, DSG lesz az, te
-
thefreeman
aktív tag
válasz
dellfanboy #225523 üzenetére
A tempomat hiányzik már a mostaniból, szerkezetileg ép, de például rozsdásak az ajtók amiket már nem nagyon lehet javítani és hibátlan darabot sem nagyon találni belőle bontottan. Android autónak, űlés fűtésnek is tudnék örülni. Meg alapvetően lassan 20 éves, szeretnék fiatalitani is.
-
Land
veterán
válasz
dellfanboy #225516 üzenetére
molnarpeter: Tudom miért kérdezed, sajnos nem.
C5: 2011 3.0 V6 HDI automata kombi, matt fekete (limitált verzió), bőr belsős, xenonos, napfénytetős és persze hidrós.
-
válasz
dellfanboy #225484 üzenetére
ma a igazán top formában vagy
-
Dnalorr
tag
válasz
dellfanboy #225327 üzenetére
Ez jogos, akkor vegyük ki a képletből a nyomott árat. Ettől függetlenül érdekelne a véleményetek, hogy szerintetek mennyire lehet mellényúlni pl. egy 2018-as 100-130 ezer km-t futott Astra K vagy Peugeot 308 dízellel 3.8 millióért? Első blikkre nem tűnik rossz üzletnek.
-
Drughi
addikt
válasz
dellfanboy #225189 üzenetére
Igen, nehéz kérdés. A focusnak tényleg jó a vezetési élménye egy Astra / Octavia vagy épp egy Toyota akármihez viszonyítva.
A súly / le aránya jobb valamivel a Vectrának, nem tudom ez érezhető-e egyáltalán.
-
grizlisandor
veterán
válasz
dellfanboy #225141 üzenetére
Ha a korai motorgeneráció(EA189) fér bele a keretbe, akkor a 2.0 CRTDI motor stabilabb, mint az 1.6 CRTDI, mivel utóbbiban a Delphi befecskendező van benne, ami nem felújítható, hanem csak cserélhető, meg még lekvár6szögtengely is van.
MQB platform már az újabb generációs motorokat kapta, ott már nincs ilyen probléma az 1.6 CRTDI motoroknál.
Ferdehátú(?) Golfnál nagyobb autót 2.0-val vennék, mert kell a mozgatni a vasat.
-
Gombinyó
őstag
válasz
dellfanboy #225141 üzenetére
Nincs vele bajom, de nem tudok róla semmit Ha jó az a motor és befér a keretbe, akkor bekerülhetnek a szórásba. Most céges scala van, azt szeretem.
-
válasz
dellfanboy #225060 üzenetére
"egy cirkuszi egyesület" - ezt mire alapozod?
-
szebe
addikt
válasz
dellfanboy #225055 üzenetére
Tulajdonképpen ezért is volt sikeres a TC, mint tvműsor. Se Karotta, se Winkler nem szakember, de a száraz adatok felsorolásán kívül/helyett el tudták adni a műsort.
Legalábbis jobban, mint "odaát" Gyulai "alkalmasint" Balázs, meg az Autó-Motoros arcok. -
emvy
félisten
válasz
dellfanboy #224950 üzenetére
Konkrétan fullos Skoda Superb L&K, a 272 lovas benzinessel, 60k km-el. Kivéve 3D parkolókamera.
@bitpork: hát ja, gondolom
-
zolnagy
őstag
válasz
dellfanboy #224950 üzenetére
Ha jól sejtem Skoda Superb EA888 LK2 motorral, de majd emvy nyilatkozik
-
válasz
dellfanboy #224944 üzenetére
Igen, kicsit paraztam is, hogy azt mondja, hogy oke, de annyira nem akartam felebe ideadod teso jelleget feldobni, az indokok meg nem igazan erdekeltek a holgyet.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
dellfanboy #224660 üzenetére
Csak néztem, hogy mire gondolsz, aztán rájöttem, hogy t
eavaj lesz az! -
saen
veterán
válasz
dellfanboy #223585 üzenetére
Az én Corollámban 326k km van és gyári a kuplung.
-
lorcsi
veterán
válasz
dellfanboy #223587 üzenetére
Varjuk meg a telet, talan az lesz ami neked fog sokat segiteni
hangnemmel meg mindig komoly baj van
-
lorcsi
veterán
válasz
dellfanboy #223585 üzenetére
mi ez a hangnem?
túlmelegedtél?
hűtsd le magad -
Teki1986
tag
válasz
dellfanboy #223521 üzenetére
Köszönöm! Nem tudtam, hogy ebben is "az a motor" van.
-
batai15
félisten
válasz
dellfanboy #223521 üzenetére
Kollégám most volt vezérlés cserén pedig csak kB 40 ezer van benne
-
user2
csendes tag
válasz
dellfanboy #223105 üzenetére
Köszi! Az egyik kedvenc álmom, hogy az emberek nem pusztítják egymást és nem csesznek ki a másikkal. Az álmom megvalósítása érdekében, felébredve annyit tudtam tenni a konkrét autó kapcsán, hogy az ország másik feléből vonattal érkező vevőnek közel teli tankkal adtam át. Nem "okoskodtam" hogy majd külön eladom, ezért rajta maradt a három hónapos 4s gumiszett és adtam a korábban már beszerzett, "megszokott" motorolajat, mert közeledett a csere ideje.
-
user2
csendes tag
válasz
dellfanboy #223098 üzenetére
Aham, pont így. Három nap alatt adtam el. Én nyugodtan alszok és a vevő is boldog volt.
-
zoli03
őstag
válasz
dellfanboy #223098 üzenetére
Céges autót sem vennék, de autóbérlőset még annyira sem. Ott nem egy ember nem vigyázott rá, hanem többszáz használta mindenféle kíméletlen módon.
-
válasz
dellfanboy #222811 üzenetére
Bocs, igazad van, elírtam elnéztem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
dellfanboy #222627 üzenetére
Troll.
-
válasz
dellfanboy #222592 üzenetére
1 m Ft körüli kár GTK?
Az nincs 3000 €, vagyis kétlem, hogy GTK egy 5 éves autónál, és az összegből ítélve max egy meghúzás lehet.
Szvsz az állapot dönt, meg kell nézni. Anélkül csak okoskodni lehet.Ez eléggé bullshit a carvertical oldaláról:
"Becsült javítási költség
A biztosítótársaság akkor számítja ki a javítási költséget, amikor a járműben keletkezett károk miatt kárigényt nyújtanak be. Ezért a költségek annak az országnak a pénznemében vannak feltüntetve, ahol a kárigényt benyújtották, így előfordulhat, hogy nem felelnek meg az elvárásoknak. Ennek az oka lehet:
Abban az országban vagy államban, ahol a kárigényt benyújtották, magasabbak/alacsonyabbak lehetnek a szervizköltségek a saját országodhoz képest (a pótalkatrészek ára és a munkaerő díja országonként eltérő lehet) A költség kalkulációja a hivatalos szervizben végzett javítások ára alapján történik (mely általában drágább)"
Azt írja Németország, az árak mégis HUF-ban vannak feltűntetve. -
Ace Ventura
addikt
válasz
dellfanboy #222592 üzenetére
Ami fura, az a 10000 km futás 5 év alatt. Nem tudom, hogy az adatbázis mennyire megbízható, és esetleg mahinálták e a számlálóját.
-
válasz
dellfanboy #222565 üzenetére
Troll-e ön
-
szabonagyur
félisten
válasz
dellfanboy #222558 üzenetére
De most miért kell ezt feltétlenül megindokolnia bárkinek is, hogy miért cserél le egy autót, főleg ha 20 éves?
Megy is vele 20-30 km-t, régi is, simán kijár az újabb, csendesebb, kényelmesebb neki is, főleg mivel nem hitelből venné.
-
scott_free
senior tag
válasz
dellfanboy #222558 üzenetére
Hozzá nem értő szerelő szétb.szta a motort benne, azóta feneketlen pénznyelő és csak a gond volt/van vele, a mostani ajánlat 600e motorcserére, de amúgy is eljárt már felette az idő.
-
válasz
dellfanboy #222472 üzenetére
Ez magyar Toyotánál is így volt egy ideig, és az osztrák árlisták ránézésre még vastagabb ceruzával vannak megírva. Ettől még simán lehet sajna.
-
kenguru99
senior tag
válasz
dellfanboy #222147 üzenetére
Másoktól is hasonlókat hallottam a kopaszról. Szórakoztató arc, szeretem a tartalmait de attól még egy nepper, nem érdemes többet várni tőle.
-
kisza25
félisten
válasz
dellfanboy #222141 üzenetére
De 3,8M Ft-ért 2026-2017- es autók is vannak
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dellfanboy #222130 üzenetére
Drága ipari energia, az van
-
Balázs_a_laz
aktív tag
válasz
dellfanboy #221689 üzenetére
Qru, dellfanboy: nem tudom, valamiért az volt bennem, hogy alváz, pick up, laprugó, az nem a kényelem melegágya, de valóban, nem csak a laprugónál áll meg a világ alváz esetén sem.
A '24-est egyáltalán meg lehet már nézni valahol?
-
bigdady
nagyúr
válasz
dellfanboy #221666 üzenetére
Majd bejelentkeztek az Opel finance-al a Skodához
-
bigdady
nagyúr
válasz
dellfanboy #221528 üzenetére
Most kaptam opel-től fin ajánlatot. 90% tőke és 10% kamatról indul, és futamidő végén 99% tőke 1% kamatig megy, szóval korrekt. Hosszabb futamidőre is 70%-30%-ról indul.
Nem olyan mint skoda, ahol utóbbinál futamidő első felében csak kamat van és így 1% tőke és 99%-ról indul... -
válasz
dellfanboy #221362 üzenetére
a rendszámtábla tartó keretből következtetve osztrák autó
fényezve biztos volt, mert a jobb első elem egyrészt más szinű, másrészt csálén áll, harmadrészt hiányzik belőle a díszléc -
resist
tag
válasz
dellfanboy #221352 üzenetére
Eltört valami műanyag akármi a láncfeszítőnél, ettől pedig, amikor leállítottam a motort, az átugrott, elrendezte a szelepeket is
Ez sajnos ilyen 1.4 CVVT betegség, ahogy olvastam.
@molnarpeter: köszi, új autót nézek igazából, néztem már sokfélét, Skodát is mild hibridet, Toyota hibridet, nehéz döntés meg hát az ár sem mindegy. Ez tetszik még a gyerekeknek is, egész élhetőnek tűnik, csak ez az 1.0 Ecoboost motor érdekelt milyen, mindent hallani róla. Ford Tourneo Courier Active
-
TeeJay
félisten
válasz
dellfanboy #221132 üzenetére
JSZP igen, gondoltam ránézek
Felhívtam őket, csábító hogy minden extra működik és képek alapján a beltér is szép meg van szervízköny befotózva mert ausztriából lett behozva így gondolom ott azért nem spórolták ki a javításokat.
Ez viszont ami be van írva eléggé redflag szagú
Eladó mondta 3hete kapott vadiúj akkut meg 2025/10-ig érvényes műszakija van
Gondolom műszakit nem kapna ha ekkora hiba lenne benne, meg nyugodtan mondta hogy független szervizben át lehet nézetni hogy kiderüljenek a hibák -
zsoltip
őstag
válasz
dellfanboy #221010 üzenetére
305e
-
vzsryl
nagyúr
válasz
dellfanboy #220921 üzenetére
1. Francia
2. dízel
3. AutomataEz a 3 így egyben ebben az országban leszűkíti a vevői kört kb egy tucat emberre.
Amúgy jó verda, jó vétel lesz annak, aki megveszi. De be kell látni, hogy pökhendi országban csak a német autó az autó. -
batai15
félisten
válasz
dellfanboy #220921 üzenetére
Persze,csak vannak bajok a fejekben is...
-
batai15
félisten
válasz
dellfanboy #220919 üzenetére
Hát én 1,2 misibe árulom,1 be vihető . 2007, valós 221 ezer km , legutóbb 4 féktárcsa, betét (február 5) 250k volt. Váltó szépen vált ,volt olaj csere ,sokat költöttem rá 4 év alatt. Nyilván nem új autó, hirdetésben le is van írva hogy valamelyik futómű szilent cserés , és a váltóban is kell olajat ,el értem vele a km-et . Itt ott van karc stb de nem rohad ,jó állapotban van. Erre sógor apja panaszkodik hogy 2 millió körül a B6 passatok rosszak , kéken füstölnek ,sok a km ,fapados stb . Mondom neki vedd meg ezt , azt mondja nem tetszik a színe (szürke ).
-
vzsryl
nagyúr
válasz
dellfanboy #220869 üzenetére
Nem kell annak osztrákból érkeznie ahhoz, hogy rohadjon. Elég egy kis eső is.
-
pepucs
tag
válasz
dellfanboy #220866 üzenetére
Ismerősünk is az autó értékénél nagyobb ajánlatot adott lakatolásra okosban. Egyéb műszaki teendő is lenne vele és a vizsgája májusban lejár hiába teljesen üzembiztos. Valószínűleg a tavaly kapott új alkatrészeket leszedné (mert annyit érnek mint az autó) úgy tolná be bontóba a maradékot.
-
-Maci-
addikt
válasz
dellfanboy #220816 üzenetére
Nem gondolom, fingom sincs. Ezért kérdezem.
Magamtól egyébként azt gondolnám, hogy amelyik kulcs nélküli, ott lehet. De ez csak egy tipp.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Asus ROG Strix G713QE - 17"3FHD IPS 144Hz - Ryzen 5 5600H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest